ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠŲJŲ SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ 2018 M. SIEKTINŲ VEIKLOS UŽDUOČIŲ IR VERTINIMO RODIKLIŲ NUSTATYMO

 

2018 m. gegužės 10 d. Nr. K-90

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 28 straipsnio 2 punktu, Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų veiklos finansinių rezultatų vertinimo kiekybinių ir kokybinių rodiklių ir vadovaujančių darbuotojų mėnesinės algos kintamosios dalies nustatymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. V-1019 „Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų veiklos finansinių rezultatų vertinimo kiekybinių ir kokybinių rodiklių ir vadovaujančių darbuotojų mėnesinės algos kintamosios dalies nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 6, 9, 10 ir 11 punktais, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Nustatyti: 

1.1. Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties 2018 metų veiklos užduotis ir veiklos rodiklius (pridedama);

1.2. Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centro 2018 metų veiklos užduotis  ir veiklos rodiklius (pridedama).

2. Nustatyti, kad sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                            Algirdas Vrubliauskas

 

PATVIRTINTA   

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2018 m. gegužės 10 d. sprendimu Nr. K-90

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS STOTIES 2018 METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS IR VEIKLOS RODIKLIAI

 

 

VšĮ Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties 2018 metų veiklos užduotys ir veiklos rodikliai:

1. 2018 m. įstaigos veiklos finansinis rezultatas turi būti teigiamas (įvykdymas vertinamas 10 balų, neįvykdymas – 0 balų).

2. Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui (įskaitant socialinio draudimo ir garantinio fondo įmokas) dalis neturi būti didesnės kaip 70 proc. visų įstaigos pagrindinės veiklos sąnaudų per metus (įvykdymas vertinamas 10 balų, neįvykdymas – 0 balų).

3. Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis neturi būti didesnė kaip 5 proc. visų įstaigos sąnaudų (įvykdymas vertinamas 10 balų, neįvykdymas – 0 balų).

4. Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas, užduoties rodiklis ne mažesnis 0,01 proc. nuo visų įstaigos pajamų (įvykdymas vertinamas 10 balų, neįvykdymas – 0 balų).

5. Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis paslaugomis lygis bei pacientų skundų tendencijos – rašytinių pagrįstų pacientų skundų skaičiaus ir suteiktų paslaugų santykis, užduoties rodiklis nedidesnis 1 proc. (įvykdymas vertinamas 10 balų, neįvykdymas – 0 balų).

6. Kokybės vadybos sistemos tobulinimas, paruošiant ir patvirtinant „Greitosios medicinos pagalbos kvietimų priėmimo brigadoms tvarką“ (įvykdymas vertinamas 10 balų, neįvykdymas – 0 balų).

7. Įstaigos darbuotojų kaita neturi būti didesnė kaip 10 proc. (įvykdytas vertinamas 10 balų, neįvykdytas – 0 balų).

8. Prioritetinių paslaugų teikimo dinamika – siekti, jog GMP paslaugų operatyvumas – ne mažiau kaip 90 % skubių kvietimų (I kategorija) būtų įvykdyta mieste iki 15 min, kaimo vietovėse – iki 25 min. (įvykdytas vertinamas 10 balų, neįvykdytas – 0 balų).

9. Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (maksimalus įvykdymas vertinamas 5 balais, neįvykdytas – 0 balų, vertinant po 1 balą už kiekvieną punktą):

– įdiegta su pacientu susieta vaistų ir kitų medicinos priemonių panaudojimo apskaitos sistema;

– įdiegta elektroninė dokumentų valdymo sistema, užtikrinanti visų vidaus ir išorės dokumentų elektroninį tvarkymą;

– įstaigos interneto svetainė yra reguliariai atnaujinama ne rečiau kaip kartą per ketvirtį;

– per praėjusius metus įdiegus naują ar modernizavus esamą sistemą, papildomai skiriamas 1 balas.

10. Taikomų kovos su korupcija priemonių vykdymas, siekiant, kad įstaigai būtų suteiktas skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas arba kandidato skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardui gauti statusas (kai suteiktas skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas įvykdymas vertinamas 10 balų, jeigu suteiktas kandidato statusas dėl skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardo vertinamas – 5 balais, neįvykdytas – 0 balų).

 

______________

 

PATVIRTINTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2018 m. gegužės 10 d. sprendimu Nr. K-90

 

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO

2018 METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS IR VEIKLOS RODIKLIAI

 

 

 

Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centro 2018 metų veiklos užduotys ir veiklos rodikliai:

1. 2018 metais įstaigos veiklos finansinis rezultatas turi būti teigiamas.

2. Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui (įskaitant socialinio draudimo ir garantinio fondo įmokas) dalis neturi būti didesnės kaip 85 procentų visų įstaigos sąnaudų per metus.

3. Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis  neturi būti didesnė kaip 12 procentų visų sąnaudų.

4. Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas, užduoties rodiklis ne mažesnis 5 procentai visų įstaigos pajamų.

5. Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis paslaugomis lygis bei pacientų skundų tendencijos – rašytinių pagrįstų pacientų skundų skaičiaus ir suteiktų paslaugų santykis, užduoties rodiklis nedidesnis 1 proc.

6.    Įstaigos darbuotojų kaita neturi būti didesnė kaip 15 procentų.

7. Prioritetinių paslaugų teikimo dinamika – siekti, kad siektinas šio veiklos uždavinio rezultatas siektų apie 5 procentus:

– skiriant prioritetą profilaktikos paslaugoms;

– suteikiant daugiau skatinamųjų paslaugų;

– tinkamai vykdant nėščiųjų priežiūrą ir vaikų sveikatos profilaktinius tikrinimus;

– užtikrinant reikiamą sergančiųjų lėtinėmis ligomis sveikatos priežiūrą.

8. Kokybės vadybos sistemos tobulinimas, paruošiant naujus kokybės reikalavimų aprašus.

9. Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis:

– pacientų duomenų teikimas į ESPBI IS;

– pacientų atvykimo (Encounter) į įstaigą registracijos duomenų teikimas į ESPBI IS;

– kompensuojamųjų vaistų, išrašytų naudojant e. recepto paslaugą, dalis siektų 58 procentus visų išrašytų kompensuojamųjų vaistų receptų;

įstaigos statistinių ir klinikinių duomenų keitimasis per ESPBI IS;

– galimybė pacientams registruotis išankstinės registracijos sistema;

– įstaigos internetinė svetainė yra reguliariai atnaujinama kas ketvirtį.

10. Taikomų kovos su korupcija priemonių vykdymas, siekiant, kad įstaigai būtų suteiktas skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas arba kandidato skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardui gauti statusas.

11. Dalyvavimo įgyvendinant Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis finansuojamas atitinkamų ligų (gimdos kaklelio vėžio, krūties vėžio, storosios žarnos vėžio, priešinės liaukos vėžio, širdies kraujagyslių ligų ir vaikų krūminių dantų ėduonies) prevencijos priemonių, atrankinės patikros, ankstyvosios diagnostikos programas (toliau – prevencinės programos) mastas – didinti ankstyvosios diagnostikos ir prevencinių programų įgyvendinimo apimtis ir efektyvumą.

 

___________________