LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL lietuvos transporto saugos administracijos DIREKTORIAUS 2020 m. rugsėjo 11 d. įsakymo Nr. 2be-288 „dėl AERODROMŲ KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO AUKŠČIŲ, NAUDOJIMO IR KILIMO MINIMUMŲ PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2023 m. kovo 3 d. Nr. 2BE-39
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus 2020 m. rugsėjo 11 d. įsakymą Nr. 2BE-288 „Dėl aerodromų kliūčių perskridimo aukščių, naudojimo ir kilimo minimumų patvirtinimo“:
2. P a v e d u AB „Oro navigacija“ paskelbti šio įsakymo 1 punktu pakeistą informaciją Oro navigacijos informacijos rinkinyje.
Lietuvos transporto saugos administracijos
direktoriaus 2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
(Lietuvos transporto saugos administracijos
direktoriaus 2023 m. kovo 3 d.
įsakymo Nr. 2BE-39 redakcija)
1 priedas
VILNIAUS AERODROMO KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI ABSOLIUTIEJI AUKŠČIAI (OCA), KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI AUKŠČIAI (OCH)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H), pėdomis |
|||||
KTT 01 |
ILS CAT II |
696' (101') |
714' (119') |
747' (152') |
761' (166') |
ILS CAT I |
806' (211') |
818' (223') |
843' (248') |
853' (258') |
|
LPV |
878' (283') |
891' (296') |
899' (304') |
909' (314') |
|
LNAV/VNAV |
940' (350') |
950' (360') |
960' (370') |
970' (380') |
|
LOC |
980' (390') |
980' (390') |
980' (390') |
980' (390') |
|
LNAV |
1030' (430') |
1030' (430') |
1030' (430') |
1030' (430') |
|
VOR |
1060' (470') |
1060' (470') |
1060' (470') |
1060' (470') |
|
KTT 19 |
ILS CAT I |
903' (254') |
915' (266') |
923' (274') |
933' (284') |
LPV |
923' (274') |
936' (287') |
944' (295') |
954' (305') |
|
LNAV/VNAV |
930' (280') |
940' (290') |
950' (300') |
960' (310') |
|
LOC |
1040' (400') |
1040' (400') |
1040' (400') |
1040' (400') |
|
LOC (when SDF not recieved) |
1070' (420') |
1070' (420') |
1070' (420') |
1070' (420') |
|
LNAV |
1060' (410') |
1060' (410') |
1060' (410') |
1060' (410') |
|
VOR |
1190' (540') |
1190' (540') |
1190' (540') |
1190' (540') |
__________
Lietuvos transporto saugos administracijos
direktoriaus 2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
(Lietuvos transporto saugos administracijos
direktoriaus 2023 m. kovo 3 d.
įsakymo Nr. 2BE-39 redakcija)
2 priedas
VILNIAUS AERODROMO NAUDOJIMO MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR (FALS1 ir NALS2) |
|||||
KTT 01 |
ILS CAT II
|
696' (101') R350
|
714' (119') R350 |
747' (152') R450 |
761' (166') R450 |
ILS CAT I
|
806' (211') R550 R1200 |
818' (223') R550 R1200 |
843' (248') R550 R1300 |
853' (258') R600 R1300 |
|
LPV
|
878' (283') R650 R1400 |
891' (296') R650 R1400 |
899' (304') R700 R1400 |
909' (314') R700 R1400 |
|
LNAV/VNAV
|
940' (350') R900 R1500 |
950' (360') R900 R1500 |
960' (370') R1000 R1700 |
970' (380') R1000 R1700 |
|
LOC
|
980' (390') R1100 R1500 |
980' (390') R1100 R1500 |
980' (390') R1100 R1800 |
980' (390') R1100 R1800 |
|
LNAV
|
1030' (430') R1300 R1500 |
1030' (430') R1300 R1500 |
1030' (430') R1300 R2000 |
1030' (430') R1300 R2000 |
|
VOR
|
1060' (470') R1500 R2100 |
1060' (470') R1500 R2100 |
1060' (470') R1900 R2600 |
1060' (470') R1900 R2600 |
|
KTT 19 |
ILS CAT I
|
903' (254') R600 R1300 |
915' (266') R600 R1300 |
923' (274') R600 R1300 |
933' (284') R650 R1400 |
LPV
|
923' (274') R600 R1300 |
936' (287') R650 R1400 |
944' (295') R650 R1400 |
954' (305') R700 R1400 |
|
LNAV/VNAV
|
930' (280') R600 R1300 |
940' (290') R650 R1400 |
950' (300') R650 R1400 |
960' (310') R700 R1400 |
|
LOC
|
1040' (400') R1100 R1500 |
1040' (400') R1100 R1500 |
1040' (400') R1100 R1800 |
1040' (400') R1100 R1800 |
|
LOC (when SDF not received) |
1070' (420') R1400 R2100 |
1070' (420') R1400 R2100 |
1070' (420') R1600 R2300 |
1070' (420') R1600 R2300 |
|
LNAV
|
1060' (410') R1200 R1500 |
1060' (410') R1200 R1500 |
1060' (410') R1200 R1900 |
1060' (410') R1200 R1900 |
|
VOR
|
1190' (540') R1500 R2100 |
1190' (540') R1500 R2100 |
1190' (540') R2100 R2800 |
1190' (540') R2100 R2800 |
1FALS – visa artėjimo tūpti apšvietimo sistema.
2NALS – artėjimo tūpti apšvietimo sistemos nebuvimas.
_________