VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
VIRŠININKAS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKO 2020 m. gruodžio 3 d. ĮSAKYMO nR. VA-85 „dĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS paslaugų teikimo gyventojams telefonu valstybės lygio EKSTREMALIosios SITUACIJos metu TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2021 m. gegužės 21 d. Nr. VA-35
Vilnius
Pakeičiu Valstybinės mokesčių inspekcijos paslaugų teikimo gyventojams telefonu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu tvarkos aprašą, patvirtintą Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. VA-85 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos paslaugų teikimo gyventojams telefonu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir 3 punktą išdėstau taip:
„3. Gyventojų prašymai dėl paslaugų, kurios yra suteikiamos, gyventojui atvykus į AVMI, tačiau dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbtos valstybės lygio ekstremaliosios situacijos nesant galimybių jų suteikti tokiu būdu (gyventojui atvykus į AVMI), priimami pokalbį įrašančiais telefonais, skambinant VMI telefonu 1882 arba +370 5 2605 060 ir +370 5 2191 777. Informacija gyventojams apie pajamų deklaracijose nustatytus trūkumus šių deklaracijų duomenų pagrįstumo patikrinimo metu, apie duomenis žemės mokesčio deklaracijose teikiama VMI telefonu +370 5 2191 777. Apie telefoninio pokalbio įrašą VMI valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, gyventoją informuoja pokalbio pradžioje ir, tik gavęs jo sutikimą, toliau tęsia paslaugos teikimą telefonu. Pokalbių įrašai mokesčių apskaičiavimo ir perskaičiavimo tikslu saugomi einamuosius ir penkerius praėjusius kalendorinius metus. Telefoninių pokalbių įrašai pokalbių kokybės užtikrinimo tikslu tvarkomi vienerius kalendorinius metus.“