LIETUVOS VYRIAUSIASIS ARCHYVARAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS VYRIAUSIOJO ARCHYVARO 2011 M. SAUSIO 14 D ĮSAKYMO NR. V-56 „DĖL LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO VALSTYBĖS PERDUOTAI SAVIVALDYBĖMS PRISKIRTŲ ARCHYVINIŲ DOKUMENTŲ TVARKYMO FUNKCIJAI ATLIKTI METODIKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. kovo 24 d. Nr. (1.3E)VE-21
Vilnius
P a k e i č i u Lėšų apskaičiavimo valstybės perduotai savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti metodiką, patvirtintą Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. V-56 „Dėl lėšų apskaičiavimo valstybės perduotai savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti metodikos patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 6.2 papunkčio 4 pastraipą ir ją išdėstau taip:
Lėšų apskaičiavimo valstybės perduotai
savivaldybėms priskirtų archyvinių
dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti
metodikos
priedas
(Duomenų forma)
(Herbas)
_______________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
_____________________________________
(įstaigos duomenys)
(Adresatas)
DUOMENYS
DĖL VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ POREIKIO VALSTYBĖS PERDUOTAI SAVIVALDYBĖMS PRISKIRTŲ ARCHYVINIŲ DOKUMENTŲ TVARKYMO FUNKCIJAI ATLIKTI APSKAIČIAVIMO_________M.
_____________ Nr.________
(data)
1 lentelė. Funkcijos atlikimo rodikliai
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Rodiklis
|
Pastabos |
|
Einamųjų metų pagal balandžio 1 d. |
Planuojamųjų metų |
|||
1. Likviduotų įmonių dokumentų saugyklų ir administracinių patalpų plotas |
kv. m |
|
|
|
2. Likviduotų įmonių saugomų dokumentų kiekis |
tiesinis metras |
|
|
|
3. Išnagrinėtų asmenų prašymų išduoti juridinius faktus patvirtinančius dokumentus (iš likviduotų įmonių dokumentų) skaičius |
prašymas (viena pavardė) |
|
|
|
2 lentelė. Ištekliai funkcijai atlikti
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Rodiklis
|
Pastabos |
||
Einamųjų metų |
Planuojamųjų metų |
||||
1. Pareigybių (etatų) skaičius,* |
pareigybė |
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
- valstybės tarnautojų |
pareigybė |
|
|
|
|
- darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis |
pareigybė
|
|
|
|
|
2. Darbo užmokesčio fondas metams, |
eurais |
|
|
|
|
iš jo: |
|
|
|
|
|
- valstybės tarnautojų |
eurais |
|
|
|
|
- darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis |
eurais |
|
|
|
|
3. Vidutinis vieno darbuotojo mėnesinis |
|
|
|
|
|
- valstybės tarnautojų |
eurais |
|
|
|
|
-darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis |
eurais |
|
|
|
|
4. Išlaidos prekėms ir paslaugoms: |
|
|
|
|
|
4.1. Patalpų eksploatacijos išlaidos: |
eurais |
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
- šildymui |
eurais |
|
|
|
|
- elektros energijai |
eurais |
|
|
|
|
- kita (nurodyti) |
eurais |
|
|
|
|
4.2. Kitos paslaugų ir prekių išlaidos (ryšių paslaugos, kanceliarinės ir kt. prekės) |
eurais |
|
|
|
|
* Savivaldybėse, kuriose pagal likviduotų įmonių saugomų dokumentų kiekį priklauso nepilna pareigybė, o tik pareigybės dalis, pareigybės dalis nurodoma Pastabų skiltyje (pvz., 0,5; 0,3 ar kita), o darbo užmokesčio eilutėse nurodoma tos pareigybės, skirtos likviduotų įmonių dokumentams tvarkyti, dalies darbo užmokestis.
3 lentelė. Asignavimai
Išlaidos |
Matavimo vienetas |
Rodiklis
|
Pastabos |
||
Einamųjų metų suma |
Planuojamųjų metų suma |
||||
1. Iš viso asignavimų |
eurais |
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
- darbo užmokesčiui |
eurais |
|
|
|
|
- socialinio draudimo įmokoms |
eurais |
|
|
|
|
- prekėms ir paslaugoms |
eurais |
|
|
|
|
_____________________ ________________ ______________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
(Rengėjo nuoroda)