PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ASMENS SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ LYGIO NUSTATYMO KOMISIJOS SUDARYMO IR KOMISIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2015 m. birželio 25 d. Nr. A-715
Panevėžys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Specialiųjų poreikių nustatymo ir jų tenkinimo sąlygų bei taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. lapkričio 16 d. įsakymu Nr.A1-316 „Dėl Specialiųjų poreikių nustatymo ir jų tenkinimo sąlygų bei taisyklių patvirtinimo“, 14 punktu:
1. S u d a r a u Asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisiją:
1.2. Marija Dilienė – Socialinės paramos skyriaus vyr. socialinių išmokų specialistė (komisijos sekretorė);
1.3. Aldona Pranciška Paškevičienė – Socialinės paramos skyriaus vedėja (komisijos pirmininko pavaduotoja);
2. P a k v i e č i u dalyvauti komisijos darbe:
PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2015 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. A-715
ASMENS SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ LYGIO NUSTATYMO KOMISIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisija (toliau – Komisija) nustato senatvės pensijos amžių sukakusio asmens (toliau – Asmuo) specialiųjų poreikių lygį, atsižvelgdama į nustatytus specialiuosius poreikius.
3. Savo veikloje Komisija vadovaujasi šiais nuostatais, Socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintomis Specialiųjų poreikių nustatymo ir jų tenkinimo sąlygomis bei taisyklėmis, kitais susijusiais įstatymais bei norminiais teisės aktais.
II. KOMISIJOS SUDĖTIS IR SUDARYMAS
5. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 narių. Į Komisijos sudėtį įtraukiami ne mažiau kaip du savivaldybės administracijos darbuotojai, sveikatos priežiūros ir kiti specialistai.
6. Komisijos sudėtį, Komisijos pirmininką bei Komisijos nuostatus tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
III. KOMISIJOS TIKSLAS
IV. KOMISIJOS FUNKCIJOS
10. Komisija atlieka šias funkcijas:
10.2. įvertina asmens (jo įgalioto atstovo, sutuoktinio, vaikų (įvaikių), globėjo, rūpintojo) arba Asmeniui atstovaujančio gyvenamosios vietos savivaldybės socialinio darbuotojo) pateiktus dokumentus;
10.3. įvertina specialisto, atsakingo už atskirų specialiųjų poreikių nustatymą, pateiktą informaciją ir įrašo komisijos išvadą apie nustatytą specialiųjų poreikių lygį ir jo terminą;
V. KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR ATSAKOMYBĖ
11. Komisijos nariai turi teisę:
11.1. gauti iš kitų institucijų ir organizacijų su Komisijos veikla susijusią reikalingą informaciją;
11.3. susipažinti su Komisijos posėdžiui svarstyti pateiktais prašymais ir prie jų pateiktais dokumentais;
VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
14. Komisijos sekretorius:
14.1. rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga pateikia Komisijos pirmininkui tvirtinti;
14.2. Komisijos pirmininkui patvirtinus posėdžio datą, laiką, vietą ir darbotvarkę apie tai informuoja Komisijos narius;
14.5. atsako už Komisijos dokumentų tvarkymą, saugo pateiktus dokumentus ir Komisijos posėdžio sprendimų originalus per visą Komisijos veiklos laikotarpį. Komisijai sustabdžius veiklą, su jos veikla susijusius dokumentus perduoda Socialinės paramos skyriaus specialistui, atsakingam už dokumentų saugojimą;
15. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių. Visi klausimai posėdžio metu aptariami posėdžio darbotvarkėje nustatyta tvarka, jei komisijos nariai bendru sutarimu posėdžio pradžioje nenusprendžia kitaip.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
17. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiuose Komisijos nuostatuose, sprendžia Komisijos pirmininkas.
18. Kiekvienas Kkomisijos narys už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.