PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL BŪSTO PRITAIKYMO ŽMONĖMS SU NEGALIA KOMISIJOS NUOSTATŲ

TVIRTINIMO

 

2007 m. birželio 8 d. Nr. A-550

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Būsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos pavyzdiniais nuostatais, patvirtintais Neįgaliųjų reikalų departamento prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2007 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. V-14 ,

tvirtinu Būsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos nuostatus (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                  Vitalijus Žiurlys

 

 

 

 

PATVIRTINTA

Panevėžio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2007 m. birželio 8 d. įsakymu Nr. A-550

 

 

bŪsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos nuostatai

 

i. bendrosios nuostatos

 

1. Būsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos nuostatai (toliau vadinama – nuostatai nustato Būsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos (toliau vadinama – Komisija) tikslus. funkcijas, uždavinius bei kitą šios komisijos veiklą reglamentuojančius klausimus.

2. Komisijos sudėtį, Komisijos pirmininką, Komisijos nuostatus tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

3. Komisija sudaryta Būsto pritaikymo žmonėms su negalia 2007–2011 metų programos įgyvendinimo laikotarpiui.

4. Komisija yra atsakinga ir atskaitinga savivaldybės administracijos direktoriui.

5. Savo veikloje Komisija vadovaujasi savo nuostatais bei šiais Lietuvos Respublikos socialines apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintais teisės aktais:

5.1. Baziniais būsto pritaikymo žmonėms su negalia reikalavimais;

5.2. Būsto pritaikymo žmonėms su negalia poreikio vertinimo metodika;

5.3. Būsto pritaikymo žmonėms su negalia finansavimo tvarkos aprašu.

6. Komisija, priimdama savo sprendimus, laikosi skaidrumo, nešališkumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principų.

 

II. KOMISIJOS TIKSLAS IR FUNKCIJOS

 

7. Komisijos paskirtis – padėti savivaldybės administracijai organizuoti būsto pritaikymą asmenims su negalia savivaldybėje. Veikdama pagal savo paskirtį, Komisija vykdo šias funkcijas:

7.1. įvertina būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymo neįgaliesiems poreikį;

7.2. priima sprendimus:

7.2.1. dėl būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymo poreikio tenkinimo;

7.2.2. dėl būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymo eiliškumo;

7.2.3. dėl būsto ir gyvenamosios aplinkos pakartotinio pritaikymo (suaugusiems neįgaliesiems ir neįgaliems vaikams bei jaunuoliams nuo 7 iki 24 metų) tikslingumo;

7.3. kontroliuoja ir dalyvauja priimant perduodamus neįgaliesiems pritaikytus būstus ir gyvenamąją aplinką.

 

III. KOMISIJOS UŽDAVINIAI

 

8. Vykdydama jai pavestas funkcijas, Komisija atlieka šias užduotis:

8.1. pagal kompetenciją nagrinėja prašymus pritaikyti būstą bei kitus prie šio prašymo pridedamus savivaldybės administracijos pateiktus dokumentus;

8.2. sudaro būsto pritaikymo eilę;

8.3. dalyvauja priimant perduodamą pritaikytą būstą ir gyvenamąją aplinką.

 

IV. KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR ATSAKOMYBĖ

 

9. Komisijos nariai turi teisę:

9.1. gauti informaciją apie Komisijos posėdžius bei kitą su Komisijos veikla susijusią reikalingą informaciją;

9.2. teikti pastabas ir pasiūlymus dėl Komisijos posėdžių darbotvarkes;

9.3. prieš Komisijos posėdį ir posėdžio metu susipažinti su svarstyti pateiktais prašymais pritaikyti būstą ir kitais Komisijai pateiktais dokumentais;

9.4. išsakyti savo pastabas ir pasiūlymus dėl svarstomų prašymų bei Komisijos sprendinių. prireikus pateikti savo atskirą nuomonę komisijos posėdžio protokole;

9.5. teikti pastabas dėl Komisijos posėdžių protokolų bei sprendimų projektų.

 

V. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

10. Pagrindinės Komisijos darbo formos yra:

10.1. posėdžiai;

10.2. būsto apžiūros priimant perduodamą pritaikytą būstą ir gyvenamąją aplinka.

11. Komisijai vadovauja ir jos darbą organizuoja Komisijos pirmininkas:

11.1. šaukia Komisijos posėdžius ir jiems pirmininkauja;

11.2. kviečia Komisijos narius dalyvauti priimant perduodamą pritaikytą būstą ir vadovauja Komisijai apžiūroje.

12. Komisijos paskirtas Komisijos sekretorius (savivaldybės administracijos darbuotojas): rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga pateikia Komisijos pirmininkui tvirtinti;

12.1. Komisijos pirmininkui patvirtinus posėdžio datą, laiką, vietą ir darbotvarkę, apie tai raštu informuoja Komisijos narius;

12.2. renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Komisijos sprendimams priimti;

12.3. rengia posėdžio protokolo projektą, elektroniniu paštu arba rastu derina su posėdyje dalyvavusiais Komisijos nariais;

12.4. atsako už Komisijos dokumentų tvarkymą, saugo Komisijai pateiktus dokumentus ir Komisijos posėdžio protokolų originalus per visą Komisijos veiklos laikotarpį. Komisijai sustabdžius veiklą, sujos veikla susijusius dokumentus perduoda savivaldybės administracijai;

12.5. pateikia kitą reikalingą su svarstomais prašymais pritaikyti būstą susijusią informaciją:

12.6. prireikus ar Komisijos narių prašymu pateikia savivaldybės administracijos susirašinėjimo su pareiškėjais kopijas posėdžio metu;

12.7. perduoda savivaldybės administracijai Komisijos posėdžio sprendimus ir nagrinėtus dokumentus;

12.8. vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus.

13. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių, kurių vienas – neįgaliųjų asociacijos deleguotas atstovas.

14. Visi klausimai posėdžio metu aptariami posėdžio darbotvarkėje nustatyta tvarka, jei Komisijos nariai bendru sutarimu posėdžio pradžioje nenusprendžia kitaip.

15. Komisijos nariai privalo užtikrinti pareiškėjų pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik savo sprendimams priimti.

16. Savivaldybės administracija ir Komisija kontroliuoja būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymą. Būsto pritaikymo apžiūrą organizuoja savivaldybės administracija, gavusi rangovo pranešimą apie būsto pritaikymo darbų pabaigą. Būsto pritaikymo apžiūros laiką savivaldybės administracija suderina su pareiškėju bei su Komisijos nariais.

17. Būsto pritaikymo apžiūra laikoma įvykusia, jei apžiūroje dalyvauja daugiau nei pusė Komisijos narių, kurių vienas turi būti neįgaliųjų asociacijos atstovas.

18. Komisijos nariai apžiūri pritaikytus būstus ir, prireikus, teikia savivaldybės administracijai ir rangovui pastabas bei pasiūlymus dėl darbų atlikimo kokybės, būsto pritaikymo tinkamumo. Pasiūlymai parengiami raštu, kuriame pasirašo visi apžiūroje dalyvavę Komisijos nariai.

19. Savivaldybės administracija pasirašo Būsto pritaikymo darbų priėmimo perdavimo aktą tik apžiūroje dalyvavusiems Komisijos nariams pritarus.

 

VI. KOMISIJOS SPRENDIMAI

 

20. Komisijos sprendimai priimami bendruoju susitarimu arba, jei jo negalima pasiekti. Komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant. Balsuojant Komisijos nariai turi po viena balsų. Balsuojama „už“ arba „prieš“. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo paprastoji Komisijos narių dauguma. Jeigu balsai „už“ ir „prieš“ pasiskirsto po lygiai, lemiamas balsas yra Komisijos pirmininko balsas. Jeigu svarstant projektus kuris nors Komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti Komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomone turi būti įrašyta į Komisijos protokolą.

 

VII. KOMISIJOS POSĖDŽIO PROTOKOLAS

 

21. Komisijos posėdžio metu rašomas posėdžio protokolas. Komisijos sprendiniai įsigalioja posėdžio pirmininkui ir posėdyje dalyvavusiems Komisijos nariams pasirašius protokolą, kuriame nurodoma:

21.1. posėdžio data ir vieta;

21.2. posėdyje dalyvavusieji Komisijos nariai;

21.3. posėdžio metu svarstyti dokumentai;

21.4. pateikti argumentai, paaiškinimai, priimti sprendimai;

21.5. kita, Komisijos nuomone, svarbi posėdžio informacija.

22. Komisijos posėdžio sekretorius parengia protokolo projektą ir per Komisijos nustatytą laikotarpį elektroniniu paštu arba raštu pateikia Komisijos nariams derinti. Komisijos nariai gali pateikti pastabas dėl protokolo projekto per Komisijos nustatytą laikotarpį. Per šį laikotarpį nepateikus pastabų. laikoma, kad protokolo projektui pritarta. Įvertinus gautas pastabas arba jų negavus, protokolų pasirašo Komisijos pirmininkas, visi Komisijos nariai ir posėdžio sekretorius. Protokolas pateikiamas savivaldybės administracijai, o protokolo kopija išsiunčiama visiems Komisijos nariams.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiuose nuostatuose sprendžia Komisijos pirmininkas.

24. Kiekvienas Komisijos narys už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teises aktų nustatyta tvarka.

 

______________________