vALSTYBINĖ ENERGETIKOS REGULIAVIMO TARYBA

 

NUTARIMAS

DĖL VALSTYBINĖS ENERGETIKOS REGULIAVIMO TARYBOS 2019 M. BALANDŽIO 1 D. NUTARIMO NR. O3E-91 „DĖL GERIAMOJO VANDENS APSKAITOS PRIETAISŲ ĮSIGIJIMO, ĮRENGIMO IR EKSPLOATAVIMO UŽMOKESČIO APSKAIČIAVIMO METODIKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. vasario 10 d. Nr. O3E-161

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 9 straipsnio 1 dalies 6 punktu ir atsižvelgdama į Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) Šilumos ir vandens departamento Vandens skyriaus 2023 m. sausio 30 d. pažymą Nr. O5E-92 „Dėl Geriamojo vandens apskaitos prietaisų įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo užmokesčio apskaičiavimo metodikos pakeitimo“, Taryba nutaria:

Pakeisti Geriamojo vandens apskaitos prietaisų įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo užmokesčio apskaičiavimo metodiką, patvirtintą Tarybos 2019 m. balandžio 1 d. nutarimu
Nr. O3E-91 „Dėl Geriamojo vandens apskaitos prietaisų įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo užmokesčio apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Metodika), ir išdėstyti ją nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Tarybos pirmininkas                                                                                                       Renatas Pocius

 


 

PATVIRTINTA

Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės

komisijos 2019 m. balandžio 1 d. nutarimu

Nr. O3E-91

(Valstybinės energetikos reguliavimo

tarybos 2023 m. vasario 10 d. nutarimo

Nr. O3E-161 redakcija)

 

 

GERIAMOJO VANDENS APSKAITOS PRIETAISŲ IR NUOTEKŲ APSKAITOS PRIETAISŲ ĮSIGIJIMO, ĮRENGIMO IR EKSPLOATAVIMO UŽMOKESČIO APSKAIČIAVIMO METODIKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo užmokesčio apskaičiavimo metodika (toliau – Metodika) nustato geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų (toliau – Apskaitos prietaisai) įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo užmokesčio (toliau – Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis) skaičiavimo principus ir kainodaros reikalavimus.

2. Metodika privaloma visiems Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo (toliau – Įstatymas) numatytiems geriamojo vandens tiekėjams ir nuotekų tvarkytojams, viešiesiems geriamojo vandens tiekėjams ir nuotekų tvarkytojams, regioniniems viešiesiems geriamojo vandens tiekėjams ir nuotekų tvarkytojams, garantiniams geriamojo vandens tiekėjamas ir nuotekų tvarkytojams (toliau kartu – Geriamojo vandens tiekėjai), skaičiuojantiems ir nustatantiems Apskaitos prietaisų priežiūros mokestį.

3. Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis grindžiamas nediskriminavimo, būtinųjų sąnaudų susigrąžinimo, stabilumo ir kryžminio subsidijavimo draudimo principais.

4. Geriamojo vandens apskaitos prietaisus ir nuotekų apskaitos prietaisus pirkimo ir pardavimo vietose (įvade, butuose ar kitose patalpose (geriamojo vandens apskaitos mazguose), nuotekų išvade įrengia, keičia ir naudoja Geriamojo vandens tiekėjai, teikiantys geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų priežiūros paslaugas.

5. Apskaitos prietaisai įrengiami, keičiami ir prižiūrimi laikantis Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros naudojimo ir priežiūros taisyklėse, patvirtintose Aplinkos ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. D1-629 „Dėl Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros naudojimo ir priežiūros taisyklių patvirtinimo“, nustatytų reikalavimų. Šių prietaisų patikros terminus nustato Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, priežiūrą atlieka Lietuvos metrologijos inspekcija.

 

II SKYRIUS

SĄVOKOS

 

6. Geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų priežiūra –geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų įsigijimas, įrengimas, tinkamos jų techninės būklės ir nustatyto matavimų tikslumo užtikrinimas, patikros organizavimas.

7. Geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų priežiūros užmokesčio skaičiavimo ataskaitinis laikotarpis – paskutiniai finansiniai metai už kuriuos pateiktas geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo arba viešojo geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo, arba regioninio viešojo geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo, arba  garantinio geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo metinių reguliuojamosios veiklos ataskaitų rinkinys su nepriklausomo auditoriaus išvada.

8. Geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų priežiūros mokestis – mokestis, mokamas už geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų priežiūros paslaugas.

9. Būtinosios sąnaudos – pagal šią Metodiką nustatytos pagrįstos sąnaudos, naudojamos geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų priežiūros mokesčiui skaičiuoti.

10. Geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo veiklos planas – (toliau – Veiklos planas) – veiklos planavimo dokumentas, sudaromas ne trumpesniam kaip penkerių metų laikotarpiui, kuriame numatomos geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo arba viešojo geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo, arba regioninio viešojo geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo, planuojami atlikti geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir nuotekų apskaitos prietaisų priežiūros darbai, plėtra, šiam planui įgyvendinti reikalingos lėšos ir finansavimo šaltiniai.

11. Kitos sąvokos atitinka Įstatyme, Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bei paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugų kainų nustatymo metodikoje, patvirtintoje Tarybos 2006 m. gruodžio 21 d. nutarimu Nr. O3-92 „Dėl Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bei paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugų kainų nustatymo metodikos patvirtinimo“, Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bei paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugų įmonių apskaitos atskyrimo ir susijusių reikalavimų apraše, patvirtintame Tarybos 2018 m. gruodžio 21 d. nutarimu Nr. O3E-459 „Dėl Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bei paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugų įmonių apskaitos atskyrimo ir susijusių reikalavimų aprašo patvirtinimo“ (toliau – Apskaitos aprašas), nurodytas sąvokas.

 

III SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ PRIEŽIŪROS MOKESČIO NUSTATYMO TVARKA

 

12. Apskaitos prietaisų priežiūros mokestį tvirtina Geriamojo vandens tiekėjo valdyba, o kai ji nesudaroma, – Geriamojo vandens tiekėjo vadovas 5 metų laikotarpiui, kuris sutampa su Įstatyme numatytu geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų bazinės kainos laikotarpiu. Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis galioja mažiausiai 12 mėn.

13. Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis skaičiuojamas, atsižvelgiant į Geriamojo vandens tiekėjo nustatytus diferencijavimo principus, įvertinant poreikį diferencijuoti apskaitos prietaisų priežiūros mokestį pagal duomenų nuskaitymo būdą.

14. Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis, pasibaigus 12 mėn. laikotarpiui, gali būti perskaičiuojamas vartotojų kainų indeksui pasikeitus daugiau kaip 10 proc., pasikeitus Geriamojo vandens tiekėjo Veiklos planui arba Geriamojo vandens tiekėjui, esant poreikiui, norint įsivertinti Lietuvos Respublikos finansų ministerijos prognozuojamą realaus vidutinio darbo užmokesčio pokytį kitiems Apskaitos prietaisų priežiūros mokesčio galiojimo metams.

15. Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis taikomas, kai Apskaitos prietaisai įrengti ir jie nuosavybės teise priklauso Geriamojo vandens tiekėjui.

16. Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis įsigalioja ne anksčiau kaip po 30 kalendorinių dienų, kai jį viešai paskelbia Geriamojo vandens tiekėjas, ir taikomas nuo kito mėnesio (einančio po mėnesio, kai mokestis įsigalioja) pirmosios dienos.

 

IV SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ PRIEŽIŪROS MOKESČIO KAINODARA

 

17. Pagal Metodiką apskaičiuojamos ir nustatomos būtinosios Apskaitos prietaisų priežiūros sąnaudos ir investicijų grąža.

18. Nustatant Apskaitos prietaisų priežiūros mokestį, atsižvelgiama į:

18.1. Apskaitos prietaisų priežiūros paslaugai faktiškai priskirtų būtinųjų sąnaudų apimtis ataskaitiniu arba planuojamu laikotarpiu;

18.2. lyginamosios analizės atitinkamų rodiklių vertes, kurios nustatomos pagal Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų lyginamosios analizės aprašą, patvirtintą Tarybos 2011 m. liepos 28 d. nutarimu Nr. O3-218 „Dėl Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo veiklos lyginamosios analizės aprašo patvirtinimo“ (toliau – Lyginamosios analizės aprašas). Geriamojo vandens tiekėjo būtinosioms sąnaudoms nustatyti reikalingas darbuotojų skaičius vertinamas pagal bendrą Lyginamosios analizės apraše nustatytą Geriamojo vandens tiekėjo darbuotojų efektyvumo rodiklį 5 metų laikotarpiui;

18.3. po Apskaitos prietaisų priežiūros mokesčio ataskaitinio laikotarpio įvykusius reikšmingus įvykius, turinčius įtakos planuojamam sąnaudų dydžiui ir struktūrai;

18.4. priežastis, kurios lėmė planuojamų sąnaudų apimties pokyčius.

19. Geriamojo vandens tiekėjai, įgyvendindami apskaitos atskyrimą ir sąnaudų paskirstymą, turi vadovautis Apskaitos apraše nustatytomis apskaitos atskyrimo, sąnaudų paskirstymo taisyklėmis bei su apskaitos atskyrimu ir sąnaudų paskirstymu susijusiu reikalavimų sąvadu.

 

V SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ PRIEŽIŪROS MOKESČIO SKAIČIAVIMAS

 

20. Geriamojo vandens tiekėjui pasirinkus Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis gali būti nustatomas eurais vartotojui per mėnesį, eurais vartotojui arba abonentui per mėnesį už apskaitos prietaisą.

Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis, taikomas eurais vartotojui per mėnesį, skaičiuojamas pagal priklausomybę:

 

(1)

 

čia:

Tapsk – apskaitos prietaisų priežiūros mokestis, Eur/vartotojui per mėn.;

FC – būtinosios apskaitos prietaisų priežiūros sąnaudos, tūkst. Eur/metams;

JR – investicijų grąža, tūkst. Eur/metams;

Vsk – Geriamojo vandens tiekėjo aptarnaujamoje teritorijoje esančių vartotojų skaičius.

 

21. Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis, taikomas eurais per mėnesį už apskaitos prietaisą, skaičiuojamas pagal priklausomybę:

 

(2)

 

čia:

Tapsk – apskaitos prietaisų priežiūros mokestis, Eur per mėn. už apsk. pr.;

Ask – Geriamojo vandens tiekėjo aptarnaujamoje teritorijoje esantiems vartotojams arba abonentams įrengtų (reikiamų įrengti) apskaitos prietaisų skaičius.

22. Būtinosios Apskaitos prietaisų priežiūros sąnaudos nustatomos atsižvelgus į faktines ataskaitinio laikotarpio arba planuojamas sąnaudas, Veiklos planą ir Lyginamosios analizės apraše nustatytus normatyvus bei rodiklius kaip Metodikos 22.1 – 22.5 papunkčiuose nurodytų sąnaudų grupių metinių apimčių suma, kaip nurodyta Metodikos 22.5 papunktyje. Būtinąsias Apskaitos prietaisų priežiūros sąnaudas sudaro:

22.1. Apskaitos prietaisų nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos. Jos skaičiuojamos nuo apskaitos prietaisų pradinės vertės, taikant ne mažesnį kaip apskaitos prietaisų metrologinės patikros galiojimo metų skaičius, nusidėvėjimo normatyvą. Kito ilgalaikio materialaus ir nematerialaus turto, naudojamo teikti apskaitos prietaisų priežiūros paslaugas, nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos. Jos skaičiuojamos vadovaujantis Apskaitos aprašo 21 punktu;

22.2. einamojo remonto ir aptarnavimo (apskaitos prietaisų nurašymo, remonto medžiagų ir detalių, remonto ir aptarnavimo paslaugų pirkimo, apskaitos prietaisų metrologinė patikra), elektros energijos, šilumos energijos, kuro transportui, administracinės ir kitos sąnaudos, kurios skaičiuojamos atsižvelgiant į Metodikos 18.1, 18.3–18.4 papunkčius;

22.3. personalo sąnaudos:

22.3.1. metinis darbo užmokesčio fondas skaičiuojamas Apskaitos prietaisų priežiūros darbuotojų, įskaitant Apskaitos prietaisų priežiūros paslaugai priskirtų netiesioginės ir bendrosios veiklos darbuotojus, skaičių padauginus iš darbuotojų vidutinio darbo užmokesčio, įvertinus ne didesnį nei Lietuvos Respublikos finansų ministerijos prognozuojamą realaus vidutinio darbo užmokesčio pokytį pirmiesiems Apskaitos prietaisų priežiūros kainos galiojimo metams:

22.3.1.1. darbuotojai, kurie tiesiogiai negali būti priskirti Apskaitos prietaisų priežiūros veiklai, tarp veiklų paskirstomi pagal Apskaitos aprašo nuostatas. Vidutinis apskaitos prietaisų priežiūros darbuotojų darbo užmokesčio dydis ribojamas Valstybės duomenų agentūros skelbiamo vidutinio elektros, dujų, garo tiekimo ir oro kondicionavimo veiklos darbo užmokesčiu;

22.3.1.2. kai Geriamojo vandens tiekėjo faktinis ataskaitinio laikotarpio ir planuojamas darbuotojų skaičius yra mažesnis už atitinkamos Lyginamosios analizės apraše nustatytos ūkio subjektų grupės lyginamosios analizės rodiklius, planuojamas darbuotojų vidutinis darbo užmokestis gali būti didesnis už Valstybės duomenų agentūros skelbiamo vidutinio elektros, dujų, garo tiekimo ir oro kondicionavimo veiklos ketvirčio darbo užmokesčio duomenis;

22.3.1.3. kai Geriamojo vandens tiekėjo faktinis ataskaitinio laikotarpio ir planuojamas darbuotojų skaičius yra didesnis už atitinkamos Lyginamosios analizės apraše nustatytos ūkio subjektų grupės lyginamosios analizės rodiklius, planuojamas darbuotojų skaičius yra ribojamas atitinkamos grupės lyginamosios analizės rodikliais. Geriamojo vandens tiekėjas gali pasirinkti, kuriose geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo ar Apskaitos prietaisų priežiūros veiklose nustatoma veiklos efektyvumo užduotis;

22.3.1.4. visais atvejais darbo užmokesčio fondas negali viršyti siektino darbo užmokesčio fondo sumos, suskaičiuotos siektiną darbuotojų skaičių padauginus iš Valstybės duomenų agentūros skelbiamo elektros, dujų, garo tiekimo ir oro kondicionavimo veiklos vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio;

22.3.2. darbdavio įmokos Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai skaičiuojamos vadovaujantis teisės aktuose nustatyta tvarka;

22.3.3. kitos personalo sąnaudos skaičiuojamos atsižvelgiant į Metodikos 18.1, 18.3–18.4 papunkčius;

22.4. mokesčių sąnaudos skaičiuojamos vadovaujantis galiojančiais mokesčių sritį reglamentuojančiais teisės aktais;

22.5. būtinųjų sąnaudų, priskirtinų Apskaitos prietaisų priežiūros paslaugai, apimtis nustatoma pagal priklausomybę:

 

(3)

 

čia:

FC – būtinųjų sąnaudų, priskirtinų apskaitos prietaisų priežiūros paslaugai, apimtis, tūkst. Eur/metams;

CN(A) – nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CR – einamojo remonto ir aptarnavimo sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CE – elektros energijos sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CK – kuro transportui sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CŠ – šilumos energijos sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CP – personalo sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CT – mokesčių sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CA – administracinės sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CO – kitos paskirstomos sąnaudos, priskirtinos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CNs – netiesioginės sąnaudos, priskirtos paslaugai, tūkst. Eur/metams;

CBS – bendrosios sąnaudos, priskirtos paslaugai, tūkst. Eur/metams.

23. Investicijų grąža skaičiuojama pagal priklausomybę:

 

;                                                                                                                  (4)

 

čia:

JR – investicijų grąža, tūkst. Eur/metams;

r – investicijų grąžos norma, lygi geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo veiklai nustatytam investicijų grąžos dydžiui, proc.

 

VI SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ PRIEŽIŪROS MOKESČIO NUSTATYMO REIKALAVIMAI

 

24. Apskaitos prietaisų priežiūros mokesčio nustatymui reikalinga informacija:

24.1. paskutinių finansinių metų metinių reguliuojamosios veiklos ataskaitų rinkinys su audito patikros ataskaita apie faktinius pastebėjimus;

24.2. apskaitos prietaisų priežiūros mokesčio skaičiavimui planuojamos sąnaudos, šių sąnaudų skaičiavimai (lentelių ar kita forma) sąnaudų pagrįstumui ir būtinumui pagrįsti;

24.3. apskaitos prietaisų priežiūros mokesčio skaičiavimai (Metodikos priedas). Jeigu apskaitos prietaisų priežiūros mokestis vadovaujantis Metodikos 13 punktu yra skaičiuojamas pagal atskirus duomenų nuskaitymo būdus, apskaitos prietaisų priežiūros mokesčio skaičiavimai pateikiami pagal kiekvieną duomenų nuskaitymo būdą (2 atskiri Metodikos priedai);

24.4. Nustatant geriamojo vandens atsiskaitomųjų apskaitos prietaisų, įrengtų prieš karšto vandens ruošimo įrenginį, įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo užmokestį, turi būti suskaičiuotos dvi šio užmokesčio skaičiavimo alternatyvos, įvertinant veiklos plane numatytų naujai įrengti geriamojo vandens apskaitos prietaisų su nuotolinio duomenų nuskaitymo ir perdavimo sistema įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo sąnaudas ir veiklos plane numatytų naujai įrengti geriamojo vandens apskaitos prietaisų be nuotolinio duomenų nuskaitymo ir perdavimo sistemos įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo sąnaudas.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

25. Metodika nereguliuoja Apskaitos prietaisų nuosavybės klausimų bei turtinių santykių, atsirandančių aptarnaujant šiuos prietaisus. Šie klausimai sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais.

26. Geriamojo vandens tiekėjo valdybai, o kai ji nesudaroma, – Geriamojo vandens tiekėjo vadovui nustačius Apskaitos prietaisų priežiūros mokestį, Geriamojo vandens tiekėjas per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo, sprendimo kopiją kartu su argumentais dėl Apskaitos prietaisų priežiūros mokesčio dydžio, atsiunčia Tarybai.

27. Geriamojo vandens tiekėjo valdyba arba Geriamojo vandens tiekėjo vadovas, nustatydami geriamojo vandens atsiskaitomųjų apskaitos prietaisų, įrengtų prieš karšto vandens ruošimo įrenginį, įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo užmokestį, atsižvelgia į Metodikos 24.4 papunktyje nurodytų alternatyvų duomenis ir užtikrina, kad būdas, kaip yra nuskaitomi atsiskaitomųjų geriamojo vandens apskaitos prietaisų, įrengtų prieš karšto vandens ruošimo įrenginį, duomenys, neturėtų įtakos atsiskaitomųjų geriamojo vandens apskaitos prietaisų, įrengtų prieš karšto vandens ruošimo įrenginį, įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo užmokesčio dydžiui.

 

_________________

 

part_f630c5089b9b461fa6ecbb4f7f457c08_end


 

Geriamojo vandens apskaitos prietaisų ir

nuotekų apskaitos prietaisų įsigijimo, įrengimo

ir eksploatavimo užmokesčio apskaičiavimo

metodikos priedas

 

Duomenys apie Geriamojo vandens tiekėją:

Duomenys apie kontaktinį asmenį:

Pavadinimas

V., pavardė

Kodas

Pareigos

Buveinės adresas

Telefonas

Telefonas

El. paštas

Tinklalapis

El. paštas

 

GERIAMOJO VANDENS APSKAITOS PRIETAISŲ IR NUOTEKŲ APSKAITOS PRIETAISŲ ĮSIGIJIMO, ĮRENGIMO IR EKSPLOATAVIMO UŽMOKESČIO SKAIČIAVIMAS

 

Eil. Nr.

Rodikliai

Mato vnt.

Ataskaitinis laikotarpis

Planuojamas laikotarpis

1

2

3

4

5

1.

Būtinosios sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.1.

Elektros energijos sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.2.

Kuro transportui sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.3.

Šilumos energijos sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.4.

Nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.5.

Einamojo remonto ir aptarnavimo sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.6.

Personalo sąnaudos, iš šio skaičiaus:

tūkst. Eur

 

 

1.6.1.

darbo užmokesčio sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.6.2.

darbdavio įmokų VSDFV ir kitų darbdavio įmokų VSDFV sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.6.3.

kitos

tūkst. Eur

 

 

1.7.

Mokesčių sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.8.

Administracinės sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.9.

Kitos paskirstomos sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.9.1.

turto nuomos

tūkst. Eur

 

 

1.9.2.

draudimo

tūkst. Eur

 

 

1.9.3.

kitų paslaugų pirkimo

tūkst. Eur

 

 

1.9.4.

kitos pastoviosios

tūkst. Eur

 

 

1.9.5.

trumpalaikio turto nurašymo

tūkst. Eur

 

 

1.10.

Netiesioginės sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.11.

Bendrosios sąnaudos

tūkst. Eur

 

 

1.12.

Investicijų grąža

tūkst. Eur

 

 

2.

Vartotojų ir abonentų skaičius

vnt.

 

 

3.

Apskaitos prietaisų skaičius

vnt.

 

 

4.

Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis (nurodyti duomenų nuskaitymo būdą)

Eur/vartotojui per mėn.

 

 

Eur/per mėn. už apsk. pr.

 

 

4.1

nurodyti diferencijavimo būdą

 

 

 

4.n

nurodyti diferencijavimo būdą

 

 

 

 

Įmonės vadovas________________

 

 

_________________

 

part_f806e0a1a050461bb3b4fdba728eb3d3_end