rajono nespalvotas

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PLANUOJAMŲ TIKRINTI DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ SĄRAŠO SUDARYMO KRITERIJŲ, TIKRINIMŲ TVARKOS IR TRUKMĖS NUSTATYMO

 

2018 m. gegužės 17 d. Nr. D1-354

Alytus

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. K-153 „Dėl Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių tvirtinimo“, 5.1 papunkčiu, nustatau:

1.Tikrinamų daugiabučių gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (toliau – valdytojai) sąrašo (toliau – Tikrinamų valdytojų sąrašas) sudarymo kriterijus:

1.1. praėjusiais kalendoriniais ar einamaisiais metais gavus argumentuotų fizinių ar juridinių asmenų, butų ir kitų patalpų savininkų, viešojo administravimo subjektų skundų, pranešimų ar pretenzijų dėl valdytojo galimai netinkamai atliekamų funkcijų;

1.2. valdytojo veikla tame daugiabučiame name nebuvo tikrinta per paskutinius 5 metus;

1.3. ankstesnių patikrinimų metu nustatyti reikalavimai trūkumams pašalinti neįvykdyti per vienerius metus nuo valdytojo patikrinimo akto užregistravimo datos;

1.4. daugiabučiame name, kurio bendrojo naudojimo objektus administruoja valdytojas, yra Alytaus rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančių būstų;

1.5. planuotas valdytojo veiklos patikrinimas nebuvo atliktas.

2. N u s t a t a u, kad daugiabutis namas, atrenkamas kompleksiniam planiniam valdytojų veiklos patikrinimui pagal priežiūros ir kontrolės vykdytojo sudarytą grafiką, turi atitikti bent vieną iš 1 punkte išvardytų kriterijų.

3. N u s t a t a u kompleksinių planinių valdytojų veiklos tikrinimų tvarką:

3.1. pasibaigus kalendoriniams metams, priežiūros ir kontrolės vykdytojas sudaro Tikrinamų valdytojų sąrašą ir Planinio kompleksinio valdytojų veiklos patikrinimo grafiką, jie skelbiami viešai savivaldybės interneto portale. Planuojamų tikrinti valdytojų sąrašas ir tikrinimo terminai gali keistis.

3.2. priežiūros ir kontrolės vykdytojas, prieš pradėdamas kompleksinį valdytojo veiklos patikrinimą, raštu ir / arba elektroniniu būdu informuoja valdytoją apie numatomą vykdyti patikrinimą ir nurodo atliekamo patikrinimo pagrindą. Pranešime nurodomas tikrinamų dokumentų sąrašas, kurį valdytojas turi pateikti.

3.3. valdytojas, gavęs Alytaus rajono savivaldybės administracijos pranešimą apie numatomą planinį kompleksinį patikrinimą, per 15 darbo dienų priežiūros ir kontrolės vykdytojui privalo pateikti pranešime nurodytą informaciją ir dokumentus:

3.3.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo dokumentai (visuotinių susirinkimų protokolai, jungtinės veiklos sutartis, Juridinių asmenų registro, Nekilnojamojo turto registro išrašas);

3.3.2. butų ir kitų patalpų savininkų, daugiabučio (-ių) namo (-ų) savininkų bendrijos narių sąrašas (-ai);

3.3.3. patvirtintas (-i) Daugiabučio gyvenamojo namo ar kitos paskirties pastato (pastatų) bendrojo naudojimo objektų aprašas (-ai);

3.3.4. patvirtintas Metinis namo (-ų) priežiūros ūkinis-finansinis planas (-ai);

3.3.5. patvirtintas Ilgalaikis namo (-ų) atnaujinimo planas (-ai);

3.3.6. kaupiamųjų lėšų namui atnaujinti sąskaitos (-ų) sutartis (-ys);

3.3.7. informacija (banko išrašas) apie tikrinamu laikotarpiu sukauptų lėšų naudojimą;

3.3.8. paslaugų ir rangos darbų pirkimo dokumentai (paslaugų ir rangos darbų pirkimo taisyklės, kai teisės aktai reikalauja nusistatyti pirkimo taisykles, paslaugų ir rangos darbų pirkimo sąlygos);

3.3.9. informacija apie tikrinamu laikotarpiu vykdytus pirkimus ar jų dokumentai (sprendimai, sutartys, aktai, sąskaitos);

3.3.10. informacija apie interneto svetainę, skelbimų lentas, taikomas informacijos pateikimo butų ir kitų patalpų savininkams priemones;

3.3.11. informacija (duomenys) apie butų ir kitų patalpų savininkų rašytinius prašymus ir pretenzijas dėl informacijos teikimo;

3.3.12. Metinė veiklos ataskaita, jos pateikimo butų ir kitų patalpų savininkams duomenys;

3.3.13. informacija apie tikrinamu laikotarpiu šauktus butų ir kitų patalpų savininkų, bendrijos narių susirinkimus ar balsavimą raštu (protokolai, dalyvių sąrašai, dokumentai (informacija) apie susirinkimo sušaukimą ar balsavimo raštu organizavimą);

3.3.14. dokumentų ir duomenų pateikimo Juridinių asmenų registrui, Nekilnojamojo turto registrui duomenys;

3.3.15. kiti dokumentai – bendrijos įstatai ir kt.;

3.4. patikrinimas atliekamas pagal valdytojo pateiktą informaciją ir dokumentus (dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus), nedalyvaujant valdytojui. Pateikiamos dokumentų kopijos (išrašai) turi būti su tikrumo žyma („Kopija tikra“, „Nuorašas (Išrašas) tikras“). Apie atliktą patikrinimą valdytojas informuojamas raštu ir / arba telefonu, elektroniniu paštu ir kviečiamas pasirašyti aktą.

4N u s t a t a u, kad kompleksinių planinių valdytojų veiklos patikrinimų trukme laikomas laikotarpis nuo pranešimo valdytojui apie planuojamą atlikti veiklos patikrinimą išsiuntimo dienos iki akte surašytų reikalavimų valdytojui įvykdymo ir Alytaus rajono savivaldybės administracijos informavimo raštu apie įvykdymą akte nustatytais terminais. Rekomenduojama patikrinimo trukmė – ne ilgesnė nei 6 mėnesiai.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                    Jolanta Kručkauskaitė