ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS

2023 M. SAUSIO 24 D. ĮSAKYMO NR. A-139 „DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ AKREDITAVIMO IR TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. vasario 14 d. Nr. A-252

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu:

Pakeičiu Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. sausio 24 d. įsakymą Nr. A-139 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės socialinės priežiūros paslaugų akreditavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Įsakymas):

papildau Įsakymą 1.6 papunkčiu ir jį išdėstau taip:

1.6. Biudžeto lėšų naudojimo sutarties dėl socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų formą.“

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                    Antanas Bartulis


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės administracijos

direktoriaus 2023 m. vasario 14 d. įsakymu

Nr. A-252

 

 

BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS

dėl socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų

 

20____ m. __________________________d. Nr. ___________

Šiauliai

 

Šiaulių miesto savivaldybė (toliau – Savivaldybė), atstovaujama ____________________________________________________________, veikiančio (-ios) pagal 

(atstovaujančio asmens pareigos, vardas ir pavardė)

Šiaulių miesto savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašą, patvirtintą 2020 m. kovo 5 d. Šiaulių miesto savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T-59, ir ____________________________________ (toliau – Paslaugos teikėjas), atstovaujama (-as)

(įstaigos ar organizacijos pavadinimas)

_____________________________________, veikiančio (-ios) pagal _____________________,

(atstovaujančio asmens pareigos, vardas ir pavardė)                                        (atstovavimo pagrindas)

toliau kartu šioje Biudžeto lėšų naudojimo sutartyje dėl socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų vadinami „Šalimis“, o kiekviena atskirai – „Šalimi“, sudarė šią sutartį, toliau vadinamą „Sutartimi“ ir susitarė dėl išvardintų sąlygų.

 

I SKYRIUS

SUTARTIES DALYKAS IR TIKSLAS

 

1. Sutarties tikslas yra finansuoti akredituotas socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugas (toliau – akredituota paslauga) Sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis vaikams ir suaugusiems asmenims su negalia Šiaulių miesto savivaldybės teritorijoje.

2. Paslaugos teikėjas finansuojamas vadovaujantis Socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu, ir Savivaldybės _____________________________________________________________.

(įrašomas Savivaldybės teisės aktas dėl socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų)

3. Paslaugos gavėjai – suaugę asmenys su negalia, senyvo amžiaus asmenys su negalia ir vaikai su negalia, kurių deklaruota ir gyvenamoji vieta yra Šiaulių miesto savivaldybės teritorijoje.

4. Paslaugos teikėjui Sutartyje nustatyta tvarka 202__ metams yra skiriama:

4.1. _______ (_____________________) eurų iš valstybės biudžeto priemonei įgyvendinti pagal prie Sutarties pridėtą valstybės biudžeto išlaidų sąmatą (forma B-1, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. 1K-206, toliau Sutartyje – forma B-1), ir detalią valstybės biudžeto išlaidų sąmatą (Sutarties 1 priedas), kurie yra neatskiriamos Sutarties dalys.

4.2. Sutarties 4.1 papunktyje nurodytos lėšos:

4.2.1. už 2023 metų sausio mėnesį pervedamos paslaugos teikėjui pagal Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau – SPIS) nurodytą vietų socialinei reabilitacijai teikti skaičių;

4.2.2. vėlesniais socialinės reabilitacijos paslaugų teikimo mėnesiais – pagal socialinėje reabilitacijoje praėjusį mėnesį faktiškai dalyvavusių asmenų skaičių, neviršijantį SPIS sistemoje nurodytą socialinių paslaugų įstaigos vietų socialinei reabilitacijai teikti skaičiaus. Lėšos pervedamos už praėjusį mėnesį ir tais atvejais, kai asmuo dėl objektyvių priežasčių (sveikatos būklės, socialinių aplinkybių, aplinkos veiksnių ir pan.) negalėjo gauti visų jam tą mėnesį skirtų pagrindinių socialinės reabilitacijos paslaugų, pagal pateiktas ataskaitas už suteiktas socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugas (toliau – Ataskaita) (Sutarties 2 priedas);

4.3. po ____ (_____________________) eurų už paslaugos gavėją per mėnesį iš Savivaldybės biudžeto, pagal pateiktą Ataskaitą;

4.4. Sutarties 4.3 papunktyje numatytos lėšos yra skiriamos, kai paslaugos gavėjui pagrindinės socialinės reabilitacijos paslaugos suteikiamos ne mažiau kaip 4 kartus per mėnesį. Ši sąlyga netaikoma, jei:

4.4.1. asmuo dėl objektyvių priežasčių (dėl sveikatos būklės, socialinių aplinkybių, aplinkos veiksnių ir pan.) negalėjo gauti visų jam tą mėnesį skirtų pagrindinių socialinės reabilitacijos paslaugų;

4.4.2. asmeniui akredituota paslauga pradedama teikti mėnesio eigoje ir suteiktų paslaugų skaičius yra ne mažiau kaip 3 kartai per mėnesį, skiriamas finansavimas 100 proc. nustatyto dydžio;

4.4.3. asmeniui akredituota paslauga pradedama teikti mėnesio eigoje ir suteiktų paslaugų skaičius yra ne mažiau kaip 2 kartai per mėnesį, skiriamas finansavimas 50 proc. nustatyto dydžio;

4.4.4. asmeniui akredituota paslauga pradedama teikti mėnesio eigoje ir akredituota paslauga suteikiama 1 kartą per mėnesį, finansavimas neskiriamas.

 

II SKYRIUS

MOKĖJIMO UŽ AKREDITUOTAS PASLAUGAS TVARKA

 

5. Savivaldybė perveda lėšas į Paslaugos teikėjo atsiskaitomąją sąskaitą banke Nr. LT_____________ tokia tvarka:

5.1. Socialinių paslaugų skyrius patikrina Paslaugos teikėjo pateiktą Ataskaitą, ją suderina per 3 (tris) darbo dienas nuo Ataskaitos gavimo dienos ir perveda:

5.2. valstybės biudžeto lėšas, numatytas 4.2.1 ir 4.2.2 papunkčiuose, iki kito mėnesio 25 dienos, pagal Socialinių paslaugų skyriui pateiktą ir suderintą Ataskaitą už praėjusį mėnesį;

5.3. savivaldybės biudžeto lėšas, numatytas 4.4 papunktyje, iki kito mėnesio 25 dienos, pagal socialinėje reabilitacijoje praėjusį mėnesį faktiškai dalyvavusių asmenų skaičių, neviršijantį socialinių paslaugų įstaigos vietų socialinei reabilitacijai teikti skaičiaus ir Šiaulių miesto savivaldybės tarybos sprendimu nustatyto maksimalaus socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos išlaidų finansavimo dydžio, pagal Socialinių paslaugų skyriui pateiktą ir suderintą Ataskaitą už praėjusį mėnesį.

6. Jeigu finansavimo laikotarpiu lėšų dydis keičiasi, Socialinių paslaugų skyrius raštu informuoja Paslaugos teikėją ir prašo pateikti patikslintą programos sąmatą bei Šalių raštišku susitarimu atitinkamai pakeisti šios Sutarties 4 punkte nurodytą skirtų lėšų sumą.

7. Tinkamos finansuoti išlaidos gali būti patirtos nuo einamųjų metų pradžios iki Sutarties sudarymo momento, ir turi būti įtrauktos į pirmą kartą pateikiamą ataskaitą (Sutarties 3 priedas), jei akredituotos socialinės priežiūros paslaugos asmeniui buvo pradėtos teikti praeitais metais.

8. 7 punktas netaikomas, jei Paslaugų teikėjui pirmą kartą suteikiama teisė teikti akredituotą  priežiūros paslaugą, lėšos pradedamos skirti nuo Sutarties sudarymo dienos.

 

III SKYRIUS

ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

9. Savivaldybė įsipareigoja:

9.1. teikti Paslaugos teikėjui metodinę paramą akredituotos paslaugos vykdymo ir apskaitos tvarkymo klausimais;

9.2. vykdyti akredituotos paslaugos kokybės kontrolės priežiūrą vadovaujantis Šiaulių miesto savivaldybės akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašu, patvirtintu ______________________________________________________________.

(įrašomas Savivaldybės teisės aktas)

10. Paslaugos teikėjas įsipareigoja:

10.1. asmeniui, kuriam nustatytas socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos poreikis, teikti dvi pagrindines paslaugas kaip numatyta Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakyme Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, o papildomas paslaugas teikti pagal poreikį. Kiekvienam asmeniui nurodytas paslaugas teikti pagal jam sudarytą individualų planą;

10.2. teikti akredituotas socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugas atitinkančias keliamus reikalavimus Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu;

10.3. pildyti suteiktų paslaugų asmenims sąrašus su jų parašais;

10.4. sudaryti akredituotos paslaugos teikimo sutartį su paslaugų gavėju ar kitu jo teisėtu atstovu;

10.5. ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas pranešti Socialinių paslaugų skyriui apie adreso, telefono, banko sąskaitos rekvizitų pakeitimus;

10.6. raštu informuoti Socialinių paslaugų skyrių apie visus su Sutarties įgyvendinimu susijusius pakeitimus ir jų priežastis, t. y. apie pasikeitusius darbuotojus, patalpas, paslaugos gavėjus ir kt.;

10.7. pagal Sutartį gautas lėšas, skirtas akredituotai socialinei reabilitacijai organizuoti ir teikti, naudoti išlaidoms, susijusioms su akredituotos socialinės reabilitacijos organizavimu ir teikimu, finansuoti, vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacija, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. liepos 3 d. įsakymu Nr. 1K‑184 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacijos patvirtinimo“ (toliau – Klasifikacija);

10.8. iki kiekvieno mėnesio 2 dienos, o už gruodžio mėnesį – iki einamųjų metų gruodžio 20 d., pateikti Socialinių paslaugų skyriui (toliau – Skyrius) Ataskaitą už praėjusį mėnesį, nurodant lankiusių paslaugos gavėjų sąrašą. Teikiant pirmąją Ataskaitą, kartu su ja pateikti paslaugų gavėjams sudarytus individualius planus;

10.9. patikrinus Ataskaitą ir nustačius neteisingus duomenis, nedelsiant, Skyrius apie tai informuoja Paslaugos teikėją ir grąžina Ataskaitą patikslinti. Paslaugos teikėjas per 3 (tris) darbo dienas nuo grąžintos Ataskaitos gavimo dienos, privalo pakartotinai pateikti Socialinių paslaugų skyriui patikslintus dokumentus;

10.10. pasibaigus kiekvienam ketvirčiui, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 2 d., o už ketvirtą ketvirtį – iki einamųjų metų gruodžio 20 d. Socialinių paslaugų skyriui pateikti Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas (forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 su pakeitimais) ir Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių valstybės biudžeto lėšų panaudojimą ketvirtyje suvestinę (Sutarties 3 priedas);

10.11. pasibaigus metams, iki sausio 15 d., Socialinių paslaugų skyriui pateikti metinę Akredituotos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos veiklų įvykdymo ataskaitą (Sutarties 4 priedas);

10.12. Savivaldybei pareikalavus per 5 (penkias) darbo dienas nuo pareikalavimo gavimo dienos pateikti informaciją (išlaidas pateisinančių dokumentų, apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas, duomenis apie lėšų panaudojimą pagal Klasifikacijos straipsnius, duomenis apie darbuotojų skaičių, Sutarties 10.3 papunktyje nurodytą sąrašą, paslaugų gavėjų socialinės reabilitacijos nelankymą pagrindžiančių dokumentų kopijas), susijusią su socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje organizuoti ir teikti skirtų lėšų naudojimu;

10.13. nustačius, kad lėšos panaudotos ne pagal paskirtį, per 5 (penkias) darbo dienas gautas lėšas grąžinti į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta šios Sutarties IX skyriuje;

10.14. nepanaudotas gautas lėšas iki einamųjų metų gruodžio 28 d. grąžinti į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta šios Sutarties IX skyriuje;

10.15. lėšas, skirtas darbo užmokesčiui, paskaičiuoti vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

10.16. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, biudžeto lėšomis būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, kitų įstatymų ir teisės aktų nustatytos tvarkos, tiekėjų lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų. Išlaidos įsigyjant prekes, inventorių negali viršyti 500 Eur už vienetą;

10.17. buhalterinę apskaitą tvarkyti vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais;

10.18. su Sutarties įgyvendinimu susijusius dokumentus saugoti vadovaujantis Lietuvos Respublikos archyvų įstatymu;

10.19. bendradarbiauti su Savivaldybės atsakingais darbuotojais ir sudaryti sąlygas jiems, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos atstovams patikrinti, kaip vykdant Sutartį naudojamos savivaldybės ir (ar) valstybės biudžeto lėšos ir vykdomos numatytos veiklos, pateikti visus prašomus dokumentus ir duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu, tikrinančių institucijų atstovų nustatytais terminais, būdu ir forma;

10.20. skleisti informaciją apie teikiamas akredituotas paslaugas (savo interneto tinklalapyje ir (ar) ar kitose viešose erdvėse), Paslaugos teikėjas turi nepažeisti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimų, laikytis viešosios tvarkos ir nurodyti, kad akredituotos paslaugos teikimui lėšų skyrė Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Savivaldybė bei naudoti Savivaldybės logotipą;

10.21. užtikrinti, kad teikiant akredituotas paslaugas, asmens duomenys būtų tvarkomi laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą, reikalavimų.

11. Savivaldybė turi teisę:

11.1. sustabdyti lėšų mokėjimą laiku nepateikus einamųjų metų mėnesinių ar ketvirčio ataskaitų, nurodytų 10.8 ir 10.10 papunkčiuose. Paslaugos teikėjui lėšos bus pervedamos už praėjusį mėnesį ar kitą ketvirtį pašalinus pažeidimus;

11.2. reikalauti, kad Paslaugos teikėjas pateiktų duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;

11.3. prireikus reikalauti iš Paslaugos teikėjo papildomos informacijos ar dokumentų, jeigu Savivaldybės administracijos nuomone, pateiktos informacijos nepakanka;

11.4. kontroliuoti Sutartimi skirtų lėšų tikslinį naudojimą;

11.5. reikalauti patikslinti Sutartyje nurodytas pateiktas ataskaitas;

11.6. paaiškėjus, kad Paslaugos teikėjui skirtos lėšos panaudotos ne pagal šios Sutarties I skyriuje nurodytą tikslinę paskirtį ar nesilaikant šios Sutarties sąlygų – reikalauti, kad Paslaugos teikėjas nedelsdamas grąžintų gautas lėšas į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą banke;

11.7. tikrinti, ar finansavimą gavęs Paslaugos teikėjas laikosi Sutartyje nustatytų reikalavimų ir įsipareigojimų, prireikus atlikti pervestų lėšų panaudojimo ir atsiskaitymo už jas patikrinimą.

12. Paslaugos teikėjas turi teisę:

12.1. raštu teikti Savivaldybei paklausimus, susijusius su Sutartimi;

12.2. dėl iš anksto nenumatytų priežasčių ar dėl atsiradusių aplinkybių, kurioms esant Sutarties tikslo įgyvendinimas būtų neįmanomas, atsisakyti vykdyti Sutartį. Tokiu atveju turi būti pateiktas oficialus raštas Savivaldybei, o į Paslaugos teikėjo sąskaitą pervestos lėšos turi būti grąžintos ne vėliau nei per 5 (penkias) darbo dienas po oficialaus rašto pateikimo;

12.3. tikslinti prie šios Sutarties pridėtą detalią išlaidų sąmatą, jei lėšų skirtumas detalioje išlaidų sąmatoje (Sutarties 1 priedas) tarp nurodytų išlaidų grupių (eilučių) viršija 100 Eur. Norėdamas patikslinti sąmatą, Paslaugos teikėjas Socialinių paslaugų skyriui raštu turi pateikti pagrįstą prašymą tikslinti išlaidų sąmatą ir lyginamąją tikslinamų projekto išlaidų sąmatą. Paslaugos teikėjas gali teikti prašymą tikslinti sąmatą tik dėl nepatirtų išlaidų. Prašymai tikslinti sąmatą gali būti teikiami vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 15 (penkiolika) darbo dienų iki kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami. Gavus prašymą, Socialinių paslaugų skyriaus atsakingas asmuo Paslaugos teikėją el. paštu informuoja apie pritarimą ar motyvuotą nepritarimą patikslintai sąmatai.

 

IV SKYRIUS

SUTARTIES GALIOJIMAS IR NUTRAUKIMAS

 

13. Sutarties įsigaliojimo diena laikoma data, kai Sutartį pasirašo paskutinė Sutarties Šalis, todėl Šalys, pasirašydamos Sutartį, privalo nurodyti jos pasirašymo datą ir galioja iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d. Sutarties galiojimas atskiru rašytiniu Šalių susitarimu gali būti pratęsiamas 2 (du) kartus ne ilgesniam kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui, tačiau ne ilgiau nei Paslaugos teikėjui suteikta teisės teikti akredituotas socialinės priežiūros paslaugas pagal _______________________________________________________________________________.

(nurodomas individualus Savivaldybės teisės aktas, kuriuo vadovaujantis suteikta teisė teikti akredituotas socialinės priežiūros paslaugas Paslaugų teikėjui.

14. Sutartis gali būti nutraukta:

14.1. Šalių susitarimu;

14.2. kai Šalys nevykdo savo įsipareigojimų;

15. Savivaldybė nutraukia Sutartį su Paslaugos teikėju, kai:

15.1. nustato, kad skirtos lėšos naudojamos ne pagal paskirtį;

15.2. panaikinama akreditacija teikti socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugą.

16. Savivaldybė, nustačiusi ar turinti pagrįstų įtarimų, kad Paslaugos teikėjas netinkamai vykdo Sutarties reikalavimus arba Paslaugos teikėjui sustabdyta akreditacija teikti socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugą, apie tai raštu informuoja Paslaugos teikėją ir sustabdo Sutartį. Paslaugos teikėjas raštu informuoja Savivaldybę, jog yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje nustatytus reikalavimus, kartu pateikia tai patvirtinančius įrodymus. Jei Paslaugos teikėjas neinformuoja Savivaldybės, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje nustatytus reikalavimus, Savivaldybė vienašališkai nutraukia Sutartį apie tai Paslaugos teikėją įspėjusi prieš 10 (dešimt) darbo dienų.

17. Jei Savivaldybė nesilaiko Sutartyje numatytų sąlygų, Paslaugos teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį ne vėliau kaip prieš 10 (dešimt) darbo dienų raštiškai įspėjęs Savivaldybę apie Sutarties nutraukimą.

18. Pasibaigus Sutarties galiojimui ar ją nutraukus prieš terminą, Šalys neatleidžiamos nuo savo įsipareigojimų, priimtų pagal Sutartį ir atsiradusių iki jos galiojimo pasibaigimo ar nutraukimo prieš terminą, vykdymo.

 

V SKYRIUS

ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

19. Paslaugos teikėjas atsako už veiklų įgyvendinimą ir nurodytą tikslinį lėšų panaudojimą. 

20. Paslaugos teikėjas privalo nedelsdamas raštu pranešti Savivaldybei, jei negali vykdyti veiklų ir grąžinti visas skirtas lėšas į Savivaldybės sąskaitą. Nustačius, kad Paslaugos teikėjas skirtas lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, Paslaugos teikėjas privalo jas grąžinti per nustatytą laikotarpį. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

21. Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą Sutarties šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

22. Paslaugos teikėjas atsako už savo teiktų rekvizitų ir duomenų tikslumą ir teisingumą.

23. Sutarties Šalys susirašinėja valstybine kalba. Visi pranešimai, informacija ar bet kokia kita medžiaga (toliau – pranešimai), perduodami vienos Šalies kitai pagal šią Sutartį, turi būti parengti raštu ir pasirašyti įgaliotų asmenų, išskyrus atvejus, kai pranešimai siunčiami elektroniniu paštu.

24. Savivaldybė neatsako už Sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl Sutartyje neteisingai nurodytų Paslaugos teikėjo rekvizitų ir kitų duomenų. Pasikeitus Šalių kontaktiniams duomenims ir (ar) rekvizitams, Šalys nedelsdamos turi raštu apie tai informuoti vieną kitą.

25. Sutarties šalys dėl Sutarties kylančius ginčus ar nesutarimus sprendžia konsultacijų ir derybų būdu.

26. Nepavykus ginčo išspręsti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos teismuose.

 

VI SKYRIUS

NENUGALIMOS JĖGOS (FORCE MAJEURE) APLINKYBĖS

 

27. Šalys neatsako už visišką ar dalinį savo įsipareigojimų pagal Sutartį nevykdymą, jei tai įvyksta dėl nenugalimos jėgos aplinkybių poveikio.

28. Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.212 straipsniu ir Atleidimo nuo atsakomybės, esant nenugalimos jėgos aplinkybėms, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės, esant nenugalimos jėgos aplinkybėms, taisyklėmis, patvirtinimo“.

29. Šalis, kuri dėl nenugalimos jėgos aplinkybių veikimo negali vykdyti savo įsipareigojimų  pagal Sutartį, privalo apie tai pranešti kitai Šaliai ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo tokių aplinkybių atsiradimo dienos, pateikdama įrodymus, taip pat kad ėmėsi visų pagrįstų atsargumo priemonių ir dėjo visas pastangas, kad sumažintų išlaidas ar neigiamas pasekmes bei pranešdama apie aplinkybių pobūdį, galimą trukmę ir tikėtiną poveikį.

 

VII SKYRIUS

ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

 

30. Vykdydamos Sutartį Šalys įsipareigoja asmens duomenų tvarkymą vykdyti teisėtai,  laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą.

31. Abi Šalys yra asmens duomenų valdytojai, kurie tvarko savo darbuotojų asmens duomenis teisėto intereso ir sudarytos darbo sutarties pagrindu. Kiekviena Šalis kitos Šalies pateiktus jos darbuotojų, įgaliotų asmenų, subrangovų darbuotojų ar kitų atstovų, taip pat kitų asmenų duomenis tvarkys šios Sutarties vykdymo, teisėto intereso, siekiant pareikšti ar apsiginti nuo ieškinių ar kitų reikalavimų, o taip pat siekiant įvykdyti Šaliai taikomuose teisės aktuose numatytas teisines prievoles, tikslais bei juos atitinkančiais teisiniais pagrindais.

32. Šalys įsipareigoja įgyvendinti tinkamas organizacines ir technines priemones užtikrinančias tvarkomų asmens duomenų apsaugą. Šalys užtikrina gautų asmens duomenų apsaugą nuo neteisėtos prieigos prie jų, nuo neteisėto atskleidimo, sunaikinimo, pakeitimo nuo kitokio neteisėto asmens duomenų tvarkymo. Nurodytos priemonės turi užtikrinti iškilusią riziką atitinkantį saugumo lygį.

33. Šalys asmens duomenis saugo ne ilgiau nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimas. Asmens duomenys turi būti saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų arba kiek tai reikalinga Šalių teisėtiems interesams įgyvendinti ir apsaugoti. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami.

34. Gali būti tvarkomi šie Šalių vadovų, kitų darbuotojų, atsakingų asmenų ar atstovų, atstovaujančių Šalims, duomenys (I) vardas, pavardė; (II) kontaktiniai duomenys (darbo telefono numeris, darbo elektroninis paštas, darbovietės adresas; (III) užimamos pareigos; (IV) įgaliojimų (atstovavimo) duomenys, įskaitant atstovų asmens kodus, adresus; (V) Šalių vardu ir interesais vykdomas susirašinėjimas, ar kiti duomenys suformuojami Sutarties vykdymo metu.

35. Tvarkomus duomenis gali gauti: (I) Šalių darbuotojai, atsakingi už Šalių tarpusavio bendradarbiavimą ir ryšių palaikymą, taip pat vykdantys buhalterinės apskaitos, informacinių sistemų priežiūros funkcijas; (II) informacinių sistemų, kurias Šalys naudoja tarpusavio santykių valdymui, teikėjai ir prižiūrėtojai; (III) mokesčių inspekcija; (IV) bankai; (V) Šalių pasitelkiami kiti asmenys, susiję su Sutarties vykdymu.

36. Jei Šalys ketina pasinaudoti kitų tolesnių duomenų tvarkytojų paslaugomis, Šalys perduos kitai Šaliai informaciją apie tolesnį duomenų tvarkytoją. Tokiu atveju, Šalys privalo užtikrinti, kad tolesnis duomenų tvarkytojas vykdys bent tuos pačius įsipareigojimus ir įgaliojimus, kuriuos ši Sutartis nustato. Taip pat Šalys supranta, kad jos pačios atsakys už tolesnių duomenų tvarkytojų veiksmus ir neveikimą.

37. Kiekviena šalis įsipareigoja tinkamai informuoti savo darbuotojus ir kitus asmenis, kurie bus pasitelkti Sutarčiai su Šalimis vykdyti, apie jų asmens duomenų tvarkymą, vykdomą kitos Šalies šios Sutarties sudarymo ir vykdymo tikslias, pateikdama visą Reglamento 13 ar 14 straipsnyje nurodytą informaciją. Informuojančioji šalis su aukščiau nurodyta informacija privalo supažindinti pasirašytinai arba el. paštu (jei pagal elektroninio pašto adresą įmanoma identifikuoti gavėją), išsaugoti su tuo susijusią informaciją, ir kitai šaliai pareikalavus, ją nedelsiant pateikti.

38. Šalys šia Sutartimi susitaria, kad po Sutarties nutraukimo ar pasibaigimo, jos sunaikins arba grąžins visus joms patikėtus tvarkyti asmens duomenis pagal Sutartį ir jų kopijas, nebent Europos Sąjungos (ES) ar jų šalies įstatymai nustato reikalavimą saugoti asmens duomenis.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

39. Šalys neturi teisės savo įsipareigojimų perduoti tretiesiems asmenims.

40. Sutarties pakeitimai ir papildymai įforminami raštišku Šalių susitarimu, kuris yra neatsiejama šios Sutarties dalis.

41. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Abu egzemplioriai turi vienodą teisinę galią. Jei sudaroma elektroninė sutartis, ji pasirašoma saugiu kvalifikuotu elektroniniu parašu.

42. Sutarties priedai laikomi neatskiriama Sutarties dalimi.

43. Sutartyje neaptartos sąlygos sprendžiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis.

44. Prie Sutarties pridedama:

44.1. 1 priedas „Detali valstybės biudžeto išlaidų sąmata“;

44.2. 2 priedas „Ataskaita apie suteiktas akredituotas socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugas“;

44.3. 3 priedas „Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių valstybės biudžeto lėšų panaudojimą 20___ m. ________ ketvirčio suvestinė“;

44.4. 4 priedas „20____m. akredituotos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos veiklų įvykdymo ataskaita“.

 

IX SKYRIUS

Šalių rekvizitai IR PARAŠAI

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖ

 

Vasario 16-osios g. 62, 76295 Šiauliai

Įmonės kodas 188771865

Nr. LT30 7300 0100 9374 1771

AB Swedbank, 73000

Telefono numeris _______

Elektroninio pašto adresas

socialines.paslaugos@siauliai.lt

 

(Pareigos)

 

_______________________

(parašas)

 

(Vardas Pavardė)

 

A. V.

 

________________________

(Sutarties pasirašymo data)

 

PASLAUGOS TEIKĖJAS

 

(Adresas)

Kodas (įrašyti)

(Banko sąskaitos numeris)

(Banko, kitos kredito ar mokėjimo

įstaigos pavadinimas ir kodas)

Telefono numeris (įrašyti)

Elektroninio pašto adresas (įrašyti)

 

(Pareigos)

 

_______________________

(parašas)

 

(Vardas Pavardė)

 

A. V.

 

_________________________

(Sutarties pasirašymo data)

 

 

 

 

 

 

 

Sutarties kuratoriai: Socialinių paslaugų skyriaus vyr. specialistas __________________ (už Sutarties įsipareigojimų vykdymą), tel. ________________, el. p. ___________________

 

 

part_6712f8b1582346c6b46305763328f77a_end