LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 27 D. ĮSAKYMO NR. V-851 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-05-01 „ĮDIEGTI VIENĄ LANGELĮ KARJERAI PLANUOTI IR ĮGŪDŽIAMS TOBULINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. sausio 15 d. Nr. V-31
Vilnius
Vadovaudamasis Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais:
1. P a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-851 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašo patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
P-12-003-03-05-01-11 |
Produkto |
Bendras dalyvių skaičius |
Asmenys |
0 |
265 (2024 m.) |
1 770 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-12 |
Produkto |
Neaktyvūs asmenys |
Asmenys |
0 |
265 (2024 m.) |
1 770 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-13 |
Produkto |
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) |
Asmenys |
0 |
110 (2024 m.) |
710 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-14 |
Produkto |
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą |
Asmenys |
0 |
690 (2024 m.) |
4 600 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-15 |
Produkto |
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) |
Asmenys |
0 |
110 (2024 m.) |
710 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-16 |
Produkto |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą |
Asmenys |
0 |
1 940 (2024 m.) |
12 980 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-17 |
Produkto |
Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
Vienetai |
n/a |
n/a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-18 |
Produkto |
Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. III ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-19 |
Produkto |
Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-20 |
Produkto |
Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2023 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-21 |
Produkto |
18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus[1] (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti) |
Asmenys |
0 |
10 800 (2024 m. IV ketv.) |
21 600 (2026 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-22 |
Produkto |
Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-23 |
Produkto |
Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius |
Asmenys |
80 (2021 m.) |
200 (2023 m. III ketv.) |
380 (2024 m. IV ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-03 |
Rezultato |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
Skaičius |
Nėra duomenų (2020 m.) |
25 (2025 m.) |
60 (2030 m.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos, 2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, valstybės biudžeto lėšos |
R-12-003-03-05-01-01 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
Procentas |
0 (2021 m.) |
80 (2025 m.) |
80 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-02 |
Rezultato |
Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusių (proc.) |
Procentai |
Nėra duomenų (2020 m.) |
10 (2025 m.) |
30 (2030 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-24 |
Rezultato |
Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-25 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-26 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-27 |
Produkto |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2024 m. III ketv.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-28 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-29 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.) |
Procentas |
0 (2021 m.) |
80 (2024 m. IV ketv.) |
80 (2026 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“ |
2. N u s t a t a u, kad aprašo 1 priedo 13.9 papunkčio 5 kategorijos nuostatos taikomos ir iki jam įsigaliojant pradėtiems įgyvendinti projektams nuo jų įgyvendinimo pradžios.
[1] Kokybės užtikrinimo sistemos mokymai suprantami kaip mokymai pagal kokybės standartus atitinkančias programas.