PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS MERAS
potvarkis
DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO PLANAVIMO DARBO GRUPĖS SUDARYMO IR JOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2024 m. sausio 2 d. Nr. M1-1
Pagėgiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, 27 straipsnio 2 dalies 10 ir 26 punktais, 30 straipsnio 1 dalies 1 punktu, 30 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi ir Pagėgių savivaldybės strateginio planavimo organizavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Pagėgių savivaldybės tarybos 2023 m. lapkričio 9 d. sprendimu Nr. T-176 „Dėl Pagėgių savivaldybės strateginio planavimo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 2.10 papunkčiu:
1. S u d a r a u Pagėgių savivaldybės strateginio planavimo darbo grupę (toliau – SPDG):
1.5. Pagėgių savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėjas, SPDG narys;
1.7. Pagėgių savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėjo pavaduotojas, SPDG narys;
2. S k i r i u SPDG sekretoriumi Pagėgių savivaldybės administracijos Finansų skyriaus vyriausiąjį specialistą.
3. T v i r t i n u Pagėgių savivaldybės strateginio planavimo darbo grupės veiklos nuostatus (pridedama).
4. S k e l b i u šį potvarkį Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
Šis potvarkis gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (H.Manto g. 37, 92236 Klaipėda) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo potvarkio pasirašymo ar įteikimo suinteresuotiems asmenims dienos.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės mero
2024 m. sausio 2 d.
potvarkiu Nr. M1-1
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO PLANAVIMO DARBO GRUPĖS VEIKLOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagėgių savivaldybės (toliau – Savivaldybė) strateginio planavimo darbo grupės (toliau – SPDG) veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato SPDG tikslus, uždavinius, funkcijas, teises ir pareigas bei darbo tvarką.
2. SPDG savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos nutarimais ir kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos reglamentu, Savivaldybės tarybos sprendimais ir šiais Nuostatais.
3. Darbo grupės darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo, proporcingumo, skaidrumo, nešališkumo ir objektyvumo principais, asmenine SPDG narių atsakomybe už SPDG kompetencijai priskiriamų klausimų svarstymą ir sprendimų priėmimą.
4. SPDG nariai neturi teisės atskleisti su SPDG veikla susijusios informacijos, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.
II SKYRIUS
SPDG SUDĖTIS IR VEIKLOS VALDYMAS
III SKYRIUS
SPDG TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
13. SPDG tikslas – politiniu lygmeniu koordinuoti Savivaldybės strateginio planavimo procesus, strateginio valdymo funkcijas, inicijuoti strateginius pokyčius.
14. SPDG uždaviniai:
14.1. Sudaryti realias prielaidas priimti optimalius sprendimus darniai savivaldybės raidai laiduoti;
IV SKYRIUS
SPDG FUNKCIJOS IR TEISĖS
15. Darbo grupė atlieka šias funkcijas:
15.1. atlieka aplinkos, išteklių ir stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SSGG) analizės priežiūrą, teikia pasiūlymus;
15.2. suderina galutinį strateginį plėtros plano (toliau – SPP) ir strateginio veiklos plano (SVP) projektą, teikia tvirtinti Savivaldybės tarybai;
15.5. įvertina strateginių programų projektų suderinamumą su Savivaldybės strateginiais tikslais, nustato veiklos prioritetus;
16. SPDG, vykdydama jai pavestas funkcijas, turi teisę:
16.1. gauti duomenis ir informaciją, reikalingą SPDG funkcijoms atlikti, iš Savivaldybės administracijos vadovų, struktūrinių padalinių specialistų, įmonių, įstaigų ir organizacijų;
16.2. prireikus kviesti dalyvauti SPDG posėdžiuose asmenis, rengiančius, įgyvendinančius strateginius planus, programas, projektus, įvairių sričių specialistus, ekspertus ir kitus atstovus svarstomiems klausimams aptarti;
16.3. rekomenduoti Strateginio planavimo ir investicijų skyriui, programų koordinatoriams, atitinkamiems Savivaldybės administracijos padaliniams tikslinti strateginio planavimo dokumentus;
V SKYRIUS
DARBO ORGANIZAVIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS
17. Darbo grupės posėdžiai organizuojami pagal poreikį, atsižvelgiant į klausimų svarbą ir aktualumą.
18. Pagrindinė SPDG darbo forma yra posėdis, kuris gali vykti akivaizdiniu ar neakivaizdiniu būdu, pasitelkus informacines, komunikacines ar ryšio technologijas. Papildoma darbo forma susirašinėjimas elektroniniu paštu.
19. Darbo grupės posėdį šaukia ir jam pirmininkauja SPDG vadovas, o jei jo nėra – SPDG vadovo pavaduotojas.
20. Jeigu kuris nors SPDG narys (nariai) nori inicijuoti posėdį, jis (jie) turi kreiptis į SPDG vadovą.
21. Darbo grupės posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė SPDG narių. SPDG posėdyje privalo dalyvauti SPDG vadovas, o jo nesant – SPDG vadovo pavaduotojas.
22. SPDG priima sprendimus posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma, atviru balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia SPDG vadovo balsas. Darbo grupės nariai, negalintys dalyvauti posėdyje, turi teisę savo nuomonę ir sprendimą pateikti raštu.
23. SPDG sprendimai įforminami SPDG posėdžio protokolu. Protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir SPDG sekretorius. Kai sprendimas yra priimamas balsuojant elektroniniu paštu, prie protokolo pridedami balsavimo išrašai.
24. SPDG nariai SPDG posėdžiuose turi teisę pasisakyti, reikšti pastabas, teikti pasiūlymus dėl svarstomų klausimų ir dėl sprendimų įgyvendinimo.
25. SPDG sekretorius:
25.1. elektroniniu paštu SPDG nariams ir (ar) kitiems kviečiamiems asmenims praneša apie rengiamo posėdžio vietą ir laiką, pateikia posėdžio darbotvarkę ir joje numatomų svarstyti klausimų medžiagą, dokumentus;
26. Strateginio planavimo ir investicijų skyrius sudaro darbotvarkės projektą, ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas jį suderina su SPDG vadovu, padeda organizuoti SPDG posėdžius, pateikia posėdžiui reikalingą informaciją ir dokumentus, pasiūlymus, renka medžiagą SPDG veiklai iš už tam tikrą sritį atsakingų Savivaldybės administracijos darbuotojų ar kitų suinteresuotų asmenų, jei reikia, ją apibendrina, vykdo kitus SPDG vadovo pavedimus SPDG posėdžio rengimo klausimus.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
28. Nuostatuose neaptarti klausimai nagrinėjami Lietuvos Respublikos norminių teisės aktų, Savivaldybės tarybos reglamento ir kitų Savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.