LIETUVOS VYRIAUSIASIS ARCHYVARAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS VYRIAUSIOJO ARCHYVARO 2011 M. SAUSIO 14 D ĮSAKYMO NR. V-56 „DĖL LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO VALSTYBĖS PERDUOTAI SAVIVALDYBĖMS PRISKIRTŲ ARCHYVINIŲ DOKUMENTŲ TVARKYMO FUNKCIJAI ATLIKTI METODIKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2015 m. kovo 24 d. Nr. (1.3E)VE-21

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lėšų apskaičiavimo valstybės perduotai savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti metodiką, patvirtintą Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. V-56 „Dėl lėšų apskaičiavimo valstybės perduotai savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti metodikos patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 6.2 papunkčio 4 pastraipą ir ją išdėstau taip:

„L – apskaičiuotos vidutinės dokumentų pagal vieną prašymą parengimo ir išsiuntimo išlaidos (iki 0,60 euro)“

2. Pakeičiu priedą ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Lietuvos vyriausiasis archyvaras                                                                        Ramojus Kraujelis

 

Lėšų apskaičiavimo valstybės perduotai

savivaldybėms priskirtų archyvinių

dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti

metodikos

priedas

 

 

(Duomenų forma)

 

(Herbas)

 

_______________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

_____________________________________

(įstaigos duomenys)

 

(Adresatas)

 

DUOMENYS

DĖL VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ POREIKIO VALSTYBĖS PERDUOTAI SAVIVALDYBĖMS PRISKIRTŲ ARCHYVINIŲ DOKUMENTŲ TVARKYMO FUNKCIJAI ATLIKTI APSKAIČIAVIMO_________M.

 

_____________ Nr.________

(data)

 

1 lentelė. Funkcijos atlikimo rodikliai

 

 

 

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Rodiklis

 

Pastabos

Einamųjų metų pagal balandžio 1 d.

Planuojamųjų metų

1. Likviduotų įmonių dokumentų saugyklų ir administracinių patalpų plotas

kv. m

 

 

 

2. Likviduotų įmonių saugomų dokumentų kiekis

tiesinis metras

 

 

 

3. Išnagrinėtų asmenų prašymų išduoti juridinius faktus patvirtinančius dokumentus (iš likviduotų įmonių dokumentų) skaičius

prašymas

(viena pavardė)

 

 

 

 

2 lentelė. Ištekliai funkcijai atlikti

 

 

 

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Rodiklis

 

Pastabos

Einamųjų metų

Planuojamųjų metų

1. Pareigybių (etatų) skaičius,*

pareigybė

 

 

 

 

iš jų:

 

 

 

 

 

- valstybės tarnautojų

pareigybė

 

 

 

 

- darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis

pareigybė

 

 

 

 

 

2. Darbo užmokesčio fondas metams,

eurais

 

 

 

 

iš jo:

 

 

 

 

 

- valstybės tarnautojų

eurais

 

 

 

 

- darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis

eurais

 

 

 

 

3. Vidutinis vieno darbuotojo mėnesinis darbo užmokestis

 

 

 

 

 

- valstybės tarnautojų

eurais

 

 

 

 

-darbuotojų, dirbančių pagal darbo

sutartis

eurais

 

 

 

 

4. Išlaidos prekėms ir paslaugoms:

 

 

 

 

 

4.1. Patalpų eksploatacijos išlaidos:

eurais

 

 

 

 

iš jų:

 

 

 

 

 

- šildymui

eurais

 

 

 

 

- elektros energijai

eurais

 

 

 

 

- kita (nurodyti)

eurais

 

 

 

 

4.2. Kitos paslaugų ir prekių išlaidos (ryšių paslaugos, kanceliarinės ir kt. prekės)

eurais

 

 

 

 

* Savivaldybėse, kuriose pagal likviduotų įmonių saugomų dokumentų kiekį priklauso nepilna pareigybė, o tik pareigybės dalis, pareigybės dalis nurodoma Pastabų skiltyje (pvz., 0,5; 0,3 ar kita), o darbo užmokesčio eilutėse nurodoma tos pareigybės, skirtos likviduotų įmonių dokumentams tvarkyti,  dalies darbo užmokestis.

 

3 lentelė. Asignavimai

 

 

 

Išlaidos

Matavimo vienetas

Rodiklis

 

Pastabos

Einamųjų metų

suma

Planuojamųjų metų suma

1. Iš viso asignavimų

eurais

 

 

 

 

iš jų:

 

 

 

 

 

- darbo užmokesčiui

eurais

 

 

 

 

- socialinio draudimo įmokoms

eurais

 

 

 

 

- prekėms ir paslaugoms

eurais

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________                     ________________                         ______________________

(pareigų pavadinimas)                                   (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

(Rengėjo nuoroda)

_______________