Paveikslėlis, kuriame yra eskizas, piešimas, iliustracija, simbolis  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. GEGUŽĖS 15 d. įsakymo Nr. V-567 „DĖL 2024 mETAIS priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos studijų studentų ir pedagoginių gretutinių studijų studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiaus pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

2024 m. spalio 2 d. Nr. V-1112

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. gegužės 15 d. įsakymą Nr. V-567 „Dėl 2024 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos studijų studentų ir pedagoginių gretutinių studijų studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiaus pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas patvirtinimo“:

1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:

„Vadovaudamasi Paramos skyrimo prioritetines specializacijas studijuojantiems pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentams, pirmosios pakopos ne pedagogikos krypties studijų programų studentams, greta studijuojantiems pedagogikos studijų modulį, ir pedagoginių profesinių studijų programų studentams tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimu Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“, 6.2 papunkčiu ir 7 punktu, atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 24 d. įsakymo Nr. V-829 „Dėl 2022–2025 metų paramos studijuojantiems pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentams, pirmosios pakopos ne pedagogikos krypties studijų programų studentams, greta studijuojantiems pedagogikos studijų modulį, ir pedagoginių profesinių studijų programų studentams skyrimo prioritetų patvirtinimo“ 1 ir 2 punktus bei į 2024 metų bendrojo priėmimo į aukštąsias mokyklas rezultatus, įgyvendindama Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2023–2025 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. V-62 „Dėl Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2023–2025 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, programos „Švietimo programa“ (programos kodas 12-003) priemonę „Skirti valstybės finansavimą universitetinių studijų studentams (ŠMSM dalis)“ (priemonės kodas 12-003-03-04-05 (TP)):“.

2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą 2024 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičių pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                                        Monika Navickienė

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir

sporto ministro 2024 m. gegužės 15 d.

įsakymu Nr. V-567

(Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir

sporto ministro 2024 m. spalio 2 d. įsakymo

Nr. V-1112

redakcija)

 

2024 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiUS pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas

 

VILNIAUS UNIVERSITETAS

Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas)

Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius

Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai, specialieji pedagogai, dalyko ir mokomojo dalyko pedagogai pagal matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, informacinių technologijų, istorijos, geografijos, vokiečių kalbos ir prancūzų kalbos dalyko specializacijas

207

Iš viso

207

 

KLAIPĖDOS UNIVERSITETAS

Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas)

Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius

Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai

18

Iš viso

18

 

VILNIAUS KOLEGIJA

Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas)

Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius

Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai

80

Iš viso

80

 

KLAIPĖDOS VALSTYBINĖ KOLEGIJA

Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas)

Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius

Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai

68

Iš viso

68

________________________