LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2005 M. LIEPOS 22 d. ĮSAKYMO NR. ISAK-1548 „DĖL MOKYKLOS PSICHOLOGO BENDRŲJŲ PAREIGINIŲ NUOSTATŲ“ PAKEITIMO
2021m. rugpjūčio 26 d. Nr. V-1552
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo Nr. XIII-198 7, 8, 14 straipsnių ir 5 priedo pakeitimo įstatymu:
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. liepos 22 d. įsakymą Nr. ISAK-1548 „Dėl Mokyklos psichologo bendrųjų pareiginių nuostatų“:
1.1. pakeičiu nurodytą įsakymą ir jį išdėstau nauja redakcija (Mokyklos psichologo bendrosios pareiginės nuostatos nauja redakcija nedėstomi):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL MOKYKLOS PSICHOLOGO BENDRŲJŲ PAREIGINIŲ NUOSTATŲ
Vadovaudamasi Pedagoginės ir psichologinės pagalbos teikimo modelio įgyvendinimo 2003–2005 metais priemonių plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2003 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. ISAK-1811:
1.2. pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintus Mokyklos psichologo bendruosius pareiginius nuostatus:
1.2.1. pakeičiu tvirtinimo žymą ir ją išdėstau taip:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro
2005 m. liepos 22 d. įsakymu Nr. ISAK-1548“;
1.2.2. pakeičiu 5.16 papunktį ir jį išdėstau taip:
„5.16 Skiria ne daugiau kaip 60 procentų savo darbo laiko tiesioginiam darbui su psichologinės pagalbos gavėjais (vaikų, mokinių švietimo pagalbos poreikiams įvertinti, konsultuoti švietimo pagalbos gavėjus (vaikus, mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), taip pat Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 231 straipsnio 4 dalyje nustatytais atvejais – mokytojus ir kitus švietimo įstaigos darbuotojus), vesti jiems užsiėmimus), likusiu darbo laiku tvarko mokinių įvertinimų duomenis, dokumentus, rengia rekomendacijas, prevencines programas, ruošiasi konsultacijoms, paskaitoms, tobulina profesinę kvalifikaciją, bendradarbiauja su mokytojais, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis psichologinės pagalbos klausimais. Šių darbų atlikimo vietą derina su mokyklos administracija.“