LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS SEZONO PRANCŪZIJOJE 2024 M. PROJEKTŲ FINANSAVIMO VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS IR LIETUVOS SEZONO PRANCŪZIJOJE 2024 M. ŽENKLO SUTEIKIMO TAISYKLių patvirtinimo

 

2023 m. liepos 14 d. Nr. ĮV-599

Vilnius

 

 

Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos kultūros ministro valdymo sričių 2023-2025 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2022 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. ĮV-1025, veiklos prioriteto Nr. 2 „Kultūros paslaugų prieinamumo ir kokybės gerinimas“ veiklą dėl pasirengimo Lietuvos kultūros sezonui Prancūzijoje 2024 m. t v i r t i n u,

Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. projektų finansavimo valstybės biudžeto lėšomis ir Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. ženklo suteikimo taisykles (pridedama).

 

 

 

Kultūros ministras                                                                                                       Simonas Kairys


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2023 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. ĮV-599

 

 

LIETUVOS SEZONO PRANCŪZIJOJE 2024 M. PROJEKTŲ FINANSAVIMO VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS IR LIETUVOS SEZONO PRANCŪZIJOJE 2024 M. ŽENKLO SUTEIKIMO TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. projektų finansavimo valstybės biudžeto lėšomis ir Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. ženklo suteikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Lietuvos kultūros instituto (toliau – Institutas) konkurso būdu valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų, skirtų Lietuvos sezonui Prancūzijoje (toliau – projektai), vyksiančiam 2024 m. rugsėjo 12 d. – 2024 m. gruodžio 12 d. (toliau – Sezonas), konkursų organizavimo tvarką: reikalavimus pareiškėjams ir projektams, projektų finansavimo valstybės biudžeto lėšomis paraiškų (toliau – paraiška) pateikimo, vertinimo, valstybės biudžeto lėšų skyrimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą, projektų įgyvendinimo kontrolės ir Sezono ženklo suteikimo tvarką.

2. Projektų finansavimo tikslas – sudaryti sąlygas Lietuvos profesionaliosios kultūros ir meno sklaidai Prancūzijoje Sezono metu.

3. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

3.1. Ekonominio pobūdžio projektas – projektas, kuris didžiąja dalimi finansuojamas iš lankytojų ar naudotojų mokesčių ar kitais komercinės naudos siekiančiais būdais, kurio metu suteikiama mokama paslauga, kurios surenkamomis lėšomis padengiamos visos faktinės projekto išlaidos kaip apibrėžta Europos Komisijos pranešime dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje vartojamos valstybės pagalbos sąvokos;

3.2. Informacinė sistema – Sezonui skirta internetinė Prancūzų instituto sistema, per kurią teikiamos projektų paraiškos; 

3.3. Koprodukcija – kelių ar daugiau juridinių asmenų įgyvendinamas viešo kultūros projekto bendras kūrimas ar gamyba, šiuos santykius tarp jų apibrėžiant ir įteisinant jungtinės veiklos (partnerystės) sutartimi;

3.4. Neekonominio pobūdžio projektas – projektas, kurio metu išimtinai siekiama socialinių ar kultūrinių tikslų ir suteikiama nemokama paslauga arba iš mokamos paslaugos surenkamomis lėšomis padengiama tik dalis faktinių projektų išlaidų, kaip apibrėžta Europos Komisijos pranešime dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje vartojamos valstybės pagalbos sąvokos;

3.5. Paraiška – laisvos formos Informacinėje sistemoje pildomas elektroninis dokumentas su privalomais pateikti priedais, pareiškėjo teikiamas per Informacinę sistemą;

3.6. Pareiškėjas – paraišką, siekiant gauti finansavimą projektui įgyvendinti ir (ar) gauti Sezono ženklą teikiantis fizinis ar juridinis asmuo; 

3.7. Projektas laike apibrėžta kryptingų įvairaus pobūdžio veiklų visuma, kuria siekiama viešai pristatyti Lietuvos profesionaliąją kultūrą ir meną Sezono metu;

3.8. Projekto bendraorganizatorius – projektą kartu vykdantis juridinis ar fizinis asmuo, deklaruojantis savo įnašą į projektą ir užtikrinantis jo įgyvendinimą bendradarbiaujant su Projekto vykdytoju;

3.9. Projekto partneris – projektą kartu su pareiškėju vykdantis Prancūzijoje registruotas juridinis asmuo, teikiantis to paties projekto paraišką prancūzų kalba Informacinėje sistemoje Sezono metu vyksiantiems viešiems projektams ir deklaruojantis savo indėlį į projektą bei užtikrinantis jo įgyvendinimą;

3.10. Projekto sąmata – neatsiejama paraiškos dalis, kurioje pareiškėjas nurodo visas projekto įgyvendinimui reikalingas išlaidas;

3.11. Projekto vykdytojas – su Institutu sutartį dėl finansavimo ir (ar) susitarimą dėl suteikto Sezono ženklo naudojimo pasirašęs juridinis ar fizinis asmuo, įgyvendinantis finansuojamą ar Sezono ženklu pažymėtą projektą bei koordinuojantis kitų projekto bendraorganizatorių veiklą ir atsakingas už projekto įgyvendinimą;

3.12. Projekto vykdytojo, partnerių, bendraorganizatorių, rėmėjų įnašas – finansinis įnašas ar įnašas prekėmis ir (ar) paslaugomis, kuriuo projekto vykdytojas, partneriai, bendraorganizatoriai, rėmėjai prisideda prie projekto įgyvendinimo;

3.13. Sąmatos straipsnis – sąmatos eilučių grupė, apimanti vienos rūšies paslaugas ir vienos paskirties lėšas;

3.14. Sezono ženklas – grafinis ženklas, žymintis projekto įtraukimą į Sezono programą ir komunikaciją apie Sezoną, kurį projekto vykdytojas turi naudoti Sezono metu pristatydamas ir viešindamas projektą;

3.15. Susitarimas dėl Sezono ženklo naudojimo – Instituto direktoriaus įsakymu patvirtintos formos dokumentas, nustatantis Sezono ženklo naudojimo taisykles;

3.16. Sutartis – Instituto direktoriaus įsakymu patvirtintos formos dokumentas su priedais, kurį pasirašo dalinai finansuoto projekto vykdytojas ir Instituto direktorius ar jo įgaliotas asmuo.

4. Pagal Taisykles finansuojami tik neekonominio pobūdžio projektai, todėl jiems skiriamas dalinis finansavimas nėra laikomas valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje. Ekonominio pobūdžio projektai nefinansuojami.

5. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme, Lietuvos Respublikos meno kūrėjo ir meno kūrėjų organizacijų įstatyme.

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PROJEKTAMS

 

6. Paraiškos gali būti teikiamos tik Sezono ženklui arba Sezono ženklui ir daliniam finansavimui gauti.

7. Paraiškas projektų daliniam finansavimui ir Sezono ženklo suteikimui gali teikti fiziniai asmenys, vykdantys Lietuvoje registruotą individualią veiklą, susijusią su renginių organizavimo, leidybos, kultūros, mokymo veiklomis pagal pažymą, ir Lietuvoje registruoti juridiniai asmenys, kurių steigimo dokumentuose viena iš veiklos sričių yra nurodyta kultūra, menas ar kūrybinės industrijos.

8. Paraiškas tik Sezono ženklo suteikimui gali teikti visi Lietuvoje registruoti juridiniai asmenys.

9. Finansavimas valstybės biudžeto lėšomis skiriamas ir (ar) Sezono ženklas suteikiamas:

9.1. Prancūzijoje rengiamiems Lietuvos profesionaliosios kultūros ir meno, kūrybinių industrijų renginiams;

9.2. Prancūzijoje rengiamiems Lietuvos meno kūrėjų ir kultūros srityje veikiančių asmenų tinklaveikos renginiams;

9.3. Lietuvos meno kūrėjų ir jų kūrinių pristatymui Prancūzijos institucijose, įstaigose ir organizacijose, vykstančiuose tęstiniuose festivaliuose ar kituose vykstančiuose renginiuose Prancūzijoje;

9.4. Lietuvos ir Prancūzijos kultūros įstaigų koprodukcijoms ir jų pristatymams Prancūzijoje;

9.5. Lietuvos ir Prancūzijos įstaigų kultūrinio bendradarbiavimo projektams, kurių rezultatai viešai pristatomi Sezono metu;

9.6. Profesionaliai kultūros ir (ar) meno procesų kritinei, analitinei refleksijai, diskusijoms žiniasklaidoje ir įvairiose medijose.

10. Paraiškas finansavimui ir (ar) Sezono ženklo suteikimui gali teikti tik pareiškėjai, turintys projekto partnerį Prancūzijoje, kuris patvirtina partnerystę, užpildydamas ir pateikdamas to paties Projekto paraišką prancūzų kalba Informacinėje sistemoje ir tik Sezono metu vyksiantiems projektams.

11. Paraiškos nepriimamos ir (ar) finansavimas neskiriamas pareiškėjams, kuriems, kaip fiziniams asmenims, yra iškelta bankroto byla arba jie yra įgiję bankrutuojančio juridinio asmens, restruktūrizuojamo juridinio asmens, likviduojamo dėl bankroto juridinio asmens statusą arba yra reorganizuojami.

12. Kai projektą įgyvendina daugiau nei vienas fizinis ar juridinis asmuo, vykdantis Taisyklių 7 punkte nurodytą veiklą Lietuvoje, paraišką dėl to paties projekto turi teisę teikti tik vienas fizinis ar juridinis asmuo, o paraiškoje turi būti nurodyti visi projekto bendraorganizatoriai.

13. Tos pačios projekto veiklų išlaidos Instituto ar kitų valstybinį finansavimą projektams skiriančių įstaigų ar institucijų lėšomis gali būti finansuojamos tik vieną kartą. Nustačius, kad tos pačios projekto veiklų išlaidos buvo finansuotos daugiau nei vieną kartą, joms skirtas finansavimas turi būti grąžinamas Institutui per Sutartyje nustatytą terminą. Negrąžinus lėšų per nustatytą terminą, jos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

III SKYRIUS

KONKURSŲ SKELBIMAS IR PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA

 

14. Per metus skelbiami du konkursai: pirmasis konkursas skelbiamas ne vėliau kaip 2023 m. rugsėjo mėnesį, antrasis – paviešinus pirmojo atrankos konkurso rezultatus, ne vėliau kaip 2024 m. vasario mėnesį. Informacija apie paraiškų priėmimą lietuvių kalba skelbiama Instituto interneto svetainėje https://lithuanianculture.lt, likus ne mažiau nei 3 darbo dienoms iki paraiškų priėmimo pradžios.

15. Konkurso skelbime nurodoma:

15.1. paraiškų priėmimo terminas, kuris turi būti ne trumpesnis negu 20 kalendorinių dienų;

15.2. paraiškų pateikimo būdas;

15.3. Instituto administracijos darbuotojo, atsakingo už konkurso administravimą, kontaktiniai duomenys;

15.4. kita reikalinga informacija.

16. Pareiškėjas projekto paraišką pildo Informacinėje sistemoje lietuvių kalba.

17. Dokumentai, pateikti kita užsienio kalba, nei nurodyta šių Taisyklių 16 punkte, pateikiami su vertimu į lietuvių kalbą.

18. Paraiška, pateikta pasibaigus konkurso skelbime nustatytam paraiškų priėmimo terminui, yra nesvarstoma.

19. Siekiant užtikrinti projektų vertinimo skaidrumą ir pareiškėjų lygiateisiškumą, paraiškų taisymas, tikslinimas, pildymas ar papildomas dokumentų teikimas pareiškėjų iniciatyva po jų pateikimo per Informacinę sistemą yra negalimas, išskyrus dokumentų, dėl kurių išdavimo buvo kreiptasi į kompetentingas institucijas ar kitas įstaigas ir kurių atsakymas nebuvo gautas teikiant paraišką, pridėjimą, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo konkurso skelbime nurodyto paraiškų teikimo termino pabaigos.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

20. Paraiškų vertinimą sudaro trys etapai:

20.1. administracinis vertinimas;

20.2. ekspertinis vertinimas;

20.3. svarstymas Sezono projektų finansavimo ir (ar) Sezono ženklo suteikimo komisijoje (toliau – Atrankos komisija).

21. Administracinį vertinimą atlieka Instituto administracijos darbuotojas. Administracinio vertinimo metu vertinama, ar paraiška pateikta laikantis Taisyklėse nustatytos tvarkos ir konkurso skelbime nustatytų reikalavimų.

22. Administracinis vertinimas atliekamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo konkurso skelbime nurodyto paraiškų priėmimo termino pabaigos.

23. Nustačius, kad paraiška buvo pateikta pažeidžiant Taisyklių 7 ar 11 punkto reikalavimus arba pasibaigus konkurso skelbime nustatytam paraiškų priėmimo terminui, Instituto direktorius ar jo įgaliotas asmuo priima sprendimą tokios paraiškos nesvarstyti. Instituto administracijos darbuotojas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu informuoja pareiškėją apie priimtą sprendimą, nurodydamas paraiškos atmetimo priežastis ir šio sprendimo apskundimo tvarką.

24. Nustačius, kad paraiška neatitinka Taisyklių 10 ir (ar) 16 punkto reikalavimų, t. y., dokumentai pateikti užsienio kalba, Institutas per 3 darbo dienas nuo konkurso skelbime nurodyto paraiškų priėmimo termino pabaigos informuoja pareiškėją paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu apie nustatytus paraiškos trūkumus ir galimybę juos ištaisyti per Instituto nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 3 darbo dienos. Jeigu pareiškėjas per nustatytą terminą trūkumų nepašalina, Instituto direktorius ar jo įgaliotas asmuo priima sprendimą paraiškos nesvarstyti. Instituto administracijos darbuotojas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu informuoja pareiškėją apie priimtą sprendimą, nurodydamas paraiškos atmetimo priežastis ir šio sprendimo apskundimo tvarką.

25. Paraiškos, atitinkančios Taisyklėse nustatytus ir konkurso skelbime nurodytus reikalavimus, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo konkurso skelbime nurodyto paraiškų priėmimo termino pabaigos, perduodamos konsultuojantiems ekspertams, turintiems specialiųjų žinių ir įgūdžių kultūros, meno ar kitose veiklos srityse, įvertinti projekto kokybę ir meninę vertę bei pateikti rekomendacijas dėl Sezono ženklo projektams suteikimo. Konsultuojantieji ekspertai gali dalyvauti paraiškų ekspertinio vertinimo procese tik pasirašę Taisyklių 2 priede nustatytos formos nešališkumo ir konfidencialumo deklaraciją.

26. Paraiškos vertinamos balu nuo 0 iki 100 balų vadovaujantis Taisyklių 1 priede nustatytu Sezono projektų vertinimo kriterijų balų aprašu (toliau – Balų aprašas).

27. Kiekvieną paraišką Informacinėje sistemoje individualiai įvertina 2 konsultuojantys ekspertai. 1 ekspertas, kurį skiria Institutas, vertina pareiškėjo paraišką, 1 ekspertas, kurį deleguoja Prancūzų institutas, vertina projekto partnerio pateiktą paraišką. Paraiškas konsultuojantys ekspertai vertina balu nuo 0 iki 80 balų, vadovaudamiesi Balų aprašo 1-4 kriterijais, ir, ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo jiems vertinimui perduotų paraiškų dienos, pateikia rekomendacijas dėl vertinimui pateiktų paraiškų: 

27.1. jeigu konsultuojančių ekspertų paraiškos vertinimo kriterijų balų sumos vidurkis yra 60,00 ir daugiau balų, laikoma, kad projektui rekomenduojama suteikti Sezono ženklą;

27.2. jeigu konsultuojančių ekspertų paraiškos vertinimo kriterijų balų sumos vidurkis yra mažesnis nei 60,00 balų, laikoma, kad projektui nerekomenduojama suteikti Sezono ženklo.

28. Jeigu paaiškėja, kad paraišką (-as) vertino konsultuojantis ekspertas, esant jo viešųjų ir privačių interesų konfliktui, jo vertinimo rezultatai anuliuojami ir paraiška perduodama vertinti kitam Instituto direktoriaus skirtam ar Prancūzų instituto deleguotam konsultuojančiam ekspertui. 

29. Instituto administracijos darbuotojas, atsakingas už konkurso administravimą, parengia konsultuojančių ekspertų vertinimų suvestinę (toliau – Lentelių suvestinė), kurioje nurodomas projekto pavadinimas, projekto bendraorganizatoriai, projekto partneris Prancūzijoje, prašoma ir visa projektui įgyvendinti reikalinga suma, projektą vertinusių konsultuojančių ekspertų paraiškos vertinimo kriterijų balų sumos vidurkis, ir ne vėliau kaip per 40 darbo dienų nuo konkurso skelbime nurodyto paraiškų priėmimo termino pabaigos teikia ją Atrankos komisijai. Lentelių suvestinėje paraiškos nurodomos iš eilės paraiškai skirtų balų vidurkių sumos mažėjimo tvarka.

30. Atrankos komisija, kurią sudaro Sezono komisaras, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2022 m. liepos 27 d. įsakymu Nr. ĮV-635 „Dėl darbo grupės sudarymo pasirengti Lietuvos kultūros sezonui Prancūzijoje 2024 metais“ sudarytos darbo grupės nutarimu, ir keturi nariai (po du Instituto ir Prancūzų instituto Paryžiuje atstovus), tvirtinama Instituto direktoriaus įsakymu.

31. Pagrindinė Atrankos komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Posėdžiams vadovauja Atrankos komisijos pirmininkas, kuriuo skiriamas Sezono komisaras. Atrankos komisijos siūlymai priimami posėdyje dalyvaujančių Atrankos komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemiamu laikomas Atrankos komisijos pirmininko balsas. Atrankos komisijos posėdžiai yra protokoluojami.  Atrankos komisijos posėdžiuose konsultantų teisėmis turi teisę dalyvauti Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos, Prancūzijos Respublikos kultūros ministerijos bei Prancūzijos Respublikos Europos ir užsienio reikalų ministerijos atstovai, Lietuvos Respublikos ambasados Prancūzijos Respublikoje bei Prancūzijos Respublikos ambasados Lietuvos Respublikoje atstovai ir konsultuojantys ekspertai.

32. Atrankos komisijos narys gali dalyvauti šios komisijos darbe tik pasirašęs Taisyklių 3 priede nustatytos formos nešališkumo ir konfidencialumo deklaraciją.

33. Jeigu yra pagrindo manyti, kad Atrankos komisijos nario dalyvavimas svarstant paraišką (-as) sukels interesų konfliktą, Atrankos komisijos narys turi nusišalinti nuo paraiškos svarstymo procedūros. Apie Atrankos komisijos nario nusišalinimą pažymima protokole. Jeigu Komisijos narys nenusišalina arba atsisako nusišalinti, svarstant paraišką (-as), kuri gali sukelti interesų konfliktą, dėl jo nušalinimo sprendimą gali priimti Instituto direktorius arba Atrankos komisijos posėdyje balsuojama Taisyklių 31 punkte nustatyta tvarka. Komisijos narys balsavime dėl jo nušalinimo nedalyvauja. Apie Atrankos komisijos nario nusišalinimą ar nušalinimą pažymima posėdžio protokole. Jeigu paaiškėja, kad paraišką (-as) svarstė Atrankos komisijos narys, esant jo viešųjų ir privačių interesų konfliktui, svarstymo rezultatus Atrankos komisija anuliuoja ir paraišką (-as) svarsto iš naujo, šiam Atrankos komisijos nariui nedalyvaujant.

34. Atrankos komisija posėdžio metu susipažįsta su konsultuojančių ekspertų rekomendacijomis, pateiktomis Lentelių suvestinėje, dėl Sezono ženklo suteikimo, vadovaudamasi Balų aprašo 5 kriterijumi įvertina kiekvieno pateikto projekto sąmatą ir priima rekomendaciją dėl finansavimo skyrimo ir (ar) Sezono ženklo suteikimo:

34.1. jeigu paraiškos vertinimo galutinis kriterijų balų sumos vidurkis yra 70,00 ir daugiau balų, laikoma, kad projektui gali būti rekomenduojama skirti dalinį finansavimą ir (ar) suteikti Sezono ženklą;

34.2. jeigu paraiškos vertinimo galutinis kriterijų balų sumos vidurkis yra mažesnis nei 70,00 balų, laikoma, kad projektui nerekomenduojama skirti dalinio finansavimo ir (ar) nesuteikti Sezono ženklo.

35. Siūlydama skirti finansavimą projektui, Atrankos komisija nustato, kurios projekto sąmatos išlaidos bei kokia suma finansuojamos Instituto lėšomis.

36. Atrankos komisija, atsižvelgdama į turimas lėšas, priima rekomendaciją dėl lėšų skyrimo ir (arba) Sezono ženklo suteikimo neskiriant finansavimo, projektų vertinimo reitinge daugiausiai balų surinkusiems projektams. 

37. Atrankos komisija įvertina paraiškas ir rekomendaciją Instituto direktoriui teikia ne vėliau kaip per 60 darbo dienų nuo paraiškų teikimo termino pabaigos.

 

V SKYRIUS

PROJEKTŲ FINANSAVIMO INTENSYVUMAS IR TINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

38. Prašoma finansuoti suma turi būti ne mažesnė nei 2 000 Eur.

39. Sezono projektams įgyvendinti gali būti skiriama ne daugiau kaip 70 proc. projekto įgyvendinimui reikalingų lėšų.

40. Projekto išlaidos yra tinkamos finansuoti, jeigu jos yra:

40.1. tiesiogiai susijusios su projektu ir būtinos jo įgyvendinimui (būtinumas nustatomas pagal bendrą išlaidų kontekstą (turinį) projekte, jų pobūdį ir kiekį, medžiagų, priemonių ar paslaugų naudojimą ir kitus veiksnius);

40.2. realios ir atitinka rinkos kainas.

41. Finansavimas negali būti skiriamas ilgalaikiam materialiajam turtui įsigyti.

 

VI SKYRIUS

SPRENDIMO DĖL FINANSAVIMO SKYRIMO IR (AR) SEZONO ŽENKLO SUTEIKIMO PRIĖMIMAS

 

42. Sprendimą dėl finansavimo skyrimo ir (ar) Sezono ženklo suteikimo ar atsisakymo skirti finansavimą ir (ar) Sezono ženklo nesuteikimo, atsižvelgdamas į Atrankos komisijos rekomendaciją, priima Instituto direktorius ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Atrankos komisijos rekomendacijos pateikimo. Instituto direktoriaus įsakyme nurodomas finansuojamų projektų sąrašas (projekto vykdytojas, projekto pavadinimas, projekto įvertinimas balais ir projektui skiriama lėšų suma), Sezono ženklą gavusių projektų sąrašas (projekto vykdytojas, projekto pavadinimas). Instituto direktoriaus įsakymas skelbiamas Instituto interneto svetainėje www.lithuanianculture.lt ne vėliau kai per 3 darbo dienas nuo įsakymo priėmimo dienos.

43. Sezono ženklo suteikimu yra patvirtinamas projekto įtraukimas į oficialią Sezono programą. Sezono ženklo suteikimas nesuteikia teisės į Instituto ar bet kurios kitos Sezoną organizuojančios ar įgyvendinančios institucijos finansavimą.

44. Su projektų vykdytojais, kuriems suteikiamas Sezono ženklas, bet neskiriamas finansavimas, per 20 darbo dienų nuo Instituto direktoriaus įsakymo dėl Sezono ženklo suteikimo priėmimo, pasirašomas Instituto direktoriaus įsakymu patvirtintos formos Susitarimas dėl Sezono ženklo naudojimo (toliau – Susitarimas). Susitarimą su projekto vykdytoju pasirašo Instituto direktorius arba jo įgaliotas asmuo.

 

VII SKYRIUS

SUTARTIES SUDARYMAS IR REIKALAVIMAI PROJEKTO VYDKYMUI

 

45. Projekto vykdytojas per 20 darbo dienų nuo Instituto direktoriaus įsakymo dėl lėšų skyrimo ir Sezono ženklo suteikimo pateikia Institutui Instituto direktoriaus įsakymu patvirtintos formos projekto vykdytojo pasirašytą Sezono projekto dalinio finansavimo ir Sezono ženklo suteikimo sutartį (toliau – Sutartis) kartu su skirtų lėšų detalia projekto sąmata (toliau – projekto sąmata). Sutartį su projekto vykdytoju pasirašo Instituto direktorius arba jo įgaliotas asmuo. Projekto vykdytojui pasirašant Sutartį, nurodyta projekto sąmata privalo būti iš anksto suderinta su Institutu raštu, laikantis šių Taisyklių 51-52 punktuose nustatytų reikalavimų. Nepateikus pasirašytos Sutarties ir projekto išlaidų sąmatos nustatytais terminais ir tvarka, Instituto direktorius priima sprendimą dėl finansavimo projektui neskyrimo ir Sezono ženklo nesuteikimo.

46. Jeigu projekto vykdytojas dėl objektyvių priežasčių negali įvykdyti projekto pagal Sutartyje ir paraiškoje numatytas sąlygas, jis turi kreiptis į Institutą dėl sutarties pakeitimo prieš pradėdamas įgyvendinti projektą, atitinkamai pateikdamas argumentuotą, oficialų rašytinį prašymą dėl galimų pasikeitimų. Šį prašymą svarsto Atrankos komisija ir, įvertinusi pateiktus argumentus ir siūlomų pakeitimų poveikį vykdomo projekto tikslams ir planuojamiems rezultatams, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šio prašymo gavimo dienos, teikia siūlymą Instituto direktoriui tęsti arba nutraukti projekto įgyvendinimą.

Siūlymas tęsti projekto įgyvendinimą teikiamas, jeigu siūlomi pakeitimai neturės esminio poveikio projekto tikslams ir planuojamiems rezultatams. Siūlymas nutraukti projekto įgyvendinimą teikiamas, jeigu projektas ženklia dalimi negalės pasiekti projekto tikslų ir rezultatų.

Instituto direktorius sprendimą priima ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo siūlymo pateikimo. Instituto administracijos darbuotojas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Projekto vykdytoją apie priimtą sprendimą.

47. Pasirašius Sutartį, skirtos lėšos projekto vykdytojui pervedamos Sutartyje nustatytais terminais.

48. Kiekvienas projekto vykdytojas turi turėti atskirą mokėjimo sąskaitą valstybės biudžeto lėšoms ir išlaidų apmokėjimą vykdyti tik iš šios sąskaitos. Šioje atsiskaitomoje banko sąskaitoje projekto vykdytojas neturi teisės laikyti jokių kitų lėšų.

49. Lėšos į projekto vykdytojo atskirą mokėjimo sąskaitą pervedamos valstybės iždo valdymą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

50. Skirtos lėšos laikomos tinkamai panaudotomis pagal Sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį, jeigu:

50.1. yra pasiekti paraiškoje nurodyti tikslai bei įgyvendintos Sutartyje nurodytos veiklos    ir pasiekti jų rezultatai;

50.2. skirtos lėšos panaudotos tinkamoms projekto išlaidoms apmokėti.

51. Projekto tikslams pasiekti būtinos administravimui skirtos išlaidos gali sudaryti ne daugiau nei 10 proc. Instituto skirtų lėšų sumos projektui įgyvendinti, išskyrus biudžetines įstaigas, kurių administracinės išlaidos nefinansuojamos.

52. Projekto nenumatytos išlaidos (projekto tikslams būtinos, kituose sąmatos straipsniuose nenurodytos išlaidos) gali sudaryti ne daugiau nei 10 proc. skirtos sumos projektui įgyvendinti. Prireikus nenumatytoms išlaidoms priskirtas išlaidas projektų vykdytojai gali naudoti ir sąmatoje prie sutarties numatytoms kitoms išlaidoms padengti tuo atveju, jeigu minėtos išlaidos neviršija Taisyklių 56 punkte nurodytų apribojimų. Projekto nenumatytos išlaidos negali būti naudojamos projekto administravimo išlaidoms padengti.

53. Skiriant finansavimą komandiruotėms ir piniginėms kompensacijoms, lėšų dydis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 526 „Dėl dienpinigių ir kitų komandiruočių išlaidų apmokėjimo“, ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimo Nr. 1515 „Dėl viešųjų renginių ir aukšto meistriškumo sporto treniruočių stovyklų dalyviams skiriamų neapmokestinamųjų pinginių kompensacijų dydžių ir mokėjimo tvarkos taisyklių patvirtinimo“ nuostatomis.

54. Projekto vykdytojas, kuris yra perkančioji organizacija, privalo užtikrinti, kad perkant prekes ir paslaugas už valstybės biudžeto lėšas, būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų reikalavimų.

 

VIII SKYRIUS

PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IR ATSISKAITYMO UŽ PANAUDOTAS LĖŠAS TVARKA

 

55. Projekto vykdymo ir Sutarties galiojimo metu projekto vykdytojas neturi teisės perleisti savo teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, tretiesiems asmenims, išskyrus paraiškoje nurodytus Projekto bendraorganizatorius.

56. Projekto vykdytojas yra atsakingas už tai, kad skirtos lėšos būtų panaudotos tik pagal sąmatoje nurodytą paskirtį, t. y. pagal konkrečius sąmatos straipsnius, įvertintus pinigine išraiška.

57. Projekto išlaidų tinkamumas nustatomas vertinant, ar jos:

57.1. projekto vykdytojo patirtos ir apmokėtos 2024 metais iki projekto vykdymo pabaigos laikotarpio, nurodyto Sutartyje, bet ne vėliau nei iki gruodžio 20 d.;

57.2. yra patirtos nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, įtrauktos į projekto vykdytojo apskaitą ir gali būti nustatomos, patikrinamos ir patvirtinamos atitinkamais apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus, o išlaidas pateisinančiuose ir apmokėjimą įrodančiuose dokumentuose nurodytas turinys leidžia identifikuoti išlaidų ir projekto sąsajas;

57.3. nėra finansuotos iš kitų finansavimo šaltinių.

58. Jeigu įgyvendinant projektą iškyla poreikis keisti lėšų paskirstymą pagal atskirus sąmatos straipsnius, toks pakeitimas nederinamas su Institutu, jei skirtumas (nukrypimas) tarp patvirtintų sąmatos straipsnių ir planuojamų naudoti lėšų neviršija 40 proc., išskyrus administravimo ir nenumatytas išlaidas, kurios negali viršyti Taisyklių 51-52 punkte nustatytų apribojimų.

59. Jeigu skirtumas (nukrypimas) tarp patvirtintų ir planuojamų naudoti sąmatos straipsnių viršija 40 proc. arba norima įtraukti naują, arba pašalinti esamą išlaidų eilutę, projekto vykdytojas privalo tikslinti sąmatą, pateikdamas rašytinį prašymą likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki Sutartyje nustatyto projekto vykdymo pabaigos termino, pateikdamas Institutui derinti sąmatos pakeitimo projektą, kuriame pažymimi prašomi pakeitimai. Atrankos komisija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas apsvarsto pateiktą prašymą. Prašymui pritarus, tokie šalių suderinti sąmatos prie Sutarties pakeitimai įforminami Sutarties pakeitimu, kurį pasirašo abi šalys.

60. Projekto vykdytojas už finansuoto projekto įgyvendinimą Institutui atsiskaito per 10 darbo dienų nuo Sutartyje nurodyto projekto vykdymo pabaigos termino, bet ne vėliau kaip iki  2024 m. gruodžio 29 d., pateikdamas:

60.1. jeigu projektui skirtas finansavimas yra iki 50 000 eurų − Instituto direktoriaus įsakymu patvirtintos formos Projektų rezultatų įgyvendinimo ataskaitą ir Projekto dalinio finansavimo ataskaitą už projektui skirtų lėšų panaudojimą;

60.2. jeigu projektui skirtas finansavimas yra 50 000−100 000 eurų − Instituto direktoriaus įsakymu patvirtintos formos Projektų rezultatų įgyvendinimo ataskaitą ir (pasirinktinai) Projekto dalinio finansavimo ataskaitą už projektui skirtų lėšų panaudojimą arba projektą vertinusio auditoriaus išvadą;

60.3. jeigu projektui skirtas finansavimas viršija 100 000 eurų − Instituto direktoriaus įsakymu patvirtintos formos Projektų rezultatų įgyvendinimo ataskaitą ir projektą vertinusio auditoriaus išvadą.

61. Taisyklių 60.1-60.3 papunkčiuose nurodytos ataskaitos, pateiktos vėliau nei per Taisyklių 60 punkte nustatytus terminus, laikomos pateiktomis pavėlavus ir pareiškėjas vertinamas kaip neatsiskaitęs už skirtas valstybės lėšas. Toks pareiškėjas netenka teisės teikti paraiškų į kitus Instituto finansuojamus konkursus 6 kalendorinius mėnesius nuo nustatyto ataskaitų pateikimo termino pabaigos.

 

IX SKYRIUS

PROJEKTO VYKDYMO KONTROLĖ

 

62. Institutui pateikus argumentuotą reikalavimą, projekto vykdytojas per 10 darbo dienų turi pateikti visų projekto išlaidas pateisinančių ir apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas, kitus su projekto vykdymu susijusius dokumentus ir medžiagą.

63. Projekto išlaidas pateisinantys dokumentai yra prekių (paslaugų) tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo–pardavimo kvitai, darbo užmokesčio apskaitos žiniaraščiai, kelionių dokumentai, sutartys ir darbų priėmimo–perdavimo aktai bei kiti dokumentai, pateisinantys ir įrodantys patirtas išlaidas ir jų tikslingumą.

64. Projekto išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai yra banko arba kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašai, kasos pajamų ir išlaidų orderiai, kasos aparatų kvitai ir (arba) kiti dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas.

65. Institutui nustačius, kad projekto vykdytojas lėšas panaudojo ne pagal paskirtį ar pažeidė šiose Taisyklėse ar Sutartyje nurodytus reikalavimus, projekto vykdytojas privalo grąžinti Institutui jam pervestas ir pažeidžiant šių Taisyklių ar Sutarties reikalavimus panaudotas lėšas. Šios lėšos grąžinamos į Instituto nurodytą sąskaitą per 3 darbo dienas nuo pranešimo apie lėšų grąžinimą gavimo dienos, o projekto vykdytojas praranda teisę penkerius metus teikti paraiškas ir gauti finansavimą iš Instituto.

66. Projekto vykdytojas trejus metus po Sutartyje numatyto projekto įvykdymo termino pabaigos privalo saugoti ir, Institutui pareikalavus, pateikti visus projekto patirtas išlaidas patvirtinančius dokumentus.

 

X SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

          67. Institutas tvarko šiuos paraiškose nurodytus asmens duomenis vertindamas pareiškėjų atitikimą Taisyklėse nustatytiems kriterijams, projektų stebėsenos bei duomenų valdymo tikslais:

67.1. vardą, pavardę;

67.2. adresą korespondencijai;

67.3. elektroninio pašto adresą;

67.4. telefono numerį;

67.5. mokėjimo sąskaitos numerį.

68. Institutas gautus asmens duomenis saugo 3 metus. Asmens duomenys saugomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą. Suėjus asmens duomenų saugojimo terminui, asmens duomenys sunaikinami.

69. Pareiškėjams ir projektų vykdytojams individualūs konsultuojančių ekspertų vertinimai nėra teikiami, tačiau po Instituto direktoriaus įsakymo paskelbimo, pareiškėjui paprašius, Institutas gali pateikti Atrankos komisijos projektui skirtų vertinimo kriterijų balus bei siūlymo komentarą.

70. Pateikdami projekto paraišką pareiškėjai informuojami, kad su ja susipažins ir vertins paraiškų vertinimo ir sprendimų priėmimo proceso dalyviai (Atrankos komisijos nariai, konsultuojantys ekspertai, Instituto direktorius, Instituto administracijos darbuotojai, atsakingi už konkurso administravimą), o Instituto finansuotų projektų Sutartis ir projektų ataskaitos (be Instituto) gali būti teikiamos Instituto valdyme ir kontrolėje įstatymų nustatyta tvarka dalyvaujančioms Lietuvos Respublikos institucijos.

71. Projektų paraiškas, Instituto finansuotų projektų Sutartis ir įgyvendinimo ataskaitas kitoms trečiosioms šalims, nei nurodyta Taisyklių 70 punkte, Institutas teikia tik gavęs pareiškėjų ir projektų vykdytojų sutikimą.

72. Dokumentai, gauti teikiant finansavimą, saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.

73. Visas Sezonui pateiktas projektų paraiškas Institutas saugo 3 metus.

74. Instituto direktoriaus sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka ir terminais.

 

__________________

part_4bdcced752384a8aa8236b6be285fadf_end


 

Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. projektų valstybinio finansavimo ir Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. ženklo suteikimo taisyklių 

1 priedas 

 

SEZONO PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ BALŲ APRAŠAS 

 

1.  Projekto meninės idėjos ir koncepcijos aktualumas Sezonui (0-20): 

 

Vertinimo kriterijaus  

aprašas 

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimui

Projektas pasižymi aukšta meninio turinio kokybe. Projekto koncepcija atliepia Sezono temą (-as): Globali kaimynystė; įgalintos tapatybės; išlaisvinta vaizduotė. Pasirinktos originalios ir (ar) racionalios, ir (ar) šiuolaikinės, ir (ar) įtaigios jos aktualizavimo formos.

20 

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 20 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą.

15 

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 15 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai.

10 

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai.

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai.

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo.

 

2.    Projekto kūrybinė, techninė komanda ir projekto vadyba  (0-20): 

 

Vertinimo kriterijaus

aprašas

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimui

 

 

Numatyti profesionalūs Projekto dalyviai, kitų sričių atitinkamas kvalifikacijas turintys specialistai, apibrėžtos

jų funkcijos bei pasiskirstymas projekte.

Pareiškėjas turi patirties įgyvendinti panašaus pobūdžio projektus užsienyje.

20 

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 20 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą.

15 

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 15 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai.

10 

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai.

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai.

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo.

 

3. Partnerystė (0-20): 

 

Vertinimo kriterijaus

aprašas

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimui

Aiškiai įvardinti Projekto partnerių įsipareigojimai ir įsitraukimas į projekto įgyvendinimą. Numatytas Projekto partnerių indėlis ir galimybės ilgalaikei partnerystei

20

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 20 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą.

15

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 15 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai.

10

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai.

5

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai.

0

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo.

 

4. Viešinimo strategija, komunikacijos planas, auditorijų pritraukimas (0-20): 

 

Vertinimo kriterijaus

aprašas

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimui

Pristatyta išsami Projekto viešinimo strategija, atsižvelgiant į siekiamą pritraukti auditoriją. Pasirinktos lokacijų, formų ar medijų įvairove grįstos bei visapusiškos komunikacijos plano priemonės.

20

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 20 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą.

15

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 15 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai.

10

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai.

5

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai.

0

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo.

 

 

5.   Sąmatos pagrįstumas, racionalumas ir subalansavimas (0-20): 

 

Vertinimo kriterijaus

aprašas

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimui

Projekto sąmatoje nurodytos išlaidos yra tiesiogiai susijusios su projektu.  Pagrįstas jų būtinumas įgyvendinant projekto tikslus ir uždavinius. Projektas tvarus.

Biudžete suplanuotas partnerių indėlis į projektą. Biudžetas subalansuotas (įplaukų ir sąnaudų prasme).

20

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 20 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą.

15

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 15 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai.

10

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai.

5

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai.

0

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo.

 

_____________

part_7e926157d1c549778505bc6eea133a6e_end


 

Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. projektų valstybinio finansavimo ir Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. ženklo suteikimo taisyklių 

2 priedas 

 

 

(Nešališkumo ir konfidencialumo deklaracijos forma)

 

_______________________________________________________________________

(Konsultuojančio eksperto vardas ir pavardė)

 

 

KONSULTUOJANČIO EKSPERTO NEŠALIŠKUMO IR KONFIDENCIALUMO DEKLARACIJA

 

20___ m.________________d.

_______________________

(Vietovės pavadinimas)

 

Būdama (-as) konsultuojančiu ekspertu, pasižadu:

1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasi (-sis) nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo, politinio neutralumo, skaidrumo principais bei ekspertinėmis žiniomis, atlikti konsultuojančio eksperto pareigas.

2. Paaiškėjus, kad man ekspertiniam vertinimui priskirtos paraiškos teikėjas, projekto bendraorganizatorius yra man artimas asmuo arba aš esu paraiškos teikėjo, projekto bendraorganizatoriaus ir (ar) projekto partnerio steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys arba dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis šios nešališkumo ir konfidencialumo deklaracijos 1 punkte nustatytų principų, nedelsdamas nusišalinti nuo paraiškos ekspertinio vertinimo informuojant apie tai Instituto direktorių.

3. Savo ir (ar) artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią sužinosiu atlikdamas konsultuojančio eksperto pareigas, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

4. Vykdant konsultuojančio eksperto pareigas man perduotus dokumentus ir (ar) duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims informacijos, kuri nėra skelbiama viešai ir kurią sužinosiu atlikdamas konsultuojančio eksperto pareigas, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytus atvejus.

Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalinta (-as) nuo dalyvavimo paraiškų ekspertinio vertinimo procedūroje.

Man išaiškinta, kad artimi asmenys yra: mano sutuoktinis (sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka), taip pat mano ir mano sutuoktinio (sugyventinio, partnerio ) tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir visų šių asmenų sutuoktiniai (sugyventiniai, partneriai).

 

____________________                                              ________________________________

(Parašas)                                                                              (Vardas, pavardė)

 

_____________

part_5285b9c6ebc44190a5b05abd07ff8dc2_end


 

Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. projektų valstybinio finansavimo ir Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 m. ženklo suteikimo taisyklių 

3 priedas 

 

 

(Nešališkumo ir konfidencialumo deklaracijos forma)

 

_______________________________________________________________________

(Atrankos komisijos nario vardas ir pavardė)

 

ATRANKOS KOMISIJOS NARIO NEŠALIŠKUMO IR KONFIDENCIALUMO DEKLARACIJA

 

20___ m.________________d. 

_______________________

(Vietovės pavadinimas)

 

 

Būdama (-as) Atrankos komisijos (toliau – Komisija) nare (-iu), pasižadu:

1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasi (-is) įstatymų viršenybės, nesavanaudiškumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo, skaidrumo ir atsakomybės už priimtus sprendimus principais atlikti Komisijos nario pareigas.

2. Paaiškėjus, kad Komisijoje numatomos svarstyti paraiškos teikėjas, projekto bendraorganizatorius yra man artimas asmuo arba aš esu paraiškos teikėjo, projekto bendraorganizatoriaus ir (ar) projekto partnerio steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys arba dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis šios nešališkumo ir konfidencialumo deklaracijos 1 punkte nustatytų principų, nedelsdamas raštu pranešti apie tai Komisijos pirmininkui ir nusišalinti nuo interesų konfliktą sukeliančios ar galinčios sukelti paraiškos svarstymo procedūros, o jeigu šios aplinkybės paaiškėja jau paraiškos svarstymo procedūros metu – nedelsdamas žodžiu apie tai informuoti kitus procedūroje dalyvaujančius Komisijos narius ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolimesnėje procedūroje.

3. Savo ir (ar) artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią sužinosiu atlikdamas Komisijos nario pareigas, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

4. Vykdant Komisijos nario pareigas man perduotus dokumentus ir (ar) duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims formacijos, kuri nėra skelbiama viešai ir kurią sužinosiu atlikdamas Komisijos nario pareigas, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytus atvejus.

Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalinta (-as) nuo dalyvavimo paraiškos svarstymo procedūroje.

Man išaiškinta, kad artimi asmenys yra: mano sutuoktinis (sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka), taip pat mano ir mano sutuoktinio (sugyventinio, partnerio ) tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir visų šių asmenų sutuoktiniai (sugyventiniai, partneriai).

 

___________________                                                          ______________________________

(Parašas)                                                                                     (Vardas, pavardė)

_____________

part_63b8726febc249f996e0ff4905d9f1c9_end