LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
2004 M. BALANDŽIO 15 D. ĮSAKYMO NR. V-232 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. lapkričio 28 d. Nr. V-1358
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:
„8. Teisės skyrius sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gegužės 30 d. įsakymo Nr. V-629 „Dėl Lietuvos Respublikos Seimo plenariniuose ir komitetų ar komisijų posėdžiuose ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės pasitarimuose ir posėdžiuose nagrinėjamų klausimų medžiagos vertinimo tvarkos aprašas patvirtinimo“ (toliau – įsakymas Nr. V-629) nustatyta tvarka organizuoja Lietuvos Respublikos Seimo plenariniuose posėdžiuose ir Lietuvos Respublikos Seimo komitetų posėdžiuose svarstomų teisės aktų projektų ir kitų šiuose posėdžiuose svarstomų klausimų pristatymų (pažymų) parengimą bei šių pristatymų (pažymų) ir kitos su svarstomais teisės aktų projektais ir kitais klausimais susijusios medžiagos pateikimą posėdžiuose dalyvaujantiems ministerijos atstovams – ministrui, viceministrams.
Teisės skyrius įsakymo Nr. V-629 nustatyta tvarka organizuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės posėdžio ir (ar) pasitarimo medžiagos ir numatytų svarstyti klausimų pristatymo (pažymų) parengimą ir pateikimą ministerijos atstovui, dalyvausiančiam Lietuvos Respublikos Vyriausybės posėdyje ir (ar) pasitarime Lietuvos Respublikos Vyriausybėje.
Svarstomo klausimo Seime / Vyriausybėje pristatymas taip pat pateikiamas ir ministro patarėjui ryšiams su visuomene jo prašymu.
Lietuvos Respublikos Vyriausybės Europos Sąjungos komisijos posėdžio medžiagoje numatytų svarstyti klausimų pristatymo parengimą ir pateikimą ministerijos atstovui, dalyvausiančiam Lietuvos Respublikos Vyriausybės Europos Sąjungos komisijos posėdyje, organizuoja Strateginio planavimo ir valdymo skyrius.“
1.2. Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:
„9. Teismo procesuose ministerijai atstovauja Teisės skyriaus įgaliotas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, o esant būtinybei, kai yra reikalingos specialiosios žinios, pagal kompetenciją dalyvauja ir kito ministerijos administracijos padalinio valstybės tarnautojas ar darbuotojas, įgaliotas atstovauti ministerijos interesams.“
1.3. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:
„10. Viešuosius pirkimus ministerijoje organizuoja ir vykdo Valstybės turto valdymo skyrius Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo, sveikatos apsaugos ministro 2012 m. kovo 12 d. įsakymo Nr. V-189 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo tvirtinimo“ ir kitų teisės aktų, reguliuojančių viešuosius pirkimus, nustatyta tvarka.“
1.4. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:
„19. Europos Sąjungos dokumentai, gauti per Lietuvos narystės Europos Sąjungoje informacinę sistemą (toliau – LINESIS), registruojami, tvarkomi vadovaujantis Europos Sąjungos reikalų koordinavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 9 d. nutarimu Nr. 21 „Dėl Europos Sąjungos reikalų koordinavimo“ (toliau – Europos Sąjungos reikalų koordinavimo taisyklės), nuostatomis. Europos Sąjungos dokumentai, gaunami per LINESIS, yra tvarkomi Strateginio planavimo ir valdymo skyriuje sveikatos apsaugos ministro 2011 m. kovo 1 d. įsakymo Nr. V-193 „Dėl Europos Sąjungos reikalų koordinavimo Sveikatos apsaugos ministerijoje ir įstaigose prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos taisyklių“ nustatyta tvarka.“
1.5. Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:
„20. Iš teismų gautus dokumentus, įskaitant dokumentus, gaunamus per Lietuvos teismų elektroninį paslaugų portalą (toliau – EPP), registruoja Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius ir nedelsdamas pateikia ministerijos vadovybės atstovui pagal priskirtą veiklos sritį ir Teisės skyriui. Teisės skyrius kiekvieną darbo dieną (darbo valandomis) tikrina EPP ir stebi, ar Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius užregistravo visus per EPP gautus teismo dokumentus, susijusius su naujomis bylomis, procesinių veiksmų atlikimu byloje ir kitus bylai reikšmingus dokumentus. Nustatęs, kad Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius neužregistravo per EPP gauto dokumento, Teisės skyrius nedelsdamas elektroniniu paštu informuoja apie tai Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrių.
Jeigu ministerijos atžvilgiu priimtas nepalankus teismo sprendimas, Teisės skyrius nedelsdamas teismo sprendimo kopiją elektroninėmis priemonėmis perduoda ministerijos vadovybės atstovui pagal priskirtą veiklos sritį bei su teismo sprendimu susijusiam ministerijos administracijos padaliniui (-iams), taip pat Vidaus audito skyriui.“
1.6. Pakeičiu 40 punktą ir jį išdėstau taip:
„40. Ministro pasirašomus dokumentus su priedais (išskyrus įsakymų projektus personalo administravimo klausimais) prieš teikiant ministrui pasirašyti privalomai vizuoja dokumentą rengęs ministerijos darbuotojas ir dokumentą rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas, jei dokumentą rengė ministerijai pavaldi įstaiga, – šios įstaigos vadovas, ministerijos darbuotojas, dalyvavęs rengiant, vertinant, teikiant pastabas ar pasiūlymus rengiant dokumento projektą, jei dokumento su juo suderinti nepavyko arba dokumentas po derinimo pasikeitė (išskyrus redakcinio pobūdžio pasikeitimus), – viceministras ir (ar) patarėjas pagal ministro nustatytą veiklos sritį, ir (ar) ministerijos vyriausiasis patarėjas. Dokumentai (išskyrus norminio pobūdžio teisės aktus), parengti lietuvių kalba, ministro ar viceministro nurodymu gali būti suderinti su ministerijos darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą. Ministerijai pavaldžios įstaigos parengti dokumentai su ministerijos darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą, derinami tik tuo atveju, jei ministerijai pavaldžioje įstaigoje nėra darbuotojo, atsakingo už dokumentų redagavimą. Jei ministerijai pavaldžioje įstaigoje yra darbuotojas, atsakingas už dokumentų redagavimą, ministerijai pavaldžios įstaigos parengti teisės aktų projektai turi būti su juo suderinti (jo vizuoti). Dokumentai, parengti užsienio kalba, turi būti pavizuoti Strateginio planavimo ir valdymo skyriaus vedėjo arba jo funkcijas vykdančio valstybės tarnautojo, esant galimybei, turi būti suderinti su vertėju.
Ministro pasirašomų norminio pobūdžio teisės aktų projektus taip pat vizuoja Teisės skyriaus vedėjas arba jo funkcijas vykdantis valstybės tarnautojas, arba kitas Teisės skyriaus vedėjo nurodytas skyriaus valstybės tarnautojas.
Ministro pasirašomus individualaus pobūdžio teisės aktų projektus (išskyrus įsakymų projektus personalo administravimo klausimais) Teisės skyriaus vedėjas arba jo funkcijas vykdantis valstybės tarnautojas, arba kitas Teisės skyriaus vedėjo nurodytas skyriaus valstybės tarnautojas vizuoja esant ministro, viceministro, ministro patarėjo, ministerijos kanclerio ar ministerijos vyriausiojo patarėjo pavedimui vizuoti teisės akto projektą.
Įsakymų ir kitų dokumentų projektai personalo administravimo klausimais rengiami, vizuojami ir teikiami pasirašyti ministrui Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gegužės 30 d. nutarimo Nr. 507 „Dėl Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir sveikatos apsaugos ministro tvirtinamo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos žmogiškųjų išteklių valdymo administravimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka.
Ministro pasirašomus įsakymus, jei jais numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, nurodytus Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje, taip pat vizuoja teisės akto projekto antikorupcinį vertinimą atlikęs Antikorupcijos ir atitikties vertinimo skyriaus darbuotojas. Antikorupcinis vertinimas atliekamas Reglamento 47 punkte nustatytu terminu.
Ministro arba jo įgalioto asmens pasirašomas sutartis (išskyrus sutartis, parengtas vykdant viešąjį pirkimą), ministerijos ieškinius, pareiškimus, skundus, atsiliepimus bei kitus procesinius dokumentus teismams, prieš teikiant ministrui pasirašyti, vizuoja tiesioginis dokumento rengėjas, ministerijos administracijos padalinio vadovas, Teisės skyriaus vedėjas, jei dokumentas rengtas ne šio ministerijos administracijos padalinio, – ministerijos kancleris. Jei viešajam pirkimui vykdyti nebuvo sudaryta komisija, sutartį, parengtą vykdant viešąjį pirkimą, vizuoja sutarties rengėjas, sutartį rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas, viešąjį pirkimą inicijavusio ministerijos administracijos padalinio vadovas, o jeigu komisija buvo sudaryta – viešojo pirkimo komisijos nariai, Valstybės turto valdymo skyriaus vedėjas, viešąjį pirkimą inicijavusio ministerijos administracijos padalinio vadovas. Sutarties, parengtos vykdant viešąjį pirkimą, projektas dokumentų valdymo sistemoje esant galimybei turi būti susietas su dokumentais, įrodančiais, kad laikomasi viešojo pirkimo procedūrų.
Prie ministrui pasirašyti teikiamo įsakymo projekto turi būti pridedamas įsakymo projekto aiškinamasis raštas ir lyginamasis variantas (išskyrus individualaus pobūdžio įsakymus personalo klausimais).“
1.7. Pakeičiu 41 punktą ir jį išdėstau taip:
„41. Viceministrai pagal ministro nustatytas administravimo sritis pasirašo raštus, siunčiamus Lietuvos Respublikos Prezidento patarėjams, Lietuvos Respublikos Seimo narių patarėjams ir padėjėjams, Ministro Pirmininko patarėjams ir ministerijoms, kai atsakoma į kitų ministerijų viceministrų pasirašytus raštus, atsakymus į fizinių ir juridinių asmenų raštus, kitų valstybės institucijų ar įstaigų persiųstus ministerijai pagal kompetenciją dokumentus, taip pat kitus teisės aktų jiems pasirašyti priskirtus dokumentus. Prireikus šiuos dokumentus gali pasirašyti ministerijos kancleris. Viceministro pasirašomus dokumentus su priedais, prieš teikiant viceministrui pasirašyti, vizuoja dokumentą rengęs ministerijos darbuotojas, dokumentą rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas, jei dokumentą rengė ministerijai pavaldi įstaiga, – šios įstaigos vadovas, ministerijos darbuotojas, dalyvavęs rengiant, vertinant, teikiant pastabas ar pasiūlymus dėl minėto dokumento, jei dokumento su juo suderinti nepavyko arba dokumentas po derinimo pasikeitė (išskyrus redakcinio pobūdžio pasikeitimus). Dokumentai (išskyrus dokumentus, kuriais teikiami norminio pobūdžio teisės aktai), parengti lietuvių kalba, viceministro nurodymu gali būti suderinti su ministerijos darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą. Ministerijai pavaldžios įstaigos parengti dokumentai su ministerijos darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą, derinami tik tuo atveju, jei ministerijai pavaldžioje įstaigoje nėra darbuotojo, atsakingo už dokumentų redagavimą. Jei ministerijai pavaldžioje įstaigoje yra darbuotojas, atsakingas už dokumentų redagavimą, ministerijai pavaldžios įstaigos parengti teisės aktų projektai turi būti su juo suderinti (jo vizuoti). Dokumentai, parengti užsienio kalba, turi būti pavizuoti ir Strateginio planavimo ir valdymo skyriaus vedėjo arba jo funkcijas vykdančio valstybės tarnautojo, esant galimybei, turi būti suderinti su vertėju.“
1.8. Pakeičiu 42 punkto ketvirtąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„Ministerijos kanclerio potvarkių personalo klausimais projektai rengiami ir vizuojami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gegužės 30 d. nutarimo Nr. 507 „Dėl Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir sveikatos apsaugos ministro tvirtinamo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos žmogiškųjų išteklių valdymo administravimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka.“
1.9. Pakeičiu 55 punktą ir jį išdėstau taip:
„55. Teisės aktų projektai ministerijos administracijos padaliniams teikiami derinti tik elektroniniu paštu, o ministerijai pavaldžioms įstaigoms – raštu. Teisės akto projektas siunčiamas ministerijos administracijos padalinio vadovui, išskyrus, kai padalinio darbuotojas jau dalyvauja rengiant ir (ar) vertinant teisės akto projektą – šiuo atveju teisės akto projektas siunčiamas tiesiai darbuotojui, o padalinio vadovui pridedama elektroninio laiško kopija. Teisės aktų projektai gali būti teikiami derinti keliems ministerijos administracijos padaliniams ar darbuotojams, nepriklausantiems ministerijos administracijos padaliniams, vienu metu, išskyrus Teisės skyrių, kuriam elektroniniu paštu teikiami su ministerijos administracijos padaliniais ir darbuotojais, nepriklausančiais ministerijos administracijos padaliniams, suderinti teisės aktų projektai, bei ministerijos darbuotojus, atsakingus už dokumentų redagavimą, kuriems elektroniniu paštu teikiami su ministerijos administracijos padaliniais ir darbuotojais, nepriklausančiais ministerijos administracijos padaliniams, ir Teisės skyriumi suderinti teisės aktų projektai. Ministerijos administracijos padaliniai bei ministerijos darbuotojas, atsakingas už dokumentų redagavimą, savo išvadas elektroniniu paštu dėl pateiktų derinti teisės aktų projektų privalo pateikti ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo teisės akto projekto gavimo ministerijos administracijos padalinyje (kai gauna administracijos padalinio vadovas) dienos, o ministerijai pavaldi įstaiga – raštu ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo teisės akto projekto gavimo įstaigoje dienos, jeigu rengėjo nenurodytas ilgesnis derinimo terminas. Teisės skyrius ir ministerijos duomenų apsaugos pareigūnas, kai pateikiami didelės apimties teisės aktų projektai (10 ar daugiau puslapių) ar sudėtingi įstatymų projektai (nustatantys naują teisinį reguliavimą ar iš esmės jį keičiantys) ir jeigu rengėjo nenurodytas ilgesnis derinimo terminas, savo išvadas privalo pateikti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas.“
1.10. Pakeičiu 57 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„57. Jeigu ministerijos administracijos padalinys pastabų ir pasiūlymų neturi, teisės akto projekto derinimo faktas patvirtinamas viza (parašas, vardas (vardo raidė) ir pavardė, data, pareigų pavadinimas), jei teisės akto projektas buvo derintas su ministerijai pavaldžia įstaiga, – šios įstaigos vadovo viza. Vizuodami teisės akto projektą, darbuotojai patvirtina, kad jie yra susipažinę su teisės akto projektu, jam pritaria ir prisiima atsakomybę pagal kompetenciją. Darbuotojas Reglamento nustatyta tvarka su juo suderintą teisės akto projektą privalo vizuoti ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo dokumento gavimo dienos. Teisės skyrius, jei projektas didelės apimties (10 ar daugiau puslapių), projektą privalo vizuoti ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo dokumento gavimo dienos. Jeigu darbuotojui projekto su rengėju per Reglamento 55 punkte nustatytą terminą suderinti nepavyksta, jis privalo projektą vizuoti ant paties projekto parašydamas pastabos tekstą (pastabos tekstas negali būti ilgesnis nei 2 sakiniai), o detaliai pastabą pažymėti dokumentų valdymo sistemoje.“
1.11. Pakeičiu 59 punktą ir jį išdėstau taip:
„59. Parengti teisės aktų projektai su suinteresuotomis institucijomis ir visuomene derinami naudojantis Teisės aktų informacine sistema (toliau – TAIS) Vyriausybės darbo reglamento, Teisės aktų informacinės sistemos naudojimo teisėkūrai tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 1R-312 „Dėl Teisės aktų informacinės sistemos naudojimo teisėkūrai tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Ministerijos parengtus teisės aktų projektus, išvadas dėl teisės aktų projektų kartu su jų lydimaisiais dokumentais TAIS skelbia ministerijos administracijos padalinio arba įstaigos prie ministerijos, kuris parengė teisės akto projektą, darbuotojas, tvarkantis ministerijos administracijos padalinio arba įstaigos prie ministerijos dokumentus, arba, jei jo nėra, – teisės akto ar išvados projekto rengėjas.“
1.12. Pakeičiu 64 punktą ir jį išdėstau taip:
„64. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymu bei kitais teisės aktais ministro įsakymai (norminiai) skelbiami Teisės aktų registre, kai dokumentų valdymo sistemoje rengėjo nurodyta „Skelbti Teisės aktų registre“ ir Teisės skyriaus vedėjo arba jo funkcijas vykdančio valstybės tarnautojo, arba kito Teisės skyriaus vedėjo nurodyto skyriaus valstybės tarnautojo nurodyta „TAR“. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius Teisės aktų registre paskelbia rengėjo ADOC formatu parengtus ir el. parašu pavizuotus įsakymus. Šie teisės aktai Teisės aktų registre įregistruojami ir paskelbiami ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jų pasirašymo. Už ministro įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre atsako Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius. Už teikiamo skelbti Teisės aktų registre įsakymo atitiktį ministro pasirašytam įsakymui atsako įsakymo rengėjas.“
1.13. Pakeičiu 78 punktą ir jį išdėstau taip:
„78. Strateginio planavimo ir valdymo skyrius surenka informaciją apie ministro, ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, kitų ministrui tiesiogiai pavaldžių darbuotojų, nesančių ministerijos administracijos padalinio sudėtyje, ministerijos kanclerio ir ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie ministerijos vadovų komandiruočių į užsienio valstybes būtinumą (ekspertų darbas darbo grupėse, pranešimai konferencijose, atstovavimas Lietuvai ir pan.) ir Finansų valdymo ir kontrolės skyriui pateikus išvadą dėl finansavimo galimybių iki atitinkamų metų vasario 10 d. pateikia metinį komandiruočių plano įsakymo projektą.“
1.14. Pakeičiu 79 punktą ir jį išdėstau taip:
„79. Prašymus dėl metiniame plane nenumatytų komandiruočių į užsienio valstybes ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai, ministerijos kancleris, ministerijos administracijos padalinių vadovai, ministerijos darbuotojai, įstaigų prie ministerijos vadovai teikia ministrui, prieš tai raštu suderinę su tiesioginiu vadovu ir gavę Strateginio planavimo ir valdymo skyriaus išvadą / nuomonę dėl dalyvavimo tikslingumo ir Finansų valdymo ir kontrolės skyriaus vizą, patvirtinančią finansavimo galimybes. Strateginio planavimo ir valdymo skyriaus išvada / nuomonė dėl dalyvavimo tikslingumo neteikiama, kai komandiruotė užsienyje yra susijusi su atliktais kvalifikacijos tobulinimo viešaisiais pirkimais, įgyvendinant Europos Sąjungos lėšomis finansuojamus projektus.“
1.15. Pakeičiu 83 punktą ir jį išdėstau taip:
„83. Darbuotojai, grįžę iš tarnybinių komandiruočių Lietuvos Respublikoje ir užsienyje, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo grįžimo į darbą atsiskaito už pavedimo arba užduoties atlikimą užpildydami Reglamento 1 priede nurodytos formos ataskaitą, kurią registruoja ministerijos dokumentų valdymo sistemoje ir nukreipia Strateginio planavimo ir valdymo skyriui ir ministerijos administracijos padalinio vadovui, o ministerijos administracijos padalinio vadovas – ministerijos kancleriui arba ministrui. Darbuotojai, grįžę iš tarnybinių komandiruočių Lietuvos Respublikoje ir užsienyje, Finansų valdymo ir kontrolės skyriui pateikia dokumentus apie komandiruotės metu patirtas faktines išlaidas. Ministras, grįžęs iš tarnybinės komandiruotės užsienyje, per 5 darbo dienas nuo grįžimo raštu pateikia Ministrui Pirmininkui komandiruotėje atlikto pavedimo arba užduoties įvykdymo ataskaitą. Darbuotojai, grįžę iš tarnybinių komandiruočių Europos Sąjungos institucijose, pateikia ataskaitą, vadovaudamiesi Europos Sąjungos reikalų koordinavimo taisyklių nuostatomis.“
1.16. Pakeičiu 84 punktą ir jį išdėstau taip:
„84. Ministro, viceministrų, ministerijos kanclerio ir oficialių delegacijų išvykas į užsienį organizuoja Strateginio planavimo ir valdymo skyrius. Komandiruojamas asmuo ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki komandiruotės į užsienį pateikia Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriui registruoti šio reglamento 2 priede nurodytos formos raštą apie vykimą į komandiruotę ir vykimą į komandiruotę patvirtinančius dokumentus. Suderintas su ministerijos administracijos padalinio vadovu ir ministerijos kancleriu 2 priede nurodytos formos raštas dokumentų valdymo sistemoje susiejamas su teikiamu pasirašyti įsakymo (potvarkio) projektu.“
1.17. Pakeičiu 85 punktą ir jį išdėstau taip:
„85. Įsakymų (potvarkių) dėl išvykimo į komandiruotę projektai rengiami ir vizuojami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gegužės 30 d. nutarimo Nr. 507 „Dėl Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir sveikatos apsaugos ministro tvirtinamo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos žmogiškųjų išteklių valdymo administravimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka. Strateginio planavimo ir valdymo skyrius kaupia informaciją apie ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų valstybės tarnautojų ar darbuotojų komandiruotes į užsienį ir atitinkamų metų pabaigoje parengia ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų vadovų komandiruočių į užsienį suvestinę.“
1.18. Pakeičiu 86 punktą ir jį išdėstau taip:
„86. Strateginio planavimo ir valdymo skyrius apie ministro, viceministrų, ministerijos kanclerio planuojamus oficialius ar darbo vizitus į užsienio valstybes, išvykimo laiką, delegacijos sudėtį, numatomus oficialius susitikimus, šių susitikimų tikslus ne vėliau kaip prieš savaitę (išskyrus iš anksto nenumatytus vizitus) informuoja Užsienio reikalų ministeriją.“
1.19. Pakeičiu 89 punkto trečiąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„Įsakymų bei potvarkių dėl atostogų suteikimo projektai rengiami ir vizuojami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gegužės 30 d. nutarimo Nr. 507 „Dėl Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir sveikatos apsaugos ministro tvirtinamo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos žmogiškųjų išteklių valdymo administravimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka.“