KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2011 m. kovo 28 d. Nr. TS IV(15)-1477

Kazlų Rūda

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290) 6 straipsnio 12 punktu, Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2011-10-25 sprendimu Nr. TS IV(9)-1323 patvirtinto Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo, asignavimų administravimo tvarkos aprašo 43 punktu Kazlų Rūdos savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.Patvirtinti Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo tvarkos aprašą (pridedama).

2.Pripažinti netekusiais galios:

2.1.Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2009-02-27 sprendimo Nr. TS 18-570 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės bendruomenių veiklos rėmimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ 1 punktą;

2.2.Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2011-08-25 sprendimą Nr. TS IV(7)-1305 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2009-02-27 sprendimo Nr. TS 18-570 pakeitimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                              Vytautas Kanevičius


 

PATVIRTINTA

Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos

2012 m. kovo 28 d. sprendimu

Nr. TS IV(15)-1477

 

KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo tvarkos aprašo (toliau

tekste - Aprašas) tikslas – nustatyti Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo iš savivaldybės biudžeto lėšų ir atsiskaitymo už panaudotas lėšas tvarką.

2.Lėšos (toliau tekste – finansinė parama) nevyriausybinių organizacijų veiklai remti yra numatomos kiekvienais metais savivaldybės biudžete.

3.Paraiškas finansinei paramai gauti gali teikti šios Kazlų Rūdos savivaldybėje įregistruotos ir savivaldybės gyventojų poreikius tenkinančios nevyriausybinės organizacijos:

3.1.asociacijos;

3.2.viešosios įstaigos (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių steigėjai yra valstybės arba savivaldybės institucijos);

3.3.bendruomenės;

3.4.vietos veiklos grupė;

3.5.labdaros ir paramos fondai.

 

II. FINANSINĖS PARAMOS TEIKIMO PRINCIPAI

 

4.Finansinė parama pagal šį Aprašą skiriama nevyriausybinių organizacijų įsisteigimui, stiprinimui ir projektams įgyvendinti:

4.1.bendruomenės kultūrinės ir meninės savimonės ugdymo projektams;

4.2.vaikų ir jaunimo meninės saviraiškos projektams;

4.3.kultūrinių mainų ir sporto projektams;

4.4.krašto etnokultūros išsaugojimo projektams;

4.5.informacinės visuomenės plėtros projektams;

4.6.socialinių paslaugų plėtojimo ir jų tęstinumo, žmonių su negalia užimtumo organizavimo projektams;

4.7.Sūduvos vietos veiklos grupės (toliau – VVG) vietos plėtros strategijai įgyvendinti ir projektams, kurie rengiami vietinei iniciatyvai skatinti bei viešiesiems interesams ir poreikiams tenkinti, finansuoti.

5.Finansinė parama nevyriausybinių organizacijų rėmimo darbo grupės sprendimu naudojamos ir kitiems nevyriausybinių organizacijų veiklos projektams finansuoti, pagal šių organizacijų prašymus, nevyriausybinių organizacijų mokymams, organizacijų įsisteigimui ir kitai veiklai.

6.Finansinė parama neskiriama pastatams rekonstruoti arba kapitaliai remontuoti, ilgalaikiam turtui įsigyti, organizacijų administravimo išlaidoms dengti ir darbuotojų atlyginimams mokėti.

7.Finansuojant nevyriausybinių organizacijų veiklos projektus, prioritetas teikiamas papildomus finansavimo šaltinius turintiems projektams.

8.Finansinė parama neskiriama, jei ankstesniems projektams iš savivaldybės biudžeto paramą gavusi nevyriausybinė organizacija neatsiskaitė už jos panaudojimą nustatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal tikslinę paskirtį.

9.Savivaldybės biudžeto programos lėšas administruoja savivaldybės administracijos direktorius.

10.Gautas lėšas projekto teikėjai gali naudoti tik projekte numatytai veiklai finansuoti.

11.Pateiktus projektus vertina nevyriausybinių organizacijų rėmimo darbo grupė (toliau – Darbo grupė), kuri savo darbą organizuoja vadovaudamasi savivaldybės mero patvirtintu darbo reglamentu.

III. PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA

 

12.Paraiškos Savivaldybės finansinei paramai gauti pateikiamos Ekonominės plėtros skyriui išankstiniam suderinimui siekiant įvertinti projekto atitikimą Aprašui ir tikslingumą skirti finansinę paramą.

12.Siekiant užtikrinti projektų kofinansavimo poreikio atitikimą Savivaldybės biudžetui, projektai turi atitikti šias sąlygas:

12.1.jeigu projektu siekiama pritraukti ES struktūrinių fondų, Nacionalinės paramos ir kitų programų lėšas, tai projekto paraiška prieš jos pateikimą konkursui privalo būti suderinta su Darbo grupe.

12.2.jeigu projektas bus įgyvendinamas ne pagal Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemones, tai nevyriausybinė organizacija kartu su paraiška Darbo grupė turi pateikti raštą, kad ji nesikreips dėl finansinės paramos tai pačiai projekto veiklai iš Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemonių.

12.3.jeigu projektas bus įgyvendinamas pagal Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemones, tai pritarimas projektui priimamas Savivaldybės tarybos posėdyje.

13.Ekonominės plėtros skyrius paruošia ir pateikia Darbo grupei svarstyti nevyriausybinių organizacijų dokumentus paramai gauti bei teikia Tarybos sprendimų projektus dėl pritarimo projektų kofinansavimui iš savivaldybės biudžeto.

14.Prašymai Savivaldybės finansinei paramai gauti pagal Aprašo 4, 5 punktuose nurodytas veiklas, pateikiami Ekonominės plėtros skyriui einamaisiais metais susidarius poreikiui.

15.Darbo grupė svarsto prašymus ir teikia siūlymus dėl finansinės paramos teikimo Savivaldybės administracijos direktoriui.

16.Svarstydama prašymus Darbo grupė turi teisę reikalauti papildomos informacijos iš prašymus pateikusių nevyriausybinių organizacijų vadovų.

17.Už pateiktos informacijos teisingumą atsako ją pateikusios nevyriausybinės organizacijos vadovas.

 

IV. FINANSINĖS PARAMOS ĮFORMINIMAS

 

18.Finansinė parama įforminama dvišale biudžeto lėšų naudojimo sutartimi, kuri sudaroma vadovaujantis Savivaldybės tarybos patvirtinta sutarčių pasirašymo tvarka.

 

V.KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ

 

19.Finansinės paramos gavėjas yra atsakingas už lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį.

20.Išaiškėjus aplinkybėms, kad projektas vykdomas netiksliai pagal projekto įgyvendinimo planą ar biudžeto lėšos naudojamos ne pagal projekto sąmatą, Komisijos siūlymu Administracijos direktorius nurodo finansinės paramos gavėjui grąžinti lėšas į biudžetą ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo aplinkybių paaiškėjimo datos.

21.Nepanaudotos projekto lėšos turi būti grąžintos į projekto rėmimo sutartyje nurodytą biudžeto sąskaitą ne vėliau kaip per dvi savaites po projekto įgyvendinimo pabaigos.

22.Paramos gavėjas, įgyvendinęs projektą arba panaudojęs lėšas pagal numatytą paskirtį, per 30 dienų, bet ne vėliau kaip iki einamųjų kalendorinių metų pabaigos paruošia ir pateikia ataskaitą apie finansinės paramos panaudojimą Ekonominės plėtros skyriui bei Buhalterinės apskaitos skyriui.

23.Finansinę paramą jos gavėjams perveda Administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius.

24.Finansinės paramos, skirtos nevyriausybinių organizacijų veiklai remti, panaudojimo kontrolė vykdoma įstatymų nustatyta tvarka.

 

__________________