LIETUVOS RESPUBLIKOS EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL SUBSIDIJŲ, SKIRTŲ „GOVTECH“ SPRENDIMŲ DIEGIMUI SKATINTI VIEŠOJO SEKTORIAUS SUBJEKTUOSE, SKYRIMO IR ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠO
PATVIRTINIMO
2023 m. gegužės 15 d. Nr. 4-259
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymo 11 straipsnio 2 dalies 6 punktu ir 14 straipsniu, įgyvendindama Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 921 „Dėl Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 9.18 ir 9.20 papunkčius ir vykdydama Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro valdymo sričių 2023–2025 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 4-1219 „Dėl Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro valdymo sričių 2023–2025 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, priemonę 05-001-01-05-07 (PP) „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“,
tvirtinu Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui skatinti viešojo sektoriaus subjektuose, skyrimo ir administravimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
ekonomikos ir inovacijų ministro
2023 m. gegužės 15 d. įsakymu
Nr. 4-259
SUBSIDIJŲ, SKIRTŲ „GOVTECH“ SPRENDIMŲ DIEGIMUI SKATINTI VIEŠOJO SEKTORIAUS SUBJEKTUOSE, SKYRIMO IR ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui skatinti viešojo sektoriaus subjektuose, skyrimo ir administravimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) yra parengtas siekiant įgyvendinti Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro valdymo sričių 2023–2025 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 4-1219 „Dėl Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro valdymo sričių 2023–2025 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ (toliau – Strateginis veiklos planas), priemonės 05-001-01-05-07 (PP) „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ priemonę „GovTech sprendimų skatinimas“ (toliau – Priemonė) ir nustato reikalavimus ir sąlygas, kuriuos atitinkantys viešojo sektoriaus subjektai Aprašo nustatyta tvarka gali kreiptis dėl negrąžinamosios subsidijos (toliau – subsidija) skirtos jų siūlomam projekto įgyvendinimui reikalingoms ir Aprašo 5 punkte nustatytoms veikloms finansuoti. Aprašas nustato reikalavimus taikomus pareiškėjams, jų siūlomiems projektams, remiamai veiklai, subsidijos skyrimo ir administravimo tvarką, taip pat įgyvendinant priemonę dalyvaujančių institucijų funkcijas.
2. Aprašas parengtas atsižvelgiant į:
2.1. Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro valdymo sričių 2023–2025 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. 4-15 „Dėl ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. gruodžio 28 d. įsakymo Nr. 4-1219 „Dėl Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro valdymo sričių 2023–2025 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ pakeitimo priemonę 05-001-01-05-07 (PP) „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“;
2.2. Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. liepos 22 d. įsakymą Nr. 4-885 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ aprašo patvirtinimo“;
3. Apraše vartojamos sąvokos:
3.1. „GovTech“ sprendimas – skaitmeninis sprendimas, sprendžiantis viešojo sektoriaus arba socialines problemas.
3.2. „GovTech“ sprendimo bandomoji versija – „GovTech“ sprendimas, turintis pagrindinę konfigūraciją, turinį ir kitas savybes, pakankamas pademonstruoti ir išbandyti produkto veikimą realioje aplinkoje arba aplinkoje artimoje realiai aplinkai.
3.3. „GovTech“ sprendimo testavimas – rinkoje jau egzistuojančio skaitmeninio sprendimo išbandymas, pakankamas pademonstruoti ir įvertinti produkto veikimą realioje aplinkoje.
3.4. Projektas – viešojo sektoriaus subjektui reikalingų planingų ir tarpusavyje susijusių veiksmų seka „GovTech“ srityje, siekiant per nustatytą laikotarpį nustatytais finansiniais ištekliais pasiekti užsibrėžtus tikslus ir rezultatus. Projektas aprašomas laikantis Aprašo 1 priedo 3 punkte nustatytos formos.
3.5. Projekto vykdytojas – pareiškėjas, su kuriuo Aprašo 56 punkte nustatyta tvarka buvo pasirašyta finansavimo sutartis.
3.6. Skaitmeninis sprendimas – sprendimas, kurio sukūrimui yra vykdomos informacinių technologijų arba duomenų bazių plėtojimo veiklos.
3.7. Kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme, Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių įstatyme.
4. Priemonės tikslas – skatinti inovacijų diegimą viešojo sektoriaus subjektuose finansuojant Projekto įgyvendinimui reikalingų ir Aprašo 5 punkte nurodytų „GovTech“ sprendimų viešą pirkimą.
5. Pagal Aprašą remiamos šios veiklos:
6. Pagal Aprašą iš valstybės biudžeto lėšų yra skiriamos subsidijos, kurių bendra suma 2023 metais yra 962 700 Eur.
7. Pagal priemonę teikiamo finansavimo forma – subsidija. Vienam viešojo sektoriaus subjektui, atitinkančiam 34II skyriuje nustatytas sąlygas ir kartu su Aprašo 34 punkte nurodytais dokumentais viešajai įstaigai Inovacijų agentūrai (toliau – Agentūra) pateikusiam pagal Aprašo reikalavimus užpildytą Aprašo 1 priede nustatytos formos paraišką dėl subsidijos skatinti „GovTech“ sprendimų diegimą viešojo sektoriaus subjektuose skyrimo (toliau – paraiška) (toliau – pareiškėjas), pagal Aprašą, Aprašo VII skyriuje nustatyta tvarka gali būti skiriama subsidija skirta kompensuoti pareiškėjo Projekto įgyvendinimui reikalingo „GovTech“ sprendimo bandomosios versijos arba „GovTech“ sprendimo testavimo viešąjį pirkimą. Vienas pareiškėjas Priemonės įgyvendinimo laikotarpiu gali gauti finansavimą daugiausiai trims remiamoms veikloms, nurodytoms Aprašo 5 punkte.
8. Didžiausias galimas subsidijos dydis Aprašo 5 punkte nurodytoms veikloms finansuoti:
8.1. Iki 53 000 Eur (su PVM) Aprašo 5.1 papunktyje nurodytam „GovTech“ bandomosios versijos viešajam pirkimui;
9. Kvietimas teikti paraiškas (toliau – kvietimas) yra viešai skelbiamas Agentūros interneto svetainėje www.inovacijuagentura.lt. Kvietime yra nurodoma, kuriai iš Aprašo 5 punkte nurodytų remiamų veiklų finansuoti yra skirtas kvietimas, finansavimo suma, paraiškų teikimo terminas, kuris negali būti trumpesnis negu 20 darbo dienų. Per Priemonės įgyvendinimo laikotarpį Agentūra kvietimą gali skelbti kelis kartus. Kvietime Agentūra gali nurodyti tematiką, į kurią turėtų būti orientuoti Projektai.
10. Paraiškų atranka Aprašo VII skyriuje nustatyta tvarka atliekama paraiškų konkurso vieno etapo būdu.
11. Paraiškos vertinamos Aprašo VII skyriuje nustatyta tvarka. Pateiktų ir Aprašo 43 punkto nustatyta tvarka įvertintų paraiškų eiliškumas nustatomas vertinant paraiškas balais – paraiškos reitinguojamos, vadovaujantis Aprašo 20 punkte nurodytais Projektų vertinimo kriterijais. Maksimalus galimas balų skaičius pagal kiekvieną kriterijų nurodytas Aprašo 3 priede.
12. Subsidijos pareiškėjams skiriamos sudarant Aprašo 7 priede nustatytos formos sutartį dėl valstybės biudžeto lėšų pervedimo ir naudojimo (toliau – finansavimo sutartis).
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PARTNERIAMS
14. Pagal Aprašą dėl subsidijos gali kreiptis viešojo sektoriaus subjektai, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme, išskyrus Lietuvos mokslo ir studijų institucijas.
15. Pagal Aprašą galimi Projekto partneriai yra viešojo sektoriaus subjektai, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme, išskyrus Lietuvos mokslo ir studijų institucijas.
16. Partnerių atranką atlieka pareiškėjas. Partnerių atranka turi būti atlikta iki Paraiškos pateikimo Agentūrai dienos.
17. Pareiškėjas privalo sudaryti jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį su partneriu (-iais), jeigu toks (-ie) yra.
III SKYRIUS
REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
19. Projektas turi atitikti Projektams taikomus bendruosius reikalavimus. Bendrieji reikalavimai Projektams yra šie:
19.2. Pareiškėjas ar partneris nenaudos paraiškoje aprašyto skaitmeninio sprendimo komerciniais tikslais ir iš jo negaus pajamų;
19.3. Paraiškoje aprašytas skaitmeninis sprendimas turi būti naudojamas tiesioginėms pareiškėjo ir partnerio (-ių) funkcijoms atlikti. Funkcijos turi būti numatytos ir patvirtintos atitinkamuose pareiškėjo bei partnerio (-ių) veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose;
19.4. Projektas negali būti finansuotas ar finansuojamas iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, taip pat kurioms apmokėti skyrus Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas būtų sumokėta daugiau nei vieną kartą.
20. Projektai yra atrenkami pagal šiuos Projektų vertinimo kriterijus, kurių detalus aprašymas pateiktas Aprašo 3 priede:
IV SKYRIUS
REIKALAVIMAI FINANSAVIMUI IR TINKAMOMS FINANSUOTI IŠLAIDOMS
21. Tinkamų finansuoti Projektų išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su Aprašo 5 punkte nurodytų veiklų įgyvendinimu.
22. Projekto vykdytojo išlaidos, įgyvendinant Projektą, turi atitikti tokius reikalavimus:
22.1. „GovTech“ bandomosios versijos viešasis pirkimas yra tinkamas finansuoti, jeigu jis yra atliekamas projekto konkurso būdu ir, esant poreikiui, po projekto konkurso įgyvendinamomis neskelbiamomis derybomis. Projekto konkursas ir neskelbiamos derybos organizuojami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro tvirtinamų projekto konkurso organizavimo taisyklių reikalavimais;
24. Tinkamomis finansuoti yra pripažįstamos išlaidos patirtos iki 2023 m. gruodžio 31 d. Tinkamomis finansuoti pripažįstamos šios išlaidos:
24.1. Aprašo 5.1 papunktyje nurodytos veiklos – „GovTech“ bandomosios versijos viešasis pirkimas, kurio 20 proc. vertės sudaro projekto konkurso prizinis fondas ir 80 proc. vertės sudaro sutarties įgyvendinimas. Jeigu projekto konkurso metu prizinis fondas nėra išnaudojamas dėl neatsiradusio pirkimų dokumentuose numatyto skaičiaus rinkos dalyvių, neišnaudota suma gali būti panaudota sutarties įgyvendinimui;
26. Netinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos visos kitos išlaidos, įskaitant žemę, nekilnojamąjį turtą, statybą, rekonstravimą, remontą, įrangą, įrenginius, informavimą apie projektą, mokesčius už komunalines paslaugas, transporto, ryšių įrangos ir (arba) susisiekimo ir ryšių paslaugas, kompiuterinės įrangos ir reikmenų įsigijimo išlaidas (įskaitant automobilius, mobiliuosius telefonus, kompiuterius, kompiuterinę įrangą), darbuotojų darbo užmokestį ir socialinio draudimo įmokas, veiklą, finansuotą ar finansuojamą iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų lėšų ar kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, jei ši veikla, jai skyrus subsidiją, būtų pripažinta tinkama finansuoti ir (arba) apmokėta daugiau nei vieną kartą, netiesiogines išlaidas.
27. Jeigu Projekto įgyvendinimo eigoje veiklų įgyvendinimui panaudojama mažesnė nei didžiausia galima suma, Projekto vykdytojas grąžina nepanaudotas lėšas Ekonomikos ir inovacijų ministerijai finansavimo sutarties nustatyta tvarka ir sąlygomis.
28. Projekto išlaidų dalis, kurios nepadengia Projektui skiriamos finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš Projekto vykdytojo ir (arba) partnerio (-ių) lėšų.
V SKYRIUS
REIKALAVIMAI PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMUI
30. Projektas įgyvendinamas laikantis finansavimo sutartyje ir šiame skyriuje nustatytų reikalavimų.
32. Projekto įgyvendinimas turi būti vykdomas šiais etapais:
32.1. Pasirengimas viešojo pirkimo įgyvendinimui detalizuojant pateiktą problemą ir ją suformuluojant į techninę užduotį tiekėjams. Šis etapas turi būti ne ilgesnis negu 30 kalendorinių dienų nuo Projekto įgyvendinimo pradžios;
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS
34. Pareiškėjas, siekdamas gauti subsidiją, pildo Aprašo 1 priede nustatytos formos paraišką ir teikia ją elektroninėmis ryšių priemonėmis Agentūros interneto svetainėje www.inovacijuagentura.lt. Aprašo 1 priede nustatytos formos atvaizdavimas gali kisti programuojant ją interneto svetainėje. Kartu su paraiška pareiškėjas privalo pateikti Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį su partneriu (-iais), jeigu Projekte toks (-ie) yra.
35. Paraiška ir Aprašo 34 punkte nurodyti dokumentai turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu arba elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą. Jeigu dokumentus pasirašo ne pareiškėjo vadovas, o jo įgaliotas asmuo, kartu su paraiška turi būti pateiktas įgaliojimas.
36. Paraiška pildoma lietuvių kalba. Jeigu pareiškėjas, pateikęs paraišką, pastebėjo, kad nurodė neteisingą ir (arba) ne visą informaciją (duomenis) arba paraiškoje nurodyta informacija (duomenys) pasikeitė, jis informaciją (duomenis) patikslina – pateikia naują paraišką. Tokia nauja (patikslinta) paraiška gali būti teikiama iki kvietimo galiojimo pabaigos nurodytos kvietime. Paraiškos pateikimo data yra laikoma paskutinės naujos (patikslintos) paraiškos pateikimo data.
37. Pareiškėjui Aprašo 36 punkto nustatytu atveju pateikus daugiau negu vieną paraišką, Agentūra vertina paskutinę pareiškėjo pateiktą paraišką. Visos ankstesnės to paties pareiškėjo pateiktos paraiškos dėl to paties Projekto tai pačiai remiamai veiklai nėra vertinamos.
38. Paraiška prilyginama pareiškėjo įsipareigojimams, kurių pareiškėjas privalo laikytis, jam gavus subsidiją.
40. Pareiškėjui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paraiškos pateikimo dienos paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu išsiunčiamas paraiškos gavimo ir registravimo patvirtinimas, kuriame nurodomas paraiškos kodas ir paraiškos gavimo data bei tikslus laikas (paraiškos gavimo diena, valanda ir minutė).
VII SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR SPRENDIMŲ SKIRTI SUBSIDIJĄ PRIĖMIMAS
42. Pasibaigus kvietime nurodytam paraiškų teikimo terminui, Agentūra atlieka paraiškų vertinimą, kurį sudaro:
43. Agentūra atlieka pirminį paraiškų vertinimą pildydama Aprašo 2 priede nustatytos formos Paraiškos pirminio vertinimo anketą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo kvietime nurodyto paraiškų teikimo termino pabaigos ir įvertina, ar:
43.2. paraiška atitinka Aprašo 1 priede nustatytą formą, paraiškoje pateikta visa prašoma informacija (duomenys) ir ar pateikti visi reikalaujami paraiškos priedai;
43.3. paraiška pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu arba kitomis elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą;
43.4. pareiškėjas ir partneris, jei toks Projekte yra, atitinka Aprašo II skyriuje nustatytus reikalavimus;
43.5. veikla, kuriai prašoma subsidija, atitinka Aprašo 5 punkte nurodytą veiklą kuriai skelbiamas kvietimas;
43.6. paraiškoje nurodytos išlaidos atitinka Aprašo 24 punkte nurodytas tinkamas finansuoti išlaidas.
44. Jeigu Agentūra, atlikdama pirminį paraiškos vertinimą, nustato, kad pateikta paraiška turi trūkumų, Agentūra turi teisę prašyti pareiškėjo ištaisyti nurodytus trūkumus per Agentūros nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis negu 2 ir ilgesnis negu 5 darbo dienos nuo Agentūros prašymo gavimo dienos. Trūkumams šalinti nustatytas laikotarpis į Aprašo 43 punkte nurodytą terminą neįskaičiuojamas.
45. Jeigu pareiškėjas per Agentūros nustatytą terminą neištaiso paraiškos trūkumų, Agentūra paraišką vertina pagal turimus duomenis.
46. Agentūra ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pirminio paraiškų vertinimo pabaigos vadovaudamasi Aprašo 20 punkte nustatytais Projektų vertinimo kriterijais atlieka Projektų naudos ir kokybės vertinimą pildydama Aprašo 3 priede nustatytos formos Projekto naudos ir kokybės vertinimo lentelę.
47. Pagal Aprašą privaloma surinkti minimali balų suma turi būti ne mažesnė nei 17 balų „GovTech“ sprendimo bandomosios versijos kūrimo atveju ir ne mažesnė nei 13 balų „GovTech“ sprendimo testavimo atveju. Jei Projektas nesurenka šiame Aprašo punkte nurodytos minimalios balų sumos, paraiška nėra tenkinama. Agentūra gali siūlyti skirti mažesnę, nei prašoma paraiškoje, subsidiją, jei įvertinusi paraišką nustato, kad dalis prašomų finansuoti išlaidų yra netinkamos finansuoti.
48. Aprašo 43 ir 46 punktuose nurodyti terminai, atsižvelgiant į gautų paraiškų skaičių, Agentūros sprendimu gali būti pratęsti, tačiau ne ilgiau kaip 5 darbo dienoms. Pareiškėjas apie tai informuojamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo dienos paraiškoje nurodytu elektroniniu paštu.
49. Agentūra, įvertinusi paraiškas ir kiekvienai jų užpildžiusi Aprašo 4 priede nustatytos formos Paraiškos vertinimo anketą per 2 darbo dienas parengia paraiškų finansavimo eilę, kurią sudaro trys sąrašai:
49.1. potencialiai tinkamų finansuoti pareiškėjų sąrašas, kuriame nurodoma:
49.2. rezervinis pareiškėjų sąrašas, į kurį įtraukiamos paraiškos, kurioms finansuoti nepakako kvietime nurodyto finansavimo. Rezervinis sąrašas rengiamas tik tuo atveju, jei pagal įvertintas paraiškas skirtinas finansavimas yra didesnis, nei Aprašo 6 punkte nurodytas numatytas skirti finansavimas. Rezerviniame sąraše nurodoma:
50. Keliems pareiškėjams surinkus vienodą balų skaičių pirmas eilėje įrašomas tas pareiškėjas, kuris pirmasis pateikė paraišką.
51. Sudarius finansavimo eilę, Agentūra per 2 darbo dienas Ministerijai teikia siūlymą, nurodydama, kurioms paraiškoms skirti subsidiją, kurias paraiškas įtraukti į rezervinį sąrašą ir kurias paraiškas atmesti. Siūlyme nurodoma:
51.1. teisinis ir faktinis pagrindas skirti subsidiją, atsisakyti skirti subsidiją arba įtraukti paraišką į rezervinį sąrašą;
51.2. pareiškėjų, kuriems siūloma skirti subsidija, sąrašas, kuriame nurodomas juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas, pateiktos paraiškos kodas, kiekvienam pareiškėjui skiriamos subsidijos dydis, sąskaitos, nurodytos paraiškoje, į kurią turi būti pervedamos lėšos, numeris;
51.3. pareiškėjų, kuriems siūloma atsisakyti skirti subsidiją, sąrašas, kuriame nurodomas juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas, pateiktos paraiškos kodas;
52. Sprendimą dėl subsidijos skyrimo, atsisakymo skirti subsidiją ar paraiškos įtraukimo į rezervinį sąrašą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Aprašo 51 punkte nurodyto siūlymo gavimo dienos priima Ministerija. Sprendimas dėl subsidijos skyrimo, atsisakymo skirti subsidiją ar paraiškos įtraukimo į rezervinį sąrašą įforminamas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro įsakymu (toliau – Įsakymas). Vienu Įsakymu gali būti įforminamas daugiau negu vienas sprendimas skirti, atsisakyti skirti subsidiją ar įtraukti paraišką į rezervinį sąrašą. Įsakyme nurodoma:
52.1. teisinis ir faktinis pagrindas skirti subsidiją, atsisakyti skirti subsidiją arba įtraukti paraišką į rezervinį sąrašą;
52.2. pareiškėjų, kuriems skiriama subsidija, sąrašas, kuriame nurodomas juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas, pateiktos paraiškos kodas, kiekvienam pareiškėjui skiriamos subsidijos dydis;
52.3. pareiškėjų, kuriems atsisakyta skirti subsidiją, sąrašas, kuriame nurodomas juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas, pateiktos paraiškos kodas;
52.4. pareiškėjų, kurie įtraukiami į rezervinį sąrašą, sąrašas, kuriame nurodomas juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas, pateiktos paraiškos kodas, kiekvienam pareiškėjui skirtinos subsidijos dydis;
53. Ministerijai priėmus sprendimą skirti subsidiją, įtraukti paraišką į rezervinį sąrašą arba atsisakyti skirti subsidiją Įsakymas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos, elektroniniu paštu pateikiamas Agentūros direktoriui.
54. Agentūra apie sprendimą dėl subsidijos skyrimo, įtraukimo į rezervinį sąrašą ar atsisakymo skirti subsidiją Viešojo administravimo įstatymo 13 straipsnio nustatyta tvarka informuoja pareiškėją paraiškoje nurodytu elektroniniu paštu ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Įsakymo Agentūros direktoriui pateikimo dienos.
VIII SKYRIUS
FINANSAVIMO SUTARČIŲ SUDARYMAS IR SUBSIDIJŲ IŠMOKĖJIMAS
55. Agentūra per 5 darbo dienas per 5 dienas nuo Aprašo 53 punkte nurodytos informacijos Agentūroje gavimo dienos parengia, elektroniniu kvalifikuotu parašu pasirašo ir pareiškėjui paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu pateikia tarp Agentūros ir pareiškėjo sudaromą finansavimo sutartį.
56. Pareiškėjas per 5 darbo dienas nuo finansavimo sutarties gavimo dienos kvalifikuotu elektroniniu parašu arba kitomis elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, pasirašo finansavimo sutartį ir pasirašytą finansavimo sutartį elektroninėmis priemonėmis persiunčia Agentūrai.
57. Agentūra per 5 darbo dienas nuo Aprašo 56 nurodytos dienos informuoja Ministeriją apie sudarytas finansavimo sutartis. Informuojant Ministeriją pateikiamas Projektų vykdytojų sąrašas. Sąraše nurodoma:
58. Lėšos Projekto vykdytojui, kuriam Aprašo 52 punkte nurodytu sprendimu buvo skirta subsidija, pervedamos laikantis šios tvarkos:
58.1. avanso būdu yra išmokama 30 proc. subsidijos sumos. Avansas yra išmokamas per 30 kalendorinių dienų nuo Aprašo 57 punkte nurodytos informacijos gavimo Ministerijoje dienos.
58.2. kompensavimo būdu yra išmokama 70 proc. subsidijos sumos. Šios lėšos Projekto vykdytojui yra pervedamos ne vėliau negu per 10 kalendorinių dienų nuo Aprašo 63 punkte nurodytos informacijos Ministerijoje gavimo dienos. Lėšos yra pervedamos į Projekto vykdytojo banko sąskaitą nurodytą paraiškoje.
59. Pareiškėjui Aprašo 56 punkte nurodytais terminais nepateikus kvalifikuotu elektroniniu parašu arba kitomis elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, pasirašytos finansavimo sutarties, Agentūra apie tai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo šio termino pabaigos informuoja Ministeriją.
60. Pareiškėjui nesudarius finansavimo sutarties per Aprašo 56 punkte nurodytą terminą, atsisakius skirtos subsidijos, atsisakius vykdyti paraiškoje numatytą veiklą, nutraukus sudarytą finansavimo sutartį, grąžinus skirtą subsidiją ar kitaip likus nepanaudotų Priemonės įgyvendinimui numatytų ir Aprašo 6 punkte nurodytų valstybės biudžetų lėšų, Ministerijos sprendimu eilės tvarka subsidijos skiriamos paraiškoms, įtrauktoms į rezervinį sąrašą, jeigu šios paraiškos yra surinkusios didesnę negu minimalią vertinimo balų sumą. Sprendimas dėl rezerviniame sąraše esančių paraiškų finansavimo priimamas ir įforminamas Aprašo 52 punkte numatyta tvarka ne vėliau negu per 3 darbo dienas nuo šiame punkte nurodytų aplinkybių paaiškėjimo dienos
61. Siekiant skaidrumo, informacija apie pareiškėjus, kuriems Įsakymu buvo skirtos subsidijos, ne trumpiau nei 1 metus nuo Įsakymo priėmimo dienos skelbiama Agentūros interneto svetainėje. Kartu nurodomi pareiškėjo duomenys: juridinio asmens kodas, pavadinimas ir kiekvienam pareiškėjui skirtos subsidijos dydis.
IX SKYRIUS
SUBSIDIJŲ PANAUDOJIMO KONTROLĖ IR STEBĖSENA
62. Projekto vykdytojas atsiskaito finansavimo sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, teikdamas šias Projekto ataskaitas:
62.1. Aprašo 5 priede nustatytos formos Projekto finansinę ataskaitą (toliau – finansinė ataskaita). Finansinė ataskaita, jei finansavimo skyrimo sutartyje nenumatyta kitaip, teikiama ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 1 d. Projekto vykdytojas Agentūrai teikdamas finansinę ataskaitą atsiskaito už avansu išmokėtų lėšų panaudojimą ir pagal tinkamų išlaidų kategorijas nurodo einamaisiais metais patirtas išlaidas bei pateikia jų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentus. Jei projektas baigiasi gruodžio 31 d., projekto vykdytojas ir projekto partneris (-iai) iki gruodžio 1 d. pateikia finansinę ataskaitą nurodydamas gruodžio mėnesio priskaičiuotas, bet neapmokėtas išlaidas, ir išlaidas pagrindžiančius dokumentus. Išlaidų apmokėjimą pagrindžiančius dokumentus Projekto vykdytojas pateikia už iki kitų metų sausio 5 d.
62.2. Aprašo 6 priede nustatytos formos dalykines projekto ataskaitas po viešojo pirkimo įgyvendinimo ir „GovTech“ sprendimo kūrimo ir (arba) testavimo etapų, nurodytų Aprašo 32.2 ir 32.3 papunkčiuose, įgyvendinimo. Dalykinėje projekto ataskaitoje turi būti pateikiama informacija apie Projekto planuotų uždavinių įgyvendinimą, nurodomos problemos, su kuriomis susidurta Projekto vykdymo metu, įvertinama gautų rezultatų reikšmė ir nauda Projekto vykdytojui, aprašomas planuojamas gautų rezultatų panaudojimas ateityje, pateikiamos pagrindinės išvados. Teikiant informaciją turi būti laikomasi konfidencialumo reikalavimų. Dalykinės projekto ataskaitos teikiamos Agentūrai ne vėliau negu per 10 darbo dienų nuo Aprašo 32.2 ir 32.3 papunkčiuose nurodytų etapų pabaigos.
63. Agentūra per 5 darbo dienas nuo Aprašo 62.1 nurodytos finansinės ataskaitos gavimo Agentūroje dienos informuoja Ministeriją apie gautas finansines ataskaitas. Informuojant Ministeriją pateikiamas Projekto vykdytojų, kurie pateikė finansines ataskaitas, sąrašas. Sąraše nurodoma:
64. Projekto ataskaitos yra tvirtinamos Agentūros įsakymu. Patvirtinus finansinę ataskaitą ir dalykines ataskaitas laikoma, kad Projektas įgyvendintas tinkamai.
65. Jei finansavimo sutartyje nustatytais atvejais ir tvarka turi būti priimtas sprendimas nutraukti finansavimo sutartį, Agentūra apie tokį poreikį informuoja Ministeriją. Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministras priima sprendimą dėl skirtos subsidijos panaikinimo ir išmokėtų lėšų susigrąžinimo (toliau – sprendimas dėl lėšų grąžinimo) ir ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos, elektroniniu paštu pateikiamas informaciją apie priimtą sprendimą Agentūros direktoriui
66. Agentūra Aprašo 65 punkte nurodytą sprendimą Viešojo administravimo įstatymo 13 straipsnio nustatyta tvarka informuoja Projekto vykdytoją paraiškoje nurodytu elektroniniu paštu ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Aprašo 65 nurodytos datos ir Agentūros direktoriui pateikimo dienos ir inicijuoja finansavimo sutarties nutraukimą bei pagal finansavimo sutartį išmokėtų lėšų Ekonomikos ir inovacijų ministerijai sugrąžinimą. Projekto vykdytojas grąžintinas lėšas turi grąžinti ne vėliau kaip iki sprendime dėl lėšų grąžinimo nurodyto termino pabaigos. Grąžintinų lėšų sumą Projekto vykdytojas turi pervesti į sprendime dėl lėšų grąžinimo nurodytą (-as) Ministerijos kredito įstaigos sąskaitą (-as).
67. Projekto vykdytojui negrąžinus grąžintinų lėšų per sprendime dėl lėšų grąžinimo nurodytą terminą, skaičiuojami delspinigiai, sudarantys 0,02 procento nuo grąžintinos sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną. Projekto vykdytojui praleidus grąžintinų lėšų sumos ar jos dalies grąžinimo terminą, Ministerija ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų po sprendime nustatyto termino pabaigos inicijuoja grąžintinų lėšų sumos ar jos dalies ir mokėtinų delspinigių išieškojimo teisminiu būdu procedūras.
X SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
68. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų teisėtą panaudojimą pagal tikslinę finansavimo sutartyje nurodytą paskirtį, išlaidų dvigubo finansavimo prevenciją ir finansinės apskaitos tvarkymą atsako Projekto vykdytojas. Visi Projekto vykdytojo atlikti darbai turi būti dokumentuoti, t. y. pagrįsti dokumentais ir patikrinami. Visi su Projekto įgyvendinimu susiję dokumentai Projekto vykdytojo turi būti saugomi ne trumpiau kaip 10 metų po Projekto įgyvendinimo.
69. Projektų vykdytojai ir partneriai, viešindami Projekto rezultatus nurodo, kad Projektas įgyvendintas iš Ministerijai skirtų valstybės asignavimų gavus finansavimą iš Agentūros.
70. Tais atvejais, kai dėl trečiųjų asmenų veikimo ar neveikimo Agentūra negali atlikti Apraše nurodytų savo funkcijų ar finansavimo sutartyje įtvirtintų sutartinių įsipareigojimų, subsidijos skyrimas (taip pat ir veiksmai iki finansavimo sutarties sudarymo) nutraukiamas be jokių pasekmių Agentūrai.
71. Teikdamas paraišką, pareiškėjas sutinka, kad paraiškoje pateikta informacija, išskyrus informaciją, kuri negali būti atskleista teisės aktų nustatyta tvarka, Agentūros gali būti viešinama skelbiant su Aprašo įgyvendinimu susijusią informaciją be atskiro pareiškėjo sutikimo.
72. Visi su subsidijos skyrimu pagal Priemonę susiję teisės aktai, dokumentai, informacija ir duomenys tvarkomi ir saugomi 10 metų nuo paskutinio Aprašo 52 punkte nurodyto sprendimo priėmimo dienos Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
73. Agentūra turi teisę tvarkyti su Aprašo įgyvendinimu susijusius asmens duomenis. Pareiškėjų pateikti asmens duomenys (už projektą atsakingo asmens vardas ir pavardė, pareigos, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, projekto partnerio kontaktinio asmens vardas, pavardė, pareigos, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, projekto komandos narių vardas, pavardė, pareigos, atsakomybių vykdymui aktuali patirtis ir turimos kompetencijos) yra tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva Nr. 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą. Asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas 2016/679) 6 straipsnio 1 dalies punktas. Asmens duomenys tvarkomi sudarant netinkamų finansuoti, potencialiai tinkamų finansuoti ir (ar) rezervinių pareiškėjų sąrašus, sprendimui dėl finansavimo skyrimo priimti ir lėšoms išmokėti, finansavimo panaudojimo kontrolei atlikti, sprendimams dėl skirto finansavimo grąžinimo, dalinio grąžinimo priimti ir finansų apskaitai. Pareiškėjų nurodytų Aprašo 49.1 ir 49.2 papunkčiuose asmens duomenys Agentūroje tvarkomi ir saugomi 10 metų nuo paskutinio dokumento pagal Aprašą gavimo datos. Pareiškėjų nurodytų Aprašo 49.3 papunktyje asmens duomenys Agentūroje tvarkomi ir saugomi 1 metus nuo paskutinio dokumento pagal Aprašą gavimo datos.
Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui skatinti viešojo
sektoriaus subjektuose, skyrimo ir administravimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Paraiškos dėl subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui skatinti viešojo sektoriaus subjektuose, skyrimo forma)
PARAIŠKA
DĖL SUBSIDIJŲ, SKIRTŲ „GOVTECH“ SPRENDIMŲ DIEGIMUI SKATINTI VIEŠOJO SEKTORIAUS SUBJEKTUOSE, SKYRIMO
_________
(data)
1. Informacija apie paraišką
Paraiškos pildymo data |
|
Kvietimo numeris |
|
Projekto veikla, kuriai prašoma subsidija |
Nurodyti, kuriai iš Subsidijos skatinti „GovTech“ sprendimų diegimą viešojo sektoriaus subjektuose aprašo (toliau – Aprašas) 5 punkto veiklų prašoma subsidija. |
Prašoma subsidijos suma |
Nurodyti prašomos subsidijos dydį (Eur) |
2. Informacija apie pareiškėją ir partnerį
2.1. Pareiškėjas |
|
Juridinio asmens pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
Juridinio asmens buveinės adresas |
|
Juridinio asmens banko sąskaitos numeris |
|
Už projektą atsakingo asmens vardas ir pavardė, pareigos, tel. numeris, el. pašto adresas |
|
2.2. Projekto partneris (neprivaloma) |
|
Juridinio asmens pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
Kontaktinio asmens vardas ir pavardė, pareigos, tel. numeris, el. pašto adresas |
3. Informacija apie projektą
3.1. Projekto pavadinimas |
Įrašyti projekto pavadinimą |
3.2. Projekto metu sprendžiamos problemos aprašymas |
Trumpai (iki 200 žodžių) aprašyti esamą situaciją ir problemą, kurią norima išspręsti, kokias tikslines grupes ji paliečia. |
3.3. Projekto tikslas |
Trumpai (iki 50 žodžių) aprašyti, ką siekiama įgyvendinti projekto metu, kaip projekto metu bus sprendžiama problema ar jos konkreti dalis. |
3.4. Problemos ryšys su tiesioginėmis pareiškėjo funkcijoms |
Nurodyti kaip problema yra susijusi su pareiškėjo tiesioginėmis funkcijomis. Funkcijos turi būti numatytos ir patvirtintos atitinkamame pareiškėjo veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose. |
3.5. Problemos aktualumas |
Nurodyti problemos aktualumą ir mastą, nurodyti ar iššūkis yra įtrauktas į vidinius institucijos arba sektorinius, regioninius ar nacionalinius strateginio planavimo dokumentus, ar sukurtas sprendimas gali būti pritaikomas kitose organizacijose Lietuvoje ir užsienyje. |
3.6. Problemai spręsti reikalingas skaitmeninis sprendimas |
Aprašyti funkcijas, kurias turėtų atlikti sprendimas (projekto įgyvendinimo laikotarpiu); nurodyti ar tokį, arba panašų, sprendimą jau galima nusipirkti rinkoje Lietuvoje arba užsienyje, ar panašus sprendimas naudojamas pareiškėjo institucijoje arba kitose institucijose. Pateikti argumentus, kodėl tokiam sprendimui reikalingas inovatyvus pirkimas. |
3.7. Laukiamas rezultatas (pokytis, kurį norima pasiekti) |
Aprašykite laukiamą pokytį po projekto įgyvendinimo ir kaip projekto įgyvendinimas paveiks sprendžiamą problemą. |
3.8. Rezultatų tęstinumas |
Aprašyti, kaip projekto rezultatai bus panaudoti pasibaigus projektui. |
4. Informacija apie projekto įgyvendinimą
4.1. Projekto įgyvendinimo komanda
Nurodyti asmenis, kurie bus atsakingi už projekto įgyvendinimą
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos institucijoje |
Atsakomybės projekte |
Vykdomi projekto darbai |
Atsakomybių vykdymui aktuali patirtis ir turimos kompetencijos |
4.2. Projekto darbų aprašymas ir kalendorinis planas
Aprašyti numatomą užduočių seką, reikalingą įgyvendinti projektą
Eilės Nr. |
Užduoties pavadinimas |
Aprašymas |
Pradžia |
Pabaiga |
4.3. Projekto biudžetas ir išlaidų pasiskirstymas tarp projekto vykdytojų
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto biudžetas (Eur) |
Prašoma paramos suma (Eur) |
Nuosavas indėlis (Eur) |
4.4. Rizikų valdymas
Įvertinti rizikas ir aprašyti, kaip jos bus suvaldytos, nurodyti atsakingus asmenis
Rizikos pavadinimas |
Tikimybė |
Poveikis |
Rizikos valdymo priemonės / veiksmai |
Atsakingi asmenys |
4.5. Ar projektas ir projekto veiklos yra finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, taip pat kurioms apmokėti skyrus Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas būtų sumokėta daugiau nei vieną kartą? (Pažymėti teisingą variantą)
☐Yra finansuotos ar finansuojamos ☐ Nėra finansuotos ar finansuojamos
4.6. Ar pareiškėjas ar partneris nenaudos paraiškoje aprašytos „GovTech“ bandomosios versijos ar „GovTech“ sprendimo testavimo komerciniais tikslais ir iš jo negaus pajamų? (Pažymėti teisingą variantą)
☐ Naudos ☐ Nenaudos
Informacija apie asmens duomenų tvarkymą
Remiantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR) 13 straipsniu. duomenų subjektas, iš kurio renkami asmens duomenys, duomenų gavimo metu turi būti informuojamas apie tai kaip bus tvarkomi jo duomenys. (Pažymėti susipažinus)
Žinau, kad:
☐finansavimo paraiškoje pateikti ir kiti būtini duomenys finansavimui apskaičiuoti ir gauti gali būti tvarkomi finansavimo administravimo tikslais;
☐asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas 2016/679) 6 straipsnio 1 dalies c punktas ir Aprašas;
☐pareiškėjų nurodytų Aprašo 49.1 ir 49.2 papunkčiuose asmens duomenys Agentūroje tvarkomi ir saugomi 10 metų nuo paskutinio dokumento pagal Aprašą gavimo datos. Pareiškėjų nurodytų Aprašo 49.3 papunktyje asmens duomenys Agentūroje tvarkomi ir saugomi 1 metus nuo paskutinio dokumento pagal Aprašą gavimo datos;
☐asmens duomenų tvarkymo tikslas – netinkamų finansuoti, potencialiai tinkamų finansuoti ir (ar) rezervinių pareiškėjų sąrašų sudarymas, sprendimui dėl finansavimo skyrimo priimti ir lėšoms išmokėti, finansavimo panaudojimo kontrolei atlikti, sprendimams dėl skirto finansavimo grąžinimo, dalinio grąžinimo priimti ir finansų apskaitai. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka.
Esu susipažinęs su:
☐informacija, kad Aprašo nuostatas įgyvendinanti Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, juridinio asmens kodas 188621919, buveinės adresas: Gedimino pr. 38, LT-01104 Vilnius, tel. 8 706 64 845, el. paštas kanc@eimin.lt. ir Inovacijų agentūra, juridinio asmens kodas 125447177, buveinės adresas: Juozo Balčikonio g. 3, LT-08247 Vilnius, tel. 8 620 75 756, el. paštas info@inovacijuagentura.lt, yra duomenų valdytojos. Inovacijų agentūra dėl Apraše numatytų funkcijų atlikimo, taip pat siekdama įgyvendinti šiame Aprašo priede nustatytą asmens duomenų tvarkymo tikslą atrankinių patikrų metu tikrindama nurodytos pareiškėjo informacijos tikrumą, tvarko asmens duomenis (paraišką pateikusio asmens vardas ir pavardė, pareigos, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, paslaugų suteikimo data);
☐informacija, kad Inovacijų agentūra, siekdama įgyvendinti asmens duomenų tvarkymo tikslą, asmens duomenis teiks Ekonomikos ir inovacijų ministerijai;
☐Ekonomikos ir inovacijos ministerijos interneto svetainės https://eimin.lrv.lt/ skiltyje „Asmens duomenų apsauga“ ir Agentūros interneto svetainės www.inovacijuagentura.lt skiltyje „Asmens duomenų apsauga“ skelbiama informacija ir man yra aiškus jų turinys;
☐savo (pareiškėjo, kuriam atstovauju), kaip duomenų subjekto, teisėmis, įtvirtintomis Reglamente (ES) 2016/679:
- teise žinoti (būti informuotam) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
- teise susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis;
- teise reikalauti ištaisyti asmens duomenis;
- teise reikalauti ištrinti asmens duomenis („teisė būti pamirštam“);
- teise apriboti asmens duomenų tvarkymą;
- teise pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai ar teismui, jei manau (manysiu), kad mano asmens duomenys paraiškos vertinimo metu tvarkomi pažeidžiant Reglamento (ES) 2016/679 nuostatas;
☐informacija, kad Ekonomikos ir inovacijų ministerija ir Inovacijų agentūra, laikydamosi Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimų, turi teisę teikti tvarkomus asmens duomenis ir jais keistis su Lietuvos Respublikos valstybės institucijomis, kurios tvarko asmens duomenis, reikalingus pareiškėjo tinkamumui pagal Aprašą įvertinti, pareiškėjo pateiktų duomenų teisingumui patikrinti, finansavimui skirti ir mokėti, paskirtų lėšų panaudojimo kontrolei vykdyti.
Sutinku, kad:
☐nurodęs neteisingą, neišsamią ar netikslią informaciją (duomenis) ir jos pagrindu gavęs finansavimą, pareiškėjas privalo grąžinti visą nepagrįstai ir (ar) neteisėtai gautą finansavimą su palūkanomis, kaip nustatyta 2015 m. liepos 13 d. Tarybos reglamente (ES) 2015/1589, nustatančiame išsamias Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 108 straipsnio taikymo taisykles;
☐Apraše nustatyta tvarka nustačius, kad finansavimas suteiktas Apraše nustatytų reikalavimų neatitinkančiam pareiškėjui, nepagrįstai ir (ar) neteisėtai gautas finansavimas ar jos dalis bus susigrąžinta Apraše nustatyta tvarka;
☐pareiškėjas, kuriam skirtas finansavimas, visus dokumentus, reikalingus patikroms ir (ar) auditui atlikti, teikia neatlygintinai.
Duomenų apsaugos pareigūnas
duomenu.apsauga@lvpa.lt (duomenų valdytojos Inovacijų agentūros duomenų apsaugos pareigūno el. pašto adresas);
dap@eimin.lt (duomenų valdytojos Ekonomikos ir inovacijų ministerijos duomenų apsaugos pareigūno el. pašto adresas.
___________________________ _________________________________
(vardas ir pavardė) (pareigos)
_______________________________
Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui
skatinti viešojo sektoriaus subjektuose, skyrimo ir
administravimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Paraiškos pirminio vertinimo lentelės forma)
PARAIŠKOS PIRMINIO VERTINIMO LENTELĖ
________________
(pildymo data)
Paraiškos registracijos Nr. ............................................................................................................
Projekto vykdytojas ............................................................................................................
Projekto pavadinimas ............................................................................................................
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Įverčio reikšmė |
Komentaras |
1. |
Paraiška pateikta laikantis kvietime nurodyto termino. |
☐ Taip ☐ Ne |
|
2. |
Paraiška atitinka Subsidijų skatinti „GovTech“ sprendimų diegimą viešojo sektoriaus subjektuose aprašo (toliau – Aprašas) 1 priede nustatytą formą ir paraiškoje pateikta visa prašoma informacija ir duomenys, pateikti visi paraiškos priedai |
☐ Taip ☐ Ne |
|
3. |
Paraiška pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu arba kitomis elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą |
☐ Taip ☐ Ne |
|
4. |
Pareiškėjas ir partneris, jei toks Projekte yra, atitinka Aprašo II skyriuje nustatytus reikalavimus |
☐ Taip ☐ Ne |
|
5. |
Veikla, kuriai prašoma subsidija, atitinka Aprašo 5 punkte nurodytą veiklą |
☐ Taip ☐ Ne |
|
6. |
Išlaidos, nurodytos subsidijai gauti teikiamuose dokumentuose, atitinka Aprašo 24 punkte nustatytas tinkamas finansuoti išlaidas |
☐ Taip ☐ Ne |
|
7. |
Projekte aprašytai problemai spręsti yra reikalingas skaitmeninis sprendimas |
☐ Taip ☐ Ne |
|
8. |
Pareiškėjas ar partneris nenaudos paraiškoje aprašyto skaitmeninio sprendimo komerciniais tikslais ir iš jo negaus pajamų |
☐ Taip ☐ Ne |
|
9. |
Paraiškoje aprašytas skaitmeninis sprendimas turi būti naudojamas tiesioginėms pareiškėjo ir partnerio (-ių) funkcijoms atlikti. Funkcijos turi būti numatytos ir patvirtintos atitinkamame pareiškėjo bei partnerio (-ių) veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose |
☐ Taip ☐ Ne |
Pareiškėjas paraiškos vertinimo metu nebandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtaką viešosios įstaigos Inovacijų agentūros darbuotojams ir (ar) atrankai pasitelktiems tretiesiems asmenims.
☐ |
Taip, nebandė |
|
☐ |
Ne, bandė |
VERTINIMO IŠVADA
☐ |
Paraiška atitinka bendruosius Aprašo reikalavimus |
Teikti paraišką tolimesniam vertinimui |
☐ |
Trūksta informacijos atlikti bendrųjų reikalavimų vertinimą |
Prašyti paraišką patikslinti |
☐ |
Atmesti paraišką |
Neteikti paraiškos tolimesniam vertinimui |
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad atlikdamas savo pareigas susijusias su paraiškos vertinimu nepatekau į interesų konfliktą ir buvau objektyvus bei nešališkas, taip pat pasižadu saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais bei tvarka naudoti man patikėtą ir (ar) žinomą konfidencialią informaciją, kuri man tapo žinoma paraiškos vertinimo metu.
Vertintojas
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
_________________________________
Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui
skatinti viešojo sektoriaus subjektuose, skyrimo ir
administravimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Projektų naudos ir kokybės vertinimo lentelės forma)
PROJEKTŲ NAUDOS IR KOKYBĖS VERTINIMO LENTELĖ
________________
(pildymo data)
Nr. |
Paraiškos vertinimo kriterijaus (toliau – kriterijus) pavadinimas |
Kriterijaus vertinimo aspektai klausimų forma |
Galimos įverčių reikšmės |
Didžiausias galimas kriterijaus balas |
Minimali privaloma surinktų balų suma iš atitinkamo kriterijaus, kai finansuojama Subsidijų skatinti „GovTech“ sprendimų diegimą viešojo sektoriaus subjektuose skyrimo ir administravimo tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) 5.1 veikla |
Minimali privaloma surinktų balų suma iš atitinkamo kriterijaus, kai finansuojama Aprašo 5.2 veikla |
1. |
Projekto problema ir apimtis |
Ar atlikta ir pateikta projekto problemos analizė, kuri kiekybiškai ir/arba kokybiškai pagrįstų problemos aktualumą? |
1 |
5 |
2 |
2 |
Ar atlikta projekto problemos analizė yra įvairiapusiška, apimanti įvairių suinteresuotų šalių, tarp jų ir būsimo sprendimo vartotųjų, poreikius? |
1 |
|||||
Ar laukiamas pokytis turi tiesioginį ryšį su nurodyta problema? |
2 |
|||||
Ar nurodyti kiekybiniai ar kokybiniai rodikliai, kuriuos norima pagerinti? |
1 |
|||||
2. |
Projekto poreikis |
Ar paraiškoje aprašyta problema yra įtraukta į vidinius institucijos planavimo dokumentus? |
1 |
8 |
3 |
3 |
Ar paraiškoje aprašyta problema yra įtraukta į sektorinius, regioninius ar nacionalinius strateginio planavimo dokumentus? |
1 |
|||||
Ar pateikta problema yra aktuali kitose Lietuvos viešojo sektoriaus institucijose, o jam sukurtas sprendimas galėtų būti pritaikytas joms universaliai? |
3 |
|||||
Ar pateikta problema yra aktuali kitoms užsienio šalių viešojo sektoriaus institucijoms, o sukurtas sprendimas galėtų būti pritaikytas joms universaliai? |
3 |
|||||
3. |
Projekto nauda |
Ar sukurtas skaitmeninis sprendimas pagerins institucijos veiklos kokybę? |
2 |
6 |
2 |
2 |
Ar sukurtas skaitmeninis sprendimas didins institucijos efektyvumą ir/ar veiksmingumą? |
2 |
|||||
Ar sukurtas skaitmeninis sprendimas didins visuomenės įsitraukimą į sprendimų priėmimą ir/ar viešojo sektoriaus paslaugų kūrimą? |
2 |
|||||
4. |
Projekto naujumas |
Ar reikalingas skaitmeninis sprendimas, kuris yra naujas pareiškėjui instituciniu lygmeniu? |
1 |
9 |
3 |
1 |
Ar reikalingas skaitmeninis sprendimas, kuris yra naujas Lietuvos viešojo sektoriaus subjektų tarpe? |
2 |
|||||
Ar reikalingas skaitmeninis sprendimas, kuris yra naujas užsienio šalių viešojo sektoriaus subjektų tarpe? |
3 |
|||||
Ar reikalingas sprendimas, kuris yra naujas pasauliniu lygmeniu? |
3 |
|||||
5. |
Projekto įgyvendinimas |
Ar pasiūlyto projekto apimtis atitinka numatytus projekto vystymo terminus? |
2 |
12 |
7 |
5 |
Ar projektui pagrįstai reikalingas inovatyvus pirkimas? |
4 |
|||||
Ar įvertintos galimos projekto rizikos ir numatyta rizikų valdymo strategija? |
1 |
|||||
Ar projekto komandoje yra asmuo, kuris bus atsakingas už projekto temos turinį? |
1 |
|||||
Ar projekto komandoje yra asmuo, kuris bus atsakingas už informacines technologijas? |
1 |
|||||
Ar projekto komandoje yra asmuo, kuris bus atsakingas už viešojo pirkimo įgyvendinimą? |
1 |
|||||
Ar suplanuota kaip projekto rezultatai bus panaudojami po projekto pabaigos? |
2 |
|||||
6. |
Projekto partneris (-iai) ir finansinis indėlis |
Ar projektas turi projekto partnerį? |
1 |
5 |
0 |
0 |
Ar prie projekto vykdymo pareiškėjas ir/ar partneris(-iai) prisideda finansiškai nuo 10 proc. iki 50 proc. projekto biudžeto? |
2 |
|||||
Ar prie projekto vykdymo pareiškėjas ir/ar partneris(-iai) prisideda finansiškai daugiau negu 50 proc. projekto biudžeto? |
2 |
|||||
BENDRA BALŲ SUMA |
45 |
|
17 |
13 |
_______________________________________
Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui
skatinti viešojo sektoriaus subjektuose,
skyrimo ir administravimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Paraiškos vertinimo anketos forma)
PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
________________
(pildymo data)
Kvietimo Nr. .....................................................................................................................................
Projekto pavadinimas .........................................................................................................................
Paraiškos Nr. .....................................................................................................................................
Pareiškėjas ..........................................................................................................................................
Projekto partneris (nebūtina) ..............................................................................................................
I. PROJEKTO VERTINIMAS
Eilės Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo balas |
Komentarai (būtinas detalus įvertinimo paaiškinimas) |
1. |
Projekto problema ir apimtis |
||
2. |
Projekto poreikis |
||
3. |
Projekto nauda |
||
4. |
Projekto naujumas |
||
5. |
Projekto įgyvendinimas |
||
6. |
Projekto partneris (-iai) ir jo (-ų) finansinis indėlis |
||
BENDRA BALŲ SUMA |
II. BENDROSIOS PASTABOS APIE PROJEKTĄ
III. AGENTŪROS IŠVADA apie projekto finansavimą (pažymėti tinkamą teiginį)
☐ PROJEKTĄ SIŪLOME FINANSUOTI
☐ PROJEKTO NESIŪLOME FINANSUOTI
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad atlikdamas savo pareigas susijusias su paraiškos vertinimu nepatekau į interesų konfliktą ir buvau objektyvus bei nešališkas, taip pat pasižadu saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais bei tvarka naudoti man patikėtą ir (ar) žinomą konfidencialią informaciją, kuri man tapo žinoma paraiškos vertinimo metu.
Vertintojas
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
________________________________
Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui
skatinti viešojo sektoriaus subjektuose, skyrimo ir
administravimo tvarkos aprašo
5 priedas
(Projekto finansinės ataskaitos forma)
PROJEKTO FINANSINĖ ATASKAITA
________________
(pildymo data)
Projekto vykdytojas (projekto partneris) (institucijos pavadinimas) |
|
|||||||
Projekto pavadinimas (santrumpa) |
|
|||||||
Finansavimo skyrimo sutarties data ir numeris |
|
|||||||
Faktinės išlaidos |
||||||||
Eil Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Išlaidas įrodantis buh. apskaitos dokumentas, jo data ir Nr. |
Mokėjimo dokumento data ir Nr. |
Suma, Eur |
Gavėjas (paslaugų tiekėjas, darbuotojas ir pan.) |
|||
Bendra suma |
Subsidijos lėšos |
|||||||
Eur |
Finansa-vimo intensy-vumas, proc. |
|||||||
Išlaidos projekto vykdymui |
||||||||
1. |
1.1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
Iš viso: |
|
|
|
|
||||
Gautas faktinis finansavimas, Eur: |
|
|
|
|
||||
Prašoma suma, Eur: |
|
|
|
|
||||
PRIDEDAMA:
1. Išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijos (įsakymai, potvarkiai, sutartys, sąskaitos ir pan.).
2. Mokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijos (mokėjimo dokumentai, banko išrašai ir pan.)
Institucijos atstovas |
|
|
|
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Vyriausiasis buhalteris |
|
|
|
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Parengė Vardas, pavardė, tel., el. p.
____________________________
Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui
skatinti viešojo sektoriaus subjektuose, skyrimo ir
administravimo tvarkos aprašo
6 priedas
(Dalykinės projekto ataskaitos forma)
DALYKINĖ PROJEKTO ATASKAITA
________________
(pildymo data)
Projekto vykdytojas (ir projekto partneris) (institucijos pavadinimas) |
|
Projekto pavadinimas |
|
Finansavimo skyrimo sutarties data ir numeris |
|
Projekto etapas |
|
Atsiskaitymo laikotarpis (pradžia–pabaiga) |
|
Projekto vykdytojas (projekto partneris) atsakingas projekto vykdytojas (vardas, pavardė) |
Projekto vykdytojo komandos sudėtis |
Pateikiami projekto vykdytojai, nurodant institucijų pavadinimus, vardus ir pavardes. |
Projekto etapo darbai |
Glaustai (iki 300 žodžių) pateikiami svarbiausi projekto etapo darbai ir rezultatai, įvertinamas jų kiekybinis ir/ar kokybinis poveikis, nurodomi darbai, kurie buvo planuoti, bet neatlikti (jeigu tokie buvo) ir neatlikimo priežastys, detalizuojamos problemos, su kuriomis buvo susidurta įgyvendinant etapą. |
Projekto tęstinumas |
Pateikiamos tolimesnės planuojamos su projektu susijusios veiklos. |
Parengė Vardas, pavardė, tel., el. p.
_________________________________
Subsidijų, skirtų „GovTech“ sprendimų diegimui
skatinti viešojo sektoriaus subjektuose, skyrimo ir
administravimo tvarkos aprašo
7 priedas
(Sutarties dėl valstybės biudžeto lėšų pervedimo ir naudojimo forma)
Sutartis dėl valstybės biudžeto lėšų pervedimo ir naudojimo Nr. [...] |
2023-[..]-[..], Vilnius |
Agentūra: |
Projekto vykdytojas: |
|
Inovacijų agentūra J. a. kodas 125447177 Juozo Balčikonio g. 3, LT-08247 Vilnius Tel. +370 620 75756 El. paštas info@inovacijuagentura.lt Sąskaitos Nr. LT587044060007658853 SEB AB, banko kodas 70440 |
Pavadinimas J. a. kodas Adresas Tel. El. paštas Sąskaitos Nr.
|
|
|
||
Sutarties sudarymo pagrindas: |
2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonė Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“; 2023 m. Ekonomikos konkurencingumo didinimo programos (programos kodas – 05-001) detaliąją sąmatą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos kanclerio 2023 m. sausio 5 d. potvarkiu Nr. 146-52; Subsidijų skatinti „GovTech“ sprendimų diegimą viešojo sektoriaus subjektuose skyrimo ir administravimo tvarkos aprašą (toliau – Aprašas). |
|
Projekto pavadinimas, paraiškos pateikimo data |
[nurodomas projekto pavadinimas] (toliau – Projektas), data |
|
Skiriamos lėšos |
[...] Eur (suma eurų, 00 centų) |
|
Sutarties galiojimas |
Ši sutartis įsigalioja ją pasirašius šalims ir galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, kurie turi būti įvykdyti ne vėliau nei iki 2024 m. sausio 10 d., jei šioje Sutartyje ar Apraše nenustatyta kitaip. |
|
1. Sutarties objektas |
Remiamos projekto veiklos pagal Aprašo 5.1. arba 5.2. papunktį skirtų lėšų apmokėjimas ir šios Aprašo ir Sutarties pagrindu Sutarties šalių prisiimami įsipareigojimai. |
||
2. Agentūros teisės ir pareigos |
2.1. Agentūra įsipareigoja: 2.1.1. nedelsiant, bet ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo dienos Sutartyje nustatyta tvarka, raštu informuoti Projekto vykdytoją apie Agentūros priimtą sprendimą dėl skiriamų lėšų sumažinimo, Sutarties nutraukimo, ir (ar) reikalavimo grąžinti lėšas; 2.1.2. įvykdyti kitus Apraše numatytus Agentūros įsipareigojimus. 2.2. Agentūra turi teisę prašyti Projekto vykdytojo pateikti visą turimą informaciją ir (ar) dokumentus, susijusius su Projekto vykdymu ir įgyvendinimu, jei pateiktos informacijos apie Projekto vykdytojo vykdytas ir įgyvendintas veiklas, pasiektus rezultatus ir (ar) patirtas išlaidas nepakanka. |
||
3. Projekto vykdytojo teisės ir pareigos |
3.1. Projekto vykdytojas įsipareigoja: 3.1.1. pagal galimybes dėti visas pastangas, kad būtų pasiekti Projekto rezultatai Aprašo, pateiktos Projekto paraiškos ir Sutarties nustatytais terminais, tvarka ir apimtimi; 3.1.2. šios Sutarties pagrindu gautas lėšas naudoti Sutarties sudarymo pagrindui ir tikslams; 3.1.3. skelbdamas ar bet kokiu kitu būdu viešindamas (pvz. straipsniuose, konferencijose, internetiniuose tinklalapiuose ir kt.) informaciją apie Projektą ir (ar) jo rezultatus aiškiai ir nedviprasmiškai nurodyti, kad Projektas įgyvendinamas gavus finansavimą iš Agentūros. 3.1.4. ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas skaičiuojamas nuo tokios informacijos pasikeitimo momento informuoti Agentūrą apie rekvizitų, kontaktinės ar bet kurios kitos šioje Sutartyje nurodytos informacijos ir (ar) duomenų pasikeitimus; 3.1.5. ne vėliau kaip iki Agentūros sprendime dėl lėšų grąžinimo nurodyto termino pabaigos besąlygiškai ir nedelsiant grąžinti Ekonomikos ir inovacijų ministerijai sprendime dėl lėšų grąžinimo nurodytą lėšų sumą, jei buvo nepatvirtinta ataskaita už Projektą, lėšos buvo naudojamos ne pagal paskirtį arba jos neišnaudotos, nepasiekti arba iš dalies pasiekti Projekto rezultatai; 3.1.6. laiku ir tinkamai atsiskaityti pagal Aprašo ir sutarties reikalavimus, Apraše ir šioje sutartyje nurodytais terminais, dydžiais ir tvarka; 3.1.7. įvykdyti kitus Apraše numatytus Projekto vykdytojo įsipareigojimus. |
||
4. Lėšų išmokėjimo ir atsiskaitymo tvarka |
4.1. Projekto įgyvendinimui skirtos lėšos yra pervedamos į Projekto vykdytojo banko sąskaitą, nurodytą paraiškoje, Aprašo VIII skyriuje numatyta tvarka. 4.2. Projekto vykdytojas už Projekto rezultatus atsiskaito pateikdamas: 4.2.1. finansinę ataskaitą, kurioje atsiskaito už avanso panaudojimą ir pagal išlaidų kategorijas nurodo Projekto įgyvendinimo laikotarpiu patirtas išlaidas ir pateikia jų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentus. Finansinė ataskaita teikiama ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 1 d. Projekto vykdytojas ir projekto partneris (-iai) atsiskaito Agentūrai teikdamas finansinę ataskaitą, kurioje pagal tinkamų išlaidų kategorijas nurodo einamaisiais metais patirtas išlaidas. Jei projektas baigiasi gruodžio 31 d., projekto vykdytojas ir projekto partneris (-iai) iki gruodžio 1 d. pateikia finansinę ataskaitą nurodydamas gruodžio mėnesio priskaičiuotas, bet neapmokėtas išlaidas, ir išlaidas pagrindžiančius dokumentus. Išlaidų apmokėjimą pagrindžiančius dokumentus Projekto vykdytojas pateikia kitų metų sausio 5 d.; Finansinė ataskaita teikiama pagal nustatytą formą, kuri pateikiama Sutarties 1 Priede. 4.2.2. dalykines ataskaitas, kuriose pateikiama informacija apie planuotų uždavinių įgyvendinimą ir rezultatus, nurodomos problemos, su kuriomis susidurta etapo vykdymo metu, įvertinama gautų rezultatų reikšmė, aprašomas planuojamas gautų rezultatų panaudojimas ateityje, pateikiamos pagrindinės išvados. Dalykinės ataskaitos rengiamos pagal Sutarties 2 Priede pateiktą formą. Šios ataskaitos yra teikiamos tokia tvarka: 4.2.2.1. dalykinė ataskaita apie vykdytą viešąjį pirkimą (toliau – Pirmoji dalykinė ataskaita) teikiama ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo viešojo pirkimo įgyvendinimo pabaigos; 4.2.2.2. dalykinė ataskaita apie „GovTech“ sprendimo sukūrimą ar testavimą (toliau – Antroji dalykinė ataskaita) teikiama ne vėliau negu per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Projekto pabaigos. 4.2.3. išlaidų tinkamumą pagrindžiančius dokumentus (mokėjimų nurodymus, sąskaitas faktūras, kitus Agentūrai priimtinus dokumentus) ir projekto įgyvendinimą patvirtinančius dokumentus (įskaitant, bet neapsiribojant leidimus (jei tokie reikalingi), sutartis, ataskaitas, aktus, kitus dokumentus). Skirtų lėšų naudojimas turi būti pagrįstas pirminiais dokumentais, turinčiais juridinę galią ir patvirtinančiais išlaidų tikslingumą, lėšas naudojant Aprašo IV skyriuje numatytomis sąlygomis su Projekto įgyvendinimu tiesiogiai susijusioms išlaidoms pagrįsti. Agentūrai pareikalavus nedelsiant, bet ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas nuo tokio pareikalavimo gavimo dienos, pateikti šių dokumentų teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas kopijas. Šie dokumentai teikiami el. paštu […]. Projekto vykdytojui pateikus finansinę ataskaitą kitais, nei nurodyta, el. pašto adresais bus laikoma, kad dokumentai nepateikti. 4.3. Tuo atveju, jei ataskaitų vertinimo metu kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, Agentūra turi teisę paprašyti Projekto vykdytojos papildyti ar patikslinti ataskaitoje pateiktus išlaidas pagrindžiančius dokumentus ir nustatyti protingą terminą, kuris negali būti trumpesnis, nei 3 (trys) darbo dienos, šiuos duomenis pateikti. 4.4. Jei Projekto vykdytojas per Sutartyje nurodytą terminą nepateikia atsiskaitymo dokumentų ir dėl ne laiku pateiktų dokumentų neinformuoja Agentūros, Agentūra apie tai primena raštu (priminimas raštu laikomas raginimo/priminimo išsiuntimas Projekto vykdytojui jo Sutartyje nurodytu el. paštu). Jeigu Projekto vykdytojas ir po priminimo per Agentūros nustatytą protingą terminą, kuris negali būti trumpesnis, nei 3 (trys) darbo dienos, nepateikia atsiskaitymo dokumentų, Agentūra turi teisę nutraukti Sutartį ir reikalauti grąžinti Ekonomikos ir inovacijų ministerijos pervestas lėšas. Jei Projekto vykdytojas nustatytu terminu nepateikia trūkstamų išlaidas pagrindžiančių dokumentų tos išlaidos yra pripažįstamos netinkamomis finansuoti. 4.5. Patvirtinus dalykines ir finansinę ataskaitą, šalys laikomos įvykdžiusios savo įsipareigojimus. Nepatvirtinus ataskaitos ir Aprašo IX skyriuje numatyta tvarka priėmus sprendimą dėl netinkamų finansuoti ir (ar) nepagrįstai panaudotų lėšų Projekto vykdytojo nedelsiant ir besąlygiškai, bet ne vėliau nei per Agentūros atskirame pranešime nurodytą terminą ir tvarka grąžinama netinkamomis ar nepagrįstomis finansuoti pripažintas lėšas Ekonomikos ir inovacijų ministerijai Aprašo IX skyriuje numatyta tvarka. 4.6. Jei buvo nepatvirtinta pirmoji, antroji dalykinės ar finansinė ataskaita už Projektą, nustatoma, kad lėšos buvo naudojamos ne pagal tikslinę Aprašo VI Skyriuje ir šioje Sutartyje nurodytą paskirtį arba jos neišnaudotos, nepasiekti arba iš dalies pasiekti Projekto rezultatai, Projekto vykdytojas gavo lėšas avansu ir jų nepanaudojo, Agentūra inicijuoja išmokėtų Projektui įgyvendinti skirtų lėšų grąžinimą Aprašo IX skyriuje numatyta tvarka ir terminais. |
||
5. Sutarties keitimas/papildymas |
5.1. Ši Sutartis gali būti keičiama tik šalių rašytiniu susitarimu. Galimi šios Sutarties ir (ar) jos priedų (jei tokie sudaryti), kurie yra neatsiejamos Sutarties dalys, pakeitimai ir papildymai, kurie įsigalioja tik tada, kai jie patvirtinti raštu ir tinkamai pasirašyti šalių įgaliotų asmenų. 5.2. Nesant šioje Sutartyje nustatyta tvarka sudarytų Sutarties pakeitimų ar papildymų, Sutartis vykdoma ta apimtimi, kuri šalių sulygta jos sudarymo momentu ir bet koks nukrypimas nuo Sutarties sąlygų ar prisiimtų įsipareigojimų, be šalių susitarimo įforminto Sutarties 5.1. p. nustatyta tvarka, laikytinas esminiu Sutarties pažeidimu, dėl kurio kaltoji šalis besąlygiškai prisiima visas neigiamas tokio veikimo pasekmes. |
||
6. Sutarties nutraukimas |
6.1. Bendru rašytiniu Sutarties šalių susitarimu; 6.2. Šalies rašytiniu reikalavimu, jei kita šalis nevykdo ar netinkamai vykdo šioje Sutartyje nustatytus įsipareigojimus, apie tai raštu informuojant Sutarties nevykdančią šalį ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų iki numatomo Sutarties nutraukimo; 6.3. Vienašaliu Agentūros sprendimu nuo pranešimo gavimo pas kitą sutarties šalį gavimo dienos, jei šioje sutartyje nenumatyta kitaip: 6.3.1. sutarties 4.6-4.8 p., 11.1. p. nurodytais atvejais ir pagrindais; 6.3.2. nevykdomos ar pažeidžiamos Aprašo IV skyriuje nurodytos finansavimo sąlygos ar nustatoma, kad Projekto vykdytojas pažeidė Sutartį; 6.3.3. Projekto vykdytojas yra restruktūrizuojamas, bankrutuojantis ar likviduojamas ir tai turi neigiamos įtakos Sutartinių įsipareigojimų vykdymui; 6.3.4 iš esmės pablogėja valstybės ekonominė ir finansinė būklė ir (ar) sumažinamas, nutraukiamas Sutarties sudarymo pagrindui Agentūrai skirtas finansavimas. Nutraukus Sutartį šiuo pagrindu Agentūra neatlygina Projekto vykdytojui nei tiesioginių, nei netiesioginių nuostolių; 6.3.5. nustatomas pažeidimas dėl Lietuvos Respublikos ar Europos Sąjungos teisės aktų nustatytų reikalavimų ir sąlygų laikymosi; 6.3.6 nustatoma, kad Projekto paraiškoje pateikti Projekto vykdytojo duomenys ir (ar) patvirtinimai yra neteisingi ir per Agentūros nurodytą protingą terminą, kuris negali būti trumpesnis, kaip 3 (trys) darbo dienos skaičiuojamos nuo šio termino nurodymo dienos, atitinkami trūkumai nėra pašalinami pranešime nurodytomis sąlygomis ir apimtimi; 6.3.7. Projekto vykdytojas neprašo kompensuoti išlaidų; 6.3.8. Agentūrai visiškai ar iš dalies nepatvirtinus dalykinės arba finansinės Projekto ataskaitos. Nutraukus Sutartį vienu iš šių pagrindų Projekto vykdytojas besąlygiškai per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų skaičiuojamų nuo šiame Sutarties punkte nurodytos ataskaitos nepatvirtinimo dienos grąžina Ekonomikos ir inovacijų ministerijai netinkamomis finansuoti pripažintas išlaidas; 6.3.9. vienašališkai, nuo pranešimo apie vienašalį Sutarties nutraukimą išsiuntimo kitai šios Sutarties šaliai dienos, kuris siunčiamas šioje Sutartyje nustatyta tvarka, nutraukti šią Sutartį nesilaikant įspėjimo apie Sutarties nutraukimą terminų, jei Agentūroje gaunama informacija, kad Projekto vykdytojas atsisako vykdyti pasirašytą Sutartį. Laikoma, kad šiuo atveju Sutartis yra nutraukta nuo pranešimo apie Sutarties nutraukimą išsiuntimo kitai Sutarties šaliai iš Agentūros dienos. Nutraukiant Sutartį šiuo pagrindu Projekto vykdytojas nedelsiant, bet ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas nuo tokio pranešimo išsiuntimo dienos, besąlygiškai grąžina Ekonomikos ir inovacijų ministerijai visas Ekonomikos ir inovacijų ministerijos jam pagal Sutartį skirtas ir išmokėtas lėšas; 6.3.10. Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.217 straipsnyje ir (ar) šioje Sutartyje numatytais pagrindais esant esminiam Sutarties pažeidimui, ir (ar) kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais pagrindais. |
||
7. Atsakomybė |
7.1. Už lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį bei įsipareigojimų pagal šią Sutartį įvykdymą atsako Projekto vykdytojas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 7.2. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų panaudojimo tikslingumą, buhalterinės apskaitos tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka atsako Projekto vykdytojas Lietuvos Respublikos įstatymų ir poįstatyminių teisės aktų nustatyta tvarka. |
||
8. Ginčų sprendimas |
Institucija Agentūros sprendimus ar veiksmus (neveikimą) gali apskųsti Lietuvos administracinių ginčų komisijai arba Vilniaus apygardos administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka. |
||
9. Keitimasis informacija |
9.1. Atsiradus nuo šios Sutarties šalių nepriklausančių aplinkybių, kurios Sutarties šalims trukdo vykdyti šią Sutartį, šalys privalo nedelsdamos, bet ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas nuo tokių aplinkybių sužinojimo momento, apie tai informuoti viena kitą. 9.2. Visa informacija, įspėjimai ar pranešimai, susiję su šia Sutartimi, privalo būti raštiški ir turi būti siunčiami elektroniniu paštu, registruotu laišku ar kurjeriniu paštu (su patvirtinimu apie įteikimą) arba įteikiami pasirašytinai Sutarties rekvizituose nurodytais adresais. Pranešimai kitai Sutarties šaliai, išsiųsti elektroniniu paštu, yra laikomi gautais jų išsiuntimo dieną arba kitą darbo dieną, jeigu išsiuntimo diena buvo ne Agentūros darbo diena arba jeigu elektroninis laiškas buvo išsiųstas pasibaigus Agentūros darbo valandoms (po 17 val.). Pranešimai, siųsti registruotu laišku, laikomi įteiktais ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo jų išsiuntimo dienos. |
||
10. Asmens duomenų tvarkymas |
10.1. Šalys Sutarties sudarymo ir vykdymo tikslu tvarkys viena kitai pateiktus fizinių asmenų duomenis, pvz., už Sutarties vykdymą atsakingų Šalių darbuotojų vardus ir pavardes, jų kontaktinę informaciją ir pan. (toliau – Asmens duomenys). Tvarkymo teisinis pagrindas yra Sutartis ir Agentūrai taikoma teisinė prievolė (Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 6 straipsnio 1 dalies b ir c punktai). Asmens duomenis gavusi Šalis juos tvarkys ir naudos vadovaujantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamentu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais. 10.2. Pateiktus Asmens duomenis šalys saugos tol, kol bus vykdoma Sutartis ir 10 (dešimt) metų pasibaigus Sutarčiai archyvavimo tikslu, jeigu duomenys buvo nurodyti Sutartyje. 10.3. Šalys įsipareigoja įgyvendinti tinkamas organizacines ir technines priemones, skirtas apsaugoti Asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo ir užtikrinti duomenų subjekto teisių apsaugą. 10.4. Kai šalis konkrečiai asmens duomenų tvarkymo veiklai atlikti pasitelkia duomenų tvarkytoją, sutartimi kitam duomenų tvarkytojui nustatomos tos pačios duomenų apsaugos prievolės, kaip ir prievolės, nustatytos šaliai. Kai duomenų tvarkytojas nevykdo duomenų apsaugos prievolių, atitinkama šalis išlieka visiškai atsakinga už to kito duomenų tvarkytojo prievolių vykdymą. 10.5. Šalys įsipareigoja užtikrinti, kad Asmens duomenis tvarkyti įgalioti asmenys būtų įsipareigoję užtikrinti konfidencialumą arba jiems būtų taikoma atitinkama teisės normomis nustatyta konfidencialumo prievolė. 10.6. Duomenų subjektas (tas, kurio asmens duomenis šalys tvarko) turi šias teises: 10.6.1. susipažinti su savo duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi (teisė susipažinti); 10.6.2. reikalauti ištaisyti arba, atsižvelgiant į Asmens duomenų tvarkymo tikslus papildyti asmens neišsamius Asmens duomenis (teisė ištaisyti); 10.6.3. savo duomenis sunaikinti arba sustabdyti savo duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą) (teisė sunaikinti ir teisė „būti pamirštam“); 10.6.4. reikalauti, kad Asmens duomenų valdytojas apribotų Asmens duomenų tvarkymą (teisė apriboti); 10.6.5. teisę į duomenų perkėlimą (teisė perkelti); 10.6.7. pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai. 10.7. Aukščiau nurodytomis teisėmis galima pasinaudoti kreipiantis į atitinkamą Sutarties šalį Sutarties rekvizituose nurodytais kontaktais. |
||
11. Kitos sąlygos |
11.1. Šalys neatsako už Sutarties nevykdymą ir (ar) netinkamą įvykdymą dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių. Išnykus nenugalimos jėgos aplinkybėms, šalys privalo vykdyti šios Sutarties sąlygas. Aplinkybės, kurios yra laikomos nenugalimos jėgos aplinkybėmis, nustatomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.212 straipsniu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 „Dėl atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“. Jei nenugalimos jėgos aplinkybės trunka ilgiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, bet kuri šalis turi teisę nutraukti Sutartį įspėdama apie tai kitą Sutarties šalį ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų iki Sutarties nutraukimo dienos. 11.2. Jei bet kuri Sutarties nuostata tampa ar pripažįstama visiškai ar iš dalies negaliojančia, tai neturi įtakos kitų Sutarties nuostatų galiojimui. Tokiu atveju, šalys imsis visų įmanomų priemonių, kad negaliojanti nuostata būtų pakeista kita galiojančia nuostata, kuri būtų artimiausia pakeičiamos nuostatos reikšmei ir joje įtvirtintiems šalių ketinimams. 11.3. Šalys įsipareigoja per 5 (penkias) kalendorines dienas pranešti viena kitai apie Sutarties preambulėje nurodytų juridinių adresų ir rekvizitų pasikeitimą. Šalis, laiku nepranešusi apie šių duomenų pakeitimus, negali reikšti pretenzijų dėl kitos šalies veiksmų, atliktų vadovaujantis šioje Sutartyje pateiktais duomenimis. 11.4. Šalys sulygsta, kad šios Sutarties turinys ir visa informacija, kurią šalys sužinojo Sutarties sudarymo ir jos vykdymo metu, laikytina konfidencialia. Pasirašydamos šią Sutartį šalys įsipareigoja tiek šios Sutarties galiojimo metu, tiek jai pasibaigus neatskleisti jokiam trečiajam asmeniui jokios pagal šią Sutartį šalių laikytinos konfidencialios informacijos be išankstinio rašytinio kitos šalies sutikimo. Šalys aiškiai sulygsta, kad konfidencialios informacijos apie Sutartį atskleidimu nelaikomas šios informacijos pateikimas šalių teisininkams, auditoriams, steigėjams bei asmenims, kuriems tam tikra konfidenciali informacija turi būti atskleista vykdant įstatymų reikalavimus. Apraše nustatyta kokia informacija bus skelbiama be Projekto vykdytojo sutikimo: 11.4.1. informacija apie pagal kvietimą gautas paraiškas; 11.4.2. informacija apie pareiškėjus, kuriems buvo skirtas finansavimas, ne trumpiau nei 1 (vienerius) metus nuo sprendimo dėl Subsidijos skyrimo priėmimo dienos skelbiama Agentūros interneto svetainėje. Kartu nurodomi pareiškėjo duomenys: juridinio asmens kodas, pavadinimas ir kiekvienam pareiškėjui skirto finansavimo dydis; 11.4.3. paraiškoje pateikta informacija, išskyrus informaciją, kuri negali būti atskleista teisės aktų nustatyta tvarka, Agentūros gali būti viešinama skelbiant su Aprašo įgyvendinimu susijusią informaciją. 11.5. Jei Sutartis pasirašyta ne elektroniniu ir (ar) nemobiliu parašu laikoma, kad Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną kiekvienai šaliai. Jei Sutartis Sudaryta elektroniniu ir (ar) mobiliu parašu laikoma, kad Sutartis sudaryta šalių atstovams pasirašius elektroniniu ir (ar) mobiliu parašu, taip šalims pasiliekant po šaliai skirtą Sutarties egzempliorių. Jeigu Sutartis šalių pasirašoma ne tą pačią dieną, laikoma, kad Sutartis įsigalioja tą dieną, kai ją pasirašo antroji šalis. 11.6. Sutartis yra sudaryta bei turi būti vykdoma ir aiškinama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir jai taikoma Lietuvos Respublikos teisė. 11.8. Šią Sutartį pasirašantys šalių atstovai patvirtina, kad veikia neviršydami jiems suteiktų įgalinimų, kurie jam suteikti nepažeidžiant Lietuvos Respublikos įstatymų, Projekto vykdytojo įstatų ir (ar) kitų steigimo dokumentų, Projekto vykdytojo valdymo organų sprendimų bei jais patvirtintų reglamentų ir kitų teisės aktų reikalavimų. Pasirašant šią sutartį yra išreiškiama tikroji šalių valia. |
||
12. Priedai |
12.1. Projekto finansinės ataskaitos forma; 12.2. Projekto dalykinės ataskaitos forma; 12.3. Projekto paraiška. |
||
Agentūra: Direktorė Romualda Stragienė
|
|
Projekto vykdytojas:
|
|
_______________________________ (parašas) |
|
________________________________ (parašas)
|
|
___________________________