KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS BENDRUOMENIŲ VEIKLOS RĖMIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2009 m. vasario 27 d. Nr. TS 18-570

Kazlų Rūda

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290) 6 straipsnio 12 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2003-05-13 sprendimu Nr.2-5 patvirtinta Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto asignavimų administravimo tvarka, Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2008-12-10 sprendimu Nr.TS 15-503 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės 2004-2012 metų plėtros strateginio plano naujos redakcijos patvirtinimo“ Kazlų Rūdos savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.Patvirtinti Kazlų Rūdos savivaldybės bendruomenių veiklos rėmimo tvarkos aprašą (pridedama);

2.Pripažinti netekusiu galios Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2007-11-28 sprendimo Nr. TS6-163 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės bendruomenių veiklos rėmimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ 1 punktą.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                              Valdas Merkevičius


 

PATVIRTINTA

Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos

2009 m. vasario 27 d.

sprendimu Nr. TS 18-570

 

 

KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS BENDRUOMENIŲ VEIKLOS RĖMIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kazlų Rūdos savivaldybės bendruomenių veiklos rėmimo tvarkos aprašo (toliau tekste - Aprašas) tikslas – nustatyti Kazlų Rūdos savivaldybės kaimo bendruomenių veiklos rėmimo sąlygas ir tvarką.

2. Bendruomenių veiklai remti lėšos (toliau tekste – finansinė parama) skiriamos iš Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto.

3. Finansinė parama pagal šį Aprašą skiriama kaimo bendruomenių projektams, kurie skirti Sūduvos vietos veiklos grupės (toliau – VVG) vietos plėtros strategijai įgyvendinti ir projektams, kurie rengiami vietinei iniciatyvai skatinti bei viešiesiems interesams ir poreikiams tenkinti, finansuoti.

4. Finansine parama siekiama skatinti bendruomenių iniciatyvas, informacinės visuomenės plėtrą bei kitą bendruomenių veiklą susijusią su Kazlų Rūdos savivaldybės 2004 – 2012 metų plėtros strateginio plano įgyvendinimu.

 

II. FINANSINĖS PARAMOS TEIKIMO TVARKA

 

5. Bendrieji projektų vertinimo reikalavimai:

5.1. bendruomenės iniciatyvumo didinimas;

5.2. projekto biudžeto ekonomiškumas;

5.3. veiklos tęstinumo galimybės;

5.4. kultūros tradicijų puoselėjimas;

5.5. projekto vadovo ir organizatorių kvalifikacija bei patirtis;

5.6. projekto novatoriškumas;

5.7. prioritetas suteikiamas projektams, kuriuose numatomos nuosavos arba rėmėjų lėšos.

6. Finansinė parama bendruomenėms skiriama šioms veikloms vykdyti:

6.1. projektams kofinansuoti, kuriais siekiama pritraukti ES struktūrinių fondų, Nacionalinės paramos ir kitų programų lėšas, jeigu projekto tikslas atitinka Kazlų Rūdos savivaldybės plėtros strateginio plano tikslus arba Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemones;

6.2. kitai bendruomenių veiklai, susijusiai su Kazlų Rūdos savivaldybės 2004-2012 metų plėtros strateginio plano įgyvendinimu, remti;

6.3. bendruomenių registracijos dokumentų, notaro paslaugų išlaidoms kompensuoti;

6.4. bendruomenių interneto svetainių išlaikymo išlaidoms kompensuoti.

7. Paraiškos, kurios neatitinka Apraše nurodytų reikalavimų arba pateiktos ne pagal Apraše nurodytą paraiškų teikimo tvarką, nevertinamos.

 

III. PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA

 

8. Paraiškos Savivaldybės finansinei paramai gauti pagal Aprašo 6.1 punkte nurodytą veiklą, pateikiamos Ekonominės plėtros skyriui išankstiniam suderinimui siekiant įvertinti projekto atitikimą Aprašui ir tikslingumą skirti finansinę paramą.

9. Siekiant užtikrinti projektų kofinansavimo poreikio atitikimą Savivaldybės biudžetui, projektai turi atitikti šias sąlygas:

9.1. jeigu projektu siekiama pritraukti ES struktūrinių fondų, Nacionalinės paramos ir kitų programų lėšas, tai projekto paraiška prieš jos pateikimą konkursui privalo būti suderinta su Mero potvarkiu sudaryta Bendruomenių rėmimo komisija (toliau tekste vadinama – Komisija).

9.2. jeigu projektas bus įgyvendinamas ne pagal Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemones, tai bendruomenė kartu su paraiška Komisijai turi pateikti raštą, kad ji nesikreips dėl finansinės paramos tai pačiai projekto veiklai iš Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemonių.

9.3. jeigu projektas bus įgyvendinamas pagal Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemones, tai pritarimas projektui priimamas Savivaldybės tarybos posėdyje.

10. Ekonominės plėtros skyrius paruošia ir pateikia Komisijai svarstyti bendruomenių dokumentus paramai gauti bei teikia Tarybos sprendimų projektus dėl pritarimo projektų kofinansavimui iš savivaldybės biudžeto.

11. Prašymai Savivaldybės finansinei paramai gauti pagal Aprašo 6.2, 6.3, 6.4 punktuose nurodytas veiklas, pateikiami Ekonominės plėtros skyriui einamaisiais metais susidarius poreikiui.

12. Komisija svarsto prašymus ir teikia siūlymus dėl finansinės paramos teikimo Savivaldybės administracijos direktoriui.

13. Svarstydama prašymus Komisija turi teisę reikalauti papildomos informacijos iš prašymus pateikusių bendruomenių vadovų.

14. Už pateiktos informacijos teisingumą atsako ją pateikusios bendruomenės vadovas.

 

IV. FINANSINĖS PARAMOS ĮFORMINIMAS

 

15. Finansinė parama įforminama dvišale biudžeto lėšų naudojimo sutartimi, kuri sudaroma vadovaujantis Savivaldybės tarybos patvirtinta sutarčių pasirašymo tvarka.

 

V. KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ

 

16. Finansinės paramos gavėjas yra atsakingas už lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį.

17. Išaiškėjus aplinkybėms, kad projektas vykdomas netiksliai pagal projekto įgyvendinimo planą ar biudžeto lėšos naudojamos ne pagal projekto sąmatą, Komisijos siūlymu Administracijos direktorius nurodo finansinės paramos gavėjui grąžinti lėšas į biudžetą ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo aplinkybių paaiškėjimo datos.

18. Paramos gavėjas, įgyvendinęs projektą arba panaudojęs lėšas pagal numatytą paskirtį, per 30 dienų, bet ne vėliau kaip iki einamųjų kalendorinių metų pabaigos paruošia ir pateikia ataskaitą apie finansinės paramos panaudojimą Ekonominės plėtros skyriui bei Buhalterinės apskaitos skyriui.

19. Finansinę paramą jos gavėjams perveda Administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius.

20. Finansinės paramos, skirtos bendruomenių veiklai remti, panaudojimo kontrolė vykdoma įstatymų nustatyta tvarka.

 

__________________