PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2020 M. SPALIO 23 D. ĮSAKYMO NR. A-605 „DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO, AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2021 m. gruodžio 22 d. Nr. A-832
Panevėžys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 8 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. lapkričio 11 d. įsakymu Nr. A1-802 „Dėl Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo, Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ ir Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“,
p a k e i č i u Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 23 d. įsakymu Nr. A-605 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2020 m. spalio 23 d. įsakymu Nr. A-605
(Panevėžio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2021 m. gruodžio 22 d. įsakymo Nr. A-832
redakcija)
PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO, AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 2 straipsnio 10 dalyje nurodytų socialinių paslaugų įstaigų, pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdančių (vykdysiančių) veiklą Panevėžio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje (toliau – įstaigų), atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, sutarties sudarymo tvarką.
3. Įstaigų akreditavimo uždaviniai:
3.1. įvertinti įstaigos potencialą ir pasirengimą organizuoti vaikų socialinės priežiūros paslaugas;
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ VERTINIMO BEI SPRENDIMŲ PRIĖMIMO PROCEDŪROS
5. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – Pareiškėjas), pateikia Socialinės paramos skyriui nustatytos formos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – prašymas), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas). Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.
6. Pareiškėjas kartu su prašymu pateikia Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodytus ir lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens) ar jų kopijas.
7. Prašymas ir dokumentai gali būti pateikiami:
7.1. vienu elektroniniu laišku adresu socparama@panrs.lt. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas;
8. Socialinės paramos skyrius, gavęs prašymą, įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos aprašo 9 punkte keliamus reikalavimus. Nustačius, kad Pareiškėjas prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusį Pareiškėją ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą Pareiškėjas trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas Pareiškėjo pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai Pareiškėjas informuojamas raštu, nurodant minėtos procedūros nutraukimo priežastį.
9. Socialinės paramos skyrius vertinimo metu užpildo Atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo formą (1 priedas), kurioje įvertinus prašymo ir dokumentų atitiktį nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, pateikia išvadą ir siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo ir joje pasirašo.
10. Pareiškėjo ir pateiktų dokumentų atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros reikalavimams vertinimas vykdomas ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų nuo prašymo gavimo dienos.
III SKYRIUS
TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS
12. Nustačius, kad Pareiškėjas prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, Socialinės paramos skyriaus siūlymu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu priimamas sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakyme nurodomas įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio / filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas ir teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama kitu, ne įstaigos buveinės, adresu) ir akredituojamos socialinės priežiūros vietų skaičius. Apie priimtą sprendimą Pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu, pateikiant sprendimo kopiją.
13. Socialinės paramos skyrius įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, įveda sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą, į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).
14. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo. Sutarties projektą rengia Socialinės paramos skyriaus darbuotojas, atsakingas už socialinių paslaugų administravimą. Sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ir įstaigos vadovas.
15. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugos finansuojamos iš savivaldybės biudžeto lėšų ir iš valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams.
16. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaiga iš naujo kreipiasi į Socialinės paramos skyrių šiame Tvarkos apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.
17. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, Pareiškėjas ar akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdamas (nedelsdama), bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Socialinės paramos skyrių, nurodydamas (nurodydama), kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdamas (pateikdama) iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos Socialinės paramos skyrius patikslina šiuos duomenis SPIS.
IV SKYRIUS
PRAŠYMŲ DĖL AKREDITUOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PATEIKIMAS, NAGRINĖJIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS
18. Dėl akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugų skyrimo į asmens gyvenamosios vietos seniūniją arba į akredituotą vaikų dienos socialinę priežiūrą teikiančią įstaigą (toliau – Vaikų dienos centras), raštišku prašymu socialinėms paslaugoms gauti (toliau – prašymas-paraiška), patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“ (SP-8 forma) gali kreiptis:
18.2. socialinis darbuotojas (atvejo vadybininkas ar socialinis darbuotojas, dirbantis su šeimomis), teikiantis socialinę priežiūrą šeimoms (dėl vaiko iš socialinę riziką patiriančios šeimos arba socialinę riziką patiriančio vaiko);
19. Jei akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos poreikis nustatytas atvejo vadybos proceso metu, kartu su prašymu-paraiška vaiko atstovas pagal įstatymą ar atvejo vadybininkas, ar socialinis darbuotojas darbui su šeima, ar Vaikų dienos centro socialinis darbuotojas pateikia atvejo vadybininko rekomendaciją.
20. Vaiko dienos socialinės priežiūros poreikis nustatomas vadovaujantis Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. sausio 22 d. įsakymu Nr. A1-56.
21. Vaiko dienos socialinės priežiūros poreikio vertinimo formą gali nustatyti:
22. Socialinių paslaugų poreikio vertinimas su visais susijusiais dokumentais ne vėliau kaip per 3 darbo dienas pateikiamas Socialinės paramos skyriui.
23. Socialinės paramos skyriaus atsakingas specialistas per 5 darbo dienas nuo visų reikiamų dokumentų gavimo dienos užpildo sprendimo dėl socialinių paslaugų asmeniui skyrimo formą
(SP-9), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“, ir pateikia pasirašyti Socialinės paramos skyriaus vedėjui.
24. Vaikų dienos centras parenkamas atsižvelgiant į asmens pageidavimą ir Vaikų dienos centro galimybes suteikti reikiamas paslaugas.
25. Jeigu laikinai nėra galimybės teikti akredituotą socialinę priežiūrą asmens pageidaujamame Vaikų dienos centre, pasiūlomas kitas artimiausias Vaikų dienos centras. Asmeniui nesutikus, jis įrašomas į laukiančiųjų gauti paslaugas pageidaujamame Vaikų dienos centre eilę pagal sprendimo dėl socialinių paslaugų skyrimo priėmimo datą (kai yra tos pačios datos sprendimų – pagal asmens prašymo pateikimo registracijos datą).
26. Pirmenybė gauti paslaugas teikiama asmenims (šeimoms) pagal socialinio darbuotojo ar socialinio pedagogo rekomendaciją.
28. Priimtas sprendimas teikti akredituotas vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugas per 5 darbo dienas pateikiamas Vaikų dienos centrui. Vaikų dienos centras, gavęs sprendimą, sudaro akredituotos socialinės priežiūros paslaugos teikimo sutartį tarp Vaikų dienos centro ir asmens ar jo atstovo pagal įstatymą.
29. Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos pradedamos teikti ne anksčiau kaip nuo sprendimo priėmimo dienos.
30. Kitos akredituotos socialinės priežiūros paslaugos: pagalba į namus; socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar)atkūrimas; apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose; intensyvi krizių įveikimo pagalba; laikinas atokvėpis; pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti; apgyvendinimas apsaugotame būste, asmeniui (šeimai) skiriamos, sustabdomos, nutraukiamos ar skiriamos iš naujo Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintame Panevėžio rajono savivaldybės socialinių paslaugų teikimo tvarkos apraše numatytais atvejais.
31. Akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga parenkama atsižvelgiant į asmens pageidavimą ir akredituotą socialinę priežiūrą teikiančios įstaigos galimybes suteikti reikiamas paslaugas.
32. Socialinės paramos skyriaus atsakingas specialistas sudaro akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavėjo asmens bylą ir ją perduoda asmens pasirinktai akredituotą socialinę priežiūrą teikiančiai įstaigai ne vėliau kaip iki paslaugų teikimo pradžios.
V SKYRIUS
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ
34. Akredituotos socialinės priežiūros kontrolė vykdoma vertinant akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę ir atliekant šių paslaugų teikimo stebėseną, įstaigų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl įstaigos teikiamų paslaugų tobulinimo pateikimą.
35. Vertinimas atliekamas naudojant apklausos žodžiu ir / ar raštu, anketinės apklausos, asmens vertinimo, savęs įsivertinimo, stebėjimo, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimo ir kitus metodus.
36. Vertinimas organizuojamas asmens lygmeniu ir įstaigos lygmeniu:
36.1. asmens lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti asmens nuomonę apie paslaugas ir jų pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikį. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros asmens apklausos anketą (2 priedas);
36.2. paslaugų kokybė asmens lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per metus, bendradarbiaujant su įstaiga.
37. Socialinės paramos skyrius, prieš pradėdamas įstaigos vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas elektroniniu būdu įstaigą informuoja apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos įstaiga patikrinimo metu turės pateikti Socialinės paramos skyriaus darbuotojams, sąrašą.
38. Socialinės paramos skyrius turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti įstaigos vertinimą šiais atvejais:
38.1. gavęs valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;
38.2. gavęs fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie įstaigos galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;
39. Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (3 priedas).
40. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigos vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei asmenis, kad gautų informacijos apie įstaigos teikiamas paslaugas.
42. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigos paslaugų vertinimą, tikrina, ar įstaiga laikosi akredituotos socialinės priežiūros teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų.
43. Socialinės paramos skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.
44. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).
45. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Socialinės paramos skyriaus specialistų, atlikusių vertinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, Socialinės paramos skyriui teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi vykdydama rekomendacijas.
46. Socialinės paramos skyrius patikrina, ar įstaiga įvykdė rekomendacijas, ir apie tai pažymi vertinimo akte.
VI SKYRIUS
ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS
48. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Įstatyme nustatytais atvejais ir gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
50. Tvarkos aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
51. Socialinės paramos skyriaus specialistai teikia informaciją ir konsultuoja įstaigas socialinės priežiūros akreditavimo klausimais.
52. Socialinės paramos skyrius viešina įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal paslaugas), ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo tvarką savivaldybės interneto svetainėje www.panrs.lt.
Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos
socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos
socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
1 priedas
(Atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo forma)
___________________________________________________________________________________________________________
(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)
________________ Nr. _______
(registracijos data ir numeris)
___________________
(sudarymo vieta)
Vertinimo pradžia _____________________
(data)
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Kriterijaus rodiklis |
Kriterijaus įvertinimas (pažymėti x) |
Apibūdinimas (pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardyti trūkumus) |
Terminas trūkumams pašalinti (pildoma, jeigu nustatyti) |
Trūkumas pašalintas / nepašalintas (pildoma, jeigu buvo nustatytas) (pažymėti x) |
1. |
Prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta reikalinga informacija |
□ pateiktas nustatytos formos |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
□ užpildytas lietuvių kalba |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
□ pateikta visa reikalinga informacija |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
2. |
Pateikti visi Tvarkos aprašo |
□ įstaigos steigimo dokumentas |
□ pateiktas □ nepateiktas □ netaikoma (savivaldybė dokumentą turi) |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
□ dokumentas, patvirtinantis asmens teisę veikti pareiškėjo vardu |
□ pateiktas □ nepateiktas |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
□ deklaracija, pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis patalpomis, kuriose planuojama vykdyti (vykdoma) veiklą (veikla) |
□ pateikti □ nepateikti □ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi) |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
□ įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybių sąrašą |
□ pateiktas □ nepateiktas □ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi) |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio |
□ pateiktas □ nepateiktas □ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi) |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
3. |
Įstaiga atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus įstaigoms, pageidaujančioms teikti akredituotą socialinę priežiūrą* |
□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų pareigybių skaičius |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
||
□ patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos) |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalintas □ nepašalintas |
*Kriterijus vertinamas pagal pateiktus įstaigos dokumentus. Jeigu specialistui trūksta informacijos dėl patalpų atitikties akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo reikalavimams (kai paslaugoms teikti jos būtinos), gali apžiūrėti patalpas socialinės priežiūros paslaugų teikimo vietoje.
Išvada įvertinus įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitiktį nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams:
□ įstaiga atitinka nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus.
□ įstaiga neatitinka nustatytų akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų.
Socialinės paramos skyriaus siūlymas Savivaldybės administracijos direktoriui:
□ priimti sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.
□ priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.
Vertinimo pabaiga _____________________
(data)
Skyriaus vedėjas ___________________ ____________________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Vyriausiasis specialistas ___________________ ___________________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Panevėžio rajono savivaldybėje
teikiamos socialinės priežiūros
akreditavimo, akredituotos socialinės
priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
2 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS ASMENS APKLAUSOS ANKETA
Kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Panevėžio rajono savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką. Visi atsakymai mums labai svarbūs.
________________________________________________________________________________
1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote / gaunate 20..... metais, ir įvertinkite jų kokybę
Pabraukite gautą / gaunamą paslaugą |
Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5 (5 – aukščiausias įvertinimas) |
Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą |
Vaikų dienos socialinė priežiūra |
|
|
Pagalba į namus |
|
|
Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
|
|
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
Laikinas apnakvindinimas |
|
|
Psichosocialinė pagalba |
|
|
Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir besirengiantiems jais tapti |
|
|
Kitos (įrašykite) ............................................................................. |
|
|
2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (apibraukite tinkantį variantą)
o taip
o ne
3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)
|
|
|
4. Pateikite pasiūlymų, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės.
|
|
|
____________________________
Panevėžio rajono savivaldybėje
teikiamos socialinės priežiūros
akreditavimo, akredituotos socialinės
priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
3 priedas
(Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo akto forma)
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS
Įstaigos pavadinimas _________________________________________________________________
Apsilankymo tikslas __________________________________________________________________
Įstaigos vertinimo kriterijai:
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
Atitiktis rekomendacijoms: taip / ne / iš dalies / netaikoma |
Pastabos / rekomendacijos |
1. |
Paslaugos gavėjai |
Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių. |
|
|
|
|
Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga. |
|
|
|
|
Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis. |
|
|
2. |
Paslaugų teikimas |
Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas. |
|
|
|
|
Nustatytos darbo tvarkos taisyklės, patvirtintas (-i) paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai), su jais supažindinti darbuotojai. |
|
|
|
|
Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą. |
|
|
|
|
Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas, rengiami individualūs darbo su vaiku ir šeimos nariais planai*. |
|
|
|
|
Vykdoma vidaus kontrolė. |
|
|
|
|
Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)**. |
|
|
|
|
Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos. |
|
|
3. |
Teikiantis paslaugas personalas |
Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas. |
|
|
|
|
Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją. |
|
|
|
|
Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus*. |
|
|
|
|
Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija. |
|
|
4. |
Paslaugų teikimo vieta |
Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus. |
|
|
|
|
Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas*. |
|
|
5. |
Paslaugų viešinimas |
Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.). |
|
|
6. |
Bendradarbiavimas |
Paslaugos teikimas derinamas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., sudarytos bendradarbiavimo su socialiniais partneriais sutartys. |
|
|
7. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas |
Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo. |
|
|
* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą
** Taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms
Tikrinti dokumentai:
|
|
|
Išvados:
|
|
|
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):
|
|
|
Vertinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Įstaiga įvykdė rekomendacijas / neįvykdė rekomendacijų.
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Pakartotinio patikrinimo data _____________