LIETUVOS KULTŪROS TARYBA
NUTARIMAS
DĖL KULTŪROS ORGANIZACIJŲ IR RENGINIŲ ATRANKŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2021 m. birželio 25 d. Nr. 4LKT-14(1.3 E)
Vilnius
Lietuvos kultūros taryba, vadovaudamasi Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. rugpjūčio 25 d. įsakymu Nr. ĮV-904 „Dėl Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių patvirtinimo”, 2, 12 ir 18 priedais, nutaria:
2. Pripažinti netekusiais galios:
2.1. Lietuvos kultūros tarybos 2018 m. gegužės 30 d. nutarimą Nr. 4LKT-6(1.3 E) „Dėl Kultūros organizacijų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais;
PATVIRTINTA
Lietuvos kultūros tarybos
2021 m. birželio 25 d.
nutarimu Nr. 4LKT-14(1.3E)
KULTŪROS ORGANIZACIJŲ IR RENGINIŲ ATRANKŲ TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis Kultūros organizacijų ir renginių atrankų tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Lietuvos kultūros tarybos (toliau – Taryba) administruojamų:
1.1. programos „Strateginis kultūros organizacijų finansavimas“ 1 finansuojamos veiklos „Strateginis kultūros ir (ar) meno produktus ir (ar) paslaugas kuriančių ir (ar) teikiančių organizacijų finansavimas“ (toliau – KO1) galimų pareiškėjų atrankos (toliau – KO1 atranka) tvarką;
1.2. programos „Strateginis kultūros organizacijų finansavimas“ 2 finansuojamos veiklos „Strateginis asociacijų ir (ar) skėtinių organizacijų finansavimas“ (toliau – KO2) galimų pareiškėjų atrankos (toliau – KO2 atranka) tvarką;
1.3. programos „Strateginis tarptautinių renginių finansavimas“ (toliau – TR) galimų pareiškėjų atrankos (toliau – TR atranka) tvarką;
2. KO1 atrankai ir KO2 atrankai paraiškas teikiantys juridiniai asmenys šiame Apraše kartu vadinami Kultūros organizacijomis.
3. Renginiai, dėl kurių teikiamos paraiškos TR atrankai ir MMR atrankai, šiame Apraše kartu vadinami Renginiais.
4. Kitos Apraše vartojamos sąvokos yra suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. rugpjūčio 25 d. įsakymu Nr. ĮV-904 „Dėl Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių patvirtinimo“ (toliau – Gairės) ir kituose teisės aktuose.
5. Šio Aprašo nustatyta tvarka atrinktos Kultūros organizacijos ir atrinktų Renginių vykdytojai įgyja teisę 3 metus nuo jų atrinkimo dienos teikti paraiškas dėl jų finansavimo Gairių nustatyta tvarka. Lietuvos Respublikos Vyriausybei paskelbus ekstremaliąją padėtį ar karantiną ir dėl to apribojus ar draudžiant kultūros įstaigų lankymą, kultūros paslaugų teikimą ir (ar) kultūros renginių organizavimą, Tarybos narių susirinkimo sprendimu gali būti nustatytas ilgesnis nei 3 metų terminas atrinktų Kultūros organizacijų ir atrinktų Renginių vykdytojų teisei paraiškoms dėl jų finansavimo teikti.
II SKYRIUS
DOKUMENTŲ KULTŪROS ORGANIZACIJŲ IR RENGINIŲ ATRANKOMS TEIKIMO TVARKA
6. Dokumentai Kultūros organizacijų ir Renginių atrankoms teikiami šio Aprašo nustatyta tvarka Tarybai viešai paskelbus kvietimą apie jų priėmimą Tarybos interneto svetainėje www.ltkt.lt.
7. KO1 atrankoje turi teisę dalyvauti Lietuvoje registruotos ir ne trumpiau nei 3 metus veiklą vykdančios kultūros organizacijos (juridiniai asmenys), kuriančios ir (ar) teikiančios profesionaliojo meno ir (ar) kultūros produktus ir (ar) paslaugas, išskyrus pelno siekiančius ir viešojo sektoriaus juridinius asmenis, taip pat meno kūrėjų organizacijas, kurioms Lietuvos Respublikos meno kūrėjo ir meno kūrėjų organizacijų statuso įstatymo nustatyta tvarka yra suteiktas meno kūrėjų organizacijų statusas.
8. KO2 atrankoje turi teisę dalyvauti Lietuvoje registruotos ir ne trumpiau nei 3 metus veiklą vykdančios kultūros organizacijos (juridiniai asmenys) – asociacijos ir skėtinės organizacijos –, atstovaujančios organizacijos narius ir (ar) konkrečios kultūros ar meno srities organizacijas ir (ar) menininkus, išskyrus pelno siekiančius ir viešojo sektoriaus juridinius asmenis, taip pat meno kūrėjų organizacijas, kurioms Lietuvos Respublikos meno kūrėjo ir meno kūrėjų organizacijų statuso įstatymo nustatyta tvarka yra suteiktas meno kūrėjų organizacijų statusas.
9. Paraiškas Renginių atrankoms turi teisę teikti Lietuvos Respublikoje registruoti juridiniai asmenys, išskyrus Lietuvos Respublikos ministerijas ir savivaldybių administracijas.
10. TR atrankai siūlomas renginys turi atitikti šiuos reikalavimus:
10.1. Lietuvoje rengiamas tarptautinis profesionalus meno, kultūros renginys (pritraukiantis užsienio menininkus, kūrėjus ir vykstantis ne mažiau nei dvi dienas), 2010–2021 metų laikotarpiu įgyvendintas ne mažiau nei 3 kartus;
10.2. renginys yra žinomas tarptautiniu mastu, prisidedantis prie teigiamo Lietuvos įvaizdžio formavimo užsienio šalyse, miesto ir (ar) regiono tapatumo kūrimo;
11. MMR atrankai siūlomas renginys turi atitikti šiuos reikalavimus:
11.1. Lietuvoje rengiamas regioninis (dalyvauja ne mažiau nei 10 kolektyvų iš 6 savivaldybių), respublikinis (turi atrankinius turus, vyksta ne mažiau nei dvi dienas, dalyvauja ne mažiau nei 30 kolektyvų iš ne mažiau nei 30 Lietuvos savivaldybių) arba tarptautinis (dalyvauja užsienio kolektyvai, vyksta ne mažiau nei dvi dienas ir jo programa susideda iš daugiau nei vienos veiklos) renginys, 2010–2021 metų laikotarpiu įgyvendintas ne mažiau nei 3 kartus;
11.2. renginys užtikrina vienos ar kelių mėgėjų meno sričių (išskyrus kiną), žanrų tradicijų tęstinumą, daro įtaką jų plėtrai, yra pasirengimo dainų šventėms dalis;
11.3. ne mažiau nei 40 proc. renginyje dalyvaujančių mėgėjų meno kolektyvų yra ne žemesnės nei 2-osios kategorijos pagal Kategorijų suteikimo mėgėjų meno kolektyvams pagal meninį lygį, veiklą ir pasiektus rezultatus nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2008 m. kovo 17 d. įsakymu Nr. ĮV-145.
12. Kultūros organizacijų atrankose dalyvaujančios organizacijos turi būti įvykdžiusios įsipareigojimus, susijusius su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimus pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. Organizacija laikoma įvykdžiusia nurodytus įsipareigojimus, jeigu jos neįvykdytų įsipareigojimų suma yra mažesnė nei 50 eurų.
13. Aprašo 7 ir 12 punktuose nurodytus reikalavimus atitinkantis juridinis asmuo, teikiantis paraišką KO1 atrankai, (toliau – KO1 pareiškėjas) ir Aprašo 8 ir 12 punktuose nurodytus reikalavimus atitinkantis juridinis asmuo, teikiantis paraišką KO2 atrankai, (toliau – KO2 pareiškėjas) Tarybai turi pateikti šiuos dokumentus (toliau – KO paraiška):
13.1. pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens, projekto vadovo ir pareiškėjo buhalterio (finansininko) fiziniais parašais pasirašytą ir nuskenuotą (PDF formatu) arba visų šiame papunktyje išvardintų asmenų kvalifikuotais elektroniniais parašais pasirašytą (ADOC formatu) Kultūros organizacijų atrankos paraiškos lydraštį (Aprašo 1 priedas);
13.5. pareiškėjo vadovo, projekto vadovo ir kitų pagrindinių organizacijos darbuotojų profesinės veiklos aprašymus (iš viso ne daugiau nei 6 puslapiai);
13.9. Valstybinės mokesčių inspekcijos išduotą pareiškėjo atsiskaitymo su valstybės, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais pažymą, išduotą ne anksčiau kaip prieš 20 darbo dienų iki kvietime nurodyto paraiškų teikimo termino pabaigos;
13.10. kitus dokumentus (jų kopijas), kurie, pareiškėjo nuomone, gali būti svarbūs vertinant paraišką (pvz., kvietimai dalyvauti tarptautiniuose renginiuose, planuojamo išleisti leidinio ištrauka ir kt.). Šie dokumentai negali užimti daugiau nei 12 puslapių. Taip pat galima pridėti ne daugiau nei 2 garso ar vaizdo įrašus, kurių kiekvieno trukmė negali būti ilgesnė nei 10 min.
14. Šio Aprašo 9 ir 10 punkte nurodytus reikalavimus atitinkantis juridinis asmuo, teikiantis paraišką TR atrankai, (toliau – TR pareiškėjas) Tarybai turi pateikti šiuos dokumentus (toliau – TR paraiška):
14.1. pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens, projekto vadovo ir pareiškėjo buhalterio (finansininko) fiziniais parašais pasirašytą ir nuskenuotą (PDF formatu) arba visų šiame papunktyje išvardintų asmenų kvalifikuotais elektroniniais parašais pasirašytą (ADOC formatu) Tarptautinių renginių atrankos paraiškos lydraštį (Aprašo 5 priedas);
14.3. tinkamai užpildytą Tarptautinių renginių biudžeto ir finansų valdymo formą (Aprašo 7 priedas);
14.5. pagrindinių tarptautinio renginio organizatorių (komandos) profesinės veiklos aprašymus (iš viso ne daugiau nei 6 puslapiai);
14.7. kitus dokumentus (jų kopijas), kurie, pareiškėjo nuomone, gali būti svarbūs vertinant paraišką (pvz., kvietimai dalyvauti tarptautiniuose renginiuose, planuojamo išleisti leidinio ištrauka ir kt.). Šie dokumentai negali užimti daugiau nei 12 puslapių. Taip pat galima pridėti ne daugiau nei 2 garso ar vaizdo įrašus, kurių kiekvieno trukmė negali būti ilgesnė nei 10 min.
15. Šio Aprašo 9 ir 11 punkte nurodytus reikalavimus atitinkantis juridinis asmuo, teikiantis paraišką MMR atrankai, (toliau – MMR pareiškėjas) Tarybai turi pateikti šiuos dokumentus (toliau – MMR paraiška):
15.1. pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens, projekto vadovo ir pareiškėjo buhalterio (finansininko) fiziniais parašais pasirašytą ir nuskenuotą (PDF formatu) arba visų šiame papunktyje išvardintų asmenų kvalifikuotais elektroniniais parašais pasirašytą (ADOC formatu) Mėgėjų meno renginių atrankos paraiškos lydraštį (Aprašo 9 priedas);
15.3. tinkamai užpildytą Mėgėjų meno renginių biudžeto ir finansų valdymo formą (Aprašo 11 priedas);
15.5. pagrindinių mėgėjų meno renginio organizatorių (komandos) profesinės veiklos aprašymus (iš viso ne daugiau nei 6 puslapiai);
15.7. kitus dokumentus (jų kopijas), kurie, pareiškėjo nuomone, gali būti svarbūs vertinant paraišką (pvz., kvietimai dalyvauti tarptautiniuose renginiuose, planuojamo išleisti leidinio ištrauka ir kt.). Šie dokumentai negali užimti daugiau nei 12 puslapių. Taip pat galima pridėti ne daugiau nei 2 garso ar vaizdo įrašus, kurių kiekvieno trukmė negali būti ilgesnė nei 10 min.
16. Jeigu Aprašo 13.5, 13.6, 13.10, 14.5–14.7, 15.5–15.7 papunkčiuose nurodyti dokumentai užpildyti ne lietuvių kalba, kartu privalo būti pateikiami jų vertimai į lietuvių kalbą (vertimo tikrumas gali būti netvirtintas notaro).
17. KO1 pareiškėjas, KO2 pareiškėjas, TR pareiškėjas ir MMR pareiškėjas toliau kartu šiame Apraše vadinami pareiškėjais arba pareiškėju, kai kalbama apie vienos iš šio Aprašo 1 punkte nurodytų programų pareiškėją, o KO paraiška, TR paraiška ir MMR paraiška – paraiškomis arba paraiška, kai kalbama apie vienai iš šio Aprašo 1 punkte nurodytų programų pateiktą paraišką.
18. KO paraiška (Aprašo 13.1, 13.2, 13.5–13.10 papunkčiuose nurodyti dokumentai pateikti 1 rinkmena PDF formatu ir Aprašo 13.3–13.4 papunkčiuose nurodyti dokumentai pateikti 2 rinkmenose Excel formatu) iki kvietime nurodyto termino pabaigos turi būti išsiųsta Tarybai tik elektroninio pašto adresu organizacijos@ltkt.lt vienu elektroniniu laišku. Didelės apimties rinkmena gali būti išsiųsta naudojantis elektronine rinkmenų dalijimosi paslauga, kuria naudojantis pareiškėjas negali turėti galimybės redaguoti siunčiamo dokumento po jo išsiuntimo, apie tai informuojant elektroninio pašto adresu organizacijos@ltkt.lt.
19. TR paraiška (Aprašo 14.1, 14.2, 14.5–14.7 papunkčiuose nurodyti dokumentai pateikti 1 rinkmena PDF formatu ir Aprašo 14.3–14.4 papunkčiuose nurodyti dokumentai pateikti 2 rinkmenose Excel formatu) ar MMR paraiška (Aprašo 15.1, 15.2, 15.5–15.7 papunkčiuose nurodyti dokumentai pateikti 1 rinkmena PDF formatu ir Aprašo 15.3–15.4 papunkčiuose nurodyti dokumentai pateikti 2 rinkmenose Excel formatu) iki kvietime nurodyto termino pabaigos turi būti išsiųsta Tarybai tik elektroninio pašto adresu renginiai@ltkt.lt vienu elektroniniu laišku. Didelės apimties rinkmena gali būti išsiųsta naudojantis elektronine rinkmenų dalijimosi paslauga, kuria naudojantis pareiškėjas negali turėti galimybės redaguoti siunčiamo dokumento po jo išsiuntimo, apie tai informuojant elektroninio pašto adresu renginiai@ltkt.lt.
20. Tarybai pateikta paraiška neregistruojama ir nevertinama, jeigu:
20.1. ji pristatyta kitais nei kvietime nurodytais būdais ir (arba) kitu nei kvietime nurodytu elektroninio pašto adresu;
21. Tas pats juridinis asmuo gali teikti tik vieną paraišką Kultūros organizacijų – KO1 arba KO2 – atrankai. Jei juridinis asmuo pateikia daugiau nei vieną paraišką KO1 atrankai arba KO2 atrankai arba pateikia paraišką abiem Kultūros organizacijų atrankų konkursams, Tarybos darbuotojas kreipiasi į pareiškėją Aprašo 37 punkte nustatyta tvarka, o pareiškėjui laiku nepateikus Tarybai atsakymo, vertinama tik pirmoji pagal jos gavimo datą ir laiką pateikta paraiška.
22. Tam pačiam renginiui galima teikti tik vieną paraišką Renginių – TR arba MMR – atrankai. Jei pateikiama daugiau nei viena paraiška TR atrankai arba MMR atrankai arba pateikiama paraiška abiem Renginių atrankų konkursams, Tarybos darbuotojas kreipiasi į pareiškėją Aprašo 37 punkto nustatyta tvarka, o pareiškėjui laiku nepateikus Tarybai atsakymo, vertinama tik pirmoji pagal jos gavimo datą ir laiką pateikta paraiška.
23. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir pareiškėjų lygiateisiškumą, paraiškų taisymas, tikslinimas, pildymas ar papildomas dokumentų teikimas pareiškėjų iniciatyva po jų pateikimo Tarybai yra negalimas, išskyrus aritmetinių klaidų taisymą, pažymų ir kitų dokumentų, dėl kurių išdavimo buvo kreiptasi į kompetentingas institucijas ar kitas įstaigas ir dėl kurių atsakymas nebuvo gautas teikiant paraišką, pridėjimą, iki ekspertinio vertinimo pradžios.
24. Paraiškų administracinio ir (ar) ekspertinio vertinimo metu Tarybai nurodžius, per Tarybos darbuotojo nustatytą laiko terminą, bet ne mažiau nei per 5 darbo dienas, pareiškėjas turi pateikti Tarybai dokumentus, kuriais pagrindžiama Organizacijos biudžeto ir finansų valdymo formoje, Tarptautinių renginių biudžeto ir finansų valdymo formoje ar Mėgėjų meno biudžeto ir finansų valdymo formoje nurodyta informacija. Pareiškėjui šių dokumentų nepateikus per nustatytą terminą arba nustačius, kad pateikti dokumentai neatitinka Organizacijos biudžeto ir finansų valdymo formoje, Tarptautinių renginių biudžeto ir finansų valdymo formoje ar Mėgėjų meno renginių biudžeto ir finansų valdymo formoje nurodytos informacijos, Tarybos pirmininkas gali priimti sprendimą tokios paraiškos nesvarstyti. Tarybos darbuotojas per 3 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo dienos paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu informuoja pareiškėją apie priimtą sprendimą, nurodydamas paraiškos atmetimo priežastis ir šio sprendimo apskundimo tvarką.
III SKYRIUS
KULTŪROS ORGANIZACIJŲ IR RENGINIŲ FINANSAVIMO RĖŽIAI IR INTENSYVUMAS
25. KO1 pareiškėjas Organizacijos biudžeto ir finansų valdymo formoje, nurodydamas iš Tarybos prašomų lėšų poreikį 2022–2024 metų laikotarpiui, turi pasirinkti vieną iš šių finansavimo rėžių:
26. KO1 paraiškoje pasirinkus finansavimo rėžį, nurodytą Aprašo 25.1–25.3 papunkčiuose, iš Tarybos prašoma finansuoti suma kasmet 2022–2024 metų laikotarpiu negali sudaryti daugiau nei 70 procentų bendro projekto biudžeto.
27. KO1 paraiškoje pasirinkus finansavimo rėžį, nurodytą Aprašo 25.4–25.7 papunkčiuose, iš Tarybos prašoma finansuoti suma kasmet 2022–2024 metų laikotarpiu negali sudaryti daugiau nei 65 procentų bendro projekto biudžeto.
28. KO1 paraiškoje pasirinkus finansavimo rėžį, nurodytą Aprašo 25.8–25.10 papunkčiuose, iš Tarybos prašoma finansuoti suma kasmet 2022–2024 metų laikotarpiu negali sudaryti daugiau nei 60 procentų bendro projekto biudžeto.
29. KO2 pareiškėjas Organizacijos biudžeto ir finansų valdymo formoje nurodydamas iš Tarybos prašomų lėšų poreikį 2022–2024 metų laikotarpiu, turi pasirinkti vieną iš šių finansavimo rėžių:
30. KO2 paraiškoje pasirinkus finansavimo rėžį, nurodytą Aprašo 29.1 arba 29.2 papunkčiuose, iš Tarybos prašoma finansuoti suma kasmet 2022–2024 metų laikotarpiu negali sudaryti daugiau nei 80 procentų bendro projekto biudžeto.
31. KO2 paraiškoje pasirinkus finansavimo rėžį, nurodytą Aprašo 29.3 papunktyje, iš Tarybos prašoma finansuoti suma kasmet 2022–2024 metų laikotarpiu negali sudaryti daugiau nei 70 procentų bendro projekto biudžeto.
32. TR pareiškėjas Tarptautinių renginių biudžeto ir finansų valdymo formoje nurodydamas iš Tarybos prašomų lėšų poreikį 2022–2024 metų laikotarpiu, turi pasirinkti vieną iš šių finansavimo rėžių:
33. TR paraiškoje iš Tarybos prašoma finansuoti suma kasmet 2022–2024 metų laikotarpiu negali sudaryti daugiau nei 70 procentų bendro projekto biudžeto.
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS
35. Paraiškų administracinės atitikties vertinimą atlieka Tarybos darbuotojai. Administracinės atitikties vertinimo metu nustatoma, ar paraiška pateikta laikantis Aprašo II-IV skyriuose ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų.
36. Administracinės atitikties vertinimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo kvietime nurodyto paraiškų teikimo termino pabaigos, tačiau argumentuotu Tarybos sprendimu šis terminas gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų apie tai informuojant Tarybos interneto svetainėje.
37. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška pateikta nesilaikant šiame Apraše ir (ar) kvietime nustatytų administracinių reikalavimų (nepateikti Aprašo 13.1, 13.5–13.9, 14.1, 14.5, 14.6, 15.1, 15.5, 15.6 papunkčiuose nurodyti dokumentai, nesilaikoma Aprašo 13.10, 14.7, 15.7, 16, 21, 22 punktuose numatytų reikalavimų), Tarybos darbuotojas paraiškoje nurodytu pareiškėjo elektroninio pašto adresu apie tai 1 kartą informuoja pareiškėją, nustatydamas ne trumpesnį nei 3 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti.
38. Tarybai pateikta paraiška nevertinama, jeigu:
38.1. teikiant paraišką Kultūros organizacijų atrankai nėra pateikiami visi Aprašo 13.2–13.4 papunkčiuose nurodyti dokumentai;
38.2. teikiant paraišką ir po Aprašo 37 punkte nustatyta tvarka atlikto kreipimosi į pareiškėją Kultūros organizacijų atrankai nėra pateikiami visi Aprašo 13.1, 13.7–13.9 papunkčiuose nurodyti dokumentai;
38.3. teikiant paraišką TR atrankai nėra pateikiami visi Aprašo 14.2–14.4 papunkčiuose nurodyti dokumentai;
38.4. teikiant paraišką ir po Aprašo 37 punkte nustatyta tvarka atlikto kreipimosi į pareiškėją TR atrankai nėra pateikiamas Aprašo 14.1 papunktyje nurodytas dokumentas;
38.5. teikiant paraišką MMR atrankai nėra pateikiami visi Aprašo 15.2–15.4 papunkčiuose nurodyti dokumentai;
38.6. teikiant paraišką ir po Aprašo 37 punkte nustatyta tvarka atlikto kreipimosi į pareiškėją MMR atrankai nėra pateikiamas Aprašo 15.1 papunktyje nurodytas dokumentas;
39. Nustačius, kad paraiška neatitinka kitų, nei Aprašo 38 punkte nurodytų, Apraše ir (ar) kvietime nustatytų administracinių reikalavimų, Tarybos pirmininkas, įvertinęs administracinės neatitikties pobūdį, gali priimti sprendimą tokios paraiškos nesvarstyti. Tarybos darbuotojas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu informuoja pareiškėją apie priimtą sprendimą, nurodydamas paraiškos atmetimo priežastis ir šio sprendimo apskundimo tvarką.
40. Jeigu trūkumas nepašalinamas per Tarybos nustatytą terminą arba trūkumo pašalinti neįmanoma, Tarybos pirmininkas, įvertinęs nepašalinto (nepašalinamo) trūkumo pobūdį, gali priimti sprendimą tokios paraiškos nesvarstyti. Tarybos darbuotojas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu informuoja pareiškėją apie priimtą sprendimą, nurodydamas paraiškos atmetimo priežastį ir šio sprendimo apskundimo tvarką.
41. Administracinės atitikties paraiškų vertinimo reikalavimus atitinkančios KO1 atrankos paraiškos, KO2 atrankos paraiškos, TR paraiškos, MMR paraiškos atitinkamai teikiamos vertinti KO1 ekspertų komisijai (toliau – KO1 komisija), KO2 ekspertų komisijai (toliau – KO2 komisija), TR ekspertų komisijai (toliau – TR komisija) ir MMR ekspertų komisijai (toliau – MMR komisija) šio Aprašo VI skyriaus trečiajame skirsnyje nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMO KRITERIJAI IR BALAI
43. KO1 paraiškos vertinimo kriterijai:
44. KO2 paraiškos vertinimo kriterijai:
45. TR paraiškos vertinimo kriterijai:
45.1. renginių programų kultūrinė, meninė kokybė, išsikelti meniniai ir (ar) kūrybiniai iššūkiai (0–40 balų);
46. MMR paraiškos vertinimo kriterijai:
47. KO paraiškos vertinamos atsižvelgiant į visų pareiškėjų ir (ar) jų vykdomų veiklų geografinį pasiskirstymą, meno sričių ir kultūrinių veiklų įvairovę.
48. KO1 paraiškos vertinimo kriterijai ir jų balų aprašai pateikiami Kultūros ir (ar) meno produktus ir (ar) paslaugas kuriančių ir (ar) teikiančių organizacijų atrankos paraiškų vertinimo kriterijų balų apraše (Aprašo 13 priedas).
49. KO2 paraiškos vertinimo kriterijai ir jų balų aprašai pateikiami Asociacijų ir (ar) skėtinių organizacijų atrankos paraiškų vertinimo kriterijų balų apraše (Aprašo 14 priedas).
50. TR paraiškos vertinimo kriterijai ir jų balų aprašai pateikiami Tarptautinių renginių atrankos paraiškų vertinimo kriterijų balų apraše (Aprašo 15 priedas).
51. MMR paraiškos vertinimo kriterijai ir jų balų aprašai pateikiami Meno mėgėjų renginių atrankos paraiškų vertinimo kriterijų balų apraše (Aprašo 16 priedas).
52. Visos KO paraiškos ir MMR paraiškos šiame Apraše nustatyta tvarka įvertinamos balu nuo 0 iki 100 balų. Atrenkamos gali būti tik tos Kultūros organizacijos ir tie renginiai, kurių paraiškos įvertintos ne mažiau nei 70,00 balų.
VI SKYRIUS
EKSPERTŲ KOMISIJOS
PIRMASIS SKIRSNIS
EKSPERTŲ KOMISIJŲ SUDARYMAS
54. Atlikus KO ir TR paraiškų administracinę patikrą, Tarybos narių susirinkimas, atsižvelgdamas į KO1, KO2 ir TR atrankų tikslus, pateiktų paraiškų kiekį, jose nurodytas pasirinktas kultūros ar meno sritis ir (ar) veiklų pobūdį, pateiktoms paraiškoms vertinti reikalingas specialiąsias žinias ir įgūdžius kultūros, meno ar kitose srityse, sudaro KO1 komisiją, KO2 komisiją ir TR komisiją iš ne mažiau nei 7 ir ne daugiau nei 11 ekspertų. Ekspertų komisijų sudarymas įforminamas Tarybos sprendimu.
55. Atlikus MMR paraiškų administracinę patikrą, Tarybos narių susirinkimas, atsižvelgdamas į MMR atrankos tikslą, pateiktų paraiškų kiekį, jose nurodytas renginių veiklų sritis ir pateiktoms paraiškoms vertinti reikalingas specialiąsias žinias bei įgūdžius kultūros, meno ar kitose srityse, sudaro MMR komisiją iš ne mažiau nei 9 ir ne daugiau nei 11 ekspertų: po 1 ekspertą deleguoja kiekviena iš septynių mėgėjų meno šakų žanrinių tarybų, nurodytų Lietuvos nacionalinio kultūros centro direktoriaus 2018 m. sausio 10 d. įsakyme Nr. V-02 iš jame patvirtintos atitinkamos žanrinės tarybos personalinės sudėties, o kitus ekspertus skiria Tarybos narių susirinkimas. MMR komisijos sudarymas įforminamas Tarybos sprendimu.
56. Ekspertas turi būti nepriekaištingos reputacijos, kaip tai apibrėžiama Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme. Asmuo nelaikomas nepriekaištingos reputacijos, jeigu jis per praėjusius 5 metus buvo pripažintas kaltu dėl nusikalstamos veikos padarymo, jeigu jo teistumas neišnykęs arba nepanaikintas.
57. Ekspertų komisijų nariais negali būti:
57.1. asmenys, su kuriais nors vienas Tarybos narių susirinkimo narys yra susijęs santuokos, partnerystės, artimos giminystės ar svainystės ryšiais. Asmenys, susiję santuokos, partnerystės, giminystės ar svainystės ryšiais šiuo atveju yra: sutuoktiniai ar partneriai (asmenys, gyvenantys kartu, bet neįregistravę santuokos), vaikai ir įvaikiai, jų sutuoktiniai ar partneriai ir jų vaikai, Tarybos narių susirinkimo nario ir jo sutuoktinio ar partnerio seneliai, tėvai ir įtėviai, broliai ir seserys, jų vaikai ir jų sutuoktiniai ar partneriai;
57.2. asmenys, kai jie ir (arba) su jais santuokos, partnerystės, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, kaip jie apibrėžti šio Aprašo 57.1 papunktyje, susiję asmenys yra pareiškėjo (juridinio asmens) dalyviai (įskaitant, bet neapsiribojant, asociacijų nariais, išskyrus tuos atvejus, kai narystė asociacijoje yra privaloma), darbuotojai ar per kalendorinius metus iki Ekspertų komisijos sudarymo dienos yra gavę iš šio juridinio asmens didesnį nei 3 000 Eur atlygį už suteiktas paslaugas;
57.3. asmenys, įtraukti į Tarybos ekspertų duomenų bazę Lietuvos kultūros tarybos tvirtinamo Ekspertų atrankos aprašo nustatyta tvarka;
57.4. už Tarybos nustatytos formos nešališkumo deklaracijos ir (ar) konfidencialumo pasižadėjimo nuostatų pažeidimą iš Tarybos ekspertų duomenų bazės pašalinti ekspertai, jei nuo sprendimo dėl jų pašalinimo priėmimo nėra praėję 2 metai;
58. Sudarius ekspertų komisijas, jų nariai yra raštu kviečiami sudaryti atlygintinų paslaugų teikimo sutartis (toliau – sutartis) ir šiuos privalomus sutarties priedus: Tarybos pirmininko patvirtintos formos Ekspertų komisijos nario patvirtinimą dėl nepriekaištingos reputacijos, Ekspertų komisijos nario nešališkumo deklaraciją (toliau – nešališkumo deklaracija) ir Ekspertų komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimą (toliau – konfidencialumo pasižadėjimas).
59. Ekspertų komisijos narys yra šalinamas iš ekspertų komisijos šiais atvejais:
59.2. jeigu jis nevykdo arba netinkamai vykdo šiame Apraše ir (ar) sutartyje nurodytas pareigas ir per Tarybos nustatytą terminą šių trūkumų nepašalina, nesilaiko nešališkumo deklaracijos, nepriekaištingos reputacijos patvirtinimo ar konfidencialumo pasižadėjimo nuostatų;
60. Jeigu ekspertų komisijos narys iš ekspertų komisijos pašalinamas nepraėjus 10 darbo dienų nuo ekspertų komisijos sudarymo, Tarybos narių susirinkimas skiria naują ekspertų komisijos narį. Jeigu ekspertų komisijos narys iš ekspertų komisijos pašalinamas praėjus 10 ar daugiau darbo dienų nuo ekspertų komisijos sudarymo, Tarybos narių susirinkimo sprendimu nauji ekspertai į darbo grupę gali būti neįtraukiami.
61. Jeigu nuo paraiškos vertinimo nusišalina arba nušalinama daugiau nei pusė ekspertų komisijos narių, Tarybos narių susirinkimas skiria papildomą ekspertą (-us), kuris (-ie) vertina tik tokią paraišką, nuo kurios buvo nusišalinta.
ANTRASIS SKIRSNIS
EKSPERTŲ KOMISIJŲ DARBO ORGANIZAVIMAS
63. Ekspertų komisijų nariai savo veiklą grindžia objektyvumo, nepriklausomumo, nešališkumo, konfidencialumo, įstatymų viršenybės, lygiateisiškumo, skaidrumo ir kitais su ekspertų vykdoma veikla susijusiais principais, nustatytais Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
64. Ekspertų komisijų veiklą organizuoja ir ją techniškai aptarnauja Tarybos pirmininko įsakymu paskirtas Tarybos darbuotojas.
65. Ekspertų komisijos nariams informacija apie ekspertų komisijos narių skaičių ir kitų Ekspertų komisijos narių tapatybes suteikiama ne anksčiau kaip pirmojo ekspertų komisijos posėdžio metu, kuris organizuojamas šio Aprašo nustatyta tvarka.
66. Pagrindinė ekspertų komisijos veiklos forma vertinant ir teikiant išvadas dėl paraiškų yra posėdis. Posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja ne mažiau nei pusė visų ekspertų komisijos narių. Posėdyje galima dalyvauti asmeniškai arba nuotoliniu būdu, naudojantis ryšio priemonėmis.
67. Ekspertų komisijos posėdžio datą ir laiką nustato bei posėdį sušaukia Tarybos darbuotojas. Informacija apie posėdžio datą ir laiką ekspertų komisijos nariams teikiama elektroniniu paštu, likus ne mažiau nei 3 darbo dienoms iki posėdžio. Ekspertų komisijos posėdyje negalintis dalyvauti ekspertų komisijos narys privalo apie tai nedelsiant informuoti Tarybos darbuotoją.
68. Ekspertų komisijos posėdžio metu jos darbą organizuoja ir jai vadovauja ekspertų komisijos pirmininkas, renkamas atviru balsavimu paprasta balsų dauguma iš ekspertų komisijos narių pirmojo ekspertų komisijos posėdžio metu. Ekspertų komisijos pirmininkas privalo ekspertų komisijos posėdį organizuoti taip, kad jo metu būtų priimti šio Aprašo reikalavimus atitinkantys ekspertų komisijos sprendimai.
69. Ekspertų komisijos sprendimas priimamas posėdyje dalyvaujančių ekspertų komisijos narių paprasta balsų dauguma. Ekspertų komisijos narių balsams pasiskirsčius po lygiai, lemiamu laikomas ekspertų komisijos pirmininko balsas.
70. Ekspertų komisijos sprendimas (-ai) įforminamas (-i) posėdžio protokolu. Protokolo neatskiriamomis dalimis yra ekspertų komisijos narių individualaus paraiškų vertinimo lentelės ir šių lentelių suvestinė. Protokolą pasirašo Tarybos darbuotojas ir ekspertų komisijos pirmininkas.
71. Esant nešališkumo deklaracijoje nurodytiems pagrindams, ekspertų komisijos narys paraiškos (-ų) nevertina ir tai nurodo individualaus paraiškų vertinimo lentelėje.
72. Tarybos darbuotojas ar ekspertų komisijos narys turi teisę teikti pasiūlymą dėl ekspertų komisijos nario nušalinimo nuo paraiškos (-ų) svarstymo, jeigu yra pagrįstai manoma, kad toks nušalinimas atitinka pagrindus, nustatytus nešališkumo deklaracijoje. Pasiūlymas dėl nušalinimo gali būti teikiamas iki ekspertų komisijos sprendimo dėl svarstomos paraiškos priėmimo.
73. Ekspertų komisijos narys, dėl kurio nušalinimo balsuojama, balsavime nedalyvauja. Ekspertų komisijos narių balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą dėl ekspertų komisijos nario nušalinimo priima ekspertų komisijos pirmininkas, o jei balsuojama dėl ekspertų komisijos pirmininko nušalinimo – Tarybos pirmininkas.
74. Priėmus sprendimą dėl ekspertų komisijos nario nušalinimo, tokio sprendimo pagrindimas fiksuojamas ekspertų komisijos posėdžio protokole. Priėmus sprendimą ekspertų komisijos narį nušalinti, bet kokie iki tokio sprendimo priėmimo nušalinto ekspertų komisijos nario pateikti duomenys dėl svarstomos (-ų) paraiškos (-ų) yra eliminuojami.
TREČIASIS SKIRSNIS
EKSPERTINIS VERTINIMAS IR IŠVADŲ TEIKIMAS
76. Tarybos darbuotojas ekspertų komisijos nariams elektroniniu būdu pateikia administracinius reikalavimus atitinkančias paraiškas individualiam jų įvertinimui per jo nustatytą terminą, kuris apskaičiuojamas taip: ne daugiau nei 10 paraiškų įvertinimas per vieną darbo dieną. Kartu su paraiškomis pildymui pateikiama Aprašo 77 ar 78 punktuose nustatytus reikalavimus atitinkanti individualaus paraiškų vertinimo lentelė, taip pat paraiškų vertinimą reglamentuojantys teisės aktai.
77. KO1 ir KO2 individualaus paraiškų vertinimo lentelėje nurodoma: pareiškėjas, paraiškos vertinimo kriterijai, ekspertų komisijos nario paraiškos vertinimo kriterijams skiriami balai ir jų suma, žyma dėl siūlymo pareiškėją atrinkti ar neatrinkti, žyma dėl pareiškėjo priskyrimo konkrečiam KO1 ar KO2 finansavimo rėžiui, šiuos siūlymus pagrindžiantis komentaras, žyma dėl nusišalinimo nuo paraiškos (-ų) vertinimo.
78. TR ir MMR individualaus paraiškų vertinimo lentelėje nurodoma: pareiškėjas, Renginio pavadinimas, paraiškos vertinimo kriterijai, ekspertų komisijos nario paraiškos vertinimo kriterijams skiriami balai ir jų suma, žyma dėl siūlymo Renginį atrinkti ar neatrinkti, žyma dėl Renginio priskyrimo konkrečiam TR ar MMR finansavimo rėžiui, šiuos siūlymus pagrindžiantis komentaras, žyma dėl nusišalinimo nuo paraiškos (-ų) vertinimo.
79. Ekspertų komisijos narys, vadovaudamasis šiuo Aprašu ir turima kompetencija bei patirtimi, per Tarybos darbuotojo nustatytą terminą įvertina visas jam pateiktas paraiškas, užpildo individualaus paraiškų vertinimo lentelę ir pateikia ją Tarybos darbuotojui. Individualaus paraiškų vertinimo lentelė pildoma ir Tarybos darbuotojui teikiama elektroniniu būdu.
80. Jeigu KO paraiškos ar MMR paraiškos vertinimo kriterijams skiriamų balų suma yra ne mažesnė nei 70,00 balų, ekspertų komisijos narys gali siūlyti atitinkamai Kultūros organizaciją ar renginį atrinkti. Tokiu atveju prioritetas yra teikiamas tiems KO1 pareiškėjams, KO2 pareiškėjams ar MMR pareiškėjų vykdomiems renginiams, kurių vertinimo kriterijams skiriamų balų suma yra didžiausia.
81. Jeigu KO paraiškos ar MMR paraiškos vertinimo kriterijams skiriamų balų suma yra mažesnė nei 70,00 balų, laikoma, kad ekspertų komisijos narys siūlo atitinkamai Kultūros organizacijos ar renginio neatrinkti.
82. Jeigu TR paraiškos vertinimo kriterijams skiriamų balų suma yra ne mažesnė kaip 75,00 balai, ekspertų komisijos narys gali siūlyti tarptautinį meno renginį atrinkti. Tokiu atveju prioritetas yra teikiamas tiems TR pareiškėjų vykdomiems renginiams, kurių vertinimo kriterijams skiriamų balų suma yra didžiausia.
83. Jeigu TR paraiškos vertinimo kriterijams skiriamų balų suma yra mažesnė nei 75,00 balai, laikoma, kad ekspertų komisijos narys siūlo renginio neatrinkti.
84. KO1 komisijos narys, KO2 komisijos narys ar TR komisijos narys ekspertinio vertinimo metu gali siūlyti kitą KO1, KO2 ar TR finansavimo rėžį nei atitinkamai KO1 pareiškėjas, KO2 pareiškėjas ar TR pareiškėjas nurodė teiktoje paraiškoje.
85. Tarybos darbuotojas jam ekspertų komisijos narių pateiktose individualaus paraiškų vertinimo lentelėse nurodytų duomenų atitiktį šiame Apraše nustatytiems reikalavimams patikrina ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jų gavimo dienos.
86. Tarybos darbuotojas, nustatęs ekspertų komisijos nario pateiktos individualaus paraiškų vertinimo lentelės trūkumus (neįrašyti skiriami balai arba jie neatitinka Aprašo 13–16 prieduose nustatytų reikšmių, nėra nurodytas Kultūros organizacijų ar Tarptautinių renginių finansavimo rėžis, nėra komentaro (-ų) ar jie pateikti nekorektiškai ir pan.), šiuos trūkumus elektroniniu būdu nurodo ekspertų komisijos nariui ir nustato terminą jų pašalinimui. Nepašalinus trūkumų per Tarybos darbuotojo nustatytą terminą, ekspertų komisijos nario įvertinimas dėl paraiškų, kurių vertinime nustatyti trūkumai, yra eliminuojamas, išskyrus atvejus, kai tokios paraiškos sudaro penktadalį ir daugiau jam pateiktų paraiškų – tokiu atveju eliminuojami ekspertų komisijos nario įvertinimai dėl visų paraiškų, o ekspertų komisijos narys yra šalinamas iš ekspertų komisijos sudėties ir jam už ekspertinio vertinimo paslaugas yra nesumokama.
87. Tinkamai užpildytoje Individualaus paraiškų vertinimo lentelėje nurodyti duomenys yra galutiniai ir nekeičiami. Individualaus paraiškų vertinimo lentelę pasirašo ją užpildęs ekspertų komisijos narys ir Tarybos darbuotojas.
88. Tarybos darbuotojas iki pirmojo ekspertų komisijos posėdžio parengia šio Aprašo 89 ir 90 punktuose nustatytus reikalavimus atitinkančią ekspertų komisijos narių tinkamai užpildytų ir pateiktų individualaus paraiškų vertinimo lentelių suvestinę (toliau – lentelių suvestinė) ir teikia ją svarstyti ekspertų komisijai jos posėdžio metu. Lentelių suvestinė tvirtinama šio Aprašo 91 ir 92 punktuose nustatyta tvarka.
89. KO1 ir KO2 lentelių suvestinėje nurodoma: pareiškėjas, paraiškos vertinimo kriterijai, ekspertų komisijos narių kiekvienam paraiškos vertinimo kriterijui skirtų balų vidurkiai ir jų suma, žyma dėl ekspertų komisijos siūlymo pareiškėją atrinkti ar neatrinkti, žyma dėl pareiškėjo priskyrimo konkrečiam KO1 ar KO2 finansavimo rėžiui, šiuos siūlymus pagrindžiantis komentaras, informacija apie nuo paraiškos (-ų) vertinimo nusišalinusį (-ius) ekspertų komisijos narį (-ius).
90. TR ar MMR lentelių suvestinėje nurodoma: pareiškėjas, Renginio pavadinimas, paraiškos vertinimo kriterijai, ekspertų komisijos narių kiekvienam paraiškos vertinimo kriterijui skirtų balų vidurkiai ir jų suma, žyma dėl ekspertų komisijos siūlymo Renginį atrinkti ar neatrinkti, žyma dėl Renginio priskyrimo konkrečiam TR ar MMR finansavimo rėžiui, šiuos siūlymus pagrindžiantis komentaras, informacija apie nuo paraiškos (-ų) vertinimo nusišalinusį (-ius) ekspertų komisijos narį (-ius).
91. KO1, KO2 ir MMR lentelių suvestinėje atitinkamai KO1 paraiškos, KO2 paraiškos ir MMR paraiškos nurodomos iš eilės nuo didžiausią iki mažiausią ekspertų komisijos narių paraiškai skirtų balų vidurkių sumą. KO lentelių suvestinėje nurodomas toks siūlomas KO1 ar KO2 finansavimo rėžis, kurį pasirinko daugiausiai ekspertų komisijos narių, o jei keli finansavimo rėžiai nurodyti tiek pat kartų, nurodomas tas finansavimo rėžis, kurio sumos yra didesnės. Kai daugiau nei pusė visų ekspertų komisijos narių siūlo pareiškėją atrinkti ir paraiškos vertinimo kriterijams skirtų balų sumų vidurkis yra 70,00 ir daugiau balų, laikoma, kad ekspertų komisija siūlo atitinkamai Kultūros organizaciją ar renginį atrinkti. Kai pusė ir mažiau visų ekspertų komisijos narių siūlo atitinkamai Kultūros organizacijos ar renginio neatrinkti ir (arba) paraiškos vertinimo kriterijams skirtų balų sumų vidurkis yra mažesnis nei 70,00 balų, laikoma, kad ekspertų komisija siūlo atitinkamai Kultūros organizacijos ar renginio neatrinkti.
92. TR lentelių suvestinėje TR paraiškos nurodomos iš eilės nuo didžiausią iki mažiausią ekspertų komisijos narių paraiškai skirtų balų vidurkių sumą. TR lentelių suvestinėje nurodomas toks siūlomas TR finansavimo rėžis, kurį pasirinko daugiausiai ekspertų komisijos narių, o jei keli finansavimo rėžiai nurodyti tiek pat kartų, nurodomas tas finansavimo rėžis, kurio suma yra didesnė. Kai daugiau nei pusė visų ekspertų komisijos narių siūlo renginį atrinkti ir paraiškos vertinimo kriterijams skirtų balų sumų vidurkis yra 75,00 ir daugiau balų, laikoma, kad ekspertų komisija siūlo renginį atrinkti. Kai pusė ir mažiau visų ekspertų komisijos narių siūlo renginio neatrinkti ir (arba) paraiškos vertinimo kriterijams skirtų balų sumų vidurkis yra mažiau nei 75,00 balai, laikoma, kad ekspertų komisija siūlo renginio neatrinkti.
93. KO1 komisija ir KO2 komisija, vadovaudamasi Aprašo 80, 81 ir 84 punktais, TR komisija, vadovaudamasi Aprašo 82, 83 ir 84 punktais, ir MMR komisija, vadovaudamasi Aprašo 80, 81 punktais, ekspertų komisijos posėdžio metu priima sprendimą dėl lentelių suvestinėje nurodytų duomenų (ekspertų komisijos narių kiekvienam paraiškos vertinimo kriterijui skirtų balų vidurkių ir jų sumos bei žymos dėl pareiškėjo priskyrimo konkrečiam KO1, KO2 ar TR finansavimo rėžiui) tvirtinimo arba jų keitimo ir parengia konsoliduotą ekspertų komisijos komentarą dėl siūlymo Kultūros organizaciją ar Renginį atrinkti arba neatrinkti. Ekspertų komisijai priėmus sprendimą keisti lentelių suvestinėje nurodytus duomenis, toks sprendimas yra argumentuojamas ekspertų komisijos posėdžio protokole. Lentelių suvestinę pasirašo Tarybos darbuotojas ir ekspertų komisijos pirmininkas.
94. Šio Aprašo 93 punkte nustatyta tvarka patvirtinta lentelių suvestinė yra laikoma ekspertų komisijos išvadomis, teikiamomis Tarybos narių susirinkimui. Šias išvadas Tarybos narių susirinkimui jo posėdžio metu pristato ekspertų komisijos pirmininkas, o jam negalint – kitas ekspertų komisijos narys. Pristatyme turi teisę dalyvauti visi atitinkamos ekspertų komisijos nariai.
VII SKYRIUS
SPRENDIMŲ DĖL KULTŪROS ORGANIZACIJŲ IR RENGINIŲ ATRANKŲ PRIĖMIMAS IR INFORMACIJOS APIE JUOS PATEIKIMAS
95. Tarybos narių susirinkimas sprendimus dėl Kultūros organizacijų ir Renginių atrankų prima ne vėliau kaip per 45 darbo dienas nuo paraiškų teikimo termino pabaigos. Argumentuotu Tarybos sprendimu šis terminas gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų apie tai informuojant Tarybos interneto svetainėje.
96. Tarybos narių susirinkimas turi teisę po diskusijos su išvadą rengusiais ekspertų komisijos nariais priimti kitokį negu ekspertų komisijos rekomenduotą sprendimą. Tokiu atveju sprendimo pagrindimas fiksuojamas Tarybos narių susirinkimo posėdžio protokole, nurodant Tarybos narių susirinkimo paraiškos vertinimo kriterijams skiriamus balus ir jų sumą, žymą dėl pareiškėjo priskyrimo konkrečiam KO1, KO2 ar TR finansavimo rėžiui, sprendimą dėl Kultūros organizacijų ar Renginių atrinkimo arba neatrinkimo, šiuos sprendimus pagrindžiantį komentarą ir pagrindimą (argumentuotą komentarą), kodėl buvo priimtas kitoks nei ekspertų komisijos rekomenduotas sprendimas. Išvadas rengę ekspertų komisijos nariai turi teisę stebėti sprendimo priėmimo procedūrą.
97. Informacija apie Tarybos narių susirinkimo priimtus sprendimus dėl Kultūros organizacijų atrankos skelbiama Tarybos interneto svetainėje ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo tokių sprendimų priėmimo dienos, nurodant pareiškėjų pavadinimus, paraiškų įvertinimus balais ir atrinktų Kultūros organizacijų priskyrimą konkrečiam KO1 arba KO2 finansavimo rėžiui.
98. Informacija apie Tarybos narių susirinkimo priimtus sprendimus dėl Renginių atrankos skelbiama Tarybos interneto svetainėje ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo tokių sprendimų priėmimo dienos, nurodant pareiškėjų pavadinimus, Renginių pavadinimus, paraiškų įvertinimus balais ir Tarptautinių renginių priskyrimą konkrečiam TR finansavimo rėžiui.
99. Pareiškėjams, rašytiniu jų prašymu, Taryba pateikia informaciją apie ekspertų komisijos lentelių suvestinėje nurodytus balus, Kultūros organizacijų ar Tarptautinių renginių priskyrimą konkretiems finansavimo rėžiams ir konsoliduotą ekspertų komisijos argumentą dėl siūlymo Kultūros organizaciją ar Renginį atrinkti arba neatrinkti. Tarybos narių susirinkimui dėl Kultūros organizacijų ar Renginių atrankų priėmus kitokį nei ekspertų komisijų rekomenduotas sprendimas, pareiškėjams pateikiamas ir Tarybos susirinkimo protokolo išrašas dėl šio sprendimo priėmimo.
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
100. Kultūros organizacijų ir Renginių atrankų metu Tarybai pateiktose paraiškose nurodyti kultūros organizacijų ir renginių organizatorių asmens duomenys Taryboje tvarkomi kultūros organizacijų ir renginių atrankų tikslu bei dokumentų valdymo tikslu. Šie asmens duomenys tvarkomi vykdant Tarybai taikomus teisės aktų reikalavimus, vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrojo duomenų apsaugos reglamento) 6 str. 1 d. c ir e punktais. Asmens duomenys saugomi Lietuvos kultūros tarybos dokumentacijos plane ir Asmens duomenų tvarkymo Lietuvos kultūros taryboje tvarkos apraše numatytais terminais.