VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2021 m.  lapkričio 29  d. Nr. A27(1)-3140

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 6 dalimi ir 252 straipsnio 5, 6, 7 punktais, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu, Vilniaus rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. lapkričio 19 d. įsakymu Nr. A27(1)-3040 „Dėl Vilniaus rajono socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo ir asmenų, atsakingų už atitikties akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūros atlikimą, paskyrimo“, 19 punktu:

1. T v i r t i n u Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. gruodžio 28 d. įsakymą Nr. A27(1)-3641 „Dėl įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. Į g a l i o j u:

3.1. Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų šeimai ir vaikui skyrių  ir Socialinės rūpybos skyrių (toliau – Skyriai) vykdyti akredituotą socialinę priežiūrą teikiančių įstaigų, kurioms Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kokybės kontrolę;

3.2. Skyrių specialistus, paskirtus atlikti įstaigų akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimą, vadovautis šio įsakymo 1 punktu patvirtintu Tvarkos aprašu.

4. P a v e d u  Ūkio skyriui paskelbti šį įsakymą Teisės aktų registre, Viešųjų ir tarptautinių ryšių skyriui – savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                     Liucina Kotlovska

 

PATVIRTINTA

Vilniaus rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2021 m. lapkričio 29  d. įsakymu

Nr. A27(1)-3140

 

 

VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Kontrolės tvarkos aprašas) nustato Vilniaus rajono savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybės administracija) Socialinių paslaugų šeimai ir vaikui skyriaus ir Socialinės rūpybos skyrius (toliau – Skyriai) Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 2 straipsnio 10 dalyje nurodytų socialinių paslaugų įstaigų (toliau – Įstaiga), veikiančių Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje ir teikiančių jos gyventojams socialinę priežiūrą, atitikties akredituotai socialinei priežiūrai keliamiems norminiams reikalavimams (toliau – atitiktis reikalavimams) vertinimų procedūras, socialinės priežiūros akreditavimo sustabdymo ir naikinimo procedūras teikiančioms socialinę priežiūrą Įstaigoms, mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimų fiksavimo ir nustatymo bei konsultavimo tvarką.

2.    Kontrolės tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas) ir kitais teisės aktais.

3.    Kontrolės tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Akreditavimo tvarkos apraše ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose įstaigų veiklą, susijusią su akredituotos socialinės priežiūros teikimu, sąvokas.

 

II SKYRIUS

ATITIKTIES AKREDITUOTAI SOCIALINEI PRIEŽIŪRAI KELIAMIEMS REIKALAVIMAMS VERTINIMŲ PROCEDŪROS

 

4.    Vertinimo procesas – visuma atliekamų priemonių, kurias sudaro vertinimų planavimas, pranešimų apie planuojamą atlikti vertinimą formavimas ir teikimas, informacijos surinkimas, tikrinimas ir vertinimas, rezultatų pateikimas, metodinės pagalbos teikimas, išvadų bei rekomendacijų įgyvendinimo stebėjimo veikla.

5.    Vertinimo metodai - tai asmenų, Įstaigos personalo, paslaugų gavėjų grupinės ir individualios apklausos žodžiu ir/ar raštu, anketavimas, stebėjimas, dokumentų analizė, atvejo analizė ir kita.

6.    Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimai bei patikrinimai gali būti planiniai ir neplaniniai.

7.    Planinių vertinimų pirminis tikslas įvertinti Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitiktį norminiams reikalavimams, įvertinti informaciją apie Įstaigą, suteikti metodinę pagalbą dėl atitikties reikalavimų taikymo.

8.    Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimų planas (toliau – Planas) sudaromas metams, nurodant į Planą įtrauktos konkrečios Įstaigos patikrinimo datą bei atsižvelgiant į akredituotos socialinės priežiūros teikimo apimtis patikrinimo terminą.

9.    Įstaigų atitikties reikalavimams vertinimai gali būti numatomi pagal prioritetines Įstaigų akredituotos socialinės priežiūros sritis. Prioritetinės Įstaigų priežiūros sritys gali būti išskiriamos pagal įstaigų tipus ir/ar akredituotos socialinės priežiūros paslaugos rūšį, taip pat atsižvelgiant į Savivaldybės administracijos praktikoje nustatomus pažeidimus ir/ar gaunamuose skunduose keliamus klausimus. Prioritetinės Įstaigų sritys (sritis) tvirtinamos (-a) Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu metams.

10.  Atsakingi Skyrių darbuotojai sudarę Planą teikia jį tvirtinti Skyrių vedėjams. Į Planą įtrauktos Įstaigos ne vėliau kaip per 3 darbo dienas informuojamos individualiai apie patvirtintą Planą. Įsakymas dėl Plano patvirtinimo ir Planas skelbiami Vilniaus rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) internetinėje svetainėje  www.vrsa.lt .

11.  Apie numatomą vykdyti planinį atitikties reikalavimams vertinimą Įstaigos vadovui arba kitam atsakingam asmeniui pranešama raštu ar elektroniniu būdu likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki numatomo atlikti vertinimo pradžios (netaikoma neplaniniams patikrinimams). Įstaigai siunčiamame rašte nurodoma: kada bus atliekamas vertinimas vietoje, vertinimo tikslas, pagrindas, trukmė (preliminari data iki kurios vertinimas turi būti baigtas), kokius dokumentus Įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija.

12.  Išimtiniais atvejais gali būti svarstomas motyvuotas Įstaigos prašymas atidėti planinį atitikties reikalavimams vertinimą.

13.  Skyriai neatlieka Įstaigos planinio atitikties reikalavimams vertinimo, jeigu nėra praėję 6 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (netaikoma neplaniniams patikrinimams).

14.  Neplaninis Įstaigos atitikties reikalavimams vertinimas atliekamas Skyrių iniciatyva, kai Skyrių vedėjai ar jų įgalioti asmenys priima motyvuotą sprendimą atlikti šį vertinimą.

15.  Neplaniniai Įstaigos atitikties reikalavimams vertinimai gali būti atliekami:

15.1.  gavus kitos kompetentingos institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimą;

15.2.  turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų norminių atitikties reikalavimų;

15.3.  siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti atitikties reikalavimų pažeidimai.

16Skyriai neplaninį Įstaigos atitikties reikalavimams vertinimą pagal gautą anoniminį skundą dėl konkrečios Įstaigos veiksmų ar neveikimo atlieka tik tuo atveju, kai yra motyvuotas Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimas dėl konkrečios anoniminiame skunde nurodytos informacijos patikrinimo.

17.  Neplaniniai vertinimai atliekami nepranešus numatomai vertinti Įstaigai. Neplaniniai Įstaigų vertinimai atliekami pagal Skyriuose vedamą neplaninių vertinimų sąrašą, kuris sudaromas atsižvelgiant į Įstaigos galimų pažeidimų pavojingumą ir kitas objektyvias priežastis.

18.  Planuojant atlikti Įstaigos planinį arba neplaninį atitikties reikalavimams vertinimą atliekami šie veiksmai:

18.1. Skyrių vedėjai, atsižvelgdami į akredituotos socialinės priežiūros teikimo apimtis, paveda Skyrių atsakingiems darbuotojams, atlikti konkrečios Įstaigos planinį arba neplaninį atitikties reikalavimams vertinimą;

18.2. Atsakingi Skyrių darbuotojai prieš pradedant Įstaigos planinį arba neplaninį atitikties reikalavimams vertinimą peržiūri ir analizuoja Savivaldybės administracijos turimą informaciją apie planuojamą vertinti Įstaigą, pagrindinius dokumentus, nustatytus reikalavimus personalui, patalpoms ir kt.;

18.3.  Atsakingi Skyrių darbuotojai gavę pavedimą atlikti konkrečios Įstaigos planinį arba neplaninį atitikties reikalavimams vertinimą, žodžiu suderina su Skyrių vedėjais apsilankymo Įstaigoje datą, paruošia raštą, adresuota Įstaigai, kuriame nurodo, kada bus atliekamas vertinimas vietoje, vertinimo tikslas, pagrindas, trukmė (preliminari data iki kurios vertinimas turi būti baigtas), kokius dokumentus privalo pateikti ir kitą būtiną informaciją, kuri nurodyta šio Kontrolės tvarkos aprašo 11 punkte. Jeigu numatomas Įstaigos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimas yra neplaninis šio Kontrolės tvarkos aprašo 11 punkte nurodytas raštas įteikimas Įstaigos vadovui ar kitam atsakingam asmeniui prieš pradedant neplaninį vertinimą vietoje.

19.  Atliekant planinį ir neplaninį atitikties reikalavimams vertinimą, Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybė vertinama visa reikalavimų apimtimi, jeigu sprendime nenumatyta kitaip. Šiuo atveju atliekami šie veiksmai:

19.1.  Atsakingi Skyrių darbuotojai, atvykę į Įstaigą, privalo prisistatyti, paaiškinti atvykimo tikslą, įteikti Kontrolės tvarkos aprašo 11 punkte nurodytą raštą;

19.2.  Atsakingi Skyrių darbuotojai, atlikdami Įstaigos atitikties reikalavimams vertinimą, tikrina ar Įstaigos teikiama akredituota socialinė priežiūra atitinka teisės aktuose nustatytus reikalavimus personalo struktūrai, skaičiui, išsilavinimui ir patalpoms. Atsakingi Skyrių darbuotojai, matydami mažareikšmius atitikties reikalavimams pažeidimus, kurie gali būti nedelsiant pašalinami, priima sprendimą leisti Įstaigai ištaisyti pažeidimą atsakingų Skyrių darbuotojų akivaizdoje arba nustato protingą terminą, numatytą Kontrolės tvarkos aprašo 38 punkte. Nustačius mažareikšmius teisės aktų reikalavimų pažeidimus, 2 egzemplioriais užpildomas šio Kontrolės tvarkos aprašo 1 priedas „Aktas dėl mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimų nustatymo“ (toliau – Aktas), kurį pasirašo Įstaigos vadovas ar kitas Įstaigos atsakingas asmuo ir atsakingi Skyrių darbuotojai;

19.3.  Atsakingi Skyrių darbuotojai atlikdami Įstaigos atitikties reikalavimams vertinimą, turi užpildyti šio Kontrolės tvarkos aprašo 2 priedą „Įstaigos vertinimo metu pateiktų/nepateiktų dokumentų sąrašas“ (toliau – Dokumentų sąrašas), kurį pasirašo kartu su Įstaigos vadovu arba kitu Įstaigos atsakingu asmeniu. Jeigu Įstaigos vadovas ar kitas Įstaigos atsakingas asmuo pasirašyti atsisako, tuomet šis faktas pažymimas Dokumentų sąraše ir pasirašomas atsakingų Skyrių darbuotojų. Atsakingi Skyrių darbuotojai pildydami Dokumentų sąrašą privalo pildyti jį 2 egzemplioriais, laikantis šių reikalavimų:

19.3.1. Dokumentų sąrašo numatytoje grafoje įrašyti koks konkretus dokumentas pateiktas, nurodant jo pavadinimą, numerį, datą, lapų skaičių ir pan.;

19.3.2. Jeigu Įstaigos vadovas ar kitas Įstaigos atsakingas asmuo atsisako pateikti prašomus dokumentus, numatytoje Dokumentų sąrašo grafoje įrašyti: „Atsisakė pateikti dokumentus“, taip pat nurodyti atsisakymo priežastis, jei tokios yra nurodomos;

19.3.3. Jeigu Įstaigos vadovas ar kitas Įstaigos atsakingas asmuo nurodo, kad dokumentų neturi, numatytoje Dokumentų sąrašo grafoje įrašyti: „Dokumentų neturi“.

20.  Atsakingi Skyrių darbuotojai turi teisę Įstaigos pateiktus dokumentus analizuoti ir įvertinti savo darbo vietoje.

21.  Atsakingi Skyrių darbuotojai atlikę Įstaigos planinį arba neplaninį akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimą parengia Pažymą dėl įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo (toliau – Pažyma) per 20 darbo dienų nuo tikrinimo pradžios. Pažymoje nurodoma: Įstaigos, kurioje atliekamas akredituotos socialinės priežiūros atitikties norminiams reikalavimams vertinimas, atliekamo vertinimo teisinis pagrindas, tikslas, vertinimo laikotarpis, vertinimo metodai, kuris (pirminis, antrinis ar trečias) vertinimas atliekamas, išnagrinėtų dokumentų sąrašas, nustatyti trūkumai, pažeidimai, išvados. Pažymos rengimo terminas gali būti ilgesnis, atsižvelgiant į vertinimo metu surinktos informacijos sudėtingumą, informacijos iš kitų institucijų surinkimą, atsakingų Skyrių darbuotojų nedarbingumą ar darbo krūvį. Dėl termino Pažymos rengimui pratęsimo atsakingi Skyrių darbuotojai privalo kreiptis į Skyrių vedėjus ar kitus įgaliotus asmenis.

22.  Atlikus pirminį Įstaigos vertinimą (toliau – Pirminis vertinimas) Pažyma su lydraščiu (toliau – Lydraštis), nurodant terminą (ne ilgesnį nei 6 mėn.) per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti, išsiunčiama Įstaigai. Lydraštyje privalo būti nurodyta atsakingų Skyrių darbuotojų veiksmų ir priimtų sprendimų apskundimo tvarka, terminai ir Įstaigos konsultavimosi galimybės.

23.  Apie nustatytus pažeidimus ne vėliau kaip per 14 darbo dienų po atlikto antrinio (toliau – Antrinis vertinimas) ir tretinio vertinimo (toliau – Tretinis vertinimas) informuojamas Įstaigos steigėjas.

24.  Skyriai, gavę Įstaigos informaciją apie vertinimo metu nustatytų pažeidimų pašalinimą, atsakingi Skyrių darbuotojai įvertina, ar Įstaigos veiksmai yra tinkami ir atlikti laiku.

25.  Atliekant Įstaigos Antrinį vertinimą, kurio metu vertinama, kaip Įstaiga pašalino Pirminio vertinimo metu nustatytus pažeidimus, vadovaujamasi Kontrolės tvarkos aprašo 18-24 punktais.

26.  Antrinio vertinimo metu nustačius, kad pašalinti visi pažeidimai, atsakingi Skyrių darbuotojai parengia Pažymą, išsiunčia ją Įstaigai ir baigia Įstaigos vertinimą.

27.  Antrinio vertinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, atsakingi Skyrių darbuotojai parengia Pažymą ir motyvuotą sprendimą (Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens įsakymo projektą) dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo, suderina su Skyrių vedėjais arba kitais atsakingais asmenimis ir teikia Savivaldybės administracijos direktoriui. Sustabdžius akredituotos socialinės priežiūros galiojimą, Įstaigai leidžiama toliau teikti socialinę priežiūrą visą teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo laikotarpį, išskyrus atvejus, kai nustatyti pažeidimai kelia grėsmę socialinių paslaugų gavėjų interesams ir saugumui.

28.  Pažyma ir Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytas sprendimas (įsakymas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo), Įstaigai  išsiunčiamas per 3 (tris) darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, lydraštyje nurodant terminą per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti, atsakingų Skyrių darbuotojų veiksmų ir priimtų sprendimų apskundimo tvarką, terminus ir Įstaigos konsultavimosi galimybės.

29.  Skyriai, gavę Įstaigos informaciją apie Antrinio vertinimo metu nustatytų pažeidimų pašalinimą (po Įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo), per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos, atsakingi Skyrių darbuotojai įvertina ar Įstaigos veiksmai yra tinkami ir atlikti laiku.

30.  Atliekant Įstaigos vertinimą, kaip buvo pašalinti pažeidimai po teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo (toliau – Tretinis vertinimas), vadovaujamasi Kontrolės tvarkos aprašo 18-24 punktais.

31.  Tretinio vertinimo metu nustačius, kad visi neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai pašalinti, atsakingi Skyrių darbuotojai parengia Pažymą ir motyvuotą sprendimą (Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl Įstaigos teisės teisti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo projektą). Suderina su Skyrių vedėjais arba įgaliotais asmenimis ir pasirašytus Savivaldybės administracijos direktoriaus, išsiunčia juos Įstaigai ir baigia socialinės priežiūros įstaigos atitikties reikalavimams vertinimą. Šiuo atveju, sprendimas privalo būti priimtas per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos.

32.  Tretinio vertinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, atsakingi Skyrių darbuotojai parengia Pažymą ir motyvuotą sprendimą (įsakymo projektą dėl Įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo), suderina su Skyrių vedėjais arba kitais atsakingais asmenims ir teikia Savivaldybės administracijos direktoriui. Šiuo atveju, sprendimas privalo būti priimtas šio Kontrolės tvarkos aprašo 21 punkte nurodyta tvarka ir terminais.

33.  Pažyma ir Savivaldybės administracijos pasirašytas sprendimas (įsakymas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą galiojimo naikinimo), išsiunčiamas Įstaigai per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

34.  Priėmus sprendimą panaikinti Įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atsakingi Skyrių darbuotojai ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo sprendimo priėmimo dienos įveda informaciją apie Įstaigai panaikintą teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS).

35.  Priėmus sprendimą panaikinti Įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atsakingi Skyrių darbuotojai informuoja Įstaigos steigėją. Tuo atveju, kai Įstaigos steigėjas yra Savivaldybė, informuojamas Savivaldybės administracijos direktorius.

 

III SKYRIUS

MAŽAREIKŠMIAI TEISĖS AKTŲ REIKALAVIMŲ PAŽEIDIMAI

 

36.  Mažareikšmis teisės aktų reikalavimų pažeidimas - teisės aktų reikalavimų pažeidimas, kuriuo padaryta žala konkrečia teisės norma saugomoms vertybėms yra labai nedidelė.

37Mažareikšmiai teisės aktų pažeidimai vertinimo metu gali būti nustatomi  atliekant Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimą.

38Mažareikšmius teisės aktų (Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo ir kitų teisės aktų, nustatančių reikalavimus akredituotai socialinei priežiūrai) pažeidimus galima ištaisyti atsakingų Skyrių darbuotojų akivaizdoje ar per 3 darbo dienas po atlikto vertinimo.

39Nustačius mažareikšmius teisės aktų (Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo ir kitų teisės aktų, nustatančių reikalavimus akredituotai socialinei priežiūrai) reikalavimų pažeidimus pildomas Aktas, kuriame nurodomas mažareikšmis pažeidimas, jo pašalinimo terminas ir būdas, informavimo apie pašalinimą forma.

40.  Aktą pasirašo Įstaigos vadovas ar kitas Įstaigos atsakingas asmuo, kitas darbuotojas, dalyvavęs atliekant vertinimą, vienas akto egzempliorius paliekamas Įstaigai, kitą akto egzempliorių pasiima atsakingi Skyrių darbuotojai.

41Įstaigai per nustatytą terminą pažeidimo nepašalinus, šis pažeidimas netraktuojamas kaip mažareikšmis ir įtraukiamas į vertinimo Pažymą, kaip pažeidimas. Įstaigai neinformavus atsakingų Skyrių darbuotojų sutarta forma dėl mažareikšmio pažeidimo pašalinimo, laikoma, kad pažeidimas nepašalintas.

42.  Atsakingi Skyrių darbuotojai pagal kompetenciją atlikdami Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams vertinimą ir nustatę teisės aktų pažeidimus imasi teisės aktuose numatytų poveikio priemonių: teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą stabdymas, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimas.

43.  Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimas skiriamas kaip kraštutinė priemonė už nepašalintus pažeidimus.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGŲ KONSULTAVIMAS

 

44.  Atsakingi Skyrių darbuotojai vienoda apimti teikia Įstaigoms konsultacijas, siekiant padėti jiems laikytis teisės aktų reikalavimų.

45.  Konsultacijos yra teikiamos žodžiu Įstaigos veiklos vietoje arba raštu, atsakant į oficialų paklausimą, elektroniniu paštu, telefonu.

46.  Atsakingi Skyrių darbuotojai siųsdami Įstaigai raštus privalo nurodyti visas konsultavimosi galimybes.

47.  Atsakingi Skyrių darbuotojai konsultaciją nedelsiant gali suteikti žodžiu arba raštu, jeigu klausimas yra aiškiai reglamentuotas teisės aktuose. Kitais atvejais, konsultacija suteikiama elektroniniu paštu arba raštu ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Įstaigos kreipimosi dienos.

48.  Atsakingi Skyrių darbuotojai suteikę konsultaciją, sprendžia, ar klausimas gali būti aktualus daugumai Įstaigų, ir, tokiu atveju, jeigu nusprendžiama, kad klausimas aktualus, organizuoja su Įstaigomis susitikimą šių klausimų aptarimui.

49.  Atsakingų Skyrių darbuotojų, teikiančių konsultacijas telefonu, kontaktiniai duomenys nurodyti Savivaldybės internetinėje svetainėje www.vrsa.lt .

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

50.  Savivaldybės priežiūros veiksmai ir priimami sprendimai, įgyvendinant Kontrolės tvarkos aprašą, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

________________________

 

 

Vilniaus rajono savivaldybės

teritorijoje teikiamos

akredituotos socialinės

priežiūros kokybės kontrolės

tvarkos aprašo

1 priedas

 

VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ___________________________

(Skyriaus pavadinimas)

aktas

dėl mažareikšmių teisės aktų Reikalavimų pažeidimų NUSTATYMO

 

 


(data)

 


(vieta)

 

Eil. Nr.

Pažeidimas

Teisės akto nuoroda

Šalinimo priemonės

Šalinimo terminas

Informavimo būdas

1.        

 

 

 

 

 

2.        

 

 

 

 

 

3.        

 

 

 

 

 

4.        

 

 

 

 

 

5.        

 

 

 

 

 

6.        

 

 

 

 

 

7.        

 

 

 

 

 

8.        

 

 

 

 

 

9.        

 

 

 

 

 

10.      

 

 

 

 

 

Man yra žinoma, kad neištaisius vertinimo metu nustatytų mažareikšmių teisės aktų pažeidimų, šie bus įtraukti į akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo pažymą.

______________________________________

Įstaigos atstovo pareigos, vardas pavardė, parašas

_____________________________________________________________                                                                                                              _____

Skyriaus atstovo pareigos, vardas pavardė, parašas

 

 

Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje

teikiamos akredituotos socialinės priežiūros

kokybės kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

Įstaigos vertinimo metu pateiktų/ nepateiktų dokumentų sąrašas

 

 

________________________________

(Įstaigos pavadinimas)

 

_____________________

(data)

 

___________________

(vieta)

 

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Dokumentas pateiktas/ Dokumentą atsisakyta pateikti/ Dokumento neturi

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

 

 

___________________________________________

(Įstaigos atstovo pareigos, vardas pavardė, parašas)

 

_____________________________________________________________

(Skyriaus atstovo pareigos, vardas pavardė, parašas)