HERBASmazas

 

JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL JURBARKO R. GAUSANTIŠKIŲ ANTANO VALAIČIO PAGRINDINĖS

MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2014 m. kovo 27 d. Nr. T2-59

Jurbarkas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 6 straipsniu, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ ir atsižvelgdama į Jurbarko rajono Gausantiškių Antano Valaičio pagrindinės mokyklos 2014 m vasario 26 d. raštą Nr. S-37 „Dėl  mokyklos nuostatų“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

 

1. Patvirtinti Jurbarko rajono Gausantiškių Antano Valaičio pagrindinės mokyklos nuostatus (pridedama).

2. Įgalioti Jurbarko rajono Gausantiškių Antano Valaičio pagrindinės mokyklos direktorių Gediminą Klangauską pasirašyti pakeistus mokyklos nuostatus ir įregistruoti juos Juridinių asmenų registre.

3. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2005 m. balandžio 21 d. sprendimo Nr. T2-97 „Dėl Jurbarko rajono mokyklų nuostatų patvirtinimo“ 1.7 punktą.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Ričardas Juška

 


 

PATVIRTINTA

Jurbarko rajono savivaldybės tarybos

2014 m. kovo 27 d. sprendimu Nr. T2-59

 

JURBARKO R. GAUSANTIŠKIŲ ANTANO VALAIČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS NUOSTATAI

 

I.BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Jurbarko r. Gausantiškių Antano Valaičio pagrindinės mokyklos nuostatai (toliau tekste – Nuostatai) reglamentuoja Gausantiškių Antano Valaičio pagrindinės mokyklos (toliau tekste – Mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšas, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, viešos informacijos skelbimo vietą ir tvarką, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Oficialus mokyklos pavadinimas – Jurbarko r. Gausantiškių Antano Valaičio pagrindinė mokykla.

3. Trumpasis mokyklos pavadinimas – Gausantiškių pagrindinė mokykla.

4. Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 190919374.

5. Remiantis istoriniais šaltiniais, mokykla įsteigta 1920 metais.

6. Mokyklos teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

7. Mokyklos priklausomybė – savivaldybės mokykla.

8. Mokyklos savininkė – Jurbarko rajono savivaldybė, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Jurbarko rajono savivaldybės taryba.

9. Mokyklos buveinė –Mokyklos g. 2, Tamošių k., Veliuonos sen., Jurbarko r. sav.

10. Mokyklos grupė – bendrojo ugdymo mokykla, kodas – 3120.

11. Mokyklos tipas – pagrindinė mokykla, kodas – 3123.

12. Mokyklos pagrindinė paskirtis – bendrosios paskirties mokykla, vykdanti ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas.

13. Mokymo kalba – lietuvių.

14. Mokymo formos – grupinis ir pavienis. Mokymo proceso organizavimo būdai – kasdienis, savarankiškas.

15. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos teisės aktais, Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktais ir šiais nuostatais.

 

IIMOKYKLOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS

 

16. Mokyklos veiklos sritis – švietimas.

17. Mokyklos švietimo veiklos rūšys (pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių, patvirtintą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226):

17.1. pagrindinė veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;

17.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

17.2.1. ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.10;

17.2.2. priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.20;

17.2.3. pradinis ugdymas, kodas 85.20;

17.2.4. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60.

18. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:

18.1. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;

18.2. kita žmonių sveikatos priežiūros veikla, kodas 86.90;

18.3. nuosavo arba nuomojamo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;

18.4. bibliotekų ir archyvų veikla, kodas 91.01;

18.5. kita pramogų ir poilsio organizavimo veikla, kodas 93.29;

18.6. kita informacinių technologijų ir kompiuterių paslaugų veikla, kodas 62.09;

19. Mokyklos veiklos tikslas – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui, ugdyti kūrybingą, atsakingą, socialiai integruotą pilietį.

20. Mokyklos veiklos uždaviniai:

20.1. pagal tinkamai parengtas programas ugdyti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus;

20.2. teikti mokiniams kokybišką pradinį ir pagrindinį išsilavinimą;

20.3. tenkinti ugdytinių ir mokinių pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius;

20.4. teikti ugdytiniams ir mokiniams reikiamą pagalbą;

20.5. užtikrinti sveiką ir saugią ugdymo(si) bei mokymo (-si) aplinką.

21. Vykdydama veiklos uždavinius, Mokykla atlieka šias funkcijas:

21.1. vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro tvirtinamomis bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Mokyklos bendruomenės reikmes, taip pat į ugdytinių ir mokinių poreikius ir interesus, konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;

21.2. rengia pradinio ir pagrindinio ugdymo programas papildančius bei mokinių poreikius tenkinančius šių programų modulius, pasirenkamųjų dalykų, neformaliojo vaikų švietimo programas;

21.3. vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo, pagrindinio ugdymo pirmosios dalies, pagrindinio ugdymo antrosios dalies, neformaliojo mokinių ugdymo programas; mokymo sutartyse sutartus įsipareigojimus; užtikrina geros kokybės švietimą;

21.4. tinkamai organizuoja ugdymo procesą;

21.5. vykdo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

21.6. išduoda mokymosi pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas pasiekimus įteisinančius dokumentus švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

21.7. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;

21.8. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, vykdo mokyklos nelankymo, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo, smurto ir patyčių, nusikalstamumo prevenciją, vykdo mokinių sveikatos priežiūrą, minimalios priežiūros priemones bei teikia rengimo karjerai paslaugas ir konsultacijas;

21.9. įvertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, skiria specialųjį ugdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

21.10. organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (klubus, būrelius, stovyklas, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;

21.11. ugdo vaikų ir mokinių dorines, tautines, pilietines, patriotines nuostatas, kultūrinę ir socialinę brandą, pagarbą tėvams (globėjams), mokytojams, mokyklos darbuotojams, gimtajai kalbai, kultūrai;

21.12. dalyvauja projektuose, ugdymo pasiekimų tyrimuose ir tikrinimuose; atlieka mokyklos veiklos įsivertinimą;

21.13. sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti savo profesinius gebėjimus;

21.14. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;

21.15. vykdo vengiančiųjų privalomo mokymosi kontrolę;

21.16. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais Švietimo aprūpinimo standartais;

21.17. organizuoja mokinių maitinimą Mokykloje;

21.18. organizuoja mokinių vežiojimą į Mokyklą ir iš jos;

21.19. viešai skelbia informaciją apie Mokyklos veiklą švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

21.20. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų numatytas funkcijas.

22. Mokiniams išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

 

III. MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

23. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:

23.1. parinkti mokymo metodus ir mokymosi veiklos būdus;

23.2. kurti naujus mokymo ir mokymosi modelius, užtikrinančius kokybišką išsilavinimą;

23.3. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

23.4. vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

23.5. stoti ir jungtis į asociacijas, dalyvauti jų veikloje;

23.6. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

23.7. reikalauti iš mokinio tėvų (globėjų, rūpintojų) atsakomybės už mokinio materialinės žalos padarymą;

23.8. apie mokyklą viešinti informaciją mokyklos interneto svetainėje, spaudoje;

23.9. naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisėmis.

24. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslus ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, privalo:

24.1. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

24.2. užtikrinti geros kokybės švietimą, ugdymo ir švietimo programų vykdymą;

24.3. užtikrinti mokymo sutarties sudarymą ir sutartų įsipareigojimų vykdymą;

24.4. užtikrinti atvirumą vietos bendruomenei, viešai skelbti informaciją apie Mokyklos veiklą;

24.5. užtikrinti mokyklos Vaiko gerovės komisijos veiklą įgyvendinant teisės aktų nustatytus reikalavimus;

24.6. vykdyti kitas pareigas, nustatytas Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

IV. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

25. Mokyklos veikla organizuojama pagal:

25.1. direktoriaus patvirtintą Mokyklos strateginį veiklos planą, kuriam yra pritarusios Mokyklos taryba ir Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

25.2. direktoriaus patvirtintą Mokyklos metinę veiklos programą, kuriai yra pritarusi Mokyklos taryba;

25.3. direktoriaus patvirtintą Mokyklos ugdymo planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba.

26. Mokyklai vadovauja direktorius, kuris į pareigas skiriamas atviro konkurso būdu ir iš jų atleidžiamas teisės aktų nustatyta tvarka. Direktorius pavaldus ir atskaitingas Jurbarko rajono savivaldybės tarybai ar jos įgaliotai institucijai.

27. Direktorius:

27.1. suderinęs su Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu, tvirtina Mokyklos vidaus struktūrą, Mokyklos darbuotojų pareigybių sąrašą;

27.2. nustato Mokyklos struktūrinių padalinių tikslus, uždavinius, funkcijas, direktoriaus pavaduotojų ugdymui ir ūkiui veiklos sritis; 

27.3. tvirtina mokytojų ir darbuotojų pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;

27.4. priima ugdytinius ir mokinius Jurbarko rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;

27.5. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Mokyklos darbo tvarkos taisyklėse nustato darbuotojų ir mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;

27.6. suderinęs su Mokyklos taryba, tvirtina Mokyklos darbo tvarkos taisykles; 

27.7. sudaro vaikams, mokiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su ugdymu(si), mokymu(si) ir darbu susijusiais aspektais;

27.8. vadovauja Mokyklos strateginio plano, metinės veiklos programos rengimui, jų įgyvendinimui, organizuoja ir koordinuoja mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Mokyklos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;

27.9. leidžia įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą;

27.10. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes, metodines grupes, metodinę tarybą;

27.11. sudaro Mokyklos vardu sutartis Mokyklos funkcijoms atlikti;

27.12. organizuoja Mokyklos dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

27.13. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Mokyklos turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;

27.14. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę siekti atestacijos ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

27.15. inicijuoja Mokyklos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

27.16. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

27.17. atstovauja Mokyklai kitose institucijose;

27.18. vadovauja Mokytojų tarybai, organizuoja Mokytojų tarybos posėdžius, kontroliuoja nutarimų vykdymą;

27.19. organizuoja Mokyklos darbą, kad būtų įgyvendinami Mokyklos tikslai ir atliekamos nustatytos funkcijos;

27.20. sudaro sąlygas atlikti Mokyklos veiklos priežiūrą atitinkamoms valstybės institucijoms;

27.21. teikia Jurbarko rajono savivaldybės tarybai, Jurbarko rajono savivaldybės administracijai informaciją, susijusią su Mokyklos veikla;

27.22. skiria vadybines funkcijas pavaduotojams, atsižvelgdamas į Mokyklos veiklos sritis, sudaro galimybes jiems savarankiškai dirbti, organizuoja reguliarų atsiskaitymą už nuveiktą darbą;

27.23. teisės aktų nustatyta tvarka teikia finansines, statistines ir kitas ataskaitas, užtikrina jų duomenų teisingumą;

27.24. organizuoja ugdymo turinio formavimo ir ugdymo proceso organizavimo klausimais pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų, kurių veikla susijusi su nagrinėjamu klausimu, pasitarimus;

27.25. vadovauja Mokytojų tarybai, organizuoja Mokytojų tarybos posėdžius, kontroliuoja nutarimų vykdymą;

27.26. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti direktoriaus pavaduotojams ugdymui;

27.27. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

28. Mokyklos direktorius atsako už:

28.1. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi Mokykloje;

28.2. demokratinį Mokyklos valdymą, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą;

28.3. tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Mokyklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, Mokyklos veiklos rezultatus;

28.4. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimų, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus ir Švietimo ir kitų skyrių vedėjų įsakymų ir pavedimų vykdymą;

28.5. programų vykdymą, programų sąmatų sudarymą ir vykdymą, neviršijant patvirtintų asignavimų, už paskirtų asignavimų efektyvų ir rezultatyvų naudojimą, siekiant programoje numatytų tikslų;

28.6. pedagoginio ir aptarnaujančio personalo profesinį tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

28.7. atsiskaitymus su darbuotojais, mokesčių administravimo įstaigomis, visų rūšių darbų, paslaugų bei prekių tiekėjais;

28.8. buhalterinės apskaitos organizavimą ir finansinės atskaitomybės rengimą bei pateikimą pagal įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimus;

28.9. vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, kuri padėtų užtikrinti Mokyklos veiklos teisėtumą, ekonomiškumą, rezultatyvumą ir skaidrumą, strateginių ir kitų veiklos planų įgyvendinimą, turto apsaugą, informacijos ir ataskaitų patikimumą ir išsamumą, įsipareigojimų laikymąsi bei su tuo susijusių rizikos veiksnių valdymą.

29. Mokykloje sudaromos metodinės grupės ir metodinė taryba:

29.1. metodinės grupės skirtos pedagogams kartu su pagalbos mokiniui specialistais pasirengti ugdyti vaikus ir mokinius: planuoti ir aptarti ugdymo turinį (programas, mokymo ir mokymosi metodus, kontekstą, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, mokymo (-si) ir ugdymo (-si) priemones bei patyrimą, kurį vaikai ir mokiniai sukaupia ugdymo procese), pritaikyti jį vaikų ir mokinių individualioms reikmėms, nagrinėti praktinę veiklą, plėtoti pedagogų profesinės veiklos kompetencijas, suderintas su Mokyklos strateginiais tikslais, ir kartu siekti vaikų, mokinių ir mokyklos pažangos;

29.2. metodinė taryba nustato pedagogų metodinės veiklos prioritetus, kvalifikacijos tobulinimo poreikius, inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą Mokykloje, teikia Mokyklos direktoriui suderintus metodinių grupių siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo gerinimo;

29.3. metodinės grupės nariai yra vieno ar kelių mokomųjų dalykų mokytojai. Metodinei grupei vadovauja grupės narių išrinktas vadovas. Metodinių grupių veiklą organizuoja ir koordinuoja pavaduotojai ugdymui. Mokyklos metodinės tarybos nariai yra metodinių grupių vadovai. Metodinei tarybai vadovauja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

 

V. MOKYKLOS BENDRUOMENĖS NARIŲ TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

 

30. Mokinių teisės:

30.1. nemokamai gauti informaciją apie veikiančias Mokykloje švietimo programas, mokymo formas;

30.2. pagal savo gebėjimus ir poreikius mokytis Mokykloje, savarankiškai mokytis ir įgyti valstybinius standartus atitinkantį išsilavinimą;

30.3. turi teisę į mokslą, kuris ugdytų jo bendrą kultūrinį išprusimą, intelektą, sugebėjimus, pažiūras, dorovinę bei socialinę atsakomybę, sudarytų sąlygas asmenybei vystytis;

30.4. sulaukus 14 metų, savarankiškai pasirinkti dorinio ugdymo (tikybos arba etikos) programą;

30.5. pasirinkti formaliojo švietimo programas papildančius bei jo saviraiškos poreikius tenkinančius šių programų modulius, pasirenkamųjų dalykų programas;

30.6. į psichologinę, specialiąją, socialinę pedagoginę, informacinę pagalbą, dalinę sveikatos priežiūrą Mokykloje, informaciją apie savo pasiekimų vertinimą ir kitą su mokymusi susijusią informaciją;

30.7. į socialinę pagalbą, jei tokios pagalbos negali suteikti tėvai (globėjai);

30.8. mokytis savitarpio pagarba grįstoje, psichologiškai, dvasiškai ir fiziškai saugioje aplinkoje, turėti higienos reikalavimus atitinkančius mokymosi krūvį ir darbo vietą;

30.9. į nešališką mokymosi pasiekimų įvertinimą;

30.10. dalyvauti Mokyklos savivaldoje;

30.11. įstatymų nustatyta tvarka ginti savo teises, gauti informaciją apie save, dalyvauti, kai svarstomas jų elgesys;

30.12. gauti valstybės paramą (nemokamą maitinimą), jei šeima gauna mažas pajamas, vadovaujantis Mokyklos steigėjo nustatyta tvarka;

30.13. burtis į vaikų ir jaunimo organizacijas, kurių veikla sąlygoja dorovinę, pilietinę, kultūrinę, fizinę bei socialinę brandą, dalyvauti visuomenės gyvenime, taikiuose susirinkimuose, kurių veikla neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams.

31. Mokinių pareigos:

31.1. sudarius mokymo sutartį, laikytis visų jos sąlygų, Mokyklos vidaus tvarką reglamentuojančių dokumentų reikalavimų;

32.2. stropiai mokytis pagal savo sugebėjimus;

32.3. mokytis pagal privalomojo švietimo programas iki 16 metų;

32.4. nepraleisti pamokų be pateisinamos priežasties; praleidus pateikti klasės auklėtojui pateisinantį dokumentą;

32.5. laikytis mokinio elgesio taisyklių Mokykloje, priimtų elgesio normų viešose vietose;

32.6. pagarbiai bendrauti su mokytojais, tėvais, suaugusiais ir vaikais, nepažeisti jų teisių ir teisėtų interesų;

32.7. dalyvauti Mokykloje organizuojamuose testuose, pasiekimų patikrinimuose, sąžiningai atliekant skirtas užduotis;

32.8. gerbti ir tausoti savo gimtąją kalbą, kultūros ir istorijos vertybes, gamtą, visuomenės ir privačią nuosavybę;

32.9. dalyvauti valstybinių švenčių minėjimuose, Mokyklos organizuojamuose renginiuose.

33. Mokinių atsakomybė:

33.1. mokiniui už pareigų nevykdymą gali būti taikomos drausminės auklėjamojo poveikio priemonės: pastaba, netinkamo elgesio svarstymas Vaiko gerovės komisijoje, kitos įstatymų nustatytos poveikio priemonės;

33.2. mokiniui už nuolatinius ir piktybinius teisėtvarkos pažeidimus, taip pat už pavojingą (nusikalstamą) veiklą, jeigu dėl jo amžiaus, sveikatos būklės ar kitų aplinkybių negalima taikyti administracinės ir baudžiamosios atsakomybės, gali būti taikomos šios priverčiamosios auklėjamojo poveikio (drausminimo) priemonės:

33.2.1. įspėjimas;

33.2.2. įpareigojimas viešai ar kitokia forma atsiprašyti nukentėjusįjį;

33.2.3. svarstymas mokyklos Mokytojų tarybos posėdyje, dalyvaujant mokiniui, jo tėvams (globėjams);

33.2.4. kitos įstatymų numatytos priemonės (atsižvelgiant į vaiko amžių, jo padaryto pažeidimo pobūdį, kitas aplinkybes).

34. Tėvų (globėjų, rūpintojų) teisės:

34.1. nemokamai gauti informaciją apie Mokyklos veiklą, švietimo programas, mokymo formas;

34.2. dalyvauti parenkant (prireikus parinkti) vaikui ugdymo programą, formą;

34.3. gauti informaciją apie vaiko ugdymo(si) ir mokymo(si) sąlygas, elgesį ir jo pasiekimus;

34.4. dalyvauti Mokyklos savivaldoje;

34.5. kartu su mokytojais spręsti vaiko palikimo kartoti kursą klausimą.

35. Tėvų (globėjų) pareigos:

35.1. 7 metų sulaukusį vaiką leisti į Mokyklą;

35.2. užtikrinti vaiko punktualų, reguliarų Mokyklos lankymą, informuoti pedagogus apie vaiko ligą ar kitas neatvykimo į Mokyklą priežastis, pateikti pateisinantį dokumentą klasės vadovui;

35.3. sudaryti vaikui sveikas ir saugias gyvenimo sąlygas, apsaugoti jį nuo smurto, prievartos ir išnaudojimo, užtikrinti, kad vaikas laiku pasitikrintų sveikatą;

35.4. bendradarbiauti su Mokyklos vadovu, mokytojais, kitais specialistais, teikiančiais specialiąją psichologinę, socialinę pedagoginę pagalbą, sveikatos priežiūrą, sprendžiant vaiko ugdymo(si) klausimus;

35.5. parinkti savo vaikams iki 14 metų dorinio ugdymo (tikybos arba etikos) dalyką;

35.6. kontroliuoti ir koreguoti vaiko elgesį;

35.7. užtikrinti vaiko parengimą Mokyklai, jo mokymąsi pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programą;

35.8. pasitikėjimo, atvirumo ir reiklumo dvasia ugdyti darbštų, iniciatyvų vaiką, gebantį savarankiškai veikti ir prisiimti atsakomybę;

35.9. užtikrinti, kad vaikas mokytųsi iki 16 metų;

35.10. nustatyta tvarka laiku mokėti už vaiko išlaikymą ikimokyklinėje ar priešmokyklinėje grupėje.

36. Tėvų (globėjų) atsakomybė:

36.1. tėvams (globėjams), kurie pažeidžia vaiko teises, vengia arba nevykdo pareigos auklėti, mokyti, prižiūrėti, išlaikyti vaiką, žiauriai su juo elgiasi ar kitaip piktnaudžiauja savo teisėmis bei pareigomis, taikoma įstatymų nustatyta civilinė, administracinė arba baudžiamoji atsakomybė;

36.2. dėl pažeidimų pats mokinys ar Mokyklos administracija turi teisę kreiptis pagalbos į Vaiko teisių apsaugos, teisėsaugos ar kitą instituciją, kuri privalo imtis įstatymų nustatytų priemonių;

36.3. mokiniui piktybiškai sugadinus Mokyklos inventorių, patalpas, bibliotekos knygas, vadovėlius, mokymo priemones, nuostolius atlygina arba sutvarko, suremontuoja mokinio tėvai (globėjai).

37. Mokytojų teisės:

37.1. siūlyti savo individualias programas, pasirinkti pedagoginės veiklos būdus ir formas;

37.2. ne mažiau kaip 5 dienas per metus dalyvauti kvalifikacijos tobulinimo renginiuose;

37.3. būti atestuotiems ir įgyti kvalifikacinę kategoriją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

37.4. dirbti savitarpio pagarba grįstoje, psichologiškai, dvasiškai ir fiziškai saugioje aplinkoje, turėti higienos reikalavimus atitinkančią ir tinkamai aprūpintą darbo vietą;

37.5. dalyvauti Mokyklos savivaldoje;

37.6. dalyvauti pagrindinės Mokyklos baigimo pasiekimų patikrinimo, egzaminų organizavimo, vykdymo ir vertinimo komisijose;

37.7. burtis į visuomenines ir profesines organizacijas, savišvietos, kultūrines grupes, dalykines ir metodines sekcijas, būrelius ir susivienijimus;

37.8. atostogauti mokinių atostogų metu;

37.9. vertinti Mokyklos vadovų ir kolegų vadybinę ir pedagoginę veiklą.

38. Mokytojų pareigos:

38.1. pagal vaikų, mokinių siekius ir galimybes individualizuoti ugdymo turinį, laiduojant gerus ugdymo rezultatus; ieškoti ugdymo turinį atitinkančių veiklos formų ir metodų;

38.2. užtikrinti geros kokybės ugdymą;

38.3. ugdyti tvirtas mokinių dorovės, pilietines, tautines bei patriotines nuostatas, laiduoti jų asmenybės galių plėtotę;

38.4. pritaikyti integruotiems specialiųjų poreikių vaikams ugdymo turinį, metodus ir mokymo priemones, bendradarbiauti su Vaiko gerovės komisija;

38.5. padėti mokiniams tenkinti jų saviraiškos ar saviugdos poreikius;

38.6. tobulinti kvalifikaciją ir nustatyta tvarka atestuotis;

38.7. laikytis Mokytojo etikos normų ir Mokyklos vidaus tvarką nustatančių dokumentų;

38.8. nešališkai vertinti mokinių mokymosi pasiekimus;

38.9. nuolat informuoti klasių vadovus, pagalbos mokiniui specialistus apie mokinių elgesį, ugdymo(si) poreikius, galimybes ir pasiekimus,

38.10. tinkamai tvarkyti pedagoginės veiklos dokumentus;

38.11. suteikti vaikui reikiamą pagalbą pastebėjus, kad jo atžvilgiu yra taikomas smurtas, prievarta, seksualinio ar kitokio pobūdžio išnaudojimas, apie tai informuoti Mokyklos vadovą, socialinį pedagogą bei Vaiko teisių apsaugos tarnybą;

38.12. dalyvauti valstybinių švenčių minėjimuose, Mokyklos organizuojamuose renginiuose.

39. Mokytojų atsakomybė:

39.1. mokytojai, kurie neatlieka tinkamai savo pareigų, fiziškai ar moraliai žaloja vaikus, atsako įstatymų numatyta tvarka;

39.2. mokytojai atsako už mokinių sveikatą ir saugumą pamokų, neformaliojo ugdymo, Mokykloje organizuojamų renginių, ekskursijų, išvykų, žygių metu, kai jie elgiasi pagal aptartas taisykles, jų laikosi;

39.3. mokytojams, pažeidusiems darbo drausmę, vidaus darbo tvarkos taisykles, pareiginius nuostatus bei šiuos nuostatus, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka gali būti skiriamos drausminės nuobaudos.

40. Klasės auklėtojo teisės:

40.1. bendradarbiauti su Mokyklos administracija, klasėje dirbančiais mokytojais, kitais darbuotojais iškilusioms problemoms spręsti;

40.2. kelti kvalifikaciją darbo su auklėjamąja klase tema;

40.3. rūpintis, kad ugdytiniams būtų sudarytos tinkamos saugios ugdymo(si) sąlygos;

40.4. bendradarbiauti su ugdytinių tėvais, iškilus problemoms kreiptis į vaiko teises ginančias institucijas dėl netinkamo auklėjimo ar blogų gyvenimo sąlygų.

41. Klasės auklėtojo pareigos ir atsakomybė:

41.1. rūpintis ugdytinių saugumu, tinkamomis  ugdymo(si) sąlygomis;

41.2. periodiškai supažindinti mokinius su mokinių elgesio taisyklėmis, jų elgesio viešose vietose, gamtoje, keliuose taisyklėmis;

41.3. kiekvienų mokslo metų pradžioje rengti klasės ugdymo planus pagal metodinius reikalavimus, esant pasikeitimams juos koreguoti ar papildyti, prireikus pateikti juos Mokyklos administracijai;

41.4. kaupti savo darbo patirtį ir skleisti ją tarp kolegų, bendradarbiauti su Mokyklos administracija, mokytojais, kitais darbuotojais;

41.5. tvarkyti klasės ugdytinių asmens bylas, elektroninį dienyną, rengti ugdytinių ugdymo(si) rezultatų ataskaitas;

41.6. rūpintis auklėtinių su specialiaisiais poreikiais ugdymo(si) problemomis, klasės savivalda;

41.7. užtikrinti klasės auklėtinių dalyvavimą renginiuose, konkursuose, varžybose ir kitoje neformaliojo ugdymo veikloje;

41.8. bendradarbiauti su ugdytinių tėvais (globėjais), nuolat informuoti juos apie ugdytinių elgesio ir mokymosi rezultatus;

41.9. vykdyti narkomanijos ir žalingų įpročių prevencinį darbą;

41.10. suteikti vaikui reikiamą pagalbą pastebėjus, kad jo atžvilgiu yra taikomas smurtas, prievarta, seksualinio ar kitokio pobūdžio išnaudojimas, apie tai informuoti mokyklos vadovą, socialinį pedagogą bei Vaiko teisių apsaugos tarnybą.

42. Ikimokyklinės grupės auklėtojų, priešmokyklinio ugdymo pedagogo, muzikos vadovo, socialinio pedagogo, specialiojo pedagogo, bibliotekininko, papildomojo ugdymo pedagogo, aptarnaujančio personalo teisės,  pareigos ir atsakomybė nurodytos pareiginiuose nuostatuose.

 

VI. MOKYKLOS SAVIVALDA

 

43. Mokyklos bendruomenė savivaldą organizuoja ir kuria jos formas remdamasi Mokyklos filosofija ir švietimo tikslais, Mokykloje vykdomomis švietimo programomis ir Mokyklos tradicijomis.

44. Mokykloje veikia šios savivaldos institucijos: Mokyklos taryba, Mokytojų taryba.

45. Mokyklos taryba yra aukščiausia mokyklos savivaldos institucija, atstovaujanti mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir telkianti tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų ir kitų Mokyklos bendruomenės narių atstovus svarbiausiems Mokyklos veiklos sričių klausimams aptarti, kolegialiai nagrinėti ir spręsti. Mokyklos taryba vadovaujasi humaniškumo, demokratiškumo, viešumo, racionalumo ir tęstinumo principais, jos priimti nutarimai yra privalomi visai Mokyklos bendruomenei.

46. Mokyklos taryba sudaroma iš Mokykloje nedirbančių mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų, mokinių. Į Mokyklos tarybą lygiomis dalimis (po 3) tėvus (globėjus, rūpintojus) deleguoja tėvų (globėjų, rūpintojų) visuotinis susirinkimas, mokytojus – Mokytojų taryba, 5–10 klasių mokinius – mokinių visuotinis susirinkimas.

47. Mokyklos tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas slaptu balsavimu Mokyklos tarybos posėdyje. Mokyklos direktorius ar jo pavaduotojai gali būti Mokyklos tarybos nariais, tačiau negali būti renkami Tarybos pirmininku. Juo negali būti išrinktas ir mokinys.

48. Mokyklos taryba renkama trejiems metams. Pasibaigus Mokyklos tarybos kadencijai, Mokyklos direktorius organizuoja naujus Tarybos rinkimus. Kadencijos metu pakeičiami mokiniai, kurie baigė Mokyklą, ar tėvai, kurių vaikai nebesimoko Mokykloje.

49. Mokyklos tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip tris kartus per mokslo metus. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis Mokyklos tarybos posėdis. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių balsų dauguma. Mokyklos direktorius, jei nėra išrinktas į Mokyklos tarybą, Tarybos posėdžiuose gali dalyvauti kviestinio nario teisėmis. Į Mokyklos tarybos posėdžius gali būti kviečiami kitų Mokyklos savivaldos institucijų atstovai, administracija, mokytojai, ugdytinių tėvai (globėjai, rūpintojai) ir kiti asmenys.

50. Mokyklos taryba atlieka šias funkcijas:

50.1. nustato Mokyklos veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis, ugdymo(si) ir mokymo(si) organizavimo tvarką;

50.2. suderina Mokyklos strateginį planą, metinį Mokyklos veiklos planą, Mokyklos ugdymo planą, Mokyklos nuostatus, Mokyklos vidaus darbo tvarkos taisykles, kitus Mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus Mokyklos direktoriaus;

50.3. inicijuoja Mokyklos bendruomenės ir visuomenės bendradarbiavimą, telkia Mokyklos bendruomenę Mokyklos uždaviniams spręsti, ugdo ir plėtoja Mokyklos kultūrą;

50.4. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui priimant darbuotojus ir vertinant jų darbo rezultatus, veiklą; pateikia nuomonę dėl Mokyklos vadovų atestacijos;

50.5. renka Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacinės komisijos pirmininką ir du narius;

50.6. teikia siūlymus dėl Mokyklos darbo tobulinimo, saugių darbo, vaikų, mokinių ugdymo(si) sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius ir intelektinius išteklius;

50.7. svarsto Mokyklos lėšų paskirstymą ir panaudojimą;

50.8. pritaria Mokyklos pajamų ir išlaidų sąmatai, analizuoja ūkinę, finansinę veiklą;

50.9. svarsto nebiudžetinių lėšų kaupimo Mokyklos sąskaitoje galimybes, analizuoja jų paskirstymą ir panaudojimą;

50.10. Mokytojų tarybos teikimu svarsto mokinių šalinimo iš Mokyklos klausimus;

50.11. nagrinėja ir vertina Mokyklos psichologinio mikroklimato, demokratinių santykių formavimąsi, inicijuoja Mokyklos, šeimos, visuomenės bendradarbiavimą, analizuoja bendradarbiavimo galimybes ir patirtį, inicijuoja naujas jo formas, teikia siūlymus Mokyklos vadovybei;

50.12. gali teikti siūlymų Jurbarko rajono savivaldybės tarybai dėl Mokyklos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;

50.13. svarsto Mokyklos direktoriaus teikiamus klausimus, susijusius su Mokyklos veikla.

51. Mokyklos tarybos nutarimai yra teisėti, jei jie neprieštarauja teisės aktams.

52. Mokyklos taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Mokyklos bendruomenei.

53. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro Mokyklos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi Mokykloje dirbantys pedagogai, sveikatos priežiūros specialistai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkas, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

54. Mokytojų tarybai vadovauja Mokyklos direktorius, jei jo nėra – Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Mokytojų tarybos sekretorių renka Mokytojų tarybos nariai.

55. Mokytojų taryba savo veikloje vadovaujasi Mokytojų tarybos nuostatais, kuriuos tvirtina Mokyklos direktorius.

56. Mokytojų tarybos posėdžius kviečia Mokyklos direktorius prasidedant ir baigiantis mokslo metams, taip pat ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį. Prireikus gali būti šaukiamas neeilinis Mokytojų tarybos posėdis.

57. Mokytojų tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai Mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendžiamasis balsas priklauso Mokytojų tarybos pirmininkui.

58. Mokytojų tarybos funkcijos:

58.1. svarsto mokinių ugdymo(si) rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo formas ir metodus, veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus;

58.2. aptaria praktinius Švietimo įstatymo įgyvendinimo, ugdomosios veiklos klausimus;

58.3. aptaria kartu su kitais Mokyklos darbuotojais mokinių sveikatos, mokymo(si), ugdymo(si) ir kitus aktualius klausimus;

58.4. diskutuoja dėl Mokyklos strateginio plano, veiklos programos įgyvendinimo;

58.5. aptaria ugdymo planų, bendrųjų ugdymo programų įgyvendinimo klausimus;

58.6. teikia siūlymus Mokyklos tarybai dėl mokinių šalinimo iš Mokyklos;

58.7. priima nutarimus, vadovaudamasi Švietimo ir mokslo ministerijos bendraisiais ugdymo planais ir kitais teisės aktais;

58.8. priima sprendimus dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę ar palikimo kartoti kursą;

58.9. aptaria praktinius švietimo įgyvendinimo klausimus;

58.10. siūlo narius į Mokyklos tarybą, Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos komisiją;

58.11. svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Mokyklos direktoriaus teikiamais klausimais.

59. Mokinių ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) aktualiais klausimais Mokyklos direktorius gali organizuoti bendrus savivaldos institucijų narių pasitarimus.

 

VII. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA

 

60. Darbuotojai priimami į darbą ir atleidžiami iš darbo vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius. Direktoriaus pavaduotojus, mokytojus, kitus pedagoginius ir ne pedagoginius darbuotojus priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos direktorius.

61. Darbuotojų darbo užmokestis skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais.

62. Mokyklos tarybai pritarus, jei yra sutaupytų Mokyklos mokos fondo lėšų, Mokyklos darbuotojams gali būti mokami priedai prie atlyginimų pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus.

63. Mokyklos direktorius, jo pavaduotojai ugdymui, pagalbos mokiniui specialistai, mokytojai ir kiti pedagoginiai darbuotojai atestuojami ir kvalifikaciją tobulina švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

 

VIII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA

 

64. Lietuvos Respublikos ir kitų teisės aktų bei Jurbarko rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka Mokykla valdo, naudojasi ir disponuoja Jurbarko rajono savivaldybės patikėjimo teise perduotu savivaldybės turtu (priskirta žeme, pastatais, inventoriumi, mokymo priemonėmis ir kita).

65. Mokykla yra išlaikoma iš savivaldybės biudžeto pagal asignavimų valdytojo patvirtintas išlaidų sąmatas.

66. Mokyklos lėšas sudaro mokinio krepšelio lėšos, lėšos, skirtos mokymo aplinkai finansuoti, tikslinės lėšos programoms ir projektams vykdyti, rėmėjų ir kitos lėšos.

67. Mokinio krepšelio lėšos naudojamos švietimo ir mokslo ministro patvirtintam ugdymo planui įgyvendinti, mokytojų tobulinimui (si), vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms įsigyti, Mokyklos valdymui, Mokyklos bibliotekai, pedagoginei socialinei ir psichologinei pagalbai ir kitoms teisės aktų numatytoms reikmėms.

68. Mokykla gali turėti nebiudžetinių lėšų. Jas sudaro patalpų nuoma, fizinių ir juridinių asmenų parama ir labdara ir kitos teisėtu būdu gautos lėšos.

69. Mokykla savarankiškai sprendžia, kaip naudoti rėmėjų ir kitas teisėtai gautas lėšas.

70. Nebiudžetinės lėšos naudojamos Jurbarko rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.

71. Apskaita Mokykloje tvarkoma laikantis biudžetinių įstaigų teisės aktų nuostatų, apskaitos tvarkymo reikalavimų ir sąmatose nurodyto išlaidų klasifikavimo pagal atskirus straipsnius.

72. Mokykla savarankiškai vykdo finansinę ūkinę veiklą.

73. Finansines operacijas vykdo Mokyklos vyriausiasis buhalteris. Buhalterinė apskaita tvarkoma vadovaujantis biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais.

74. Finansinės veiklos kontrolė vykdoma vadovaujantis finansinės veiklos kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis Mokyklos direktoriaus įsakymu, ir minimaliais finansų kontrolės reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu.

75. Mokyklos finansinė veikla kontroliuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

76. Mokyklos veiklos priežiūrą atlieka Jurbarko rajono savivaldybės administracija teisės aktų nustatyta tvarka, prireikus pasitelkdama išorinius vertintojus.

 

IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

77. Mokykla turi interneto svetainę http://www.gausantiskiai.jurbarkas.lm.lt/, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus, kurioje skelbiami vieši pranešimai ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu nustatyta informacija visuomenei apie Mokyklos veiklą.

78. Mokyklos nuostatus, jų pakeitimus, papildymus tvirtina Jurbarko rajono savivaldybės taryba ar jos įgaliota institucija.

79. Mokyklos nuostatai keičiami ir papildomi Jurbarko rajono savivaldybės tarybos ar jos įgaliotos institucijos, Mokyklos direktoriaus ar Mokyklos tarybos iniciatyva.

80. Mokyklos nuostatai registruojami teisės aktų nustatyta tvarka.

81. Mokyklos buveinė keičiama, Mokyklos filialai steigiami ir jų veikla nutraukiama Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

82. Mokykla reorganizuojama, pertvarkoma, likviduojama ar vykdoma Mokyklos struktūros pertvarka teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

 

Direktorius                                                                                          Gediminas Klangauskas

 

 

 

SUDERINTA

Gausantiškių Antano Valaičio pagrindinės mokyklos

tarybos 2014 m. vasario 25 d. posėdžio nutarimu

(protokolas Nr.2)