ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠIAULIŲ R. AUKŠTELKĖS MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO, ŠIAULIŲ R. BUBIŲ MOKYKLOS, ŠIAULIŲ R. KURTUVĖNŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO REORGANIZAVIMO IR ŠIAULIŲ R. DUBYSOS AUKŠTUPIO MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2020 m. birželio 2 d. Nr. T-197

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.97 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 14 straipsniu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 21 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3 dalimi, 44 straipsnio 2 ir 6 dalimis, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ ir Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2020 m. balandžio 28 d. sprendimu Nr. T-138 „Dėl sutikimo reorganizuoti Šiaulių r. Aukštelkės mokyklą-daugiafunkcį centrą, Šiaulių r. Bubių mokyklą ir Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklą-daugiafunkcį centrą ir jungtinės mokyklos steigimo“, Šiaulių rajono savivaldybės taryba  nusprendžia:

1. Reorganizuoti sujungimo būdu šias Šiaulių rajono biudžetines įstaigas įsteigiant jungtinę  Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklą: Šiaulių r. Aukštelkės mokyklą-daugiafunkcį centrą (juridinio asmens kodas – 190059031), Šiaulių r. Bubių mokyklą (juridinio asmens kodas – 290059370), Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklą-daugiafunkcį centrą (juridinio asmens kodas – 190061445).

2. Nustatyti, kad:

2.1. Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras, Šiaulių r. Bubių mokykla, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokykla-daugiafunkcis centras 2020 m. rugpjūčio 31 d. baigia savo veiklą kaip juridiniai asmenys ir tampa nauju juridiniu asmeniu Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokykla;

2.2. nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokykla (Dubysos g. 15, Bubiai, LT-80201 Šiaulių r.) perims visas reorganizuojamų biudžetinių įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro teises, pareigas ir tęs veiklą;

2.3. po reorganizavimo Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklai perduodamos visos reorganizuotų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro teisės, pareigos ir 2020 m. rugpjūčio 31 d. Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro biudžeto asignavimų likutis.

3. Patvirtinti pridedamus:

3.1. Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo sąlygų aprašą;

3.2. Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos nuostatus.

4. Įgalioti Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro direktorių pasirašyti patvirtintus nuostatus ir kartu su kitais teisės aktuose nustatytais dokumentais pateikti juos įregistruoti Juridinių asmenų registrui.

5. Pripažinti netekusiais galios Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2019 m. vasario 12 d. sprendimo Nr. T-29 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės švietimo įstaigų nuostatų patvirtinimo“ 1.1, 1.3, 1.12 papunkčius.

6. Nustatyti, kad šio sprendimo 5 punktas įsigalioja Juridinių asmenų registre įregistravus sprendimo 3.2 papunkčiu patvirtintus nuostatus.

Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                           Antanas Bezaras

 

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2020 m. birželio 2 d. sprendimu Nr. T-197

 

 

ŠIAULIŲ R. AUKŠTELKĖS MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO,

ŠIAULIŲ R. BUBIŲ MOKYKLOS,

ŠIAULIŲ R. KURTUVĖNŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO REORGANIZAVIMO SALYGŲ APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) nustato Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo tvarką.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.96 straipsniu ir 2.97 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 14 straipsniu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 44 straipsnio 2 ir 6 dalimis, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 „Dėl Mokyklų, vykdančių švietimo programas, tinklo kūrimo tvarkos patvirtinimo“, Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016–2020 metų bendruoju planu, patvirtintu Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 18 d. sprendimu Nr. T-40 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016–2020 metų bendrojo plano patvirtinimo“.

 

II SKYRIUS

REORGANIZUOJAMOS ĮSTAIGOS

 

3. Reorganizuojamų juridinių asmenų duomenys:

3.1. Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras:

3.1.1. teisinė forma – biudžetinė įstaiga;

3.1.2. buveinė – Paparčių g. 2, Aukštelkės k., LT-80180 Šiaulių rajonas;

3.1.3. juridinio asmens kodas – 190059031;

3.1.4. registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie Šiaulių r. Aukštelkės mokyklą-daugiafunkcį centrą – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registras.

3.2. Šiaulių r. Bubių mokykla:

3.2.1. teisinė forma – biudžetinė įstaiga;

3.2.2. buveinė – Dubysos g. 15, Bubiai, LT-80201 Šiaulių rajonas;

3.2.3. juridinio asmens kodas – 290059370;

3.2.4. registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie Šiaulių r. Bubių mokyklą – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registras.

3.3. Šiaulių r. Kurtuvėnų mokykla-daugiafunkcis centras:

3.3.1. teisinė forma – biudžetinė įstaiga;

3.3.2. buveinė – P. Višinskio g. 1A, Kurtuvėnų mstl., LT-80224 Šiaulių rajonas;

3.3.3. juridinio asmens kodas – 190061445;

3.3.4. registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklą-daugiafunkcį centrą – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registras.

III SKYRIUS

REORGANIZAVIMO BŪDAS, TIKSLAS, PASIBAIGIANČIOS BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS, PO REORGANIZAVIMO VEIKSIANTI BIUDŽETINĖ ĮSTAIGA

 

4. Reorganizavimo būdas – Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras, Šiaulių r. Bubių mokykla, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokykla-daugiafunkcis centras reorganizuojamos jungimo būdu, jas sujungiant į naują juridinį asmenį – Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklą.

5. Po reorganizavimo pasibaigsiančios biudžetinės įstaigos – Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras, Šiaulių r. Bubių mokykla, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokykla-daugiafunkcis centras.

6. Po reorganizavimo veiksianti nauja biudžetinė įstaiga – Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokykla.

 

IV SKYRIUS

MOMENTAS, NUO KURIO PASIBAIGIANČIŲ BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ TEISĖS IR PAREIGOS PEREINA PO REORGANIZAVIMO VEIKSIANČIAI BIUDŽETINEI ĮSTAIGAI

 

7. Po reorganizavimo pasibaigiančių biudžetinių įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro teisės ir pareigos 2020 m. rugsėjo 1 d. perduodamos po reorganizavimo veiksiančiai biudžetinei įstaigai Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklai.

8. Reorganizuojamų biudžetinių įstaigų – Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro vadovai sudaro savo biudžetinės įstaigos ilgalaikio ir trumpalaikio turto sąrašus, bylų apskaitos dokumentus (bylu apyrašus, sąrašus ir kt.) ir iki 2020 m. rugpjūčio 31 d. perduoda po reorganizavimo veiksiančiai biudžetinei įstaigai Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklai.

9. Iki 2020 m. rugpjūčio 31 d. po reorganizavimo pasibaigiančios biudžetinės įstaigos Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras, Šiaulių r. Bubių mokykla, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokykla-daugiafunkcis centras turi būti išregistruotos iš Juridinių asmenų registro. Iki 2020 m. rugpjūčio 31 d. po reorganizavimo veiksiančios biudžetinės įstaigos Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos nuostatai turi būti įregistruoti Juridinių asmenų registre.

10. Reorganizuojamos biudžetinės įstaigos Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras, Šiaulių r. Bubių mokykla, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokykla-daugiafunkcis centras iki 2020 m rugpjūčio 31 d. baigia komplektuoti dokumentų fondus, atlieka dokumentų vertės ekspertizę, sudaro bylų apskaitos dokumentus (bylų apyrašus, sąrašus ir kt.). Trumpai saugomus dokumentus, kurių saugojimo terminas pasibaigęs, sunaikina surašydami dokumentų naikinimo aktą.

11. Po reorganizavimo pasibaigsiančių biudžetinių įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro nuolat ir ilgai saugomi dokumentai bei trumpai saugomi dokumentai, kurių saugojimo terminas nesibaigė, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka iki 2020 m. rugpjūčio 31 d. perduodami toliau saugoti po reorganizavimo veiksiančiai biudžetinei įstaigai Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklai.

12. Reorganizavimo metu atliekama biudžetinių įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro patikėjimo teise, panaudos ir (ar) kitais pagrindais valdomo trumpalaikio turto, ilgalaikio materialiojo turto, finansinio turto ir nematerialiojo turto inventorizacija. Inventorizacija atliekama iki 2020 m. rugpjūčio 1 d. Už inventorizacijos atlikimą ir inventorizacijos apyrašų parengimą atsako šiame punkte išvardintų biudžetinių įstaigų vadovai.

13. Reorganizuojamų biudžetinių įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro patikėjimo teise valdomas trumpalaikis turtas, ilgalaikis materialusis turtas, finansinis turtas ir nematerialusis turtas, prieš tai suderinus su Šiaulių rajono savivaldybės švietimo paslaugų centru perduodamas perdavimo ir priėmimo aktais po reorganizavimo veiksiančiai biudžetinei įstaigai Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklai ir (ar) kitam patikėtiniui.

14. Reorganizuojamų biudžetinių įstaigų panaudos pagrindais valdomas trumpalaikis materialusis turtas, ilgalaikis materialusis turtas ir (ar) nematerialusis turtas, kuris bus reikalingas po reorganizavimo veiksiančios biudžetinės įstaigos Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos veiklai vykdyti, po reorganizavimo, jei panaudos davėjas sutinka, pereina po reorganizavimo veiksiančiai biudžetinei įstaigai Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklai su panaudos davėjais pasirašant atitinkamus susitarimus dėl panaudos sutarčių pakeitimo. Nereikalingas turtas grąžinamas panaudos davėjui iki reorganizavimo pabaigos.

15. Reorganizuojamų biudžetinių įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro kreditorių reikalavimai ir mokėtinos sumos pereina po reorganizavimo veiksiančiai biudžetinei įstaigai Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklai.

16. Visas reorganizuojamų biudžetinių įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro prievoles, teises ir pareigas (įskaitant, bet neapsiribojant: teises ir pareigas, kylančias iš sutarčių; prievoles mokėti atitinkamas įmokas, mokesčius, baudas, delspinigius mokesčių administratoriui, Valstybinio socialinio draudimo fondui ir kitoms valstybės institucijoms) perima po reorganizavimo veiksianti biudžetinė įstaiga Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokykla.

17. Reorganizuojamų biudžetinių įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro antspaudai Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka sunaikinami po to, kai pasirašomi turto ir dokumentų perdavimo ir priėmimo aktai bei kiti dokumentai ir įstaiga yra išregistruojama iš Juridinių asmenų registro.

18. Po reorganizavimo veiksiančios biudžetinės įstaigos Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos vadovas iki 2020 m. rugpjūčio 31 d. Juridinių asmenų registre įregistruoja po reorganizavimo veiksiančios biudžetinės įstaigos Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos nuostatus.

19. Reorganizuojamų įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro vadovai iki 2020 m. rugpjūčio 31 d. išregistruoja iš Juridinių asmenų registro po reorganizavimo pasibaigiančias įstaigas Šiaulių r. Aukštelkės mokyklą-daugiafunkcį centrą, Šiaulių r. Bubių mokyklą, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklą-daugiafunkcį centrą ir atlieka visus kitus su įstaigos išregistravimu susijusius veiksmus.

 

V SKYRIUS

PO REORGANIZAVIMO VEIKSIANČIOS BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS SAVININKO TEISES IR PAREIGAS ĮGYVENDINANTI INSTITUCIJA

 

20. Po reorganizavimo veiksiančios biudžetinės įstaigos Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos teises ir pareigas įgyvendins Šiaulių rajono savivaldybė.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

21. Reorganizuojamų įstaigų Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro, Šiaulių r. Bubių mokyklos, Šiaulių r. Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro vadovai viešai praneša apie parengtą Aprašą biudžetinės įstaigos nuostatuose nurodytame šaltinyje vieną kartą ir praneša visiems biudžetinės įstaigos kreditoriams; ne vėliau kaip pirmą viešo paskelbimo dieną pateikia jį Juridinių asmenų registrui.

22. Reorganizavimo metu užtikrinamas reorganizuojamų įstaigų veiklų tęstinumas, uždavinių, funkcijų ir įsipareigojimų vykdymas, darbuotojų socialinė apsauga.

23. Reorganizavimo pabaiga – 2020 m. rugpjūčio 31 d.

 

________________________

 

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2020 m. birželio 2 d. sprendimu Nr. T-197

 

 

ŠIAULIŲ R. DUBYSOS AUKŠTUPIO MOKYKLOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos (toliau – Mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją ir jos kompetenciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą, mokymosi formas ir būdus, veiklos teisinį pagrindą, sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, vykdomas švietimo programas, mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumentų išdavimą, mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, mokyklos veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Mokyklos oficialusis pavadinimas – Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokykla, trumpasis pavadinimas – Dubysos aukštupio mokykla.

3. Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos įsteigimo data ir veiklos pradžia – 2020 m. rugsėjo 1 d.

4. Mokyklos teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

5. Mokyklos priklausomybė – savivaldybės.

6. Mokyklos savininkas – Šiaulių rajono savivaldybė, kodas 111105174, adresas – Vilniaus g. 263, LT-76337 Šiauliai.

7. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šiaulių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) taryba.

8. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija sprendžia Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose įstatymuose ir šiuose Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.

9. Mokyklos buveinė – Dubysos g. 15, 80201 Bubiai, Šiaulių rajonas. Elektroninis paštas –  mokykla@dubysos.lt. Interneto svetainė – www.dubysos.lt. Vieši pranešimai skelbiami įstaigos interneto svetainėje.

10. Mokyklos grupė – bendrojo ugdymo mokykla, kodas 3120.

11. Mokyklos tipas – pagrindinė mokykla, kodas 3123.

12. Mokyklos pagrindinė paskirtis – pagrindinės mokyklos tipo mokykla.

13. Mokymo kalba – lietuvių.

14. Mokymosi formos ir būdai:

14.1. mokymosi formos – grupinio ir pavienio mokymosi;

14.2. mokymo proceso organizavimo būdai: individualus, kasdienis, nuotolinis, savarankiškas.

15. Mokykla vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pritaikytą ir individualizuotą pradinio, pagrindinio, pritaikytą ir individualizuotą pagrindinio ugdymo programas.

16. Mokykla išduoda mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus: mokymosi pasiekimų pažymėjimą, pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, pažymėjimą (išduodamas baigusiajam pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį), pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pažymą.

17. Mokyklą sudaro trys struktūriniai padaliniai:

17.1. Šiaulių r. Aukštelkės skyrius:

17.1.1. buveinė – Paparčių g. 2, 80180 Aukštelkės k., Šiaulių rajonas;

17.1.2. mokymo kalba – lietuvių;

17.1.3. mokymosi formos – grupinio ir pavienio mokymosi;

17.1.4. mokymo proceso organizavimo būdai: individualus, kasdienis, nuotolinis, savarankiškas;

17.1.5. vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pritaikytą ir individualizuotą pradinio, pagrindinio (I pakopos), pritaikytą ir individualizuotą pagrindinio (I pakopos) ugdymo programas;

17.2. Šiaulių r. Bubių skyrius:

17.2.1. buveinė – Dubysos g. 15, 80201 Bubiai, Šiaulių rajonas;

17.2.2. mokymo kalba – lietuvių;

17.2.3. mokymosi formos – grupinio ir pavienio mokymosi;

17.2.4. mokymo proceso organizavimo būdai: individualus, kasdienis, nuotolinis, savarankiškas;

17.2.5. vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pritaikytą ir individualizuotą pradinio, pagrindinio, pritaikytą ir individualizuotą pagrindinio ugdymo programas;

17.3. Šiaulių r. Kurtuvėnų skyrius:

17.3.1. buveinė – P. Višinskio 1A, 80224 Kurtuvėnai, Šiaulių rajonas;

17.3.2. mokymo kalba – lietuvių;

17.3.3. mokymosi formos – grupinio ir pavienio mokymosi;

17.3.4. mokymo proceso organizavimo būdai: individualus, kasdienis, nuotolinis, savarankiškas;

17.3.5. vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pritaikytą ir individualizuotą pradinio ugdymo programas.

18. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su Lietuvos Respublikos herbu ir mokyklos pavadinimu, antspaudą su Savivaldybės herbu ir mokyklos pavadinimu, blanką, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo mokslo ir sporto ministro (toliau – ŠMSM) įsakymais, Savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.

 

II SKYRIUS

MOKYKLOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI,

FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ

DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS

 

19. Mokyklos veiklos sritis – švietimas, kodas 85.

20. Mokyklos švietimo veiklos rūšys:

20.1. pagrindinė veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;

20.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

20.2.1. ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.10;

20.2.2. priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.20;

20.2.3. pradinis ugdymas, kodas 85.20;

20.2.4. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;

20.2.5. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

20.2.6. kitas, niekur nepriskirtas, švietimas, kodas 85.59;

20.2.7. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60.

21. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:

21.1. spausdinimas ir įrašų tiražavimas, kodas 18;

21.2. vaikų poilsio stovyklų veikla, kodas 55.20.20;

21.3. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;

21.4. bendruomenei teikiamų paslaugų užtikrinimas, kodas 84.20;

21.5. vaikų dienos priežiūros veikla, kodas 88.91;

21.6. kūrybinė, meninė ir pramogų organizavimo veikla, kodas 90.0;

21.7. bibliotekų, archyvų, muziejų ir kita kultūrinė veikla, kodas 91.0;

21.8. sportinė veikla, pramogų ir poilsio organizavimo veikla, kodas 93;

21.9. kita veikla, neprieštaraujanti Lietuvos Respublikos teisės aktams.

22. Mokyklos veiklos tikslas – suteikti asmeniui dorinės, sociokultūrinės ir pilietinės brandos pagrindus, bendrąjį raštingumą, technologinio raštingumo pradmenis, ugdyti kūrybingą, atsakingą pilietį, tautinį sąmoningumą, plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokinių mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui.

23. Mokyklos veiklos uždaviniai:

23.1. užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymą Mokykloje;

23.2. užtikrinti kokybišką pradinio ugdymo ir pagrindinio ugdymo programų vykdymą;

23.3. sudaryti sąlygas mokiniams įgyti pradinį ir pagrindinį išsilavinimą bei gauti valstybės pripažintus išsilavinimo pažymėjimus;

23.4. sudaryti sąlygas vaikams, mokiniams nuolat tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius;

23.5. teikti vaikams, mokiniams švietimo pagalbą;

23.6. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

23.7. užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo tęstinumą, palengvinti vaiko perėjimą nuo ugdymosi šeimoje prie institucinio ugdymo;

23.8. užtikrinti darnią vaiko, mokinio prigimtinių galių plėtotę puoselėjant jo dvasinę kultūrą, pilietiškumą, ugdant asmeninę, socialinę, pažinimo bei kultūrinę kompetencijas, reikalingas sėkmingam iškylančių asmeninio bei socialinio gyvenimo klausimų sprendimui;

23.9. formuoti ir stiprinti socialinius vaikų ir mokinių įgūdžius;

23.10. padėti vaikams ir mokiniams išsiugdyti komunikacinius gebėjimus, įgyti informacinės kultūros, sudaryti sąlygas gebėjimų tobulinimui, pagal šiandienos ir ateities aktualijas formuoti nuostatą mokytis visą gyvenimą;

23.11. stiprinti Mokyklą, kaip vietos bendruomenės švietimo, kultūros, tradicijų bei vertybinių nuostatų formavimo židinį;

23.12. ugdyti vaikų ir mokinių kultūrinės saviraiškos gebėjimus.

24. Mokyklos funkcijos:

24.1. vadovaudamasi ŠMSM tvirtinamomis ikimokyklinio ugdymo metodinėmis rekomendacijomis, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Mokyklos bendruomenių reikmes, konkrečius vaikų bei mokinių ugdymo(si) poreikius ir interesus, švietimo stebėsenos, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo ugdymo procese informaciją, pasiekimų tyrimų, Mokyklos veiklos įsivertinimo ir išorinio vertinimo duomenis konkretina ir individualizuoja turinį;

24.2. rengia neformaliojo vaikų švietimo programas;

24.3. sudaro mokymo sutartis ir vykdo jose sutartus įsipareigojimus;

24.4. atlieka vaiko ir mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių pirminį įvertinimą, organizuoja mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą ŠMSM ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

24.5. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;

24.6. teikia švietimo informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, vykdo vaikų ir mokinių sveikatos priežiūrą, profesinį orientavimą, vaiko minimalios priežiūros priemones teisės aktų nustatyta tvarka;

24.7. organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (klubus, būrelius, popamokinę vaikų ir mokinių priežiūrą, pailgintas dienos grupes, stovyklas, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;

24.8. stiprina Mokyklą kaip vietos bendruomenės švietimo, kultūros bei vertybinių nuostatų formavimo židinį;

24.9. sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti savo kvalifikaciją;

24.10. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;

24.11. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę vadovaudamasi ŠMSM patvirtintais teisės aktais;

24.12. vykdo ugdymo pasiekimų patikrinimus, dalyvauja nacionaliniuose mokinių ugdymo pasiekimų tyrimuose, vertina ir įsivertina savo veiklą;

24.13. organizuoja vaikų ir mokinių maitinimą;

24.14. organizuoja mokinių laisvalaikį ir pramogas;

24.15. viešai skelbia informaciją apie Mokyklos veiklą;

24.16. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

25. Mokiniams išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai ŠMSM nustatyta tvarka.

 

III SKYRIUS

MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

26. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:

26.1. parinkti ir kurti naujus mokymo ir mokymosi metodus, modelius ir veiklos būdus, užtikrinančius kokybišką ugdymą(si);

26.2. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

26.3. ŠMSM nustatyta tvarka vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus bei programas;

26.4. teisės aktų nustatyta tvarka jungtis į asociacijas ir dalyvauti jų veikloje;

26.5. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

26.6. nustatyti teikiamų švietimo ar papildomų paslaugų kainas, įkainius ir tarifus tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo bei kitų įstatymų nustatyta tvarka jų nenustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė arba savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

26.7. sudaryti sutartis su juridiniais ir fiziniais asmenimis dėl paslaugų teikimo, patalpų nuomos ir kt.;

26.8. Mokykla gali turėti ir kitas teises, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.

27. Mokykla privalo:

27.1. užtikrinti geros kokybės švietimą, atvirumą vietos bendruomenei;

27.2. sudaryti vaikams ir mokiniams higienos normas atitinkančias ugdymosi sąlygas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

27.3. sudaryti sąlygas kiekvienam vaikui ir mokiniui nuolat dalyvauti bent vienoje nuoseklioje, ilgalaikėje socialines ir emocines kompetencijas ugdančioje prevencinėje programoje, apimančioje smurto, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevenciją, sveikos gyvensenos skatinimą, įgyvendinant pateiktas ŠMSM patvirtintas Rekomendacijas dėl smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose;

27.4. skelbti Mokyklos interneto svetainėje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse informaciją apie Mokyklos vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus ir išvadas, Mokyklos bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitas Mokyklos vykdomas veiklas;

27.5. vykdyti kitas teisės aktuose nustatytas pareigas.

 

IV SKYRIUS

MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

28. Mokyklai vadovauja direktorius, kurio pareigybės aprašymo tvirtinimas ir konkursas dėl priėmimo organizuojami teisės aktų nustatyta tvarka. Direktorius skiriamas penkerių metų kadencijai ir atleidžiamas tiesės aktų numatyta tvarka. Mokyklos direktorius pavaldus ir atskaitingas Savivaldybės tarybai, Savivaldybės merui bei Savivaldybės administracijos direktoriui, neperžengiant Savivaldybės tarybos administracijos direktoriui suteiktų įgaliojimų.

29. Mokyklos veikla organizuojama pagal Mokyklos direktoriaus patvirtintą:

29.1. strateginį planą, kuriam yra pritarta Mokyklos tarybos protokoliniu nutarimu ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu;

29.2. metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba ir metinis veiklos planas yra suderintas su Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriumi;

29.3. Mokyklos ugdymo planą, suderintą su Mokyklos taryba ir Savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu.

30. Mokyklos direktoriaus funkcijos:

30.1. vadovauja Mokyklos strateginio plano ir metinių veiklos planų, švietimo programų rengimui, rekomendacijų dėl smurto prevencijos įgyvendinimo Mokykloje priemonių įgyvendinimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;

30.2. tvirtina Mokyklos vidaus struktūrą, Mokyklos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;

30.3. užtikrina Mokyklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą;

30.4. Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas, tvirtina jų pareigybių aprašymus;

30.5. priima į Mokyklą vaikus ir mokinius Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;

30.6. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Mokyklos darbo tvarkos taisyklėmis nustato Mokyklos darbuotojų ir mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;

30.7. suderinęs teisės aktų nustatyta tvarka, tvirtina Mokyklos darbo tvarkos taisykles / Mokyklos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemą;

30.8. sudaro vaikams, mokiniams ir Mokyklos darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas;

30.9. organizuoja ir koordinuoja Mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Mokyklos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;

30.10. leidžia įsakymus, tikrina, kaip jie vykdomi;

30.11. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo ir metodines grupes;

30.12. sudaro Mokyklos vardu sutartis, reikalingas Mokyklos funkcijoms atlikti;

30.13. organizuoja Mokyklos dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

30.14. Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Mokyklos turtą, lėšas ir jais disponuoja, rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;

30.15. rūpinasi Mokyklos darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro sąlygas kelti kvalifikaciją, sudaro galimybes mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams atestuotis ir organizuoja jų atestaciją ŠMSM nustatyta tvarka;

30.16. inicijuoja Mokyklos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

30.17. bendradarbiauja su vaikų ir mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą vaikui, mokiniui, mokytojui ir Mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorine policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos skyriumi ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

30.18. už mokinio elgesio normų pažeidimus gali skirti mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme ir ŠMSM rekomendacijose dėl poveikio priemonių taikymo netinkamai besielgiantiems mokininiams;

30.19. Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo;

30.20. imasi priemonių, kad laiku būtų suteikta pagalba vaikui ir mokiniui, kurio atžvilgiu buvo panaudotas smurtas, prievarta, seksualinis ar kitokio pobūdžio išnaudojimas, ir apie tai informuoja suinteresuotas institucijas;

30.21. teikia Mokyklos bendruomenei ir Mokyklos tarybai svarstyti ir viešai paskelbia savo metų veiklos ataskaitą pagal ŠMSM nustatytus Švietimo įstaigų vadovų metų veiklos ataskaitos reikalavimus;

30.22. atstovauja Mokyklai kitose įstaigose ir institucijose;

30.23. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas;

30.24. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti mokytojui, atliekančiam funkcijas pagal įgaliojimą.

31. Mokyklos direktorius atsako už Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 26 straipsnyje nurodytos informacijos skelbimą, demokratinį švietimo įstaigos valdymą, užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, Pedagogų etikos kodekso reikalavimų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, švietimo įstaigos bendruomenės narių informavimą, pedagoginio ir nepedagoginio personalo profesinį tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką.

32. Mokyklos direktorius organizuoja mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų pasitarimus ugdymo turinio formavimo, ugdymo proceso organizavimo bei pedagoginių inovacijų diegimo klausimais.

 

V SKYRIUS

MOKYKLOS SAVIVALDA

 

33. Mokyklos savivaldos institucijos yra šios:

33.1. Mokyklos taryba;

33.2. Mokytojų taryba;

33.3. Mokinių komitetai.

34. Mokyklos taryba – aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija, atstovaujanti vaikams, mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams). Mokyklos taryba padeda demokratiškai valdyti Mokyklą, spręsti Mokyklai aktualius klausimus.

35. Mokyklos taryba sudaroma iš Mokykloje nedirbančių vaikų ir mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų), mokyklos mokytojų, mokinių atstovų. Mokyklos direktorius negali būti Mokyklos tarybos nariu.

36. Narius į Mokyklos tarybą renka: po vieną tėvą (globėją, rūpintoją) – deleguoja visuotiniai skyrių tėvų susirinkimai, po vieną mokytoją iš kiekvieno koncentro (ikimokyklinio / priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo) – mokytojų taryba, po vieną 1–10 klasių mokinį – deleguoja skyrių mokinių susirinkimai. Nutrūkus Mokyklos tarybos nario įgaliojimams pirma laiko, naujas tarybos narys renkamas šiame punkte nustatyta tvarka.

37. Mokyklos tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu pirmajame Mokyklos tarybos posėdyje. Šiame posėdyje išrenkamas Mokyklos tarybos sekretorius.

38. Mokyklos tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Mokyklos tarybos pirmininkas kviečia Mokyklos tarybos posėdžius. Jei jo nėra, įgaliojimus iš 1/3 išrinktų tarybos narių gavęs tarybos narys privalo sušaukti tarybos posėdį, jei to raštu reikalauja ne mažiau kaip 1/3 išrinktų tarybos narių. Kartu su reikalavimu pateikiami svarstytini klausimai. Esant būtinumui, Mokyklos tarybos posėdžius gali inicijuoti ir Mokyklos direktorius. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Mokyklos direktorius (Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui) Mokyklos tarybos posėdžiuose gali dalyvauti kviestinio nario teisėmis.

39. Be Mokyklos tarybos narių į posėdį gali būti kviečiami socialiniai partneriai, rėmėjai, bendruomenės nariai, nesantys Mokyklos tarybos nariais.

40. Mokyklos taryba atlieka tokias funkcijas:

40.1. vertina Mokyklos vadovo metų veiklos ataskaitą;

40.2. teikia siūlymus dėl Mokyklos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

40.3. pritaria Mokyklos strateginiam planui, metiniam Mokyklos veiklos planui, Mokyklos Nuostatams, kitiems Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, svarsto Mokyklos darbo tvarkos taisykles;

40.4. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;

40.5. kolegialiai svarsto Mokyklos lėšų naudojimo klausimus;

40.6. išklauso Mokyklos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos veiklos tobulinimo;

40.7. teikia siūlymus dėl Mokyklos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;

40.8. svarsto mokytojų, mokinių ir tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucijų ar Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui;

40.9. teikia siūlymus dėl Mokyklos darbo tobulinimo, saugių vaikų ir mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;

40.10. svarsto ir kitus Mokyklos veiklos organizavimo klausimus.

41. Mokyklos tarybos nutarimai yra teisėti, jei jie neprieštarauja teisės aktams ir šiuose Nuostatuose nustatytai kompetencijai.

42. Mokyklos taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Mokyklos bendruomenei.

43. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti bei ugdymo kokybei užtikrinti. Ją sudaro Mokyklos direktorius, Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi Mokykloje dirbantys mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

44. Mokytojų tarybai vadovauja Mokyklos direktorius.

45. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Mokyklos direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai Mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma.

46. Mokytojų taryba atlieka tokias funkcijas:

46.1. planuoja ugdymo turinį, aptaria mokinių mokymosi poreikius ir susitaria dėl mokomųjų dalykų, dalykų modulių, pasirenkamųjų dalykų galimos pasiūlos;

46.2 atrenka, integruoja ir derina dalykų mokymo turinį;

46.3. susitaria dėl ilgalaikių ir trumpalaikių mokomųjų dalykų planų rengimo principų ir tvarkos;

46.4. parenka vadovėlius ir mokymo priemones, aptaria jų naudojimą; įvertina ugdymo procese mokinių sukauptą patyrimą;

46.5. susitaria dėl mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų;

46.6. Mokytojų tarybos nariai konsultuojasi tarpusavyje, taip pat su švietimo pagalbos specialistais dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo bendrosiose klasėse, pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikos, dalyvauja vertinant vaikų ir mokinių pasiekimus, aptaria  mokinių elgesio, jų lankomumo gerinimo, mokymosi krūvių optimalumo klausimus, dalijasi gerąja patirtimi, aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius, juos derina su Mokyklos veiklos tikslais, keičiasi informacija ir bendradarbiauja su kitų mokyklų metodinėmis tarybomis, mokytojų tarybomis.

47. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktuose ir Nuostatuose nustatytos kompetencijos arba Mokyklos direktoriaus teikiamais klausimais.

48. Mokinių komitetai – kiekviename mokyklos padalinyje nuolat veikianti mokyklos mokinių savivaldos institucija. Komitetai, kurių nariai yra 1–10 klasių mokiniai, sudaromi metams. Komitetų skaičius kintantis, priklauso nuo Mokyklos poreikių. Mokiniai skirstosi į Mokinių komitetus vadovaudamiesi savanoriškumo principais.

49. Mokinių komitetų funkcijos:

49.1. inicijuoja ir padeda organizuoti Mokyklos renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas;

49.2. teikia siūlymus dėl ugdymo organizavimo, vaikų neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos;

49.3. organizuoja savanorių judėjimą;

49.4. dalyvauja rengiant Mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus;

49.5. svarsto Mokyklos direktoriaus teikiamus klausimus;

49.6. susitaria dėl Mokinių komitetų veiklos organizavimo;

49.7. deleguoja narius į Mokyklos tarybą.

50. Ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais vaikams, mokiniams ir jų tėvams (globėjams, rūpintojams) aktualiais klausimais Mokyklos direktorius gali organizuoti mokinių ir / ar mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pasitarimus.

 

VI SKYRIUS

DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO

TVARKA IR ATESTACIJA

 

51. Darbuotojai į darbą Mokykloje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

52. Mokyklos darbuotojams už darbą mokoma Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

53. Mokyklos direktorius ir jo pavaduotojas ugdymui, skyrių vedėjai, mokytojai ir švietimo pagalbą teikiantys specialistai kvalifikaciją tobulina ŠMSM nustatyta tvarka. Mokytojai bei švietimo pagalbos specialistai atestuojasi ŠMSM nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA,

FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA

 

54. Mokykla patikėjimo ar kita teise perduotą Savivaldybės turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.

55. Mokyklos lėšos:

55.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;

55.2. įstaigos pajamos už teikiamas paslaugas;

55.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

55.4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.

56. Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

57. Mokykla buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.

58. Mokyklos finansinė veikla kontroliuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

59. Mokyklos veiklos priežiūrą atlieka Savivaldybės vykdomoji institucija, prireikus pasitelkiami išoriniai vertintojai.

60. Mokykla gali būti paramos gavėja. Paramos lėšos naudojamos Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

61. Mokykla turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus, kurioje nuolat pateikiama ir atnaujinama informacija visuomenei apie Mokyklos veiklą.

62. Mokyklos internetinėje svetainėje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse skelbiama informacija apie Mokyklos vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus ir išvadas, Mokyklos bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitas Mokyklos vykdomas veiklas.

63. Mokyklos direktoriaus nesant Mokykloje (sergant, išvykus į komandiruotę, atostogų metu) jo funkcijas atlieka direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

64. Nuostatai keičiami ir papildomi Savivaldybės tarybos, Savivaldybės vykdomosios institucijos, Mokyklos direktoriaus ar Mokyklos tarybos iniciatyva.

65. Nuostatams, jų pakeitimams, papildymams pritaria Mokyklos taryba, tvirtina Savivaldybės taryba.

66. Mokykla registruojama teisės aktų nustatyta tvarka.

67. Mokykla reorganizuojama, likviduojama ar pertvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.

68. Pasikeitus teisės aktams, reglamentuojantiems šiuose Nuostatuose išdėstytus klausimus, taikomos tų teisės aktų nuostatos.

69. Savivaldybės taryba vykdo teisės aktuose Mokyklos savininkei priskirtas funkcijas. Jei Lietuvos Respublikos norminiai aktai ar Savivaldybės tarybos priimti teisės aktai nustato, kad atskiras Savivaldybės tarybos kompetencijos funkcijas gali vykdyti Savivaldybės administracijos direktorius, šias funkcijas vykdo administracijos direktorius be atskiro šių Nuostatų pakeitimo.

 

________________

PRITARTA

Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro tarybos

2020-05-08 posėdžio protokoliniu nutarimu Nr. 1 (2)

Bubių mokyklos tarybos

2020-05-08 posėdžio protokoliniu nutarimu Nr. 1 (2)

Kurtuvėnų mokyklos-daugiafunkcio centro tarybos

2020-05-08 posėdžio protokoliniu nutarimu Nr. 1 (2)