LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2009 M. KOVO 3 D. ĮSAKYMO NR. 1V-81 „DĖL IŠORĖS SIENŲ FONDO ADMINISTRAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. spalio 29 d. Nr. 1V-738

Vilnius

 

P a k e i č i u Išorės sienų fondo administravimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. kovo 3 d. įsakymu Nr. 1V-81 „Dėl Išorės sienų fondo administravimo taisyklių patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:

3. Atsakingosios institucijos techninės pagalbos lėšomis finansuojami prekių ir paslaugų viešieji pirkimai, įgaliotosios ir tvirtinančiosios institucijų techninės pagalbos projektams įgyvendinti reikiamų prekių ir paslaugų viešieji pirkimai, įgaliotosios ir tvirtinančiosios institucijų techninės pagalbos projektų įgyvendinimo priežiūra vykdoma Taisyklėse nustatyta tvarka. Paramos sutarčių dėl techninės pagalbos projektų sudarymo, Fondo finansinės paramos lėšomis apmokamų techninės pagalbos išlaidų pripažinimo tinkamomis, jų apmokėjimo ir apskaitos tvarka nustatyta Išorės sienų fondo ir Europos grąžinimo fondo finansinės paramos lėšomis apmokamų techninės pagalbos išlaidų pripažinimo tinkamomis, jų apmokėjimo ir apskaitos taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2008 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 1V-273 „Dėl Išorės sienų fondo finansinės paramos lėšomis apmokamų techninės pagalbos išlaidų pripažinimo tinkamomis, jų apmokėjimo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo.“

2. Pripažįstu netekusia galios 5 punkto trečiąją pastraipą.

3. Pakeičiu 52 punktą ir jį išdėstau taip:

„52. Pirkimai, kurių reikia atitinkamų metų Fondo metinės programos projektams įgyvendinti, vykdomi pagal pareiškėjo parengtą ir su įgaliotąja ir atsakingąja institucijomis suderintą pirkimų planą. Atsakingoji institucija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo finansuotinų projektų sąrašo patvirtinimo siunčia pareiškėjams raštą, kuriame nustatomas terminas pirkimų planui parengti. Šis terminas neturi būti trumpesnis kaip 10 dienų ir ilgesnis kaip 20 dienų, jeigu atsakingoji institucija ir pareiškėjas bendru sutarimu nenusprendžia kitaip. Pareiškėjas privalo parengti nustatytos formos pirkimų planą (Taisyklių 4 priedas), kuriame turi būti nurodyti visi projektų pirkimai, taip pat mažos vertės pirkimai, pirkimai, kurie bus atliekami naudojant papildomos veiklos sąnaudų projektų lėšas (kurių pirkimų komisijose planuojama kviestis atsakingosios ir įgaliotosios institucijos stebėtojus (be balso teisės) arba kurių pirkimo dokumentus norima suderinti ex-ante), pirkimai, kurie bus atliekami pagal jau pasirašytas viešųjų pirkimų sutartis, ir pirkimai, atliekami saugumo srityje. Parengtą pirkimų planą pareiškėjas vienu metu teikia derinti įgaliotajai ir atsakingajai institucijoms.“

4. Pakeičiu 53 punktą ir jį išdėstau taip:

53. Atsakingoji institucija ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo pirkimų plano gavimo iš pareiškėjo dienos jį įvertina ir elektroniniu paštu igaliotoji@cpva.lt ir paštu teikia įgaliotajai institucijai išvadą dėl pareiškėjo parengto pirkimų plano tinkamumo kartu su pastabomis ir pasiūlymais dėl jo keitimo (jei tokių yra).“

5. Pakeičiu 59 punktą ir jį išdėstau taip:

59. Įgaliotoji institucija, išnagrinėjusi paramos gavėjo parengtą pirkimo dokumentų projektą ir susipažinusi su atsakingosios institucijos išvada dėl paramos gavėjo parengto pirkimo dokumentų projekto, ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo šios išvados gavimo dienos:

59.1. jeigu kartus su atsakingąja institucija neturi dėl pirkimo dokumentų projekto pastabų arba turi neesminių (t. y. techninio ar redakcinio pobūdžio) pastabų, priima sprendimą dėl pritarimo pradėti prekių, paslaugų ar darbų viešojo pirkimo procedūras ir raštu informuoja apie jį paramos gavėją ir atsakingąją instituciją;

59.2. jeigu turi dėl pirkimo dokumentų projekto esminių pastabų ir pasiūlymų, raštu teikia paramos gavėjui dėl jo savo ir atsakingosios institucijos apibendrintas pastabas ir pasiūlymus ir nustato terminą trūkumams pašalinti (rašto kopija išsiunčiama atsakingajai institucijai); paramos gavėjas, gavęs iš įgaliotosios institucijos pastabas ir pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų projekto, per įgaliotosios institucijos nustatytą terminą (šis terminas neturi būti trumpesnis nei 3 darbo dienos ir ilgesnis nei 10 darbo dienų, jeigu paramos gavėjas ir įgaliotoji institucija bendru sutarimu nenusprendžia kitaip) pataiso jį ir pakartotinai teikia įgaliotajai institucijai; įgaliotoji institucija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pataisyto pirkimo dokumentų projekto gavimo iš paramos gavėjo dienos pakartotinai išnagrinėja jį ir, jeigu turi dėl jo pastabų ir pasiūlymų, teikia paramos gavėjui pastabas ir pasiūlymus dėl jo keitimo (rašto kopija išsiunčiama atsakingajai institucijai), o jeigu neturi pastabų, priima sprendimą dėl pritarimo pradėti prekių, paslaugų ar darbų viešojo pirkimo procedūras ir raštu informuoja paramos gavėją (rašto kopija išsiunčiama atsakingajai institucijai).“

6. Pakeičiu 61 punktą ir jį išdėstau taip:

61. Jei paramos gavėjas yra įgaliotoji ar tvirtinančioji institucija arba pirkimas atliekamas saugumo srityje, pirkimo dokumentų projektą jis derina tik su atsakingąja institucija, išskyrus atvejus, nustatytus paramos sutartyje. Atsakingoji institucija, išnagrinėjusi įgaliotosios ar tvirtinančiosios institucijos, kaip paramos gavėjo, pateiktą viešojo pirkimo dokumentų projektą arba paramos gavėjo pateiktą pirkimo, atliekamo saugumo srityje, dokumentų projektą, ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo pirkimo dokumentų projekto gavimo dienos:

 

61.1. jeigu neturi dėl pirkimo dokumentų projekto pastabų arba turi neesminių (t. y. techninio ar redakcinio pobūdžio) pastabų, priima sprendimą dėl pritarimo pradėti prekių, paslaugų ar darbų pirkimo procedūras ir raštu informuoja apie jį paramos gavėją;

61.2. jeigu turi dėl pirkimo dokumentų projekto esminių pastabų ir pasiūlymų, teikia paramos gavėjui pastabas ir pasiūlymus dėl jo keitimo ir nustato terminą trūkumams pašalinti (šiuo atveju rašto dėl pirkimo dokumentų projekto kopija įgaliotajai institucijai nesiunčiama); terminas trūkumams pašalinti neturi būti trumpesnis kaip 3 darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų, jeigu paramos gavėjas ir atsakingoji institucija bendru sutarimu nenusprendžia kitaip; paramos gavėjas per atsakingosios institucijos nustatytą terminą pataiso pirkimo dokumentų projektą ir pakartotinai teikia jį atsakingajai institucijai.

7. Papildau 611 punktu:

„611. Jei pirkimas atliekamas iš atsakingajai institucijai skirtų techninės pagalbos lėšų, atsakingoji institucija pirkimo dokumentų projektą derina su įgaliotąja institucija. Tokiu atveju, įgaliotoji institucija vykdo atsakingosios institucijos funkcijas, nustatytas Taisyklių 61 punkte.“

8. Pakeičiu V skyriaus III skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:

III. VIEŠOJO PIRKIMO KOMISIJOS SUDARYMAS“.

9. Papildau 65 punktą antrąja pastraipa:

„Atsakingosios institucijos arba jos įgaliotosios perkančiosios organizacijos sudarytos Komisijos (išskyrus Komisiją, jei ji sudaroma mažos vertės pirkimui atlikti) sudėtyje turi būti ne mažiau kaip vienas įgaliotosios institucijos stebėtojas (be balso teisės).“

10. Pakeičiu 68 punktą ir jį išdėstau taip:

68. Komisijai atlikus pirkimą ir priėmus sprendimą dėl laimėjusio pasiūlymo, paramos gavėjas, vadovaudamasis pirkimo dokumentuose pridėtu pirkimo sutarties projektu arba pavyzdine pirkimo sutartimi, rengia pirkimo sutarties su prekių tiekėju, paslaugų teikėju ar rangovu, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, projektą ir teikia jį vienu metu su laimėjusio pasiūlymo ir Komisijos posėdžio, kuriame priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo, protokolo ar supaprastinto pirkimo (apklausos) pažymos kopijomis atsakingajai ir įgaliotajai institucijoms derinti. Įgaliotajai institucijai taip pat turi būti pateiktos Komisijos posėdžių visų protokolų kopijos, derybų posėdžio (-ių) protokolo (-ų) kopijos (jei viešojo pirkimo metu buvo derėtasi), tiekėjams išsiųstų pirkimo dokumentų paaiškinimų ir patikslinimų kopijos (jei tokių buvo ir jei jie nėra viešai paskelbti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS), atmestų tiekėjų pasiūlymų, kurių pasiūlymų kainos buvo mažesnės nei laimėjusio pasiūlymo (kai pasiūlymai vertinami pagal mažiausios kainos kriterijų), ir visų atmestų tiekėjų pasiūlymų (kai pasiūlymai vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų) kopijos, pretenzijų (jei buvo gauta) kopijos, teismo nutarčių, sprendimų, teismo rezoliucijų, susijusių su pirkimu (jei buvo gauta), kopijos. Jeigu pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, paramos gavėjas įgaliotajai institucijai gali neteikti dokumentų, kurie yra viešai paskelbti CVP IS ir (ar) įgaliotosios institucijos atstovams paramos gavėjas suteikia prieigą prie CVP IS.“

11. Pakeičiu 70 punktą ir jį išdėstau taip:

70. Atsakingoji institucija ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo pirkimo sutarties projekto gavimo iš paramos gavėjo dienos jį išnagrinėja ir elektroniniu paštu ir paštu teikia įgaliotajai institucijai išvadą dėl paramos gavėjo parengto pirkimo sutarties projekto tinkamumo kartu su pastabomis ir pasiūlymais dėl šio projekto (jei tokių yra).“

12. Pakeičiu 71 punktą ir jį išdėstau taip:

71. Įgaliotoji institucija, išnagrinėjusi paramos gavėjo parengtą pirkimo sutarties projektą ir susipažinusi su atsakingosios institucijos išvada dėl paramos gavėjo parengto pirkimo sutarties projekto, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šios išvados gavimo dienos:

71.1. jeigu kartu su atsakingąja institucija neturi dėl pirkimo sutarties projekto pastabų arba turi neesminių (techninio ar redakcinio pobūdžio) pastabų, teikia paramos gavėjui raštą dėl pritarimo pirkimo sutarties projektui ir jo kopiją išsiunčia atsakingajai institucijai;

71.2. jeigu turi dėl pirkimo sutarties projekto esminių pastabų ir pasiūlymų, raštu teikia paramos gavėjui dėl jo savo ir atsakingosios institucijos apibendrintas pastabas ir pasiūlymus ir nustato terminą (šis terminas neturi būti trumpesnis kaip 3 darbo dienos ir ilgesnis kaip 5 darbo dienos, jeigu paramos gavėjas ir įgaliotoji institucija bendru sutarimu nenusprendžia kitaip) trūkumams pašalinti (rašto kopija išsiunčiama atsakingajai institucijai); paramos gavėjas, gavęs apibendrintas atsakingosios ir įgaliotosios institucijų pastabas ir pasiūlymus dėl pirkimo sutarties projekto, ne vėliau kaip per įgaliotosios institucijos nustatytą terminą pataiso pirkimo sutarties projektą ir teikia jį įgaliotajai institucijai; įgaliotoji institucija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pataisyto pirkimo sutarties projekto gavimo iš paramos gavėjo dienos pakartotinai išnagrinėja jį ir, jeigu turi pastabų ir pasiūlymų, teikia paramos gavėjui pastabas ir pasiūlymus dėl jo (rašto kopija išsiunčiama atsakingajai institucijai), o jeigu neturi pastabų ir pasiūlymų, teikia paramos gavėjui raštą dėl pritarimo pirkimo sutarties projektui (rašto kopija kartu su pirkimo sutarties projektu, suderintu su paramos gavėju, išsiunčiama atsakingajai institucijai).“

13. Pakeičiu 72 punktą ir jį išdėstau taip:

72. Jei paramos gavėjas yra įgaliotoji ar tvirtinančioji institucija arba pirkimas atliekamas saugumo srityje, pirkimo sutarties projektas ir kiti dokumentai, nurodyti Taisyklių 68 punkte, pateikiami tik atsakingajai institucijai. Atsakingoji institucija, gavusi iš įgaliotosios ar tvirtinančiosios institucijos, kaip paramos gavėjo, pirkimo sutarties projektą arba iš paramos gavėjo gavusi pirkimo, atliekamo saugumo srityje, sutarties projektą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pirkimo sutarties projekto gavimo dienos jį išnagrinėja ir:

72.1. jeigu neturi dėl pirkimo sutarties projekto pastabų arba turi neesminių (techninio ar redakcinio pobūdžio) pastabų, teikia paramos gavėjui raštą dėl pritarimo pirkimo sutarties projektui (rašto dėl pritarimo pirkimo, atliekamo saugumo srityje, sutarties projektui kopija įgaliotajai institucijai nesiunčiama);

72.2. jeigu turi dėl pirkimo sutarties projekto esminių pastabų ir pasiūlymų, raštu teikia dėl jo paramos gavėjui pastabas ir pasiūlymus ir nustato terminą (šis terminas neturi būti trumpesnis kaip 3 darbo dienos ir ilgesnis kaip 5 darbo dienos, jeigu paramos gavėjas ir atsakingoji institucija bendru sutarimu nenusprendžia kitaip) trūkumams pašalinti; paramos gavėjas, gavęs atsakingosios institucijos pastabas ir pasiūlymus dėl pirkimo sutarties projekto, ne vėliau kaip per atsakingosios institucijos nustatytą terminą pataiso pirkimo sutarties projektą ir teikia jį atsakingajai institucijai; atsakingoji institucija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo pataisyto pirkimo sutarties projekto gavimo iš paramos gavėjo dienos pakartotinai išnagrinėja jį ir, jeigu turi dėl jo pastabų ir pasiūlymų, teikia paramos gavėjui dėl jo pastabas ir pasiūlymus, o jeigu neturi pastabų ir pasiūlymų, teikia paramos gavėjui raštą dėl pritarimo pirkimo sutarties projektui (rašto dėl pritarimo pirkimo, atliekamo saugumo srityje, sutarties projektui kopija įgaliotajai institucijai nesiunčiama).“

14. Pakeičiu 85 punktą ir jį išdėstau taip:

85. Tuo atveju, kai projektui įgyvendinti reikia atlikti pirkimą (-us) saugumo srityje, įgaliotosios institucijos veiksmus atlieka atsakingoji institucija, kuri ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Taisyklių 80 punkte nurodytų dokumentų gavimo dienos Taisyklių 81–82 punktuose nustatyta tvarka šiuos dokumentus išnagrinėja, nustato deklaruotų išlaidų tinkamumą finansuoti ir parengia išvadą dėl išlaidų tinkamumo. Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo išvados dėl išlaidų tinkamumo priėmimo atsakingoji institucija parengia ir pateikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai mokėjimo paraišką dėl tinkamomis pripažintų išlaidų apmokėjimo ir raštu praneša įgaliotajai institucijai apie paramos gavėjų patirtas projektų išlaidas, kurias ji pripažino tinkamomis, detalizuodama jas pagal metinės programos veiksmų projektus ir paramos sutartis.“ 

15. Pakeičiu 100 punktą ir jį išdėstau taip:

100. Atsakingoji institucija, vadovaudamasi Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais, pripažintų tinkamomis finansuoti išlaidų apskaitą tvarko taip:

100.1. paramos gavėjų projektų, išskyrus projektus, kuriems įgyvendinti būtina atlikti pirkimą saugumo srityje, tinkamomis finansuoti pripažintų išlaidų suma mažina išankstinius apmokėjimus ir registruoja finansavimo sumų perdavimą pagal surašytą buhalterinę pažymą, kurioje nurodoma išlaidų suma turi būti pagrįsta įgaliotosios institucijos išvada dėl išlaidų tinkamumo pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius ir atsakingosios institucijos užpildytu patikros lapu;

100.2. paramos gavėjų projektų, kuriems įgyvendinti reikia atlikti pirkimą (-us) saugumo srityje, tinkamomis finansuoti pripažintų išlaidų suma mažina išankstinius apmokėjimus ir registruoja finansavimo sumų perdavimą – pagal surašytą buhalterinę pažymą, kurioje nurodoma išlaidų suma turi būti pagrįsta atsakingosios institucijos išvada dėl išlaidų tinkamumo pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius ir paramos gavėjų pateiktomis kartu su prašymu išlaidoms apmokėti išlaidų pagrindimo dokumentų kopijomis, patvirtintomis teisės aktų nustatyta tvarka.“

16. Pakeičiu 104 punktą ir jį išdėstau taip:

104. Atsakingosios institucijos atstovai gali dalyvauti įgaliotosios institucijos atliekamose patikrose vietose stebėtojų teisėmis:

104.1. kilus įtarimui, kad paramos gavėjo teikiama informacija yra netiksli ar klaidinanti;

104.2. gavus informaciją iš trečiųjų šalių apie netinkamą projekto vykdymą ir (ar) netinkamą projektui skirtų lėšų panaudojimą;

104.3 kitais atvejai, kai atsakingoji institucija priima sprendimą dėl dalyvavimo patikroje tikslingumo.“

17. Pakeičiu 109.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

109.2. įsigytos prekės, suteiktos paslaugos ar atlikti darbai numatyti paramos sutartyje ir pirkimo sutartyje;“

18. Pakeičiu 109.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

109.4. įsigytos prekės, suteiktos paslaugos ar atlikti darbai naudojami paramos sutartyje numatytais tikslais (įsigytos prekės pristatytos į paramos sutartyje numatytą vietą) ir nėra pažeistos kitos paramos sutarties ir (ar) pirkimo sutarties nuostatos;“.

19. Pakeičiu 120.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

120.1. joms pritarti (be pastabų arba esant neesminėms, t. y. redakcinio ar techninio pobūdžio pastaboms);“.

20. Pakeičiu 126 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

126. Pažeidimas gali būti įtariamas, kai paramos gavėjas:“.

21. Pakeičiu 127 punktą ir jį išdėstau taip:

127. Jeigu įgaliotoji institucija įtaria arba gauna informacijos apie pažeidimo įtarimo aplinkybes, nustatytas Taisyklių 126 punkte, ji atlieka įtariamo pažeidimo tyrimą įgaliotosios institucijos nustatyta tvarka.

Jeigu įgaliotoji institucija įtaria sistemingą pažeidimą ir (ar) gauna informacijos apie įtariamą sistemingą pažeidimą, ji peržiūri visus su įtariamu sistemingu pažeidimu susijusius administruojamus projektus, įvertina, ar juose yra įtariami sistemingi pažeidimai ir, nustačiusi juos, atlieka įtariamų sistemingų pažeidimų tyrimą įgaliotosios institucijos nustatyta tvarka.

Jeigu audito institucija nustato sistemingą pažeidimą, įgaliotoji institucija peržiūri visus su nustatytu sistemingu pažeidimu susijusius administruojamus projektus, įvertina, ar juose gali būti audito institucijos nustatytas pažeidimas ir, įtarusi jį, atlieka įtariamo pažeidimo tyrimą įgaliotosios institucijos nustatyta tvarka. Atsakingoji institucija informuoja Priežiūros komitetą apie audito institucijos nustatytą sistemingą pažeidimą ir, gavusi Priežiūros komiteto išvadą dėl jo, priima sprendimą Taisyklių 132 punkte nustatyta tvarka.“

22. Pakeičiu 128 punktą ir jį išdėstau taip:

128. Neturintys finansinių pasekmių įtariami pažeidimai, kurie neturi nusikalstamos veikos požymių ir gali būti ištaisomi prieš išmokant lėšas paramos gavėjui, tiriami, nustatomi ir ištaisomi laikantis proporcingumo principo, t. y. jeigu įgaliotoji institucija, atlikusi įtariamo pažeidimo tyrimą, nustato pažeidimą, kurį, jos nuomone, galima ištaisyti, ji ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoja paramos gavėją apie nustatytą pažeidimą ir nustato paramos gavėjui terminą, per kurį nustatytas pažeidimas turi būti ištaisytas ir apie atliktus veiksmus raštu informuota įgaliotoji institucija. Pažeidimo šalinimo laikotarpiu paramos teikimas paramos gavėjui turi būti sustabdytas įgaliotosios institucijos sprendimu.“

23. Pakeičiu 129 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

129. Jeigu per nustatytą laiką pažeidimai nepašalinami arba įgaliotoji institucija nustato pažeidimą, kurio, jos nuomone, ištaisyti neįmanoma, ji, vadovaudamasi 2013 m. gruodžio 19 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. C(2013) 9527 dėl gairių dėl Komisijos finansinių pataisų, taikytinų Sąjungos išlaidoms, valdomoms pagal pasidalijimo principą, kai nesilaikyta viešojo pirkimo taisyklių, nustatymo arba 2011 m. gruodžio 22 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. K(2011) 9771 dėl taikytinų principų, kriterijų ir orientacinių normų Komisijai darant finansines pataisas pagal 2007 m. birželio 25 d. Tarybos sprendimo 2007/435/EB dėl Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai 2007-2013 m. laikotarpiui pagal Solidarumo ir migracijos srautų valdymo bendrąją programą įsteigimo 44 straipsnį, 2007 m. gegužės 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimo Nr. 573/2007/EB dėl Europos pabėgėlių fondo 2008-2013 m, laikotarpiui pagal Solidarumo ir migracijos srautų valdymo bendrąją programą įsteigimo 46 straipsnį, 2007 m. gegužės 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimo Nr. 574/2007/EB Dėl Išorės sienų fondo 2007-2013 m. laikotarpiui pagal Solidarumo ir migracijos srautų valdymo bendrąją programą įsteigimo 48 straipsnį ir 2007 m. gegužės 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimo Nr. 575/2007/EB dėl Europos grąžinimo fondo 2008-2013 m. laikotarpiui pagal Solidarumo ir migracijos srautų valdymo bendrąją programą įsteigimo 46 straipsnį gairių patvirtinimo, priima sprendimą:“.

24. Pakeičiu 137 punktą ir jį išdėstau taip:

137. Kai projektui įgyvendinti buvo atliktas (-i) pirkimas (-ai) saugumo srityje arba kai įgaliotoji ar tvirtinančioji institucija yra paramos gavėjas, įtariamo pažeidimo tyrimą atlieka atsakingoji institucija. Atsakingoji institucija, atlikdama įtariamo pažeidimo tyrimą, vykdo įgaliotosios institucijos funkcijas, nustatytas Taisyklių 127–129 punktuose. Jeigu per nustatytą terminą pažeidimas nepašalinamas arba jo neįmanoma ištaisyti, atsakingoji institucija nedelsdama, ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo įtariamo pažeidimo tyrimo baigimo dienos, apie įtariamo pažeidimo tyrimo rezultatus informuoja Priežiūros komitetą ir priima vieną iš Taisyklių 132 punkte nurodytų sprendimų.“

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                                              Dailis Alfonsas Barakauskas

 

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos

finansų ministerijos

2014-10-15 raštu Nr.(1.19-0206)-5K-1421393)-6K-1408040