LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2015 M. rugpjūčio 12 D. ĮSAKYMO NR. 1V-620 „DĖL NEGAUTŲ TRANZITO VIZŲ MOKESČIŲ APSKAIČIAVIMO, DEKLARAVIMO IR KOMPENSAVIMO VIDAUS SAUGUMO FONDO FINANSINĖS PARAMOS LĖŠOMIS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2021 m. gruodžio 15 d. Nr. 1V-902
Vilnius
Pakeičiu Negautų tranzito vizų mokesčių apskaičiavimo, deklaravimo ir kompensavimo Vidaus saugumo fondo finansinės paramos lėšomis tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. rugpjūčio 12 d. įsakymu Nr. 1V-620 „Dėl Negautų tranzito vizų mokesčių apskaičiavimo, deklaravimo ir kompensavimo Vidaus saugumo fondo finansinės paramos lėšomis tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Negautų tranzito vizų mokesčių apskaičiavimo, deklaravimo ir kompensavimo Vidaus saugumo fondo finansinės paramos lėšomis tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato 2014 m. balandžio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 515/2014, kuriuo kaip Vidaus saugumo fondo dalis nustatoma išorės sienų ir vizų finansinės paramos priemonė ir panaikinamas sprendimas Nr. 574/2007/EB (toliau – Reglamentas Nr. (ES) Nr. 515/2014) 11 straipsnio 1 dalyje nustatytų kompensuoti negautų tranzito vizų mokesčių, kurie atsiranda įgyvendinant specialiąją tranzito schemą pagal 2003 m. balandžio 14 d. Tarybos reglamentą (EB) Nr. 693/2003, nustatantį specialų supaprastinto tranzito dokumentą (STD), supaprastinto tranzito geležinkeliu dokumentą (STGD) ir iš dalies pakeičiantį Bendrąją konsulinę instrukciją ir Bendrąjį vadovą (toliau – Reglamentas (EB) Nr. 693/2003), ir 2003 m. balandžio 14 d. Tarybos reglamentą (EB) Nr. 694/2003 dėl supaprastinto tranzito dokumentų (STD) ir supaprastinto tranzito geležinkeliu dokumentų (STGD), numatytų Reglamente (EB) Nr. 693/2003, vienodos formos (toliau – Reglamentas (EB) Nr. 694/2003), apskaičiavimą, deklaravimą ir pripažinimą tinkamais kompensuoti iš Vidaus saugumo fondo finansinės paramos lėšų, kuriomis kompensuojami negauti tranzito vizų mokesčiai, ir šių lėšų pervedimą į valstybės biudžetą.“
2. Pakeičiu 4.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„4.1. negautus tranzito vizų mokesčius už prašymus išduoti supaprastinto tranzito dokumentą (toliau – STD) apskaičiuoja pateiktų prašymų išduoti STD skaičių daugindama iš prašymo išduoti vizą nagrinėjimo mokesčio, nustatyto Europos Bendrijos ir Rusijos Federacijos susitarimo dėl vizų Europos Sąjungos ir Rusijos Federacijos piliečiams išdavimo tvarkos supaprastinimo (toliau – susitarimas dėl vizų išdavimo tvarkos supaprastinimo) 6 straipsnio 1 dalyje, ir mokesčio, nustatyto Reglamento (EB) Nr. 693/2003 7 straipsnio 1 dalyje, skirtumo;“.
3. Pakeičiu 91 punktą ir jį išdėstau taip:
„91. Jei, pasibaigus N einamiesiems metams, nacionalinės Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programos veiksmų įgyvendinimo planas N-1 metams, išskyrus 2020 metus, nebuvo pakeistas, įgaliotoji institucija ne vėliau kaip iki N+1 metų rugsėjo 25 d. atsakingai institucijai pateikia raštu patikslintą savo išvadą dėl negautų tranzito vizų mokesčių kompensavimo tinkamumo už N-1 metus, išskyrus patikslintas išvadas dėl negautų tranzito vizų mokesčių kompensavimo tinkamumo už 2014 metus ir 2015 metus, kurios turi būti pateiktos atsakingai institucijai iki 2017 m. birželio 1 d., bei už 2020 metus, kuri turi būti pateikta atsakingai institucijai iki 2023 m. birželio 1 d., kurioje negautų tranzito vizų mokesčių pagrindimo dokumentų nagrinėjimo momentu netinkami kompensuoti negauti tranzito vizų mokesčiai turi būti pripažinti netinkamais kompensuoti negautais tranzito vizų mokesčiais. Atsakinga institucija, gavusi patikslintą (-as) išvadą (-as) dėl negautų tranzito vizų mokesčių kompensavimo tinkamumo už 2014 metus, 2015 metus, N-1 metus, 2020 metus, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas ją (jas) patikrina, užpildydama patikros lapą (-us). Jeigu atsakinga institucija turi pastabų dėl pateiktos patikslintos išvados dėl negautų tranzito vizų mokesčių kompensavimo tinkamumo, ji raštu ir (arba) elektroniniu paštu informuoja įgaliotąją instituciją apie patikrinimo metu nustatytus trūkumus ir nurodo terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 2 darbo dienos ir ilgesnis kaip 5 darbo dienos, jeigu atsakinga ir įgaliotoji institucijos bendru sutarimu nenusprendžia kitaip, trūkumams pašalinti.“