PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENS SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ LYGIO NUSTATYMO KOMISIJOS SUDARYMO IR KOMISIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2015 m. birželio 25 d. Nr. A-715

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Specialiųjų poreikių nustatymo ir jų tenkinimo sąlygų bei taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. lapkričio 16 d. įsakymu Nr.A1-316 „Dėl Specialiųjų poreikių nustatymo ir jų tenkinimo sąlygų bei taisyklių patvirtinimo“, 14 punktu:

1. S u d a r a u Asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisiją:

1.1. Danutė Balčikonienė – Panevėžio seniūnijos vyr. specialistė socialiniam darbui;

1.2. Marija Dilienė – Socialinės paramos skyriaus vyr. socialinių išmokų specialistė (komisijos sekretorė);

1.3. Aldona Pranciška Paškevičienė – Socialinės paramos skyriaus vedėja (komisijos pirmininko pavaduotoja);

1.4. Virginijus Šležas – Paįstrio seniūnijos seniūnas;

1.5. Aušra Vilkauskienė – Miežiškių seniūnijos vyr. specialistė socialiniam darbui.

2. P a k v i e č i u dalyvauti komisijos darbe:

2.1. Andrių Busilą – Panevėžio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro direktorių;

2.2. Algimantą Birbilą – Panevėžio rajono savivaldybės tarybos Švietimo, kultūros, jaunimo ir savivaldos reikalų komiteto narį (komisijos pirmininkas).

3. T v i r t i n u Asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisijos nuostatus (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                          Eugenijus Lunskis

 


 

PATVIRTINTA

Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus

2015 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. A-715

 

 

ASMENS SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ LYGIO NUSTATYMO KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisija (toliau – Komisija) nustato senatvės pensijos amžių sukakusio asmens (toliau – Asmuo) specialiųjų poreikių lygį, atsižvelgdama į nustatytus specialiuosius poreikius.

2. Komisija yra atsakinga ir atskaitinga Savivaldybės administracijos direktoriui.

3. Savo veikloje Komisija vadovaujasi šiais nuostatais, Socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintomis Specialiųjų poreikių nustatymo ir jų tenkinimo sąlygomis bei taisyklėmis, kitais susijusiais įstatymais bei norminiais teisės aktais.

4. Komisija, priimdama sprendimus, laikosi lygių teisių, lygių galimybių, atsakomybės ir atskaitomybės, užimtumo skatinimo, solidarumo, subsidiarumo principų.

 

II. KOMISIJOS SUDĖTIS IR SUDARYMAS

 

5. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 narių. Į Komisijos sudėtį įtraukiami ne mažiau kaip du savivaldybės administracijos darbuotojai, sveikatos priežiūros ir kiti specialistai.

6. Komisijos sudėtį, Komisijos pirmininką bei Komisijos nuostatus tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

7. Komisijos nariai dirba visuomeniniais pagrindais.

8. Komisijos darbą koordinuoja Socialinės paramos skyrius.

 

III. KOMISIJOS TIKSLAS

 

9. Komisijos tikslas – pagal kompetenciją nustatyti Asmens, deklaravusio gyvenamąją vietą arba faktiškai gyvenančio Panevėžio rajono savivaldybėje, specialiųjų poreikių lygį ir terminą, vertinant reikalingų specialiosios pagalbos priemonių apimtį.

 

IV. KOMISIJOS FUNKCIJOS

 

10. Komisija atlieka šias funkcijas:

10.1. esant reikalui, kviečia Asmenį į pokalbį;

10.2. įvertina asmens (jo įgalioto atstovo, sutuoktinio, vaikų (įvaikių), globėjo, rūpintojo) arba Asmeniui atstovaujančio gyvenamosios vietos savivaldybės socialinio darbuotojo) pateiktus dokumentus;

10.3. įvertina specialisto, atsakingo už atskirų specialiųjų poreikių nustatymą, pateiktą informaciją ir įrašo komisijos išvadą apie nustatytą specialiųjų poreikių lygį ir jo terminą;

10.4. parengia sprendimo dėl asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo (arba nenustatymo) projektą ir teikia jį pasirašyti Savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam savivaldybės administracijos specialistui.

 

V. KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR ATSAKOMYBĖ

 

11. Komisijos nariai turi teisę:

11.1. gauti iš kitų institucijų ir organizacijų su Komisijos veikla susijusią reikalingą informaciją;

11.2. gauti informaciją apie Komisijos posėdžius, teikti pastabas ir pasiūlymus dėl darbotvarkės;

11.3. susipažinti su Komisijos posėdžiui svarstyti pateiktais prašymais ir prie jų pateiktais dokumentais;

11.4. pateikti savo pastabas ir pasiūlymus dėl svarstomų prašymų bei Komisijos sprendimų, prireikus ir savo atskirą nuomonę Komisijos posėdžio protokole.

 

VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

12. Pagrindinės Komisijos darbo formos yra posėdžiai, kurie šaukiami esant būtinumui.

13. Komisijai vadovauja ir jos darbą organizuoja Komisijos pirmininkas.

14. Komisijos sekretorius:

14.1. rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga pateikia Komisijos pirmininkui tvirtinti;

14.2. Komisijos pirmininkui patvirtinus posėdžio datą, laiką, vietą ir darbotvarkę apie tai informuoja Komisijos narius;

14.3. renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Komisijos sprendimams priimti;

14.4. teikia kitą reikalingą informaciją, susijusią su svarstomais prašymais;

14.5. atsako už Komisijos dokumentų tvarkymą, saugo pateiktus dokumentus ir Komisijos posėdžio sprendimų originalus per visą Komisijos veiklos laikotarpį. Komisijai sustabdžius veiklą, su jos veikla susijusius dokumentus perduoda Socialinės paramos skyriaus specialistui, atsakingam už dokumentų saugojimą;

14.6. vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus.

15. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių. Visi klausimai posėdžio metu aptariami posėdžio darbotvarkėje nustatyta tvarka, jei komisijos nariai bendru sutarimu posėdžio pradžioje nenusprendžia kitaip.

16. Komisijos nariai privalo užtikrinti pareiškėjų pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik savo sprendimams priimti.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

17. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiuose Komisijos nuostatuose, sprendžia Komisijos pirmininkas.

18. Kiekvienas Kkomisijos narys už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

19. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi savivaldybės administracijos nustatyta tvarka, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nuostatų.

 

_______________________________________