LIETUVOS BANKO VALDYBA
NUTARIMAS
DĖL Lietuvos banko valdybos 2012 m. SAUSIO 26 d. nutarimo Nr. 03-23 „Dėl VARTOTOJŲ IR FINANSŲ RINKOS DALYVIŲ GINČŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2014 m. rugsėjo 23 d. Nr. 03-166
Vilnius
Pakeisti Lietuvos banko valdybos 2012 m. sausio 26 d. nutarimu Nr. 03-23 „Dėl Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtintą Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarkos aprašą:
1. Pakeisti 23 punktą ir jį išdėstyti taip:
„23. Jeigu vartotojo kreipimasis neatitinka Apraše nurodytų reikalavimų, Lietuvos bankas per 5 darbo dienas nuo vartotojo kreipimosi gavimo Lietuvos banke dienos informuoja vartotoją apie kreipimosi trūkumus ir nustato terminą jiems pašalinti. Jeigu vartotojas pagal Lietuvos banko nurodymus ir per nustatytą terminą pašalina trūkumus, vartotojo kreipimasis laikomas pateiktu tą dieną, kai gaunamas reikalavimus atitinkantis vartotojo kreipimasis. Priešingu atveju vartotojo kreipimasis paliekamas nenagrinėtu. Aiškūs netikslumai nelaikomi kreipimosi trūkumais.“
2. Pakeisti 27 punktą ir jį išdėstyti taip:
„27. Jeigu vartotojas kreipiasi į Lietuvos banką prieš tai dėl ginčo dalyko nesikreipęs į finansų rinkos dalyvį arba jeigu dėl to kreipėsi, bet per Aprašo 15 punkte nustatytą terminą negavo jokio atsakymo, Lietuvos bankas vartotojo kreipimąsi turi teisę per 5 darbo dienas nuo vartotojo kreipimosi gavimo Lietuvos banke dienos persiųsti finansų rinkos dalyviui pasiūlydamas ginčą išspręsti taikiai.“