ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRIĖMIMO Į ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMOMOKYKLAS TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2011 m. gruodžio 28 d. Nr. T-306

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Švietimo įstatymo 29 straipsnio 2, 3, 4 dalimis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 patvirtintų Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių 25 punktu ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. V-1369 patvirtinto Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, Alytaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Tvirtinti Priėmimo į Alytaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Alytaus miesto savivaldybės tarybos 2008 m. kovo 6 d. sprendimą Nr. T-46 „Dėl priėmimo į Alytaus miesto savivaldybės bendrojo lavinimo mokyklas tvarkos aprašo tvirtinimo“.

Savivaldybės meras                                                                                                      Feliksas Džiautas

 


 

PATVIRTINTA

Alytaus miesto savivaldybės tarybos

2011 m. gruodžio 28 d.

sprendimu Nr. T-306

 

PRIĖMIMO Į ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Priėmimo į Alytaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašas (toliau – aprašas) nustato asmenų priėmimo mokytis į savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas (biudžetines ir viešąsias įstaigas) tvarką, kurioje nurodomos mokyklų programos, į kurias vykdomas asmenų priėmimas, priėmimo kriterijai, dokumentai, kuriuos turi pateikti į mokyklą priimami asmenys, prašymų ir kitų dokumentų priėmimo vieta, pradžia, pabaiga, prašymų registravimo, asmenų priėmimo per mokslo metus tvarka.

2. Šiame apraše naudojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos įstatymuose ir kituose teisės aktuose apibrėžtas sąvokas.

3. Alytaus miesto savivaldybės taryba:

3.1. nustato Alytaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų (toliau – mokyklų) aptarnavimo teritorijas asmenų priėmimui mokytis pagal pradinio ugdymo programas ir pagrindinio ugdymo programas, o gimnazijoms bei suaugusiųjų ir jaunimo mokykloms asmenų priėmimo mokytis pagal vidurinio ugdymo programas aptarnavimo teritorijos nenustatomos;

3.2. Kiekvienais kalendoriniais metais iki kovo 31 d. Alytaus miesto savivaldybės taryba bendrojo ugdymo mokykloms (atskirai – jų skyriams, filialams, jei jie įregistruoti kitose gyvenamosiose vietovėse) nustato priėmimo laiką, klasių skaičių ir mokinių skaičiaus vidurkį klasėse pagal vykdomas bendrojo ugdymo programas, priešmokyklinio ugdymo grupių ir vaikų skaičiaus vidurkį grupėse kitiems mokslo metams. Iki rugsėjo 1 d. klasių (grupių) skaičių patikslina;

 

2012 m. vasario 9 d. Alytaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. T-23 redakcija

 

 

 

3.3. mokykloms specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams bei suaugusiųjų ir jaunimo mokykloms klasių (grupių) skaičius gali būti pagal poreikį tikslinamas keletą kartų per mokslo metus;

3.4. jei prašymų mokytis bendrojo ugdymo mokykloje skaičius yra didesnis nei buvo nustatytas mokinių ir klasių skaičius, nepažeidžiant higienos normų, sudaromų klasių skaičius mokykloje didinamas, atitinkamai mažinant klasių skaičių kitose mokyklose;

3.5. jei mokykla nesurenka nustatyto mokinių skaičiaus ir nesudaro patvirtinto klasių skaičiaus, klasių skaičius mažinamas.

4. Priėmimą į mokyklą mokytis pagal bendrojo ugdymo (pradinio, pagrindinio ir vidurinio) programas vykdo mokyklos direktorius ir mokinių priėmimo komisija.

 

II. PRIĖMIMO Į MOKYKLAS IR JŲ VYKDOMAS BENDROJO UGDYMO PROGRAMAS KRITERIJAI

 

5. Priėmimo į Alytaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo bendrąsias mokyklas kriterijai:

5.1. į mokyklą mokytis pagal pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos pirmąją ir antrąją dalis pirmumo teise priimami priešmokyklinio ugdymo grupę toje mokykloje lankę vaikai; mokiniai, toje mokykloje baigę pradinio ugdymo programą ar pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį ir toje mokykloje mokytis pageidaujantys asmenys, gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje. Tėvų (globėjų, rūpintojų) ir vaikų pageidavimu į mokyklą gali būti priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje ar gyvenantys gretimoje savivaldybėje, pagal prašymo padavimo datą, jei neįmanoma patenkinti visų prašymų, atsižvelgiant į turimus mokymosi pasiekimus ir (ar) mokyklos pateiktų specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus, į pirmąją klasę priimami atsižvelgiant į individualią vaikų brandą ir pasirengimą mokyklai, jei pradinis ugdymas jiems ketinamas teikti vienais metais anksčiau;

5.2 į mokyklą mokytis pagal vidurinio ugdymo programą pirmumo teise priimami  mokiniai iš savivaldybės teritorijos;

5.3. mokyklą mokytis pagal vidurinio ugdymo programą asmenys renkasi patys. Jei norinčiųjų yra daugiau nei laisvų mokymosi vietų, pirmiausia priimami asmenys atsižvelgiant į jų pageidavimą tęsti dalykų, dalykų modulių, kurių buvo pradėję mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą ir mokymosi pasiekimus (pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo įvertinimus, metinius įvertinimus, atliktus projektinius darbus, mokinio sukauptą darbų aplanką ar kitus mokymosi pasiekimų vertinimus);

5.4. į mokyklos klases, kuriose taikomi atskiri savitos pedagoginės sistemos elementai, mokiniai priimami laisvu savo pačių ir (ar) tėvų (globėjų, rūpintojų) apsisprendimu. Priimant į šias klases mokiniai, jų tėvai (globėjai, rūpintojai) supažindinami su pagrindiniais taikomais ugdymo principais, galimais ugdymo pasiekimų ir programų nesutapimais, jei lyginama su mokyklos kitų atitinkamų klasių bendrojo ugdymo programomis, kitomis tėvams (globėjams, rūpintojams) ir mokiniams svarbiomis ugdymo turinio ir proceso ypatybėmis;

5.5. asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į arčiausiai savo gyvenamosios vietos esančias mokyklas, vykdančias bendrojo ugdymo programas ir jas pritaikančias šiems mokiniams.

6. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, formaliojo švietimo programas gali baigti per trumpesnį ar ilgesnį negu nustatytą laiką, gali mokytis su pertraukomis, šias programas gali baigti atskirais moduliais. Mokiniai, turintys labai didelių ir didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, bendrojo ugdymo mokyklose (klasėse), skirtose mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, gali mokytis iki 21 metų.

7. Vaikai, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į bendrųjų mokyklų specialiojo ugdymo skyrius, specialiąsias klases (grupes) pagal Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. 1019  (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymo Nr. V-1369 redakcija).

8. Mokiniai, įgiję pagrindinio ugdymo išsilavinimą ir siekiantys įgyti vidurinį išsilavinimą, mokyklas, kuriose vykdoma vidurinio ugdymo programa, renkasi patys. Pirmumo teise priimami vaikai iš Alytaus miesto savivaldybės teritorijos.

9. Jei norinčių mokytis pagal vidurinio ugdymo programą atitinkamoje mokykloje yra daugiau nei laisvų mokymosi vietų, pirmumo tvarka priimami mokiniai atsižvelgiant į jų pageidavimą tęsti dalykų, dalykų modulių, kurių buvo pradėję mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą ir mokymosi pasiekimus (pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo įvertinimus, metinius įvertinimus, atliktus projektinius darbus, mokinio sukauptą darbų aplanką ar kitus mokymosi pasiekimų vertinimus).

10. Kiekvienais kalendoriniais metais Alytaus miesto savivaldybės tarybai nustatant mokyklose klasių komplektų, kuriuose bus mokoma pagal vidurinio ugdymo programą, skaičių, turi būti sudarytos sąlygos visiems norintiems pagrindinį išsilavinimą įgijusiems asmenims mokytis miesto mastu pagal vidurinio ugdymo programą.

11. Į Alytaus jaunimo ir suaugusiųjų mokyklą priimami:

11.1. į jaunimo ugdymo klases pagal pagrindinio ugdymo programą 12–16 metų nepilnamečiai, stokojantys mokymosi motyvacijos, socialinių įgūdžių, turintys mokymosi sunkumų, linkę į praktinę veiklą ir (ar) niekur nesimokantys;

11.2. į 16–17 metų dirbančio jaunimo klases nepilnamečiai, pageidaujantys tęsti nutrauktą mokslą ir dirbti;

11.3. į produktyvaus mokymo klases 15–17 metų asmenys, turintys mokymosi sunkumų arba grįžę į švietimo sistemą po iškritimo, norintys socializuotis, pritapti švietimo sistemoje per pasirinktą ir asmeniškai patrauklią darbo veiklą;

11.4. į suaugusiųjų klases asmenys nuo 18 metų, pageidaujantys tęsti nutrauktą mokslą pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas;

11.5. į suaugusiųjų klases suaugę asmenys nuotoliniu būdu mokytis pagal suaugusiųjų bendrojo ugdymo programas;

11.6. į suaugusiųjų klases, veikiančias Alytaus pataisos namuose, priimami asmenys, kuriems laikinai atimta ar apribota laisvė, gavę pataisos įstaigos vadovo leidimą.

12. Mokytis į nuotolinio mokymo mokyklą, nuotolinio mokymo gimnaziją priimami asmenys, pageidaujantys nuotoliniu būdu tęsti mokymąsi pagal bendrojo ugdymo programas, turintys sveikatos, įgimtų, įgytų sutrikimų, elgesio sutrikimų, kai elgesio sutrikimai trunka ilgiau nei 6 mėnesius ir yra kitos psichinės būklės simptomų, ar dėl nepalankių aplinkos veiksnių negalintys lankyti bendrojo ugdymo mokyklos, besigydantys namie, medicininės reabilitacijos ir sanatorinio gydymo sveikatos priežiūros įstaigoje, stacionarinėje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje, teikiančioje medicinos pagalbą, laikinai į užsienį išvykę; nuolat užsienyje gyvenantys asmenys – mokytis lietuvių kalbos, Lietuvos istorijos ir geografijos.

13. Užsienyje mokęsis asmuo, norintis tęsti mokymąsi pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – mokyklai įvertinus jo mokymosi pasiekimus.

14. Lietuvos Respublikos piliečiai ir užsieniečiai, grįžę ar atvykę nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje, nemokantys valstybinės kalbos, į bendrojo ugdymo mokyklas priimami Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

15. Jei per mokslo metus į bendrojo ugdymo mokyklą atvyksta mokinys, gyvenantis jai priskirtoje teritorijoje, ir joje nėra laisvų vietų, jis priimamas į klasę ar grupę vadovaujantis Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių 25.7 punktu arba siunčiamas į artimiausią tą pačią programą vykdančią bendrojo ugdymo mokyklą.

 

III. PRIĖMIMO MOKYTIS PAGAL BENDROJO UGDYMO PROGRAMAS

PRAŠYMŲ IR KITŲ DOKUMENTŲ PATEIKIMO VIETA IR TVARKA

 

16. Asmuo, pageidaujantis mokytis, mokyklos vadovui pateikia prašymą. Prašymą už vaiką iki 14 metų teikia vienas iš tėvų (globėjų), 14–17 metų vaikas – turintis vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą.

17. Asmuo, pageidaujantis pradėti mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, išskyrus pagal pagrindinio ugdymo individualizuotą programą ar socialinių įgūdžių ugdymo programą, prie prašymo prideda dokumentą, patvirtinantį įgytą išsilavinimą.

18. Asmuo, turintis specialiųjų ugdymosi poreikių dėl intelekto sutrikimo, pageidaujantis pradėti mokytis pagal pagrindinio ugdymo individualizuotą programą ar socialinių įgūdžių ugdymo programą, prie prašymo prideda atitinkamą mokymosi pasiekimus įteisinantį dokumentą (ugdymo pasiekimų pažymėjimą arba pažymą).

19. Mokinys, pageidaujantis tęsti mokymąsi pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą kitoje mokykloje, mokyklos vadovui pateikia mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus mokykloje, kurioje asmuo mokėsi prieš tai (toliau – ankstesnėje mokykloje).

20. Mokyklos vadovui pateiktas mokymosi pasiekimus įteisinančio dokumento originalas grąžinamas pateikėjui.

21. Neturint mokymosi pasiekimus įteisinančio dokumento, asmuo priimamas mokytis tik mokykloje nustačius jo mokymosi pasiekimų atitiktį mokymosi pasiekimams, numatytiems bendrosiose pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programose.

22. Asmuo, baigęs užsienio valstybės, tarptautinės organizacijos pradinio, pagrindinio ugdymo programą (įgijęs išsilavinimą) ar tam tikrą jos dalį arba vidurinio ugdymo programos dalį, priimamas mokytis bendra tvarka (pateikus prašymą, atitinkamos užsienio valstybės, tarptautinės organizacijos išduotą mokymosi pasiekimus (išsilavinimą) įteisinantį dokumentą (duomenis) ir kt.). Prireikus – nustatoma asmens mokymosi pasiekimų atitiktis mokymosi pasiekimams, numatytiems bendrosiose pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programose.

23. Asmuo pageidaujantis tęsti mokymąsi pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą toje pačioje mokykloje, mokyklos vadovui pateikia tik prašymą (mokymosi pasiekimus įteisinančio dokumento teikti nereikia).

24. Asmuo, turintis 18 metų, priimamas mokytis pagal suaugusiųjų (pradinio, pagrindinio, vidurinio) ugdymo programas. 16–17 metų dirbantis jaunuolis, nepilnametis asmuo, kuriam laikinai atimta ar apribota laisvė, jo prašymu, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų (pradinio, pagrindinio, vidurinio) ugdymo programas.

25. Vaikas, kuriam tais kalendoriniais metais sueina 7 metai, priimamas mokytis pagal pradinio ugdymo programą. Atskiru atveju vieno iš tėvų (globėjų) prašymu, vadovaujantis švietimo ir mokslo ministro patvirtintu Vaiko brandumo mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas įvertinimo tvarkos aprašu, gali būti priimamas vienais metais anksčiau, jeigu yra pakankamai subrendęs mokytis pagal šią programą. Vaikas vieno iš tėvų (globėjų) prašymu gali būti priimamas mokytis pagal pradinio ugdymo programos dalį, skirtą antrajai klasei, jeigu mokykla, patikrinusi vaiko pasiekimus, nustato, jų atitiktį pirmos klasės mokiniui mokykloje numatytiems mokymosi pasiekimams.

26. Pradėti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą (pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį), išskyrus pagrindinio ugdymo individualizuotą programą (pagrindinio ugdymo individualizuotos programos pirmąją dalį), priimamas asmuo, įgijęs pradinį išsilavinimą ir pateikęs pradinio išsilavinimo pažymėjimą.

27. Pradėti mokytis pagal pagrindinio ugdymo individualizuotą programą (pagrindinio ugdymo individualizuotos programos pirmąją dalį) priimamas asmuo, turintis specialiųjų ugdymosi poreikių dėl intelekto sutrikimo, iki 2011 m. liepos 1 d. baigęs adaptuotą pradinio ugdymo programą ar specialiąją pradinio ugdymo programą. Asmuo, atvykęs mokytis iš kitos mokyklos, mokyklos vadovui pateikia pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus.

28. Tęsti mokymąsi kitoje mokykloje pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį (pagal pagrindinio ugdymo individualizuotos programos antrąją dalį) priimamas asmuo, pateikęs pažymėjimą, liudijantį, kad asmuo perkeltas į devintą (gimnazijos I) klasę.

29. Pradėti mokytis pagal vidurinio ugdymo programą, išskyrus socialinių įgūdžių ugdymo programą, priimamas asmuo, įgijęs pagrindinį išsilavinimą ar pripažintą išsilavinimą, prilygintą pagrindiniam išsilavinimui. Asmuo, atvykęs mokytis iš kitos mokyklos, mokyklos vadovui pateikia atitinkamą išsilavinimą patvirtinantį pažymėjimą: pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, septynmečio mokslo pažymėjimą, aštuonmečio mokslo pažymėjimą, nepilno vidurinio mokslo pažymėjimą, devynmečio mokslo pažymėjimą arba 1993 ir 1994 m. išduotą pažymėjimą baigus devintąją klasę.

30. Pradėti mokytis pagal socialinių įgūdžių ugdymo programą priimamas asmuo, turintis specialiųjų ugdymosi poreikių dėl intelekto sutrikimo, baigęs adaptuotą pagrindinio ugdymo programą, specialiąją pagrindinio ugdymo programą (iki 2011 m. liepos 1 d.) arba pagrindinio ugdymo individualizuotą programą. Asmuo, atvykęs mokytis iš kitos mokyklos, mokyklos vadovui pateikia pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus.

31. Asmens priėmimas mokytis įforminamas mokymo sutartimi.

32. Mokymo sutartis su kiekvienu naujai atvykusiu mokytis asmeniu ir tos mokyklos mokiniu, pradedančiu mokytis pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą, sudaroma iki pirmos mokymosi dienos jo mokymosi pagal tą ugdymo programą laikotarpiui.

33. Abu mokymo sutarties egzempliorius pasirašo mokyklos vadovas ar jo įgaliotas asmuo ir prašymo teikėjas. Už vaiką iki 14 metų jo vardu mokymo sutartį sudaro vienas iš tėvų (globėjų), veikdamas išimtinai vaiko interesais. Vaikas nuo 14 metų iki jam sukaks 18 metų mokymo sutartį sudaro tik turėdamas vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą.

34. Mokymo sutartis registruojama Mokymo sutarčių registracijos žurnale. Vienas mokymo sutarties egzempliorius įteikiamas prašymą pateikusiam asmeniui, kitas egzempliorius lieka mokykloje (segama į mokinio asmens bylą).

35. Sudarius mokymo sutartį asmuo įregistruojamas mokinių registre (į mokinių abėcėlinį žurnalą įrašomas automatiškai). Sudaroma mokinio byla. Į ją dedama mokymo sutartis, mokinio ir (ar) jo tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymai, pažymos ir kita tikslinga, su mokinio ugdymu susijusi informacija. Mokiniui išvykus iš mokyklos, jo byloje esantys dokumentai lieka mokykloje.

36. Gavus mokyklos, kurioje mokinys tęsia mokymąsi, prašymą, mokyklai išsiunčiamos prašomų mokykloje esančių dokumentų kopijos ir (arba) pateikiama Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 (Žin., 2011, Nr. 88-4229), 6 priede nustatyto pavyzdžio pažyma – dokumentas, kuriame įrašoma informacija apie mokinio mokymosi pasiekimus per tam tikrą ugdymo mokykloje laikotarpį (pvz., per mėnesį, trimestrą, pusmetį ar pan.).

37. Mokiniai išbraukiami iš mokyklos mokinių sąrašų:

37.1. Mokykla, turinti mokinio, tėvų (rūpintojų) prašymą nutraukti mokymo sutartį ir gavusi mokyklos, kurioje mokinys, tėvai (rūpintojai) pateikė prašymą tęsti mokymąsi, pranešimą apie mokinio atvykimą mokytis, ne vėliau kaip per 1 darbo dieną po mokymo sutarties nutraukimo išregistruoja mokinį iš Mokinių registro;

37.2. Mokinio išvykimo su tėvais ar kitais teisėtais atstovais nuolat gyventi į užsienio valstybę ir nelankančio mokyklos ilgiau negu vieną mėnesį faktą nustato mokyklos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija. Toks mokinys laikomas nelankančiu mokyklos ir Mokyklos tarybai pritarus direktoriaus įsakymu išbraukiamas iš Mokyklos mokinių sąrašo bei išregistruojamas iš Mokinių registro.

2012 m. vasario 9 d. Alytaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. T-23 redakcija

 

38. Mokyklos direktoriaus įsakymu (-ais) įforminama: mokinių paskirstymas į klases (srautus), mokinio laikinas išvykimas: gydytis ir mokytis arba mokytis (dalyvauti mobilumo/judumo, mainų programoje) į kitos šalies mokyklą pagal tarptautinę programą. Mokymo sutartis laikino išvykimo laikotarpiu nenutraukiama.

 

IV. INFORMAVIMAS APIE MOKYKLOS KLASIŲ KOMPLEKTAVIMĄ

 

39. Mokyklos vadovas ar jo įgaliotas asmuo Alytaus miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus nustatyta forma raštu pateikia Švietimo skyriui informaciją apie prognozuojamą klasių ir mokinių skaičių iki einamųjų metų kovo 1 d., mokyklos klasių komplektavimo situaciją – iki einamųjų metų birželio 1 d.

40. Mokykla skelbia informaciją apie laisvas vietas klasėse mokyklos interneto svetainėje, skelbimų lentoje ir (ar) kitu būdu ją nuolatos atnaujina mokyklos nustatyta tvarka.

 

V. MOKYKLOS KLASIŲ KOMPLEKTAVIMO VYKDYMO PRIEŽIŪRA IR ATSAKOMYBĖ

 

41. Mokyklų klasių komplektavimo priežiūrą vykdo Alytaus miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyrius, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija.

42. Už mokyklos klasių komplektavimo vykdymo pažeidimus atsako mokyklos direktorius teisės aktų nustatyta tvarka.

 

______________