TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

sprendimas

Dėl 2014 metų Tauragės rajono savivaldybės biudžeto

PAtvirtinimo

 

2014 m. vasario 19 d. Nr. 1-30

Tauragė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290; 2013, Nr. 76-3826) 16 straipsnio 2 dalies 15 punktu, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo (Žin., 1990, Nr. 24-596; 2004, Nr. 4-47) 26 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymu (Žin., 2013, Nr. 140-7044), atsižvelgdama į darbo grupės, sudarytos Tauragės rajono savivaldybės mero 2013 m. gruodžio 23 d. potvarkiu Nr. 4-129 teikti siūlymus 2014 metų biudžeto projektui rengti, posėdžio 2014 m. vasario 5 d. protokolą Nr. 22-21, Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 m. vasario 7 d. įsakymą Nr. 5-142 „Dėl 2014 m. Tauragės rajono savivaldybės biudžeto projekto“,  Tauragės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti 2014 metų Tauragės rajono savivaldybės biudžeto pajamas – 99 2774 tūkst. Lt (iš viso 105 489,4 tūkst. Lt su 2013 m. nepanaudotų biudžeto lėšų likučiu bei skolintomis lėšomis) (1 priedas).

2. Patvirtinti 2014 metų Tauragės rajono savivaldybės biudžeto asignavimus pagal programas ir asignavimų valdytojus – 105 489,4 tūkst. Lt (2 priedas),

iš jų:

2.1. biudžeto lėšos savarankiškoms funkcijoms vykdyti – 55 851,6 tūkst. Lt (2.1 priedas);

2.2. valstybės (perduotoms savivaldybei) funkcijoms atlikti – 9 863,2 tūkst. Lt (2.2 priedas);

2.3. mokinio krepšelio išlaidoms – 27 962 tūkst. Lt (2.3 priedas);

2.4. biudžetinių įstaigų specialiųjų programų išlaidoms – 2 492,5,6 tūkst. Lt (2.4 priedas);

2.5. Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos išlaidoms – 290 tūkst. Lt (2.5 priedas);

2.6. speciali tikslinė dotacija (ūkio išlaidoms, savivaldybės mokykloms (klasėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių) – 1 155,1 tūkst. Lt (2.6. priedas);

2.7. skolintų lėšų – 4 660 tūkst. Lt (2.7 priedas);

2.8. speciali tikslinė dotacija (Valstybės investicijų programoje numatytiems projektams finansuoti) – 1 663 tūkst. Lt (2.8 priedas);

2.9. nepanaudotų 2013 metais biudžeto lėšų likučio paskirstymas kreditiniam įsiskolinimui dengti – 1 552 tūkst. Lt (2.9 priedas).

3. Patvirtinti 500 tūkst. Lt apyvartinių lėšų.

4. Patvirtinti 2014 metų Tauragės rajono savivaldybės privatizavimo fondo lėšų sąmatą (3 priedas).

5. Nustatyti, kad asignavimų valdytojai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka atsako už vadovaujamų ir pavaldžių institucijų biudžeto išlaidų vykdymą, neviršija pagal kiekvieną programą patvirtintų asignavimų.

6. Įpareigoti savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojus neprisiimti įsipareigojimų ir nesudaryti sutarčių darbams atlikti, prekėms ir paslaugoms pirkti, kol nėra tam skirtų lėšų.

Paskelbti informaciją apie šį sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Pranas Petrošius


Tauragės rajono savivaldybės

teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio

vertinimo metodikos 1 priedas

 

SPRENDIMAS Dėl 2014 metų Tauragės rajono savivaldybės biudžeto patvirtinimo

 

Nr.

Teisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai

Vertinimas balais

P a p r a s t u m a s

1.

Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį?

 

Ne (0)

N u o s e k l u m a s

2.

Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams?

 

Ne (0)

S t r u k t ū r a

3.

Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ?

Taip (0)

 

4.

Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus?

Taip (0)

 

5.

Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą?

Taip (0)

 

6.

Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų?

 

Ne (0)

7.

Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti?

 

Ne (1)

8.

Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus?

Taip (0)

 

9.

Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai?

 

Ne (0)

11.

Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą?

 

Ne (0)

Į g y v e n d i n i m a s

12.

Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija?

Taip (0)

 

13.

Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti?

Taip (1)

 

14.

Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas?

 

Ne (0)

 

Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktą) – 0.14

Išvada - korupcijos rizikos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.


Tauragės rajono savivaldybės

teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio

vertinimo metodikos 2 priedas

 

SPRENDIMAS Dėl 2014 metų Tauragės rajono savivaldybės biudžeto  patvirtinimo

 

Nr

Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai

Vertinimas balais

N a u d i n g u m a s

1.

Ar teisės aktas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti?

 

Ne (0)

2.

Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)?

 

Ne (0)

3.

Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams?

 

Ne (0)

4.

Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)?

 

Ne (0)

5.

Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą?

 

Ne (0)

6.

Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas?

 

Ne (0)

7.

Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams?

 

Ne (0)

8.

Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus?

 

Ne (0)

9.

Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės?

 

Ne (0)

11.

Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas?

Taip (0)

 

12.

Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui?

Taip (0)

 

P r i e i n a m u m a s

13.

Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (0)

14.

Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (1)

 

Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktą) –  0.07

Išvada - korupcijos rizikos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.