STUDIJŲ KOKYBĖS VERTINIMO CENTRO DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL AUKŠTOSIOS MOKYKLOS VEIKLOS vertinimo metodikos, PATVIRTINTOS STUDIJŲ KOKYBĖS VERTINIMO CENTRO DIREKTORIAUS 2020 M. KOVO 9 D. ĮSAKYMU NR. V-32, PAKEITIMO
2022 m. balandžio 15 d. Nr. V-27
Vilnius
1. Pakeičiu Aukštosios mokyklos veiklos vertinimo metodikos, patvirtintos Studijų kokybės vertinimo centro direktoriaus 2020 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-32:
1.1. 36 punktą ir išdėstau jį taip:
„36. Išorinį vertinimą atliekant tarptautinei ekspertų grupei, paprastai susitikimai vyksta anglų kalba. Susitikimų metu, esant poreikiui, aukštoji mokykla turi užtikrinti kokybiškas nepriklausomo vertėjo paslaugas. Susitikimuose su studentais vertėjas dalyvauja tik suderinus su vertinimo koordinatoriumi.“;
1.2. 37 punktą ir išdėstau jį taip:
„37. Ekspertų grupė parengia išorinio vertinimo išvadų projektą ir pateikia jį elektroniniu paštu Centrui paprastai ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo vizito į aukštąją mokyklą pabaigos. Ekspertų grupė išorinio vertinimo išvadose pateikia aukštosios mokyklos veiklos analizę pagal kiekvieną iš Aprašo 13 punkte nustatytų vertinamųjų sričių, Metodikoje nurodytus rodiklius ir kriterijus bei apibendrinamąjį įvertinimą pagal Aprašo 17 punkte nustatytą įvertinimo skalę. Ekspertų grupė aukštajai mokyklai pateikia siūlymus ir rekomendacijas dėl veiklos tobulinimo, apibendrinamąją aukštosios mokyklos išorinio vertinimo išvadą. Centras peržiūri išorinio vertinimo išvadų projektą ir jį persiunčia aukštajai mokyklai elektroniniu paštu.“;
1.3. 41 punktą ir išdėstau jį taip:
1.4. 42 punktą ir išdėstau jį taip:
1.5. 44 punktą ir išdėstau jį taip:
1.6. 50.2 punktą ir išdėstau jį taip:
„50.2. numatytų priemonių įgyvendinimas – aukštoji mokykla įgyvendina numatytas priemones veiklai tobulinti ir parengia išorinio vertinimo rekomendacijų įgyvendinimo pažangos ataskaitą (toliau – Pažangos ataskaita). Pažangos ataskaita skelbiama aukštosios mokyklos tinklapyje bei pateikiama Centrui. Centras viešai skelbia Pažangos ataskaitą savo tinklapyje kartu su išorinio vertinimo išvadomis. Pažangos ataskaitos pavyzdinė forma pateikta Metodikos 2 priede:
50.2.1. Tuo atveju, jeigu išorinio vertinimo metu bent viena vertinamoji sritis buvo ekspertų įvertinta 1 balu, aukštoji mokykla Pažangos ataskaitą Centrui pateikia per 1 metus nuo Švietimo, mokslo ir sporto ministro sudarytos komisijos Apraše nustatyta tvarka atlikto aukštosios mokyklos veiksmų plano įvertinimo ir pastabų dėl veiksmų plano priemonių veiklai sustiprinti tinkamumo pateikimo;
50.2.2. Tuo atveju, jeigu išorinio vertinimo metu bent dvi vertinamosios sritys buvo ekspertų įvertintos 2 balais, aukštoji mokykla Pažangos ataskaitą Centrui pateikia per 2 metus nuo veiklos tobulinimo priemonių paskelbimo;
50.2.3. Tuo atveju, jeigu išorinio vertinimo metu viena vertinamoji sritis ekspertų įvertinama 2 balais, o kitos - 3 balais ir/ar daugiau, taip pat jeigu išorinio vertinimo metu visos vertinamosios sritys įvertinamos 3 balais ir/ar daugiau, aukštoji mokykla Pažangos ataskaitą Centrui pateikia per 3 metus nuo veiklos tobulinimo priemonių paskelbimo.“;
1.7. 50.3. punktą ir išdėstau jį taip:
„50.3. numatytų priemonių įgyvendinimo stebėsena – Centras bent kartą per nustatytą aukštosios mokyklos akreditavimo laikotarpį atlieka veiksmų plano veiklos tobulinimo priemonių įgyvendinimo stebėseną. Centrui pateiktos Pažangos ataskaitos svarstomos Komisijoje. Komisija pateikia Centrui grįžtamąjį ryšį, skirtą aukštosioms mokykloms. Pažangos ataskaitos aptarimui gali būti organizuojami Centro ir aukštosios mokyklos atstovų susitikimai.“.
2. Papildau Aukštosios mokyklos veiklos vertinimo metodiką 51 punktu ir išdėstau jį taip:
3. Pakeičiu Aukštosios mokyklos veiklos vertinimo metodikos 1 priedo 3.1.4 punktą ir išdėstau jį taip:
4. Pakeičiu Aukštosios mokyklos veiklos vertinimo metodikos 2 priedą ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).
Studijų kokybės vertinimo centro direktoriaus
2022 m. balandžio 15 d. įsakymo Nr. V-27
1 priedas
„Aukštosios mokyklos veiklos vertinimo metodikos
2 priedas
IŠORINIO VERTINIMO REKOMENDACIJŲ ĮGYVENDINIMO PAŽANGOS ATASKAITOS PAVYZDINĖ FORMA
Rekomendacija |
Aukštosios mokyklos numatyti veiksmai, skirti rekomendacijai įgyvendinti |
Atsakingi padaliniai/asmenys |
Atlikti veiksmai |
Rezultatai (aprašomi rezultatai atspindintys atliktų veiksmų efektyvumą)
|
Ekspertų rekomendacijos Valdymo sričiai |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekspertų rekomendacijos Kokybės užtikrinimo sričiai |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekspertų rekomendacijos Studijų ir mokslo (meno) veiklos sričiai |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekspertų rekomendacijos Poveikio regionų ir visos šalies raidai sričiai |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________________“