LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL EMOCINĖS PAGALBOS TELEFONU TEIKIMO 2016–2018 METAIS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO IR EMOCINĖS PAGALBOS TELEFONU TEIKIMO PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS SUDARYMO
2015 m.gruodžio 28 d. Nr. A1-804
Vilnius
Įgyvendindama Valstybinės smurto artimoje aplinkoje prevencijos ir pagalbos teikimo nukentėjusiems asmenims 2014–2020 metų programos įgyvendinimo 2014–2016 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. rugsėjo 24 d. įsakymu Nr. A1-462 „Dėl Valstybinės smurto artimoje aplinkoje prevencijos ir pagalbos teikimo nukentėjusiems asmenims 2014––2020 metų programos įgyvendinimo 2014–2016 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 2.1.2 papunkčio priemonę:
1. T v i r t i n u Emocinės pagalbos telefonu teikimo 2016–2018 metais projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatus (pridedama).
2. S u d a r a u šios sudėties Emocinės pagalbos telefonu teikimo projektų vertinimo ir atrankos komisiją (toliau – komisija):
Violeta Toleikienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento direktorė (komisijos pirmininkė);
Daiva Junevičienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Šeimos politikos skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos pirmininko pavaduotoja);
Almira Gecevičiūtė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Socialinių paslaugų skyriaus vedėjo pavaduotoja (komisijos sekretorė);
Aušra Makarevičiūtė – socialinės apsaugos ir darbo ministro patarėja;
Sigita Stakytė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Bendruomenių reikalų skyriaus vyriausioji specialistė;
Asta Šidlauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Vaikų skyriaus vyriausioji specialistė.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro 2015 m. gruodžio 28 d.
įsakymu Nr. A1-804
EMOCINĖS PAGALBOS TELEFONU TEIKIMO 2016–2018 METAIS
PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Emocinės pagalbos telefonu teikimo 2016–2018 metais projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Emocinės pagalbos telefonu teikimo projektų atrankos konkurso (toliau – konkursas) organizavimo bendrąsias nuostatas, projektams teikiamus prioritetus, reikalavimus pareiškėjams, projektams, paraiškų teikimo ir projektų atrankos bei vertinimo tvarką, Emocinės pagalbos telefonu teikimo projektų vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimą, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų skyrimą projektams, projektų vykdymo kontrolę.
2. Konkurso tikslas – atrinkti ir finansuoti projektus, kuriuos įgyvendinant bus teikiama emocinė pagalba telefonu per Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – VVTAĮT) veikiantį Skambučių centrą Nuostatų 3 punkte nurodytoms tikslinėms grupėms.
3. Tikslinės projektų grupės:
4. Konkursą organizuoja Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija).
5. Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto svetainėje adresu www.socmin.lt. Skelbime nurodoma:
7. Projektų įgyvendinimo trukmė – nuo valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pasirašymo iki einamųjų metų gruodžio 31 d.
9. Nuostatuose vartojamos sąvokos:
9.1. Emocinė pagalba telefonu – profesionalų (toliau – konsultantai) teikiama psichologinė pagalba ir (ar) šiai veiklai parengtų savanorių teikiama emocinė pagalba telefonu.
9.2. Kitos Nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme, Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatyme.
II SKYRIUS
PROJEKTAMS TEIKIAMI PRIORITETAI
10. Prioritetai teikiami projektams, kuriuos teikiantys pareiškėjai:
10.3. organizuoja ir teikia arba numato organizuoti ir teikti emocinę pagalbą telefonu visoms Nuostatų 3 punkte nurodytoms tikslinėms grupėms;
10.4. yra sudarę bendradarbiavimo sutartį su VVTAĮT dėl emocinės pagalbos telefonu vaikams teikimo ir naudoja bendrą skambučių registravimo / perdavimo programą;
III SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PROJEKTAMS
11. Galimi pareiškėjai – juridiniai asmenys, teikiantys arba numatantys teikti emocinę pagalbą telefonu Nuostatų 3 punkte nurodytoms tikslinėms grupėms priklausantiems asmenims (toliau – pareiškėjas).
12. Konkurso būdu finansuotinos projektų veiklos:
12.2. savanorių rengimas teikti emocinę pagalbą telefonu ir jų veiklos teikiant emocinę pagalbą telefonu koordinavimas;
14. Vykdydamas Nuostatų 12.1 papunktyje nurodytą veiklą, pareiškėjas turi užtikrinti, kad:
14.1. emocinė pagalba telefonu būtų teikiama lietuvių kalba ir nors viena iš gausiausių Lietuvoje gyvenančių tautinių mažumų kalba;
14.2. vienu metu emocinę pagalbą vaikams telefonu teiktų ne mažiau nei 3 konsultantai ar savanoriai, ne trumpiau nei 10 valandų per parą. Teikdamas emocinę pagalbą telefonu, pareiškėjas turi bendradarbiauti su VVTAĮT Pagalbos vaikams linija;
14.3. vienu metu emocinę pagalbą jaunimui ir suaugusiems krizę išgyvenantiems asmenims telefonu teiktų ne mažiau nei 2 konsultantai ar savanoriai 24 valandas per parą;
14.4. vienu metu emocinę pagalbą telefonu moterims ir smurtą artimoje aplinkoje patyrusiems asmenims teiktų ne mažiau nei 2 konsultantai ar savanoriai 24 valandas per parą;
14.5. emocinę pagalbą telefonu nors viena iš gausiausių Lietuvoje gyvenančių tautinių mažumų kalba teiktų ne mažiau nei 1 konsultantas ar savanoris ne trumpiau nei 3 valandas per parą;
14.6. emocinę pagalbą telefonu teikiantys konsultantai, savanoriai turėtų įrengtą darbo vietą (darbo stalas, darbo kėdė ir pan.) šiai veiklai pritaikytose patalpose;
14.7. turima kompiuterinė ir joje įdiegta programinė įranga atitiktų šiuos minimalius reikalavimus:
14.7.1. kompiuterio parametrai ne mažesni nei: 2.4 GHz procesorius (32-bit arba 64-bit), 2 GB RAM, 10 GB laisvos vietos kietajame diske, DVD įrenginys;
14.7.2. Nuostatų 14.7.1 papunktyje nustatytus reikalavimus atitinkančioje kompiuterinėje įrangoje įdiegta bent viena iš šių operacinių sistemų: Microsoft Windows 8.1 Pro ar Enterprise (32-bit ar 64-bit), Microsoft Windows 8.0 Pro ar Enterprise (32-bit ar 64-bit), Microsoft Windows 7 SP1 Professional, Enterprise, ar Ultimate (32-bit ar 64-bit), Microsoft Windows Vista SP2 Business ar Enterprise (32-bit ar 64-bit);
14.8. profesionalią psichologinę pagalbą teikiantys konsultantai turi socialinių mokslų srities psichologijos krypties aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA
15. Konkursui teikiamas projektas turi būti aprašomas, užpildant paraišką (Nuostatų 1 priedas). Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą. Jeigu pareiškėjas pateikia daugiau nei vieną projektą, vertinamas tik tas projektas, kurio pateikimo data yra ankstesnė.
16. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, bei patvirtinta antspaudu, jei pareiškėjas antspaudą privalo turėti.
17. Paraiškoje turi būti nurodyta:
17.9. emocinės pagalbos telefonu teikimo tikslinėms grupėms apibūdinimas (konsultantų, savanorių skaičius, emocinės pagalbos telefonu prieinamumas, vidutinis per mėnesį atsiliepiamų skambučių skaičius);
17.10. emocinės pagalbos telefonu teikimo tautinės (-ių) mažumos (-ų) kalba (-omis) apibūdinimas (konsultantų, savanorių skaičius, emocinės pagalbos telefonu prieinamumas, vidutinis per mėnesį atsiliepiamų skambučių skaičius);
17.12. rodikliai, kuriais pareiškėjas įsivertins emocinės pagalbos telefonu teikimo rezultatus ir efektyvumą;
17.14. detali projekto įgyvendinimo sąmata (toliau – sąmata) ir pagrindimas, nurodant, kiek lėšų prašoma iš ministerijos;
17.15. duomenys apie projekto veiklos vykdymą užtikrinančius materialiuosius ir žmogiškuosius išteklius: informacija apie patalpas, kuriose pareiškėjas teiks emocinę pagalbą telefonu, konsultantų, savanorių darbo vietas, kompiuterinę įrangą; informacija apie pareiškėjo darbuotojus, savanorių pasirengimą teikti emocinę pagalbą; projekto vadovo, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, konsultantų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis ir gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą;
17.16. informacija apie pareiškėjo dalyvavimą kituose ministerijos organizuojamuose konkursuose ir (ar) einamaisiais ar praėjusiais kalendoriniais metais iš ministerijos gautas lėšas pagal kitas programas (priemones);
18. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
18.1. pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų, įstatų, steigimo sutarties ar kt.) kopiją, patvirtintą pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;
18.2. dokumentų, patvirtinančių teisę ne trumpiau, nei vyksta projektas, naudotis nekilnojamuoju turtu, jei emocinę pagalbą telefonu numatoma teikti tose patalpose, kopiją, patvirtintą pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;
18.3. projekto vadovo, konsultantų ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją, patirtį ir gebėjimus patvirtinančių dokumentų kopijas, gyvenimo aprašymus (CV);
18.4. galiojančios sutarties kopiją, kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens;
18.5. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalą ar tinkamai patvirtintą jo kopiją;
18.6. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 20 punkte;
18.7. jei teikiant emocinę pagalbą telefonu bendradarbiaujama su kitomis įstaigomis ar organizacijomis – sudarytų sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, patvirtintas kopijas;
19. Pareiškėjas pateikia užantspauduotame voke 2 paraiškos egzempliorius (1 originalą ir 1 kopiją) ir tiek pat Nuostatų 18 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Kopija laikoma tinkama, jei ji (arba jos pirmas ir paskutinis lapas) patvirtinta žyma „Kopija tikra“ ir pareiškėjo antspaudu (jeigu pareiškėjas antspaudą privalo turėti) bei asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, ir nurodyta data. Jei dokumentą sudaro daugiau nei vienas lapas, antro ir priešpaskutinio lapo apatinėje dalyje esančiame laisvame plote nurodoma „Kopija tikra“ ir pasirašoma.
Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba. Kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti surašyti lietuvių kalba arba turi būti pateikiami jų vertimai.
Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu, per pašto kurjerį arba pristatomi tiesiogiai į ministeriją. Ant voko užrašomas konkurso pavadinimas, nurodytas konkurso skelbime. Elektroniniu paštu, faksu ar kitu nei skelbime nurodytu adresu pateiktos paraiškos konkurso paraiškų registre neregistruojamos ir nevertinamos.
Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Jeigu paraiška siunčiama paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta išsiuntimo ar pateikimo siųsti data turi būti ne vėlesnė kaip ministerijos skelbime apie konkursą nurodyta galutinė paraiškų pateikimo data.
Gautos paraiškos registruojamos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. A1-213 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“, numatyta tvarka.
Konkursui pasibaigus, paraiškos jo dalyviams negrąžinamos. Projektai, kurie nebuvo atrinkti, saugomi vienus metus, kiti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
20. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:
20.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
20.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
20.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, komisijos nariams;
20.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų, materialiųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų projektui įgyvendinti;
20.6. asmuo, turintis teisę veikti pareiškėjo vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;
20.7. pareiškėjas yra neatsiskaitęs už ankstesniais metais iš ministerijos gautų lėšų panaudojimą valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir teisės aktuose nustatyta tvarka arba gautas lėšas panaudojęs ne pagal tikslinę paskirtį;
V SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
22. Konkurse dalyvaujančių pareiškėjų pateiktas paraiškas ir kitus dokumentus vertina socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu sudaryta komisija. Komisijos nariais gali būti ministerijos, kitų ministerijų, įstaigų prie ministerijų, kitų valstybės ir savivaldybės įstaigų ir organizacijų atstovai, nevyriausybinių organizacijų atstovai, turintys projektams vertinti reikalingų gebėjimų.
23. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja komisijos sekretorius. Komisijos sekretorius skiriamas socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Nuostatais ir kitais teisės aktais.
24. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai vyksta komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis turi teisę dalyvauti pareiškėjų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.
25. Pirmasis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos. Galutinis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo komisijos narių paskutinių vertinimo anketų pateikimo. Esant reikalui, gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių.
26. Komisijos nariams apie posėdį raštu arba elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas praneša komisijos sekretorius. Kartu su pranešimu komisijos nariams jis pateikia posėdžio darbotvarkės projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.
Komisijos narys, negalintis atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki komisijos posėdžio turi pranešti komisijos pirmininkui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.
27. Komisijos veiklos klausimai gali būti aptariami ir komisijos narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.
28. Pirmojo posėdžio metu, prieš pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus užtikrinti konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos, taip pat nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo.
29. Konfidencialumo pasižadėjimus pasirašo ir komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis dalyvaujantys pareiškėjai bei kitų suinteresuotų asmenų atstovai.
30. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos sprendimui priimti, komisijos narys (nariai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (pranešę) komisijos pirmininkui. Jeigu komisijos narys (nariai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais, o projektą (projektus) vertina komisijos pirmininkas ar jo paskirtas kitas komisijos narys.
31. Komisijos nariams pasirašius Nuostatų 28 punkte nurodytus dokumentus, komisijos pirmininkas trumpai supažindina komisijos narius su konkurso tikslais, numatoma darbo tvarka, paaiškina, kaip pildyti vertinimo anketą, į ką tikslinga atsižvelgti vertinant projektus, apžvelgia vertinimo ypatumus, kitas aplinkybes, atsako į komisijos narių klausimus.
32. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių komisijos narių ne mažiau kaip dviejų trečdalių balsų dauguma. Jei komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra komisijos pirmininko, o jo nesant – jo pavaduotojo balsas.
33. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
Protokolai įforminami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis, reguliuojančiomis protokolo turinį, ir Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“.
Komisijos narys turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR PROJEKTŲ VERTINIMAS
34. Prieš komisijos pirmininkui paskirstant projektus komisijos nariams, komisijos sekretorius paraiškoms suteikia identifikacinius numerius ir įvertina, ar:
34.3. paraišką pateikė pareiškėjas, priklausantis Nuostatų 11 punkte išvardytų subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupei;
34.4. pareiškėjas pateikė visus Nuostatų 18 punkte nurodytus dokumentus, pateiktos dokumentų kopijos tinkamai patvirtintos;
34.5. nevyksta teisminiai ministerijos ir pareiškėjo ginčai dėl pareiškėjo padaryto ankstesnių projektų įgyvendinimo sąlygų pažeidimo;
34.6. pareiškėjas yra atsiskaitęs už ankstesniais metais iš ministerijos gautų lėšų panaudojimą valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir taisyklėse nustatyta tvarka ir gautas lėšas panaudojęs pagal tikslinę paskirtį;
34.8. kiekvienas paraiškos egzempliorius ir prie jo pridedami dokumentai susegti, puslapiai sunumeruoti;
35. Jeigu vertinant gautą paraišką ir (ar) dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti esminės įtakos projekto vertinimui, komisijos sekretorius apie tai informuoja komisiją ir komisija turi teisę raštu paprašyti pareiškėją paaiškinti arba patikslinti pateiktą informaciją per 3 darbo dienas nuo tokio prašymo gavimo dienos.
36. Paraiškos atmetamos, projektai nevertinami ir lėšos jiems neskiriamos, jeigu:
36.1. paraišką pateikė pareiškėjas, nepriklausantis subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupei;
36.3. pareiškėjas konkurso skelbime ir (ar) komisijos nustatytu laiku nepateikė visų reikalaujamų dokumentų ar reikalaujamo jų egzempliorių skaičiaus arba pateikė nepatvirtintas paraiškos ir dokumentų kopijas;
36.5. pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo prašymo paaiškinti arba patikslinti pateiktą informaciją gavimo dienos nepateikė paaiškinimų ir patikslinimų;
36.6. vyksta teisminiai ministerijos ir pareiškėjo ginčai dėl pareiškėjo padaryto ankstesnių projektų įgyvendinimo sąlygų pažeidimo;
37. Vertintinus projektus komisijos nariams paskirsto komisijos pirmininkas komisijos posėdyje. Vieną projektą vertina ne mažiau kaip 2 komisijos nariai. Jeigu vieną projektą vertino 2 komisijos nariai ir vertinimo rezultatai skiriasi daugiau nei 15 balų, komisijos pirmininkas tokį projektą vertina pats arba paskiria papildomai įvertinti kitam komisijos nariui. Komisijos sekretorius projektų nevertina.
38. Projektai turi būti įvertinti per 20 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų projektų kiekį ir apimtį, terminą gali pratęsti iki 10 darbo dienų arba paraiškas vertinimui paskirstyti iki paraiškų priėmimo termino pabaigos.
39. Komisijos nariai projektus vertina užpildydami vertinimo anketą (Nuostatų 2 priedas), vadovaudamiesi šioje anketoje nurodytais vertinimo kriterijais.
40. Komisijos nariai įvertina ir skiria balus už šias aplinkybes:
41. Komisija įvertina projektus, apskaičiuodama kiekvienam projektui projektą vertinusių komisijos narių skirtų balų vidurkį, ir reitinguoja projektus balų mažėjimo tvarka. Geriausias galimas paraiškos įvertinimas – 70 balų. Lėšas siūloma skirti tiems projektams, kurie surinko daugiausia, tačiau ne mažiau negu 40 balų ir kuriems užteko konkursui įgyvendinti numatytų valstybės biudžeto lėšų. Likę tinkami finansuoti projektai yra įtraukiami į rezervinių projektų sąrašą. Projektams iš rezervinių projektų sąrašo finansavimas gali būti skirtas Nuostatų 64 punkte nustatyta tvarka.
Projektai, įvertinti mažiau nei 40 balų, nefinansuojami.
Jei projektai pagal turinį yra įvertinami vienodai, pirmenybė teikiama projektui, kurio administravimo išlaidos yra mažesnės.
42. Pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo komisija pateikia ministerijos kancleriui.
Jeigu priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarydama valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį, ministerija raštu informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį, nurodo patikslinti sąmatą ir priemonių / veiklų planą, o pareiškėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos patikslina sąmatą ir priemonių / veiklų planą, nurodo, kokia apimtimi bus vykdomas projektas, aiškiai nustatydamas įgyvendinant projektą privalomus atlikti darbus, surengti renginius, suteikti paslaugas ir pan., patvirtina, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir patikslintą sąmatą pateikia ministerijai.
Komisija įvertina pareiškėjų patikslintus dokumentus ir protokoliniu sprendimu pritaria arba nepritaria pareiškėjų suplanuotoms lėšoms ir jų veikloms (darbams) pagal atitinkamam projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas.
Ministerijos kancleris per 7 darbo dienas nuo komisijos pasiūlymų gavimo priima sprendimą dėl lėšų skyrimo projektams, kuris įforminamas ministerijos kanclerio potvarkiu.
43. Priėmus sprendimą skirti lėšas, pareiškėjas ir VVTAĮT ne vėliau kaip per 35 kalendorines dienas nuo dienos, kai pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas pateiktam projektui, sudaro valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį.
Ministerija per 5 darbo dienas nuo ministerijos kanclerio potvarkio dėl lėšų skyrimo projektams priėmimo dienos perduoda VVTAĮT po 1 egzempliorių patvirtintų (patikslintų) paraiškos, kurioms skirtas finansavimas, komisijos protokolinių sprendimų ir Nuostatų 42 punkto 2 pastraipoje nurodytų patikslintų dokumentų kopijas. Perdavimas įforminamas ministerijos Socialinės aprėpties departamento direktoriaus, jo nesant – jo pavaduotojo ir VVTAĮT direktoriaus, jo nesant – jo pavaduotojo pasirašytu Dokumentų perdavimo–priėmimo aktu.
44. Pareiškėjai raštu informuojami apie ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo atmestos ar joms neskirta lėšų, apie sprendimą informuojami raštu, nurodant atmetimo ar lėšų neskyrimo priežastis, pateikiant sprendimo dėl lėšų skyrimo išrašą.
45. Nesudarius valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties dėl pareiškėjo kaltės per Nuostatų 43 punkte nurodytą terminą, VVTAĮT teikia ministerijos kancleriui pasiūlymą panaikinti sprendimą skirti lėšas.
VII SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS PROJEKTAMS, PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ
47. Projektams lėšos skiriamos iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ministerijai patvirtintų asignavimų pagal programas. Tinkamos projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu.
48. Pareiškėjai gautas valstybės biudžeto lėšas privalo laikyti banke, kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje specialiai šioms lėšoms atidarytoje sąskaitoje, įvertindami valstybės biudžeto lėšų laikymo, naudojimo bei saugojimo rizikos veiksnius, ir naudoti tik valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje bei patvirtintoje lėšų sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti.
49. Jei pareiškėjas projekto veikloms įgyvendinti sudaro darbo sutartis, darbo užmokesčio fondas skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“, o darbuotojams darbo užmokestis skaičiuojamas pagal šio nutarimo 1 priedo lentelės skiltyje „švietimo ir mokslo, kultūros ir meno, sveikatos priežiūros ir socialinių įstaigų kitų darbuotojų, taip pat kitų biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų“ nurodytus koeficientus.
50. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos:
50.1. projekto administravimo išlaidos (projekto vadovo bei finansininko (arba buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens) darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms sumokėti; administracinių patalpų išlaikymo išlaidoms, mobiliojo ar fiksuoto telefoninio ryšio, kanceliarinėms, švaros ir kitoms prekėms (išskyrus kompiuterinę įrangą) ir paslaugoms, susijusioms su projekto administravimu), kurios neturi viršyti 5 proc. projekto vertės;
50.2. darbuotojų, organizuojančių ir (ar) vykdančių Nuostatų 12 punkte nurodytas veiklas, darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms sumokėti;
50.3. su savanoriška veikla teikiant emocinę pagalbą telefonu susijusios išlaidos, kompensuojamos pagal Savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų ir tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2011 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. A1-330 „Dėl Savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“:
50.3.1. kelionės iki vietos, kur bus atliekama savanoriška veikla, ir iš jos išlaidos, taip pat kelionės išlaidos, susijusios su savanoriškos veiklos atlikimu;
50.4. emocinės pagalbos telefonu organizavimo ir viešinimo išlaidos (patalpų, kuriose organizuojama ar teikiama emocinė pagalba telefonu, išlaikymo, mobiliojo ar fiksuoto telefoninio ryšio išlaidos, kanceliarinėms, švaros ir kitoms prekėms (išskyrus kompiuterinę įrangą) ir paslaugoms, susijusioms su projekto įgyvendinama veikla, skirtos išlaidos).
51. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos:
51.2. investiciniams projektams finansuoti, pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei einamajam remontui, išperkamajai nuomai;
51.3. ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui, kurio vertė 500 eurų ir didesnė, įsigyti, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimas Nr. 564 „Dėl minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir Ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“;
52. Projektui įgyvendinti skirtos lėšos pervedamos valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatyta tvarka. Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos Nuostatų 50 punkte išvardytos su projekto veikla susijusios, paraiškoje nurodytos ir atitinkamais dokumentais pagrįstos išlaidos, patirtos nuo atitinkamų metų sausio 1 d. iki valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatytos projekto įgyvendinimo galutinės datos.
53. Norėdamas patikslinti sąmatą, pareiškėjas pagrįstą prašymą kartu su lyginamąja tikslinamų projekto išlaidų sąmata turi raštu pateikti VVTAĮT. Pareiškėjas gali teikti prašymą tikslinti tik dar nepatirtas išlaidas, išskyrus tinkamų išlaidų sumažėjimo atvejus.
Apie leidimą tikslinti sąmatą pareiškėjas informuojamas raštu. Gavęs leidimą, pareiškėjas per 5 darbo dienas nuo jo gavimo dienos privalo atitinkamai patikslinti sąmatą ir ją pateikti VVTAĮT arba ministerijai.
54. Prašymai tikslinti sąmatą teikiami vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami.
55. Ministerija, skyrusi papildomų lėšų emocinei pagalbai telefonu teikti, neskelbdama naujo konkurso, per 5 darbo dienas apie tai informuoja pareiškėjus, kurių pateiktiems projektams skirtas finansavimas, nurodo ministerijos skirtų papildomų lėšų emocinei pagalbai telefonu teikti dydį ir paprašo patikslinti sąmatą bei priemonių / veiklų įgyvendinimo planą. Lyginamąją projekto išlaidų sąmatą ir patikslintą priemonių / veiklų įgyvendinimo planą pareiškėjas turi raštu pateikti ministerijai per 5 darbo dienas. Papildomos lėšos skiriamos komisijos siūlymu ir ministerijos kanclerio sprendimu, įforminamu ministerijos kanclerio potvarkiu.
Jei pareiškėjai nepateikia patikslintų sąmatų ir priemonių / veiklų įgyvendinimo planų arba pateikus minėtus dokumentus ir skyrus papildomą finansavimą projektams lieka nepanaudotų lėšų, komisijos siūlymu ir ministerijos kanclerio sprendimu, įforminamu ministerijos kanclerio potvarkiu, ministerijos papildomai skirtos lėšos eilės tvarka gali būti skirtos projektams, esantiems rezervinių projektų sąraše.
56. Pareiškėjas privalo raštu informuoti ministeriją ir VVTAĮT, jei yra vykdoma ar numatoma vykdyti pareiškėjo reorganizacija, ir pateikti dokumentus ir informaciją, kurie pagrįstai įrodytų, kad po reorganizacijos veikiantis juridinis asmuo, perimantis pareiškėjo teises ir pareigas, bus pajėgus tinkamai vykdyti projekto veiklas.
57. Pareiškėjas privalo informuoti ministeriją ir VVTAĮT, kad projekte numatytos veiklos nutraukiamos, sustabdomos ar panaikinimamos. Gavusi tokį pranešimą, VVTAĮT sustabdo lėšų pervedimą projektui. Pareiškėjui atnaujinus veiklą ir apie tai pranešus ministerijai ir VVTAĮT, sustabdytas lėšų pervedimas atnaujinamas.
58. Pareiškėjas privalo:
58.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., o pasibaigus metams – iki kitų metų sausio 5 d. VVTAĮT pateikti atitinkamai ketvirtines ir metines projekto veiklos ir finansinę ataskaitas pagal valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nurodytą formą. Prie projekto veiklos ataskaitos gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;
58.3. ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 5 d. grąžinti nepanaudotas ar netikslingai panaudotas projektui įgyvendinti skirtas lėšas ir už šias banke, kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje laikomas valstybės biudžeto lėšas gautas palūkanas pervesti į valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nurodytą banko sąskaitą.
59. Ministerija ir VVTAĮT pareiškėjams teikia visą reikiamą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
60. Ministerija ir VVTAĮT turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.
61. Ministerija ar VVTAĮT, nustačiusi ar turinti pagrįstų įtarimų, kad pareiškėjas netinkamai vykdo valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties reikalavimus, apie tai raštu informuoja pareiškėją ir turi teisę sustabdyti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį. Pareiškėjas raštu informuoja ministeriją arba VVTAĮT apie pasirengimą tinkamai vykdyti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytus reikalavimus, kartu pateikia tai patvirtinančius įrodymus. Ministerija ar VVTAĮT, įvertinusi iš pareiškėjo gautą informaciją, gali atnaujinti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties vykdymą. Jei pareiškėjas neinformuoja ministerijos arba VVTAĮT apie pasirengimą tinkamai vykdyti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytų reikalavimų, ministerija ar VVTAĮT turi teisę vienašališkai nutraukti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį apie tai pareiškėją įspėjusi prieš 10 darbo dienų.
62. VVTAĮT nutraukia valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį su pareiškėju, ir skirtos lėšos grąžinamos, kai:
63. VVTAĮT apibendrintas kiekvieno metų ketvirčio projektų vykdymo ataskaitas, išvadas dėl projekto įgyvendinimo bei pasiūlymus pateikia ministerijai kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 17 d., o metinę projektų įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo tinkamumo ataskaitą – iki kitų kalendorinių metų sausio 20 d.
64. Pareiškėjui nesudarius valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties per Nuostatų 43 punkte nurodytą terminą, atsisakius dalies lėšų ar nutraukus valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį, nepanaudotos lėšos komisijos siūlymu ir ministerijos kanclerio sprendimu, įforminamu ministerijos kanclerio potvarkiu, eilės tvarka gali būti skirtos projektams, esantiems rezervinių projektų sąraše.
VIII SKYRIUS
PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRATĘSIMAS
65. Projektų finansavimas gali būti pratęstas kitiems kalendoriniams metams, bet ne ilgiau kaip iki kitų metų gruodžio 31 d. ir ne daugiau nei 2 kartus, tomis pačiomis Nuostatuose ir valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytomis sąlygomis, neskelbiant naujo konkurso. Prašydamas pratęsti finansavimą pareiškėjas iki einamųjų metų gruodžio 15 d. ministerijai pateikia:
65.2. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 20 punkte;
65.4. sąmatą, nurodydamas, kiek lėšų prašoma iš ministerijai skirtų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų, reikalingų projektui įgyvendinti kitiems metams;
66. Ministerija, gavusi Nuostatų 65 punkte nurodytus dokumentus, per 5 darbo dienas nuo paskutinės prašymų pratęsti projektų finansavimą gavimo dienos apie gautus prašymus raštu (elektroniniu paštu) informuoja komisiją ir VVTAĮT.
Prašymą pratęsti projekto finansavimą svarsto komisija.
Sprendimas dėl projekto finansavimo pratęsimo priimamas, atsižvelgiant į VVTAĮT pateiktą metinę projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo tinkamumo ataskaitą. Ataskaitas komisija gali svarstyti atskirame posėdyje.
67. Ministerijos kancleris per 5 darbo dienas nuo komisijos pasiūlymo gavimo dienos priima sprendimą dėl projekto finansavimo pratęsimo ir lėšų skyrimo, kuris įforminamas ministerijos kanclerio potvarkiu.
68. Pratęsus projektų finansavimą, valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartys pasirašomos Nuostatuose nustatyta tvarka.
IX SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
70. Pareiškėjas turi viešinti projektą, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie projekto tikslus, eigą ir jo rezultatus. Viešindamas projektą, pareiškėjas turi nepažeisti viešosios tvarkos ir laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos bei nurodyti, kad projektui lėšų skyrė ministerija.
71. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
72. Sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti pakeistas ar pripažintas netekusiu galios atsižvelgiant į VVTAĮT pateiktą metinę ataskaitą apie projekto įgyvendinimą ir lėšų panaudojimo tinkamumą arba pasikeitus teisės aktams, kuriais remiantis skiriami valstybės biudžeto asignavimai konkursui.
Emocinės pagalbos telefonu teikimo
2016–2018 metais projektų atrankos
konkurso organizavimo nuostatų
1 priedas
(Projekto paraiškos dalyvauti Emocinės pagalbos telefonu teikimo projektų atrankos konkurse forma)
______________________________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas, kodas, adresas, telefono nr.)
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
03610 Vilnius
_______ METŲ EMOCINĖS PAGALBOS TELEFONU TEIKIMO PROJEKTO PARAIŠKA
20___ m. _________________________ Nr. ________
1. Projekto pavadinimas ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Informacija apie pareiškėją
Pareiškėjo teisinė forma, įregistravimo data Juridinių asmenų registre ir numeris, juridinio asmens kodas |
|
Adresas ir pašto indeksas |
|
Telefono numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Fakso numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninio pašto, interneto svetainės adresai |
|
Banko, kitos kredito ar mokėjimo įstaigos pavadinimas, kodas ir pareiškėjo atsiskaitomosios sąskaitos Nr. |
|
3. Informacija apie projekto vadovą
Vardas ir pavardė |
|
Darbovietės pavadinimas |
|
Darbovietės adresas |
|
Pareigos |
|
Telefono numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninio pašto adresas |
|
4. Trumpas projekto aprašymas (santrauka)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
5. Projekto priemonių (veiklų) vykdymo vieta
________________________________________________________________________________
6. Projekto vykdymo trukmė
________________________________________________________________________________
7. Problemos iškėlimas ir pagrindimas (trumpas pareiškėjo veiklos, patirties, emocinės pagalbos
telefonu organizavimo problemų apibūdinimas ir kt.)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
8. Projekto tikslas (susieti su iškelta problema) ir uždaviniai
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
9. Emocinės pagalbos telefonu teikimo tikslinėms grupėms apibūdinimas
Tikslinė grupė |
Emocinės pagalbos telefonu teikėjai |
Emocinės pagalbos telefonu prieinamumas (val. per parą) |
Vidutinis per mėnesį atsiliepiamų skambučių skaičius |
|
Konsultantų skaičius |
Savanorių skaičius |
|||
Vaikai |
|
|
|
|
Jaunimas |
|
|
|
|
Moterys ir smurtą artimoje aplinkoje patyrę asmenys |
|
|
|
|
Suaugę krizę išgyvenantys asmenys |
|
|
|
|
10. Emocinės pagalbos telefonu teikimo tautinės mažumos kalba apibūdinimas
Kalba |
Emocinės pagalbos telefonu teikėjai |
Emocinės pagalbos telefonu prieinamumas (val. per parą) |
Vidutinis per mėnesį atsiliepiamų skambučių skaičius |
|
Konsultantų skaičius |
Savanorių skaičius |
|||
|
|
|
|
|
11. Projekto priemonių / veiklų įgyvendinimo planas (trumpai aprašyti kiekvieną planuojamą vykdyti priemonę / veiklą atskirai, nurodyti jos vykdymo laikotarpį, vietą, dalyvių skaičių ir kt.)
Eil. Nr. |
Priemonės / veiklos pavadinimas ir aprašymas |
Priemonei / veiklai įgyvendinti prašomos lėšos, Eur
|
1. |
Emocinės pagalbos telefonu organizavimas ir teikimas |
|
|
|
|
2. |
Savanorių rengimas ir jų veiklos koordinavimas |
|
|
|
|
3. |
Informacijos apie projekto vykdymą sklaida |
|
|
|
|
Iš viso: |
|
12. Rodikliai, kuriais pareiškėjas įsivertins emocinės pagalbos telefonu teikimo rezultatus ir
efektyvumą (planuojamas atsiliepti skambučių skaičius projekto metu, savanorių, konsultantų,
teikiančių emocinę pagalbą telefonu, skaičius, šios pagalbos prieinamumo ir ją teikiančių asmenų
darbo laiko rodikliai, per metus teikti emocinę pagalbą telefonu parengtų savanorių skaičius,
suorganizuoti renginiai ir pan.)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
13. Laukiami rezultatai
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
14. Detali projekto įgyvendinimo sąmata ir pagrindimas
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Prašoma suma iš ministerijos, Eur |
Išlaidų detalizavimas |
Pagrindimas, komentaras |
|
(nurodykite išlaidų paskirtį, mato vnt., vnt. skaičių ir kainą, kainą iš viso; pareigas įgyvendinant projektą, kai išlaidų paskirtis yra atlygis personalui) |
|||||
1. |
Išlaidos (2.+3.) |
|
|
|
|
2. |
Darbo užmokestis, socialinis draudimas |
|
projekto vadovo bei finansininko (arba buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens) darbo užmokestis ir soc. draudimas; darbuotojų, organizuojančių ir (ar) vykdančių Nuostatų 12 punkte nurodytas veiklas, darbo užmokestis ir soc. draudimas |
(nurodyti projekte dirbančių asmenų pareigas ir atliekamas funkcijas, pareigybei skiriamą išlaidų sumą) |
|
3. |
Prekių ir paslaugų naudojimas (3.1.+…+3.8.) |
|
|
|
|
3.1. |
Ryšių paslaugos |
|
mobiliojo ar fiksuoto telefoninio ryšio |
|
|
3.2. |
Transporto išlaikymas |
|
|
|
|
3.3. |
Kitos prekės |
|
Su savanoriška veikla teikiant emocinę pagalbą telefonu susijusios išlaidos, kompensuojamos pagal Savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų ir tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2011 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. A1-330 „Dėl Savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“: |
(kanceliarinėms, švaros ir kitoms prekėms (išskyrus kompiuterinę įrangą); maitinimo išlaidos, kai savanoriška veikla trunka ne mažiau kaip 4 valandas per parą |
|
3.4. |
Komandiruotės išlaidos (transporto, apgyvendinimo, ryšio ir kitos išlaidos) |
|
kelionės iki vietos, kur bus atliekama savanoriška veikla, ir iš jos išlaidos, taip pat kelionės išlaidos, susijusios su savanoriškos veiklos atlikimu
|
(nurodyti paslaugų rūšį, pvz., transporto paslauga, jei savanoris vyksta visuomeniniu transportu ir pan., ir kiekvienai jų skiriamą sumą) |
|
3.5. |
Ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
|
|
|
|
3.6. |
Kvalifikacijos kėlimas |
|
mokymų, susijusių su savanorio parengimu numatytai veiklai atlikti, išlaidos |
|
|
3.7. |
Komunalinės paslaugos |
|
patalpų, kuriose organizuojama ar teikiama emocinė pagalba telefonu, išlaikymo išlaidos |
|
|
3.8. |
Kitos paslaugos |
|
Emocinės pagalbos telefonu organizavimo ir viešinimo paslaugų, susijusių su projekto įgyvendinama veikla, išlaidos |
|
15. Duomenys apie projekto veiklos vykdymą užtikrinančius išteklius:
15.1. Materialieji ištekliai (informacija apie patalpas, kuriose pareiškėjas teiks emocinę pagalbą
telefonu, konsultantų, savanorių darbo vietas, kompiuterinę įrangą (kompiuterių skaičių ir juose
įdiegtą programinę įrangą), atitinkantys Nuostatų 14.7 papunkčio reikalavimus ir kt.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
15.2. Žmogiškieji ištekliai (informacija apie projektui vykdyti turimus darbuotojus, savanorių
pasirengimą teikti emocinę pagalbą, projekto vadovo, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę
apskaitą, konsultantų kvalifikaciją, išsilavinimą, darbo patirtį ir gebėjimus įgyvendinti planuojamą
projektą ir kt.)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
16. Informacija apie pareiškėjo dalyvavimą kituose ministerijos organizuojamuose konkursuose ir
(ar) einamaisiais ar praėjusiais kalendoriniais metais iš ministerijos gautas lėšas pagal kitas
programas (priemones) (pildoma, jei pareiškėjas yra gavęs lėšų iš ministerijos einamaisiais ar
praėjusiais kalendoriniais metais pagal kitas programas (priemones)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
17. Kita papildoma informacija, kurią pareiškėjas mano esant tikslinga pateikti
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
18. Pridedami dokumentai:
Dokumento pavadinimas |
Egzem-pliorių skaičius |
Puslapių skaičius |
Užpildyta projekto paraiška |
|
|
Pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų, įstatų, steigimo sutarties ar kt.) kopija, patvirtinta pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu |
|
|
Dokumentų, patvirtinančių teisę ne trumpiau, nei vyksta projektas, naudotis nekilnojamuoju turtu, jei emocinę pagalbą telefonu numatoma teikti tose patalpose, kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu |
|
|
Projekto vadovo, konsultantų, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją, patirtį ir gebėjimus patvirtinančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijos, gyvenimo aprašymai (CV) |
|
|
Galiojančios sutarties kopija, kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens |
|
|
Jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija |
|
|
Asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra Nuostatų 20 punkte nurodytų aplinkybių |
|
|
Jei teikiant emocinę pagalbą telefonu bendradarbiaujama su kitomis įstaigomis ar organizacijomis – sudarytų sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, patvirtintos kopijos |
|
|
Kiti dokumentai (išvardyti) |
|
|
Patvirtinu, kad pateikta informacija yra teisinga. Sutinku, kad visi šioje paraiškoje nurodyti duomenys būtų tvarkomi siekiant įvertinti paraiškas vykdant ______ metų Emocinės pagalbos telefonu teikimo projektų atrankos konkursą, taip pat kad bus tikrinama, ar jie teisingi.
Pareiškėjo vadovas / pareiškėjo įgaliotas asmuo
________________________ ________________ ____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Emocinės pagalbos telefonu teikimo
2016–2018 metais projektų atrankos
konkurso organizavimo nuostatų
2 priedas
(Vertinimo anketos forma)
_______ METŲ Emocinės pagalbos telefonu teikimo projektO VERTINIMO ANKETA
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto identifikacinis numeris |
|
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Didžiausias galimų balų skaičius
|
Rekomen-duojamos balų ribos |
Skiriamas balas |
1. |
Projekto atitiktis nustatytiems prioritetams (Nuostatų 10 punktas) – atitinka visus prioritetus – atitinka keturis prioritetus – atitinka tris prioritetus – atitinka du prioritetus – neatitinka nė vieno prioriteto ar atitinka vieną prioritetą |
20 |
20 15 10 5 0 |
|
2. |
Projekto aktualumas ir veiksmingumas sprendžiant iškeltas problemas (Paraiškos 4–8 punktai) – pagrįstas – nepakankamai pagrįstas – nepagrįstas |
10 |
10 1–9 0 |
|
3. |
Projekto priemonių / veiklų įgyvendinimo plano išsamumas ir nuoseklumas (Paraiškos 11 punktas) – išsamus ir nuoseklus – nepakankamai išsamus ir nuoseklus – neišsamus ir nenuoseklus |
10
|
10 1–9 0 |
|
4. |
Projekto laukiami rezultatai (Paraiškos 13 punktas) – realūs, pagrįsti ir reikšmingi – iš dalies pagrįsti ir reikšmingi – nepagrįsti ir nereikšmingi |
10 |
10 1–9 0 |
|
5. |
Detalios projekto įgyvendinimo sąmatos pagrįstumas ir realumas (Paraiškos 14 punktas) – pagrįsta ir reali – iš dalies pagrįsta – nepagrįsta |
10
|
10 1–9 0 |
|
6. |
Pareiškėjo turimų materialiųjų ir žmogiškųjų išteklių pakankamumas vykdyti projektą (Paraiškos 15 punktas) – visiškai pakankami – iš dalies pakankami – nepakankami |
10 |
10 1–9 0 |
|
|
Balų suma |
70 |
|
|
Komisijos nario komentarai ir išvada
Projekto privalumai:
|
Projekto trūkumai:
|
Išvada: (finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti) Jei finansavimą siūloma skirti iš dalies, nurodyti, kokioms veikloms ir išlaidų rūšims siūloma neskirti ir (ar) mažinti finansavimą
|
Paraiškos, surinkusios mažiau negu 40 balų, nefinansuojamos.
Komisijos narys ________________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
______________
(data)