LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 27 D. ĮSAKYMO NR. V-851 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-05-01 „ĮDIEGTI VIENĄ LANGELĮ KARJERAI PLANUOTI IR ĮGŪDŽIAMS TOBULINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. gegužės 2 d. Nr. V-490
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 punktu ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 96 punktu,
p a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-851 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
P-12-003-03-05-01-11 |
Produkto |
Bendras dalyvių skaičius |
Asmenys |
0 |
265 (2024) |
1 770 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-12 |
Produkto |
Neaktyvūs asmenys |
Asmenys |
0 |
265 (2024) |
1 770 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-13 |
Produkto |
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) |
Asmenys |
0 |
110 (2024) |
710 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-14 |
Produkto |
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turintys vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą |
Asmenys |
0 |
690 (2024) |
4 600 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-15 |
Produkto |
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) |
Asmenys |
0 |
110 (2024) |
710 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-16 |
Produkto |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą |
Asmenys |
0 |
1 940 (2024) |
12 980 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-17 |
Produkto |
Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
Vienetai |
n/a |
n/a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-18 |
Produkto |
Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. III ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-19 |
Produkto |
Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-20 |
Produkto |
Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2023 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-21 |
Produkto |
18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti) |
Asmenys |
0 |
10 800 (2024 m. IV ketv.) |
21 600 (2026 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-22 |
Produkto |
Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-23 |
Produkto |
Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius |
Asmenys |
80 (2021) |
200 (2023 m. III ketv.) |
380 (2024 m. IV ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-03 |
Rezultato |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
Skaičius |
Nėra duomenų (2020) |
25 (2025) |
60 (2030) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos, 2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, valstybės biudžeto lėšos |
R-12-003-03-05-01-01 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
Procentas |
0 (2021) |
80 (2025) |
80 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-02 |
Rezultato |
Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusių |
Procentai |
Nėra duomenų (2020) |
10 (2025) |
30 (2030) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-24 |
Rezultato |
Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-25 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų: švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-26 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-27 |
Produkto |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2024 m. III ketv.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-28 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“ |
P-12-003-03-05-01-29 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.) |
Procentas |
0 (2021) |
80 (2024 IV ketv.) |
80 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-30 |
Produkto |
Į TAU programą įsitraukę Trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
Vienetai |
n / a |
n / a |
50 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos“ |
2. Pakeičiu II skyrių ir jį išdėstau taip:
„II SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO ŠALTINIAI
Finansavimo apimtis ir šaltiniai |
Lėšų poreikis (tūkst. eurų) |
1 |
2 |
1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
|
1.1.1.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
7 600 |
1.1.1.1.2. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
3 822 |
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos |
|
1.2.2.8.1. 2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos: |
16 563,932 |
Sostinės regionas |
6 291,922 |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas |
10 272,010 |
1.3. Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama |
|
1.3.2.8.1. 2021–2027 m. ES fondų lėšos: |
64 499,975 |
Sostinės regionas |
6 291,922 |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas |
58 208,053 |
1.3.3.1.57. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
28 200 |
1.4. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos ir kitos pajamos |
|
2. Kitos lėšos |
|
2.1. Savivaldybių biudžetų lėšos |
|
2.2. Privačios lėšos |
|
2.3. Kitos viešosios lėšos |
|
IŠ VISO: |
120 685,907“ |
3. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
„III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Vei-klos (po-vei-klės, pro-jekto) tipas |
Galimi pareiš-kėjai |
Pro-jektų atran-kos būdas |
Tiesio-giai priside-dama prie HP (Taip / Ne) |
Finan-savimo forma |
Finansavimo suma (tūkst. eurų) |
Finansa-vimo šaltinis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siekti-na galuti-nė rodiklio reikšmė (ir metai) |
Admi-nistruo-jančioji institu-cija |
Daly-vaujan-ti institu-cija |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. Bendros mokymosi visą gyvenimą sistemos, apimančios ir karjeros planavimo sistemą, sukūrimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su karjeros planavimu (profesiniu orientavimu) |
R |
ŠMSM |
- |
- |
- |
- |
- |
Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas |
1 (2022) |
- |
SADM, EIM, Savival-dybių asocia-cija |
1.2. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas |
I |
ESFA |
P |
Taip |
D |
10 000 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparu-mo didinimo priemonės (toliau – EGADP) lėšos |
Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų: švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
380 (2024)
25 (2023)
n / a
n / a |
CPVA |
Savival-dybių asocia-cija |
1.3. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas valstybės biudžeto lėšomis |
- |
- |
- |
Taip |
- |
7 600 |
Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
60 (2030) |
- |
Savival-dybių asocia-cija |
1.4. Karjeros orientavimo sistemos suaugusie-siems plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
728,750 364,375 – Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšos, 364,375 – bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
1 (2024) |
CPVA |
SADM, EIM |
1.5. Karjeros orientavimo sistemos suaugusie-siems plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
1.771,250: 1 505,5625 – ES fondų lėšos, 265,6875 –BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
1 (2024) |
CPVA |
SADM, EIM |
1.6. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su MVG |
R |
ŠMSM |
- |
- |
|
- |
- |
Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis
Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus |
1 (2022)
1 (2022) |
- |
SADM, EIM, KM |
1.7. Suaugusiųjų švietimo IT sistemos sukūrimas ir kompetencijų plėtojimo programų finansavimas |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
18 200
3 822 |
EGADP lėšos
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuo-jamų iš ES fondų lėšų projektų netinka-mam finansuo-ti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas
Pradėjusi veikti vieno langelio principu mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema
18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti)
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų: švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius
Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.)
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų: skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a
1 (2023)
21 600 (2026)
n / a
n / a
n / a
80 (2026 II ketv.)
n / a
|
CPVA |
SADM, EIM, KM |
1.8. MVG sistemos plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
9 626 344: 4 813,172 – ES fondų lėšos, 4 813,172 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
3 220 (2029)
80 (2029) |
CPVA |
SADM. EIM, KM |
1.9. MVG sistemos plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
45 437,563: 38 621,928 – ES fondų lėšos, 6 815,635 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis
Neaktyvūs asmenys
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) |
9 760 (2029)
80 (2029)
896 (2029)
359 (2029)
2 328 (2029)
359 (2029) |
CPVA |
SADM. EIM, KM |
1.10. Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
1 000: 500 – ES fondų lėšos, 500 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
- |
- |
CPVA |
SADM, EIM |
1.11. Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
3 000: 2 550 – ES fondų lėšos, 450 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
- |
- |
CPVA |
SADM, EIM |
1.12. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
728,750: 364,375 – ES fondų lėšos, 364,375 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
8 (2030) |
CPVA |
SADM, EIM |
1.13. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip |
D |
1 771,250: 1 505,5625 – ES fondų lėšos, 265,6875 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
52 (2030) |
CPVA |
SADM, EIM |
2. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Sostinės regione |
M |
KPMPC |
P |
Taip |
D |
500: 250 – ES fondų lėšos, 250 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Į TAU programą įsitraukę Trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
10 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
2.2. TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
KPMPC |
P |
Taip |
D |
2 000: 1 700 – ES fondų lėšos, 300 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turintys vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą
Į TAU programą įsitraukę Trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
51 (2029)
272 (2029)
40 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
2.3. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas |
M |
KPMPC |
P / K /T |
Taip |
D |
14 500: 12 325 – ES fondų lėšos, 2 175 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusių (proc.)
Neaktyvūs asmenys
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turintys vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
30 (2030)
874 (2029)
300 (2029)
2 000 (2029)
351 (2029)
80 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
Pastabos:
1. Stebėsenos rodiklis Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.4 ir 1.5 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt.
2. 1.7 poveiklės stebėsenos rodiklyje 18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti) minimi kokybės užtikrinimo sistemos mokymai suprantami kaip mokymai pagal kokybės standartus atitinkančias programas.
3. 1.10 ir 1.11 poveiklių rodikliai bus nustatyti projekto lygmeniu rengiant projektų finansavimo sąlygų aprašus.