VALSTYBINĖS KELIŲ TRANSPORTO INSPEKCIJOS
PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS
VIRŠININKAS
ĮSAKYMAS
DĖL VIDUTINIŲ LAIKO SĄNAUDŲ, REIKALINGŲ TECHNINEI APŽIŪRAI ATLIKTI, PATVIRTINIMO
2014 m. vasario 19 d. Nr. 2B-35
Vilnius
Vadovaudamasis Kelių transporto priemonių valstybinę techninę apžiūrą atliekančių įmonių skaičiaus, jų išdėstymo šalies teritorijoje, atsižvelgiant į kelių transporto priemonių valstybinės techninės apžiūros poreikį, nustatymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2004 m. gegužės 13 d. įsakymu Nr. 3-263 „Dėl Kelių transporto priemonių valstybinę techninę apžiūrą atliekančių įmonių skaičiaus, jų išdėstymo šalies teritorijoje, atsižvelgiant į kelių transporto priemonių valstybinės techninės apžiūros poreikį, nustatymo metodikos patvirtinimo“, 7 punktu ir įvertinęs pasikeitusias vidutines laiko sąnaudas privalomajai ir pakartotinei techninei apžiūrai atlikti, kaip nustatyta Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos Technikos skyriaus vedėjo 2014 m. sausio 15 d. teikime Nr. 14B-34 „Dėl vidutinių laiko sąnaudų, reikalingų techninei apžiūrai atlikti“:
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2005 m. vasario 10 d. įsakymą Nr. 2B-47 „Dėl vidutinių laiko sąnaudų pirminei ir pakartotinei valstybinei techninei apžiūrai atlikti patvirtinimo“.
3. Šis įsakymas nustatyta tvarka skelbiamas Teisės aktų registre ir Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos interneto svetainėje.
PATVIRTINTA
Valstybinės kelių transporto inspekcijos
prie Susisiekimo ministerijos viršininko
2014 m. vasario 19 d. įsakymu Nr. 2B-35
VIDUTINĖS LAIKO SĄNAUDOS, REIKALINGOS TECHNINEI APŽIŪRAI ATLIKTI
Eil. Nr. |
Transporto priemonės klasė, kategorija |
Vidutinės laiko sąnaudos, reikalingos privalomajai techninei apžiūrai atlikti (laikas nurodytas minutėmis) |
Vidutinės laiko sąnaudos, reikalingos pakartotinei techninei apžiūrai atlikti (laikas nurodytas minutėmis) |
1. |
M1 |
25 |
13 |
2. |
M2 |
33 |
17 |
3. |
M3 |
42 |
21 |
4. |
N1 |
27 |
14 |
5. |
N2 |
34 |
17 |
6. |
N3 |
46 |
23 |
7. |
O1 |
13 |
7 |
8. |
O2 |
15 |
8 |
9. |
O3 |
35 |
18 |
10. |
O4 |
37 |
19 |
11. |
N3 + O3 / N3 + O4 |
77 |
39 |
12. |
L |
12 |
6 |
_____________________