Paveikslėlis, kuriame yra žinutė  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL LOŠIMŲ ORGANIZAVIMO VIETOS POVEIKIO VERTINIMO KRITERIJŲ IR PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. spalio 28 d. Nr. T-172

Zarasai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymu ir Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo Nr. IX-325 5, 81, 9, 13, 21 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymu 241 straipsniu įstatymo 8 straipsnio 5 dalimi, Lošimų organizavimo vietos poveikio viešajai tvarkai, švietimui, kultūrai, visuomenės sveikatai, gyvenamajai aplinkai ir kriminogeninei situacijai konkrečių rekomendacinių vertinimo kriterijų sąrašu, patvirtintu Lošimų priežiūros tarnybos direktoriaus 2022 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. DIE-180 „Dėl Lošimų organizavimo vietos poveikio viešajai tvarkai, švietimui, kultūrai, visuomenės sveikatai, gyvenamajai aplinkai ir kriminogeninei situacijai konkrečių rekomendacinių vertinimo kriterijų sąrašo patvirtinimo“, Zarasų rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Lošimų organizavimo vietos poveikio vertinimo kriterijų ir prašymų nagrinėjimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pavesti Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriui patvirtinti Prašymo dėl sutikimo atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ir Prašymo dėl sutikimo tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje formą (formas) ir sudaryti Lošimų organizavimo vietos poveikio vertinimo komisiją.

Sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Nikolajus Gusevas

 


 

PATVIRTINTA

Zarasų rajono savivaldybės tarybos

2022 m. spalio 28 d. sprendimu Nr. T-172

 

 

LOŠIMŲ ORGANIZAVIMO VIETOS POVEIKIO VERTINIMO KRITERIJŲ IR PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lošimų organizavimo vietos poveikio vertinimo kriterijų ir prašymų nagrinėjimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato bendrąją sutikimų atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje (toliau bendrai – sutikimai) išdavimo tvarką ir konkrečios lošimų organizavimo vietos poveikio viešajai tvarkai, švietimui, kultūrai, visuomenės sveikatai, gyvenamajai aplinkai ir kriminogeninei situacijai konkrečių vertinimo kriterijų (toliau – kriterijai) taikymo ir vertinimo sistemą. Aprašas galioja visoje Zarasų rajono savivaldybės teritorijoje ir yra taikomas bendrovėms, turinčioms teisę organizuoti lošimus (toliau – bendrovės), norinčioms atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatyme, Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekse, Lietuvos Respublikos baudžiamajame kodekse, Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos muziejų įstatyme, Lietuvos Respublikos bibliotekų įstatyme, Lietuvos Respublikos profesionaliojo scenos meno įstatyme, Lietuvos Respublikos kultūros centrų įstatyme, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ PATEIKIMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA

 

3. Bendrovė, norinti atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje, Zarasų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijai pateikia Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytos formos prašymą (toliau – prašymas).

4. Prašymas Savivaldybės administracijai teikiamas elektroninių ryšių priemonėmis, paštu, kreipiantis asmeniškai arba per atstovą. Atstovo teisė atstovauti turi būti įrodoma rašytiniu įgaliojimu.

5. Kartu su prašymu pateikiami šie dokumentai:

5.1.  įgaliojimas, jeigu bendrovės vardu prašymą ir dokumentus pasirašo ir pateikia įgaliotas asmuo;

5.2. valstybės narės, kurioje užsienio bendrovė yra įsteigta, institucijos, suteikusios teisę užsienio bendrovei vykdyti lošimų veiklą toje valstybėje narėje, rašytinis patvirtinimas arba institucijos išduotas leidimas, patvirtinantys, kad užsienio bendrovė turi teisę vykdyti lošimų veiklą toje valstybėje narėje, jeigu prašymą pateikia užsienio bendrovės filialas, turintis buveinę Lietuvos Respublikoje ir atliekantis visas juridinio asmens funkcijas ar dalį jų;

5.3. gyvenamojo namo gyvenamosios paskirties patalpų savininkų daugumos laisvos formos rašytiniai sutikimai atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą (automatų ar bingo saloną, lošimo namus (kazino), lažybų ir totalizatoriaus punktą, įskaitant žirgų totalizatoriaus punktą), jeigu lošimų organizavimo vietą ketinama atidaryti ar steigti pirmajame gyvenamojo namo aukšte, kuriame esančios negyvenamosios patalpos pagal namo projektą ir eksploataciją yra pritaikytos kitai veiklai ir turi pagrindinį įėjimą iš gatvės pusės, nesutampantį su įėjimu į namo laiptinę. Jeigu gyvenamoji  patalpa nuosavybės teise priklauso keliems savininkams, jiems jų susitarimu teisės aktų nustatyta tvarka atstovauja vienas asmuo, kuris turi vieną balsą.

6. Prašymas registruojamas Savivaldybės dokumentų valdymo sistemoje. Jeigu teikiant prašymą buvo pateikti ne visi ir (ar) neteisingai užpildyti dokumentai arba jie neatitinka dokumentams keliamų reikalavimų, arba pateikti neteisingi ar netikslūs duomenys, trūkstamiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti ir (ar) patikslinti nustatomas ne ilgesnis kaip 5 darbo dienų terminas nuo pranešimo apie bendrovės prašyme nustatytus trūkumus išsiuntimo dienos, pradedant skaičiuoti nuo kitos po pranešimo išsiuntimo darbo dienos. Apie nustatytą papildomą terminą dokumentams ir (ar) informacijai pateikti bendrovė informuojama raštu.

7. Bendrovės prašymo Savivaldybės administracijoje išnagrinėjamo terminas yra 20 darbo dienų, per kurį:

7.1. patikrinami bendrovės prašyme pateikti duomenys;

7.2. pagal Apraše nustatytus kriterijus atliekamas konkrečios lošimų organizavimo vietos poveikio viešajai tvarkai, švietimui, kultūrai, visuomenės sveikatai, gyvenamajai aplinkai ir kriminogeninei situacijai vertinimas (toliau – bendras poveikio vertinimas);

7.3. parengiami alternatyvūs Savivaldybės tarybos sprendimo projektai dėl sutikimo ar nesutikimo atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą išdavimo ir dėl sutikimo ar nesutikimo tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje išdavimo (toliau bendrai – sprendimo projektai).

Prašymo išnagrinėjimo terminas skaičiuojamas nuo visų arba papildytų (patikslintų) dokumentų gavimo dienos, o apie atliktus veiksmus bendrovė informuojama raštu.

8. Savivaldybės taryba sprendimų projektus svarsto ir sprendimus priima Savivaldybės tarybos patvirtintame reglamente nustatyta tvarka ir terminais.

 

III SKYRIUS

KRITERIJŲ SĄRAŠAS, JŲ TAIKYMO IR VERTINIMO SISTEMA

 

9. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija), nustačiusi, kad bendrovė pateikė visus privalomus pateikti dokumentus ir informaciją, atlieka konkrečios prašyme nurodytos lošimų organizavimo vietos poveikio viešajai tvarkai, švietimui, kultūrai, visuomenės sveikatai, gyvenamajai aplinkai ir kriminogeninei situacijai vertinimą.

10. Nustatomi šie kriterijai nagrinėjant bendrovių prašymus, kai ketinama naujai atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą:

10.1Lošimo organizavimo vietų koncentracija. Vietoje, kurioje ketinama atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą, atliekant poveikio vertinimą, turi būti vertinama, kad lošimo organizavimo vietų koncentracija toje vietovėje neviršytų 1 lošimo vietos 5 m2 vertinant visus galiojančius Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Priežiūros tarnyba) išduotus lošimų veiklos leidimus pagal lošimų rūšis (informacija skelbiama Priežiūros tarnybos interneto svetainėje lpt.lrv.lt).

10.2. Atstumas iki švietimo įstaigos. Atliekant lošimų organizavimo vietos poveikio vertinimą turi būti vertinama, kad atstumas nuo lošimų organizavimo vietos iki artimiausios švietimo įstaigos turi būti ne mažesnis nei 100 m. Atstumas matuojamas, pasitelkiant gatvių ar kitokius planus. Atstumas matuojamas nuo švietimo įstaigos išorinės pastato sienos (matuojant nuo artimiausio pastato kampo) iki lošimų organizavimo vietos išorinės pastato sienos (matuojant tiesia trajektorija iki artimiausio pastato kampo).

10.3. Gyvenamųjų patalpų savininkų daugumos sutikimai. Jei lošimų organizavimo vietą ketinama atidaryti ar steigti pirmajame gyvenamojo namo aukšte, kuriame esančios negyvenamosios patalpos pagal namo projektą ir eksploataciją yra pritaikytos kitai veiklai ir turi pagrindinį įėjimą iš gatvės pusės, nesutampantį su įėjimu į namo laiptinę, vertinama, ar dauguma gyvenamųjų patalpų savininkų, sutinka, kad jų gyvenamojo namo pirmajame aukšte būtų steigiama ar atidaroma lošimų organizavimo vieta.

10.4. Atstumas iki kultūros ir sveikatos priežiūros įstaigų. Atliekant lošimų organizavimo vietos poveikio vertinimą turi būti vertinama, kad atstumas nuo lošimų organizavimo vietos iki kultūros ar sveikatos priežiūros įstaigos būtų ne mažesnis nei 100 m. Atstumas matuojamas, pasitelkiant gatvių ar kitokius planus. Atstumas matuojamas nuo kultūros ar sveikatos priežiūros įstaigos išorinės pastato sienos (matuojant nuo artimiausio pastato kampo) iki lošimų organizavimo vietos išorinės pastato sienos (matuojant tiesia trajektorija iki artimiausio pastato kampo).

10.5. Poveikis religinėms bendruomenėms ar bendrijoms laisvai skelbti savo mokslą ir atlikti savo apeigas. Atliekant poveikio vertinimą turi būti vertinama, kad atstumas nuo lošimų organizavimo vietos iki pastato, kuriame yra įsikūrusi tradicinė religinė bendruomenė ar bendrija būtų ne mažesnis nei 100 m. Atstumas matuojamas, pasitelkiant gatvių ar kitokius planus. pagal kuriuos būtų galima tiesia trajektorija  pamatuoti atstumą nuo religinės bendruomenės ar bendrijos teritorijos pradžios ar pastato, kuriame įsikūrusi religinė bendruomenė ar bendrija išorinės sienos iki lošimų organizavimo vietos išorinės sienos.  

11. Nustatomi šie kriterijai nagrinėjant bendrovių prašymus, kai ketinama tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje:

11.1. Nusikalstamų veikų, baudžiamųjų nusižengimų ir administracinių nusižengimų, susijusių su viešąja tvarka lošimų organizavimo vietoje, skaičius. Nustatoma, kad lošimų organizavimo vieta atitinka kriterijų, jeigu per pastaruosius vienus metus nusikalstamų veikų ir administracinių nusižengimų, susijusių su viešąja tvarka, skaičius neišaugo daugiau negu 5 procentais (duomenys tikrinami konkrečios lošimų organizavimo vietos adresu).

Kriterijui vertinti naudojami Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešai prieinami duomenys (https://maps.ird.lt/map/), vertinant 12 mėnesių laikotarpį iki prašymo užregistravimo Savivaldybės administracijoje dienos.

Tendencijai nustatyti lyginami 2 pastarųjų metų duomenys.

11.2. Kriminogeninės situacijos pablogėjimas. Nustatoma, kad lošimų organizavimo vieta atitinka kriterijų, jeigu per pastaruosius vienus metus bendras nusikalstamų veikų ir administracinių nusižengimų skaičius neišaugo daugiau negu 10 procentų (duomenys tikrinami konkrečios lošimų organizavimo vietos adresu).

Kriterijui vertinti naudojami Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešai prieinami duomenys (https://maps.ird.lt/map/), vertinant 12 mėnesių laikotarpį iki prašymo užregistravimo Savivaldybės administracijoje dienos.

Tendencijai nustatyti lyginami 2 pastarųjų metų duomenys.

11.3. Gyventojų skundų skaičius, kai lošimų organizavimo veiklą siekiama tęsti pirmajame gyvenamojo namo aukšte, kuriame esančios negyvenamosios patalpos pagal namo projektą ir eksploataciją yra pritaikytos kitai veiklai ir turi pagrindinį įėjimą iš gatvės pusės, nesutampantį su įėjimu į namo laiptinę. Atliekant lošimų organizavimo vietos poveikio vertinimą vertinama, ar leidimo organizuoti lošimus galiojimo laikotarpiu buvo gauta pagrįstų gyventojų skundų dėl lošimo organizavimo vietos veiklos. Nustatoma, kad lošimų organizavimo vieta atitinka kriterijų, jeigu per pastaruosius vienus metus pagrįstų gyventojų skundų skaičius neviršija penkių.

11.4. Naujai įsteigtos švietimo, kultūros, sveikatos priežiūros įstaigos, religinės bendruomenės ar bendrijos vietos. Atliekant lošimų organizavimo vietos poveikio vertinimą vertinama, ar leidimo organizuoti lošimus galiojimo laikotarpiu pasikeitė lošimų vietų koncentracija, ar buvo įsteigtos naujos švietimo, kultūros, sveikatos priežiūros įstaigos, religinės bendruomenės ar bendrijos, mažesniu nei 100 m. atstumu nuo lošimų organizavimo vietos. Atstumas matuojamas, pasitelkiant gatvių ar kitokius planus. Atstumas matuojamas nuo atitinkamo pastato išorinės sienos (matuojant nuo artimiausio pastato kampo) iki lošimų organizavimo vietos išorinės pastato sienos (matuojant tiesia trajektorija iki artimiausio pastato kampo). Jei nustatomos šios pakitusios aplinkybės, lošimų organizavimo vietos poveikio vertinimas atliekamas vadovaujantis Aprašo 10 punkte nustatytais kriterijais.

12. Bendrą poveikio vertinimą atlieka Komisija, užpildydama nustatytos formos lentelę (priedas). Nevertinami kriterijai lentelės skiltyje „Tenkina / netenkina kriterijų“ pažymimi įrašant žodį „Nevertinama“.

13. Kiti Savivaldybės administracijos padaliniai ir (ar) įstaigos prireikus pagal kompetenciją privalo Komisijai, nagrinėjančiai bendrovės prašymą ir atliekančiai bendrą poveikio vertinimą, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu suteikti prašomą informaciją, susijusią su konkrečios lošimų organizavimo vietos bendru poveikio vertinimu.  

14. Komisija, atlikusi bendrą poveikio vertinimą, per Savivaldybės administracijos direktorių teikia pasiūlymus pritarti ar nepritarti sprendimui dėl sutikimo atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje. Savivaldybės administracijos kompetentingas padalinys rengia du alternatyvius (dėl sutikimo ir dėl nesutikimo) Savivaldybės tarybos sprendimų projektus ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia juos svarstyti Savivaldybės tarybai. Bendrą poveikio vertinimą pagrindžiantys ir kiti prašymo nagrinėjimo metu gauti dokumentai pridedami Savivaldybės dokumentų valdymo sistemoje prie sprendimo projekto.

15. Komisija rekomenduoja pritarti sprendimo projektui dėl sutikimo:

15.1. atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą, kai steigiant ar atidarant naują lošimų organizavimo vietą turi būti tenkinami visi Aprašo 10 punkte nurodyti kriterijai. Tas pats taikoma ir kai lošimų organizavimo vietą ketinama atidaryti ar steigti pirmajame gyvenamojo namo aukšte, kuriame esančios negyvenamosios patalpos pagal namo projektą ir eksploataciją yra pritaikytos kitai veiklai ir turi pagrindinį įėjimą iš gatvės pusės, nesutampantį su įėjimu į namo laiptinę;

15.2. tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje, kai tenkinami visi Aprašo 11 punkte numatyti kriterijai.

16. Komisija rekomenduoja nepritarti sprendimo projektui dėl sutikimo atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje, kai nėra tenkinami visi nustatyti kriterijai.

17. Savivaldybės tarybos sprendimų projektai nerengiami ir Savivaldybės tarybos sutikimai neišduodami, jeigu:

17.1. paaiškėja, kad lošimų organizavimo vietą ketinama atidaryti ar steigti Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo 10 straipsnio 2 dalyje nurodytose vietose;

17.2. bendrovė per Aprašo 6 punkte nustatytą terminą nepateikia trūkstamų dokumentų ir (ar) nepašalina prašyme nustatytų trūkumų;

17.3. bendrovė raštu kreipėsi į Savivaldybės administraciją dėl prašymo atšaukimo.

18. Savivaldybės administracijos direktorius apie atsisakymą rengti Savivaldybės tarybos sprendimų projektus, esant Aprašo 17 punkte nustatytiems pagrindams, bendrovę informuoja raštu. Toks Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimas gali būti skundžiamas teisės aktų nustatyta tvarka.

19. Savivaldybės taryba priima sprendimą sutikti arba nesutikti atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą arba tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje.

20. Apie Savivaldybės tarybos priimtą sprendimą bendrovė informuojama raštu.

21. Savivaldybės tarybos priimti sprendimai gali būti skundžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Asmens duomenys, gauti sutikimų atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje išdavimo metu, tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą ir saugumą.

23. Valstybės tarnautojai ir darbuotojai už Aprašo nuostatų nesilaikymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

24. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų veiksmai dėl Aprašo įgyvendinimo gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

________________________

 

part_275bf14520144d3eb068d122b3aebc1d_end


 

Lošimų organizavimo vietos poveikio

vertinimo kriterijų ir prašymų nagrinėjimo

tvarkos aprašo

priedas

 

LOŠIMŲ ORGANIZAVIMO VIETOS POVEIKIO VIEŠAJAI TVARKAI, ŠVIETIMUI, KULTŪRAI, VISUOMENĖS SVEIKATAI, GYVENAMAJAI APLINKAI IR KRIMINOGENINEI SITUACIJAI VERTINIMO LENTELĖ

 

20   -    - 

 

Prašymo teikėjas (bendrovė):

Prašymo data, registracijos Nr.

Prašymas sutikti atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą / tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje ______________________________________.

(lošimų organizavimo vietos adresas)

 

Kriterijus

Klausimas

Vertinimas

Tenkina / netenkina kriterijų

(įrašyti)

Atsakymas TAIP

Atsakymas NE

1. Lošimo organizavimo vietų koncentracija.

Ar lošimo organizavimo vietų koncentracija vietovėje neviršija 1 lošimo vietos 5 kv. kilometrams teritorijos vertinant visus galiojančius Priežiūros tarnybos išduotus lošimų veiklos leidimus pagal lošimų rūšis?

 

 

 

£

 

 

 

£

 

2. Gyvenamųjų patalpų savininkų sutikimai

*Privaloma tik Aprašo 10.3 papunktyje nurodytu atveju

Ar yra gauti gyvenamojo namo gyvenamosios paskirties patalpų savininkų daugumos sutikimai atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą gyvenamojo namo pirmajame aukšte?

 

 

 

£

 

 

 

£

 

3. Atstumas iki artimiausios švietimo įstaigos

Ar lošimų organizavimo vieta yra atidaroma ar steigiama didesniu nei 100 m. atstumu nuo artimiausios švietimo įstaigos?

 

 

£

 

 

£

 

 

4. Atstumas iki artimiausių kultūros ir sveikatos priežiūros įstaigų

Ar lošimų organizavimo vieta yra atidaroma ar steigiama didesniu nei 100 m. atstumu nuo artimiausių kultūros ir sveikatos priežiūros įstaigų?

 

 

£

 

 

£

 

5. Poveikis religinėms bendruomenėms ar bendrijoms  laisvai skelbti savo mokslą ir atlikti savo apeigas.

Ar lošimų organizavimo vieta yra atidaroma ar steigiama didesniu  nei 100 m. atstumu nuo artimiausio pastato, kuriame yra įsikūrusi tradicinė religinė bendruomenė ar bendrija?

 

 

 

£

 

 

 

£

 

6. Nusikalstamų veikų ir administracinių nusižengimų, susijusių su viešąja tvarka lošimų organizavimo vietoje, skaičius

Ar per pastaruosius 2 metus nusikalstamų veikų ir administracinių nusižengimų, susijusių su viešąja tvarka, skaičius lošimų organizavimo vietos adresu išaugo daugiau negu 5 procentais?

 

 

 

£

 

 

 

£

 

7. Kriminogeninės situacijos pablogėjimas

Ar per pastaruosius 2 metus bendras nusikalstamų veikų ir administracinių nusižengimų skaičius lošimų organizavimo vietos adresu išaugo daugiau negu 10 procentų?

 

 

 

£

 

 

 

£

 

8. Gyventojų skundų skaičius, kai lošimų organizavimo veiklą siekiama tęsti pirmajame gyvenamojo namo aukšte.

Ar leidimo organizuoti lošimus galiojimo laikotarpiu buvo gauta daugiau nei 5 pagrįsti gyventojų skundai dėl lošimo organizavimo vietos veiklos?

 

 

£

 

 

£

 

6. Naujai įsteigtos švietimo, kultūros, sveikatos priežiūros įstaigos.

Ar buvo įsteigtos naujos švietimo, kultūros, sveikatos priežiūros įstaigos mažesniu nei 50 m atstumu nuo lošimų organizavimo vietos

 

 

 

 

£

 

 

 

£

 

* Atsižvelgiant į prašymo pobūdį (atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje), nevertinami kriterijai žymimi įrašant žodį „Nevertinama“.

 

Bendras vertinimas

 

 

Atsižvelgdami į bendrą vertinimą, rekomenduojame Zarasų rajono savivaldybės tarybai pritarti sprendimo projektui dėl sutikimo / nesutikimo atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą / tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje ______________________________.

(lošimų organizavimo vietos adresas)

 

______________________________                                                         __________________

(Komisijos pirmininkas)                                                                                                                (parašas, vardas, pavardė)

 

 

part_2a15907083834e48a37ab6efcee47e09_end