LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro
2016 m. balandžio 29 d. įsakymo nr. 1v-329 „dėl viešojo
valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos ĮGYVENDINIMO 2016–2018 METŲ veiksmų PLANO PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2018 m. rugsėjo 10 d. Nr. 1V-653
Vilnius
P a k e i č i u Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2016–2018 metų veiksmų planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2016 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. 1V-329 „Dėl Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 1.2.1.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„1.2.1.1. |
Vykdyti Atviros Vyriausybės ir kitas priemones, skatinančias visuomenę aktyviau dalyvauti viešajame valdyme, sukuriant ir praktikoje išbandant viešojo valdymo institucijų konsultavimosi su visuomene mechanizmą, visuomenės dalyvavimo viešojo valdymo procesuose veiksmingumo ir vertinimo sistemą, parengiant ir įgyvendinant komunikacijos planą, skirtą viešinti informaciją apie Vyriausybės veiklą ir visuomenės dalyvavimo valdyme galimybes |
2 939 500,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.2-ESFA-V-915 „Viešojo valdymo institucijų atvirumo didinimas ir visuomenės įsitraukimo į viešojo valdymo procesus skatinimas“ skirtos lėšos |
2016–2018 m. |
Vyriausybės kanceliarija, Vidaus reikalų ministerija“ |
2. Pakeičiu 2.1.1.13 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.1.1.13. |
Pagerinti kultūros paveldo apsaugos srities paslaugų teikimą, optimizuojant šių paslaugų teikimo procesus bei įdiegiant paslaugų ir (ar) asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones
|
1 500 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo |
2016–2018 m. |
Kultūros paveldo departamentas prie Kultūros ministerijos, Kultūros ministerija“ |
3. Pakeičiu 2.1.1.17 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.1.1.17. |
Pagerinti teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybę viešojo sektoriaus įstaigose: optimizuojant paslaugų teikimo procesus, standartizuojant gyventojų aptarnavimo praktiką, diegiant paslaugų ir aptarnavimo kokybės vertinimo įrankius, stiprinant komunikaciją ir paslaugų bei aptarnavimo kokybei užtikrinti reikalingas paskatas ir kompetencijas |
900 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo |
2016–2018 m. |
Vidaus reikalų ministerija“ |
4. Pakeičiu 3.1.1.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.1.1.6. |
Didinti regionų tvarios plėtros planavimo ir įgyvendinimo efektyvumą ir kokybę |
1 900 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos |
2017–2018 m. |
Regioninės plėtros departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Vidaus reikalų ministerija, viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau - Centrinė projektų valdymo agentūra)“ |
5. Pakeičiu 3.1.1.15 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.1.1.15. |
Stiprinti struktūrinių reformų bei viešosios politikos strateginių sprendimų kokybę, Vyriausybės lygiu sukuriant įrodymais grįsto valdymo kompetencijų centrą prie Vyriausybės kanceliarijos, kuris atliktų kaštų ir naudos analizę strateginiais klausimais ir kitus sisteminius vertinimus žmogiškųjų išteklių konkurencingumo didinimo, geresnio reglamentavimo, inovacijų (MTEPI) konkurencingumo didinimo, šešėlinės ekonomikos masto ir įtakos vertinimo ir kitose srityse, prisidėtų prie efektyvaus tarpinstitucinio bendradarbiavimo ir aktyvaus viešosios politikos proceso formavimo ir valdymo |
6 600 011,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos |
2018 m. |
Vyriausybės kanceliarija“ |
7. Papildau 3.2.2.12 papunkčiu:
„3.2.2.12. |
Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą personalo administravimo informacinę sistemą
|
5 000 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1.-ESFA-V-913 „Valstybės institucijų ir įstaigų vidaus administravimo tobulinimas“ skirtos lėšos |
2018 m. |
Valstybės tarnybos departamentas“ |
8. Papildau 3.2.2.13 papunkčiu:
„3.2.2.13. |
Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą dokumentų valdymo informacinę sistemą
|
4 000 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1.-ESFA-V-913 „Valstybės institucijų ir įstaigų vidaus administravimo tobulinimas“ skirtos lėšos |
2018 m. |
Vidaus reikalų ministerija, Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos“ |
9. Papildau 3.2.2.14 papunkčiu:
„3.2.2.14. |
Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą buhalterinės apskaitos informacinę sistemą
|
5 000 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1.-ESFA-V-913 „Valstybės institucijų ir įstaigų vidaus administravimo tobulinimas“ skirtos lėšos |
2018 m. |
Finansų ministerija“ |
10. Papildau 3.2.2.15 papunkčiu:
„3.2.2.15. |
Padidinti priežiūros institucijų paskirtų piniginių sankcijų administravimo efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant sistemą, leidžiančią vienoje vietoje kaupti informaciją apie paskirtas pinigines sankcijas ir ją tvarkyti
|
500 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos |
2018 m. |
Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos“ |
11. Pakeičiu 3.3.2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.3.2.2. |
Stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strategines kompetencijas ir gebėjimus elektroninės erdvės bei elektroninės informacijos saugos srityse |
1 000 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.5-ESFA-V-924 „Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginių kompetencijų centralizuotas stiprinimas“ skirtos lėšos |
2018 m. |
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras prie Krašto apsaugos ministerijos“ |
Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2016–2018 metų veiksmų plano
priedas
Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto lėšomis, prioritetinis sąrašas
Veiksmo prioritetinis Nr. |
Veiksmo Nr. Veiksmų plane |
Veiksmo pavadinimas |
Įgyvendinančioji institucija |
|
I. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 priemonės „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.1.1.15. |
Stiprinti struktūrinių reformų bei viešosios politikos strateginių sprendimų kokybę, Vyriausybės lygiu sukuriant įrodymais grįsto valdymo kompetencijų centrą prie Vyriausybės kanceliarijos, kuris atliktų kaštų ir naudos analizę strateginiais klausimais ir kitus sisteminius vertinimus žmogiškųjų išteklių konkurencingumo didinimo, geresnio reglamentavimo, inovacijų (MTEPI) konkurencingumo didinimo, šešėlinės ekonomikos masto ir įtakos vertinimo ir kitose srityse, prisidėtų prie efektyvaus tarpinstitucinio bendradarbiavimo ir aktyvaus viešosios politikos proceso formavimo ir valdymo |
Vyriausybės kanceliarija |
|
2. |
3.1.4.2. |
Sukurti ir įdiegti mokslo ir inovacijų politikos prioritetų nustatymo sistemą, nustatant mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) ir inovacijų politikos prioritetus ir stiprinant viešojo valdymo institucijų gebėjimus |
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras, Ūkio ministerija |
|
3. |
3.2.2.4. |
Užtikrinti efektyvų viešojo sektoriaus resursų naudojimą ir fiskalinę drausmę, didinant investicijų projektų finansinį ir ekonominį naudingumą pritraukiant kitus investicijų finansavimo šaltinius, stiprinant vidutinės trukmės biudžeto sistemą ir didinant biudžetų orientaciją į siekiamus rezultatus |
Centrinė projektų valdymo agentūra, Vyriausybės kanceliarija, Finansų ministerija, Viešųjų investicijų plėtros agentūra |
|
4. |
3.2.2.5. |
Parengti valstybės informacinių išteklių infrastruktūros ir jos valdymo pertvarkymo metodinę ir teisinę bazę bei pertvarkos peržiūros procesus, siekiant sukurti tinkamą metodinę ir teisinę aplinką valstybės informacinių išteklių konsolidavimui įgyvendinti |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
5.
|
3.2.2.3. |
Tobulinti valstybės nekilnojamo turto centralizuotą valdymą, stiprinant valstybės turto valdytojų ir VTIPS naudotojų kompetencijas, pasitelkiant išorės pagalbą, adaptuojant ir įdiegiant informacinių technologijų įrankius |
Valstybės įmonė Turto bankas |
|
6. |
3.2.2.9.
|
Didinti viešojo sektoriaus statinių planavimui, projektavimui, statybai ir eksploatavimui skiriamų išteklių valdymo efektyvumą ir užtikrinti tinkamą ir ilgalaikį informacijos panaudojimą, sukuriant ir įdiegiant nacionalinį statybos informacijos klasifikatorių, parengiant statinio informacinio modelio norminių dokumentų kompleksą, viešųjų pirkimų ir kitus bendrus metodinius dokumentus |
Aplinkos ministerija,
Viešųjų pirkimų tarnyba |
|
7. |
3.1.5.3. |
Sukurti ir įdiegti mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų infrastruktūros plėtros analizės ir vertinimo sistemą, siekiant įrodymais grįsto sprendimų priėmimo Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centre |
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras |
|
8. |
3.1.1.9. |
Įkurti analizės, modeliavimo ir rizikos valdymo kompetencijų centrą (i. MAMC), siekiant sustiprinti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos institucinius gebėjimus mokesčių mokėtojų elgsenos modeliavimo, mokestinių pajamų analitikos ir rizikos valdymo srityje |
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos |
|
9. |
3.1.1.16. |
Užtikrinti vieningos, viešuosius interesus atitinkančios, informacijos apie Lietuvą pateikimą, sukuriant ir įdiegiant konsoliduotą tokios informacijos rengimo ir valdymo modelį |
Vyriausybės kanceliarija |
|
10. |
3.2.2.10.
|
Padidinti mokesčių administravimo efektyvumą mokesčių apskaičiavimo ir sumokėjimo kontrolės srityje, sukuriant ir įdiegiant nuolatinę mokesčių mokėtojų kontrolės sistemą, leidžiančią operatyviai gauti informaciją nuotoliniu būdu, ją vertinti ir taikyti atitinkamas poveikio priemones taip mažinant fizinių patikrinimų skaičių sąžiningiems mokesčių mokėtojams |
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos |
|
11. |
3.1.4.4. |
Sukurti ir įdiegti sveikatos priežiūros įstaigų tinklo pagrindinių veiklos rodiklių sistemą, apibrėžiant sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – SPĮ) procesus, nustatant SPĮ tinklo pagrindines veiklas ir rodiklius, surenkant faktinių SPĮ tinklo pagrindinių veiklos rodiklių apskaičiavimui reikalingus duomenis, įgyvendinant informacinių technologijų sprendimus, apibrėžiant sistemos tobulinimo gaires, parengiant SPĮ tinklo pagrindinių veiklos rodiklių sistemos palaikymo ir tobulinimo finansavimo modelį, sukuriant pacientų atsiliepimų surinkimo ir valdymo metodiką |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
12. |
3.1.1.6. |
Didinti regionų tvarios plėtros planavimo ir įgyvendinimo efektyvumą ir kokybę
|
Regioninės plėtros departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Vidaus reikalų ministerija, Centrinė projektų valdymo agentūra |
|
13. |
3.1.1.7.
|
Užtikrinti duomenimis pagrįsto švietimo valdymo kultūros plėtrą savivaldybėse, diegiant ir tobulinant švietimo politikos analizės įrankius ir sustiprinant valstybės tarnautojų bei darbuotojų, dirbančių šioje srityje, gebėjimus |
Švietimo ir mokslo ministerija |
|
14. |
3.1.1.2. |
Sustiprinti strateginio planavimo ir veiklos rezultatų valdymo sistemos koordinavimą Vyriausybės lygiu, stiprinant Vyriausybės kanceliarijos strateginio planavimo ir veiklos rezultatų valdymo sistemos koordinavimui reikalingas analitines kompetencijas, atliekant sisteminius strateginio planavimo sistemos funkcionavimo vertinimus ir teikiant tobulinimo pasiūlymus, atliekant strateginio planavimo procesų kokybės priežiūrą, teikiant individualias konsultacijas, kaip pagerinti veiklos valdymo procesus ministerijose, sukuriant strateginio planavimo ekspertų tinklą |
Vyriausybės kanceliarija |
|
15. |
3.1.1.13. |
Sukurti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos socialinės paramos politikos pokyčių prognozavimo, sprendimų derinimo, valdymo ir veiksmingumo stebėsenos sistemą |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
16. |
3.2.1.6. |
Didinti Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vykdomos neįgaliųjų socialinės integracijos programos priemonių įgyvendinimo ir koordinavimo stebėsenos efektyvumą, kuriant ir diegiant neįgaliųjų integracijos stebėsenos sistemą |
Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
|
17. |
3.2.1.9. |
Didinti Lietuvos Europos Sąjungos politikos veiksmingumą, kuriant ir diegiant priemones, skirtas stiprinti Europos Sąjungos politikų poveikio vertinimo gebėjimus ir Europos Sąjungos reikalų koordinavime dalyvaujančių institucijų bendradarbiavimą, taikant standartizuotus sprendimus, vystant bendradarbiavimo Europos Sąjungos politikų komunikacijos klausimais tinklą ir vykdant informacinių sistemų plėtrą, sukuriant Europos Sąjungos politikų sprendimo projektų poveikio vertinimo bei tarpinstitucinę Europos Sąjungos reikalų komunikavimo sistemas, optimizuojant ir plečiant Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungos informacinės sistemos (LINESIS) funkcionalumus, sukuriant ir įgyvendinant Lietuvos Respublikos piliečių įsidarbinimą tarptautinėse ir Europos Sąjungos institucijose skatinančias priemones |
Užsienio reikalų ministerija |
|
18. |
3.2.2.6. |
Sukurti ir įdiegti standartizuotų buhalterinės apskaitos duomenų kaupimo ir tvarkymo posistemį |
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos |
|
19. |
3.1.4.5. |
Gerinti sveikatos sektoriaus valdymo procesus plėtojant visuomenės sveikatos stebėseną, kuriant ir diegiant sveikatos sektoriaus institucijų veiklos stebėsenos priemones, užtikrinant efektyvų sveikatos informacijos valdymą, sukuriant priemones jos objektyvesniam vertinimui ir šiam tikslui pasiekti reikiamų kompetencijų stiprinimui |
Higienos institutas |
|
20. |
3.1.1.3. |
Tobulinti sveikatos srities viešojo valdymo institucijų veiklos efektyvumą ir gebėjimus, diegiant įrodymais grįsto valdymo priemones |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
21. |
3.1.1.12. |
Sukurti ir įdiegti žemės ūkio verslo analizės sistemą sprendimams priimti |
Žemės ūkio ministerija |
|
22. |
3.1.4.6.
|
Tobulinti kultūrinės plėtros projektų valdymą, atnaujinant šių projektų programinį konkursinį finansavimo modelį ir sustiprinant kultūrinės plėtros projektų valdymo administracinius bei ekspertinius gebėjimus |
Lietuvos kultūros taryba |
|
23. |
3.1.1.11. |
Sukurti bei įdiegti švietimo pasiūlos analizės, vertinimo ir planavimo sistemą |
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras |
|
24. |
3.2.1.2. |
Plėtoti informacinių ir ryšių technologijų srities projektų vertinimo ir stebėsenos sistemą, parengiant informacinės visuomenės plėtros projektų rengimo metodines rekomendacijas, sukuriant visų informacinės visuomenės plėtros investicijų projektų vertinimo ir stebėjimo sistemą, sukuriant / tobulinant technines priemones, leidžiančias kaupti ir tvarkyti visų finansavimo šaltiniais finansuojamų IRT projektų informaciją, stebint projektų įgyvendinimo rezultatus, projektų vertinimo rodiklius bei jų poveikį informacinės visuomenės plėtros procesams |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
25. |
3.1.3.1. |
Pagerinti Lietuvos vystomojo bendradarbiavimo politikos įgyvendinimą ir įsitraukimą į tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo veiklas ir sustiprinti valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančiųjų šioje srityje, gebėjimus, rengiant strategiją, veiksmų planą, gaires dėl Lietuvos įsitraukimo į tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo programas bei jas įgyvendinant, rengiant mokymus ir seminarus, taip pat „praktikų klubus“ valstybėms institucijoms, organizuojant pažintinius vizitus viešojo administravimo institucijoms, peržiūrint teisės aktus, organizuojant tarptautines konferencijas bei viešinant informaciją |
Užsienio reikalų ministerija |
|
26. |
3.1.1.10. |
Tobulinti ir efektyvinti strateginio planavimo ir valdymo procesus Kultūros ministerijoje ir kultūros ministrui pavestose valdymo srityse veikiančiose įstaigose |
Kultūros ministerija, Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba, Finansų ministerija |
|
27. |
3.1.1.14. |
Plėtoti tarpžinybinę mokestinių duomenų saugyklą ir didinti naudojamumą, atliekant esamos būklės analizę ir specifikavimą, įvertinant duomenų analizės priemonės pritaikymo galimybes ir jų rezultatyvumą svarbiausiose viešojo administravimo srityse, sukuriant ir įdiegiant duomenų išgavimo, paruošimo ir pateikimo priemones, įgyvendinant taikomuosius sprendimus, sukuriant ir išbandant pažangias tarpinstitucinės duomenų analizės priemones |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
28.
|
3.1.5.5. |
Sukurti ir įdiegti Sveikatos technologijų, susijusių su vaistais, vertinimo sistemą Valstybinėje vaistų kontrolės tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos |
Valstybinė vaistų kontrolės tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos |
|
29. |
3.2.2.15. |
Padidinti priežiūros institucijų paskirtų piniginių sankcijų administravimo efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant sistemą, leidžiančią vienoje vietoje kaupti informaciją apie paskirtas pinigines sankcijas ir ją tvarkyti |
Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
30. |
3.1.5.1. |
Didinti valstybinio audito poveikį, nustatant Valstybės kontrolės veiklos tobulinimo planą bei parengiant valstybinio audito poveikio matavimo metodiką |
Valstybės kontrolė |
|
31. |
3.2.2.2. |
Gerinti sveikatos apsaugos valdymą, stiprinant epidemiologinę priežiūrą, optimizuojant ir modernizuojant užkrečiamų ligų valdymo procesus |
Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC) |
|
32. |
3.1.1.8. |
Įkurti kompetencijų centrą, siekiant stiprinti Energetikos ministerijos institucinius gebėjimus energetikos vartotojų elgsenos, energetikos sektoriaus duomenų analitikos ir rizikos valdymo srityje bei didinti energetikos politikos reglamentavimo efektyvumą |
Energetikos ministerija |
|
33. |
3.1.1.5. |
Sukurti ir įdiegti kūno kultūros ir sporto srities stebėsenos ir vertinimo sistemą, siekiant užtikrinti efektyvų kūno kultūros ir sporto srities informacijos valdymą ir šia informacija pagrįstų valdymo sprendimų priėmimą |
Kūno kultūros ir sporto departamentas |
|
34. |
3.1.4.3. |
Sukurti žemės analizės veiklos modelį ir įdiegti žemės analizės sistemą, skirtą žemės valdymo ir administravimo sprendimams priimti |
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos |
|
35. |
3.2.2.8. |
Sukurti socialinių programų / priemonių administravimo ir vertinimo sistemą |
Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
|
36. |
3.1.4.7.
|
Gerinti viešojo valdymo institucijų, dirbančių nepilnamečių nusikalstamumo prevencijos srityje, veiklos organizavimą, įdiegiant nepilnamečių pakartotinio nusikalstamumo rizikos vertinimo sistemą |
Kalėjimų departamentas prie Teisingumo ministerijos |
|
II. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.1.-ESFA-V-913 priemonės „Valstybės institucijų ir įstaigų vidaus administravimo tobulinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.1.4.8. |
Gerinti viešojo valdymo institucijų veiklos organizavimą jose įdiegiant LEAN metodu pagrįstą procesų valdymo sistemą |
Vyriausybės kanceliarija |
|
2. |
3.1.4.9. |
Sustiprinti struktūrinių reformų ir kitų sisteminių darbų koordinavimą Vyriausybės lygiu ir gerinti veiklos organizavimą, Vyriausybei atskaitingose institucijose įdiegiant projektinį valdymą |
Vyriausybės kanceliarija |
|
3. |
3.2.2.12. |
Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą personalo administravimo informacinę sistemą |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
4. |
3.2.2.13. |
Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą dokumentų valdymo informacinę sistemą |
Vidaus reikalų ministerija, Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
5. |
3.2.2.14. |
Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą buhalterinės apskaitos informacinę sistemą |
Finansų ministerija |
|
6. |
3.2.1.8. |
Užtikrinti Valstybės kontrolės veiklos efektyvumą, optimizuojant veiklos planavimo, auditų valdymo ir stebėsenos, dokumentų valdymo ir kitus veiklos procesus |
Valstybės kontrolė |
|
7. |
3.1.5.6. |
Įdiegti kokybės vadybos sistemą Konkurencijos taryboje |
Konkurencijos taryba |
|
8. |
3.2.1.5. |
Optimizuoti Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos veiklos procesus |
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
|
III. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.2-ESFA-V-915 priemonės „Viešojo valdymo institucijų atvirumo didinimas ir visuomenės įsitraukimo į viešojo valdymo procesus skatinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
1.1.1.2. |
Įgyvendinti Lietuvos atvirų duomenų iniciatyvą |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
2. |
1.2.1.1. |
Vykdyti Atviros Vyriausybės ir kitas priemones, skatinančias visuomenę aktyviau dalyvauti viešajame valdyme, sukuriant ir praktikoje išbandant viešojo valdymo institucijų konsultavimosi su visuomene mechanizmą, visuomenės dalyvavimo viešojo valdymo procesuose veiksmingumo ir vertinimo sistemą, parengiant ir įgyvendinant komunikacijos planą, skirtą viešinti informaciją apie Vyriausybės veiklą ir visuomenės dalyvavimo valdyme galimybes |
Vyriausybės kanceliarija, Vidaus reikalų ministerija |
|
3. |
1.1.1.3 |
Didinti viešojo administravimo sektoriaus veiklos skaidrumą, atskaitomybę, sprendimų priėmimo kokybę, perkeliant Vyriausybės kanceliarijos, Vyriausybės įstaigų, ministerijų ir joms pavaldžių įstaigų veiklos informaciją į bendrą portalą „Mano Vyriausybė“ |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
IV. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 priemonės „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybei gerinti“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
2.1.1.17. |
Pagerinti teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybę viešojo sektoriaus įstaigose: optimizuojant paslaugų teikimo procesus, standartizuojant gyventojų aptarnavimo praktiką, diegiant paslaugų ir aptarnavimo kokybės vertinimo įrankius, stiprinant komunikaciją ir paslaugų bei aptarnavimo kokybei užtikrinti reikalingas paskatas ir kompetencijas |
Vidaus reikalų ministerija |
|
2. |
2.1.1.18. |
Pagerinti su specialiųjų žemės naudojimo sąlygų taikymu susijusių paslaugų teikimo kokybę ir padidinti jų prieinamumą, sukuriant ir įdiegiant visuomenės poreikius atitinkančią paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo sistemą bei kokybės stebėsenos ir vertinimo priemones |
Aplinkos ministerija, valstybės įmonė „Registrų centras“ |
|
3. |
2.1.1.2. |
Pagerinti migracijos srities paslaugų kokybę, patobulinant šių paslaugų teikimo procesus ir jų valdymą, įdiegiant inovatyvią Lietuvos migracijos informacinę sistemą |
Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos, Asmens dokumentų išrašymo centras prie Vidaus reikalų ministerijos, Užsienio reikalų ministerija, valstybės įmonė Registrų centras |
|
4. |
2.1.1.3. |
Didinti socialinės paramos paslaugų prieinamumą, parengiant pakeistų ir naujų paslaugų teikimo tvarkas, gaires pakeistoms ir naujai sukurtoms tvarkoms įdiegti Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS), taip pat įdiegti priemones, užtikrinančias SPIS prieinamumą ir nepertraukiamą veikimą |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
5. |
2.1.1.7. |
Pagerinti Bendrojo pagalbos centro teikiamų paslaugų kokybę, sukuriant ir įdiegiant rizikų valdymo modulį bei specializuotą pagalbos centrų valdymo sistemą, paremtą EENA organizacijos pagalbos centrų valdymo standartu |
Bendrasis pagalbos centras |
|
6. |
2.1.1.12. |
Gerinti visuomenės sveikatos priežiūros paslaugas, tobulinant valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) visuomenės sveikatos priežiūros funkcijų įgyvendinimo savivaldybėse valdymo efektyvumą |
Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras |
|
7. |
2.1.1.1. |
Pagerinti viešųjų ir administracinių paslaugų teikimą asmenims, patobulinant viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės sistemą ir padidinant informacijos apie paslaugas kokybę ir prieinamumą |
Vidaus reikalų ministerija |
|
8. |
2.1.1.6. |
Gerinti asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, parengiant pagrindines mirties priežastis Lietuvoje lemiančių būklių diagnostikos, gydymo, medicininės reabilitacijos ir slaugos metodinius dokumentus (metodikas, protokolus, algoritmus) bei sukuriant jų rengimo ir atnaujinimo standartą |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
9. |
2.1.1.4. |
Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą, sukuriant ir įdiegiant vieningo konsultavimo ir informavimo Lietuvos muitinėje tinklą muitinės klientams |
Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos |
|
10. |
2.1.1.11. |
Pagerinti informacijos teikimą bei asmenų konsultavimą policijos įstaigose, įdiegiant vieningą informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis liniją |
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
11. |
2.1.1.5. |
Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą, patobulinant Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos Mokesčių informacijos centro konsultavimo telefonu sistemą |
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos |
|
12. |
2.1.1.15. |
Pagerinti informacijos apie visuomenės sveikatos bei radiacinę saugą teikimą, sukuriant ir įdiegiant vienodo konsultavimo sistemą |
Nacionalinis visuomenės sveikatos centras su departamentais apskrityse, Radiacinės saugos centras |
|
13. |
2.1.1.13. |
Pagerinti kultūros paveldo apsaugos srities paslaugų teikimą, optimizuojant šių paslaugų teikimo procesus bei įdiegiant paslaugų ir (ar) asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones |
Kultūros paveldo departamentas prie Kultūros ministerijos, Kultūros ministerija |
|
14. |
2.1.1.19. |
Pagerinti su aplinkosauga susijusių paslaugų teikimo kokybę ir padidinti jų prieinamumą, sukuriant ir įdiegiant visuomenės poreikius atitinkančią aplinkosauginių paslaugų teikimo sistemą |
Aplinkos ministerija |
|
15. |
2.1.1.10. |
Pagerinti nacionalinės sveikatos sistemos priežiūros įstaigose teikiamų laboratorinės diagnostikos bei medicinos prietaisų ir priemonių sterilizavimo ir dezinfekcijos paslaugų priežiūrą ir kokybę bei tobulinti neaiškios kilmės medžiagų keliamų grėsmių valdymo paslaugas, diegiant Lietuvos ir tarptautinius standartus |
Nacionalinė visuomenės sveikatos priežiūros laboratorija |
|
16. |
2.1.1.8. |
Pagerinti Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos teikiamų paslaugų kokybę įgyvendinant priemones, reikalingas padidinti asmenų aptarnavimo procesų administruojant nacionalinės paramos investicijas efektyvumą |
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos |
|
17. |
2.1.1.16. |
Užtikrinti socialinės globos įstaigų veiklos ir teikiamų paslaugų kokybę, įdiegiant priemones, užtikrinančias socialinių paslaugų kokybės, priežiūros ir kontrolės efektyvumą |
Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
|
V. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.4.-ESFA-V-921 priemonės „Geresnio reglamentavimo diegimas ir verslo priežiūros sistemos tobulinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. Veiksmai, susiję su geresnio reglamentavimo diegimu: |
||||
1. |
3.1.2.1.
|
Atlikti pasirinktų valstybės politikos sričių teisinio reguliavimo tinkamumo patikras, mažinti administracinę naštą ir prisitaikymo išlaidas verslui minėtose srityse |
Ūkio ministerija
|
|
2. |
3.1.2.2. |
Atlikti administracinės naštos ir kitos reguliavimo naštos verslui vertinimą pasirinktose savivaldybėse ir parengti šios naštos mažinimo pasiūlymus |
Ūkio ministerija |
|
2. Veiksmai, susiję su verslo priežiūros sistemos tobulinimu: |
||||
1. |
3.1.4.1. |
Sukurti ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančių institucijų informacinę sistemą (PAIIS), siekiant padidinti ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančių institucijų veiklos efektyvumą ir ūkio subjektų pasitenkinimą šių institucijų veikla |
Ūkio ministerija |
|
2. |
3.1.2.3. |
Įgyvendinti pažangias ūkio subjektų veiklos priežiūros priemones, siekiant padidinti ūkio subjektų veiklos priežiūros sistemos efektyvumą |
Ūkio ministerija |
|
3. |
3.1.2.4. |
Sukurti ir įdiegti daugiafunkcinį ūkio subjektų, vykdančių alkoholio produktų, tabako gaminių ir narkotinių ir psichotropinių medžiagų prekursorių komercines veiklas, konsultavimo modelį |
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
|
4. |
3.2.1.7. |
Užtikrinti bendrą valstybinės kontrolės „nuo lauko iki stalo“ procesą, sukuriant ir įdiegiant ūkio subjektų rizikos vertinimo sistemą, apimančią visus maisto tvarkymo grandinėje dalyvaujančius ūkio subjektus |
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, Valstybinė gyvulių veislininkystės priežiūros tarnyba, Žuvininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, viešoji įstaiga „Ekoagros“ |
|
VI. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.4-ESFA-V-922 priemonės „Teisingumo sistemos veiksmingumo didinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.2.1.4. |
Plėtoti taikinamojo tarpininkavimo (mediacijos) sistemą, organizuojant mediacijos mokymus, sukuriant mediatorių egzaminų programą ir mediatorių sąrašą, įrengiant patalpas ikiteisminės mediacijos vykdymui, įgyvendinant mediacijos viešinimo priemonių kompleksą |
Teisingumo ministerija, Nacionalinė teismų administracija, Vyriausioji administracinių ginčų komisija |
|
2. |
3.2.2.7. |
Didinti teismų veiklos efektyvumą, analizuojant teismų sistemos išteklių valdymą ir parengiant optimizavimo ir architektūros modelius, perkeliant teismų veiklos pokyčius į elektroninę erdvę ir integruojant į teismų informacines sistemas, didinant darbuotojų kompetenciją |
Nacionalinė teismų administracija, valstybės įmonė „Registrų centras“ |
|
3. |
3.1.1.4. |
Stiprinti visuomenės pasitikėjimą teismais: tęsti kokybės standartų diegimą visoje teismų sistemoje, kelti teisėjų ir teismų darbuotojų kompetencijas teisingumo vykdymo ir įgyvendinimo procese, užtikrinti aiškesnį teismų sprendimų rašymą ir jų aiškinimą visuomenei, parengti ir įgyvendinti teismų komunikacijos strategiją, paremtą visuomenės ir procesų dalyvių apklausomis |
Nacionalinė teismų administracija |
|
4. |
3.1.5.3. |
Pagerinti Lietuvos teismų ekspertizės centro procesų valdymą, įdiegiant kokybės standartus, akredituojant naujus tyrimo metodus |
Lietuvos teismų ekspertizės centras |
|
5. |
3.2.1.3. |
Tobulinti teisinių institucijų informacijos mainų procesą ir didinti veiklos efektyvumą |
valstybės įmonė „Registrų centras“ |
|
VII. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-923 priemonės „Žmogiškųjų išteklių valdymo tobulinimas valstybinėje tarnyboje sisteminiu lygmeniu“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.3.3.2. |
Įdiegti kompetencijomis grįstą žmogiškųjų išteklių valdymą vidaus tarnybos sistemoje |
Vidaus reikalų ministerija |
|
2. |
3.3.3.1. |
Įdiegti kompetencijomis grįsto žmogiškųjų išteklių valdymo priemones valstybės tarnautojų atrankoje |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
3. |
3.3.2.1. |
Diegti ir plėtoti žmogiškųjų išteklių valdymo sprendimus Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje, sukuriant nuotolinių mokymų modulį ir mokymų programas, pritaikytas šiam moduliui, realizuojant viešojo administravimo institucijoje ir įstaigoje dirbančio asmens kvalifikacijos ir darbo patirties duomenų unifikuotą bylą, kuriant ir tobulinant priemones ar įrankius, skirtus efektyviau valdyti žmogiškuosius išteklius viešojo administravimo institucijose ir įstaigose, pritaikytus veikti debesijos paslaugų teikėjo infrastruktūroje |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
VIII. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-924 priemonės „Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginių kompetencijų centralizuotas stiprinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.3.2.2. |
Stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strategines kompetencijas ir gebėjimus elektroninės erdvės bei elektroninės informacijos saugos srityse. |
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras prie Krašto apsaugos ministerijos |
|
2. |
3.3.1.2. |
Centralizuotai stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vidurinės grandies vadovų ir dirbančiųjų strategines kompetencijas (vadovavimo, lyderystės, pokyčių valdymo, komunikacijos ir analizės bei pagrindimo), atliekant mokymo turinio tyrimą, rengiant mokymo programas, lektorius, metodinę mokymo medžiagą, organizuojant mokymus |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
IX. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ ir Nr. 10.1.5-ESFA-V-925 priemonės „Valstybės įstaigų vadovų grandies stiprinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.3.1.1. |
Stiprinti įstaigų vadovų lyderystę, teikti pasiūlymus dėl įstaigų vadovų kompetencijų valdymo sistemos, ugdyti įstaigų vadovų lyderystės ir vadybines kompetencijas |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
______________