IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. BIRŽELIO 27 D. SPRENDIMO NR. T-99 „DĖL NAUJOS REDAKCIJOS MOKINIŲ PRIĖMIMO Į IGNALINOS RAJONO BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. balandžio 2 d. Nr.T-24
Ignalina
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 „Dėl Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo lavinimo, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymo Nr. V-1369 redakcija), 7 punktu, siekdama patikslinti vaikų priėmimo į mokyklas ugdyti pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo programas tvarką, Ignalinos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Pakeisti Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2013 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T- 99 „Dėl naujos redakcijos Mokinių priėmimo į Ignalinos rajono bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtintą Mokinių priėmimo į Ignalinos rajono bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašą (toliau – aprašas):
1. Pakeisti aprašo 8 punktą ir jį išdėstyti taip:
„8. Tėvai (globėjai, rūpintojai), pageidaujantys ugdyti vaiką pagal ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo programą, Ignalinos rajono savivaldybės administracijai pateikia prašymą, kuriame nurodo, į kurią mokyklą, pagal kokią programą ir nuo kada prašo priimti vaiką. Prie prašymo pridedama vaiko asmens dokumento kopija, sveikatos pažymėjimas. Prireikus savivaldybės administracija gali prašyti pateikti ir papildomus dokumentus. Prašymai registruojami vadovaujantis Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintomis Asmenų aptarnavimo ir informacijos teikimo Ignalinos rajono savivaldybės administracijoje taisyklėmis. Savivaldybės administracija, išnagrinėjusi gautus prašymus, pateikia ugdymo įstaigoms priimamų vaikų sąrašus kartu su prašymais.
Tėvai (globėjai, rūpintojai), pageidaujantys ugdyti vaiką pagal pradinio ar pagrindinio ugdymo programą, mokyklos direktoriui teikia prašymą, vaiko asmens dokumento kopiją, sveikatos pažymėjimą ir dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą (jei prieš tai mokėsi kitur). Vyresniems kaip 18 metų asmenims rekomenduojama mokytis pagal suaugusiųjų pradinio ar pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį.“.
2. Pakeisti aprašo 18 punktą ir jį išdėstyti taip:
„18. Prašymai ir kiti dokumentai priimami:
18.1. ugdyti vaikus pagal ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo programą – kasmet nuo sausio 1 d. iki gegužės 31 d. ateinantiems mokslo metams.