visagino savivaldybės taryba

 

sprendimas

dėl VISAGINO SAVIVALDYBĖS TARYBOS ETIKOS KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2019 m. gegužės 28 d. Nr. TS-111

Visaginas

 

 

Visagino savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 1, 3, 6 ir 61 dalimis, 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Visagino savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto 2015 m. birželio 25 d. sprendimu Nr. TS-129 „Dėl Visagino savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (2018 m. kovo 29 d. sprendimo Nr. TS-40 redakcija), 153, 154, 157 ir 162 punktais, atsižvelgdama į Visagino savivaldybės mero teikimą (2019 m. gegužės 28 d. potvarkis Nr. PV-E-67 „Dėl Visagino savivaldybės tarybos Etikos komisijos pirmininko kandidatūros teikimo“), Visagino savivaldybės tarybos opozicijos 2019 m. gegužės 2 d. siūlymą Nr. 2-1938, Visagino savivaldybės visuomenės atstovės Irmos Daukantienės 2019 m. gegužės 17 d. sutikimą Nr. Nr. 2-2243, Visagino pensininkų klubo valdybos 2019 m. gegužės 20 d. prašymą Nr. 2-2269, Visagino savivaldybės nevyriausybinių organizacijų tarybos 2019 m. gegužės 20 d. prašymą Nr. 2-2250, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „Tvarka ir teisingumas“ 2019 m. gegužės 23 d. pranešimą Nr. 2-2352, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „VTM-2“ 2019 m. gegužės 28 d. pranešimą Nr. 2-2463, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „Už darnų Visaginą“ 2019 m. gegužės 28 d. pareiškimą Nr. 2-2405, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „Išsaugokime svarbiausia, sukurkime nauja“ 2019 m. gegužės 28 d. pareiškimą Nr. 2-2406, Visagino savivaldybės tarybos Lietuvos laisvės sąjungos frakcijos siūlymą (Visagino savivaldybės tarybos posėdžio 2019 m. gegužės 28 d. protokolą Nr. TP-7), nusprendžia:

1.    Sudaryti savivaldybės tarybos įgaliojimų laikui nuolatinę Visagino savivaldybės tarybos Etikos komisiją iš šių narių:

1.1. Andrej Akopov, komisijos narys, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „Tvarka ir teisingumas“ atstovas;

1.2. Vitalius Besakirskas, komisijos narys, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „Išsaugokime svarbiausia, sukurkime nauja“ atstovas;

1.3. Ivan Chomenko, komisijos narys, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „VTM-2“ atstovas;

1.4. Irma Daukantienė, komisijos narė, Visagino savivaldybės visuomenės atstovė;

1.5. Airida Drus, komisijos narė, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „VTM-1“ atstovė;

1.6. Aleksandra Grigienė, komisijos narė, Visagino savivaldybės tarybos frakcijos „Už darnų Visaginą“ atstovė;

1.7. Marija Korkut, komisijos narė, Visagino savivaldybės visuomenės atstovė;

1.8. Zinaida Tresnickaja, komisijos narė, Visagino savivaldybės tarybos Lietuvos laisvės sąjungos frakcijos atstovė;

1.9. Stefanija Varkavičienė, komisijos narė, Visagino savivaldybės visuomenės atstovė.

2.    Paskirti Visagino savivaldybės tarybos Etikos komisijos pirmininke Visagino savivaldybės tarybos narę Airidą Drus.

3.    Patvirtinti Visagino savivaldybės tarybos Etikos komisijos veiklos nuostatus (pridedama).

4.  Pripažinti netekusiu galios Visagino savivaldybės tarybos 2016 m. vasario22 d. sprendimą Nr. TS-23 „Dėl Visagino savivaldybės etikos komisijos sudarymo ir jos nuostatų patvirtinimo“ su visais jo pakeitimais ir papildymais.

5.  Nurodyti, kad šis sprendimas per vieną mėnesį nuo jo įsigaliojimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Panevėžio apygardos skyriui (Respublikos g. 62, Panevėžys) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Panevėžio rūmams (Respublikos g. 62, Panevėžys) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Erlandas Galaguz


 

PATVIRTINTA

Visagino savivaldybės tarybos

2019 m. gegužės 28 d. sprendimu Nr. TS-111

 

 

VISAGINO SAVIVALDYBĖS TARYBOS ETIKOS KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Visagino savivaldybės tarybos Etikos komisija (toliau vadinama – Komisija), sudaryta Visagino savivaldybės tarybos narių – valstybės politikų (toliau – Politikas) elgesio, kuriuo pažeidžiamos Vietos savivaldos įstatymo, Valstybės politikų elgesio kodekso, Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo, Visagino savivaldybės tarybos veiklos reglamento (toliau – Reglamentas), kitų teisės aktų, reglamentuojančių savivaldybės tarybos narių veiklą ir elgesį, nuostatos, tyrimui atlikti ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme nustatytoms funkcijoms atlikti.

2. Komisijos veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Komisijos sudarymą, uždavinius, teises, pareigas, Politiko elgesio tyrimą, Komisijos darbo organizavimą, jos teises, pareigas ir atsakomybę, priimamų sprendimų ir jų paskelbimo tvarką, dokumentų tvarkymą.

3. Komisija atsakinga ir atskaitinga Visagino savivaldybės tarybai.

4. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Valstybės politikų elgesio kodeksu (toliau – Elgesio kodeksas), Vietos savivaldos įstatymu, Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymu, Reglamentu, šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Savivaldybės tarybos narių veiklą ir elgesį.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS

 

5. Komisija sudaroma ir keičiama Visagino savivaldybės tarybos (toliau – savivaldybės taryba) sprendimu savivaldybės tarybos įgaliojimų laikui. Komisija sudaroma iš Visagino savivaldybės tarybos narių, valstybės tarnautojų, ekspertų, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovų – seniūnaičių, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguotų atstovų, visuomenės atstovų (Lietuvos Respublikoje įregistruotų viešųjų juridinių asmenų, išskyrus valstybės ar savivaldybės institucijų ar įstaigų, įgaliotų atstovų), bendruomeninių organizacijų atstovų, kitų savivaldybės gyventojų.

6. Po vieną atstovą į Komisiją siūlo savivaldybės tarybos narių frakcijos ir savivaldybės tarybos narių, nesusivienijusių į savivaldybės tarybos narių frakcijas, grupė, jeigu ją sudaro ne mažiau kaip 3 savivaldybės tarybos nariai.

7. Kitus atstovus į Komisiją, atsižvelgdamas į gautus pasiūlymus, siūlo meras.

8. Jeigu yra paskelbta savivaldybės tarybos mažuma (opozicija), Etikos komisijos pirmininko kandidatūrą meras teikia savivaldybės tarybos mažumos (opozicijos) siūlymu Reglamento nustatyta tvarka. Jeigu savivaldybės tarybos mažuma (opozicija) nepasiūlo Etikos komisijos pirmininko kandidatūros, Etikos komisijos pirmininką savivaldybės taryba skiria mero teikimu.

9. Komisija išsirenka Komisijos pirmininko pavaduotoją iš Komisijos narių. Kandidatūrą į Komisijos pirmininko pavaduotojo pareigas teikia Komisijos pirmininkas.

10. Komisijos atsakingojo sekretoriaus pareigas atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas valstybės tarnautojas, šios funkcijos įrašomos į pareigybės aprašymą.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS UŽDAVINIAI

 

11. Etikos komisija:

11.1. prižiūri, kaip savivaldybės tarybos nariai laikosi Vietos savivaldos įstatymo, Valstybės politikų elgesio kodekso, Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo, Reglamento, kitų teisės aktų, reglamentuojančių savivaldybės tarybos narių veiklą ir elgesį, reikalavimų;

11.2. analizuoja savivaldybės tarybos narių nedalyvavimo savivaldybės tarybos, komitetų ir komisijų posėdžiuose ir Vietos savivaldos įstatymo nustatytų pareigų nevykdymo priežastis;

11.3. tiria ir priima sprendimus dėl savivaldybės tarybos narių veiklos atitikties Vietos savivaldos įstatymo, Valstybės politikų elgesio kodekso, Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo, Reglamento, kitų teisės aktų, reglamentuojančių savivaldybės tarybos narių veiklą ir elgesį, nuostatoms;

11.4. nagrinėja savivaldybės bendruomenės narių, valstybės institucijų, gyvenamųjų vietovių bendruomenių ar bendruomeninių organizacijų atstovų siūlymus ir pastabas dėl savivaldybės tarybos narių veiklos skaidrumo;

11.5. teikia Vyriausiajai rinkimų komisijai siūlymą dėl savivaldybės tarybos nario įgaliojimų nutraukimo, jeigu šis tarybos narys yra praleidęs iš eilės tris savivaldybės tarybos posėdžius be pateisinamos priežasties;

11.6. tarybos narių, mero, savo iniciatyva teikia tarybos nariams rekomendacijas dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų įgyvendinimo.

 

IV SKYRIUS

VALSTYBĖS POLITIKO ELGESIO TYRIMO ORGANIZAVIMAS

 

12. Politiko elgesio tyrimas Komisijoje gali būti pradėtas, kai yra bent vienas iš Lietuvos Respublikos valstybės politikų elgesio kodekso 7 straipsnyje nustatytų pagrindų.

13. Politiko elgesio tyrimas pradedamas ne vėliau kaip per 10 dienų nuo šių Nuostatų 12 punkte nurodytų pagrindų atsiradimo. Komisija tiria galimus pažeidimus, jeigu nuo jų padarymo praėjo ne daugiau kaip 1 metai. Anoniminiai skundai nenagrinėjami. Komisijos atliekamas pažeidimo tyrimas turi būti baigtas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tyrimo pradžios. Į šį terminą neįskaičiuojamas Politiko laikinojo nedarbingumo, atostogų laikas ir laikas, kai Politikas yra išvykęs į tarnybinę komandiruotę. Prireikus Komisija gali, bet ne ilgiau kaip dviem mėnesiams, pratęsti šiame punkte nustatytą tyrimo terminą.

14. Komisija per 3 dienas nuo tyrimo pradžios surašo laisvos formos pranešimą, kuriuo informuoja Politiką apie pradėtą jo elgesio tyrimą, jo teises, pateikia turimus duomenis apie padarytą pažeidimą ir prašo Politiko iki šiame pranešime nurodytos datos pateikti rašytinį paaiškinimą. Komisija šį pranešimą Politikui įteikia asmeniškai arba išsiunčia paštu.

 

V SKYRIUS

POLITIKO, KURIO ELGESYS TIRIAMAS, TEISĖS

 

15. Politikas, kurio elgesys tiriamas, turi teisę:

15.1. teikti Komisijai paaiškinimus, prašymus ir įrodymus;

15.2. baigus tyrimą susipažinti su tyrimo metu surinkta medžiaga;

15.3. dalyvauti Komisijos posėdžiuose.

16. Politikas, teikiantis Komisijai paaiškinimus, negali būti verčiamas teikti paaiškinimus prieš save, savo šeimos narius ar artimuosius giminaičius.

 

VI SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

 

17. Atlikdama tyrimą, Komisija turi teisę:

17.1. apklausti Politiką, kurio elgesys tiriamas, bei kitus asmenis, susijusius su Politiko tiriamu elgesiu ar politine veikla;

17.2. apklausti skundo autorių ir išsiaiškinti apie jo žinomą informaciją apie Politiko galimai padarytą Valstybės politiko elgesio kodekse nustatytų valstybės politikų elgesio principų, nuostatų ar institucijos, kurioje Politikas eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose Politikui nustatytų reikalavimų nesilaikymą;

17.3. teisės aktų nustatyta tvarka susipažinti su reikiamais dokumentais ir gauti jų nuorašus (kopijas) bei kitą tyrimui reikalingą informaciją;

17.4. prireikus išvykti į įvykio vietą;

17.5. pasitelkti specialistų;

17.6. gauti iš savivaldybės administracijos padalinių, savivaldybės kontroliuojamų ir įsteigtų įmonių bei įstaigų duomenis ar kitokią klausimui nagrinėti reikalingą medžiagą.

18. Atlikdami tyrimą, Komisijos nariai privalo:

18.1. vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais teisės aktais;

18.2. laikyti paslaptyje duomenis ar žinias, kurias jie sužinojo vykdydami tyrimą, jeigu tokie duomenys ar žinios sudaro valstybės, komercinę, banko, tarnybos arba kitą įstatymų saugomą paslaptį;

18.3. nenaudoti 18.2 papunktyje nurodytų duomenų ar žinių asmeninei ar kitų asmenų naudai;

18.4. kol Komisija nebaigė tyrimo, niekam neteikti informacijos apie vykdomo tyrimo aplinkybes, su tyrimu susijusius asmenis, turimą medžiagą, duomenis;

18.5. 18.1–18.4 papunkčių nuostatos taikomos ir Komisiją aptarnaujantiems darbuotojams bei pasitelktiems specialistams.

19. Atlikdami tyrimą, Komisijos nariai, Komisiją aptarnaujantys darbuotojai ir jos pasitelkti specialistai netrikdo valstybės, savivaldybės institucijų, kitų įmonių, įstaigų ar organizacijų darbo ir privalo susilaikyti nuo išankstinių vertinimų ir išvadų, kol nebaigtas tyrimas ir nėra Komisijos išvados.

20. Komisijos nariai už šiame skyriuje nustatytų pareigų pažeidimą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

21. Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai rengiami pagal poreikį. Komisija, veikdama pagal šių Nuostatų 11.2 ir 11.6 papunkčius, posėdžius rengia ne rečiau kaip kartą per mėnesį.

22. Komisijos posėdžiai yra teisėti, kai posėdyje dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jei jo nėra – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos posėdžio darbotvarkė yra tvirtinama atviru balsavimu posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma.

23. Komisijos pirmininkas:

23.1. rengia Komisijos posėdžius ir nustato jų datą bei vietą, sudaro jų darbotvarkę, pirmininkauja Komisijos posėdžiams;

23.2. skelbia posėdžio pradžią ir pabaigą, supažindina su gautais dokumentais;

23.3. išklauso Komisijos narių bei kitų posėdžių dalyvių nuomones, skiria Komisijos nariams pavedimus, kurie yra privalomi;

23.4. kviečia į Komisijos posėdį specialistus ir kitus asmenis;

23.5. pasirašo Komisijos priimtus sprendimus, posėdžių protokolus, raštus, atsako už Komisijos dokumentų tvarkymą;

23.6. atstovauja Komisijai valstybės ir savivaldybės institucijose;

23.7. daro pranešimus Tarybos posėdžiuose Komisijos kompetencijos klausimais;

23.8. kiekvienais metais už Komisijos veiklą atsiskaito Tarybai reglamento nustatyta tvarka.

24. Komisijos pirmininko pavaduotojas atlieka Komisijos pirmininko funkcijas (pareigas) jo nesant ar dėl pateisinamų priežasčių negalint atlikti funkcijų (pareigų).

25. Komisijos narys turi teisę:

25.1. siūlyti keisti arba papildyti posėdžio darbotvarkę;

25.2. dalyvauti rengiant ir svarstant Komisijos klausimus, balsuoti dėl svarstomų klausimų;

25.3. siūlyti kviesti į Komisijos posėdžius reikalingus asmenis;

25.4. susipažinti prieš posėdį su pateikta medžiaga;

25.5. pareikšti pastabas ir teikti pasiūlymus dėl Komisijos posėdžio protokolo per tris dienas po jo pasirašymo.

26. Komisiją aptarnauja Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas asmuo – Komisijos atsakingasis sekretorius, kuris:

26.1. rūpinasi, kad ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki posėdžio dienos Komisijos nariams ir suinteresuotiems asmenims (skundo pateikėjui, atitinkamam Politikui ir pan.) būtų praneštas posėdžio laikas ir vieta;

26.2. rūpinasi, kad būtų paruošti posėdžiui reikalingi dokumentai bei jų kopijos, patalpos;

26.3. užtikrina, kad būtų daromas Komisijos posėdžių garso įrašas, kai tai numato Komisija;

26.4. registruoja posėdžio dalyvius;

26.5. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po priėmimo įformina Komisijos sprendimą;

26.6. ne vėliau kaip per 10 darbo dienų surašo Komisijos posėdžio protokolą: nurodoma posėdžio data, vieta, posėdžio dalyviai, posėdžio darbotvarkė, svarstymo eiga ir svarstyti dokumentai bei priimti sprendimai;

26.7. pateikia (išsiunčia) Komisijos sprendimą asmeniui, pateikusiam skundą, atitinkamam Politikui ir Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai;

26.8. yra atsakingas už tai, kad Komisijos sprendimai būtų pateikti į Savivaldybės interneto svetainę, į informacinį leidinį, jeigu toks leidinys yra leidžiamas, ir persiųsti Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai.

 

VIII SKYRIUS

KOMISIJOS SPRENDIMAI

 

27. Komisija, atlikusi tyrimą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo tyrimo pabaigos savo posėdyje vertina tyrimo metu surinktus duomenis ir priima sprendimus. Apie Komisijos posėdžio vietą ir laiką ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki posėdžio pradžios Komisija praneša Politikui. Jo neatvykimas į Komisijos posėdį ar paaiškinimo nepateikimas nekliudo Komisijai priimti sprendimą.

28. Pakartotiniai skundai apie galimą Politiko padarytą pažeidimą nenagrinėjami, išskyrus atvejus, kai gautame skunde yra nurodomos naujos aplinkybės, kurios nebuvo ir negalėjo būti žinomos atlikto tyrimo metu, ir dėl to Komisijos priimtas sprendimas yra galimai neteisingas. Dėl pakartotinio tyrimo būtinumo sprendžia Komisija ne vėliau kaip per 10 dienų nuo tokio skundo gavimo. Komisijai nusprendus pradėti pakartotinį tyrimą, jis atliekamas pagal Nuostatuose ir Valstybės politikų etikos kodekse nustatytas procedūras.

29. Atlikusi Politiko elgesio tyrimą Komisija gali priimti šiuos sprendimus:

29.1. konstatuoti, kad Politikas nepažeidė Valstybės politikų etikos kodekse ar institucijos, kurioje jis eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose įstatymuose ar kituose teisės aktuose nustatytų Politiko elgesio principų ar reikalavimų;

29.2. konstatuoti, kad Politikas pažeidė Valstybės politikų etikos kodekse ar institucijos, kurioje jis eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose įstatymuose ar kituose teisės aktuose nustatytus Politiko elgesio principus ar reikalavimus;

29.3. rekomenduoti Politikui suderinti savo elgesį ar veiklą su Valstybės politikų etikos kodekse ar institucijos, kurioje Politikas eina pareigas, veiklą reglamentuojančiuose įstatymuose ar kituose teisės aktuose nustatytais Politiko elgesio principais ar reikalavimais;

29.4. rekomenduoti viešai atsiprašyti;

29.5. įtarus esant nusikalstamos veikos požymių, perduoti medžiagą ikiteisminio tyrimo įstaigoms ar prokuratūrai.

30. Komisijos sprendimas turi būti išdėstytas taip:

30.1. įžanginėje sprendimo dalyje nurodoma: Komisijos pavadinimas, sprendimo priėmimo data ir vieta; posėdyje dalyvaujantys Komisijos nariai ir kviesti asmenys; Komisijos atsakingasis sekretorius; Politiko, kurio veikla tiriama, vardas, pavardė ir pareigos; tiriami Politiko veiksmai;

30.2. aprašomojoje-motyvuojamoje sprendimo dalyje nurodoma: Komisijos nustatytos faktinės aplinkybės; Politiko, kurio veikla tiriama, paaiškinimas; įrodymai, kuriais grindžiamos Komisijos išvados; argumentai, dėl kurių atmetami tam tikri teiginiai; nuorodos į konkrečias teisines normas, kurios buvo taikomos tiriant;

30.3. rezoliucinėje sprendimo dalyje nurodoma: Komisijos išvada dėl svarstomo Politiko veiksmų ir teisės aktas, kuriuo vadovaujantis priimtas sprendimas.

31. Komisija gali nutraukti tyrimą, jeigu iki tyrimo pabaigos Politikas savo elgesį ar veiklą pripažino neetiškais, nesuderinamais su savo pareigomis ar institucija, kurioje jis eina pareigas, ir dėl to viešai atsiprašė.

32. Apie Komisijos atliktą tyrimą ir priimtą sprendimą pranešama asmeniui, pateikusiam skundą Komisijai, Politikui, dėl kurio yra priimtas sprendimas, ir Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai.

33. Komisijos priimti sprendimai yra vieši ir turi būti skelbiami institucijos, kurioje Politikas eina pareigas, interneto svetainėje ir informaciniame leidinyje, jeigu toks leidinys yra leidžiamas.

34. Informaciją apie Komisijos sprendimus visuomenės informavimo priemonėms teikia Komisijos pirmininkas arba jo įgaliotas Komisijos narys. Komisijos nariai, posėdyje pareiškę atskirąją nuomonę dėl tyrimo išvadų, turi teisę apie tai pateikti informaciją.

35. Po kiekvieno Komisijos posėdžio gali būti parengiamas pranešimas visuomenės informavimo priemonėms. Pranešimą raštu arba žodžiu gali pateikti tik Komisijos pirmininkas ar Komisijos įgaliotas jos narys ir tik tokį, kokį įgaliojo pateikti Komisija.

36. Komisijos sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo sprendimo paskelbimo arba jo įteikimo Politikui, dėl kurio yra priimtas sprendimas, dienos.

 

IX SKYRIUS

KOMISIJOS POSĖDŽIŲ DOKUMENTŲ ĮFORMINIMAS IR SAUGOJIMAS

 

37. Komisijos posėdžiai protokoluojami, gali būti daromas Komisijos posėdžių garso įrašas.

38. Komisijos protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas, o kai jo nėra – Komisijos pirmininko pavaduotojas, ir Komisijos atsakingasis sekretorius.

39. Komisijos posėdžių dokumentai tvarkomi ir saugomi Reglamento nustatyta tvarka.

 

 

X SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

40. Nuostatai gali būti keičiami ir / ar pildomi savivaldybės tarybos sprendimu.

____________________

part_5fd6fbe4f7a14dbc9b9baaa2c7263209_end