LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. spalio 29 d. įsakymo Nr. V-2426 „DĖL ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ IŠLAIDŲ DARBO UŽMOKESČIUI DIDINTI DĖL COVID-19 LIGOS (KORONAVIRUSO INFEKCIJOS) KOMPENSAVIMO VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2021 m. birželio 30 d. Nr. V-1515
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. spalio 29 d. įsakymą Nr. V-2426 „Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų išlaidų darbo užmokesčiui didinti dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) kompensavimo valstybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Asmens sveikatos priežiūros įstaigų išlaidų darbo užmokesčiui didinti dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) kompensavimo valstybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).
1.2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Asmens sveikatos priežiūros įstaigos paraiškos kompensuoti valstybės biudžeto lėšomis darbo užmokesčio padidinimo išlaidas formą ir ją išdėstau nauja redakcija (pridedama).
1.3. Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:
„3. N u s t a t a u, kad:
3.1. šis įsakymas taikomas asmens sveikatos priežiūros įstaigų išlaidų darbo užmokesčiui didinti dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) kompensavimui valstybės biudžeto lėšomis, kurios patirtos mėnesį, kai yra paskelbta (galioja) valstybės lygio ekstremalioji situacija dėl COVID-19 plitimo grėsmės, ir tą mėnesį (bent vieną kalendorinio mėnesio dieną) visoje Lietuvos Respublikoje ar konkrečios asmens sveikatos priežiūros įstaigos veiklos vietos teritorijoje nėra paskelbtas (galioja) COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) karantinas;
3.2. šiuo įsakymo 1 punktu nauja redakcija išdėstyto Asmens sveikatos priežiūros įstaigų išlaidų darbo užmokesčiui didinti dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) kompensavimo valstybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo (toliau – Aprašo) 4 punkte nurodytas paslaugas teikiančių darbuotojų Aprašo 1 punkte nurodytos darbo užmokesčio išlaidos (įskaitant darbo užmokesčio priedus) dengiamos iš Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. gruodžio 4 d. įsakyme Nr. V-2797 „Dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) tyrimų atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ tyrimams ir testams atlikti organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ nustatytų ėminių COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijai) tyrimui ar greitajam testui paėmimo, COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) greitojo testo ar tyrimo atlikimo paslaugai skiriamos kompensuojamosios sumos.“
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2020 m. spalio 29 d. įsakymu
Nr. V-2426
(Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2021 m. birželio 30 d. įsakymo
Nr. V-1515 redakcija)
ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ IŠLAIDŲ DARBO UŽMOKESČIUI DIDINTI DĖL COVID-19 LIGOS (KORONAVIRUSO INFEKCIJOS) KOMPENSAVIMO VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Asmens sveikatos priežiūros įstaigų išlaidų darbo užmokesčiui didinti dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) kompensavimo valstybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Lietuvos nacionalinei sveikatos sistemai priklausančių asmens sveikatos priežiūros įstaigų, sudariusių sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis (toliau – TLK) dėl paslaugų apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis (toliau – TLK sutartis turinčios ASPĮ), ir asmens sveikatos priežiūros įstaigų, nesudariusių sutarčių su TLK dėl paslaugų apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis (toliau – TLK sutarčių neturinčios ASPĮ) (TLK sutartis turinčios ASPĮ ir TLK sutarčių neturinčios ASPĮ toliau abi kartu vadinamos ASPĮ), patirtų išlaidų šių įstaigų darbuotojų, teikiančių sveikatos priežiūros paslaugas COVID-19 liga (koronaviruso infekcija) (toliau – COVID-19) sergantiems pacientams, esant šalyje paskelbtai valstybės lygio ekstremaliajai situacijai dėl COVID-19 plitimo grėsmės (toliau – ekstremalioji situacija), pareiginės algos (darbo užmokesčio) pastoviosios dalies koeficiento arba mėnesinės algos (priklausomai nuo įstaigoje taikomos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos) padidinimui nuo 60 iki 100 procentų (įskaitant darbdavio socialinio draudimo įmokas ir su darbo užmokesčio padidinimu susijusias ASPĮ išlaidas padidėjusiems darbuotojų atostoginiams, kai atostoginiai buvo išmokėti už kasmetines atostogas ekstremaliosios situacijos metu arba tris iš eilės einančius mėnesius po mėnesio, kurį pasibaigė ekstremalioji situacija, ir atostoginiai neturėjo ir (ar) nebuvo kompensuoti pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. balandžio 30 d. įsakymą Nr. V-1057 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų išlaidų darbo užmokesčio padidinimui dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) kompensavimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšomis tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Įsakymas Nr. V-1057)) (toliau – darbo užmokesčio išlaidos), kompensavimo valstybės biudžeto lėšomis tvarką.
2. Jeigu ASPĮ ataskaitinį kalendorinį mėnesį (toliau – ataskaitinis laikotarpis) įgyja teisę darbo užmokesčio išlaidas kompensuoti ir pagal Lietuvos Respublikos žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo (toliau – Įstatymas) 321 straipsnį ir jo įgyvendinamuosius teisės aktus (kai ataskaitinį mėnesį bent vieną kalendorinę dieną visoje Lietuvos Respublikoje ar konkrečios asmens sveikatos priežiūros įstaigos veiklos vietos teritorijoje galioja COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) karantinas), darbo užmokesčio išlaidų kompensavimui Aprašas netaikomas (pagal Aprašą nekompensuojamos tos išlaidos, kurios gali būti arba buvo kompensuotos pagal Įsakymu Nr. V-1057 patvirtinto Asmens sveikatos priežiūros įstaigų išlaidų darbo užmokesčio padidinimui dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) kompensavimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšomis tvarkos aprašo nuostatas). Darbo užmokesčio išlaidos pagal Įstatyme ir jo pagrindu parengtuose įgyvendinamuosiuose teisės aktuose nustatytą kompensavimą ir Aprašo nuostatas nėra sumuojamos.
3. Šis Aprašas atskirų teisinių formų juridinių asmenų darbuotojų darbo apmokėjimui taikomas tiek, kiek neprieštarauja atskirų teisinių formų juridinių asmenų darbuotojų darbo apmokėjimą reglamentuojančioms įstatymų ir jų pagrindu priimtų teisės aktų nuostatoms.
4. Aprašo nuostatos netaikomos tų ASPĮ darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų kompensavimui, kurios patirtos darbuotojams pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. gruodžio 4 d. įsakymą Nr. V-2797 „Dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) tyrimų atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ teikiant ėminių COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijai) tyrimui ar greitajam testui paėmimo, COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) greitojo testo ar tyrimo atlikimo paslaugas, kai už tai ASPĮ iš valstybės biudžeto lėšų gauna kompensuojamąją sumą.
5. Laikoma, kad darbuotojas ekstremaliosios situacijos metu teikia sveikatos priežiūros paslaugas COVID-19 sergantiems pacientams, jei jis ekstremaliosios situacijos metu, dirbdamas ASPĮ, atitinka bent vieną iš toliau nurodytų sąlygų:
5.1. dirba ASPĮ infekcinių ligų ar kitame padalinyje, kuriame gydomi pacientai, kuriems patvirtintas COVID-19, ir šiuose padaliniuose sveikatos priežiūros paslaugas pacientams teikia tiesioginio kontakto su pacientu sąlygomis ir ne nuotoliniu būdu (toliau – tiesiogiai (ne nuotoliniu būdu));
5.2. dirba ASPĮ padalinyje, teikiančiame greitosios medicinos pagalbos paslaugas, stacionarines paslaugas teikiančių ASPĮ skubiosios pagalbos padalinyje, pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių ASPĮ atskirame padalinyje, organizuotame teikti paslaugas karščiuojantiems pacientams, ASPĮ karščiavimo klinikoje, mobiliojoje komandoje ir šiuose padaliniuose sveikatos priežiūros paslaugas pacientams teikia tiesiogiai (ne nuotoliniu būdu);
5.3. dirba bet kuriame ASPĮ padalinyje, kuriame per ataskaitinį kalendorinį mėnesį (toliau – ataskaitinis laikotarpis) turėjo tiesioginį (ne nuotoliniu būdu) kontaktą su pacientu, kuriam patvirtintas COVID-19;
5.4. yra pasitelktas teikti ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas įstaigoje, teikiančioje socialinę globą (toliau – globos įstaiga), joje esantiems paslaugų gavėjams ir ataskaitiniu laikotarpiu turėjo tiesioginį (ne nuotoliniu būdu) kontaktą su globos įstaigos paslaugų gavėju, kuriam patvirtintas COVID-19;
5.5. valo ir dezinfekuoja ASPĮ patalpas ASPĮ padaliniuose, kuriuose ataskaitiniu laikotarpiu buvo gydytas bent vienas pacientas, kuriam patvirtintas COVID-19;
6. ASPĮ išlaidos darbuotojo darbo užmokesčiui padidinti dėl COVID-19 kompensuojamos valstybės biudžeto lėšomis Aprašo nustatyta tvarka, jei darbuotojo darbo užmokestis buvo didinamas proporcingai darbo laikui valandomis arba dienomis (priklausomai nuo ASPĮ taikomos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos), kai darbuotojas atitiko bent vieną Aprašo 5.1–5.6 papunkčiuose nustatytų sąlygų.
II SKYRIUS
TLK SUTARTIS TURINČIŲ ASPĮ DARBO UŽMOKESČIO IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO TVARKA
7. TLK sutartį turinti ASPĮ, kurioje dirbo Aprašo 5 punkte numatytas sąlygas atitinkantys darbuotojai, iki einamojo mėnesio 15 dienos (imtinai) pateikia TLK, kurios veiklos zonoje yra TLK sutartį turinčios ASPĮ buveinė, prašymą kompensuoti praėjusio kalendorinio mėnesio išlaidas darbo užmokesčiui padidinti valstybės biudžeto lėšomis (toliau – prašymas), laisvos formos rašytinį įstaigos vadovo pagrindimą, nurodantį, kurias Aprašo 5.1–5.6 papunkčiuose nustatytas sąlygas ir kaip atitinka į prašymą įtrauktų darbuotojų (darbuotojų grupių, jei priežastys identiškos) veikla bei kaip išlaidos jų darbo užmokesčiui atitinka Aprašo 6 punktą, o jei kreipiamasi dėl išlaidų atostoginiams – kaip šios išlaidos atitinka Aprašo 1 ir 2 punktus (su kokio dydžio ir kada pagal Aprašą skirto darbo užmokesčio padidinimu yra susijusios ir ar šios išlaidos jau nebuvo kompensuotos pagal Įsakymą Nr. V-1057) ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu nustatytos formos lėšų paraišką.
8. TLK, gavusi Aprašo 7 punkte nurodytus dokumentus, patikrina, ar:
8.1. TLK sutartį turinčios ASPĮ pateikti dokumentai atitinka Aprašo 7 punkte nurodytus reikalavimus;
8.2. TLK sutartį turinčioje ASPĮ (ar atitinkamame TLK sutartį turinčios ASPĮ padalinyje) ataskaitiniu laikotarpiu buvo gydytas bent vienas pacientas, kuriam patvirtintas COVID-19 (išskyrus Aprašo 5.2 papunkčio atvejį);
9. TLK, patikrinusi pateiktus dokumentus, vadovaudamasi Aprašo 8 punktu, ir nustačiusi, kad pateiktos kompensuoti išlaidos darbo užmokesčiui neatitinka Aprašo nuostatų, Aprašo 7 punkte nurodytus dokumentus nedelsdama (ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo 7 punkte nurodyto termino pabaigos) grąžina TLK sutartį turinčiai ASPĮ. TLK sutartį turinčiai ASPĮ patikslintus Aprašo 7 punkte nurodytus dokumentus pateikia TLK ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jų grąžinimo TLK sutartį turinčiai ASPĮ dienos. TLK turi teisę TLK sutartį turinčios ASPĮ prašyti per 1 darbo dieną pateikti papildomus teisę į darbo užmokesčio išlaidų kompensavimą valstybės biudžeto lėšomis pagrindžiančius dokumentus. TLK, nustačiusi, kad TLK sutartį turinti ASPĮ nepateikė prašomų dokumentų arba pateikti dokumentai nepatvirtina teisės į darbo užmokesčio išlaidų kompensavimą valstybės biudžeto lėšomis, TLK sutartį turinčios ASPĮ Aprašo 7 punkte nurodytų dokumentų nepriima. Jei TLK sutartį turinčios ASPĮ dokumentai nepagrindžia teisės į dalies paraiškoje nurodytų darbo užmokesčio išlaidų kompensavimą valstybės biudžeto lėšomis, TLK netenkina TLK sutartį turinčios ASPĮ prašymo šios darbo užmokesčio išlaidų dalies atžvilgiu.
10. TLK per 2 darbo dienas nuo visų sutartis su TLK sudariusių ASPĮ prašymų ir lėšų paraiškų patikrinimo dienos pateikia Valstybinei ligonių kasai prie Sveikatos apsaugos ministerijos suvestinę ataskaitą, parengtą pagal ASPĮ, sudariusių sutartis su TLK, pateiktas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu nustatytos formos ataskaitas. Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos per 2 darbo dienas apibendrintą suvestinę ataskaitą, kurioje atskirai nurodoma kiekvienos sutartį su TLK sudariusios ASPĮ valstybės biudžeto lėšų išlaidoms darbo užmokesčiui kompensuoti poreikis, pateikia Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai.
11. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento nustatyta tvarka parengia ir Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektą dėl Aprašo 10 punkte nurodytų išlaidų darbo užmokesčiui didinti kompensavimo valstybės biudžeto lėšomis. Valstybės biudžeto lėšos TLK sutartį turinčiai ASPĮ pervedamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarime, kuriuo skiriamos lėšos, nurodyta tvarka.
III SKYRIUS
TLK SUTARČIŲ NETURINČIŲ ASPĮ DARBO UŽMOKESČIO IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO TVARKA
12. TLK sutarties neturinti ASPĮ, kurioje dirbo Aprašo 5 punkte numatytas sąlygas atitinkantys darbuotojai, iki einamojo mėnesio 15 dienos (imtinai) pateikia Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai (toliau – Ministerija) prašymą kompensuoti praėjusio kalendorinio mėnesio išlaidas darbo užmokesčiui padidinti valstybės biudžeto lėšomis (toliau – prašymas), laisvos formos rašytinį įstaigos vadovo pagrindimą, nurodantį, kurias Aprašo 5.1–5.6 papunkčiuose nustatytas sąlygas ir kaip atitinka į prašymą įtrauktų darbuotojų (darbuotojų grupių, jei priežastys identiškos) veikla bei kaip išlaidos jų darbo užmokesčiui atitinka Aprašo 6 punktą, ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu nustatytos formos lėšų paraišką.
13. Ministerija, gavusi Aprašo 12 punkte nurodytus dokumentus, patikrina, ar:
13.1. TLK sutarties neturinčios ASPĮ pateikti dokumentai atitinka Aprašo 12 punkte nurodytus reikalavimus;
13.2. TLK sutarties neturinčioje ASPĮ (ar atitinkamame TLK sutarties neturinčios ASPĮ padalinyje) ataskaitiniu laikotarpiu buvo gydytas bent vienas pacientas, kuriam patvirtintas COVID-19 (išskyrus Aprašo 5.2 papunkčio atvejį);
14. Ministerija, patikrinusi pateiktus dokumentus, vadovaudamasi Aprašo 13 punktu, ir nustačiusi, kad pateiktos kompensuoti išlaidos darbo užmokesčiui neatitinka Aprašo nuostatų, Aprašo 12 punkte nurodytus dokumentus nedelsdama (ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo 12 punkte nurodyto termino pabaigos) grąžina TLK sutarties neturinčiai ASPĮ. TLK sutarties neturinti ASPĮ patikslintus Aprašo 12 punkte nurodytus dokumentus pateikia Ministerijai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jų grąžinimo TLK sutarties neturinčiai ASPĮ dienos. Ministerija turi teisę TLK sutarties neturinčios ASPĮ prašyti per 1 darbo dieną pateikti papildomus teisę į darbo užmokesčio išlaidų kompensavimą valstybės biudžeto lėšomis pagrindžiančius dokumentus. Ministerija, nustačiusi, kad TLK sutarties neturinti ASPĮ nepateikė prašomų dokumentų arba pateikti dokumentai nepatvirtina teisės į darbo užmokesčio išlaidų kompensavimą valstybės biudžeto lėšomis, TLK sutarties neturinčios ASPĮ Aprašo 12 punkte nurodytų dokumentų nepriima. Jei TLK sutarties neturinčios ASPĮ dokumentai nepagrindžia teisės į dalies paraiškoje nurodytų darbo užmokesčio išlaidų kompensavimą valstybės biudžeto lėšomis, Ministerija netenkina TLK sutarties neturinčios ASPĮ prašymo šios darbo užmokesčio išlaidų dalies atžvilgiu.
15. Ministerija per 4 darbo dienas nuo visų TLK sutarčių neturinčių ASPĮ prašymų ir lėšų paraiškų patikrinimo dienos parengia suvestinę ataskaitą, kurioje atskirai nurodoma kiekvienos TLK sutarties neturinčios ASPĮ valstybės biudžeto lėšų išlaidoms darbo užmokesčiui kompensuoti poreikis.
16. Ministerija Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento nustatyta tvarka parengia ir Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektą dėl Aprašo 15 punkte nurodytų išlaidų darbo užmokesčiui didinti kompensavimo valstybės biudžeto lėšomis. Valstybės biudžeto lėšos TLK sutarties neturinčiai ASPĮ pervedamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarime, kuriuo skiriamos lėšos, nurodyta tvarka.
IV SKYRIUS
LĖŠŲ NAUDOJIMAS IR ATSAKOMYBĖ
17. ASPĮ pagal šį Aprašą lėšos gali būti skirtos tik Aprašo 5 punkte nurodytais tikslais ir vadovaujantis Aprašo 6 punkto nustatyta tvarka patirtoms išlaidoms kompensuoti. ASPĮ nepanaudotas lėšas ir nepagrįstai gautas lėšas privalo grąžinti į Ministerijos sąskaitą ir apie tai raštu pranešti Ministerijai.
18. ASPĮ vadovams rekomenduojama Aprašo 1 punkte nurodytą konkretų darbo užmokesčio didinimo procentinį dydį nustatyti vadovaujantis Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 449 „Dėl Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2020 m. spalio 29 d. įsakymu
Nr. V-2426
(Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2021 m. birželio 30 d. įsakymo
Nr. V-1515 redakcija)
(Asmens sveikatos priežiūros įstaigos paraiškos kompensuoti valstybės biudžeto lėšomis
darbo užmokesčio padidinimo išlaidas forma)
......................................................................................
(Asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, juridinio asmens kodas, banko sąskaitos Nr., banko kodas)
Asmens sveikatos priežiūros įstaiga ......................... sudariusi sutartį su teritorinėmis ligonių kasomis dėl paslaugų apmokėjimo Privalomojo sveikatos
(yra / nėra)
draudimo fondo biudžeto lėšomis
ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOS PARAIŠKA KOMPENSUOTI VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS DARBO UŽMOKESČIO PADIDINIMO IŠLAIDAS
........................... teritorinei ligonių kasai1 / Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai
(pavadinimas)
.................................
(Sudarymo data)
Informacija apie darbuotojų darbo užmokesčio padidinimo išlaidas 202 m. ………….. mėn. (nurodomas mėnuo, kurio faktines išlaidas asmens sveikatos priežiūros įstaiga (ASPĮ) prašo kompensuoti) |
|||||||||||||||
Eil. |
Darbuotojo |
Padalinys, kuriame darbuotojas dirba, arba pavaldumas, jeigu dirba ne atskirame padalinyje |
Įsakymo, kuriuo darbuotojui padidintas pareiginės algos (darbo užmokesčio) pastoviosios dalies koeficientas arba padidinta mėnesinė alga, registracijos |
Darbuotojo pareiginės algos (darbo užmokesčio) pastoviosios dalies koeficiento arba mėnesinės algos padidinimo išlaidos (Eur, ct) |
Dėl padidinto pareiginės algos (darbo užmokesčio) pastoviosios dalies koeficiento arba padidintos mėnesinės algos priskaičiuotos darbdavio mokamų mokesčių išlaidos (Eur, ct) |
Prašoma kompensuoti lėšų suma iš viso |
|||||||||
identifikaci-nis kodas (numeris) tabelyje |
pareigybė |
Aprašo 5 punkto papunktis, kurį darbuotojas atitinka |
data |
numeris |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
I. Iš viso |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
|||||||||
|
1 Teritorinė ligonių kasa – teritorinė ligonių kasa, kurios veiklos zonoje yra asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) buveinė ir su kuria ASPĮ yra sudariusi sutartį dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir jų išlaidų apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis. |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
Direktorius (arba jo įgaliotas asmuo) |
||||||||||||||
|
(Parašas) |
(Vardas, pavardė) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
Vyr. finansininkas (buhalteris) |
||||||||||||||
|
(Parašas) |
(Vardas, pavardė) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
Rengėjo vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas |
||||||||||||||