LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2002 M. VASARIO 18 D. ĮSAKYMO NR. 3-66 „DĖL DIDŽIAUSIŲJŲ LEIDŽIAMŲ NAUDOJANTIS KELIAIS TRANSPORTO PRIEMONIŲ AR JŲ JUNGINIŲ TECHNINIŲ PARAMETRŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. sausio 29 d. Nr. 3-38

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. 3-66 „Dėl Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 4.11 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.11. motorinių transporto priemonių, išskyrus autobusus, priekabų ir motorinių transporto priemonių, išskyrus autobusus, junginių su priekabomis didžiausiasis ilgis gali būti viršijamas 15 cm, kai jais vykdomos įvairiarūšio vežimo operacijos.“

2. Pakeičiu 15.11 papunktį ir jį išdėstau taip:

15.11. dviašiai, kai naudojama netarši technologija                                                                                      18 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

3. Pakeičiu 15.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

15.2. dviašiai, kurių varikliai varomi alternatyviaisiais degalais ir kai naudojama alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                                                    18 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

4. Pakeičiu 15.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

15.4. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                                                                25 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

5. Pakeičiu 15.41 papunktį ir jį išdėstau taip:

15.41. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija                                                        25 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

6. Pakeičiu 15.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

15.6. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t ir kai naudojama alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                                        26 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

7. Pakeičiu 15.61 papunktį ir jį išdėstau taip:

15.61. turintys tris ir daugiau ašių, kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t ir kai naudojama netarši technologija                                                            26 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

8. Papildau 17.21 papunkčiu:

17.21. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                                                                25 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

9. Papildau 17.22 papunkčiu:

17.22. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija                                                       25 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

10. Pakeičiu 17.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

17.4. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija ir kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t                                                                                                                                                                    26 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

11. Pakeičiu 17.41 papunktį ir jį išdėstau taip:

17.41. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija ir kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t                                                    26 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

12. Pakeičiu 17.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

17.6. sujungtieji, turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                             28 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

13. Pakeičiu 17.61 papunktį ir jį išdėstau taip:

17.61. sujungtieji, turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija                                    28 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

14. Pakeičiu 19.11 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.11. dviašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                              36 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

15. Pakeičiu 19.12 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.12. dviašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše priekaba, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                                                        36 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

16. Pakeičiu 19.21 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.21. dviašio krovininio automobilio, sujungto su triaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                              40 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

17. Pakeičiu 19.22 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.22. dviašio krovininio automobilio, sujungto su triaše priekaba, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                                                        40 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

18. Pakeičiu 19.4.11 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.4.11. 1,30 < d < 1,80, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                   36 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

19. Pakeičiu 19.4.12 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.4.12. 1,30 < d < 1,80, kai naudojama netarši technologija                                                                       36 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

20. Papildau 19.4.21 papunkčiu:

19.4.21. 1,80 ≤ d, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                      36 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

21. Papildau 19.4.22 papunkčiu:

19.4.22. 1,80 ≤ d, kai naudojama netarši technologija                                                                                  36 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

22. Pakeičiu 19.4.31 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.4.31. 1,80 ≤ d ir kai didžiausioji leidžiamoji puspriekabės su sudvejintomis ašimis dvigubųjų ašių bendroji apkrovos masė – 20 t, o krovininio automobilio didžiausioji leidžiamoji masė – 18 t ir jo varančiosios ašies ratai suporinti, jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                  38 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

23. Pakeičiu 19.4.32 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.4.32. 1,80 ≤ d ir kai didžiausioji leidžiamoji puspriekabės su sudvejintomis ašimis dvigubųjų ašių bendroji apkrovos masė – 20 t, o krovininio automobilio didžiausioji leidžiamoji masė – 18 t ir jo varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                                              38 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

24. Pakeičiu 19.51 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.51. dviašio krovininio automobilio, sukabinto su triaše puspriekabe, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                      40 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

25. Pakeičiu 19.52 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.52. dviašio krovininio automobilio, sukabinto su triaše puspriekabe, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                                                 40 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

26. Pakeičiu 19.61 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.61. triašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše arba triaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                       40 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

27. Pakeičiu 19.62 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.62. triašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše arba triaše priekaba, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                                     40 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

28. Pakeičiu 19.81 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.81. triašio krovininio automobilio, sukabinto su dviaše arba triaše puspriekabe, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                       40 t plius papildomai tiek, kiek sveria alternatyviųjų degalų įranga, bet ne daugiau kaip 1 t;“.

29. Pakeičiu 19.82 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.82. triašio krovininio automobilio, sukabinto su dviaše arba triaše puspriekabe, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                                     40 t plius papildomai tiek, kiek sveria netaršios technologijos įranga, bet ne daugiau kaip 2 t;“.

 

 

 

Susisiekimo ministras                                                                                     Marius Skuodis