LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2011 M. GRUODŽIO 16 D. ĮSAKYMO nR. 4R-322 „DĖL AERODROMŲ NAUDOJIMO (METEOROLOGINIŲ) MINIMUMŲ NUSTATYMO“ PAKEITIMO
2020 m. vasario 12 d. Nr. 2BE-63
Vilnius
1. P a k e i č i u Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2011 m. gruodžio 16 d. įsakymą Nr. 4R-322 „Dėl aerodromų naudojimo (meteorologinių) minimumų nustatymo“:
1.1. pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:
„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2011 m. kovo 22 d. įsakymo Nr. 3-164 „Dėl minimalių kliūčių perskridimo aukščių ir meteorologinių minimumų tvirtinimo“ 1 punktu, Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2012 m. balandžio 5 d. įsakymo Nr. 4R-89 „Dėl oro navigacijos informacijos paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo“ 2 punktu ir atsižvelgdamas į Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos dokumento Nr. 9365 „Skrydžiai bet kokiu oru vadovas“ 6 skyriaus nuostatas, dokumento Nr. 8168 „PANS-OPS“, Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos 14 priedo „Aerodromai“ reikalavimus ir 2008 m. rugpjūčio 20 d. Komisijos reglamento 859/2008, iš dalies keičiančio Tarybos reglamento (EEB) Nr. 3922/91 nuostatas dėl bendrųjų techninių reikalavimų ir administracinės tvarkos, taikomas komerciniam vežimui orlaiviais:“;
1.2. pakeičiu 1.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
2. P a v e d u VĮ „Oro navigacija“ paskelbti Vilniaus aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) ir Vilniaus aerodromo naudojimo minimumus, atnaujinti Vilniaus aerodromo artėjimo tūpti pagal prietaisus schemas ir paskelbti nustatyta tvarka Oro navigacijos informaciniame rinkinyje.
3. I n f o r m u o j u, kad šis įsakymas nustatyta tvarka skelbiamas Teisės aktų registre ir Lietuvos transporto saugos administracijos interneto svetainėje.
Priedas Nr. 1
VILNIAUS AERODROMO KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI ABSOLIUTIEJI AUKŠČIAI (OCA), KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI AUKŠČIAI (OCH)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H), pėdomis |
|||||
KTT 01 |
ILS CAT II |
696' (101') |
714' (119') |
747' (152') |
761' (166') |
ILS CAT I |
806' (211') |
818' (223') |
843' (248') |
853' (258') |
|
LPV |
878' (283') |
891' (296') |
899' (304') |
909' (314') |
|
LNAV/VNAV |
940' (350') |
950' (360') |
960' (370') |
970' (380') |
|
LOC |
980' (390') |
980' (390') |
980' (390') |
980' (390') |
|
LNAV |
1030' (430') |
1030' (430') |
1030' (430') |
1030' (430') |
|
VOR |
1060' (470') |
1060' (470') |
1060' (470') |
1060' (470') |
|
NDB |
1010' (410') |
1010' (410') |
1010' (410') |
1010' (410') |
|
NDB (when SDF not recieved) |
1100' (510') |
1100' (510') |
1100' (510') |
1100' (510') |
|
KTT 19 |
ILS CAT I |
903' (254') |
915' (266') |
923' (274') |
933' (284') |
LPV |
923' (274') |
936' (287') |
944' (295') |
954' (305') |
|
LNAV/VNAV |
930' (280') |
940' (290') |
950' (300') |
960' (310') |
|
LOC |
1040' (400') |
1040' (400') |
1040' (400') |
1040' (400') |
|
LOC (when SDF not recieved) |
1070' (420') |
1070' (420') |
1070' (420') |
1070' (420') |
|
LNAV |
1060' (410') |
1060' (410') |
1060' (410') |
1060' (410') |
|
VOR |
1190' (540') |
1190' (540') |
1190' (540') |
1190' (540') |
|
NDB |
1050' (400') |
1050' (400') |
1050' (400') |
1050' (400') |
|
NDB (when SDF not recieved) |
1170' (520') |
1170' (520') |
1170' (520') |
1170' (520') |
|
Artėjimas tūpti ratu |
1110' (470') |
1240' (590') |
1340' (690') |
NETAIKOMAS |
Priedas Nr. 2
VILNIAUS AERODROMO NAUDOJIMO MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR (FALS1 ir NALS2) |
|||||
KTT 01 |
ILS CAT II
|
696' (101') R350
|
714' (119') R350 |
747' (152') R450 |
761' (166') R450 |
ILS CAT I
|
806' (211') R550 R1200 |
818' (223') R550 R1200 |
843' (248') R550 R1300 |
853' (258') R600 R1300 |
|
LPV
|
878' (283') R650 R1400 |
891' (296') R650 R1400 |
899' (304') R700 R1400 |
909' (314') R700 R1400 |
|
LNAV/VNAV
|
940' (350') R900 R1500 |
950' (360') R900 R1500 |
960' (370') R1000 R1700 |
970' (380') R1000 R1700 |
|
LOC
|
980' (390') R1100 R1500 |
980' (390') R1100 R1500 |
980' (390') R1100 R1800 |
980' (390') R1100 R1800 |
|
LNAV
|
1030' (430') R1300 R1500 |
1030' (430') R1300 R1500 |
1030' (430') R1300 R2000 |
1030' (430') R1300 R2000 |
|
VOR
|
1060' (470') R1500 R2100 |
1060' (470') R1500 R2100 |
1060' (470') R1900 R2600 |
1060' (470') R1900 R2600 |
|
NDB
|
1010' (410') R1200 R2100 |
1010' (410') R1200 R2100 |
1010' (410') R1200 R2100 |
1010' (410') R1200 R2100 |
|
NDB (when SDF not recieved) |
1100' (510') R1800 R2600 |
1100' (510') R1800 R2600 |
1100' (510') R2000 R2800 |
1100' (510') R2000 R2800 |
|
KTT 19 |
ILS CAT I
|
903' (254') R600 R1300 |
915' (266') R600 R1300 |
923' (274') R600 R1300 |
933' (284') R650 R1400 |
LPV
|
923' (274') R600 R1300 |
936' (287') R650 R1400 |
944' (295') R650 R1400 |
954' (305') R700 R1400 |
|
LNAV/VNAV
|
930' (280') R600 R1300 |
940' (290') R650 R1400 |
950' (300') R650 R1400 |
960' (310') R700 R1400 |
|
LOC
|
1040' (400') R1100 R1500 |
1040' (400') R1100 R1500 |
1040' (400') R1100 R1800 |
1040' (400') R1100 R1800 |
|
LOC (when SDF not recieved) |
1070' (420') R1400 R2100 |
1070' (420') R1400 R2100 |
1070' (420') R1600 R2300 |
1070' (420') R1600 R2300 |
|
LNAV
|
1060' (410') R1200 R1500 |
1060' (410') R1200 R1500 |
1060' (410') R1200 R1900 |
1060' (410') R1200 R1900 |
|
VOR
|
1190' (540') R1500 R2100 |
1190' (540') R1500 R2100 |
1190' (540') R2100 R2800 |
1190' (540') R2100 R2800 |
|
NDB
|
1050' (400') R1200 R2100 |
1050' (400') R1200 R2100 |
1050' (400') R1200 R2100 |
1050' (400') R1200 R2100 |
|
NDB (when SDF not recieved) |
1170' (520') R1800 R2600 |
1170' (520') R1800 R2600 |
1170' (520') R2000 R2800 |
1170' (520') R2000 R2800 |
|
Artėjimas tūpti ratu
matomumas, m |
1110' (470') 1500 |
1240' (590') 1600 |
1340' (690') 2400 |
NETAIKOMAS |
1FALS – visa artėjimo tūpti apšvietimo sistema.
2NALS – artėjimo tūpti apšvietimo sistemos nebuvimas.