LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2015 M. BALANDŽIO 23 D. ĮSAKYMO NR. V-380 „DĖL 2014–2020 mETŲ europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano IR NACIONALINIo STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠO patvirtinimo“ PAKEITIMO
2018 m. kovo 20 d. Nr. V-261
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. balandžio 23 d. įsakymą Nr. V-380 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinio stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą:
1.1. pakeičiu II skyriaus Pirmojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo įstaigų (ypač vykdančių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas) tinklo veiklos efektyvumą“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. tikslinių transporto priemonių, palengvinančių ugdymo įstaigų pasiekiamumą, įsigijimas; 1.3.2. bendrojo ugdymo mokyklų tinklo tobulinimas ir šiuolaikinių edukacinių erdvių kūrimas bendrojo ugdymo įstaigose; 1.3.3. specialiųjų mokymo priemonių ir ugdymui skirtų techninės pagalbos priemonių įsigijimas; 1.3.4. valstybinių vaikų vasaros edukacinių stovyklų ir sveiką gyvenseną skatinančių neformaliojo švietimo erdvių renovacija ir įrengimas; 1.3.5. vaikų socializacijos centrų infrastruktūros modernizavimas ir plėtra; 1.3.6. bendrojo ugdymo mokyklų ir neformalųjį švietimą teikiančių įstaigų aprūpinimas priemonėmis, skirtomis gamtos ir technologinių mokslų mokymui. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras; 1.4.2. Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras; 1.4.3. Valstybiniai vaikų neformaliojo švietimo teikėjai. |
1.5. Galimi partneriai: savivaldybių administracijos, asociacijos ir kiti viešieji juridiniai asmenys, veikiantys švietimo srityje.“ |
1.2. pakeičiu II skyriaus Pirmojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.381 |
„Bendrojo ugdymo mokinių, kurie mokosi bent už 289 tūkst. eurų pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujintose įstaigose, dalis“ |
Procentai |
36,24 |
48 |
P.B.235 |
„Investicijas gavusios vaikų priežiūros arba švietimo infrastruktūros pajėgumas“ |
Skaičius |
5000 |
18851 |
P.S.379 |
„Švietimo ir kitų švietimo teikėjų įstaigos, kuriose pagal veiksmų programą ERPF lėšomis sukurta ar atnaujinta ne mažiau nei viena edukacinė erdvė“ |
Skaičius |
3 |
17 |
P.N.722 |
„Pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujintos bendrojo ugdymo mokyklos“ |
Skaičius |
3 |
16 |
P.N.723 |
„Pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujintos neformaliojo ugdymo įstaigos“ |
Skaičius |
0 |
2 |
P.N.731 |
„Įsigyti mokykliniai autobusai“ |
Skaičius |
30 |
240 |
P.N.732 |
„Įsigyti specialiųjų mokymo priemonių ir ugdymui skirtų techninės pagalbos priemonių komplektai“ |
Skaičius |
4 |
20 |
P.N.734 |
„Sukurtos laboratorijos mokiniams“ |
Skaičius |
0 |
5“ |
1.3. pakeičiu II skyriaus Pirmojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
||||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
||||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
||||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
|||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
|||||||
31 920 768 |
4 540 080 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
|||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3. Iš viso |
|||||||
31 920 768 |
4 540 080 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“ |
|
1.4. pakeičiu II skyriaus Antrojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
16 923 971 |
1 493 292 |
1 493 292 |
0 |
1 493 292 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
1 705 641 |
150 497 |
150 497 |
0 |
150 497 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
18 629 612 |
1 643 789 |
1 643 789 |
0 |
1 643 789 |
0 |
0“ |
1.5. pakeičiu II skyriaus Ketvirtojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.384 |
„Mokyklos nelankančių mokinių dalies sumažėjimas mokyklose, kurios pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendino ankstyvojo pasitraukimo iš mokyklos prevencijos bei kompensacijos priemones“ |
Procentai |
2 |
2 |
R.N.701 |
„Dalis ESF lėšomis švietimo pagalbą gavusių mokinių, kurie buvo perkelti į kitą klasę ar baigė formaliojo švietimo programą“ |
Procentai |
0 |
80 |
P.S.382 |
„Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
76 |
880 |
P.S.383 |
„Mokiniai, kuriems pagal veiksmų programą ESF lėšomis buvo suteikta švietimo pagalba“ |
Skaičius |
253 |
1266 |
P.N.701 |
„Mokiniai, įtraukti į žinias apie mokslą ir technologijas gilinančią veiklą“ |
Skaičius |
120 |
600 |
P.N.702 |
„Mokyklos, kurios pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendino ankstyvojo pasitraukimo iš mokyklos prevencijos bei kompensacijos priemones |
Skaičius |
0 |
84“ |
1.6. pakeičiu II skyriaus Dešimtojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
11 251 216 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
11 251 216 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“ |
1.7. pakeičiu II skyriaus Vienuoliktojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie konkretaus uždavinio „Sukurti sąlygas ir paskatas mokymuisi visą gyvenimą, užtikrinant veiksmingą pagalbą tobulinantis“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. suaugusiųjų, nebaigusių bendrojo ugdymo programos ir norinčių ją baigti (atskirai arba kartu su profesine kvalifikacija), įtraukimas į mokymo programas; 1.3.2. profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas; 1.3.3. mokytojų, siekiančių įgyti aukštojo mokslo kvalifikaciją arba jos dalį, įtraukimas į mokymo programas. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. profesinio mokymo įstaigos; 1.4.2. suaugusiųjų švietimo centrai; 1.4.3. darbdavių asociacijos; 1.4.4. profesinio mokymo įstaigų asociacijos; 1.4.5. Lietuvos aukštosios mokyklos. |
1.5. Galimi partneriai: viešieji juridiniai asmenys, veikiantys švietimo srityje ir (arba) atstovaujantys darbdavius.“ |
1.8. pakeičiu II skyriaus Vienuoliktojo skirsnio 5 punktą ir jį išdėstau taip:
„5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Pagal 1.3.1 papunktyje nurodytą veiklą finansuojami mokymai, susiję su bendruoju ugdymu ir formaliu profesiniu mokymu. Pagal 1.3.2 papunktyje nurodytą veiklą nefinansuojamas įmonių darbuotojų technologinių kompetencijų tobulinimas. Taip pat nefinansuojamas technologinių kompetencijų tobulinimo programų ir mokymo medžiagos parengimas, kuris buvo finansuotas 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ VP1-2.2-ŠMM-02-V priemonės „Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas“ lėšomis. Nefinansuojamų technologijų kompetencijų tobulinimo programų ir mokymo medžiagos sąrašas skelbiamas interneto svetainėje adresu http://www.pmdtkt.upc.smm.lt/. Pagal 1.3.3 papunktyje nurodytą veiklą finansuojamas formalusis mokymas 30-54 m. amžiaus asmenims, siekiantiems įgyti aukštąjį išsilavinimą, kurį asmuo pradeda projekto įgyvendinimo metu.“ |
1.9. pakeičiu II skyriaus Vienuoliktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.392 |
„Asmenų, kurie įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją po dalyvavimo ESF veiklose, dalis“ |
Procentai |
80 |
80 |
P.S.382 |
„Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
160 |
800 |
P.S.404 |
„Asmenys, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal formaliojo švietimo programas ar modulius“ |
Skaičius |
183 |
2400 |
P.S.405 |
„Asmenys, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
194 |
870“ |
1.10. pakeičiu II skyriaus Vienuoliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
||||||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
||||||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
||||||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
|||||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
|||||||||
8 086 620 |
0 |
232 890 |
232 890 |
0 |
0 |
0 |
|||
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
|||||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
3. Iš viso |
|||||||||
8 086 620 |
0 |
232 890 |
232 890 |
0 |
0 |
0“ |
|||
1.11. pakeičiu II skyriaus Dvyliktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.392 |
„Asmenų, kurie įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją po dalyvavimo ESF veiklose, dalis“ |
Procentai |
0 |
80 |
R.N.707 |
„Mokymosi visą gyvenimą lygis 25–64 metų amžiaus grupėje“ |
Procentai |
8 |
12 |
P.S.382 |
„Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
920 |
4600 |
P.S.404 |
„Asmenys, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal formaliojo švietimo programas ar modulius“ |
Skaičius |
140 |
210 |
P.S.405 |
„Asmenys, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
1266 |
11630“ |
1.12. pakeičiu II skyriaus Dvyliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
25 920 991 |
0 |
492 653 |
492 653 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
25 920 991 |
0 |
492 653 |
492 653 |
0 |
0 |
0“ |
1.13. pakeičiu II skyriaus Keturioliktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.379 |
„Studentų, studijuojančių aukštosiose mokyklose, kuriose bent už 289 tūkst. eurų pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujinta koncentruota studijų infrastruktūra, dalis“ |
Procentai |
5,22 |
10 |
P.B.235 |
„Investicijas gavusios vaikų priežiūros arba švietimo infrastruktūros pajėgumas“ |
Skaičius |
0 |
37500 |
P.S.377 |
„Aukštosios mokyklos, kuriose bent už 289 tūkst. eurų pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujinta koncentruota studijų infrastruktūra“ |
Skaičius |
0 |
6 |
P.N.720 |
„Aukštosios mokyklos, kuriose pagal veiksmų programą atnaujinta infrastruktūra“ |
Skaičius |
1 |
7“ |
1.14. pakeičiu II skyriaus Keturioliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
57 648 592 |
8 585 045 |
3 152 229 |
0 |
0 |
0 |
3 152 229 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
57 648 592 |
8 585 045 |
3 152 229 |
0 |
0 |
0 |
3 152 229“ |
1.15. pakeičiu II skyriaus Penkioliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
22 894 831 |
6 157 911 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
22 894 831 |
6 157 911 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“ |
1.16. pakeičiu II skyriaus Šešioliktojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti kokybiško profesinio ir suaugusiųjų mokymo prieinamumą investuojant į infrastruktūrą“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. infrastruktūros, reikalingos kokybiškai įgyvendinti bazinius profesinio mokymo modulius profesinio mokymo įstaigose, plėtra. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. profesinio mokymo įstaigos. |
1.5. Galimi partneriai: profesinio mokymo įstaigos.“ |
1.17. pakeičiu II skyriaus Šešioliktojo skirsnio 5 punktą ir jį išdėstau taip:
„5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Pagal šią veiklą negali būti finansuojamos profesinio mokymo įstaigos, kurios gavo finansavimą pagal priemonę Nr. 09.1.2-CPVA- V-721 „Sektorinių praktinio mokymo centrų plėtra“. |
1.18. pakeičiu II skyriaus Šešioliktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
P.B.235 |
„Investicijas gavusios vaikų priežiūros arba švietimo infrastruktūros pajėgumas“ |
Skaičius |
0 |
3000 |
R.N.709 |
Profesinio mokymo įstaigų mokinių, kurie mokosi pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujintose įstaigose, dalis |
Procentai |
0 |
22 |
P.S.378 |
„Bent už 289 tūkst. eurų pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujintos profesinio mokymo įstaigos“ |
Skaičius |
0 |
1 |
P.N.721 |
„Profesinio mokymo įstaigos, kuriose pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujinta infrastruktūra“ |
Skaičius |
0 |
30“ |
1.19. pakeičiu II skyriaus Šešioliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
12 820 355 |
2 084 855 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
6 449 284 |
1 315 670 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
19 269 639 |
3 400 525 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“ |
1.20. pakeičiu II skyriaus Septynioliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
28 770 750 |
2 538 595 |
2 538 595 |
0 |
2 538 595 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
2 899 590 |
255 846 |
255 846 |
0 |
255 846 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
31 670 340 |
2 794 441 |
2 794 442 |
0 |
2 794 442 |
0 |
0“ |
1.21. pakeičiu II skyriaus Devynioliktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
16 494 022 |
0 |
283 283 |
283 283 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
16 494 022 |
0 |
283 283 |
283 283 |
0 |
0 |
0“ |
1.22. pakeičiu II skyriaus Dvidešimtojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
6 892 400 |
0 |
116 445 |
116 445 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
6 892 400 |
0 |
116 445 |
116 445 |
0 |
0 |
0“ |
1.23. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt pirmojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.383 |
„Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų, kurių mokinių ugdymo pasiekimai pagerėjo, dalis“ |
Procentai |
70 |
70 |
P.S.382 |
„Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programa“ |
Skaičius |
233 |
2330 |
P.N.713 |
„Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos“ |
Skaičius |
0 |
80 |
P.N.728 |
„Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos“ |
Skaičius |
42 |
345“ |
1.24. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt antrojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.N.713 |
„Kūrybinėse partnerystėse dalyvavusių mokyklų dalis“ |
Procentai |
7 |
13 |
P.S.382 |
„Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
48 |
775 |
P.S.383 |
„Mokiniai, kuriems pagal veiksmų programą ESF lėšomis buvo suteikta švietimo pagalba“ |
Skaičius |
181 |
1808 |
P.N.714 |
„Mokyklų, kuriose pagal veiksmų programą ESF lėšomis teikiama švietimo pagalba, skaičius“ |
Skaičius |
0 |
700 |
P.N.729 |
„Mokyklos, dalyvavusios kūrybinėse partnerystėse“ |
Skaičius |
85 |
163 |
P.N.740 |
„Mokiniai, kuriems pagal veiksmų programą ESF lėšomis suteiktos neformaliojo vaikų švietimo paslaugos |
Skaičius |
50 000 |
100 000“ |
1.25. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt aštuntojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.N.715 |
„Mokinių iš socialiai jautrių grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis“ |
Procentai |
0,4 |
4 |
P.S.402 |
„Asmenys, dalyvavę ESF veiklose, skirtose ugdymui karjerai“ |
Skaičius |
4000 |
40000 |
P.N.730 |
„Mokiniai iš socialiai jautrių grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti“ |
Skaičius |
20 |
200“ |
1.26. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt aštuntojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
4 213 920 |
0 |
41 392 |
41 392 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
4 213 920 |
0 |
41 392 |
41 392 |
0 |
0 |
0“ |
1.27. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt devintąjį skirsnį ir jį išdėstau taip:
„DVIDEŠIMT DEVINTASIS SKIRSNIS
PRIEMONĖ NR. 09.4.1-ESFA-T-736 „PRAKTINIŲ ĮGŪDŽIŲ ĮGIJIMO RĖMIMAS IR SKATINIMAS“
1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti profesinio ir suaugusiųjų mokymo atitiktį darbo rinkos poreikiams ir patrauklumą“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. profesinio mokymo įstaigų mokinių praktinis mokymas darbo vietoje; 1.3.2. asmenų, besimokančių formaliojo švietimo programose, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. profesinio mokymo įstaigos; 1.4.2. profesinio mokymo įstaigų asociacijos. |
1.5. Galimi partneriai: viešieji juridiniai asmenys, veikiantys švietimo srityje. |
5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Pagal 1.3.1. papunktyje nurodytą veiklą nefinansuojamas įmonių darbuotojų technologinių kompetencijų tobulinimas ir mokinių neformalus mokymas. |
6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.390 |
„Mokinių, kurie pagal veiksmų programą ESF lėšomis baigę profesinio mokymo programos dalį darbo vietoje įgijo kvalifikaciją, dalis“ |
Procentai |
0 |
80 |
P.S.400 |
„Mokiniai, kurie pagal veiksmų programą ESF lėšomis profesinio mokymo programos dalį mokėsi darbo vietoje“ |
Skaičius |
1000 |
10000 |
P.N.727 |
„Mokiniai, kurie pagal veiksmų programą ESF lėšomis mokėsi pagal profesinio mokymo programas sektoriniame praktinio mokymo centre“ |
Skaičius |
550 |
3800 |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
3 826 062 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
1 338 320 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
5 164 382 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“ |
2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Nacionalinį stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašą:
2.1. pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:
„15. |
R.N.715 |
„Mokinių iš socialiai jautrių grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis“ |
Procentai |
Profesinis mokymas – mokymas pagal profesinio mokymo programas, padedantis asmeniui įgyti kvalifikaciją ar ją tobulinti arba įgyti kompetenciją, reikalingą atlikti įstatymų reglamentuojamam darbui ar funkcijai (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas). Mokinys – asmuo, kuris mokosi (šaltinis: Švietimo įstatymas). Socialiai jautrios grupės apima socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančius mokinius, pedagoginės psichologinės tarnybos priskirtus specialiųjų poreikių turinčių asmenų grupėms. Mokinių specialieji ugdymosi poreikiai nustatomi ir specialusis ugdymas skiriamas vadovaujantis Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V-1795 „Dėl Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašas), nuostatomis.
Parama šiame apraše suprantama kaip finansinė ir/arba nefinansinė pagalbos išraiška tenkinant mokinių būtinuosius poreikius, kai apmokamos maitinimo, apgyvendinimo bendrabutyje ir kitos išlaidos. Specialieji ugdymosi poreikiai – pagalbos ir paslaugų ugdymo procese reikmė, atsirandanti dėl išskirtinių asmens gabumų, įgimtų ar įgytų sutrikimų, nepalankių aplinkos veiksnių (šaltinis: Švietimo įstatymas). |
Įvedamasis |
Skaičiuojama profesinio mokymo mokinių iš socialiai jautrių grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, skaičių dalinant iš bendro profesinio mokymo mokinių skaičiaus Lietuvoje ir dauginant iš 100 proc.
|
Pirminiai šaltiniai: projektų duomenys (produkto stebėsenos rodiklio P. N.730 „Mokiniai iš socialiai jautrių grupių, kuriems buvo skirta tikslinė išmoka parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti“ pasiekimai), Lietuvos statistikos duomenys (apie bendrą profesinio mokymo mokinių skaičių Lietuvoje).
Antriniai šaltiniai: 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014). |
Pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė nustatoma, kai Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija apskaičiuoja iki praėjusių kalendorinių metų pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę. |
Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę gavimą, apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija.“ |
2.2. pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:
„34. |
P.N.713 |
„Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos“ |
Skaičius |
Veiksmų programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.
ESF – Europos socialinis fondas.
Ugdymas – dvasinių, intelektinių, fizinių asmens galių auginimas bendraujant ir mokant (šaltinis: Švietimo įstatymas).
Ugdymo kokybės gerinimas – tai švietimo kokybei gerinti vykdoma švietimo stebėsena, tyrimai, mokyklų veiklos įsivertinimas ir išorinis vertinimas, mokyklų vadovų ir mokytojų atestacija, mokymosi pasiekimų vertinimas.
Ikimokyklinio ugdymo mokyklos yra suprantamos kaip mokyklos, vykdančios ikimokyklinio ir (arba) priešmokyklinio ugdymo programas (lopšelis – darželis, darželis, universalus daugiafunkcis centras). |
Automatiškai apskaičiuojamas |
Sumuojamos pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos (mokyklų skaičius).
Ta pati mokykla, dalyvavusi keliose to paties projekto veiklose skaičiuojama vieną kartą. |
Pirminiai šaltiniai: finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių įstaigų sąrašas, patvirtintas pareiškėjo arba partnerio įstaigos vadovo ar įgalioto asmens.
Įgyvendinančiajai institucijai paprašius, projekto vykdytojas privalo pateikti papildomus dokumentus, įrodančius mokyklų sąrašo patikimumą/ pagrįstumą.
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai.
Registruojant pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę mokėjimo prašymuose papildomai yra nurodomas kiekvienos finansavimą ugdymo kokybei gavusios įstaigos kodas. |
Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu įstaiga įtraukiama į finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių įstaigų sąrašą. |
Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |
2.3. pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:
„35. |
P.N.714 |
„Mokyklų, kuriose pagal veiksmų programą ESF lėšomis teikiama švietimo pagalba, skaičius“ |
Skaičius |
Mokykla – juridinis asmuo, valstybės narės juridinio asmens ar kitos organizacijos padalinys, įsteigtas Lietuvos Respublikoje teisės aktų nustatyta tvarka, kurio pagrindinė veikla yra formalusis arba (ir) neformalusis švietimas (šaltinis: Švietimo įstatymas). Veiksmų programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.
ESF – Europos socialinis fondas.
Švietimo pagalba – mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), mokytojams ir švietimo teikėjams specialistų teikiama pagalba, kurios tikslas – didinti švietimo veiksmingumą (šaltinis: Švietimo įstatymas).
Švietimo pagalba apima informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę ir specialiąją pagalbą bei sveikatos priežiūrą mokykloje. |
Automatiškai apskaičiuojamas |
Sumuojamos mokyklos, kurios pagal veiksmų programą ESF lėšomis teikiama švietimo pagalba (mokyklų skaičius).
Ta pati mokykla tame pačiame projekte skaičiuojama vieną kartą.
|
Pirminiai šaltiniai: Projekto vykdytojo sudarytas švietimo pagalbos paslaugas teikiančių mokyklų sąrašas, nurodant mokyklos kodą.
Įgyvendinančiajai institucijai paprašius, mokyklos, kurios pagal veiksmų programą ESF lėšomis teikia švietimo pagalbą, privalo pateikti papildomus dokumentus, patvirtinančius švietimo pagalbos paslaugų teikimą mokykloje.
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai.
Registruojant pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę mokėjimo prašymuose papildomai yra nurodomas kiekvienos mokyklos, kurioje ESF lėšomis teikiama švietimo pagalba, kodas. |
Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu priimami dokumentai, patvirtinantys, kad mokykloje yra pradėtos teikti švietimo pagalbos paslaugos.
|
Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |
2.4. pakeičiu 51 punktą ir jį išdėstau taip:
„51. |
P.N.730 |
„Mokiniai iš socialiai jautrių grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti“ |
Skaičius |
Profesinis mokymas – mokymas pagal profesinio mokymo programas, padedantis asmeniui įgyti kvalifikaciją ar ją tobulinti arba įgyti kompetenciją, reikalingą atlikti įstatymų reglamentuojamam darbui ar funkcijai (šaltinis: Profesinio mokymo įstatymas). Mokinys – asmuo, kuris mokosi (šaltinis: Švietimo įstatymas).
Socialiai jautrios grupės apima socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančius mokinius, pedagoginės psichologinės tarnybos priskirtus specialiųjų poreikių turinčių asmenų grupėms.
Mokinių specialieji ugdymosi poreikiai nustatomi ir specialusis ugdymas skiriamas vadovaujantis Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašo, nuostatomis.
Parama šiame apraše suprantama kaip finansinė ir /arba nefinansinė pagalbos išraiška tenkinant mokinių būtinuosius poreikius, kai apmokamos maitinimo, apgyvendinimo bendrabutyje ir kitos išlaidos.
Specialieji ugdymosi poreikiai – pagalbos ir paslaugų ugdymo procese reikmė, atsirandanti dėl išskirtinių asmens gabumų, įgimtų ar įgytų sutrikimų, nepalankių aplinkos veiksnių (šaltinis: Švietimo įstatymas). |
Automatiškai apskaičiuojamas |
Sumuojami socialiai jautrių grupių mokiniai, kuriems įgyvendinant projekto veiklas buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti (mokinių skaičius).
Tas pats asmuo, dalyvavęs keliose to paties projekto veiklose skaičiuojamas vieną kartą. |
Pirminiai šaltiniai: apskaitos dokumentų (teikimų išmokėjimui), kurių pagrindu buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui didinti, suvestinė, patvirtinta įstaigos vadovo ar įgalioto asmens.
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai. |
Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu asmuo įtraukiamas į apskaitos dokumentą (teikimas išmokėjimui), kurio pagrindu buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui didinti. |
Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |