LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 27 D. ĮSAKYMO NR. V-851 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-05-01 „ĮDIEGTI VIENĄ LANGELĮ KARJERAI PLANUOTI IR ĮGŪDŽIAMS TOBULINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. sausio 15 d. Nr. V-31

Vilnius

 

 

 

Vadovaudamasis Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais:

1. P a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-851 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašo patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:

I SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI

Rodiklio kodas

Rodiklio tipas (rezultato / produkto)

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Pradinė rodiklio reikšmė (metai)

Siektinos rodiklio reikšmės

Finansavimo šaltinis

Tarpinė reikšmė 2025 m.

Galutinė reikšmė

2030 m.

1

2

3

4

5

6

7

8

P-12-003-03-05-01-11

Produkto

Bendras dalyvių skaičius

Asmenys

0

265

(2024 m.)

1 770

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-12

Produkto

Neaktyvūs asmenys

Asmenys

0

265

(2024 m.)

1 770

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-13

Produkto

Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)

Asmenys

0

110

(2024 m.)

710

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-14

Produkto

Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą

Asmenys

0

690

(2024 m.)

4 600

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-15

Produkto

Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)

Asmenys

0

110

(2024 m.)

710

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-16

Produkto

Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą

Asmenys

0

1 940

(2024 m.)

12 980

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-17

Produkto

Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis

Vienetai

n/a

n/a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-18

Produkto

Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. III ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-19

Produkto

Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-20

Produkto

Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema

Vienetai

n / a

n / a

1

(2023 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-21

Produkto

18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus[1] (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti)

Asmenys

0

10 800

(2024 m. IV ketv.)

21 600

(2026 m. II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-22

Produkto

Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-23

Produkto

Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius

Asmenys

80

(2021 m.)

200

(2023 m. III ketv.)

380

(2024 m. IV ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-03

Rezultato

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

Skaičius

Nėra duomenų

(2020 m.)

25

(2025 m.)

60

(2030 m.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos,

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, valstybės biudžeto lėšos

R-12-003-03-05-01-01

Rezultato

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

Procentas

0

(2021 m.)

80

(2025 m.)

80

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-02

Rezultato

Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusių (proc.)

Procentai

Nėra duomenų (2020 m.)

10

(2025 m.)

30

(2030 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-24

Rezultato

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-25

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-26

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-27

Produkto

Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis

Vienetai

n / a

n / a

1

(2024 m. III ketv.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-28

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-29

Rezultato

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.)

Procentas

0

(2021 m.)

80

(2024 m. IV ketv.)

80

(2026 m. II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“

 

1.2. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

2. N u s t a t a u, kad aprašo 1 priedo 13.9 papunkčio 5 kategorijos nuostatos taikomos ir iki jam įsigaliojant pradėtiems įgyvendinti projektams nuo jų įgyvendinimo pradžios.

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministras                                                                 Gintautas Jakštas

 

 

SUDERINTA

SUDERINTA

Viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2023 m. lapkričio 27 d. 

2023 m. gruodžio 13 d.

raštu Nr. 2023/2-9837

raštu Nr. 6K-23/8053

 



[1] Kokybės užtikrinimo sistemos mokymai suprantami kaip mokymai pagal kokybės standartus atitinkančias programas.