h

ŠILUTĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

sprendimas

DĖL STRUKTŪROS PERTVARKOS VAINUTO VIDURINĖJE IR KATYČIŲ PAGRINDINĖJE MOKYKLOSE

 

2013 m. kovo 28 d. Nr. T1-710

Šilutė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 21 punktu ir atsižvelgdama į Savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T1-332 patvirtintą Šilutės rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2012-2015 metų bendrąjį planą, Šilutės rajono savivaldybės taryba

n u s p r e n d ž i a:

1. Nuo 2013-09-01 nutraukti pradinio ugdymo programų vykdymą:

1.1. Vainuto vidurinės mokyklos Gorainių skyriuje;

1.2. Katyčių pagrindinės mokyklos Stubrių skyriuje.

2. Patvirtinti nuostatus nauja redakcija:

2.1. Šilutės r. Vainuto vidurinės mokyklos (pridedama);

2.2. Šilutės r. Katyčių pagrindinės mokyklos (pridedama).

3. Įgalioti Šilutės r. Vainuto vidurinės mokyklos direktorių Antaną Joniką ir Šilutės r. Katyčių pagrindinės mokyklos direktorių Algirdą Plaipą teisės aktų nustatyta tvarka įregistruoti patvirtintus nuostatus Juridinių asmenų registre.

4. Pripažinti netekusiais galios: Savivaldybės tarybos 2008-07-17 sprendimą T1-595 „Dėl Vainuto vidurinės mokyklos nuostatų pakeitimo“ ir 2006-05-25 sprendimo Nr. T1-1131 „Dėl Šilutės rajono savivaldybės švietimo įstaigų nuostatų pakeitimo“ 1.1.4 punktą.

5. Nustatyti, kad šio sprendimo 2 ir 4 punktai įsigalioja nuo 2013-09-01.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės merė                                                                                                         Daiva Žebelienė


 

PATVIRTINTA

Šilutės rajono savivaldybės

tarybos 2013 m. kovo 28 d.

sprendimu Nr. T1-710

(2013 m. liepos 25 d.

Šilutės rajono savivaldybės

tarybos sprendimo Nr. T1-834

redakcija)

 

ŠILUTĖS R. VAINUTO GIMNAZIJOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šilutės r. Vainuto gimnazijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja biudžetinės įstaigos Šilutės r. Vainuto gimnazijos (toliau – Gimnazija) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, gimnazijos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, vykdomas programas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Gimnazijos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Gimnazijos oficialusis pavadinimas – Šilutės r. Vainuto gimnazija, trumpasis pavadinimas – Vainuto gimnazija. Duomenys apie Gimnaziją, kaip juridinį asmenį, kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190697735.

3. Gimnazijos įsteigimo data – 1606 m. (parapijinė mokykla).

4. Gimnazijos teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

5. Gimnazijos priklausomybė – savivaldybės gimnazija.

6. Gimnazijos savininkas – Šilutės rajono savivaldybė, kodas 111102445, Dariaus ir Girėno g. 1, LT-99133 Šilutė.

7. Gimnazijos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šilutės rajono savivaldybės taryba. Šilutės rajono savivaldybės tarybos kompetenciją įgyvendinant Gimnazijos savininko teises ir pareigas nustato Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymas (Žin., 1995, Nr. 104-2322; 2010, Nr. 15-699), Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2011, Nr. 38-1804), kiti Lietuvos Respublikos teisės aktai ir šie Nuostatai.

8. Gimnazijos buveinė – Tauragės g. 14, LT-99432 Vainuto mstl., Šilutės r. sav.

9. Gimnazijos grupė – bendrojo ugdymo mokykla.

10. Gimnazijos tipas – gimnazija.

11. Gimnazijos pagrindinė paskirtis – gimnazijos tipo gimnazija visų amžiaus tarpsnių vaikams.

12. Mokymo kalba – lietuvių.

13. Mokymo formos:

14.1. grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu;

14.2. pavienio mokymosi forma savarankišku mokymo proceso organizavimo būdu.

15. Vykdomos švietimo programos:

15.1. vidurinio ugdymo;

15.2. pagrindinio ugdymo;

15.3. pradinio ugdymo,

15.4. priešmokyklinio ugdymo;

15.5. ikimokyklinio ugdymo.

16. Išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai – brandos atestatas, pagrindinio ir pradinio išsilavinimo pažymėjimai, vidurinio, pagrindinio ir pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai.

17. Gimnazijos skyrius, turintis kitą buveinę:

17.1. Šilutės r. Vainuto Gimnazijos Bikavėnų skyrius;

17.2. įsteigimo data – 2003 m.

17.3. buveinė – Bikavėnų k., Vainuto seniūnija, LT-99443 Šilutės r. sav.;

17.4. mokymo kalba – lietuvių;

17.5. mokymo forma – dieninė;

17.6. vykdomos švietimo programos – pradinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo, ikimokyklinio ugdymo;

17.7. išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai - pradinio išsilavinimo pažymėjimas, pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas.

18. Gimnazija yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su valstybės herbu ir savo pavadinimu, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Šilutės r. savivaldybės tarybos sprendimais, Administracijos direktoriaus bei Švietimo skyriaus vedėjo įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.

 

II. GIMNAZIJOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS

 

19. Gimnazijos veiklos sritis - švietimas, kodas 85.

20. Gimnazijos veiklos rūšys:

20.1. pagrindinė veiklos rūšis – vidurinis ugdymas, kodas 85.31.20;

20.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

20.2.01. pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;

20.2.02. pradinis ugdymas, kodas 85.20;

20.2.03. priešmokyklinis ugdymas, kodas 85.10.20;

20.2.04. ikimokyklinis ugdymas, kodas 85.10.10;

20.2.05. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;

20.2.06. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

20.2.07. kitas, niekur nepriskirtas, švietimas, kodas 85.59;

20.2.08. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60;

20.3. kitos ne švietimo veiklos rūšys:

20.3.01. vaikų poilsio stovyklų veikla, kodas 55.20.20;

20.3.02. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;

20.3.03. nuosavo arba nuomojamo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;

20.3.04. kitas, niekur nepriskirtas, keleivinis sausumos transportas, kodas 49.39;

20.3.05. bibliotekų ir archyvų veikla, kodas 91.01.

21. Gimnazijos tikslas: plėtoti dvasines, intelektines ir fizines mokinio galias, bendrąsias ir asmenines kompetencijas, būtinas sėkmingam tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui, aktyviam dalyvavimui pilietiniame, kultūriniame ir socialiniame gyvenime, užtikrinti kokybišką specialiųjų poreikių mokinių ugdymą.

22. Gimnazijos veiklos uždaviniai:

22.1. teikti mokiniams kokybišką ugdymą;

22.2. tenkinti mokinių pažinimo, saviraiškos poreikius;

22.3. teikti mokiniams reikiamą pagalbą;

22.4. užtikrinti sveiką ir saugią mokymo (si) aplinką;

22.5. išugdyti kiekvienam mokiniui vertybines orientacijas, leidžiančias tapti doru, siekiančiu žinių, savarankišku, atsakingu, patriotiškai nusiteikusiu komunikabiliu žmogumi;

22.6. padėti įsisavinti žinių visuomenei būdingą informacinę kultūrą, užtikrinant gimtosios ir užsienio kalbų mokėjimą, informacinį raštingumą, šiuolaikinę socialinę kompetenciją ir gebėjimus savarankiškai kurti savo gyvenimą;

22.7. skatinti mokinio kūrybinius gebėjimus, padėti pasiruošti jam įsitvirtinti ir sėkmingai konkuruoti kintančioje darbo rinkoje, sėkmingai pasirenkant profesiją, ugdantis poreikį tobulėti mokantis visą gyvenimą;

22.8. perteikti mokiniui tautinės ir etninės kultūros pagrindus, Europos ir pasaulio humanistinės kultūros tradicijas ir vertybes, laiduoti sąlygas asmens brandžiai tautinei savimonei, dorovinei, estetinei, mokslinei kultūrai, pasaulėžiūrai formuotis;

22.9. skatinti mokinių lygybę ir solidarumą su žmonėmis, turinčiais skirtingus gebėjimus, kitokias socialines galimybes nei dauguma, siekti socialinio mokinio solidarumo, išmokti teikti socialinę paramą artimiesiems.

23. Vykdydama jai pavestus uždavinius Gimnazija:

23.1. teikia vidurinį, pagrindinį, pradinį išsilavinimą, priešmokyklinį ir ikimokyklinį ugdymą;

23.2. konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį, atsižvelgdama į Šilutės rajono savivaldybės ir Gimnazijos bendruomenės reikmes, taip pat mokinių poreikius ir interesus;

23.3. rengia Gimnazijos ugdymo planą, formuoja ir įgyvendina ugdymo turinį pagal Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintus Bendruosius ugdymo planus ir Bendrąsias programas, paiso savo mokinių poreikių įvairovės, derindama ugdymo turinį, siūlydama ir taikydama skirtingus mokymo (si) būdus ir tempą;

23.4. rengia ugdymo programas papildančius modulius, neformaliojo vaikų švietimo programas;

23.5. vykdo priešmokyklinio ugdymo, rengia ir įgyvendina ikimokyklinio ugdymo programą, vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintu Ikimokyklinio ugdymo programų kriterijų aprašu;

23.6. įvertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, skiria specialųjį ugdymą teisės aktų nustatyta tvarka, organizuoja specialiųjų poreikių vaikų ugdymą pagal pritaikytas ar individualizuotas programas;

23.7. teikia informacinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, prireikus psichologinę, specialiąją pagalbą;

23.8. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;

23.9. kuria ugdymo turiniui įgyvendinti reikiamą materialinę bazę ir edukacines aplinkas;

23.10. užtikrina profesinį orientavimą, informavimą ir konsultavimą bei minimalios priežiūros priemonių vykdymą;

23.11. organizuoja mokinių neformalųjį ugdymą, integruodama jį su bendruoju bei tautiniu, pilietiniu, patriotiniu, kultūriniu ir socialinės brandos ugdymu;

23.12. organizuoja Gimnazijos bibliotekos, kaip atviro švietimo ir informacijos centro, mokymo ir mokymosi vietos su modernia informacine bei technine baze, veiklą;

23.13. organizuoja tėvų (kitų teisėtų mokinių atstovų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas teisės aktų nustatyta tvarka;

23.14. sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti kvalifikaciją, dalintis gerąja patirtimi;

23.15. draudžia įstaigoje vartoti tabaką, alkoholį ir kitas psichiką veikiančias medžiagas, prekiauti jomis, platinti šia tema nelegalią literatūrą, spaudinius, riboja pašalinių asmenų patekimą į mokyklą;

23.16. organizuoja Gimnazijoje mokinių maitinimą ir vežiojimą;

23.17. kuria Gimnaziją kaip Vainuto seniūnijos bendruomenės kultūros židinį;

23.18. išduoda mokiniams mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

23.19. atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

 

III. GIMNAZIJOS TEISĖS ir pareigos

 

24. Gimnazija, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę teisės aktų nustatyta tvarka:

24.1. parinkti mokymo (si) metodus, formas ir būdus;

24.2. kurti naujus mokymo ir mokymosi modelius;

24.3. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

24.4. vykdyti rajono, šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

24.5. stoti ir jungtis į asociacijas, dalyvauti jų veikloje;

24.6. gauti paramą ir naudotis kitomis teisėmis, neprieštaraujančiomis Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.

25. Gimnazija privalo užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams ugdymo aplinką, švietimo programų vykdymą, atvirumą vietos bendruomenei, mokymo sutarties sudarymą ir sutartų įsipareigojimų vykdymą, geros kokybės švietimą.

 

IV. GIMNAZIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

26. Gimnazijos veikla organizuojama pagal:

26.1. direktoriaus patvirtintą Gimnazijos strateginį veiklos planą, kuriam yra pritarę Gimnazijos taryba ir Šilutės rajono savivaldybės administracijos direktorius ar jos įgaliotas asmuo;

26.2. direktoriaus patvirtintą Gimnazijos metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Gimnazijos taryba;

26.3. direktoriaus patvirtintą Gimnazijos ugdymo planą, kuris yra suderintas su Gimnazijos taryba ir Šilutės rajono savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu.

27. Gimnazijai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas atviro konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka. Direktorius pavaldus ir atskaitingas Šilutės rajono savivaldybės tarybai ar jos įgaliotai institucijai.

28. Direktorius:

28.1. organizuoja Gimnazijos darbą, kad būtų įgyvendintas Gimnazijos tikslas ir atliekamos nustatytos funkcijos;

28.2. vadovauja Gimnazijos strateginio plano, metinio veiklos plano, švietimo programų rengimui, jas tvirtina, vadovauja jų vykdymui;

28.3. užtikrina, kad būtų laikomasi įstatymų, kitų teisės aktų ir šių Nuostatų;

28.4. tvirtina Gimnazijos struktūrą ir pareigybių sąrašą, neviršijant Šilutės rajono savivaldybės tarybos nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;

28.5. tvirtina darbuotojų pareigybių aprašymus, skiria vadybines funkcijas direktoriaus pavaduotojams, sudaro galimybes jiems savarankiškai dirbti, organizuoja reguliarų atsiskaitymą už nuveiktą darbą;

28.6. priima ir atleidžia Gimnazijos darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas, atlieka kitas su darbo santykiais susijusias funkcijas teisės aktų nustatyta tvarka;

28.7. priima mokinius Šilutės rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis;

28.8. suderinęs su Gimnazijos taryba tvirtina Gimnazijos vidaus ir darbo tvarkos taisykles, kuriose nustato mokinių ir darbuotojų teises, pareigas, atsakomybę, bendruomenės narių elgesio ir etikos normas;

28.9. organizuoja ir vykdo mokinių pasiekimų tyrimus, patikrinimus, brandos egzaminus Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

28.10. analizuoja Gimnazijos veiklos ir valdymo išteklių būklę, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;

28.11. leidžia įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą;

28.12. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes;

28.13. organizuoja pedagoginių darbuotojų metodinę veiklą, atestaciją Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

28.14. sudaro Gimnazijos vardu sutartis Gimnazijos funkcijoms atlikti;

28.15. organizuoja Gimnazijos dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

28.16. racionaliai ir efektyviai valdo, naudoja Gimnazijos turtą, lėšas ir jomis disponuoja teisės aktų nustatyta tvarka;

28.17. inicijuoja Gimnazijos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

28.18. kartu su Gimnazijos taryba sprendžia, ar leisti ant Gimnazijos pastatų ar Gimnazijos teritorijoje statyti judriojo (mobiliojo) ryšio stotis teisės aktų nustatyta tvarka;

28.19. bendradarbiauja su mokinių tėvais (kitais teisėtais jų atstovais), Šilutės rajono Švietimo pagalbos tarnyba, teritorine policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, Vaiko teisių apsaugos skyriumi ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

28.20. organizuoja Gimnazijos veiklos įsivertinimą, išorinį vertinimą, užtikrina veiksmingą Gimnazijos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;

28.21. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Šilutės rajono savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo, pratęsimo, pakeitimo, panaikinimo, sustabdymo ar nutraukimo;

28.22. gali skirti mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, už mokinio elgesio normų pažeidimą;

28.23. pasirašo Mokyklos finansinių ataskaitų rinkinius ir skelbia mokyklos interneto svetainėje teisės aktų nustatyta tvarka;

28.24. atstovauja Gimnazijai kitose institucijose;

28.25. užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi;

28.26. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti pavaduotojams;

28.27. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

29. Gimnazijos direktorius atsako už:

29.1. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi Mokykloje, Šilutės rajono savivaldybės tarybos sprendimų, Administracijos direktoriaus bei Švietimo skyriaus vedėjo įsakymų vykdymą;

29.2. demokratinį Gimnazijos valdymą, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, personalo kvalifikacijos tobulinimą, sveiką ir saugią Gimnazijos aplinką;

29.3. tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Gimnazijos tikslo ir uždavinių įgyvendinimą, Gimnazijos veiklos rezultatus, teikiamų ataskaitų rinkinių ir statistinių ataskaitų teisingumą;

29.4. gerą ir veiksmingą vaiko gerovės komisijos skirtų priemonių įgyvendinimą, vaiko minimalios priežiūros vykdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, mokinių pavėžėjimo ir maitinimo organizavimą.

30. Gimnazijos valdyme dalyvauja direktoriaus pavaduotojai, kurie:

30.1. dalyvauja priimant strateginius sprendimus dėl Gimnazijos veiklos plėtros;

30.2. teikia siūlymus dėl Gimnazijos metinės veiklos plano, Gimnazijos struktūros, nuostatų pakeitimo;

30.3. tiesiogiai vadovauja kitoms jų kompetencijai priskirtoms veiklos sritims.

31. Gimnazijos mokytojų metodinei veiklai organizuoti sudaromos mokytojų metodinės grupės.

32. Metodinės grupės sudaromos pagal ugdymo sritis, dalykus ar laikinai tam tikrai pedagoginei problemai spręsti.

33. Metodinei grupei vadovauja atviru balsavimu grupės narių dvejiems metams išrinktas pirmininkas, kuris organizuoja posėdžius ir apie posėdžio laiką, svarstyti parengtus klausimus narius informuoja ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki posėdžio pradžios.

34. Metodinė grupė:

34.1. racionaliai derina ugdymo srities, dalyko, toje pačioje klasėje dirbančių mokytojų ugdymo planavimą, ugdymo procesą, vertinimą, vadovėlių ir mokymo priemonių pasirinkimą;

34.2. aptaria naujus dokumentus, metodikos naujoves, dalykų integraciją, ugdymo procese mokytojų sukauptą patyrimą;

34.3. tariasi dėl mokomųjų dalykų planų rengimo principų ir tvarkos, mokomųjų dalykų, jų modulių pasiūlos;

34.4. derina individualizuotas mokinių ugdymo programas;

34.5. nagrinėja ugdymo sėkmingumą, mokinių pasiekimus, pedagogines problemas, dalijasi gerąja patirtimi;

34.6. dalyvauja diagnozuojant mokinių pasiekimus;

34.7. keičiasi informacija ir bendradarbiauja su kitomis metodinėmis grupėmis;

34.8. analizuoja kvalifikacijos tobulinimo renginių kokybę;

34.9. teikia siūlymus administracijai dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo.

35. Ugdymo turinio formavimo ir ugdymo proceso organizavimo klausimais Gimnazijos direktorius gali organizuoti švietimo pagalbos specialistų, kurių veikla susijusi su nagrinėjamu klausimu, pasitarimus.

36. Darbo tarybos, profesinės sąjungos veiklą Gimnazijoje reglamentuoja įstatymai.

 

V. GIMNAZIJOS SAVIVALDA

 

37. Gimnazijos taryba (toliau – Taryba) yra aukščiausia Gimnazijos savivaldos institucija, renkama dvejiems metams. Taryba telkia Gimnazijos mokinius, mokytojus, tėvus ar kitus teisėtus mokinio atstovus, vietos bendruomenę demokratiniam Gimnazijos valdymui, padeda spręsti Gimnazijai aktualius klausimus, atstovauti direktoriui teisėtiems Gimnazijos interesams.

38. Tarybą sudaro 15 narių: penkis tėvus (kitus teisėtus mokinio atstovus) deleguoja visuotinis tėvų susirinkimas, penkis mokytojus – mokytojų taryba, penkis 8 – 11 klasių mokinius – mokinių taryba.

39. Tarybos pirmininkas ir sekretorius renkami atviru balsavimu pirmame Tarybos posėdyje. Gimnazijos direktorius negali būti tarybos pirmininkas.

40. Posėdžius organizuoja tarybos pirmininkas. Apie posėdžio laiką ir svarstyti parengtus klausimus informuoja narius ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki posėdžio pradžios.

41. Tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis Tarybos posėdis. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių.

42. Į posėdžius gali būti kviečiami Gimnazijos rėmėjai, socialiniai partneriai ar kiti asmenys. Nutarimai priimami Tarybos posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Jie yra teisėti, jei neprieštarauja teisės aktams.

43. tarybos nario įgaliojimai nutrūksta, kai pasibaigia įgaliojimo laikas, kai jis nebegali eiti savo pareigų dėl sveikatos būklės, atsistatydina, pripažįstamas neveiksniu arba kai jo elgesys nesuderinamas su Tarybos nario pareigomis.

44. Taryba atsiskaito už savo veiklą vieną kartą per metus Gimnazijos bendruomenei.

45. Gimnazijos taryba:

45.1. teikia siūlymus dėl Gimnazijos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

45.2. pritaria Gimnazijos strateginiam, metinės veiklos planams, darbo ir vidaus tvarkos taisyklėms, kitiems Gimnazijos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems Gimnazijos direktoriaus;

45.3. teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl Gimnazijos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Gimnazijos vidaus struktūros tobulinimo;

45.4. išklauso Gimnazijos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl veiklos tobulinimo, saugių ugdymo (si) ir darbo sąlygų sudarymo;

45.5. teikia siūlymus Šilutės rajono savivaldybės tarybai ar jos įgaliotai institucijai, Gimnazijos direktoriui dėl materialinio aprūpinimo, lėšų panaudojimo;

45.6. svarsto Gimnazijos pedagogų, tėvų, mokinių savivaldos institucijų ar bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui;

45.7. deleguoja atstovus į mokytojų atestacijos ir viešo konkurso laisvai Gimnazijos direktoriaus vietai užimti komisijas, teikia siūlymus, atestuojant Gimnazijos direktorių, jo pavaduotojus ugdymui;

45.8. priima nutarimus kitais, teisės aktų nustatytais ar Gimnazijos direktoriaus teikiamais, klausimais.

46. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Gimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, skyrių ir kitų padalinių, susijusių su ugdymu, vadovai, visi Gimnazijoje dirbantys mokytojai ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

47. Mokytojų tarybai vadovauja Gimnazijos direktorius. Sekretorius renkamas atviru balsavimu dvejiems metams.

48. mokytojų tarybos posėdžiai organizuojami prasidedant ir baigiantis mokslo metams, taip pat ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį.

49. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis mokytojų tarybos posėdis. Į posėdžius pagal poreikį gali būti kviečiami kitų savivaldos institucijų atstovai.

50. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai tą dieną dirbančių tarybos narių. Posėdžius šaukia tarybos pirmininkas. Apie posėdžio laiką ir svarstyti parengtus klausimus pirmininkas informuoja narius ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki posėdžio pradžios. Mokytojų tarybos nutarimai priimami dalyvaujančiųjų tarybos narių balsų dauguma.

51. Mokytojų taryba:

51.1. svarsto bendrųjų ugdymo programų įgyvendinimą, optimalų ugdymo sąlygų sudarymą, ugdymo turinio atnaujinimą, mokinių ugdymosi rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus;

51.2. teikia siūlymus dėl Gimnazijos metinės veiklos, ugdymo planų įgyvendinimo, mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos kaupimo ir panaudojimo tobulinimo;

51.3. analizuoja mokinių sveikatos, socialinės paramos, mokymosi, prevencinės veiklos, poilsio, mitybos, saugos klausimus;

51.4. deleguoja atstovus į Gimnazijos tarybą, mokytojų atestacijos komisiją;

51.5. priima nutarimus kitais, teisės aktų nustatytais ar Gimnazijos direktoriaus teikiamais, klausimais.

52. mokinių taryba – aukščiausia mokinių savivaldos institucija, renkama dviem metams. Mokinių tarybą sudaro 5 – 12 klasių seniūnai.

53. Mokinių tarybos pirmininką renka dvejiems metam slaptu balsavimu 5 – 12 klasių mokiniai.

54. mokinių tarybos posėdžiai organizuojami ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis mokinių tarybos posėdis.

55. Posėdžius šaukia pirmininkas.

56. Mokinių tarybos posėdis ir jame priimti nutarimai yra teisėti, jeigu posėdyje dalyvauja ne mažiau kaip pusė visų narių. Nutarimai priimami dalyvaujančiųjų balsų dauguma.

57. Mokinių tarybos nario įgaliojimai nutrūksta, kai pasibaigia įgaliojimo laikas, kai jis nebegali eiti savo pareigų dėl sveikatos būklės, atsistatydina, pripažįstamas neveiksniu arba kai jo elgesys nesuderinamas su mokinių tarybos nario pareigomis.

58. Mokinių taryba:

58.1. padeda organizuoti Gimnazijos renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas;

58.2. teikia siūlymus dėl ugdymo organizavimo, neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos;

58.3. vykdo informacijos sklaidą apie Gimnazijos veiklą;

58.4. atstovauja mokinių interesams Gimnazijos taryboje bei kitose savivaldos institucijose, tarpininkauja ginant mokinių teises Gimnazijoje;

58.5. rūpinasi drausmės ir tvarkos palaikymu Gimnazijoje;

58.6. dalyvauja rengiant Gimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus;

58.7. svarsto Gimnazijos direktoriaus ar kuruojančio direktoriaus pavaduotojo ugdymui teikiamus klausimus;

58.8. atsiskaito apie savo veiklą visuotiniame mokinių susirinkime mokslo metų pabaigoje.

59. Klasės mokinių savivaldos institucija – mokinių komitetas, kurį sudaro 3–5 nariai, išrinkti atviru balsavimu klasės mokinių susirinkime vieneriems metams. Mokinių komitetui vadovauja seniūnas.

60. Klasės mokinių komitetas:

60.1. planuoja ir organizuoja klasės mokinių nepamokinę veiklą;

60.2. rūpinasi drausmės ir tvarkos palaikymu klasėje, mokinių lankomumu;

60.3. svarsto klasės vadovo teikiamus klausimus;

60.4. teikia siūlymus mokinių tarybai.

61. Gimnazijoje veikia klasės tėvų (kitų teisėtų mokinio atstovų) komitetai – klasės tėvų savivaldos institucijos.

62. Klasės tėvų komitetą sudaro 3–5 nariai, išrinkti vieneriems metams atviru balsavimu klasės tėvų (kitų teisėtų mokinio atstovų) susirinkimo dauguma. Komiteto nariai atviru balsavimu renka pirmininką, kuris šaukia posėdžius ir apie jų laiką, svarstyti parengtus klausimus informuoja narius ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki posėdžio pradžios.

63. Klasės tėvų komitetas:

63.1. aptaria su klasės vadovu klasės mokinių lankomumo, elgesio ir pažangumo, saugumo, maitinimo, informacijos gavimo apie juos klausimus;

63.2. padeda organizuoti klasės renginius, išvykas, kurti edukacines aplinkas, vykdyti profesinį orientavimą;

63.3. inicijuoja paramos Gimnazijai teikimą;

63.4. teikia siūlymus Gimnazijos tarybai ir direktoriui;

63.5. atsiskaito mokslo metų pabaigoje jį rinkusiam klasės tėvų (kitų teisėtų mokinio atstovų) susirinkimui.

64. Gimnazijoje gali steigtis ir kitos savivaldos institucijos, bendruomenės nariai gali burtis į įvairių interesų grupių (mokinių, mokytojų, tėvų ar kitų teisėtų mokinių atstovų) asociacijas, organizacijas, sąjungas, vykdančias jų veiklos nuostatuose (įstatuose) numatytus uždavinius ir funkcijas.

 

VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA

 

65. Gimnazijos direktoriaus pavaduotojus ugdymui, pedagoginius ir kitus darbuotojus priima į darbą ir atleidžia iš jo, skatina, skiria drausmines nuobaudas Gimnazijos direktorius teisės aktų nustatyta tvarka.

66. Gimnazijos darbuotojams už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, švietimo ir mokslo ministro įsakymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

67. Darbuotojams tarnybinio atlyginimo, tarifinio atlygio koeficientus ir priedus atsižvelgdamas į Gimnazijai patvirtintas darbo užmokesčio lėšas, nustato Gimnazijos direktorius.

68. Gimnazijos tarybai pritarus, neviršijant patvirtintų darbo užmokesčio lėšų, gali būti mokamos vienkartinės piniginės išmokos darbuotojams skatinti, jei tai neprieštarauja įstatymams ir kitiems teisės aktams.

69. Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, mokytojai ir švietimo pagalbos specialistai atestuojami ir kvalifikaciją tobulina švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

 

VII. GIMNAZIJOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA IR

FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ

 

70. Gimnazija patikėjimo teise perduotą Šilutės rajono savivaldybės turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo įstatymų ir Šilutės rajono savivaldybės tarybos sprendimu nustatyta tvarka.

71. Gimnazijos lėšos:

71.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Šilutės rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;

71.2. pajamos už teikiamas paslaugas;

71.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

71.4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.

72. Lėšos naudojamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

73. Gimnazija yra asignavimų valdytojas. Gimnazijos buhalterinė apskaita organizuojama ir finansinė atskaitomybė tvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka. Finansines operacijas vykdo Gimnazijos vyriausiasis buhalteris.

74. Gimnazijos finansinės veiklos kontrolę vykdo Valstybės kontrolė, Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Centralizuotas vidaus audito skyrius.

75. Gimnazijos veiklos priežiūrą atlieka Šilutės rajono savivaldybės administracija teisės aktų nustatyta tvarka, prireikus pasitelkia išorinius vertintojus.

76. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą inicijuoja Gimnazijos direktorius.

77. Gimnazija vykdo švietimo stebėseną, vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais švietimo stebėsenos rodikliais ir jo nustatyta tvarka.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

78. Gimnazija turi teisės aktų reikalavimus atitinkančią interneto svetainę, kurioje skelbia informaciją apie Gimnazijoje vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius Gimnazijos išorinio vertinimo rezultatus, Gimnazijos bendruomenės tradicijas ir pasiekimus.

79. Pranešimai, kuriuos remiantis Nuostatais ar Lietuvos Respublikos teisės aktais reikia paskelbti viešai, skelbiami Gimnazijos interneto svetainėje, prireikus teisės aktų nustatyta tvarka Šilutės rajono savivaldybės interneto svetainėje, rajoninėje spaudoje.

80. Gimnazijos nuostatai keičiami ar papildomi Šilutės rajono savivaldybės tarybos, Gimnazijos direktoriaus ar Gimnazijos tarybos iniciatyva.

81. Gimnazijos nuostatus, jų pakeitimus ir papildymus, pritarus Gimnazijos tarybai, tvirtina Šilutės rajono savivaldybės taryba.

82. Gimnazija registruojama Juridinių asmenų registre Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

83. Gimnazija likviduojama, reorganizuojama, pertvarkoma ar vykdoma Gimnazijos struktūros pertvarka Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

SUDERINTA

Vainuto gimnazijos

tarybos 2013 m. birželio 28 d.

posėdžio protokoliniu nutarimu

(protokolas Nr. 3)


 

PATVIRTINTA

Šilutės rajono savivaldybės

tarybos 2013 m. kovo 28 d.

sprendimu Nr. T1-710

 

 

ŠILUTĖS R. Katyčių Pagrindinės Mokyklos NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šilutės r. Katyčių pagrindinės mokyklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Katyčių pagrindinės mokyklos (toliau – Mokyklos) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumentų išdavimą, Mokyklos teises, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Mokyklos oficialusis pavadinimas – Šilutės r. Katyčių pagrindinė mokykla. Trumpasis mokyklos pavadinimas – Katyčių pagrindinė m-kla. Mokykla įregistruota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, kodas – 190696971.

3. Mokyklos istorija: Katyčiuose mokykla įsteigta 1745 metais. Mokyklos veiklos pradžia nuo 2001-09-01. 

4. Mokyklos teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

5. Mokyklos priklausomybė – savivaldybės mokykla.

6. Mokyklos savininkė – Šilutės rajono savivaldybė.

7. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šilutės rajono savivaldybės taryba, kodas 111102445, adresas: Dariaus ir Girėno g. 1, LT-99133 Šilutė. Savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos sprendimai įforminami raštu. Ji:

7.1. tvirtina biudžetinės įstaigos nuostatus;

7.2. priima į pareigas ir iš jų atleidžia biudžetinės įstaigos vadovą, nustato jo atlyginimą;

7.3. priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos buveinės pakeitimo;

7.4. priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos reorganizavimo ar likvidavimo;

7.5. priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos filialo steigimo ir jo veiklos nutraukimo;

7.6. skiria ir atleidžia likvidatorių arba sudaro likvidavimo komisiją ir nutraukia jos įgaliojimus;

7.7. sprendžia kitus įstatymuose ir biudžetinės įstaigos Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.

8. Mokyklos veiklos koordinatorius – Šilutės rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyrius.

9. Mokyklos buveinė – Katyčių mstl., Šilutės g. 5, Katyčių sen., LT-99224 Šilutės r. sav.

10. Švietimo įstaigos grupė – bendrojo ugdymo mokykla.

11. Mokyklos tipas – pagrindinė mokykla.

12. Pagrindinė paskirtis – pagrindinės mokyklos tipo pagrindinė mokykla.

13. Kita paskirtis – ikimokyklinio ugdymo grupės įstaiga darželis.

14. Mokymo kalba – lietuvių kalba.

15. Mokymo forma – dieninė, savarankiško mokymosi, mokymo namuose.

16. Vykdomos švietimo programos:

16.1. pagrindinio ugdymo;

16.2. pradinio ugdymo,

16.3. priešmokyklinio ugdymo;

16.4. ikimokyklinio ugdymo.

17. Išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai – pagrindinio ir pradinio išsilavinimo pažymėjimai, pagrindinio ir pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai.

18. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.

 

II. MOKYKLOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI,

FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS

 

19. Mokyklos veiklos sritis – švietimas.

20. Mokyklos švietimo veiklos rūšys:

20.1. pagrindinė veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;

20.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

20.2.1. pradinis ugdymas, kodas 85.20;

20.2.2. priešmokyklinis ugdymas, kodas 85.10.20;

20.2.3. ikimokyklinis ugdymas, kodas 85.10.10;

20.2.4. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;

20.2.5. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

20.2.6. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60.

21. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:

21.1. vaikų poilsio stovyklų veikla, kodas 55.20.20;

21.2. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;

21.3. nuosavo arba nuomojamojo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;

21.4. bibliotekų ir archyvų veikla, kodas 91.01;

21.5. kitas, niekur nepriskirtas, keleivinis sausumos transportas, kodas 49.39.

22. Mokyklos veiklos tikslas – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokinių mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui.

23. Mokyklos veiklos uždaviniai:

23.1. teikti mokiniams kokybišką pagrindinį ir pradinį išsilavinimą, priešmokyklinį ir ikimokyklinį ugdymą;

23.2. tenkinti mokinių pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius;

23.3. teikti neformalųjį ugdymą, puoselėjantį ir plėtojantį vaiko individualybę;

23.4. teikti mokiniams reikiamą pagalbą, užtikrinti kokybišką specialiųjų poreikių mokinių ugdymą;

23.5. užtikrinti sveiką ir saugią mokymo(-si) aplinką.

24. Įgyvendindama uždavinius Mokykla:

24.1. teikia pagrindinį ir pradinį išsilavinimą, priešmokyklinį ir ikimokyklinį ugdymą;

24.2. vykdo pagrindinio ugdymo, pradinio ugdymo, priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo, neformaliojo vaikų švietimo programas, sutartyje sutartus įsipareigojimus, užtikrina geros kokybės švietimą;

24.3. konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį, atsižvelgdama į mokinių poreikius ir interesus;

24.4. rengia pradinio ir pagrindinio ugdymo programas papildančius bei mokinių poreikius tenkinančius šių programų modulius, neformaliojo vaikų švietimo programas, ikimokyklinio ugdymo programą, vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintu Ikimokyklinio ugdymo programų kriterijų aprašu;

24.5. įvertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, skiria specialųjį ugdymą teisės aktų nustatyta tvarka, organizuoja specialiųjų poreikių vaikų ugdymą pagal pritaikytas ar individualizuotas programas;

24.6. vykdo mokymo sutartyse sutartus įsipareigojimus, užtikrina geros kokybės švietimą;

24.7. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;

24.8. teikia informacinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, prireikus psichologinę, specialiąją pagalbą;

24.9. vykdo profesinį orientavimą, informavimą ir konsultavimą, užtikrina minimalios priežiūros priemonių vykdymą;

24.10. užtikrina higienos normas atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;

24.11. kuria ugdymo turiniui įgyvendinti reikiamą materialinę bazę ir edukacines aplinkas, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro patvirtintais Švietimo aprūpinimo standartais;

24.12. organizuoja tėvų (kitų teisėtų mokinių atstovų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas teisės aktų nustatyta tvarka;

24.13. organizuoja mokykloje mokinių maitinimą ir vežiojimą;

24.14. sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti kvalifikaciją, dalintis gerąja patirtimi;

24.15. viešai skelbia informaciją apie Mokyklos veiklą švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

24.16. išduoda mokymosi pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas pasiekimus įteisinančius dokumentus Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

24.17. vykdo kitas įstatymų teisės aktų nustatytas funkcijas. 

 

III. MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

25. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslus ir uždavinius, vykdydama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:

25.1. parinkti mokymo metodus ir mokymosi veiklos būdus;

25.2. kurti naujus mokymo ir mokymosi modelius, užtikrinančius kokybišką išsilavinimą;

25.3. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

25.4. vykdyti Savivaldybės, šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

25.5. stoti ir jungtis į asociacijas ir dalyvauti jų veikloje;

25.6. gauti paramą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka;

25.7. naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisėmis.

 

IV. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

26. Mokyklos veikla organizuojama pagal:

26.1. direktoriaus patvirtintą strateginį veiklos planą, kuriam yra pritarusios Mokyklos taryba ir Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

26.2. direktoriaus patvirtintą metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba;

26.3. direktoriaus patvirtintą Mokyklos ugdymo planą, kuriam yra pritarusios Mokyklos taryba ir Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija.

27. Mokyklai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas atviro konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka. Direktorius pavaldus ir atskaitingas Šilutės rajono savivaldybės tarybai ar jos įgaliotai institucijai.

28. Direktorius:

28.1. organizuoja ir koordinuoja Mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms vykdyti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Mokyklos veiklos ir valdymo išteklių būklę;

28.2. vadovauja mokyklos strateginio plano, metinio veiklos plano, švietimo programų rengimui, jas tvirtina, vadovauja jų vykdymui;

28.3. tvirtina Mokyklos struktūrą ir pareigybių sąrašą, neviršijant Šilutės rajono savivaldybės tarybos nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;

28.4. tvirtina darbuotojų pareigybių aprašymus, skiria vadybines funkcijas direktoriaus pavaduotojams, sudaro galimybes jiems savarankiškai dirbti, organizuoja reguliarų atsiskaitymą už nuveiktą darbą;

28.5. priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas, atlieka kitas su darbo santykiais susijusias funkcijas teisės aktų nustatyta tvarka;

28.6. suderinęs su mokyklos taryba, tvirtina mokyklos vidaus ir darbo tvarkos taisykles, kuriose, vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, nustato mokinių ir darbuotojų teises, pareigas, atsakomybę, mokyklos bendruomenės narių elgesio ir etikos normas;

28.7. priima mokinius Šilutės rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;

28.8. sudaro mokiniams ir darbuotojams saugias, sveikatai nekenksmingas mokymosi ir darbo sąlygas;

28.9. organizuoja ir vykdo mokinių pasiekimų tyrimus, pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

28.10. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Šilutės rajono savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo, pratęsimo, pakeitimo, panaikinimo, sustabdymo ar nutraukimo;

28.11. gali skirti mokiniui už mokinio elgesio normų pažeidimą drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme;

28.12. organizuoja mokyklos veiklos įsivertinimą, išorinį vertinimą, užtikrina veiksmingą Mokyklos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;

28.13. užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi;

28.14. leidžia įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą, užtikrina, kad būtų laikomasi Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų ir šių Nuostatų;

28.15. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes;

28.16. Mokyklos vardu sudaro sutartis Mokyklos funkcijoms vykdyti;

28.17. organizuoja Mokyklos dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

28.18. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę atestuotis;

28.19. inicijuoja Mokyklos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

28.20. bendradarbiauja su mokinių tėvais (kitais teisėtais jų atstovais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorine policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, Vaiko teisių apsaugos skyriumi ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

28.21. atstovauja Mokyklai kitose institucijose;

28.22. užtikrina racionalų ir taupų lėšų bei turto naudojimą, veiksmingą Mokyklos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;

28.23. garantuoja, kad pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiamos statistinės ataskaitos ir ataskaitų rinkiniai būtų teisingi;

28.24. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti vykdyti direktoriaus pavaduotojams;

28.25. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

29. Mokyklos direktorius atsako už:

29.1. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi Mokykloje, Šilutės rajono savivaldybės tarybos sprendimų, Administracijos direktoriaus bei Švietimo skyriaus vedėjo įsakymų vykdymą;

29.2. demokratinį Mokyklos valdymą, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, personalo kvalifikacijos tobulinimą, sveiką ir saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

29.3. tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Mokyklos tikslo ir uždavinių įgyvendinimą, Mokyklos veiklos rezultatus, teikiamų ataskaitų rinkinių ir statistinių ataskaitų teisingumą;

29.4. gerą ir veiksmingą vaiko gerovės komisijos skirtų priemonių įgyvendinimą, vaiko minimalios priežiūros vykdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, mokinių pavėžėjimo ir maitinimo organizavimą.

30. Mokyklos valdyme dalyvauja direktoriaus pavaduotojai, kurie:

30.1. dalyvauja priimant strateginius sprendimus dėl mokyklos veiklos plėtros;

30.2. teikia siūlymus dėl mokyklos metinės veiklos plano, mokyklos struktūros, nuostatų pakeitimo;

30.3. tiesiogiai vadovauja kitoms jų kompetencijai priskirtoms veiklos sritims.

31. Mokyklos mokytojų metodinei veiklai organizuoti sudaromos mokytojų metodinės grupės ir Metodinė taryba.

32. Metodinės grupės nariai yra vieno ar kelių mokomųjų dalykų mokytojai. Metodinės grupės aptaria mokinių mokymosi poreikius ir susitaria dėl mokomųjų dalykų, dalykų modulių, pasirenkamųjų dalykų galimos pasiūlos; atrenka, integruoja ir derina dalykų mokymo turinį; susitaria dėl ilgalaikių ir trumpalaikių mokomųjų dalykų planų rengimo principų ir tvarkos; parenka vadovėlius ir mokymo priemones, aptaria jų naudojimą; įvertina ugdymo procese mokinių sukauptą patyrimą; susitaria dėl mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų.

Metodinės grupės konsultuojasi tarpusavyje ir su švietimo pagalbos specialistais dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo bendrosiose klasėse, pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodų; dalyvauja nustatant mokinių pasiekimus; dalijasi gerąja patirtimi; aptaria mokinių elgesio, jų lankomumo gerinimo, mokymosi krūvių optimalumo klausimus, kvalifikacijos kėlimo poreikius, juos derina su Mokyklos veiklos tikslais; keičiasi informacija ir bendradarbiauja su kitų mokyklų metodinėmis grupėms, teikia Metodinei tarybai siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo. Metodinei grupei vadovauja grupės narių išrinktas vadovas. Metodinės grupės veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

33. Mokyklos metodinės tarybos nariai yra metodinių grupių vadovai.

34. Metodinė taryba nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus, inicijuoja pedagogikos naujovių diegimą Mokykloje, metodinių grupių bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis, prireikus vertina mokytojų metodinius darbus ir praktinę veiklą, nustato mokytojų kvalifikacijos kėlimo prioritetus, teikia metodinėms grupėms siūlymus dėl veiklos tobulinimo, Mokyklos direktoriui – dėl turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo. Metodinei tarybai vadovauja metodinės tarybos narių išrinktas vadovas. Jos veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

35. Ugdymo turinio formavimo ir ugdymo proceso organizavimo klausimais Mokyklos direktorius gali organizuoti mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų, kurių veikla susijusi su nagrinėjamu klausimu, pasitarimus.

 

V. MOKYKLOS SAVIVALDA

 

36. Mokyklos taryba yra aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija. Mokyklos taryba telkia Mokyklos mokinių, mokytojų, tėvų (kitų teisėtų mokinio atstovų) bendruomenę, Katyčių miestelio bendruomenę demokratiniam Mokyklos valdymui, padeda spręsti Mokyklos aktualius klausimus, atstovauti teisėtiems Mokyklos interesams, atlieka visuomeninę Mokyklos valdymo priežiūrą.

37. Mokyklos taryba sudaroma iš mokinių tėvų (kitų teisėtų mokinio atstovų), mokytojų ir 5–10 klasių mokinių. Mokyklos tarybos narių skaičių ir jos veiklos kadencijos trukmę nustato Mokyklos direktorius.

38. Į Mokyklos tarybą lygiomis dalimis (3+3+3) tėvus (kitus teisėtus mokinių atstovus) deleguoja mokyklos tėvų komitetas, mokytojus – mokytojų taryba, mokinius – 5–10 klasių mokinių taryba.

39. Mokyklos tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma.

40. Mokyklos tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas slaptu balsavimu Mokyklos tarybos posėdyje. Mokyklos direktorius negali būti Mokyklos tarybos pirmininku.

41. Mokyklos taryba:

41.1. teikia siūlymus dėl Mokyklos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

41.2. pritaria Mokyklos strateginiam planui, metiniam Mokyklos veiklos planui, Mokyklos nuostatams, Mokyklos vidaus ir darbo tvarkos taisyklėms, kitiems Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems Mokyklos direktoriaus;

41.3. priima sprendimą dėl ugdymo plano pakeitimų;

41.4. teikia Mokyklos direktoriui siūlymus dėl Mokyklos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;

41.5. svarsto Mokyklos lėšų naudojimo klausimus;

41.6. išklauso Mokyklos metines veiklos ataskaitas ir teikia Mokyklos direktoriui siūlymus dėl Mokyklos veiklos tobulinimo;

41.7. teikia Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai siūlymus dėl Mokyklos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;

41.8. svarsto mokytojų metodinės tarybos, mokinių ir tėvų (kitų teisėtų mokinio atstovų) savivaldos institucijų ar Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui;

41.9. teikia siūlymus dėl Mokyklos veiklos tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;

41.10. svarsto Mokyklos direktoriaus teikiamus klausimus, priima sprendimus, daro įtaką direktoriaus priimamiems sprendimams.

42. Mokyklos tarybos nutarimai yra teisėti, jei jie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams.

43. Mokyklos taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Mokyklos bendruomenei.

44. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro Mokyklos direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi Mokykloje dirbantys mokytojai, sveikatos priežiūros specialistas, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkas, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

45. Mokytojų tarybai vadovauja Mokyklos direktorius.

46. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Mokyklos direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma.

47. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Mokyklos direktoriaus teikiamais klausimais.

48. Mokykloje veikia klasių mokinių tėvų komitetai. Jie renkami klasių tėvų susirinkime kiekvienų mokslo metų pradžioje (rugsėjo mėn.) iš trijų asmenų. Tėvų komitetai, bendraudami su klasių auklėtojais, padeda spręsti klasės veiklos ir mokinių auklėjimo klausimus: aptaria su klasės vadovu klasės mokinių lankomumo, elgesio ir pažangumo, saugumo, maitinimo, informacijos gavimo apie vaikus klausimus, padeda organizuoti klasės renginius, išvykas, kurti edukacinę aplinką, teikia siūlymus Mokyklos tarybai ir direktoriui.

49. Klasių tėvų komitetų pirmininkai sudaro Mokyklos tėvų komitetą, kuris renka Mokyklos tėvų komiteto pirmininką balsų dauguma, dalyvaujant ne mažiau kaip 2/3 komiteto narių. Mokyklos tėvų komitetas padeda spręsti svarbiausius šeimos ir Mokyklos bendradarbiavimo klausimus.

50. Visuotinis Mokyklos mokinių tėvų susirinkimas gali būti šaukiamas direktoriaus iniciatyva arba 1/3 tėvų reikalavimu ypač svarbiais Mokyklos veiklos organizavimo klausimais.

51. Klasės mokinių aktyvas. Renkamas klasių mokinių susirinkime kiekvienų mokslo metų pradžioje (rugsėjo mėn.) iš trijų asmenų. Mokinių aktyvas ruošia klasės veiklos planą, renka atstovus į mokinių komitetą.

52. Mokinių komitetą sudaro po vieną 5-10 klasių mokinį. Mokinių komitetas planuoja ir organizuoja mokinių popamokinę veiklą, rūpinasi drausmės ir tvarkos palaikymu mokykloje, teikia siūlymus direktoriui.

 

VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO

TVARKA IR ATESTACIJA

 

53. Darbuotojai į darbą Mokykloje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

54. Mokyklos darbuotojams už darbą mokoma Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

55. Darbuotojams tarnybinio atlyginimo, tarifinio atlygio koeficientus ir priedus atsižvelgdamas į Mokyklai patvirtintas darbo užmokesčio lėšas, nustato Mokyklos direktorius.

56. Mokyklos direktorius, jo pavaduotojas ugdymui, mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai atestuojasi ir kvalifikaciją kelia švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

 

VII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA IR

FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ

 

57. Mokykla patikėjimo teise perduotą Šilutės rajono savivaldybės turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo įstatymų ir Šilutės rajono savivaldybės tarybos sprendimu nustatyta tvarka.

58. Mokyklos lėšos:

58.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Šilutės rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;

58.2. pajamos už teikiamas paslaugas;

58.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

58.4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.

59. Lėšos naudojamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

60. Mokykla yra asignavimų valdytojas. Mokyklos buhalterinė apskaita organizuojama ir finansinė atskaitomybė tvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka. Finansines operacijas vykdo Mokyklos vyriausiasis buhalteris.

61. Mokyklos finansinės veiklos kontrolę vykdo Valstybės kontrolė, Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Centralizuotas vidaus audito skyrius.

62. Mokyklos veiklos priežiūrą atlieka Šilutės rajono savivaldybės administracija teisės aktų nustatyta tvarka, prireikus pasitelkia išorinius vertintojus.

63. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą inicijuoja Mokyklos direktorius.

64. Mokykla vykdo švietimo stebėseną, vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais švietimo stebėsenos rodikliais ir jo nustatyta tvarka.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

65. Mokykla turi teisės aktų reikalavimus atitinkančią interneto svetainę, kurioje skelbia informaciją apie Mokykloje vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius Mokyklos išorinio vertinimo rezultatus, Mokyklos bendruomenės tradicijas ir pasiekimus.

66. Pranešimai, kuriuos remiantis Nuostatais ar Lietuvos Respublikos teisės aktais reikia paskelbti viešai, skelbiami Mokyklos interneto svetainėje, prireikus teisės aktų nustatyta tvarka Šilutės rajono savivaldybės interneto svetainėje, rajoninėje spaudoje.

67. Apie mokyklos reorganizavimą, likvidavimą ar pertvarkymą, mokyklos grupės ar tipo pakeitimą pranešama kiekvienam mokyklos mokiniui Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme nustatyta tvarka ir terminais.

68. Mokyklos nuostatai keičiami ar papildomi Šilutės rajono savivaldybės tarybos, Mokyklos direktoriaus ar Mokyklos tarybos iniciatyva.

69. Mokyklos nuostatus, jų pakeitimus ir papildymus, Pritarus Mokyklos tarybai, tvirtina Šilutės rajono savivaldybės taryba.

70. Mokykla registruojama Juridinių asmenų registre Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

71. Mokykla likviduojama, reorganizuojama, pertvarkoma ar vykdoma Mokyklos struktūros pertvarka Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 


 

SUDERINTA

Katyčių pagrindinės mokyklos

tarybos 2013 m. kovo 18 d.

posėdžio protokoliniu nutarimu

(protokolas Nr. 3)

 

ŠILUTĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

ŠVIETIMO skyriuS

 

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

DĖL SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL STRUKTŪROS PERTVARKOS VAINUTO VIDURINĖJE IR KATYČIŲ PAGRINDINĖJE MOKYKLOSE“ PROJEKTO“

 

2013-03-04

Šilutė

 

 

1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.

Nutraukti pradinio ugdymo programų vykdymą Vainuto vidurinės mokyklos Gorainių ir Katyčių pagrindinės mokyklos Stubrių skyriuose.

2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.

Šilutės rajono savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T1-332 patvirtintame Šilutės rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2012-2015 metų bendrajame plane numatyta nuo 2013-09-01 nutraukti pradinio ugdymo programų vykdymą Vainuto vidurinės mokyklos Gorainių ir Katyčių pagrindinės mokyklos Stubrių skyriuose. 2012-2013 m. m. Gorainių skyriuje (šiuo metu) mokosi 6 mokiniai: 2 klasėje – 2, 3 klasėje – 1, 4 klasėje – 3 mokiniai (mokslo metų pradžioje skyriuje buvo 13 mokinių).

Stubrių skyriuje mokosi 7 mokiniai: 2 klasėje – 2, 3 klasėje – 1, 4 klasėje – 4 mokiniai.

Abiejuose skyriuose yra po vieną jungtinį klasių komplektą. Vyresniųjų klasių mokinių pavėžėjimas į artimiausias mokyklas organizuojamas, todėl nebus problemų ir šių skyrių pradinukams pasiekti mokyklas.

3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.

Bus įgyvendinamas Savivaldybės tarybos sprendimas, atsižvelgiama į reikalavimus klasių komplektavimui.

4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.

Neturėtų būti.

5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas šių aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus reikės pakeisti ar panaikinti; jeigu reikia Kolegijos ar mero priimamų aktų, kas ir kada juos turėtų parengti, priėmus teikiamą projektą.

Galioja Savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T1-332 patvirtintas Šilutės rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2012-2015 metų bendrasis planas.

6. Jeigu reikia atlikti sprendimo projekto antikorupcinį vertinimą, sprendžia projekto rengėjas, atsižvelgdamas į Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisykles.

Sprendimo projekto rengėjo nuomone, antikorupcinio vertinimo nereikia.

7. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos) ir konkretūs finansavimo šaltiniai.

Stubrių skyriaus išlaikymui 2012 metais buvo skirta: savarankiškų lėšų – 17 900 Lt, mokinio krepšelio – 88 600 Lt (2012 m. pirmąjį pusmetį skyriuje buvo 2 jungtiniai klasių komplektai). Gorainių skyriaus išlaikymui 2012 metais buvo skirta: savarankiškų lėšų – 16 400 Lt, mokinio krepšelio – 58 900 Lt.

Tvirtinant 2013 metų biudžetą, mokinio krepšelis skaičiuotas visiems metams, nes reikės mokėti išeitines išmokamas dviems skyrių mokytojams. Aptarnaujančio personalo yra nustatyta po vieną etatą. Išeitinėms išmokoms reikės: iš mokinio krepšelio apie 44 000 Lt, iš savarankiškų lėšų apie 12 000 Lt.

8. Projekto autorius ar autorių grupė.

Švietimo skyriaus vedėja Birutė Tekorienė.

9. Reikšminiai projekto žodžiai, kurių reikia šiam projektui įtraukti į kompiuterinę paieškos sistemą.

Gorainių ir Stubrių skyriai.

10. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.

Nereikia.

 

 

Skyriaus vedėja                                                                                                             Birutė Tekorienė

______________