Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

direktorius

 

ĮSAKYMAS

DĖL MELIORACIJOS GRIOVIŲ TVARKYMO DARBŲ DOKUMENTŲ, REIKALINGŲ PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2007–2013 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ „PELNO NESIEKIANČIOS INVESTICIJOS“, RENGIMO PROCEDŪROS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2015 m. rugpjūčio 31 d. Nr. DV-493

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. balandžio 5d. įsakymu Nr. 3D-249 „Dėl Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ (su visais pakeitimais),

tvirtinu Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašą (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                 Rimantas Užuotas


PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2015 m. rugpjūčio 31 d.

įsakymu Nr. DV-493

 

 

MELIORACIJOS GRIOVIŲ TVARKYMO DARBŲ DOKUMENTŲ, REIKALINGŲ PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 20072013 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ „PELNO NESIEKIANČIOS INVESTICIJOS“, RENGIMO PROCEDŪROS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.   Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašas (toliau – Aprašas) – tai Pasvalio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybės administracija) ir jos struktūriniuose padaliniuose dirbančių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, vedėjų ar kitų įgaliotų valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbą reglamentuojantis dokumentas, nustatantis pareiškėjams, siekiantiems paramos pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, nuosavybės teise arba kitais pagrindais valdomų melioracijos griovių (arba melioracijos griovio dalies) tvarkymo darbų sąmatų parengimą pagal faktinį kiekį ir melioracijai galiojančius įkainius, pridedant melioracijos griovių vietos žemėlapius (rekomenduojamas mastelis M 1:2000 su pažymėtomis drenažo žiotimis), rašytinio sutikimo išdavimą dėl melioracijos griovių sutvarkymo, pažymos išdavimo, kurioje nurodomi atitinkami griovių duomenys.

2. Aprašas skirtas Savivaldybės administracijos Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus valstybės tarnautojams, vykdantiems savivaldybės bendradarbiavimo sutartyje su Agentūra ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. vasario 13 d. nutarime Nr. 189 „Dėl valstybės institucijų ir įstaigų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“ numatytas funkcijas, susijusias su melioracijos griovių tvarkymo darbų sąmatų parengimu savivaldybės administracijoje.

3.   Apraše yra aprašomi šie procesai:

3.1.  pareiškėjų pateiktų prašymų priėmimas ir registravimas;

3.2. melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų rengimas, tvirtinimas, registravimas;

3.3. parengtų dokumentų išdavimas pareiškėjams.

4.   Aprašą įsakymu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Už Aprašo papildymą laiku ar jo keitimą atsakingas Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas specialistas.

5. Apraše numatyti administravimo procesai bei procesuose naudojami dokumentai gali būti keičiami atsižvelgiant į atsiradusius poreikius ir vadovaujantis galiojančiais teisės aktais.

 

II. TEISINIS PAGRINDIMAS

 

6. Aprašas parengtas vadovaujantis šių Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis:

6.1.    1999 m. gegužės 17 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1257/1999 dėl Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo (EŽŪOGF) paramos kaimo plėtrai ir iš dalies pakeičiančio bei panaikinančio tam tikrus reglamentus (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2004 m. gruodžio 22 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 2223/2004);

6.2.   1999 m. birželio 21 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1260/1999, nustatančio bendrąsias nuostatas dėl struktūrinių fondų (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1083/2006);

6.3.   2005 m. birželio 21 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1290/2005 dėl bendrosios žemės ūkio politikos finansavimo (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2012 m. vasario 15 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 121/2012);

6.4.   2005 m. rugsėjo 20 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1698/2005 dėl Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) paramos kaimo plėtrai (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2011 m. gruodžio 19 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1312/2011);

6.5.    2004 m. sausio 5 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 27/2004, nustatančio pereinamąsias išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1257/1999 taikymo taisykles dėl Čekijos Respublikos, Estijos, Kipro, Latvijos, Lietuvos, Vengrijos, Maltos, Lenkijos, Slovėnijos ir Slovakijos kaimo plėtros priemonių finansavimo iš EŽŪOGF Garantijų skyriaus;

6.6.    2004 m. balandžio 29 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 817/2004, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr.1257/1999 dėl  Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo (EŽŪOGF) paramos kaimo plėtrai taikymo taisykles (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2005 m. rugpjūčio 18 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1360/2005);

6.7.   2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1974/2006, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1698/2005 dėl Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) paramos kaimo plėtrai taikymo taisykles (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2013 m. balandžio 12 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 335/2013);

6.8.   Lietuvos Respublikos žemės ūkio, maisto ūkio ir kaimo plėtros įstatymo;

6.9.    Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. vasario 13 d. nutarimo Nr. 189 „Dėl valstybės institucijų ir įstaigų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“;

6.10.  Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“ ;

6.11.  Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų skyriaus paramos administravimo ir kaimo plėtros priemonių įgyvendinimo 2004–2006 m. taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2004 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. 3D-76A „Dėl Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo garantijų skyriaus paramos administravimo ir kaimo plėtros įgyvendinimo 2004-2006 m. taisyklių“;

6.12.  Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. 3D-249 „Dėl Lietuvos kaimo plėtros 2007-2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Įgyvendinimo taisyklės).

 

III. SĄVOKOS IR SUTRUMPINIMAI

 

7. Apraše ir jo prieduose vartojamos sąvokos:

7.1. Agentūra – Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos;

7.2. Apžiūros aktas – dokumentas, kuriame nurodyti kiekvieno griovio parametrai ir darbų kiekiai;

7.3. Atsakingas specialistas – Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus vedėjo paskirtas specialistas;

7.4. Įgyvendinimo taisyklės Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. 3D-249 „Dėl Lietuvos kaimo plėtros 2007-2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“;

7.5. Drenažo žiotys – drenažo sistemos dalis vandeniui nuleisti iš rinktuvo, dažniausiai į griovį;

7.6. Melioracijos griovys – grunte iškastas melioracijos sistemos vandentakis, laikomas sausinimo ar drėkinimo reikmėms;

7.7. Melioracijos griovio priežiūros juosta – pagriovio ruožas, prasidedantis nuo griovio šlaito viršutinės briaunos, reikalingas melioracijos technikai (ekskavatoriui, šienapjovei, krūmų smulkinimo mechanizmui ir kt.) dirbti ir iš griovio iškasamoms sąnašoms skleisti;

7.8. Paramos paraiška –  Žemės ūkio ministerijos nustatytos formos dokumentas, kurį turi užpildyti ir pateikti Agentūrai pareiškėjas, siekiantis gauti paramą;

7.9. Pareiškėjas – asmuo, nustatyta tvarka pateikęs užpildytą paramos paraišką, pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“;

7.10. Pažyma – Pasvalio rajono savivaldybės pareiškėjui išduodamas dokumentas, kuriame nurodoma kiek, proc. pareiškėjo tvarkomų melioracijos griovių ilgio sudaro blogos būklės grioviai, nurodyti savivaldybių administracijų sudarytuose probleminių griovių sąrašuose pagal žemės ūkio ministro 2007 m. birželio 22 d. įsakymą Nr. 3D-309 „Dėl Melioruotos žemės ir melioracijos statinių būklės įvertinimo pagrindinių duomenų pagal 2007-01-01 patvirtinimo“, bendras tvarkomų melioracijos griovių ilgis, vientisas atstumas nuo griovio ištekėjimo;

7.11. Prašymas – pareiškėjo Pasvalio rajono savivaldybei pateiktas prašymas išduoti sąmatą, žemėlapį, pažymą ir sutikimą;

7.12. Priemonė Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonė „Pelno nesiekiančios investicijos“;

7.13. Procedūros aprašas Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašas;

7.14. Sąmata – kiekvieno melioracijos griovio lėšų poreikio (sąnaudų), susijusių su Priemonės įgyvendinimu, įvertinimas, sudarytas savivaldybės administracijos specialisto, atsakingo už Valstybei nuosavybės teise priklausančius melioracijos statinius, kuriuos patikėjimo teise valdo ir naudoja savivaldybės;

7.15. Savivaldybė – Pasvalio rajono savivaldybė;

7.16. Sutikimas – savivaldybės pareiškėjui išduodamas rašytinis sutikimas dėl melioracijos griovių sutvarkymo;

7.17. Tinkamumo kriterijus – požymis, pagal kurį nustatomas pareiškėjo tinkamumas gauti paramą;

7.18. Vientisa griovio dalis – numatoma prižiūrėti kiekviena griovio dalis nuo jos pradžios iki jos pabaigos. Pralaidos, kanalizuota dalis ir kiti melioracijos statiniai yra griovio sudėtinės dalys, tačiau jos neturi būti įskaičiuojamos į tvarkomo melioracijos griovio plotą;

7.19. Žemėlapis – melioracijos griovio/-ių planas, pateiktas masteliu 1:2000 (LKS-94 koordinačių sistemoje) su pažymėtomis drenažo žiotimis;

7.20. Žemės ūkio veikla – veikla, apimanti žemės ūkio produktų gamybą, jų apdorojimą, savo pagamintų ir apdorotų žemės ūkio produktų perdirbimą (išskyrus maisto produktų gamybą ir realizavimą iš ne savo ūkyje pagamintų ir apdorotų žemės ūkio produktų) ir paslaugas žemės ūkiui;

7.21. Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyrius – Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyrius.

8. Procedūros apraše ir jo prieduose vartojami sutrumpinimai:

8.1. DVS „Kontora“ – savivaldybės dokumentų valdymo sistema, kurioje registruojami visi dokumentai, jiems suteikiant numerį ir įrašant datą.

8.2. ARB siunčiamų dokumentų registras.

9. Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Įgyvendinimo taisyklėse ir kituose teisės aktuose.

 


IV. VAIDMENYS IR ATSAKOMYBĖ

 

10.   Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus vedėjas:

10.1.   nustato atsakingiems specialistams užduotis, susijusias su pareiškėjų pateiktų prašymų bei dokumentų nagrinėjimu, sąmatų, pažymų ir sutikimų parengimu ir išdavimu bei žemėlapių išdavimu, ir kontroliuoja jų vykdymą;

10.2.   organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja pareiškėjų pateiktų dokumentų nagrinėjimą ir pareiškėjų prašomų dokumentų tinkamą parengimą.

11.      Atsakingas /-i specialistas / -ai:

11.1.   nagrinėja dokumentus, parengia melioracijos planinę medžiagą lauko darbams.

11.2.   atlieka melioracijos griovių tyrinėjimo (matavimai, darbų kiekio nustatymas) darbus vadovaujantis Įgyvendinimo taisyklių 2 priede Tvarkomo melioracijos griovio matavimo ir apskaičiavimo metodika nustatyta tvarka;

11.3.   atlieka kameralius darbus;

11.4. užpildo ir registruoja apžiūros aktą:

11.4.1. apskaičiuoja griovių parametrus ir darbų kiekį;

11.4.2. parengia atskirai kiekvienam melioracijos grioviui lokalinę sąmatą;

11.4.3. pateikia žemėlapį/-ius (M 1:2000 LKS-94 k.s.) su pažymėtomis drenažo žiotimis;

11.5.    parengia pažymą ir sutikimą.

 

V. PRAŠYMŲ PRIĖMIMAS IR REGISTRAVIMAS

 

12. Pareiškėjas Savivaldybės administracijai pateikia nustatytos formos (1 priedas) prašymą ir dokumentus. Pareiškėjų pateikti prašymai su prie jo pridedamais dokumentais priimami ir registruojami bendra Savivaldybės administracijos nustatyta tvarka.

13. Prašymas su pridėtais dokumentais bendra Savivaldybės administracijos nustatyta tvarka perduodamas Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus vedėjui, kuris minėtus dokumentus perduoda vykdyti atsakingam specialistui.

 

VI. DOKUMENTŲ RENGIMAS IR IŠDAVIMAS

 

14. Atsakingas specialistas išnagrinėja pareiškėjo pateiktus dokumentus ir vyksta kartu su pareiškėju į vietą melioracijos griovių tyrinėjimo (matavimų atlikimas, darbų kiekių nustatymas) darbams atlikti.

15. Melioracijos griovių matavimai turi būti atlikti vadovaujantis Įgyvendinimo taisyklių 2 priede „Tvarkomo melioracijos griovio matavimo ir apskaičiavimo metodika“ nurodyta tvarka. Atsakingas specialistas turi atkreipti dėmesį, ar pareiškėjas numato tvarkyti ne mažesnį kaip 1 ha melioracijos griovių plotą, kurio vientisa dalis negali būti mažesnė negu 0,3 ha, išskyrus atvejus, jei visas melioracijos griovio plotas nuo jo pradžios iki jo pabaigos yra mažesnis negu 0,3 ha.

16. Atsakingas specialistas vietoje atlieka griovių matavimus, nustato darbų kiekį ir užpildo Apžiūros aktą (3 priedas) atskirai kiekvienam grioviui, kurį pasirašo atsakingas specialistas ir pareiškėjas bei tvirtina Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus vedėjas. Apžiūros aktas užregistruojamas DVS.

17. Atsakingas specialistas, vadovaudamasis Apžiūros aktu, parengia griovio lokalinę sąmatą, kurią pasirašo atsakingas specialistas ir pareiškėjas. Tai pat rekomenduojamu masteliu M 1:2000 (LKS-94 koordinačių sistemoje) parengiamas žemėlapis bendrai visam objektui (vienam ar keliems melioracijos grioviams) ir apibendrintas objekto vietos planas.

18. Atsakingas specialistas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 3D-309 „Dėl Melioruotos žemės ir melioracijos statinių būklės įvertinimo pagrindinių duomenų pagal 2007-01-01 patvirtinimo“ ir Apžiūros aktu parengia pažymą (4 priedas) ir sutikimą (5 priedas). Pažyma ir sutikimas registruojami DVS bendra savivaldybės nustatyta tvarka. Pažymą pasirašo Atsakingas specialistas ir Savivaldybės administracijos direktorius. Sutikimą pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius. Jei pažyma ar sutikimas užpildyti ne pilnai ar su klaidomis, jie grąžinami atsakingam specialistui papildyti/pakoreguoti.

19. Atsakingas specialistas suformuoja dokumentų paketą prie Sutikimo pridedami priedai: apžiūros aktas, lokalinė / -ės sąmata / -os, žemėlapis / -iai (M 1:2000) ir pažyma. Dokumentai parengiami dviem egzemplioriais, kurių vienas atiduodamas pareiškėjui, o kitas lieka savivaldybėje.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Visi šiame Apraše aprašyti veiksmai atliekami pagal administravimo veiksmų atlikimo terminus (2 priedas).

21. Visi dokumentai, susiję su melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų parengimu pagal priemonę, tvarkomi ir saugomi Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėse,  patvirtintose Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

 

_____________________

 


Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

1 priedas

 

 

_____________________________________________

 

(vardas, pavardė / juridinio asmens pavadinimas)

 

_____________________________________________

 

(gyv. / registracijos adresas )

 

_____________________________________________

 

(valdos Nr.)

 

______________________________________________

 

(telefono numeris)

 

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriui

 

PRAŠYMAS

 

(data)

 

Pasvalys

 

Prašau išduoti valstybei nuosavybės teise priklausančių melioracijos griovių žemėlapį su pažymėtomis drenažo žiotimis, numatomų darbų kiekių žiniaraštį, sąmatą, pažymą ir sutikimą bei sudaryti griovių priežiūros sąmatą dėl melioracijos griovių, esančių

 

________________________________________________________________________________

(kadastrinės vietovės, kaimo pavadinimas)

 

abiejų šlaitų tvarkymo, pasinaudojant Lietuvos kaimo plėtros 2007-2013 m. programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ teikiama parama.  

Įsipareigoju griovio tvarkymo darbus suderinti su visais suinteresuotais fiziniais ir juridiniais asmenimis.

 

PRIDEDAMA:

1. Žemės sklypo planas, lapas;

2. Žemės sklypo registro pažymėjimas, lapas.

 

_____________                ______ ________                                         ___

(parašas)                                                                            (vardas, pavardė)

 

Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

2 priedas

 

 

ADMINISTRAVIMO VEIKSMŲ ATLIKIMO TERMINAI

 

Veiksmas

Terminas

Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus vedėjas

Paskiria Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus specialistą pareiškėjų pateiktiems dokumentams nagrinėti

1 d. d.

Peržiūri ir patvirtina apžiūros aktą

1 d. d.

Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus specialistas (-ai)

Atlieka dokumentų nagrinėjimą

Per 5 d. d. nuo tada, kai skyriaus vedėjas paskiria jį dokumentams nagrinėti

Atlieka griovių tyrinėjimo (matavimai, darbų kiekio nustatymas) darbus

5 d. d.

Parengia ir registruoja dokumentus:

ü Melioracijos griovio/ių žemėlapis (bendras – objekto vietos (-ų) ir M 1:2000 (LKS-94 k.s.))

ü Apžiūros aktą;

ü Lokalinę sąmatą;

ü Pažymą;

ü Sutikimą;

ü Suformuoja pareiškėjui dokumentų paketą dėl melioracijos griovio sutvarkymo

7 d. d.

 

Visi pateikti terminai preliminarūs

________________________

Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

3 priedas

 

TVIRTINU    

Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros

skyriaus vedėjas

 

_______                             ___ 

(vardas pavardė)

_______                             ___ 

data

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyrius

 

APŽIŪROS AKTAS

Nr.

 

_______________________________

(data)

_______________________________

(adresas)

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros vyr. specialistas.............. ir .......................pareiškėjo vardas, pavardė.................... (valdos Nr. ..........), pagal prašymą Nr..................., atliko melioracijos griovių ................... (......................kadastrinės vietovės pavadinimas), darbų kiekių paskaičiavimus (pagal 2012 m. balandžio 5 d. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymą Nr. 3D-249 „Dėl Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisykles.

Nustatyta, kad:

1. Bendras griovių ilgis ______ m:

(nurodoma atskirai kiekvieno griovio ilgis)

1.1. ____m;

2. Bendras griovių šlaitų plotas (su 1 m apsaugos juosta, be griovių dugno) – _____ m2 (tame tarpe reti krūmai – _____ m2, vidutinio tankumo – ______ m2, tankūs krūmai – _____ m2).

(nurodoma atskirai kiekvieno griovio ilgis)

2.1

3. Bendras griovių dugno plotas – ______ m2.

(nurodoma atskirai kiekvieno griovio ilgis)

3.1

4. Į darbų zoną patenka _____ vnt. drenažo žiočių.

(nurodoma atskirai kiekvieno griovio ilgis)

4.1

Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriaus

vyr. specialistas _________________ _______________

(parašas) (vardas, pavardė)

 

Pareiškėjas _________________ _______________

(parašas) (vardas, pavardė)

Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

4 priedas

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracija

 

Biudžetinė įstaiga, Vytauto Didžiojo a. 1, 39143 Pasvalys, tel. (8 451) 54 133,

faks. (8  451) 54 134/30,  el. p. rastine@pasvalys.lt.

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,  kodas 188753657. 

 

 

Nacionalinei mokėjimo agentūrai

prie žemės ūkio ministerijos

 

 

Nr.

 

Į

 

PAŽYMA DĖL DUOMENŲ TEIKIMO PIRMUMO KRITERIJAMS ĮVERTINTI PAGAL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2007–2013 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ „PELNO NESIEKIANČIOS INVESTICIJOS“

 

_______________________________ Nr.

(data)

 

Teikiame duomenis, reikalingus ____________________ (pareiškėjo vardas pavardė), valdos Nr. _________________, pateiktos paraiškos pirmumo kriterijams įvertinti:

 

1.

Kiek procentų pareiškėjo tvarkomų melioracijos griovių ilgio sudaro blogos būklės grioviai, nurodyti savivaldybių administracijų sudarytuose probleminių griovių sąrašuose pagal Melioruotos žemės ir melioracijos statinių būklės įvertinimo pagrindinius duomenis 2007-01-01, patvirtintus Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 3D-309 „Dėl melioruotos žemės ir melioracijos statinių būklės įvertinimo pagrindinių duomenų pagal 2007-01-01 patvirtinimo“ .

 

2.

Bendras melioracijos griovių ilgis, kuriuose planuojama vykdyti Priemonės veiklą (metrais).

 

3.

Vientisas atstumas nuo griovio ištekėjimo (metrais).

 

 

Kiti duomenys (pildoma, jeigu aktualu):___________________                                              

Administracijos direktorius

______________

_______________

 

(atsakingo asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

 

Vyr. specialistas

______________

_______________

 

(atsakingo asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

5 priedas

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracija

 

Biudžetinė įstaiga, Vytauto Didžiojo a. 1, 39143 Pasvalys, tel. (8 451) 54 133,

faks. (8  451) 54 134/30,  el. p. rastine@pasvalys.lt.

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,  kodas 188753657. 

 

Adresatui

 

 

 

 

Nr.

 

Į Nr.

 

 

 

 

 

 

 

SUTIKIMAS

DĖL MELIORACIJOS GRIOVIŲ PRIEŽIŪROS

 

 

Atsižvelgdami į (data)....................., a. k., ......................, žemės ūkio valdos Nr. ..............., 20__ m. ............... d. prašymą reg. Nr. -............., sutinkame, kad .................... atliks magistralinių melioracijos griovių: ..........nuo pk........ iki pk............., ......... nuo pk. .......... iki pk. .......... esančių ............... kadastro vietovėje (griovių ilgis .......... km. griovių plotas, ...........ha.) sutvarkymo darbus pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 m. programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“ ir 5 metus vykdys tęstinę melioracijos griovių tvarkymo veiklą.

Sutikimas įsigalioja nuo NMA sprendimo priėmimo ir šio sprendimo kopijos pateikimo Pasvalio rajono savivaldybės Teritorijų planavimo ir ūkio plėtros skyriui.

PRIDEDAMA:

1.Melioracijos griovių žemėlapiai, .... lapai.

2. Lėšų poreikio sąmata, ....... lapai.

3. Pažyma, ...... lapai.

 

 

 

Administracijos direktorius                       __________________                _______________

(parašas)                              (vardas pavardė)

 

 

Parengė ________ (vardas pavardė), ______ (tel. Nr.), ___