UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL Utenos rajono savivaldybės AdMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2022 M. gruodžio 29 D. ĮSAKYMO NR. AĮ-1709 „dėl buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktų surašymo utenos rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“ PAKEITIMO
2023 m. vasario 13 d. Nr. AĮ-216
Utena
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdamas į Utenos rajono socialinių paslaugų centro 2023 m. sausio 10 d. raštą SŽ-56 „Socialinio darbuotojo pareigybės pavadinimas“:
1. Pakeičiu Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 29 d. įsakymą Nr. AĮ-1709 „Dėl buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktų surašymo Utenos rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1.1. pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:
„8. Tvarkos aprašo 5, 6 ir 7 punktuose numatytais atvejais, bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimą atlieka ir Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo sąlygų aktą surašo Utenos rajono savivaldybės administracijos (toliau – savivaldybės administracijos) direktoriaus paskirti savivaldybės administracijos specialistai, Utenos rajono socialinių paslaugų centro socialinio darbo organizatoriai, o asmenims, patiriantiems socialinę riziką, auginantiems vaikus iki 18 metų amžiaus, – Socialinių paslaugų centro socialiniai darbuotojai, dirbantys su šiomis šeimomis (toliau – Socialinių paslaugų centro socialinis darbuotojas).”
1.2. pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:
„9. Savivaldybės administracijos specialistai, Socialinių paslaugų centro socialinis darbuotojas Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą surašo per 7 darbo dienas nuo Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyriaus pranešimo, kuriuo inicijuojamas buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimas ir Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo akto surašymas (toliau –pranešimas), užregistravimo Utenos rajono savivaldybės dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“ (toliau – DVS „Kontora“) dienos.“
1.3. pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:
„17. Asmeniui raštu pateikus savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyriui ar Utenos rajono socialinių paslaugų centrui prašymą dėl Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo akto kopijos gavimo, socialinių išmokų specialistas arba Socialinių paslaugų centro socialinis darbuotojas surašytą Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo akto kopiją išsiunčia asmeniui paštu ir (ar) elektroniniu paštu per 5 darbo dienas nuo asmens prašymo registravimo dienos.”
1.4. pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:
1.5. pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:
„20. Savivaldybės administracijos specialistai ar Socialinių paslaugų centro socialinis darbuotojas, vykdydami Tvarkos aprašo nuostatas privalo asmens duomenis tvarkyti vadovaudamiesi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis.”
2. Nurodau, kad šis įsakymas turi būti skelbiamas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.