LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VIDAUS TARNYBOS SISTEMOS PAREIGŪNŲ DARBO APMOKĖJIMO SISTEMOS GAIRIŲ PATVIRTINIMO

 

2024 m. sausio 12 d. Nr. 1V-54

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statuto 54 straipsnio 4 dalimi,

tvirtinu Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos gaires (pridedama).

 

 

 

Vidaus reikalų ministrė                                                                                               Agnė Bilotaitė

 

 

 

SUDERINTA

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos

Lietuvos Respublikos

teisingumo ministerijos

finansų ministerijos

2024 m. sausio 5 d. raštu

2024 m. sausio 9 d. raštu

Nr. (1.26 Mr) 2T-12

Nr. 6K-24/160

 

 

Patvirtinta

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro

2024 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. 1V-54

 

 

VIDAUS TARNYBOS SISTEMOS PAREIGŪNŲ DARBO APMOKĖJIMO SISTEMOS GAIRĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos gairės (toliau – Gairės) nustato Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statuto (toliau – Statutas) priede nurodytų vidaus tarnybos sistemos pareigūnų (toliau – pareigūnai) pareigybių grupių pareiginės algos koeficientų, viršijančių Statuto priede nustatytą mažiausią pareiginės algos koeficientą, dydžio nustatymo kriterijus, didžiausius pareiginės algos koeficientų dydžius ir pareiginės algos koeficientų intervalus Statuto priede nurodytoms pareigybių grupėms, detalizuoja Statuto 4 straipsnyje nurodytų centrinių statutinių įstaigų (toliau – centrinės statutinės įstaigos) vadovų pareiginės algos koeficientų intervalus, priemokų skyrimo pagrindus, priemokų dydžius ir pareigūnų turimų pareigūnų nekarinių laipsnių (toliau – laipsniai) įtaką pareiginei algai.

2. Gairėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Statute.

3. Centrinėje statutinėje įstaigoje ir jai pavaldžiose statutinėse įstaigose tarnaujančių pareigūnų darbo apmokėjimo sistema (toliau – pareigūnų darbo apmokėjimo sistema) nustatoma vadovaujantis Statuto 54 straipsnio 5 dalyje nustatytais principais.

4. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje turi būti:

4.1. nustatyta centrinės statutinės įstaigos ir jai pavaldžių statutinių įstaigų (toliau kartu – statutinė įstaiga) pareigybių grupių ir pareigybių lygių struktūra;

4.2. įtvirtinti pareigūnų pareiginės algos koeficiento dydžio nustatymo kriterijai ir pateiktas jų aprašymas;

4.3. nustatyti pareigūnų pareiginės algos koeficientų padidinimo ar sumažinimo atvejai ir sąlygos;

4.4. nustatyta pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos peržiūrėjimo bei keitimo tvarka;

4.5. nustatyti kiti Statuto 54 straipsnio 3 dalyje nurodyti klausimai.

 

II SKYRIUS

STATUTINĖS ĮSTAIGOS PAREIGYBIŲ GRUPIŲ IR PAREIGYBIŲ LYGIŲ STRUKTŪROS NUSTATYMAS

 

5. Efektyviam pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos veikimui ir valdymui užtikrinti statutinėje įstaigoje turi būti nustatyta statutinės įstaigos pareigybių grupių ir pareigybių lygių struktūra.

6. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje, atsižvelgus į statutinės įstaigos atliekamų funkcijų specifiką ir pareigūnų tarnybos ypatumus, nustatomi pareigūnų pareigybių lygiai. Rekomenduojama kiekvienai pareigūnų pareigybei nustatyti ne daugiau kaip 4 lygius, tačiau, atsižvelgus į statutinės įstaigos veiklos specifiką, pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje gali būti nustatyta ir daugiau pareigūnų pareigybių lygių.

7. Pareigūnų pareigybių grupėms ir pareigybėms skirstyti į lygius centrinės statutinės įstaigos vadovui rekomenduojama sudaryti pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos nustatymo darbo grupę (toliau – darbo grupė). Darbo grupės nariais gali būti statutinės įstaigos padalinių vadovai, žmogiškųjų išteklių valdymo sritį kuruojantys asmenys bei kiti centrinės statutinės įstaigos vadovo deleguoti visą statutinės įstaigos veiklą išmanantys asmenys, taip pat rekomenduojama į darbo grupę įtraukti ir profesinių sąjungų organizacijų (susivienijimo, federacijos, centro ir kitų), atstovaujančių statutinėje įstaigoje tarnaujantiems pareigūnams, o jeigu tokių nėra – statutinėje įstaigoje veikiančių profesinių sąjungų atstovus.

 

III SKYRIUS

PAREIGŪNŲ PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTO DYDŽIO NUSTATYMO KRITERIJAI

 

8. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatant pareigūnų pareigybių pareiginės algos koeficientų intervalus, t. y. mažiausius ir didžiausius pareiginės algos koeficientų dydžius, turi būti:

8.1. išlaikytas pareigūnų pareigybių grupių hierarchinės struktūros vientisumas nuo aukščiausios iki žemiausios pareigybių grupės;

8.2. atsižvelgiama į Gairių 9.2–9.5 papunkčiuose nustatytus pareigūnų pareigybių pareiginės algos koeficiento dydžio nustatymo kriterijus.

9. Pareigūnų pareigybių pareiginės algos koeficiento dydžio nustatymo kriterijai yra šie:

9.1. tarnybos patirtis – šis kriterijus taikomas tuomet, kai pareigūno priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą yra pasiekęs arba viršija 20 procentų jo pareiginės algos dydžio; šis kriterijus netaikomas nustatant pareiginės algos koeficientą centrinių statutinių įstaigų vadovams; taikant šį kriterijų pareigūno pareiginės algos koeficientas kasmet didinamas nuo 0,77 iki 0,84 procento už kiekvienus kitus tarnybos statutinėse įstaigose metus neviršijant didžiausio pareiginės algos koeficiento dydžio, nustatyto Gairių priede atitinkamai pareigybių grupei, ir rekomenduojama, kad nebūtų viršijamas Gairių priede nustatytas didžiausias rekomenduojamas darbo užmokestis; pareigūno pareiginės algos koeficiento padidinimo dydis procentais D, kuriuo kasmet didinamas pareigūno pareiginės algos koeficientas už kiekvienus tarnybos metus, priklauso nuo pareigūno gaunamo priedo už tarnybos Lietuvos valstybei stažą dydžio procentais ir apskaičiuojamas pagal formulę:

 

D = 1 / (1 + PS / 100), kur:

 

PS – pareigūno gaunamo priedo už tarnybos Lietuvos valstybei stažą dydis procentais; gautas dydis D apvalinamas iki šimtųjų dalių (iki dviejų skaitmenų po kablelio);

pareigūno pareiginės algos koeficiento padidinimas P apskaičiuojamas pagal formulę:

 

P = PA * D / 100, kur:

 

PA – pareigūnui nustatytas pareiginės algos koeficientas; gautas dydis P apvalinamas iki keturių skaitmenų po kablelio;

9.2. veiklos sudėtingumas – kriterijus, apibrėžiantis gebėjimą atlikti tam tikro sudėtingumo (lygio, apimties, darbo turinio kompleksiškumo, funkcijų įvairovės) užduotis;

9.3. atsakomybės lygis kriterijus, apibrėžiantis pareigybės vadovavimo ir sprendimų priėmimo lygį, faktinį atsakomybės lygį už laukiamą rezultatą;

9.4. kvalifikacijos, papildomų įgūdžių ar žinių, svarbių einamoms pareigoms, turėjimas – pareigybei reikalinga kvalifikacija, papildomi įgūdžiai, gebėjimai ar žinios (pvz., užsienio kalbos mokėjimas, specialybės žinios, įgūdžiai ar gebėjimai, kuriuos būtina įgyti per mokymąsi ar praktiką, ir pan.);

9.5. pareigūno turimas laipsnis.

10. Statuto priede nurodytų pareigūnų pareigybių grupių, išskyrus centrinių statutinių įstaigų vadovus, mažiausi ir didžiausi pareiginės algos koeficientų dydžiai (koeficientų intervalas) ir didžiausias rekomenduojamas darbo užmokestis nustatyti Gairių priede.

11. Taikant Gairių 9 punkte nurodytus kriterijus nustatomas pareigūno pareiginės algos koeficientas apvalinamas iki keturių skaitmenų po kablelio.

 

IV SKYRIUS

PAREIGŪNŲ PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTŲ INTERVALŲ NUSTATYMAS

 

12. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje kiekvienai pareigūnų pareigybei turi būti nustatomos pareiginės algos koeficientų mažiausia, didžiausia ir vidurinė reikšmės (koeficientų intervalas).

13. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje pareigūno pareigybės pareiginės algos mažiausias koeficientas negali būti mažesnis nei nustatytas Statuto priede ir Gairių priede atitinkamai pareigybių grupei. Pareigūno pareigybės pareiginės algos didžiausias koeficientas negali viršyti konkrečios statutinės įstaigos vadovo pareiginės algos didžiausio koeficiento dydžio, nustatyto Statuto priede ir pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje, ir didžiausio pareiginės algos koeficiento dydžio, nustatyto Gairių priede atitinkamai pareigybių grupei. Pareigūnui nustatytas pareiginės algos koeficientas gali viršyti didžiausią atitinkamai pareigybių grupei nustatytą pareiginės algos koeficientą tik Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statuto pakeitimo įstatymo Nr. XIV-2404 (toliau – Statuto pakeitimo įstatymas) 2 straipsnio 26 dalyje nustatytais atvejais.

14. Pasikeitus Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintam minimaliosios mėnesinės algos dydžiui, minimaliojo valandinio atlygio dydžiui, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatyme nustatytiems minimaliųjų pareiginės algos koeficientų dydžiams, statutinei įstaigai skiriamiems valstybės biudžeto asignavimams, statutinei įstaigai priskirtoms funkcijoms ar darbo rinkos sąlygoms, rekomenduojama įvertinti pareigūnų pareigybių pareiginės algos koeficientų intervalų peržiūrėjimo ir pakeitimo poreikį. Esant tokiam poreikiui, centrinė statutinė įstaiga inicijuoja atitinkamus pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos pakeitimus.

 

V SKYRIUS

CENTRINIŲ STATUTINIŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTŲ INTERVALŲ DETALIZAVIMAS

 

15. Centrinių statutinių įstaigų minimalus įvertis (balų skaičius) pagal Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vertinimo kriterijų įverčių aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2023 m. lapkričio 8 d. nutarimu Nr. 858 „Dėl Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vertinimo kriterijų įverčių aprašo patvirtinimo“, – yra ne mažesnis kaip 11 balų.

16. Centrinių statutinių įstaigų vadovų mažiausias galimas pareiginės algos koeficientas yra 2,35, didžiausias galimas pareiginės algos koeficientas yra 4,0.

 

VI SKYRIUS

PRIEMOKŲ SKYRIMO PAGRINDAI IR PRIEMOKŲ DYDŽIAI

 

17. Pareigūnams mokamų priemokų skyrimo pagrindai ir priemokų dydžiai:

17.1. priemoka už įprastą darbo krūvį viršijančią veiklą:

17.1.1. papildomų užduočių atlikimą, kai atliekamos pareigūno pareigybės aprašyme nenustatytos funkcijos; papildomos užduotys pareigūnui turi būti suformuluotos raštu – mokama ne didesnė kaip 50 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.1.2. už įprastą darbo krūvį viršijančią veiklą, kai yra padidėjęs darbų mastas atliekant pareigūno pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas neviršijant nustatytos darbo laiko trukmės – mokama ne didesnė kaip 50 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.1.3. už darbą, kai raštu pavedama laikinai atlikti ir kito pareigūno funkcijas – mokama ne didesnė kaip 50 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.2. priemoka už tarnybos specifiką:

17.2.1. už darbą, kuris tiesiogiai susijęs su tarnybinių gyvūnų priežiūra ir jų parengimu tarnybinėms užduotims atlikti – mokama ne didesnė kaip 30 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.2.2. už darbą, kuris tiesiogiai susijęs su saugomų asmenų fizine apsauga – mokama ne didesnė kaip 20 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.2.3. už darbą, kai atliekamos ypatingos psichologinės ir fizinės ištvermės reikalaujančios užduotys – mokama ne didesnė kaip 30 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.2.4. už darbą, reikalaujantį didelės atsakomybės, kai pavedamoms atlikti užduotims reikalinga ypač aukšta kvalifikacija ir toks darbas yra laikino pobūdžio – mokama ne didesnė kaip 30 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.2.5. už tarnybą statutinės įstaigos specialiuose padaliniuose ar tam tikrose teritorijose – mokama ne didesnė kaip 30 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.3. priemoka už darbą nustačius pareigūną veikiančius kenksmingus ir (ar) pavojingus veiksnius skiriama atsižvelgus į vadovaujantis kenksmingų ir pavojingų veiksnių valdymo vidaus tarnybos sistemoje tvarkos aprašu, kurį, suderinęs su teisingumo ir finansų ministrais, tvirtina vidaus reikalų ministras (toliau – Aprašas), atliktą kenksmingų ir pavojingų veiksnių rizikos (toliau – rizika) vertinimą statutinėje įstaigoje ir nustačius, kad pareigūną veikia ar veikė kenksmingi ir (ar) pavojingi veiksniai; sprendimas dėl priemokos skyrimo priimamas atlikus rizikos vertinimą ar įgyvendinus rizikos šalinimo ar mažinimo priemones statutinėje įstaigoje ir nustačius, kad pasikeitė rizikos dydis ir (ar) priimtinumas; šios priemokos dydis nustatomas įvertinus, kiek laiko pareigūnas dirbo veikiant kenksmingiems ir (ar) pavojingiems veiksniams, taip pat atsižvelgus į vadovaujantis Aprašu nustatytą rizikos dydį ir priimtinumą:

17.3.1. kai nustatyta rizika yra labai maža ir priimtina – priemoka nemokama;

17.3.2. kai nustatyta rizika yra maža ir toleruotina – mokama ne didesnė kaip 10 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.3.3. kai nustatyta rizika yra vidutinė ir toleruotina – mokama nuo 10 iki 15 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.3.4. kai nustatyta rizika yra didelė ir toleruotina – mokama 20 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.3.5. kai labai didelė ir nepriimtina rizika nustatyta atlikus ar atliekant darbą, – mokama 20 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

17.4. priemoka trūkstant darbo rinkoje tam tikrų profesijų mokama atsižvelgiant į Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytą atskirų profesijų, kurių darbuotojų trūksta Lietuvos Respublikoje, sąrašą, – ne mažesnė kaip 10 ir ne didesnė kaip 100 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio.

18. Tais atvejais, kai yra pagrindas pareigūnui mokėti priemoką pagal du ar daugiau Gairių 17.1 papunktyje nurodytų pagrindų, nustatomas priemokos dydis ir mokėjimo laikotarpis pagal kiekvieną iš šių pagrindų ir skiriamos priemokos įprastą darbo krūvį viršijančią veiklą, nurodant atitinkamus Gairių 17.1 papunktyje nustatytus pagrindus. Šių priemokų suma negali viršyti 80 procentų pareigūno pareiginės algos.

Tais atvejais, kai yra pagrindas pareigūnui mokėti priemoką pagal du ar daugiau Gairių 17.2 papunktyje nurodytų pagrindų, nustatomas priemokos dydis ir mokėjimo laikotarpis pagal kiekvieną iš šių pagrindų ir skiriamos priemokos už tarnybos specifiką, nurodant atitinkamus Gairių 17.2 papunktyje nustatytus pagrindus. Šių priemokų suma negali viršyti 80 procentų pareigūno pareiginės algos.

Gairių 17.1 ir 17.2 papunkčiuose nurodytų priemokų suma negali viršyti Statuto 57 straipsnio 2 dalyje nustatyto dydžio.

19. Rekomenduojama pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatyti objektyvių kriterijų, į kuriuos atsižvelgus ar kuriems esant mokama konkreti priemoka, sąrašą, konkrečius skiriamų priemokų dydžius (dydžių intervalus) pagal atskirus objektyvius kriterijus, į kuriuos atsižvelgus ar kuriems esant mokama konkreti priemoka, kad būtų užtikrinti teisingo mokėjimo už darbą ir vienodo atlyginimo už tokį patį ar lygiavertį darbą principai.

20. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje turi būti nustatyta, kiek valandų ar darbo dienų per mėnesį pareigūnui dirbus Gairių 17.3.2–17.3.5 papunkčiuose nurodytos rizikos ir priimtinumo sąlygomis mokama didžiausia Gairių 17.3.2–17.3.5 papunkčiuose nurodyta priemoka ir kiek laiko dirbus mokama konkretaus dydžio mažesnė negu nustatyta didžiausia priemoka.

 

VII SKYRIUS

PAREIGŪNŲ LAIPSNIŲ ĮTAKA PAREIGŪNO PAREIGINEI ALGAI

 

21. Pareigūnų pareiginės algos koeficiento dalies dėl pareigūno turimo laipsnio dydžiai (Lietuvos Respublikos pareiginės algos (atlyginimo) bazinio dydžio nustatymo ir asignavimų darbo užmokesčiui perskaičiavimo įstatyme (toliau – Įstatymas) nustatytu pareiginės algos (atlyginimo) baziniu dydžiu (toliau – bazinis dydis):

Laipsniai

Laipsnio dydis, baziniais dydžiais

1.   Vidaus tarnybos puskarininkio

0,073

2.   Vidaus tarnybos vyresniojo puskarininkio, jaunesniojo inspektoriaus

0,083

3.   Vidaus tarnybos leitenanto, inspektoriaus

0,094

4.   Vidaus tarnybos vyresniojo leitenanto, vyresniojo inspektoriaus

0,104

5.   Vidaus tarnybos kapitono, komisaro inspektoriaus

0,115

6.   Vidaus tarnybos majoro, komisaro

0,125

7.   Vidaus tarnybos pulkininko leitenanto, vyresniojo komisaro

0,135

8.   Vidaus tarnybos pulkininko, vyriausiojo komisaro

0,146

9.   Vidaus tarnybos generolo, generalinio komisaro

0,156

 

22. Tais atvejais, kai pareigūnui pagal Statuto pakeitimo įstatymo 2 straipsnio 4 dalį per vieną mėnesį nuo Statuto pakeitimo įstatymo įsigaliojimo turi būti suteikiamas pareigūno einamas pareigas atitinkantis aukštesnis laipsnis, pareigūno pareiginės algos koeficientas padidinamas 0,01 už kiekvieną aukštesnės pakopos laipsnį.

 

VIII SKYRIUS

PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTŲ PADIDINIMO AR SUMAŽINIMO ATVEJŲ IR SĄLYGŲ NUSTATYMAS

 

23. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje gali būti įtvirtinami konkretūs pareiginės algos koeficientų padidinimo ar sumažinimo dydžiai (koeficientų dydžių padidinimo ir sumažinimo intervalai) nustatant pareigūnui didesnę pareiginę algą, kai pareigūno tarnybinė veikla įvertinama kaip viršijanti lūkesčius, ir mažesnę pareiginę algą, kai pareigūno tarnybinė veikla įvertinama kaip neatitinkanti lūkesčių.

24. Pareigūnams, kurių tarnybinė veikla 3 metus iš eilės įvertinama kaip viršijanti lūkesčius, bent vieną kartą per 3 metus rekomenduojama nustatyti didesnį pareiginės algos koeficientą, išskyrus atvejus, kai pareigūnui nustatytas didžiausias pareiginės algos koeficientas pagal pareigūnų darbo apmokėjimo sistemą.

25. Vadovaujantis Statuto 55 straipsnio 12 dalimi, pareigūnų pareiginių algų koeficientai gali būti didinami nustatant ne daugiau kaip 0,18 didesnį pareiginės algos koeficientą:

25.1. taikant pareigūnų tarnybos patirties kriterijų laikantis Gairių 9.1 papunktyje nustatytų sąlygų ir dydžių;

25.2. atsižvelgiant į pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatytus kriterijus ir laikantis Gairių 13 punkte nustatytų sąlygų.

 

IX SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

26. Jei nustatant ar keičiant pareigūnų darbo apmokėjimo sistemą pareigūnui nustatytas pareiginės algos koeficientas viršija pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje atitinkamai pareigybei nustatytą didžiausią pareiginės algos koeficientą arba nesiekia pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje atitinkamai pareigybei nustatyto mažiausio pareiginės algos koeficiento, tačiau yra ne mažesnis negu Statuto priede atitinkamai pareigybių grupei nustatytas mažiausias pareiginės algos koeficientas, pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje tam pareigūnui nustatomas individualus pareiginės algos koeficientas, kuris gali nesutapti su bendra pareigūnų darbo apmokėjimo sistema, tol, kol pareigūnas eina tas pačias pareigas toje statutinėje įstaigoje arba kol šiam pareigūnui nustatytas pareiginės algos koeficientas pateks į pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje atitinkamai pareigybei nustatytą pareiginės algos koeficientų intervalą.

27. Jei Įstatymo 4 straipsnio 1 dalyje nurodytais atvejais perskaičiuojami asignavimai darbo užmokesčiui įstaigoms, Gairių priede nustatyti didžiausi pareigūnų pareiginės algos koeficientai ir didžiausi rekomenduojami darbo užmokesčiai perskaičiuojami taikant Įstatymo 4 straipsnio 2 dalyje nurodytą sutartą indeksavimo dydį.

28. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistema turi būti prieinama susipažinti visiems statutinės įstaigos pareigūnams.

 

____________________________

 

 

Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos gairių

priedas

 

VIDAUS TARNYBOS SISTEMOS PAREIGŪNŲ PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTŲ INTERVALAI IR DIDŽIAUSIAS REKOMENDUOJAMAS DARBO UŽMOKESTIS

 

Pareigybių grupė

Pareigybių pavadinimai

Mažiausias pareiginės algos koeficientas

Didžiausias pareiginės algos koeficientas (pastaba)

Didžiausias rekomenduojamas darbo užmokestis, kurį sudaro pareiginė alga kartu su priedu už tarnybos Lietuvos valstybei stažą, eurais

2

Centrinės statutinės įstaigos vadovo pavaduotojas

1,71

2,71

5801

3

Statutinės įstaigos vadovas, pasienio rinktinės vadas, mokyklos viršininkas, centrinės statutinės įstaigos valdybos viršininkas, centrinės statutinės įstaigos štabo viršininkas, biuro viršininkas, vyriausiojo policijos komisariato viršininkas

1,55

2,45

5258

4

Statutinės įstaigos vadovo pavaduotojas, pasienio rinktinės vado pavaduotojas, mokyklos viršininko pavaduotojas, centrinės statutinės įstaigos valdybos viršininko pavaduotojas, biuro viršininko pavaduotojas, vyriausiojo policijos komisariato viršininko pavaduotojas, dalinio vadas, valdybos viršininkas, rinktinės vadas, komisariato viršininkas, kalėjimo viršininkas, posto viršininkas, pasienio užkardos vadas, specialusis atašė, statutinės įstaigos patarėjas

1,39

2,20

4715

5

Dalinio vado pavaduotojas, valdybos viršininko pavaduotojas, tarnybos viršininkas, skyriaus viršininkas, posto viršininko pavaduotojas, pasienio užkardos vado pavaduotojas, centro viršininkas, posto pamainos viršininkas, eskadrilės vadas, orlaivio vadas, patarėjas

1,22

1,93

4139

6

Komandos viršininkas, kuopos vadas, skyriaus viršininko pavaduotojas, tarnybos viršininko pavaduotojas, poskyrio viršininkas, laivo vadas, vyriausiasis tyrėjas, vyriausiasis specialistas, vyriausiasis inspektorius, vyriausiasis lakūnas, vyresnysis lakūnas

1,10

1,74

3731

7

Vyriausiasis laivavedys, vyresnysis laivavedys, vyresnysis tyrėjas, vyresnysis specialistas, vyresnysis inspektorius, lakūnas

0,99

1,57

3358

8

Pamainos vadas, būrio vadas, tyrėjas, specialistas, inspektorius, vyriausiasis kovotojas, laivavedys

0,88

1,47

3142

9

Skyrininkas, kovotojas, jaunesnysis specialistas, jaunesnysis tyrėjas, vyriausiasis ugniagesys gelbėtojas, vyriausiasis patrulis, vyriausiasis postinis

0,76

1,33

2849

10

Vyresnysis ugniagesys gelbėtojas, ugniagesys gelbėtojas, vyresnysis pasienietis, pasienietis

0,65

1,25

2669

 

Pastaba. Centrinėje statutinėje įstaigoje ir jai pavaldžiose statutinėse įstaigose tarnaujančių pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatant vidaus tarnybos sistemos pareigūno (toliau – pareigūnas) pareigybei didžiausią pareiginės algos koeficientą rekomenduojama skaičiuoti, kad priedo už tarnybos Lietuvos valstybei stažą dydis yra nuo 20 iki 30 procentų, o pareigūnui nustatant pareiginės algos koeficientą rekomenduojama neviršyti šiame priede nustatyto didžiausio rekomenduojamo darbo užmokesčio.

__________________________