ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ ŠVIETIMO PAGALBOS, SOCIALINIŲ IR SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. gegužės 25 d. Nr. DĮV-449
Šilalė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2017 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. V-651/A1-455/V-1004 „Dėl Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u Šilalės rajono savivaldybėje koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašą (pridedama).
2. P a v e d u paskelbti šį įsakymą Šilalės rajono savivaldybės interneto svetainėje www.silale.lt. ir Teisės aktų registre.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (H. Manto g. 37, 92236 Klaipėda) arba Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) per vieną mėnesį nuo šio įsakymo įteikimo suinteresuotam asmeniui dienos.
PATVIRTINTA
Šilalės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2020 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. DĮV-449
ŠILALĖS RAJONO savivaldybėje KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ ŠVIETIMO PAGALBOS, SOCIALINIŲ IR SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šilalės rajono savivaldybėje koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja vaikams nuo gimimo iki 18 metų ir asmenims, turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių iki 21 metų (toliau – Vaikas), ir jų tėvams (globėjams, rūpintojams) koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – Koordinuotai teikiamos paslaugos) teikimo tikslą, principus, organizavimą ir finansavimą.
2. Aprašas skirtas Šilalės rajono savivaldybės administracijai, Šilalės rajono savivaldybės administracijos tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui (toliau – Koordinatorius), savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijai (toliau – Komisija), švietimo pagalbos, socialines ir sveikatos priežiūros paslaugas teikiančioms savivaldybės ir valstybės institucijoms, įstaigoms, organizacijoms ar asmenims, veikiantiems vaiko gerovės užtikrinimo srityje.
3. Koordinuotai teikiamų paslaugų tikslas – sudaryti palankias sąlygas vaiko gerovei, padedant jo tėvams (globėjams, rūpintojams) kurti saugią aplinką, užtikrinti gyvenimo, asmeninių bei socialinių ryšių kokybę, užtikrinti efektyvų socialinės rizikos prevencijos priemonių (toliau – prevencijos priemonės), koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų bei psichologinės, teisėsaugos pagalbos (toliau – pagalba) teikimą šeimoms savivaldybėje, siekiant stiprinti šeimų gebėjimus, galimybes rūpintis vaikais ir taip užtikrinti kokybišką šeimų funkcionavimą, būtiną jų gerovę.
4. Koordinuotai teikiamos paslaugos šeimoms teikiamos organizuojamos ir koordinuojamos laikantis šių pagrindinių principų:
4.1. šeimos atsakomybės – šeima yra atsakinga už jos narių gerovę, o pagalbos teikimo tikslas – įgalinti šeimą savarankiškai rūpintis ir tinkamai prižiūrėti savo vaikus;
4.2. gyvenamosios vietovės bendruomenės įtraukimo – gyvenamosios vietovės bendruomenė (toliau – bendruomenė) imasi iniciatyvos kurti palankią savo bendruomenės nariams ir šeimoms socialinę aplinką, tenkindama bendrus gyvenimo kaimynystėje poreikius, o savivaldybė stiprina ir telkia bendruomenes;
4.3. subsidiarumo – pagalba šeimoms pirmiausia teikiama ten, kur ji efektyviausia, t. y. seniūnijoje ir bendruomenėje, o aukštesnio (savivaldybės, valstybės) lygmens paslaugos teikiamos ir organizuojamos tik tada, kai bendruomeninės pagalbos šeimoms nepakanka;
4.4. bendradarbiavimo ir tarpusavio pasitikėjimo – bendras darbas su šeimomis organizuojamas ir koordinuojamas laikantis nuostatos, kad šeimos gali ir turi būti atsakingos už savo gerovę, bendruomenė, bendruomeninės ir kitos nevyriausybinės organizacijos, kiti pagalbos ir paslaugų teikėjai gali suteikti pagalbą šeimoms, o savivaldybė visomis priemonėmis telkia bendruomeninių organizacijų, nevyriausybinių organizacijų ir kitų pagalbos teikėjų pastangas, koordinuoja bendrą jų darbą.
4.5. individualizavimo – priimant su vaiku ir jo tėvais (globėjais, rūpintojais) susijusius sprendimus, atsižvelgiama į vaikų brandą, jų psichikos ir fizines savybes, šeimos poreikius;
4.6. vaiko interesų ir gerovės pirmumo – imantis bet kokių veiksmų, svarbiausia – vaiko interesai. Koordinuotai teikiamos paslaugos turi būti tik tokios, kokių reikia jo gerovei, ir tam tikslui turi būti imamasi visų reikiamų priemonių;
4.7. lygybės ir nediskriminavimo – visiems vaikams garantuojamos Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencijoje, Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijoje, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme įtvirtintos teisės;
4.8. kompleksiškumo – visapusiškai įvertinus vaikų ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų) poreikius, Vaiko gerovei užtikrinti teikiamos ne pavienės, bet tarpusavyje suderintos švietimo pagalbos, socialinės ir sveikatos priežiūros paslaugos;
4.9. veiksmų suderinamumo – Koordinuotai teikiamos paslaugos teikiamos derinant vaiko gerovės užtikrinimo srityje savivaldybėje veikiančių institucijų, įstaigų, organizacijų veiksmus;
5. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme vartojamas sąvokas.
II SKYRIUS
SUBJEKTAI, DALYVAUJANTYS DIRBANT SU ŠEIMOMIS
6. Subjektai, dalyvaujantys dirbant su šeimomis:
6.1. savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistai, savivaldybės gydytojas, seniūnai, seniūnijų socialiniai darbuotojai, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius;
6.2. Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Tauragės apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus Šilalės rajono savivaldybėje darbuotojai;
6.3. Šilalės rajono socialinių paslaugų įstaigų (Šilalės rajono socialinių paslaugų namų, Šilalės rajono savivaldybės Pajūrio vaikų globos namų, vaikų dienos centrų ir kt.) socialiniai darbuotojai, psichologai, socialiniai pedagogai ir kiti šių įstaigų darbuotojai;
6.5. sveikatos priežiūros įstaigos (viešosios įstaigos Šilalės rajono ligoninės, Šilalės pirminės sveikatos priežiūros centro, Kaltinėnų pirminės sveikatos priežiūros centro, Laukuvos, Kvėdarnos, Pajūrio ambulatorijos, Šilalės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro, UAB „Andoka“, UAB Pajūrio saulės klinikos, UAB „Šeimos gydytojo praktika“, UAB Danutės Ugintienės kabineto, UAB Šilalės psichikos sveikatos ir psichologinio konsultavimo centro ir kt. sveikatos įstaigos priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų) socialiniai darbuotojai, sveikatos priežiūros specialistai, teikiantys sveikatos priežiūros paslaugas šeimai;
6.6. švietimo įstaigų (bendrojo ir ikimokyklinio ugdymo įstaigų, Šilalės švietimo pagalbos tarnybos) pedagogai, socialiniai pedagogai, psichologai ir kt. pagalbos specialistai;
6.7. sveikatos priežiūros įstaigų paskirti atvejo vadybininkai, švietimo įstaigų paskirti atvejo vadybos specialistai;
III SKYRIUS
KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ ORGANIZAVIMAS
7. Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) poreikis atsiranda, kai pavienės, atskirai teiktos ar teikiamos švietimo pagalbos, socialinės ar sveikatos priežiūros paslaugos yra neveiksmingos, neefektyvios ir neužtikrina vaiko gerovės.
8. Koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo ir teikimo klausimai svarstomi, kai:
8.1. gautas vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymas (1 priedas) kartu su pavienes švietimo pagalbos, socialines ar sveikatos priežiūros paslaugas teikusios ar teikiančios institucijos, įstaigos ar organizacijos siūlymu dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo;
8.2. su prašymu (2 priedas) kreipiasi institucijos, įstaigos, organizacijos, teikusios ar teikiančios pavienes švietimo pagalbos, sveikatos priežiūros, socialines ar viešosios tvarkos užtikrinimo paslaugas, nustačiusios, kad jų teiktų ar teikiamų paslaugų vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) nepakanka;
8.3. gautas minimalios priežiūros priemonės vykdytojo (-ų) ir kitų, vaikui teikiančių švietimo, socialines ar sveikatos priežiūros paslaugas specialistų pranešimas, kad vaikui taikoma (-os) minimalios priežiūros priemonė (-ės) yra neveiksminga (-os);
8.4. priimamas sprendimas vaikui skirti vidutinės priežiūros priemonę. Tokiu atveju svarstomas Koordinuotai teikiamų paslaugų poreikis tik vaiko tėvams (globėjams, rūpintojams);
9. Gavęs Aprašo 8.1–8.2 papunkčiuose nurodytą prašymą, jį pagrindžiančią informaciją/ pranešimą ir Aprašo 8.3–8.5 papunkčiuose nustatytais atvejais, Koordinatorius priima sprendimą dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo klausimo svarstymo Komisijos posėdyje. Koordinatorius, prieš priimdamas sprendimą svarstyti Koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo klausimą Komisijos posėdyje, gali kreiptis į pavienes švietimo pagalbos, socialinės ar sveikatos priežiūros paslaugas teikiančią instituciją, įstaigą ar organizaciją, ir, esant poreikiui, inicijuoti su ja pasitarimą dėl jos teikiamos paslaugos veiksmingumo ir tęstinumo (išskyrus Aprašo 8.3–8.5 papunkčiuose nustatytais atvejais).
10. Komisijos funkcijos, sprendžiant Koordinuotai teikiamų paslaugų klausimus:
10.1. gavusi informaciją iš Koordinatoriaus, per 10 darbo dienų įvertina Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) teikimo poreikį, parengia sprendimo dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo projektą, kuriame siūlo konkrečią švietimo pagalbos ar socialines paslaugas teikiančią instituciją, įstaigą ar organizaciją Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo koordinavimui (toliau – Koordinuojanti institucija), institucijas, įstaigas ar organizacijas, kurios bendradarbiaudamos tarpusavyje, teiks Koordinuotai teikiamas paslaugas (toliau – Teikėjai) ir Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo trukmę;
10.2. ne rečiau kaip kartą per pusmetį svarsto klausimus dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų kokybės, jų poreikio atitikties pasiūlai ir plėtros savivaldybėje;
11. Koordinatorius, gavęs Komisijos parengtą sprendimo dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo projektą, teikia jį (kartu su jį pagrindžiančia informacija) savivaldybės administracijos direktoriui tvirtinti.
12. Savivaldybės administracijos direktorius, įvertinęs gautą sprendimo dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo projektą ir jį pagrindžiančią informaciją, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas priima sprendimą dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų, nustato Koordinuojančią instituciją, Teikėjus, Koordinuotai teikiamų paslaugų trukmę.
13. Koordinuojančios institucijos vadovas, gavęs savivaldybės administracijos pavedimą koordinuoti konkretaus vaiko ir jo tėvų (globėjų, rūpintojų) Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimą, nedelsiant (ne vėliau kaip kitą darbo dieną) paskiria specialistą atlikti Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo atvejo vadybininko (toliau – Atvejo vadybininkas) funkcijas.
14. Atvejo vadybininko funkcijos:
14.1.gavęs tiesioginio vadovo pavedimą, per 10 darbo dienų organizuoja bendrą susitikimą su vaiku, jo tėvais (globėjais, rūpintojais), nustatytais Teikėjais, aptarti vaiko, jo tėvų (globėjų, rūpintojų) poreikius, jų tenkinimo galimybes, susitarti dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų organizavimo (laiko, vietos, mobilumo ir kt.) ir parengia Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo planą (toliau – Planas) (3 priedas), kuriame nurodomi Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) teikimo tikslai, siektini rezultatai, priemonės jiems pasiekti, Teikėjų paskirti specialistai, atsakingi už atskirų Plano priemonių vykdymą (toliau – atsakingi asmenys), ir Plano įgyvendinimo trukmė, jo veiksmingumo vertinimo etapai, būdai;
14.2. Plano įgyvendinimo metu stebi atsakingų asmenų daromą poveikį vaikui, jo tėvams (globėjams, rūpintojams): pagal Plane numatytus terminus renka informaciją iš atsakingų asmenų, Vaiko ir jo tėvų (globėjų, rūpintojų) apie Plano priemonių įgyvendinimo eigą ir rezultatus, vertina vykdomų priemonių veiksmingumą; derina visų atsakingų asmenų veiksmus, prireikus inicijuoja bendrus atsakingų asmenų, vaiko ir jo tėvų (globėjų, rūpintojų) pasitarimus dėl taikomų priemonių efektyvumo didinimo. Atsakingi asmenys, vaikas ir jo tėvai (globėjai, rūpintojai) privalo atvykti į Atvejo vadybininko organizuojamus pasitarimus;
14.3. kreipiasi į Koordinatorių, kai atsakingi asmenys, vaikas ir jo tėvai (globėjai, rūpintojai) nebendradarbiauja, nedalyvauja Atvejo vadybininko organizuojamuose pasitarimuose, būtina keisti Koordinuotai teikiamų paslaugų turinį, trukmę, Teikėjus, ar atsiranda kitos priežastys, dėl kurių Planas negali būti įgyvendintas;
Šilalės rajono savivaldybėje koordinuotai
teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir
sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo
1 priedas
Fizinio asmens vardas, pavardė
Adresas
Telefonas, el. paštas
Šilalės rajono savivaldybės administracijos direktoriui
PRAŠYMAS
DĖL KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ ŠVIETIMO PAGALBOS, SOCIALINIŲ IR SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ VAIKUI IR JO TĖVAMS (GLOBĖJAMS, RŪPINTOJAMS) SKYRIMO
data
Šilalė
Prašau mano sūnui/dukrai/globotiniui/rūpintiniui _________________________________
(vaiko vardas, pavardė, gimimo data)
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
(adresas, mokymosi įstaiga (sveikatos, socialinių paslaugų įstaiga)„ klasė)
(skirti, pakeisti, pratęsti, panaikinti) koordinuotai teikiamas paslaugas, nes ______________________________________________________________________________
prašymo pateikimo motyvai (nurodomos priežastys, dėl kurių reikalinga teikti koordinuotas švietimo pagalbos, socialines ir sveikatos priežiūros paslaugas)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________
PRIDEDAMA:
3. Pavienes švietimo pagalbos, socialines ar sveikatos priežiūros paslaugas teikusios ar teikiančios institucijos, įstaigos ar organizacijos siūlymas dėl koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo.
Šilalės rajono savivaldybėje koordinuotai
teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir
sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo
2 priedas
(įstaigos blankas su rekvizitais)
__________________________________________________________________________
Šilalės rajono savivaldybės administracijos direktoriui
PRAŠYMAS
DĖL KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ ŠVIETIMO PAGALBOS, SOCIALINIŲ IR SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ VAIKUI IR JO TĖVAMS (GLOBĖJAMS, RŪPINTOJAMS) SKYRIMO
data
Šilalė
Prašau___________________________________________________________________
(vaiko vardas, pavardė, gimimo data)
______________________________________________________________________________
(adresas, mokymosi įstaiga (sveikatos, socialinių paslaugų įstaiga), klasė, ugdymosi programa)
(skirti, pakeisti, pratęsti, panaikinti) koordinuotai teikiamas paslaugas.
______________________________________________________________________________________________
(tėvų/globėjų/rūpintojų vardai, pavardės, gimimo datos, telefonų numeriai, šeimos sudėtis: pilna, nepilna šeima, gyvena su patėviu ir t. t.)
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
(prašymo pateikimo motyvai: kokia buvo teikta pagalba, kokia pagalba būtų reikalinga, bendradarbiavimas su kitomis institucijomis dėl pagalbos teikimo vaikui)
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
PRIDEDAMA:
3. Pavienes švietimo pagalbos, socialines ar sveikatos priežiūros paslaugas teikusios ar teikiančios institucijos, įstaigos ar organizacijos siūlymas dėl koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo;
Šilalės rajono savivaldybėje koordinuotai
teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir
sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo
3 priedas
KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ TEIKIMO PLANAS
...................................
(data)
Šilalė
1. Bendrieji duomenys:
1.1. Informacija apie vaikus šioje šeimoje:
Nr. |
|
1 vaikas |
2 vaikas |
3 vaikas |
4 vaikas |
5 vaikas |
1. |
Vardas
|
|
|
|
|
|
2. |
Pavardė
|
|
|
|
|
|
3. |
Gimimo data
|
|
|
|
|
|
4. |
Lytis (V / M)
|
|
|
|
|
|
5. |
Faktinės gyvenamosios vietos adresas
|
|
|
|
|
|
6. |
Kontaktinis tel. numeris (jei turi)
|
|
|
|
|
|
7. |
Tautybė
|
|
|
|
|
|
8. |
Dominuojanti kalba
|
|
|
|
|
|
9. |
Ikimokyklinio ugdymo įstaiga, mokykla ar kita ugdymo įstaiga, kurią lanko vaikas
|
|
|
|
|
|
10. |
Sveikatos priežiūros įstaiga, kurioje užregistruotas vaikas
|
|
|
|
|
|
12. |
Ar vaikas yra neįgalus arba jam / jai nustatyti spec. poreikiai? (pažymėti „Taip“, „Ne“ arba „Nežinau“)
|
|
|
|
|
|
1.2. Informacija apie suaugusius asmenis:
Nr. |
|
1 suaugęs asmuo |
2 suaugęs asmuo |
1. |
Vardas
|
|
|
2. |
Pavardė
|
|
|
3. |
Gimimo data
|
|
|
4. |
Lytis
|
|
|
5. |
Giminystės ryšys su vaiku
|
|
|
6. |
Faktinės gyvenamosios vietos adresas
|
|
|
7. |
Kontaktinis telefono numeris
|
|
|
8. |
Darbovietė
|
|
|
9. |
Tautybė
|
|
|
10. |
Dominuojanti kalba
|
|
|
11. |
Ar suaugęs asmuo yra neįgalus arba jam / jai nustatyti spec. poreikiai? (pažymėti „Taip“, „Ne“ arba „Nežinau“)
|
|
|
1.3. Informacija apie vaikui ir jo šeimai šiuo metu teikiamas paslaugas:
Institucijos, teikiančios paslaugas, pavadinimas / paslaugos rūšis |
Specialisto vardas, pavardė |
Specialisto pareigybė |
Specialisto kontaktiniai duomenys (el. paštas / kontaktinis tel. Nr.) |
Kam teikiamos paslaugos (vaikui, kitam šeimos nariui) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Koordinuotai teikiamas paslaugas teikiančių specialistų komandos posėdis:
Specialisto (atvejo vadybininko) vardas, pavardė, pareigybė |
|
Specialisto (atvejo vadybininko) kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. nr.)
|
|
Dalyvių vardas (-ai), pavardė (-ės) / pareigybės ir kontaktai (el. paštas; tel. nr.) |
|
Įrašai apie Pagalbos vaikui ir šeimai komandos posėdžius:
Data |
|
||
|
Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo šeimai veiksmų plano sudarymas. |
||
|
(1) Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo šeimai veiksmų plano peržiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio pagalbos vaikui specialistų komandos posėdžio bei pokyčiai, susiję su veiksmų plane numatytų priemonių taikymu.
|
||
|
(2) Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo šeimai veiksmų plano peržiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio pagalbos vaikui specialistų komandos posėdžio bei pokyčiai įgyvendinant veiksmų planą. Jei pokyčiai nestebimi, situacija analizuojama detaliai, išsiaiškinamos priežastys.
|
||
|
Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo šeimai užbaigimas ir teikimo kokybės, veiksmingumo ir prieinamumo įvertinimas ir įsivertinimas.
|
Veiksmų planas:
Nr. |
Tikslas |
Siekiamas rezultatas |
Priemonė |
Kas tai atliks (institucija: specialisto pareigos, vardas, pavardė) |
Trukmė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tėvai (globėjai, rūpintojai) ..................... ...........................................
(parašas) (vardas, pavardė)
..................... ...........................................
(parašas) (vardas, pavardė)
Specialistai, sudarantys ir vykdantys planą:
........................ ..................... .................................
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
........................ ..................... .................................
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
........................ ..................... .................................
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Atvejo vadybininkas ...................... ................................
(parašas) (vardas, pavardė)
Šilalės rajono savivaldybėje koordinuotai
teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir
sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo
4 priedas
KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ TEIKIMO KOKYBĖS, VEIKSMINGUMO IR PRIEINAMUMO ĮVERTINIMAS IR ĮSIVERTINIMAS
......................................
(data)
Šilalė
1. Bendrieji duomenys:
Vaiko vardas, pavardė, gimimo data |
|
Vaiko vardas, pavardė, gimimo data |
|
Vaiko vardas, pavardė, gimimo data |
|
Motinos vardas, pavardė, gimimo data |
|
Tėvo vardas, pavardė, gimimo data |
|
Gyvenamosios vietos adresas |
|
2. Koordinuotos švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas (pažymėti)
Rodikliai |
Įvykdyta |
Įvykdyta iš dalies |
Neįvykdyta |
Pastabos |
Vaikui suteikta reikiama sveikatos priežiūros pagalba
|
|
|
|
|
Vaikui ir jo tėvams (globėjams) suteikta reikiama socialinė parama /pagalba
|
|
|
|
|
Užtikrinta vaiko teisė į ugdymąsi
|
|
|
|
|
Suteikta reikiama švietimo pagalbos specialistų pagalba
|
|
|
|
|
Pagalba suteikta kuo arčiau vaiko gyvenamosios vietos |
|
|
|
|
Prieinama pagalba vaikui ir jo tėvams |
|
|
|
|
Informacija ir konsultacijos, suteiktos susijusioms tarnyboms |
|
|
|
|
Suteikta kita pagalba (įrašyti)
|
|
|
|
|
3. Koordinuotos švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas (pažymėti)
Rodikliai |
Taip |
Iš dalies taip |
Ne |
Pastabos |
Koordinuotų paslaugų teikimo poreikis identifikuotas anksti |
|
|
|
|
Reikalingos paslaugos suteiktos nedelsiant po to, kai nustatytas poreikis |
|
|
|
|
Sudarytas individualus koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo planas |
|
|
|
|
Plane numatytos paslaugų teikėjų atsakomybės ir veiklos |
|
|
|
|
Veikiama atsižvelgiant į paslaugų teikėjų pagrįstus argumentus bei suderintą nuomonę |
|
|
|
|
Paslaugų teikėjų vaidmenys prireikus derinami/papildomi/tikslinami |
|
|
|
|
Tikslai numatyti suderinus tėvų ir paslaugų teikėjų lūkesčius |
|
|
|
|
Užtikrinamas informacijos konfidencialumas |
|
|
|
|
Paslaugų teikėjai veikia bendradarbiaudami |
|
|
|
|
Atvejo vadybininkas siekia grįžtamojo ryšio / veiklos kokybės |
|
|
|
|
Veikla fiksuojama dokumentuose |
|
|
|
|
4. Visų galimų išteklių panaudojimas (pažymėti)
Rodikliai |
Taip |
Iš dalies taip |
Ne |
Pastabos |
Į paslaugų teikimą įtraukti visi reikalingi paslaugų teikėjai
|
|
|
|
|
Pasinaudota visų savivaldybėje veikiančių švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų institucijų resursais
|
|
|
|
|
Kita
|
|
|
|
|
5. Tėvų pasitenkinimas koordinuotomis paslaugomis (pildo vertintojai – pažymėti)
Rodikliai |
Taip |
Iš dalies taip |
Ne |
Pastabos |
Tėvai noriai bendrauja, įsitraukia į procesą |
|
|
|
|
Tėvus tenkina jiems ir vaikui teikta pagalba |
|
|
|
|
Šeimoje pastebėti teigiami pokyčiai |
|
|
|
|
Tėvai teigiamai vertina gaunamą informaciją ir rekomendacijas, susijusias su vaikų priežiūra |
|
|
|
|
Tėvai teigiamai vertina tarpusavio santykius su pagalbą teikiančiais specialistais |
|
|
|
|
Tėvai išreiškia pasitikėjimą pagalbą teikiančių specialistų kompetencija |
|
|
|
|
Tėvai teigiamai vertina koordinuotų paslaugų prieinamumą |
|
|
|
|
Kita |
|
|
|
|
Plano įgyvendinimo trukmė:
Tėvai (globėjai, rūpintojai) ..................... ...........................................
(parašas) (vardas, pavardė)
..................... ...........................................
(parašas) (vardas, pavardė)
Specialistai, sudarantys ir vykdantys planą:
........................ ..................... .................................
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
........................ ..................... .................................
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
........................ ..................... .................................
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Atvejo vadybininkas ...................... ................................
(parašas) (vardas, pavardė)