LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2007 M. SAUSIO 11 D. ĮSAKYMO NR. 3-07 „DĖL KITOKIO NEI 1435 MM IR 1520 MM PLOČIO VĖŽIŲ GELEŽINKELIŲ TINKLŲ TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ IR GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO EISMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. birželio 12 d. Nr. 3-295
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2007 m. sausio 11 d. įsakymą Nr. 3-07 „Dėl Kitokio nei 1435 mm ir 1520 mm pločio vėžių geležinkelių tinklų techninių reikalavimų ir geležinkelių transporto eismo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija:
„LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL KITOKIO NEI 1435 MM IR 1520 MM PLOČIO VĖŽIŲ GELEŽINKELIŲ TINKLŲ TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ IR GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO EISMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto eismo saugos įstatymo 1 straipsnio 4 dalimi,
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos susisiekimo
ministro 2007 m. sausio 11 d. įsakymu
Nr. 3-07
(Lietuvos Respublikos susisiekimo
ministro 2023 m. birželio 12 d. įsakymo
Nr. 3-295 redakcija)
KITOKIO NEI 1435 MM IR 1520 MM PLOČIO VĖŽIŲ GELEŽINKELIŲ TINKLŲ TECHNINIAI REIKALAVIMAI IR GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO EISMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kitokio nei 1435 mm ir 1520 mm pločio vėžių geležinkelių tinklų techniniai reikalavimai ir geležinkelių transporto eismo organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato 750 mm pločio vėžės geležinkelio (toliau – siaurasis geležinkelis) infrastruktūros ir siaurojo geležinkelio riedmenų (toliau – riedmenys) techninės priežiūros reikalavimus ir siaurojo geležinkelio transporto eismo (toliau – transporto eismas) organizavimo tvarką.
2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
2.1. Apsauginis aklakelis (toliau – aklakelis) – siaurojo geležinkelio stoties aklakelis, į kurį nukreipiami sustabdyti nevaldomi riedmenys.
2.2. Apsauginis iešmas – iešmas, kuriuo neleidžiama riedmenims patekti į siaurojo geležinkelio kelią.
2.4. Kryžmėženklis – ženklas, kuriuo parodomas kryžmės šerdies pločio ir ilgio santykis, rašomas trupmena 1/N, kur N – sveikasis skaičius, rodantis, kiek kartų kryžmės šerdies ilgis yra didesnis už jos plotį (1/6, 1/9, 1/11, 1/18, 1/22).
2.5. Lemiamasis nuolydis – stačiausias skaičiuojamasis siaurojo geležinkelio kelio nuolydis, pagal kurį nustatoma vieno lokomotyvo įkalniui traukiamo sąstato svorio norma, važiuojant mažiausiu skaičiuojamuoju greičiu.
2.6. Lokomotyvas – geležinkelių transporto priemonė siaurojo geležinkelio vagonams ar jų sąstatams siaurojo geležinkelio keliu traukti.
2.7. Manevravimas – riedmenų judėjimas formuojant sąstatus siaurojo geležinkelio keliuose, stumiant riedmenis į krovos, tikrinimo, parangos, remonto, stovėjimo vietas ir iš jų į siaurojo geležinkelio kelius, taip pat traukiant riedmenis į šias vietas ir iš jų.
2.8. Pagrindiniai siaurojo geležinkelio keliai – tarpstočių ir stočių siaurojo geležinkelio keliai – tiesioginė tarpstočių siaurojo geležinkelio kelių, dažniausiai per iešmus einančių tiesiai, tąsa.
2.9. Riedmenys – geležinkelių transporto priemonės, judančios siaurojo geležinkelio keliais, naudojančios trauką arba jos nenaudojančios, traukiamos kitų riedmenų ar traukiančios kitus riedmenis.
2.10. Riedmenų techninė priežiūra – techninės paslaugos (riedmenų techninės būklės tikrinimai, riedmenų remontas ir kiti veiksmai) ir įgyvendinamos teisinės ir organizacinės priemonės siekiant užtikrinti, kad naudojami riedmenys būtų saugūs ir nekeltų pavojaus žmonėms, siaurojo geležinkelio infrastruktūrai, turtui ir aplinkai.
2.11. Siaurojo geležinkelio infrastruktūra – siaurojo geležinkelio statiniai, įranga ir įrenginiai, įskaitant šių objektų užimamą žemę, būtini transporto eismui organizuoti ir valdyti bei jo saugai užtikrinti.
2.12. Siaurojo geležinkelio infrastruktūros valdytojas – fizinis ar juridinis asmuo, teisėtu pagrindu valdantis siaurojo geležinkelio infrastruktūrą, atsakingas už jos priežiūrą, plėtrą ir transporto eismo saugą ir vykdantis keleivių ir (ar) krovinių vežimo riedmenimis veiklą siaurojo geležinkelio infrastruktūroje.
2.13. Siaurojo geležinkelio kelias – inžinerinis statinys, kurį sudaro žemės sankasa, viršutinė kelio konstrukcija (antpilo sluoksnis, pabėgiai, bėgiai) ir kiti siaurojo geležinkelio inžineriniai įrenginiai.
2.14. Siaurojo geležinkelio kelio gretbėgis – lygiagrečiai su siaurojo geležinkelio kelio bėgiu tam tikru atstumu nuo jo vėžės vidaus pusėje klojamas papildomas bėgis, skirtas riedmenų aširačių skersiniam poslinkiui riboti.
2.15. Siaurojo geležinkelio kelio sankasa – grunto inžinerinis statinys, kuris yra viršutinės siaurojo geležinkelio kelio konstrukcijos ir kitų jos elementų pagrindas.
2.16. Siaurojo geležinkelio pervaža (toliau – pervaža) – siaurojo geležinkelio kelio ir automobilių kelio susikirtimo tame pačiame lygyje vieta.
2.17. Siaurojo geležinkelio statinio atnaujinimas (toliau – atnaujinimas) – esamo siaurojo geležinkelio statinio kapitalinio remonto darbai, kuriuos atlikus nepakeičiamos siaurojo geležinkelio statinio eksploatacinės charakteristikos.
2.18. Siaurojo geležinkelio statinio modernizavimas (toliau – modernizavimas) – esamo siaurojo geležinkelio statinio rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbai, kuriuos atlikus pagerinamos siaurojo geležinkelio statinio eksploatacinės charakteristikos.
2.19. Siaurojo geležinkelio stotis (toliau – stotis) – siaurojo geležinkelio statinių ir įrenginių kompleksas, užimantis tam tikrą žemės sklypą ir skirtas traukiniams priimti, skirstyti, formuoti, praleisti ir išleisti, keleiviams, bagažo ir (ar) krovinių siuntėjams (gavėjams) aptarnauti.
2.20. Siaurojo geležinkelio traukinio mašinistas (toliau – mašinistas) – fizinis asmuo, išklausęs siaurojo geležinkelio traukinio mašinistams skirtus mokymus ir valdantis riedmenis siaurojo geležinkelio infrastruktūroje.
2.21. Siaurojo geležinkelio traukinys (toliau – traukinys) – sudarytas ir sukabintas siaurojo geležinkelio vagonų sąstatas su vienu ar keliais veikiančiais lokomotyvais, taip pat važiuojantis lokomotyvas ar kiti savaeigiai riedmenys.
2.22. Signalinis ženklas – Geležinkelių transporto eismo signalizacijos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 1997 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 483 „Dėl Geležinkelių transporto eismo signalizacijos taisyklių patvirtinimo“, XII skyriuje nustatytos formos, spalvos ir dydžio ženklas, kuriuo mašinistas įspėjamas apie atliktinus veiksmus ar transporto eismo sąlygas.
3. Visi siaurojo geležinkelio infrastruktūros valdytojo rengiami siaurojo geležinkelio infrastruktūros, siaurojo geležinkelio įrenginių ir riedmenų techninio panaudojimo, siaurojo geležinkelio statinių ir riedmenų techninės priežiūros, transporto eismo organizavimo ir transporto eismo saugos užtikrinimo vidaus dokumentai (nuostatai, taisyklės, tvarkos aprašai, instrukcijos ar pan.) (toliau – vidaus dokumentai) turi atitikti Tvarkos aprašo nuostatas.
II SKYRIUS
SIAUROJO GELEŽINKELIO INFRASTRUKTŪRA
5. Siaurojo geležinkelio statiniai turi turėti Tvarkos aprašo 1 priede nurodytos pavyzdinės formos techninį pasą, kuriame pateikiami svarbiausi jų techniniai ir eksploataciniai duomenys.
7. Atstumas tarp gretimų stoties siaurojo geležinkelio kelių ašių tiesiuose siaurojo geležinkelio kelio ruožuose turi būti ne mažesnis, kaip nurodyta Tvarkos aprašo 2 priede. Iki 2007 m. liepos 1 d. nutiestuose siaurojo geležinkelio kelio ruožuose gali būti palikti esami atstumai tarp gretimų stoties siaurojo geležinkelio kelių ašių, kol šie siaurojo geležinkelio keliai bus atnaujinti ar modernizuoti.
8. Tiesiant naujus siaurojo geležinkelio kelius, atnaujinant ar modernizuojant jau įrengtus siaurojo geležinkelio kelius, tiesiose siaurojo geležinkelio keliuose siaurojo geležinkelio kelio sankasos viršaus plotis turi būti ne mažesnis kaip 3,2 m, drenuojančių gruntų siaurojo geležinkelio keliuose – ne mažesnis kaip 2,8 m. Minimalus siaurojo geležinkelio kelio sankasos kelkraščio plotis iš abiejų siaurojo geležinkelio kelio pusių turi būti ne mažesnis kaip 0,4 m.
9. Siaurojo geležinkelio kelio sankasų, kurios formuojamos ant silpnų pagrindų (durpių, dumblo, plastiškojo molio gruntų), pagrindai turi būti tvirtinami arba sausinami.
10. Siaurojo geležinkelio kelio vėžės plotis kreivėse, taip pat leistini nuokrypiai kreivėse ir tiesiuose kelio ruožuose nurodomi vidaus dokumentuose, tačiau visais atvejais neleistinas didesnis kaip 768 mm ir mažesnis kaip 748 mm vėžės plotis.
11. Abiejų siaurojo geležinkelio kelio bėgių galvučių viršus tiesiame kelyje turi būti tame pačiame lygyje. Galimas aukščio skirtumas tarp dviejų siaurojo geležinkelio kelio bėgių galvučių turi būti ne didesnis kaip 10 mm.
12. Išorinio siaurojo geležinkelio kelio bėgio pakyla kreivėse nurodoma vidaus dokumentuose, atsižvelgiant į kreivės spindulį ir traukinių važiavimo greitį. Išorinio siaurojo geležinkelio kelio bėgio pakyla negali būti didesnė kaip 60 mm.
13. Didžiausioji leidžiamoji siaurojo geležinkelio kelio bėgio šoninė nuodyla neturi būti didesnė kaip 8 mm.
14. Didžiausioji leidžiamoji viršutinė siaurojo geležinkelio kelio bėgio nuodyla neturi būti didesnė kaip 5 mm.
15. Siaurojo geležinkelio kelių iešmai pagal tipą ir būklę turi atitikti transporto eismo intensyvumą, riedmenų ašių apkrovas, traukinių greitį. Iešmų kryžmėženkliai turi būti tokie:
15.1. pagrindiniuose siaurojo geležinkelio keliuose, atvykimo ir išvykimo siaurojo geležinkelio keliuose – ne didesni kaip 1/9;
15.3. krovininių traukinių atvykimo ir išvykimo siaurojo geležinkelio keliuose – ne didesni kaip 1/7;
16. Draudžiama riedmenims važiuoti, jeigu:
16.2. iešmų smailė atsitraukusi nuo rėminio siaurojo geležinkelio kelio bėgio 3 mm ar daugiau, matuojant ties smailių pirmąja traukle;
16.3. iešmų smailė arba slankioji šerdis ištrupėjusi tiek, kad ant jos gali užvažiuoti rato antbriaunis, ir visais atvejais, kai:
16.4. iešmų smailė nusėdusi žemiau rėminio siaurojo geležinkelio kelio bėgio 3 mm ar daugiau, matuojant toje vietoje, kur prasideda vertikalus smailės siaurėjimas;
16.5. 19 kg/m tipo ir lengvesnių rėminių siaurojo geležinkelio kelio bėgių vertikalioji nuodyla didesnė kaip 4 mm pagrindiniuose siaurojo geležinkelio keliuose, 5 mm – atvykimo ir išvykimo siaurojo geležinkelio keliuose ir 6 mm – kituose stočių siaurojo geležinkelio keliuose; 24 kg/m tipo – 6 mm pagrindiniuose siaurojo geležinkelio keliuose, 7 mm – atvykimo ir išvykimo siaurojo geležinkelio keliuose ir 8 mm – kituose stočių siaurojo geležinkelio keliuose;
16.6. 19 kg/m tipo ir lengvesnių siaurojo geležinkelio kelio bėgių kryžmės šerdies, kur jos skerspjūvio plotis 30–40 mm, vertikalioji nuodyla didesnė kaip 4 mm pagrindiniuose siaurojo geležinkelio keliuose, atvykimo ir išvykimo siaurojo geležinkelio keliuose, didesnė kaip 5 mm – kituose stočių siaurojo geležinkelio keliuose; 24 kg/m tipo ir sunkesnių – didesnė kaip 5 mm pagrindiniuose siaurojo geležinkelio keliuose, atvykimo ir išvykimo siaurojo geležinkelio keliuose ir didesnė kaip 8 mm – kituose stočių siaurojo geležinkelio keliuose;
16.7. atstumas tarp kryžmės šerdies ir siaurojo geležinkelio kelio gretbėgio galvutės darbinių briaunų mažesnis kaip 716 mm;
16.8. atstumas tarp siaurojo geležinkelio kelio gretbėgio ir atlankos galvučių darbinių briaunų didesnis kaip 680 mm;
17. Stoties atvykimo ir išvykimo siaurojo geležinkelio keliuose, kuriuose numatoma manevruoti ir atkabinti lokomotyvus nuo siaurojo geležinkelio vagonų (toliau – vagonai), kad riedmenys patys savaime neišriedėtų, turi būti įrengti aklakeliai, apsauginiai iešmai, verstukai, aklasmailės arba riedmenys turi būti įtvirtinti ratstabdžiais. Riedmenų įtvirtinimo ratstabdžiais normos nurodomos vidaus dokumentuose.
19. Stotyse turi būti apšviečiamos keleivių patalpos ir peronai. Kitų siaurojo geležinkelio infrastruktūros objektų, kurie turi būti apšviesti, sąrašas nurodomas vidaus dokumentuose. Apšvietimas neturi trukdyti matyti šviesoforo žiburių.
20. Keleivių peronų aukštis nuo siaurojo geležinkelio kelio bėgio galvutės viršaus ir atstumo nuo siaurojo geležinkelio kelio ašies iki perono nurodomas vidaus dokumentuose.
21. Naujos atnaujinamos ar modernizuojamos pervažos važiuojamoji dalis, susidedanti iš klojinio, pervažų ir signalinių stulpelių, turėklų ir aptvarų, turi atitikti vidaus dokumentų nuostatas.
22. Pervažos važiuojamosios dalies plotis turi būti lygus automobilių kelio važiuojamosios dalies pločiui ir po 0,5 m į abi puses, o klojinio plotis gyvulių varymo vietose – ne mažesnis kaip 4 m.
III SKYRIUS
RIEDMENYS
24. Riedmenys, skirti keleiviams ir kroviniams vežti, turi būti su automatiniais ir (ar) rankiniais stabdžiais. Riedmenų, kuriuose gamintojo įdiegti tik rankiniai stabdžiai, sujungimo ir naudojimo tvarka nurodoma vidaus dokumentuose.
25. Riedmenyse turi būti įrengti standartiniai vieno taukšo sukabinimo įtaisai su dviem grandinėmis arba automatinės sankabos.
IV SKYRIUS
TRANSPORTO EISMAS
27. Transporto eismą organizuoja siaurojo geležinkelio infrastruktūros valdytojas. Siaurojo geležinkelio infrastruktūros valdytojas privalo organizuoti transporto eismą taip, kad siaurojo geležinkelio keliai būtų paruošti traukiniams priimti, skirstyti, formuoti, praleisti ir išleisti, keleiviams, bagažo ir (ar) krovinių siuntėjams (gavėjams) aptarnauti.
28. Apsauginiai, stoties pagrindinių siaurojo geležinkelio kelių, atvykimo ir išvykimo siaurojo geležinkelio kelių iešmai įprastai turi būti nukreipti į pagrindinį siaurojo geležinkelio kelią. Iešmų padėties keitimo ir naudojimo tvarka nurodoma vidaus dokumentuose.
29. Draudžiama manevruoti:
29.1. didesniu kaip 25 km/h greičiu, važiuojant laisvu keliu vienam lokomotyvui arba traukiant vagonus su įjungtais automatiniais stabdžiais;
30. Draudžiama manevruoti postūmiais ir siaurojo geležinkelio keliuose, kuriuose lemiamasis nuolydis didesnis kaip 4 proc.
32. Atsižvelgiant į riedmenų stabdymo įrangą vidaus dokumentuose nurodoma:
33. Didžiausias leidžiamas traukinių važiavimo greitis yra 35 km/h, lemiamasis nuolydis – 16,3 laipsnio.
34. Lokomotyvuose automatinė stabdžių įranga sujungiama su atitinkamo tipo vagonų stabdžių įranga į bendrą automatinių stabdžių vamzdyną. Stabdžių sujungimo tvarka nurodoma vidaus dokumentuose.
35. Dėl automatinių stabdžių gedimo sustojus traukiniui, mašinistas, įvertinęs visas aplinkybes, turi imtis vidaus dokumentuose nurodytų priemonių, užtikrinančių transporto eismo saugą.
36. Prieš išvykstant traukiniui turi būti atliktas traukinio stabdžių veikimo patikrinimas vidaus dokumentuose nurodyta tvarka.
37. Bet kokia kliūtis ar pavojinga vieta transporto eismui privalo būti paženklinta signaliniais ženklais.
38. Traukiniai turi būti paženklinti signaliniais ženklais pagal Geležinkelių transporto eismo signalizacijos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 1997 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 483 „Dėl Geležinkelių transporto eismo signalizacijos taisyklių patvirtinimo“, XV skyriuje ir vidaus dokumentuose nurodytus reikalavimus, kad būtų matomi bet kuriuo paros metu tiesiose siaurojo geležinkelio keliuose ne mažesniu kaip 800 m atstumu.
39. Atliekančių manevrus traukinių signaliniai ženklai turi būti matomi ne mažesniu kaip 200 m atstumu.
40. Stabdomieji signaliniai ženklai kreivėse, taip pat greičio mažinimo signaliniai ženklai turi būti matomi ne mažesniu kaip 400 m atstumu. Raižytoje vietovėje (kalvos, gilios iškasos) šie signaliniai ženklai turi būti matomi ne mažesniu kaip 200 m atstumu.
V SKYRIUS
MAŠINISTAI IR MAŠINISTO PADĖJĖJAI
43. Fizinis asmuo, pageidaujantis įsidarbinti mašinistu ar mašinisto padėjėju, privalo išklausyti pagal mokymų programą vykdomus mokymus (pageidaujantis įsidarbinti mašinistu – Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto eismo saugos įstatymo 25 straipsnyje nustatyta tvarka pripažintuose traukinio mašinistų mokymo centruose, o pageidaujantis įsidarbinti mašinisto padėjėju – Geležinkelių transporto eismo saugos įstatymo 23 straipsnyje nurodytuose mokymo centruose) apie:
43.1. mašinisto ar mašinisto padėjėjo darbo specifiką, jo darbą reglamentuojančius teisės aktus, mašinistui ar mašinisto padėjėjui keliamus reikalavimus ir darbo tvarkos taisykles;
43.2. transporto eismo organizavimo tvarką, transporto eismo saugos reikalavimus ir juos nustatančius teisės aktus, taikomus norminius techninius dokumentus;
44. Tvarkos aprašo 43 punkte nurodytų mokymų programas rengia siaurojo geležinkelio infrastruktūros valdytojas ir teikia tvirtinti LTSA. Vertinant ir tvirtinant mokymo programas mutatis mutandis taikomos Traukinio mašinistų neformaliojo mokymo programų reikalavimų, patvirtintų Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2010 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. 3-163 „Dėl Traukinio mašinistų neformaliojo mokymo programų reikalavimų patvirtinimo“, IV skyriaus nuostatos.
45. Fiziniai asmenys, pageidaujantys įsidarbinti mašinistais ar mašinisto padėjėjais arba dirbantys mašinistais ar mašinisto padėjėjais, privalo tikrintis sveikatą prieš pradėdami dirbti bei vėliau, dirbdami – periodiškai: fiziniais asmenys, pageidaujantys įsidarbinti mašinistais arba dirbantys mašinistais – pagal Traukinio mašinistų ir darbuotojų, atliekančių eismo saugai užtikrinti svarbias užduotis, sveikatos tikrinimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2000 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. 301 „Dėl profilaktinių sveikatos tikrinimų sveikatos priežiūros įstaigose“ (toliau – Sveikatos tikrinimo tvarkos aprašas), traukinio mašinistams nustatytus sveikatos reikalavimus ir patikrinimo tvarką; fiziniai asmenys, pageidaujantys įsidarbinti mašinisto padėjėjais arba dirbantys mašinisto padėjėjais – pagal Sveikatos tikrinimo tvarkos apraše darbuotojams, atliekantiems eismo saugai užtikrinti svarbias užduotis, nustatytus sveikatos reikalavimus ir patikrinimo tvarką.
VI SKYRIUS
SIAUROJO GELEŽINKELIO STATINIŲ IR RIEDMENŲ TECHNINĖ PRIEŽIŪRA
46. Siaurojo geležinkelio statinių techninė priežiūra ir siaurojo geležinkelio statinių naudojimo priežiūra atliekama vadovaujantis Geležinkelio statinių techninės priežiūros taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. kovo 6 d. įsakymu Nr. 3-88(1.5 E) „Dėl Geležinkelio statinių techninės priežiūros taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Kitokio nei 1435 mm ir 1520
mm pločio vėžių geležinkelių
tinklų techninių reikalavimų ir
geležinkelių transporto eismo
organizavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Siaurojo geležinkelio statinio techninio paso pavyzdinė forma)
SIAUROJO GELEŽINKELIO STATINIO TECHNINIS PASAS
I SKYRIUS
SIAUROJO GELEŽINKELIO STATINIO CHARAKTERISTIKA
Siaurojo geležinkelio statinio pavadinimas
(siaurojo geležinkelio kelias, tiltas, peronas, pervaža, pralaida ar kt.)
Adresas
(km, pk)
Siaurojo geležinkelio stotis (tarpstotis)
Nuosavybės forma (privati, vieša, mišri)
Savininkas (naudotojas)
Pastatymo (atnaujinimo ar modernizavimo) data
Projektuotojas
(fizinis ar juridinis asmuo, projekto vadovas)
Statytojas
(naujų, atnaujintų ar modernizuotų)
Siaurojo geležinkelio kelio ilgis
(km)
Siaurojo geležinkelio kelio:
1. Bėgių tipas
2. Pabėgių tipas
3. Balasto tipas
Maksimali leidžiama siaurojo geležinkelio kelio apkrova
Siaurojo geležinkelio kelio priklausiniai
II SKYRIUS
PAGRINDINIAI SIAUROJO GELEŽINKELIO STATINIŲ BRĖŽINIAI
Eil. Nr. |
Brėžinio pavadinimas |
Brėžinio Nr. ar kodas |
Lapų skaičius brėžinyje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
Siaurojo geležinkelio statinio techninį pasą parengė
(pareigos, vardas, pavardė, parašas)
Siaurojo geležinkelio statinio techninis pasas parengtas 20__ m. ____________ __ d.
Kitokio nei 1435 mm ir 1520
mm pločio vėžių geležinkelių
tinklų techninių reikalavimų ir
geležinkelių transporto eismo
organizavimo tvarkos aprašo
2 priedas
ATSTUMAS TARP GRETIMŲ SIAUROJO GELEŽINKELIO STOTIES SIAUROJO GELEŽINKELIO KELIŲ AŠIŲ TIESIUOSE SIAUROJO GELEŽINKELIO KELIO RUOŽUOSE
Eil. Nr. |
Gretimų siaurojo geležinkelio stoties siaurojo geležinkelio kelių pavadinimai |
Atstumas ne mažesnis kaip, mm |
|
Siaurosios (750 mm pločio) vėžės |
Siaurosios (750 mm pločio) vėžės ir 1520 mm pločio vėžės |
||
1. |
Pagrindiniai siaurojo geležinkelio keliai ir gretimi siaurojo geležinkelio keliai |
4000 |
4700 |
2. |
Kaupiamieji ir traukinių atvykimo ir išvykimo kelynų siaurojo geležinkelio keliai |
3800 |
4300 |
3. |
Stočių atsarginiai ir postovio siaurojo geležinkelio keliai |
3600 |
4100 |
4. |
Viename lygyje esantys perkrovimo iš vieno vagono į kitą siaurojo geležinkelio keliai: |
|
|
4.1. |
rankomis perkraunant smulkiuosius krovinius |
2800 |
3200 |
4.2. |
perkraunant didžiagabaričius krovinius |
2800 |
3600 |
5. |
Pagrindiniai siaurojo geležinkelio keliai ir skirstymo siaurojo geležinkelio keliai |
4000 |
|
6. |
Remonto siaurojo geležinkelio keliai |
5200 |
|