Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS INICIATORIAMS UŽ JŲ PATIRTAS IŠLAIDAS APSKAIČIAVIMO IR IŠMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠO IR SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS ĮMOKOS NUSTATYMO METODIKOS PATVIRTINIMO

 

2020 m. gruodžio 30 d. Nr. 1475

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo 13 straipsnio 1 dalimi ir 14 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:          

1. Patvirtinti pridedamus:

1.1. Kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams už jų patirtas išlaidas apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarkos aprašą.

1.2. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos nustatymo metodiką.

2. Kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams už jų patirtas išlaidas apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarkos aprašo nuostatos netaikomos sutartims, kurios sudarytos iki 2021 m. sausio 1 d., jei sutarties šalys nesusitaria kitaip.

3. Šis nutarimas įsigalioja 2021 m. sausio 1 d.

 

 

 

Ministrė Pirmininkė                                                                                       Ingrida Šimonytė

 

 

Aplinkos ministras                                                                               Simonas Gentvilas

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2020 m. gruodžio 30 d. nutarimu Nr. 1475

 

KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS INICIATORIAMS UŽ JŲ PATIRTAS IŠLAIDAS APSKAIČIAVIMO IR IŠMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.     Kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams už jų patirtas išlaidas apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams (toliau – iniciatorius) už patirtas savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartyje (toliau – sutartis) nustatytas savivaldybės infrastruktūros plėtros išlaidas (toliau – kompensacija) apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarką. 

2.    Kompensaciją apskaičiuoja ir išmoka savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatorius (toliau – organizatorius).

 

II SKYRIUS

KOMPENSACIJOS APSKAIČIAVIMO TVARKA

 

3. Iki sutarties sudarymo dienos organizatorius, vadovaudamasis Įstatymo 13 straipsnio 3 dalies ir Tvarkos aprašo nuostatomis, apskaičiuoja kompensacijos dydį atsižvelgdamas į iniciatoriaus pasiūlymą (toliau – pasiūlymas), dokumentus ir kitą informaciją, pateiktus įgyvendinant organizatoriaus nurodytas sutarties sudarymo sąlygas.

4. Kompensacijos dydžiui apskaičiuoti ir jos išmokėjimui atlikti Tvarkos aprašo 3 punkte nurodytuose dokumentuose ir informacijoje turėtų būti atskleisti šie duomenys ir informacija:

4.1. iniciatoriaus duomenys:

4.1.1. Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės fizinio asmens identifikaciniai duomenys: vardas, pavardė, asmens kodas arba gimimo data, kai asmens kodas nesuteiktas, ryšio duomenys (adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas), banko arba kitos kredito įstaigos pavadinimas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris;

4.1.2. Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės juridinio asmens, kitos organizacijos ar jų padalinio teisinė forma (jei teisinės formos neturi – teisinis statusas), pavadinimas, kodas, jei jis suteikiamas, ryšio duomenys (adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas), banko arba kitos kredito įstaigos pavadinimas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris, atstovaujančiojo asmens pareigos, vardas, pavardė, atstovavimo pagrindas;

4.2. siūlomos suprojektuoti, pastatyti ir (ar) įrengti savivaldybės infrastruktūros statinių (įrenginių) sąrašas;

4.3. iniciatoriaus pasirinktas informavimo apie kompensacijos apskaičiavimą ir jos sumokėjimą būdas (siunčiant paštu pasiūlyme nurodytu adresu ar elektroniniu paštu) (toliau – iniciatoriaus pasirinktas informavimo būdas);

4.4. savivaldybės infrastruktūros ir elektroninių ryšių infrastruktūros (kai numatoma vystyti elektroninių ryšių infrastruktūrą) plėtrai reikalingos prisijungimo sąlygos;

4.5. savivaldybės infrastruktūros statinio projektas, kai vadovaujantis Statybos įstatymu statybą leidžiantis dokumentas privalomas, ar statinio (įrenginio) ilgis, plotis, diametras, statybos darbai ir kiti rodikliai, kurių pakaktų nustatyti savivaldybės infrastruktūros plėtros kainą, vadovaujantis aplinkos ministro įsakymu patvirtintais Statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo principais, kai statybą leidžiantis dokumentas neprivalomas;

4.6. savivaldybės infrastruktūros plėtros kaina, apskaičiuota vadovaujantis aplinkos ministro įsakymais patvirtintomis Statinių projektavimo darbų kainų skaičiavimo rekomendacijomis ir patvirtintais Statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo principais.

5. Organizatorius per 20 darbo dienų nuo iniciatoriaus sutarties sudarymo sąlygose nurodytų dokumentų ir informacijos pateikimo dienos apskaičiuoja kompensacijos dydį ir, atitinkamai, iniciatoriaus ir infrastruktūros valdytojo pasirinktu informavimo būdu informuoja iniciatorių ir infrastruktūros valdytoją apie sutarties pasirašymo laiką ir vietą.

6.    Kompensacijos dydis (K) (Eur) už prioritetinės ir neprioritetinės savivaldybės infrastruktūros plėtrą apskaičiuojamas pagal formulę:

K = Spro + Ssta

čia:

Spro – savivaldybės infrastruktūros projektavimo išlaidos (Eur), apskaičiuotos vadovaujantis aplinkos ministro patvirtintomis Statinių projektavimo darbų kainų skaičiavimo rekomendacijomis;

Ssta – savivaldybės infrastruktūros statybos ir (ar) įrengimo išlaidos (Eur), apskaičiuotos vadovaujantis aplinkos ministro patvirtintais Statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo principais.

 

III SKYRIUS

KOMPENSACIJOS IŠMOKĖJIMO TVARKA

PIRMASIS SKIRSNIS

 

KOMPENSACIJOS UŽ PRIORITETINĖS SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTRĄ IŠMOKĖJIMO TVARKA

 

7. Kompensacija už prioritetinės savivaldybės infrastruktūros plėtrą išmokama šiame skirsnyje nustatyta tvarka vadovaujantis Įstatymo 13 straipsnio 4 ir 2 dalių nuostatomis. Kompensacija išmokama, kai iniciatorius pagal sutartį atlieka savivaldybės infrastruktūros plėtros darbus, perduoda savivaldybės infrastruktūrą atitinkamam savivaldybės infrastruktūros valdytojui ir pateikia pranešimą organizatoriui dėl sutartyje numatytų įsipareigojimų įgyvendinimo (toliau – pranešimas). Kai sutartis sudaryta su keliais iniciatoriais, kiekvienas iniciatorius turi teisę sutartimi jam priskirtos savivaldybės infrastruktūros plėtros darbus perduoti atitinkamam savivaldybės infrastruktūros valdytojui ir pateikti organizatoriui pranešimą per sutartyje nustatytą terminą.

8. Iniciatoriaus pranešimas (nurodant sutarties datą ir numerį) laikytinas prašymu organizatoriui išmokėti kompensaciją. Pranešimas su Tvarkos aprašo 9 punkte nurodytais dokumentais gali būti teikiamas organizatoriui tiesiogiai, paštu ar per kurjerius arba elektroninių ryšių priemonėmis (pasirašant kvalifikuotu elektroniniu parašu). Pranešimo duomenys saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatyme nustatyta tvarka.

9. Su pranešimu pateikiami išlaidų patirtų įgyvendinant sutartyje numatytą savivaldybės infrastruktūros plėtrą (toliau – patirtos išlaidos) pagrindimą, jų apmokėjimą įrodantys dokumentai ir informacija apie savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos, kai ji mokama, sumokėjimą:

9.1. sąskaitos faktūros už savivaldybės infrastruktūros plėtrai įsigytas medžiagas, atliktus savivaldybės infrastruktūros plėtros darbus įrodantys dokumentai, banko arba kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašai, įrodantys, kad pagal patirtas išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas, vadovaujantis projektavimo rangos, statybos rangos ar kitomis statybos ir įrengimo sutartimis;

9.2. atliktų savivaldybės infrastruktūros plėtros darbų aktai;

9.3. rangos ar kitokios savivaldybės infrastruktūros plėtros darbų sutartys ir jų apmokėjimą patvirtinantys dokumentai, banko arba kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašai, įrodantys, kad pagal patirtas išlaidas pateisinančius dokumentus atliktas mokėjimas;

9.4. iniciatorių jungtinės veiklos ar kita sutartis dėl kompensacijos išmokėjimo tvarkos (jei tokia sutartis sudaryta);

9.5. kiti dokumentai, patvirtinantys ar paaiškinantys patirtas išlaidas įgyvendinant sutartyje numatytą savivaldybės infrastruktūros plėtrą.

10. Organizatorius per 10 darbo dienų nuo iniciatoriaus pranešimo gavimo dienos įvertina jo atitiktį Tvarkos aprašo 8–9 punktų reikalavimams. Jei minėtas pranešimas neatitinka Tvarkos aprašo 8–9 punktuose nustatytų reikalavimų ir tai įmanoma ištaisyti, organizatorius apie tai iniciatoriaus pasirinktu informavimo būdu informuoja iniciatorių, nustatydamas ne trumpesnį kaip 5 darbo dienų nuo šio informavimo dienos terminą trūkumams ištaisyti ir (ar) papildomai informacijai pateikti. Kai iniciatorius per nustatytą terminą ištaiso trūkumus ir (ar) pateikia papildomą informaciją, laikoma, kad pranešimas pateiktas dieną, kai gautas pirmasis pranešimas. Kai per nustatytą terminą trūkumai neištaisomi ar jų neįmanoma ištaisyti, pranešimas nenagrinėjamas ir apie tai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo termino, skirto trūkumams ištaisyti, pabaigos iniciatoriaus pasirinktu informavimo būdu informuojamas iniciatorius.

11. Kai pranešime dėl sutartyje numatytų įsipareigojimų įgyvendinimo nurodyta visa reikalinga informacija ir pateikti visi būtini dokumentai, organizatorius per 20 darbo dienų nuo šio pranešimo gavimo dienos (kartu nepažeidžiant sutartyje nustatyto kompensacijos (jos dalies) išmokėjimo termino) priima sprendimą dėl kompensacijos išmokėjimo ir iniciatoriaus pasirinktu informavimo būdu informuoja iniciatorių. Dėl objektyvių, nuo organizatoriaus valios nepriklausančių priežasčių, kurios objektyviai kliudo per 20 darbo dienų nuo pranešimo gavimo priimti sprendimą, organizatorius gali šį terminą pratęsti, bet ne ilgiau kaip 20 darbo dienų (kartu nepažeidžiant sutartyje kompensacijos (jos dalies) išmokėjimo termino), apie tai iniciatoriaus pasirinktu informavimo būdu per 5 darbo dienas nuo sprendimo pratęsti terminą priėmimo dienos informuodamas iniciatorių ir nurodydamas termino pratęsimo priežastis.

12. Organizatorius, nagrinėdamas pranešimą, patikrina, ar sutartyje nustatytas kompensacijos dydis neviršija iniciatoriaus patirtų išlaidų (pagrįstų Tvarkos aprašo 9 punkte nurodytais dokumentais) dydžio. Kai sutartyje nustatytas kompensacijos dydis viršija iniciatoriaus išlaidas, mokėtina kompensacija mažinama iki iniciatoriaus patirtų išlaidų dydžio. Kai sutartyje nustatytas kompensacijos dydis lygus arba mažesnis už iniciatoriaus patirtas išlaidas, sutartyje nustatytas kompensacijos dydis nekeičiamas.

13. Kai savivaldybės infrastruktūros plėtrą įgyvendino keli iniciatoriai, kompensacija atitinkamai išmokama kiekvienam iniciatoriui pagal sutartyje numatytą mokėjimo grafiką ir sutartas dalis.

14. Kai kompensacija mokama dalimis, organizatorius turi laikytis sutartyje nustatyto kompensacijos mokėjimų grafiko. Kai visa kompensacija mokama vienu kartu, ji sumokama iki sutartyje nustatyto termino.

 

 

 

ANTRASIS SKIRSNIS

 

KOMPENSACIJOS UŽ NEPRIORITETINĖS SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTRĄ IŠMOKĖJIMO TVARKA

 

15. Organizatorius kompensaciją už neprioritetinės savivaldybės infrastruktūros plėtrą išmoka šio skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka taikant šiame skirsnyje numatytas išimtis.

16. Organizatorius kompensaciją už patirtas išlaidas iniciatoriui išmoka:

16.1. kai prie iniciatoriaus pastatytos ir (ar) įrengtos neprioritetinės savivaldybės infrastruktūros prisijungia kiti statytojai (vystytojai) ir jie sumoka savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokas, iš šių įmokų, atėmus administravimo išlaidas, sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, jos nesant – ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo įmokos gavimo;

16.2. kai prie iniciatoriaus pastatytos ir (ar) įrengtos neprioritetinės savivaldybės infrastruktūros prisijungiantys kiti statytojai (vystytojai) kartu naudojasi ir kitų statytojų (vystytojų) pastatyta ir (ar) įrengta neprioritetine savivaldybės infrastruktūra, gautos savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos paskirstomos sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, jos nesant – paskirstoma iniciatoriams proporcingai atliktos ir nekompensuotos investicijos dydžiui.

____________________________

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2020 m. gruodžio 30 d. nutarimu

Nr. 1475

 

 

SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS ĮMOKOS NUSTATYMO METODIKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos nustatymo metodika (toliau – Metodika) nustato savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos (toliau – įmoka) apskaičiavimo tvarką, kuria vadovaudamasis savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatorius (toliau – organizatorius) apskaičiuoja įmoką.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ DĖL ĮMOKOS APSKAIČIAVIMO NAGRINĖJIMO TVARKA

 

2. Įmoką apskaičiuoja organizatorius, gavęs statomo, rekonstruojamo pastato, esamo inžinerinio statinio rekonstruojamo į pastatą ir (ar) kito inžinerinio statinio, kuris nėra savivaldybės infrastruktūra ir jo naudojimui reikalinga savivaldybės infrastruktūra, statytojo (vystytojo) (toliau – mokėtojas) prašymą apskaičiuoti įmoką (pagal Metodikos 1 priede pateiktą formą) (toliau – prašymas). Mokėtojas prašymą pateikia prieš teikdamas prašymą išduoti statybą leidžiantį dokumentą arba iki statybos darbų pradžios, kai statybą leidžiantis dokumentas neprivalomas. Prašymas su dokumentais ir informacija, nurodytais Metodikos 3 ir 4 punktuose, gali būti teikiamas organizatoriui tiesiogiai, paštu, per kurjerius arba elektroninių ryšių priemonėmis. Elektroninių ryšių priemonėmis pateikti dokumentai turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu. Dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatyme nustatyta tvarka.

3. Prašyme turi būti nurodyta:

3.1. duomenys apie mokėtoją:

3.1.1. Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės fizinio asmens identifikaciniai duomenys: vardas, pavardė, asmens kodas arba gimimo data, kai asmens kodas nesuteiktas, ryšio duomenys (adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas), banko arba kitos kredito įstaigos pavadinimas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris;

3.1.2. Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės juridinio asmens, kitos organizacijos ar jų padalinio teisinė forma (jei teisinės formos neturi – teisinis statusas), pavadinimas, kodas, jei jis suteikiamas, ryšio duomenys (adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas), banko arba kitos kredito įstaigos pavadinimas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris;

3.2. statinio rodikliai: pastato bendrasis plotas (m2) ir (ar) inžineriniu statiniu, kuris nėra savivaldybės infrastruktūra ir jo naudojimui reikalinga savivaldybės infrastruktūra, užstatytas plotas (m2). Rekonstruojant pastatą nurodoma rekonstruojamo pastato padidėjusi bendrojo ploto dalis (m2); kai rekonstruojamas inžinerinis statinys – padidėjusi statiniu užstatyto ploto dalis (m2) arba pastato bendrasis plotas, jei inžinerinis statinys rekonstruojamas į pastatą. Šie duomenys pateikiami iš Metodikos 4.3 papunktyje nurodyto statinio projekto bendrosios dalies, kai vadovaujantis Lietuvos Respublikos statybos įstatymu privaloma gauti statybą leidžiantį dokumentą;

3.3. informacija apie būtinumą savivaldybės infrastruktūros plėtrai paimti žemę visuomenės poreikiams (teikiama, kai savivaldybės infrastruktūros plėtrai reikia paimti žemę visuomenės poreikiams pagal specialiojo teritorijų planavimo dokumentus ar detaliuosius planus);

3.4. mokėtojo pasirinktas informavimo apie prašymo priėmimą, nagrinėjimą ir sprendimo priėmimą būdas (siunčiant paštu prašyme nurodytu adresu ar elektroniniu paštu) (toliau – mokėtojo pasirinktas informavimo būdas);

3.5. nuoroda į statinio projektą, kai statinio projektas patalpintas Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje „Infostatyba“;

3.6. nuoroda į teritorijų planavimo dokumento, kuriame numatomas žemės paėmimas visuomenės poreikiams, registraciją Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registre (toliau – TPDR);

3.7. nuoroda į teritorijų planavimo dokumento, kuriuo suplanuota savivaldybės infrastruktūra,  registraciją TPDR;

3.8. kita informacija, kuri, mokėtojo nuomone, gali turėti reikšmės įmokos dydžio apskaičiavimui.

4. Su prašymu pateikiami dokumentai ir informacija:

4.1. asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (pasas arba asmens tapatybės kortelė), kai prašymą tiesiogiai teikia fizinis asmuo (asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją padaro prašymą priimantis asmuo) arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtinta dokumento kopija (kai prašymas teikiamas paštu, per kurjerius ar elektroniniu paštu);

4.2. įgaliojimas ar kitas atstovavimą patvirtinantis dokumentas, jeigu prašymą teikia mokėtoją atstovaujantis asmuo, ir atstovo tapatybę patvirtinantis dokumentas,  kaip numatyta Metodikos 4.1 papunktyje; 

4.3. statinio projekto bendroji dalis, kai pagal Statybos įstatymą privaloma gauti statybą leidžiantį dokumentą (kai statinio projektas nepatalpintas Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje „Infostatyba“);

4.4. situacijos schema (suvestinis dangų, tinklų ir kt. infrastruktūros planas ar planai), kai teritorijų planavimo dokumento sprendiniai nekonkretūs ir trūksta išsamumo šios infrastruktūros plėtrai įvertinti;

4.5. kai mokėtojas kreipiasi dėl įmokos apskaičiavimo dėl statinio statybos ar rekonstravimo žemės sklype, kuris nuosavybės teise priklauso keliems bendraturčiams, ar numatomas rekonstruoti statinys priklauso keliems bendraturčiams, pateikiamas bendraturčių sutikimas atlikti tokius darbus arba pateikiami dokumentai, patvirtinantys žemės sklypo ir (ar) kito nekilnojamojo daikto eksploatavimo ir (ar) naudojimo tvarką, kai mokėtojas savivaldybės infrastruktūros plėtrą planuoja tik jam priklausančioje ar priskirtoje žemės sklypo ir (ar) kito nekilnojamojo daikto dalyje;

4.6. žemės sklypo savininko (patikėtinio) rašytinis sutikimas vykdyti statybos darbus, kai mokėtojas nėra šio žemės sklypo, kuriame numatoma vykdyti savivaldybės infrastruktūros plėtrą, savininkas, ar valstybinės žemės patikėtinio rašytinis sutikimas vykdyti statybos darbus, kai šią plėtrą numatoma vykdyti valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai.

5. Organizatorius įvertina, ar gautas prašymas, dokumentai ir informacija atitinka Metodikos 3 ir 4 punktuose nustatytus reikalavimus.

6. Kai prašymas, kiti dokumentai ir informacija atitinka Metodikos 3 ir 4 punktų reikalavimus, organizatorius per 20 darbo dienų nuo jo gavimo dienos apskaičiuoja įmoką ir informuoja jį prašyme nurodytu būdu, pateikdamas Metodikos 2 priede nustatytos formos Įmokos apskaičiavimo aktą. Dėl objektyvių, nuo organizatoriaus valios nepriklausančių priežasčių, kurios objektyviai kliudė per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo organizatoriui apskaičiuoti įmokos dydį, organizatorius gali šį terminą pratęsti, bet ne ilgiau kaip 20 darbo dienų, apie tai mokėtojo pasirinktu informavimo būdu per 5 darbo dienas nuo sprendimo pratęsti terminą priėmimo dienos informuodamas mokėtoją ir nurodydamas termino pratęsimo priežastis.

7. Kai prašymas, kiti dokumentai ar informacija neatitinka Metodikoje nustatytų reikalavimų ar nepakanka duomenų įmokai apskaičiuoti, organizatorius per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos informuoja apie tai mokėtoją jo pasirinktu informavimo būdu, nustatydamas ne trumpesnį kaip 10 darbo dienų nuo informavimo dienos terminą trūkumams pašalinti ir (ar) papildomai informacijai pateikti. Kai mokėtojas per nustatytą terminą pašalina trūkumus ir (ar) pateikia papildomą informaciją, laikoma, kad prašymas pateiktas dieną, kai gautas pirmasis prašymas. Kai trūkumų neįmanoma ištaisyti, jie per nustatytą terminą nepašalinami ar nepateikiama prašoma papildoma informacija, prašymas nenagrinėjamas ir apie tai, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo termino, skirto mokėtojui ištaisyti trūkumus, pabaigos, mokėtojo pasirinktu informavimo būdu informuojamas mokėtojas.

 

III SKYRIUS

ĮMOKOS APSKAIČIAVIMO TVARKA

 

PIRMASIS SKIRSNIS

ĮMOKOS APSKAIČIAVIMO TVARKA, KAI NESUDAROMA SUTARTIS

 

8. Organizatorius, vadovaudamasis Įstatymo 14 straipsnio nuostatomis, statinio projektu, kai pagal Statybos įstatymą statybą leidžiantis dokumentas privalomas, Metodikos 3 ir 4 punktuose nurodyta informacija ir dokumentais, apskaičiuoja įmoką ir parengia Įmokos apskaičiavimo aktą (pagal Metodikos 2 priede pateiktą formą).

9. Organizatorius apskaičiuoja įmokos dydį (Į) (Eur) pagal formulę:

Į = Spsį + Žpaėmimo.

čia:

Spsį – savivaldybės infrastruktūros projektavimo, statybos ir (ar) įrengimo finansavimas (Eur);

Žpaėmimo – žemės paėmimo visuomenės poreikiams finansavimas (Eur).

10. Organizatorius įmokos dalį (Eur), skirtą savivaldybės infrastruktūros projektavimui, statybai ir (ar) įrengimui finansuoti (Spsį), apskaičiuoja pagal formulę:

Spsį = T x S.

čia:

T – įmokos tarifas, nustatomas savivaldybės tarybos sprendimu (Eur/m2);

S – pastato ar inžinerinio statinio rekonstruojamo į pastatą bendrasis plotas (m2) ir (ar) inžineriniu statiniu, kuris nėra savivaldybės infrastruktūra ir jo naudojimui reikalinga savivaldybės infrastruktūra, užstatytas plotas (m2). Rekonstruojant pastatą, rekonstruojamo pastato padidėjusi bendrojo ploto dalis (m2), rekonstruojant inžinerinį statinį, rekonstruojamo statinio padidėjusi užstatomo ploto dalis (m2). Bendrasis plotas ir užstatytas plotas nurodomi vadovaujantis statinio projektu, kai pagal Statybos įstatymą statybą leidžiantis dokumentas privalomas, ar statinio rodikliais (kai statybą leidžiantis dokumentas nereikalingas), kurių pakaktų apskaičiuoti mokėtinos įmokos dydį.

11. Savivaldybės tarybai priimant sprendimą dėl atitinkamo įmokos tarifo dydžio rekomenduotina atsižvelgti į šiame Metodikos skyriuje įtvirtintus įmokos tarifo nustatymo galimus kriterijus ir principus. Taip pat rekomenduotina diferencijuojant savivaldybės infrastruktūros įmokos tarifo dydį taikyti Metodikoje nurodytus galimus tarifo dydžio diferencijavimo koeficientus.

12. Įmokos tarifo (T) dydį (Eur/m2) rekomenduotina nustatyti įvertinus inžinerinės savivaldybės infrastruktūros, socialinės savivaldybės infrastruktūros plėtros poreikį atitinkamoje savivaldybės (jos dalies) teritorijoje ir apskaičiuoti pagal formulę:

T = T1 + T2.

čia:

T1 – įmokos tarifas inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai (Eur/m2);

T2 – įmokos tarifas socialinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai (Eur/m2). Įmokos tarifas socialinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai neprioritetinėse plėtros teritorijose lygus 0.

13. Savivaldybės tarybai, tvirtinant įmokos tarifo dalį, kuria siekiama nustatyti įmokos tarifo dydį inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai, rekomenduotina ją diferencijuoti atsižvelgiant į pagrindinę žemės ir (ar) pastatų naudojimo paskirtį, inžinerinės savivaldybės infrastruktūros išvystymo lygį ir plėtros poreikį, numatytą teritorijų planavimo dokumentuose ir strateginio planavimo dokumentuose. Savivaldybės tarybai, tvirtinant įmokos tarifo dalį, kuria siekiama nustatyti įmokos tarifo inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai (T1) dydį (Eur/m2) konkrečiai savivaldybės (jos dalies) teritorijai, rekomenduotina jį nustatyti pagal formulę:

T1 = Džpnpin x Dišvystin x Dplėtrin x Vin.

čia:

13.1. Džpnpin – diferencijavimas pagal pagrindinę žemės ir (ar) pastatų naudojimo paskirtį;

13.2. Dišvystin – diferencijavimas pagal savivaldybės infrastruktūros išvystymo lygį;

13.3. Dplėtrin – diferencijavimas pagal savivaldybės infrastruktūros plėtros poreikį;

13.4. Vin – inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros išlaidų dydis konkrečioje savivaldybės (jos dalies) teritorijoje (Eur/m2).

14. Diferencijavimui pagal pagrindinę žemės ir (ar) pastatų naudojimo paskirtį inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai (Džpnpin), savivaldybės tarybai rekomenduotina nustatyti šiuos koeficientus:

14.1. žemės ūkio paskirties žemės sklype gyvenamosios ir negyvenamosios paskirties pastatams – nuo 1 iki 2;

14.2. miškų ūkio paskirties žemės sklypui – nuo 1 iki 2;

14.3. vandens ūkio paskirties žemės sklypui – nuo 1 iki 2;

14.4. konservacinės paskirties žemės sklypui – nuo 1 iki 2;

14.5. kitos paskirties žemės sklypui:

14.5.1. daugiabučių gyvenamųjų pastatų ir bendrabučių teritorijų – nuo 0,5 iki 2;

14.5.2. vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų teritorijų – nuo 1 iki 2;

14.5.3. visuomeninės paskirties teritorijų – nuo 0,5 iki 1;

14.5.4. pramonės ir sandėliavimo objektų teritorijų – nuo 0,5 iki 1;

14.5.5. komercinės paskirties objektų teritorijų – nuo 0,5 iki 2;

14.5.6. rekreacinių teritorijų – nuo 1 iki 2;

14.5.7. kitiems žemės sklypams – nuo 0,5 iki 2.

15. Diferencijavimui pagal savivaldybės infrastruktūros išvystymo lygį, numatytą teritorijų planavimo dokumentuose (Dišvystin), kuriais suplanuota savivaldybės inžinerinė infrastruktūra, ar strateginio planavimo dokumentuose, savivaldybės tarybai rekomenduotina nustatyti šiuos koeficientus:

15.1 neurbanizuojamos teritorijos funkcinėms zonoms:

15.1.1. miškų ir miškingų teritorijų zonai  nuo 1 iki 2;

15.1.2. žemės ūkio teritorijų zonai:

15.1.2.1. specializuotų ūkių ir žemės ūkio teritorijų zonai  nuo 0,1 iki 1;

15.1.2.2. rekreacinio naudojimo žemės ūkio teritorijų zonai  nuo 1,5 iki 2;

15.1.3. vandenų zonai nuo 1 iki 2;

15.1.4. konservacinės teritorijos zonai  nuo 1 iki 2;

15.2. urbanizuotos ir urbanizuojamos teritorijos funkcinei zonai:

15.2.1. gyvenamajai zonai:

15.2.1.1. ekstensyvaus užstatymo gyvenamajai zonai  nuo 1 iki 2;

15.2.1.2. mažo užstatymo intensyvumo gyvenamajai zonai  nuo 0,5 iki 2;

15.2.1.3. vidutinio užstatymo intensyvumo gyvenamajai zonai  nuo 0,1 iki 1,5;

15.2.1.4. intensyvaus užstatymo gyvenamajai zonai  nuo 0,1 iki 1;

15.2.2. centrų zonai:

15.2.2.1. pagrindinio centro zonai  nuo 0,1 iki 1;

15.2.2.2. miesto dalių centrų zonai  nuo 0,1 iki 1,5;

15.2.3. specializuotų kompleksų zonai  nuo 0,1 iki 1;

15.2.4. sodininkų bendrijų zonai:

15.2.4.1. sodininkų bendrijų zonai (kai pagal savivaldybių bendruosius planus numatoma konversija) – nuo 0,1 iki 1;

15.2.4.2. sodininkų bendrijų zonai (kai pagal savivaldybių bendruosius planus konversija nenumatoma) – nuo 1 iki 2;

15.2.5. pramonės ir sandėliavimo zonai  nuo 0,1 iki 1;

15.2.6. inžinerinės infrastuktūros zonai  nuo 0,1 iki 1;

15.2.7. inžinerinės infrastuktūros koridorių zonai  nuo 0,1 iki 1;

15.2.8. bendro naudojimo erdvių, atskirųjų želdynų zonai:

15.2.8.1. intensyviai naudojamų želdynų zonai  nuo 0, 5 iki 1,5;

15.2.8.2. ekstensyviai naudojamų želdynų zonai  nuo 1,5 iki 2;

15.3. teritorijų planavimo dokumentuose nustatytoms kitoms, nenurodytoms Metodikos 15.1. ir 15.2 papunkčiuose, specifinėms funkcinėms zonoms nuo 0,1 iki 2.

16.  Diferencijavimui pagal savivaldybės infrastruktūros plėtros poreikį, numatytą teritorijų planavimo dokumentuose (Dplėtrin), kuriais suplanuota savivaldybės inžinerinė infrastruktūra, ar strateginio planavimo dokumentuose, savivaldybės tarybai rekomenduotina nustatyti šiuos koeficientus:

16.1. konversijos teritorijoms – nuo 0,5 iki 1; 

16.2. numatomų vystyti (perspektyvinių) daugiabučių kvartalų zonai – nuo 0,5 iki 2;

16.3. planuojamų gamybinių teritorijų zonai – nuo 0,5 iki 2.

17. Inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros išlaidų dydį (Vin) nustato savivaldybės taryba. Šį išlaidų dydį – inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros išlaidų dalį, tenkančią savivaldybės teritorijos (jos dalies, kurioje suplanuota inžinerinės infrastruktūros plėtra) vienam kvadratiniam metrui (Eur/m2) – rekomenduotina apskaičiuoti pagal formulę:

Vin = Iin : P : UI.

čia:

Iin – inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros sąnaudos savivaldybės (jos dalies) teritorijoje. Kai atitinkamoje savivaldybės (jos dalies) teritorijoje inžinerinė savivaldybės infrastruktūra neišvystyta ir numatoma jos plėtra, inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros sąnaudas rekomenduotina apskaičiuoti pagal šios teritorijos vystymui reikalingos inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros (projektavimo ir statybos ir (ar) įrengimo) kainą. Projektavimo darbų kainą rekomenduotina nustatyti atsižvelgiant į aplinkos ministro įsakymu patvirtintas Statinių projektavimo darbų kainų skaičiavimo rekomendacijas, statybos ir (ar) įrengimo darbų kainą – į aplinkos ministro įsakymu patvirtintus Statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo principus. Kai savivaldybės teritorijos dalis išvystyta, inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros sąnaudas rekomenduotina apskaičiuoti atsižvelgiant į praėjusių 3 metų išlaidas plėtojant inžinerinę savivaldybės infrastruktūrą atitinkamoje teritorijoje;

P – savivaldybės teritorijos (jos dalies) plotas (m2), kuriame skaičiuojamos inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros sąnaudos;

UI – savivaldybės teritorijos dalies, kurioje skaičiuojamos inžinerinės savivaldybės infrastruktūros plėtros sąnaudos, užstatymo intensyvumas.

18. Savivaldybės tarybai, tvirtinant įmokos tarifo dalį, kuria siekiama nustatyti įmokos tarifo dydį (T2) socialinės savivaldybės infrastruktūros (reikalingos daugiabučių gyvenamųjų pastatų ir bendrabučių teritorijų, vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų teritorijų, visuomeninės paskirties teritorijų ir rekreacinių teritorijų vystymui) plėtrai konkrečioje savivaldybės (jos dalies) teritorijoje, rekomenduotina ją diferencijuoti atsižvelgiant į pagrindinę žemės sklypo naudojimo paskirtį ir (ar) pastatų naudojimo paskirtį, socialinės savivaldybės infrastruktūros išvystymą ir reikalingą plėtrą, numatytą teritorijų planavimo dokumentuose ir strateginio planavimo dokumentuose, ir apskaičiuoti pagal formulę:

T2 = Džpnpsoc x Dišvystsoc x Dplėtrsoc x Vsoc.

čia:

Džpnpsoc – diferencijavimas pagal pagrindinę žemės ir (ar) pastatų naudojimo paskirtį socialinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai. Apskaičiuojamas pagal Metodikos 19 punktą;

Dišvystsoc – diferencijavimas pagal socialinės savivaldybės infrastruktūros išvystymo lygį. Apskaičiuojamas pagal Metodikos 15 punktą, atitinkamai vertinant socialinę, bet ne inžinerinę infrastruktūrą;

Dplėtrsoc – diferencijavimas pagal socialinės savivaldybės infrastruktūros plėtros poreikį. Apskaičiuojamas pagal Metodikos 16 punktą, atitinkamai vertinant socialinę infrastruktūrą;

Vsoc – socialinės savivaldybės infrastruktūros plėtros išlaidų dydis savivaldybės (jos dalies) teritorijoje (Eur/m2) apskaičiuojamas pagal Metodikos 17 punktą, atitinkamai vertinant socialinę infrastruktūrą.

19. Savivaldybės tarybai, tvirtinant įmokos tarifo dalį, kuria siekiama nustatyti įmokos tarifo dydį socialinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai, rekomenduotina jį diferencijuoti atsižvelgiant į pagrindinę žemės sklypo naudojimo paskirtį ir (ar) pastatų naudojimo paskirtį. Diferencijavimui pagal pagrindinę žemės sklypo naudojimo paskirtį ir (ar) pastatų naudojimo paskirtį (Džpnpsoc) socialinės savivaldybės infrastruktūros plėtrai savivaldybės tarybai rekomenduotina nustatyti šiuos koeficientus:

19.1. žemės ūkio paskirties žemės sklypui gyvenamosios paskirtiems pastatams – nuo 1 iki 2;

19.2. daugiabučių gyvenamųjų pastatų ir bendrabučių teritorijų žemės sklypui – nuo 0,5 iki 2;

19.3. vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų teritorijų žemės sklypui – nuo 1 iki 2;

19.4. visuomeninės paskirties teritorijų žemės sklypui – nuo 0,5 iki 1;

19.5. rekreacinių teritorijų žemės sklypui – nuo 0,5 iki 2.

20. Kai savivaldybės taryba nėra įtvirtinusi savivaldybės infrastruktūros tarifo dydžio diferencijavimo koeficientų, laikoma, kad įmokos tarifo dydžio nustatymo formulės reikšmės „Džpnpin“, „Džpnpsoc“, „Dišvystin“, „Dišvystsoc“, „Dplėtrsin“ ir „Dplėtrsoc“ lygios 1.

21. Mokėtojo mokėtina įmokos dalis, skirta žemės paėmimui visuomenės poreikiams finansuoti, apskaičiuojama Įstatymo 14 straipsnio 3 dalyje nustatyta tvarka.

22. Mokėtojas, norėdamas gauti naują statybą leidžiantį dokumentą, kai keičiami esminiai statinio projekto sprendiniai, prieš teikdamas prašymą išduoti naują statybą leidžiantį dokumentą, turi organizatoriui pateikti Metodikos 1 priede nurodytos formos prašymą perskaičiuoti įmokos dydį. Įmokos dydis perskaičiuojamas taikant Metodikos 9 punktą. Jeigu perskaičiuota įmoka yra mažesnė už organizatoriaus nurodytą Įmokos apskaičiavimo akte, skirtumas grąžinimas mokėtojui per 3 mėnesius nuo prašymo grąžinti įmoką pateikimo. Jeigu perskaičiuota įmoka yra didesnė už organizatoriaus nurodytą Įmokos apskaičiavimo akte, mokėtojas sumoka organizatoriui skirtumą tarp apskaičiuotos ir perskaičiuotos įmokos dydžių iki prašymo išduoti naują statybą leidžiantį dokumentą pateikimo dienos.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

ĮMOKOS APSKAIČIAVIMO TVARKA, KAI SUDAROMA SUTARTIS

 

23. Organizatorius, vadovaudamasis Įstatymo 14 straipsnio nuostatomis, statinio projektu, kai pagal Statybos įstatymą statybą leidžiantis dokumentas privalomas, Metodikos 3 ir 4 punktuose nurodyta informacija ir dokumentais, apskaičiuoja įmoką ir parengia Įmokos apskaičiavimo aktą (pagal Metodikos 2 priede pateiktą formą).

24. Organizatorius įmokos dydį (Į) (Eur) apskaičiuoja pagal formulę:

Į = Spsį + Žpaėmimo  - I.

čia:

Spsį – savivaldybės infrastruktūros projektavimo, statybos ir (ar) įrengimo finansavimas, apskaičiuojamas Metodikos 10–21 punktuose nustatyta tvarka;

Žpaėmimo – žemės paėmimo visuomenės poreikiams finansavimas, apskaičiuojamas Įstatymo 14 straipsnio 3 dalies nustatyta tvarka;

I –  sutarties sudarymo sąlygose nurodyta savivaldybės infrastruktūros projektavimo kaina nustatoma vadovaujantis aplinkos ministro įsakymu patvirtintomis Statinių projektavimo darbų kainų skaičiavimo rekomendacijomis, statybos ir (ar) įrengimo kaina – aplinkos ministro įsakymu patvirtintais Statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo principais (Eur).

25. Mokėtojas, norėdamas gauti naują statybą leidžiantį dokumentą, kai keičiami esminiai statinio projekto sprendiniai, prieš teikdamas prašymą išduoti naują statybą leidžiantį dokumentą, turi organizatoriui pateikti Metodikos 1 priede nurodytos formos prašymą perskaičiuoti įmokos dydį. Įmokos dydis perskaičiuojamas taikant Metodikos 24 punktą. Jeigu perskaičiuota įmoka yra mažesnė už organizatoriaus nurodytą Įmokos apskaičiavimo akte, skirtumas grąžinimas mokėtojui per 3 mėnesius nuo prašymo grąžinti įmoką pateikimo. Jeigu perskaičiuota įmoka yra didesnė už organizatoriaus nurodytą Įmokos apskaičiavimo akte, mokėtojas sumoka organizatoriui skirtumą tarp apskaičiuotos ir perskaičiuotos įmokos dydžių iki prašymo išduoti naują statybą leidžiantį dokumentą pateikimo dienos.

 

 

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

26. Mokėtojas, atlikęs statinio statybos darbus ir parengęs statinio kadastro duomenų bylą, prieš pateikdamas prašymą išduoti statybos užbaigimo aktą arba surašydamas deklaraciją apie statybos užbaigimą, privalo šią bylą pateikti organizatoriui, kuris patikrina, ar  prašyme ir statinio projekto bendrojoje dalyje (kai šį dokumentą privaloma pateikti pagal Metodikos 4.3 papunktį) nurodyti statinio rodikliai nesiskiria  nuo nurodytų statinio kadastro duomenų byloje.

27. Organizatorius, nustatęs, kad statinio kadastro duomenų byloje nurodyti statinio rodikliai skiriasi nuo prašyme bei statinio projekto bendrojoje dalyje (kai šį dokumentą privaloma pateikti pagal Metodikos 4.3 papunktį) nurodytų, per 10 darbo dienų nuo statinio kadastro duomenų bylos gavimo dienos, perskaičiuoja įmokos dydį (atitinkamai taikant Metodikos 9 punktą, kai nesudaroma sutartis, arba Metodikos 24 punktą, kai sutartis sudaryta) ir, prašyme nurodytu informavimo būdu, informuoja mokėtoją apie įmokos dydžio pokytį. Jeigu perskaičiuota įmoka mažesnė už nurodytą Įmokos apskaičiavimo akte, organizatorius šį skirtumą grąžina mokėtojui per 3 mėnesius nuo prašymo grąžinti įmoką gavimo. Jeigu perskaičiuota įmoka didesnė už nurodytą Įmokos apskaičiavimo akte, mokėtojas šį skirtumą privalo sumokėti iki prašymo išduoti statybos užbaigimo aktą pateikimo dienos arba deklaracijos apie statybos užbaigimą surašymo dienos.

 

________________________

 

 

Savivaldybės infrastruktūros

plėtros įmokos nustatymo

metodikos

1 priedas

(Prašymo forma)

 

_______________________________________________________________________________________________

(sudarytojo pavadinimas)

_______________________________________________________________________________________________

(sudarytojo duomenys)

 

____________________________________________       

(savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriaus pavadinimas)

 

PRAŠYMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS ĮMOKOS

APSKAIČIAVIMO

 

___________ Nr. ________________

(data)                     (registracijos numeris)

1. Pastato ar inžinerinio statinio rekonstravimo į pastatą projekte nurodytas pastato bendrasis plotas (m2) ir (ar) inžineriniu statiniu, kuris nėra savivaldybės infrastruktūra ir jo naudojimui reikalinga savivaldybės infrastruktūra, užstatytas plotas (m2). Rekonstruojant pastatą nurodoma rekonstruojamo pastato padidėjusi bendrojo ploto dalis (m2). Rekonstruojant inžinerinį statinį – padidėjusi užstatyto ploto dalis (m2)

 

 

_______________ m2

2. Informacija dėl poreikio savivaldybės infrastruktūros plėtrai paimti žemę visuomenės poreikiams

 

Paėmimas visuomenės poreikiams numatytas / nenumatytas

 

3. Infrastruktūros plėtros sutarties numeris ir data, jei sutartis sudaryta

 

4. Mokėtojo pasirinktas informavimo apie prašymo priėmimą, nagrinėjimą ir sprendimo priėmimą būdas (siunčiant paštu prašyme nurodytu adresu, ar elektroniniu paštu)

 

5. Nuoroda į statinio projektą, kai statinio projektas patalpintas Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje „Infostatyba“

 

6. Nuoroda į teritorijų planavimo dokumento, kuriame numatomas žemės paėmimas visuomenės poreikiams, registraciją Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registre (toliau – TPDR)

 

7. Nuoroda į teritorijų planavimo dokumento, kuriuo suplanuota savivaldybės infrastruktūra,  registraciją TPDR

 

8. Kita informacija, kuri mokėtojo nuomone, gali turėti reikšmės įmokos dydžio apskaičiavimui

 

 

 

PRIDEDAMA:

______________________________________________________________

(Išvardijami pridedami dokumentai ir nurodomas jų lapų skaičius)

1. ________________________________________________________________________________

 

2. _____________________________________________________________________________

 

3. _____________________________________________________________________________

 

4. ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________        ______________            _________________                       

(pareigų pavadinimas (tuo atveju, kai

mokėtojas atstovaujamas pareigų pagrindu)                  (parašas)                         (vardas ir pavardė)

 

 

 

Savivaldybės infrastruktūros

plėtros įmokos nustatymo

metodikos

2 priedas

 

(Įmokos apskaičiavimo akto forma)

___________________________________________________________

(sudarytojo pavadinimas)

 

SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS ĮMOKOS

APSKAIČIAVIMO AKTAS

 

___________ Nr. ______________________

(data)               (registracijos numeris)

_________________________

(vieta) 

1.     Mokėtojas

____________________________________________________________________

(vardas ir pavardė, asmens kodas; Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės juridinio asmens, kitos organizacijos ar jų padalinio teisinis statusas, pavadinimas, kodas, jei jis suteikiamas; ryšio duomenys (adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas); atstovaujančiojo asmens pareigos, vardas, pavardė, atstovavimo pagrindas)

 

2.     Informacija apie reikalingą savivaldybės infrastruktūrą

 

_______________________________________________________________________

 (savivaldybės infrastruktūros plėtros klasifikavimas ir matmenys (plotas, ilgis ir kita)

 

3.     Planuojamas statyti/rekonstruoti statinys

 

_______________________________________________________________________  

(žemės sklypo ir (ar) kito nekilnojamojo daikto adresas; unikalus numeris)

 

 

4.     Įmokos suma ____________________ Eur

 

 

4.1. Įmokos dydžio pagrindimas:

 

Į = Spsį + Žpaėmimo – I.

Spsį =

Žpaėmimo =

I=

Spsį = T x S.

T = T1 + T2

S =

T – savivaldybės tarybos patvirtintas tarifas

T1 = Džpnpin x Dišvystin x Dplėtrin x Vin.

Džpnpin =

Dišvystin =

Dplėtin=

Vin =

T2 = Džpnpsoc x Dišvystsoc x Dplėtrsoc x Vsoc.

Džpnpsoc =

Dišvyssoc=

Dplėtrsoc =

Vsoc =

 

 

 

 

_________________________                     ______________            _________________

 (pareigų pavadinimas)                                               (parašas)                                    (vardas ir pavardė)