LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2016 M. RUGSĖJO 22 D. ĮSAKYMO NR.

 

V-812 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 9 PRIORITETO „VISUOMENĖS ŠVIETIMAS IR ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ POTENCIALO DIDINIMAS“ 09.1.3-CPVA-V-704 PRIEMONĖS „ŠVIETIMO PRIEINAMUMO DIDINIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO NR. 2 PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

 

2018 m. birželio 25 d. Nr. V-599

Vilnius

 

 

 

 

Vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, 91.2 papunkčiu,

 

p a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.1.3-CPVA-V-704 priemonės „Švietimo prieinamumo didinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. rugsėjo 22 d. įsakymu Nr. V-812 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.1.3-CPVA-V-704 priemonės „Švietimo prieinamumo didinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 2 patvirtinimo“:

 

1.   Papildau 2.12 papunkčiu:

2.12. Gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, matematikos tyrimų ir eksperimentinės veiklos atviros prieigos centro veiklos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. balandžio 21 d. įsakymu Nr. V-367 „Dėl Gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, matematikos tyrimų ir eksperimentinės veiklos atviros prieigos centro veiklos aprašo patvirtinimo (toliau – Centro veiklos aprašas);

2.   Papildau 2.13 papunkčiu:

2.13. Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. V-527 „Dėl Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plano patvirtinimo“.“

3.   Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. Pagal Aprašą projektams įgyvendinti numatoma skirti iki 21 982 627,43 Eur (dvidešimt vieno milijono devynių šimtų aštuoniasdešimt dviejų tūkstančių šešių šimtų dvidešimt septynių eurų 43 ct), iš kurių iki 19 614 280,52 Eur (devyniolikos milijonų šešių šimtų keturiolikos tūkstančių dviejų šimtų aštuoniasdešimties eurų 52 ct) – Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo) lėšos, iki 2 368 346,91 Eur (dviejų milijonų trijų šimtų šešiasdešimt aštuonių tūkstančių trijų šimtų keturiasdešimt šešių eurų 91 ct) – Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos.“

 

4.   Pakeičiu 10.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

10.4. bendrojo ugdymo mokyklų ir neformalųjį švietimą teikiančių įstaigų aprūpinimas priemonėmis, skirtomis gamtos ir technologinių mokslų mokymui, bei neformalųjį švietimą teikiančių įstaigų patalpų pritaikymas laboratorinės įrangos panaudojimui – numatoma skirti iki 9 950 880,43 Eur (devynių milijonų devynių šimtų penkiasdešimties tūkstančių aštuonių šimtų aštuoniasdešimties eurų 43 ct), iš kurių iki 9 083 661,38 Eur (devynių milijonų aštuoniasdešimt trijų tūkstančių šešių šimtų šešiasdešimt vieno euro 38 ct) – ES struktūrinių fondų lėšos, iki 867 219,05 Eur (aštuonių šimtų šešiasdešimt septynių tūkstančių dviejų šimtų devyniolikos eurų 5 ct) – Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos.“

 

5.   Pakeičiu 21.1.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.1.1. produkto rodiklio „Įsigyti specialiųjų mokymo priemonių ir ugdymui skirtų techninės pagalbos priemonių komplektai“ (rodiklio kodas P.N.732). Minimali siektina reikšmė – 11 komplektų pirmajame projekto etape ir 9 komplektai antrajame projekto etape; tarpinė siektina reikšmė (taikoma pirmajam projekto etapui) iki 2018 m. gruodžio 31 d. – 4 komplektai;

 

6.   Papildau 21.4.3 papunkčiu:

21.4.3. produkto rodiklio „Sukurtos laboratorijos mokiniams“ (rodiklio kodas P.N.734). Minimali siektina reikšmė – 5 laboratorijos.“

7.   Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:

22. Aprašo 21.1.1, 21.2.2, 21.3.2, 21.4.2, 21.4.3 papunkčiuose nurodytų priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių skaičiavimui taikomas Nacionalinis stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašas. Aprašo 21.2.1, 21.3.1, 21.4.1 papunkčiuose nurodyto priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklio skaičiavimui taikomas Veiksmų programos stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašas. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašai skelbiami ES struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt.“

8.   Pakeičiu 25.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

25.1. įgyvendinant Aprašo 10.2 ir 10.3 papunkčiuose numatomas finansuoti veiklas, numatomas aktyvus prisidėjimas prie universalaus dizaino principo įgyvendinimo. Naujai statomi / atnaujinami / įrengiami statiniai, vykdant Aprašo 10.2 papunktyje nurodytą veiklą, turi atitikti ne mažiau kaip 3 ir vykdant Aprašo 10.3 papunktyje nurodytą veiklą, ne mažiau kaip 6 reikalavimus, pateikiamus Aprašo 25.1.1–25.1.12 papunkčiuose (atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti pildomas Aprašo 2 priedas):“

9.   Papildau 601 punktu:

601. Įgyvendinus Aprašo 10.4 papunktyje numatomą finansuoti veiklą ir atsižvelgiant į Centro veiklos aprašo 2 priedą „Regioninio STEAM atviros prieigos centro kūrimo pagrindimas“, turi būti užtikrinamas projekto lėšomis sukurtų laboratorijų išlaikymas.“

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministrė                                                     Jurgita Petrauskienė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA

 

Viešosios įstaigos Centrinės projektų

 

valdymo agentūros 2018 m. birželio 11 d.

 

raštu Nr. 2018/2-3426