LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
Dėl SOCIALINĖS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ, NUMATYTŲ VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE, IR LĖŠŲ ILGALAIKIAM MATERIALIAJAM IR NEMATERIALIAJAM TURTUI SUKURTI, ĮSIGYTI, PALAIKYTI ARBA PRITAIKYTI PASIKEITUSIEMS TEISINIAMS REIKALAVIMAMS, VERTINIMO, ATRANKOS, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2024 m. balandžio 2 d. Nr. A1-250
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 5 straipsniu, Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo 14 straipsnio nuostatomis:
1. T v i r t i n u Socialinės apsaugos srities investicijų projektų, numatytų valstybės investicijų programoje, ir lėšų ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti, įsigyti, palaikyti arba pritaikyti pasikeitusiems teisiniams reikalavimams, vertinimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašą (toliau – Tvarkos aprašas) (pridedama).
2. N u s t a t a u, kad Tvarkos aprašo 6.1. ir 12.1. papunkčiuose nurodyti terminai taikomi nuo 2025 metų.
3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymą Nr. A1-435 „Dėl socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais jo pakeitimais ir papildymais.
4. P a v e d u Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kancleriui atlikti šio įsakymo 1 punktu patvirtinto Tvarkos aprašo įgyvendinimo priežiūrą.
5.Įpareigoju Ministerijos Administravimo departamento Asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyrių su šiuo įsakymu supažindinti socialinės apsaugos ir darbo ministro valdymo srityje veikiančių įstaigų vadovus.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro
2024 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. A1-250
SOCIALINĖS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ, NUMATYTŲ VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE, IR LĖŠŲ ILGALAIKIAM MATERIALIAJAM IR NEMATERIALIAJAM TURTUI SUKURTI, ĮSIGYTI, PALAIKYTI ARBA PRITAIKYTI PASIKEITUSIEMS TEISINIAMS REIKALAVIMAMS, VERTINIMO, ATRANKOS, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinės apsaugos srities investicijų projektų, numatytų valstybės investicijų programoje, ir lėšų ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui (toliau – ilgalaikis turtas) sukurti, įsigyti, palaikyti arba pritaikyti pasikeitusiems teisiniams reikalavimams, vertinimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato socialinės apsaugos srities investicijų projektų, įtrauktų į valstybės investicijų programą (toliau – VIP), ir lėšų ilgalaikiam turtui, sukurti, įsigyti, palaikyti arba pritaikyti pasikeitusiems teisiniams reikalavimams, vertinimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarką.
2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme, Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme, Strateginio valdymo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakyme Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašo patvirtinimo“, Statybos techniniame reglamente STR 1.03.01:2016 „Statybiniai tyrimai. Statinio avarija“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. lapkričio 11 d. įsakymu Nr. D1-748 „Dėl Statybos techninio reglamento STR 1.03.01:2016 „Statybiniai tyrimai. Statinio avarija“ patvirtinimo“.
3.Tvarkos aprašas taikomas:
3.1. investicijų projektams, numatytiems tam tikrų metų VIP, tvirtinamoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – investicijų projektai, finansuojami VIP lėšomis). Vadovaujantis Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo nuostatomis, nuo 2021 m. į VIP nauji investicijų projektai netraukiami, o tęstiniai investicijų projektai turi būti įgyvendinti iki 2025 m. gruodžio 31 d., todėl Tvarkos aprašas šiems investicijų projektams taikomas tik ta apimtimi, kuri reikalinga tokių investicijų projektų įgyvendinimo užbaigimui.
3.2. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau – Ministerija) pavaldžių įstaigų (toliau – pavaldžios įstaigos) ilgalaikiam turtui sukurti, įsigyti, turimam ilgalaikiam turtui palaikyti arba pritaikyti pasikeitusiems teisės aktų reikalavimams (toliau – mažos vertės projektai).
4.Tvarkos aprašas netaikomas:
4.1. tai investicijų projektų, finansuojamų VIP lėšomis, daliai, kuri finansuojama iš 2014–2020 metų ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Europos ekonominės erdvės, Norvegijos finansinių mechanizmų, kitos Europos Sąjungos finansinės paramos bei kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų šaltinių;
4.2. ilgalaikiam turtui, susijusiam su skaitmenine transformacija (t. y. kompiuterinė technika, elektroninė ryšių įranga, programinė įranga, licencijos ir pan.), įsigyti arba atnaujinti. Įstaigų poreikiai (įskaitant ir metų eigoje identifikuotus papildomus poreikius), susiję su šiame punkte nurodytos paskirties turtu, turi būti derinami su įstaigos veiklą kuruojančiu Ministerijos administracijos padaliniu ir Ministerijos Administravimo departamento Informacinių technologijų skyriumi;
4.4. materialiojo turto remonto darbams (paslaugoms), kurie pagal paskirtį turi būti planuojami išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnyje 2.2.1.1.1.15. „Materialiojo turto paprastojo remonto prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos“. Šiam ekonominės klasifikacijos straipsniui priskiriamos materialiojo turto ir ūkinio inventoriaus remonto darbų ir techninės priežiūros išlaidos ir įrankių bei prekių, kurie reikalingi paprastojo remonto darbams atlikti (santechnikos, elektros instaliacijos, apdailos ir pan. įrankių ir prekių, taip pat instrumentų, mechaninių ir elektrinių įrankių ir pan.), įsigijimo išlaidos. Taip pat priskiriamos priežiūros ir paprastojo remonto darbų, kurie atliekami siekiant naudoti materialųjį turtą jo numatyto tarnavimo laikotarpiu ir kurie nekeičia turto vertės ir jo funkcinių galimybių, bet palaiko jo gerą arba atkuria ankstesnę būklę, išlaidos.
II SKYRIUS
KOMISIJOS KOMPETENCIJAI PRISKIRTOS VEIKLOS
5. Socialinės apsaugos srities investicijų projektų, finansuojamų VIP lėšomis, ir mažos vertės projektų vertinimą, atranką, finansavimo skyrimą atlieka Projektų vertinimo, atrankos, finansavimo skyrimo komisija (toliau – Komisija), kurios sudėtis tvirtinama Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.
6. Komisijos paskirtis – vertinti pavaldžių įstaigų pateiktus naujus mažos vertės projektus ir, atsižvelgiant į finansines galimybes, priimti sprendimus dėl jų finansavimo, taip pat priimti sprendimus dėl vykdomų mažos vertės projektų papildomo finansavimo bei asignavimų perskirstymo tarp vykdomų mažos vertės projektų, taip pat vertinti pavaldžių įstaigų prašymus ir priimti sprendimus dėl investicijų projektų, finansuojamų VIP lėšomis, papildomo finansavimo. Komisija pagal paskirtį:
6.1. ne vėliau kaip iki einamųjų metų kovo 20 d., pagal pavaldžių įstaigų pateiktą informaciją, parengia mažos vertės projektų, kuriuos siūloma finansuoti ateinančiais trejais biudžetiniais metais, sąrašą bei sąrašą mažos vertės projektų, kuriems siūloma neskirti finansavimo;
6.2. gavusi iš pavaldžių įstaigų patikslintą informaciją apie mažos vertės projektus, kaip tai nustatyta Tvarkos aprašo 12.1 papunktyje, per 10 darbo dienų patikslina siūlomų finansuoti mažos vertės projektų sąrašą bei, esant poreikiui, parengia rezervinį sąrašą (tuo atveju, kai, atsižvelgiant į finansines galimybes, ne visi mažos vertės projektai pateko į siūlomų finansuoti mažos vertės projektų sąrašą);
6.3. ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 15 d. įvertina mažos vertės projektus, kuriuos siūloma finansuoti ateinančiais biudžetiniais metais (t. y. mažos vertės projektai, kurių finansavimas būtų numatytas rengiant programų sąmatas), bei patikslina siūlomų finansuoti mažos vertės projektų sąrašą. Esant poreikiui, Komisija taip pat patikslina rezervinį ir mažos vertės projektų, kuriems neskiriamas finansavimas, sąrašus;
6.4. pagal poreikį vertina einamaisiais metais pavaldžių įstaigų pateiktus naujus mažos vertės projektus;
6.5. vertina informaciją apie einamaisiais metais pavaldžių įstaigų jau vykdomų investicijų projektų, finansuojamų VIP lėšomis, bei mažos vertės projektų pateiktus papildomus darbus, prašomo papildomo finansavimo pagrindimus ir prašymus, susijusius su planuojamais nepanaudoti asignavimais;
7. Komisija sprendimus dėl 6.1 – 6.6 papunkčiuose nurodytų veiksmų tvirtina protokolinėmis nutartimis. Komisijos protokolai vykdymui nukreipiami pavaldžioms įstaigoms, kurių prašymus svarstė Komisija, Ministerijos Finansų departamentui, pagal poreikį Ministerijos administracijos padaliniams, kuruojantiems pavaldžių įstaigų veiklą, Socialinių paslaugų priežiūros departamentui prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – SPPD). Priimant sprendimus, esant poreikiui, Komisija gali pasitelkti Ministerijos administracijos padalinius, koordinuojančius pavaldžių įstaigų veiklą.
III SKYRIUS
VERTINIMAS, ATRANKA
Investicijų projektai finansuojami VIP lėšomis
8. Investicijų projektų, finansuojamų VIP lėšomis, įgyvendinimo užbaigimui taikomos teisės aktų, nurodytų Tvarkos aprašo 2 punkte, nuostatos ir Tvarkos aprašo 2, 3 priedai.
9. Atsiradus poreikiui tikslinti investicijų projektą, finansuojamą VIP lėšomis, teikiamas prašymas Komisijai užpildant Tvarkos aprašo 2 priedą ir siunčiant jį SPPD. Kartu su teikiamu prašymu turi būti pateiktas detalus pagrindimas, kokie darbai bus vykdomi arba nevykdomi, lėšų poreikį pagrindžiantys detalūs paskaičiavimai, pridedami tiekėjų pasiūlymai ir kita reikalinga informacija, susijusi su projekto įgyvendinimo užbaigimu. Komisija, išnagrinėjusi ir įvertinusi įstaigos pateiktą prašymą, priima sprendimą, kuris tvirtinamas protokoline nutartimi.
Mažos vertės projektai
10. Mažos vertės projektai, kuriems prašomas finansavimas, turi atitikti ne mažiau kaip vieną atrankos kriterijų iš šių, išvardytų prioriteto tvarka, išskyrus Tvarkos aprašo 4 punkte nustatytus atvejus:
10.1. grėsmių likvidavimas, avarinių padarinių pašalinimas, kurių nesutvarkius gali kilti grėsmė žmonių saugumui ar sveikatai;
10.3. būtinybė sudaryti sąlygas socialinės globos įstaigų gyventojams, turintiems specialiųjų poreikių, ir (ar) sudaryti sąlygas specialiesiems asmenų su negalia poreikiams;
11. Finansavimas gali būti skiriamas mažos vertės projektui, kai jo dalis finansuojama Uždarosios akcinės bendrovės Viešųjų investicijų plėtros agentūros (toliau – VIPA) ir (arba) Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – APVA) lėšomis, pateikiant VIPA arba APVA vertinimo išvadas.
12. Pavaldžios įstaigos informaciją apie mažos vertės projektus teikia Komisijai, užpildydamos Tvarkos aprašo 5 priedą ir siųsdamos jį SPPD, šiais terminais:
12.1. iki einamųjų metų kovo 1 d. pateikia informaciją apie tuos projektus, kurie turėtų būti įtraukti rengiant ateinančių trejų metų biudžeto poreikį. Atitinkamai, gavusios maksimalius asignavimų limitus, pavaldžios įstaigos patikslina informaciją apie mažos vertės projektus ir ją pateikia Komisijai per 3 darbo dienas nuo maksimalių asignavimų limitų gavimo datos;
13. Pavaldžiai įstaigai, atsiradus poreikiui, t. y. 10.1.– 10.6. papunkčiuose arba 11. punkte nurodytais atvejais, einamaisiais metais teikti naują mažos vertės projektą, turi būti užpildomas Tvarkos aprašo 1 priedas ir laisvos formos prašymas, o jei reikalingas papildomas finansavimas, turi būti užpildomas Tvarkos aprašo 2 priedas. Ši informacija pateikiama Komisijai.
IV SKYRIUS
FINANSAVIMAS, ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ
14. Socialinės apsaugos ir darbo ministras, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymus ir išvadas (įtvirtintas protokolinėmis nutartimis), įsakymu tvirtina lėšų paskirstymą investicijų projektams, finansuojamiems VIP lėšomis, ir mažos vertės projektams. Šiame punkte nurodyti socialinės apsaugos ir darbo ministro sprendimai dėl projektų finansavimo per 7 darbo dienas nuo jų įsigaliojimo dienos skelbiami Ministerijos interneto svetainėje. Komisijos protokolai skelbiami Ministerijos interneto svetainėje.
15. Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymų, nurodytų Tvarkos aprašo 14 punkte, projektus rengia Ministerijos Finansų departamento Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius.
16. Įsigaliojus socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymui dėl lėšų paskirstymo mažos vertės projektams:
17. Pavaldžios įstaigos, vykdančios mažos vertės projektus, Ministerijos Finansų departamento nustatytais terminais teikia informaciją, reikalingą biudžeto projektams ir programų sąmatoms sudaryti.
18. Pavaldžios įstaigos, įgyvendinančios investicijų projektus, finansuojamus VIP lėšomis, rengia:
18.1. informaciją apie valstybės lėšų panaudojimą VIP lėšomis įgyvendinamiems investicijų projektams, užpildydamos Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymu Nr. 1K‑037 „Dėl informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 1 priede nustatytą formą;
18.2. informaciją apie valstybės lėšų panaudojimą VIP lėšomis įgyvendintiems investicijų projektams, užpildydamos Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymu Nr. 1K‑037 „Dėl informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 2 priede nustatytą formą;
19. Pavaldžios įstaigos, įgyvendinančios mažos vertės projektus, rengia informaciją apie mažos vertės projektams skirtų lėšų panaudojimą ir jų įgyvendinimo eigą, užpildydamos Tvarkos aprašo 4 priede nustatytą formą.
20. Socialinių paslaugų įstaigos Tvarkos aprašo 18.1 ir 18.2 papunkčiuose nurodytas ataskaitas pasibaigus ataskaitiniams metams, iki kitų metų vasario 15 d., o Tvarkos aprašo 18.3 papunktyje ir 19 punkte nurodytas ataskaitas – kas ketvirtį, per 20 kalendorinių dienų pasibaigus ketvirčiui, kaupiamuoju principu (už 3, 6 ir 9 mėnesius), ir pasibaigus ataskaitiniams metams – iki kitų metų, einančių po ataskaitinių metų, sausio 20 dienos, pateikia SPPD, kitos įstaigos – Ministerijos Finansų departamento Strateginio planavimo ir monitoringo skyriui.
21. Kartu su pavaldžių įstaigų (išskyrus socialinių paslaugų įstaigas) investicijų projektų, finansuojamų VIP lėšomis, ataskaitomis turi būti pateiktos šių įstaigų veiklą kuruojančių Ministerijos administracijos padalinių išvados ir (ar) siūlymai dėl šių projektų įgyvendinimo.
22. Ministerijos Finansų departamento Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius bei SPPD, gavę Tvarkos aprašo 18 ir 19 punktuose nurodytas ataskaitas bei 21 punkte nurodytas išvadas ir (ar) siūlymus, privalo per 7 darbo dienas nuo jų gavimo dienos pateikti gautą apibendrintą informaciją Komisijai per dokumentų valdymo sistemą. Komisija atsižvelgdama į ataskaitose, išvadose ir (ar) siūlymuose pateiktą informaciją, arba susipažįsta su gauta informacija, arba, esant poreikiui, priima protokolines nutartis, reikalingas projektams įgyvendinti.
23. SPPD analizuoja iš socialinių paslaugų įstaigų gautą informaciją apie projektų įgyvendinimą, vertina pasiektus rezultatus, teikia socialinių paslaugų įstaigoms, įgyvendinančioms projektus, metodinę pagalbą bei SPPD direktoriaus nustatyta tvarka kontroliuoja šių projektų veiklų ir vertinimo kriterijų įgyvendinimą.
24. Ministerija ar SPPD bet kuriame projekto įgyvendinimo etape gali pareikalauti iš projektą įgyvendinančios pavaldžios įstaigos papildomos informacijos apie projekto įgyvendinimo eigą ir skirtų lėšų panaudojimą, o projektą įgyvendinanti pavaldi įstaiga privalo šią informaciją pateikti Ministerijos ar SPPD nustatytais terminais, forma ir būdu.
25. Socialinės apsaugos ir darbo ministras, Komisijos siūlymu, gali sudaryti specialias komisijas arba naudotis Ministerijos Centralizuoto vidaus audito skyriaus ar išorės audito tarnybų paslaugomis projekto įgyvendinimo eigai ar atliktiems darbams įvertinti.
26. Socialinių paslaugų įstaigų projektų planinius patikrinimus atlieka SPPD direktoriaus įsakymu nustatyta tvarka.
27. Už projektų, finansuojamų VIP lėšomis, ir mažos vertės projektų apskaitos tvarkymą, lėšų planavimą ir lėšų naudojimą pagal paskirtį, lėšų naudojimo kontrolę, teikiamų apmokėti dokumentų atitiktį sutartiniams įsipareigojimams ir projekto veikloms, viešųjų pirkimų, vykdomų įgyvendinant projekto veiklas, atitiktį teisės aktams, nustatantiems viešųjų pirkimų reikalavimams, sutarčių vykdymo kontrolę ir stebėseną atsakinga įstaiga, vykdanti projektą.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
28. SPPD savo interneto svetainėje skelbia socialinių paslaugų įstaigų, vykdančių investicijų projektų, finansuojamų VIP lėšomis, ir mažos vertės projektų, ataskaitas.
29. Ministerijos Finansų departamento Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius Ministerijos interneto svetainėje skelbia įstaigų (išskyrus socialinių paslaugų įstaigas), vykdančių investicijų projektus, finansuojamus VIP lėšomis, ir mažos vertės projektų, ataskaitas.
30. Pavaldi įstaiga, vykdanti projektą savo interneto svetainėje skelbia:
30.1. apibendrintą informaciją apie įgyvendinamus projektus (projekto pavadinimas, įgyvendinimo laikotarpis, tikslas, vertė, vykdomos veiklos ir jų vertinimo kriterijai);
Socialinės apsaugos srities investicijų
projektų, numatytų valstybės investicijų
programoje, ir lėšų ilgalaikiam materialiajam
ir nematerialiajam turtui sukurti, įsigyti,
palaikyti arba pritaikyti pasikeitusiems
teisiniams reikalavimams, vertinimo, atrankos,
finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės
tvarkos aprašo
1 priedas
___________________________________________________________________________
(Mažos vertės projekto vykdytojo pavadinimas)
INFORMACIJA APIE MAŽOS VERTĖS PROJEKTĄ
Projekto pavadinimas |
|
Projekto įgyvendinimo laikotarpis |
(Reikia nurodyti projekto įgyvendinimo pradžią ir numatomą pabaigą) |
Bendra projekto vertė, tūkst. Eur, iš jų: |
(Reikia nurodyti bendrą projekto vertę ir finansavimo šaltinius) |
valstybės biudžetas |
|
kiti lėšų šaltiniai (nurodyti, kokie) |
|
Bendra informacija apie numatomą įgyvendinti projektą |
(Reikia nurodyti pagrindinį projekto tikslą, uždavinius, numatomus pasiekti rezultatus, taip pat argumentuotai pagrįsti projekto poreikį) |
|
|
Papildoma informacija apie naują projektą |
(Reikia nurodyti, kodėl būtinas šis projektas, kaip jis prisidės išlaikant jau turimą ilgalaikį turtą arba pagerins susidariusią avarinę situaciją ir t. t.) (Reikia nurodyti, kokį poveikį įgyvendintas projektas turės įstaigos veiklai) (Reikia nurodyti, ar galima pirkti paslaugas, užuot kūrus, pagerinus ilgalaikio turto būklę) (Reikia pateikti paskaičiavimus, jei galimos kelios alternatyvos, pateikti jų palyginimą) (Reikia aprašyti, kaip bus vykdomas darbų, prekių ir (arba) paslaugų pirkimas) |
PROJEKTO PRELIMINARUS VEIKLŲ GRAFIKAS IR BIUDŽETAS (Reikia nurodyti projekto veiklas, vykdomas etapais, taip pat nurodyti planuojamą lėšų poreikį kiekvienai veiklai (išlaidų eilutei) kiekvienais metais) |
|||
Veikla |
Laikotarpis |
Reikalingos lėšos, tūkst. Eur |
Išlaidų eilutė |
|
|
|
|
_______________________________ __________ _______________
(įstaigos vadovas) (parašas) (vardas ir pavardė)
_______________________________ __________ ______________
(rengėjo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Socialinės apsaugos srities investicijų projektų,
numatytų valstybės investicijų programoje, ir lėšų
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui
sukurti, įsigyti, palaikyti arba pritaikyti
pasikeitusiems teisiniams reikalavimams,
vertinimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir
kontrolės tvarkos aprašo
2 priedas
_______________________________________________________________________________
(Įstaigos pavadinimas)
m. Pateiktų projektų, kuriems prašomas papildomas finansavimas, sąrašas
Eil. Nr. |
Projekto pavadinimas |
Projekto veiklų aprašymas |
Bendra projekto vertė, tūkst. Eur |
Skirta iki n ‑ 1 m. sausio 1 d., tūkst. Eur |
Skirta n - 1 m., tūkst. Eur |
Prašoma skirti papildomai n m., tūkst. Eur |
Projekto atitiktis / neatitiktis Tvarkos aprašo reikalavimams, priežastys, kodėl prašomas papildomas finansavimas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
________________ ______________________ __________________________________
(įstaigos vadovas) (parašas) (vardas, pavardė)
_________________________ ______________________ ___________________________________
(rengėjo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
_____________________
Socialinės apsaugos srities investicijų projektų, numatytų
valstybės investicijų programoje, ir lėšų ilgalaikiam
materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti, įsigyti,
palaikyti arba pritaikyti pasikeitusiems teisiniams
reikalavimams, vertinimo, atrankos, finansavimo,
įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo
3 priedas
(Įstaigos pavadinimas) |
||||||||||||||||
INFORMACIJA APIE INVESTICIJŲ PROJEKTUI, FINANSUOJAMAM VIP LĖŠOMIS, SKIRTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR JO ĮGYVENDINIMO EIGĄ |
||||||||||||||||
20_____METŲ ______ KETVIRTĮ (-ČIUS) |
||||||||||||||||
____________________ Nr. |
||||||||||||||||
(data) |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Investicijų projektas |
Investicijų projektui įgyvendinti skirta lėšų suma metams (tūkst. eurų) |
Ataskaitiniu laikotarpiu* |
Lėšų panaudojimo rezultatai* |
Neatliktų darbų / lėšų nepanaudojimo priežastys |
Planuojamas lėšų sutaupymas (tūkst. eurų) |
Vertinimo kriterijų įvykdymas** |
||||||||||
pavadinimas |
įgyvendinimo pradžia ir numatoma pabaiga |
skirta lėšų |
panaudota lėšų (kasinės išlaidos) |
atlikti darbai |
matavimo vienetas |
planinis dydis (darbų apimtys) |
faktinis dydis (darbų apimtys) |
skirtumas (8 - 9) |
vertinimo kriterijaus pavadinimas |
matavimo vienetas |
planinė reikšmė |
faktinė reikšmė |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
1. |
1. |
|||||||||||||||
2. |
2. |
|||||||||||||||
3. |
3. |
|||||||||||||||
4. |
4. |
|||||||||||||||
* Pateikiama ataskaitinio laikotarpio nuo metų pradžios iki ataskaitinio ketvirčio paskutinės dienos informacija. |
||||||||||||||||
** Pateikiama informacija apie baigtus įgyvendinti investicijų projektus. |
||||||||||||||||
Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos lėšų sumos atitinka įstaigos išlaidas pateisinančius dokumentus ir buhalterinėse ataskaitose nurodytus duomenis. |
||||||||||||||||
_______________________ (rengėjo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė) |
||||||||||||||||
(įstaigos vadovas) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Socialinės apsaugos srities investicijų projektų,
numatytų valstybės investicijų programoje, ir lėšų
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui
sukurti, įsigyti, palaikyti arba pritaikyti pasikeitusiems
teisiniams reikalavimams, vertinimo, atrankos,
finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo
4 priedas
|
|||||||||||||||
(Informacijos apie projektui skirtų lėšų panaudojimą ir jo įgyvendinimo eigą forma) |
|||||||||||||||
(projekto vykdytojo pavadinimas) |
|||||||||||||||
INFORMACIJA APIE MAŽOS VERTĖS PROJEKTAMS SKIRTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR JŲ ĮGYVENDINIMO EIGĄ |
|||||||||||||||
20_____METŲ ______ KETVIRTĮ (-ČIUS) |
|||||||||||||||
____________________ Nr. |
|||||||||||||||
(data) |
Projektas |
Projektui įgyvendinti skirta lėšų suma metams (tūkst. eurų) |
Ataskaitiniu laikotarpiu* |
Lėšų panaudojimo rezultatai* |
Neatliktų darbų / lėšų nepanaudojimo priežastys |
Planuojamas lėšų sutaupymas (tūkst. eurų) |
|||||||||||||||||||||||
pavadinimas |
įgyvendinimo pradžia ir numatoma pabaiga |
skirta lėšų |
panaudota lėšų (kasinės išlaidos) |
Bendra projekto vertė (tūkst. Eur) |
Panaudota lėšų nuo projekto pradžios (tūkst. Eur) |
Atlikti darbai, matavimo vienetas |
planinis dydis (darbų apimtys) |
faktinis dydis (darbų apimtys) |
skirtumas (8 - 9) |
|||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
* Pateikiama ataskaitinio laikotarpio nuo metų pradžios iki ataskaitinio ketvirčio paskutinės dienos informacija. |
||||||||||||||||||||||||||||
Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos lėšų sumos atitinka įstaigos išlaidas pateisinančius dokumentus ir buhalterinėse ataskaitose nurodytus duomenis. |
||||||||||||||||||||||||||||
(įstaigos vadovas) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
||||||||||||||||||||||||||
(rengėjo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė)
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Socialinės apsaugos srities investicijų projektų,
numatytų valstybės investicijų programoje, ir lėšų
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui
sukurti, įsigyti, palaikyti arba pritaikyti pasikeitusiems
teisiniams reikalavimams, vertinimo, atrankos,
finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo
5 priedas
_______________________________________________________________________________
(Įstaigos pavadinimas)
m. MAŽOS VERTĖS projektų, KURIUOS SIŪLOMA ĮTRAUKTI Į FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ sąrašĄ, SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Projekto pavadinimas |
Projekto veiklų aprašymas |
Bendra projekto vertė, tūkst. Eur |
Reikalingas finansavimas n metais tūkst. Eur |
Reikalingas finansavimas n+ 1 m. tūkst. Eur |
Reikalingas finansavimas n+ 2 m. tūkst. Eur |
Reikalingas finansavimas n+ 3 m. tūkst. Eur |
Projekto atitiktis Tvarkos aprašo reikalavimams |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
________________ ______________________ __________________________________
(įstaigos vadovas) (parašas) (vardas, pavardė)
_________________________ ______________________ ___________________________________
(rengėjo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
_____________________