LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL FINANSŲ MINISTRO 2022 M. BIRŽELIO 22 D. ĮSAKYMO NR. 1K-237 „DĖL 2021–2027 metų EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ PROGRAMOS IR EKONOMIKOS GAIVINIMO IR ATSPARUMO DIDINIMO PLANO „Naujos KARTOS lIETUVA“ ĮGYVENDINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. spalio 29 d. Nr. 1K-345
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymą Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ ir jį papildau 1.5 papunkčiu:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237
(Lietuvos Respublikos finansų ministro
2024 m. spalio 29 d. įsakymo Nr. 1K-345
redakcija)
BENDRAI FINANSUOJAMŲ 2021–2027 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ PROGRAMOS IR EKONOMIKOS GAIVINIMO IR ATSPARUMO DIDINIMO PLANO „NAUJOS KARTOS LIETUVA“ PROJEKTŲ NETINKAMŲ DEKLARUOTI EUROPOS KOMISIJAI IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Bendrai finansuojamų 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektų netinkamų deklaruoti Europos Komisijai išlaidų apmokėjimo valstybės biudžeto lėšomis tvarkos apraše (toliau – Aprašas) nustatoma:
1.1. nedeklaruotinų Europos Komisijai (toliau – EK) išlaidų – 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir (ar) Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektų (toliau – projektas) išlaidų, kurios buvo apmokėtos Europos Sąjungos (toliau – ES), nacionalinėmis viešosiomis ir (ar) privačiomis lėšomis, tačiau negali būti deklaruojamos EK ir yra susidariusios dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir (ar) Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ valdymo ir kontrolės sistemos institucijų (toliau – VKS institucijos), ministerijų ir (ar) įstaigų, kurios nėra asignavimų valdytojos, tačiau kurių savininko (dalininko) teises ir pareigas įgyvendina ministerijos, (toliau – įstaigos), taip pat kitų valstybės institucijų, joms vykdant teisės aktais pavestas viešojo administravimo funkcijas, (toliau – kitos valstybės institucijos) veiksmų ir (ar) neveikimo, nustatymo tvarka;
2. Aprašas netaikomas, kai nedeklaruotinos EK išlaidos susidarė dėl VKS institucijos, ministerijos, įstaigos ir (ar) kitos valstybės institucijos, kaip projekto vykdytojų, veiksmų ir (ar) neveikimo, taip pat kitais atvejais, kurie nenustatyti Aprašo 1.1 papunktyje. Jeigu projekto išlaidos tuo pačiu metu yra ir nedeklaruotinos EK išlaidos ir turi būti susigrąžintos iš projekto vykdytojų, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės), šios išlaidos susigrąžinamos iš projekto vykdytojo.
3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo Lietuvoje bendruosiuose nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“, ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse.
II SKYRIUS
NEDEKLARUOTINŲ EK IŠLAIDŲ NUSTATYMAS
4. Projekto išlaidos ar jų dalis pripažįstamos nedeklaruotinomis EK išlaidomis, kai:
4.1. administruojančioji institucija, vykdydama Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nurodytus veiksmus, nustato, kad išlaidos yra netinkamos finansuoti projekto lėšomis dėl VKS institucijos, ministerijos, įstaigos, kitos valstybės institucijos veiksmų ir (ar) neveikimo;
4.2. vadovaujančioji institucija nustato, kad projekto išlaidos ar jų dalis negali būti deklaruojamos EK kartu su mokėjimo paraiškomis EK arba dėl jų turi būti atliktos galutinės finansinės pataisos sąskaitose EK arba mokėjimo paraiškose EK (atliktos galutinės finansinės pataisos, siekiant audito institucijos nustatytą likutinį klaidos lygį sumažinti iki 2 procentų ir pan.).
5. Vadovaujančioji institucija apie Aprašo 4.2 papunktyje nurodytą sprendimą nedelsdama, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos, informuoja administruojančiąją instituciją, nurodydama projektus ir kokia nedeklaruotinų EK išlaidų suma tenka kiekvienam jų, arba pateikia paaiškinimą, kaip nedeklaruotinų EK išlaidų sumą turėtų apskaičiuoti pati administruojančioji institucija.
6. Administruojančioji institucija, nustačiusi, kad išlaidos yra netinkamos finansuoti projekto lėšomis ir (ar) iš vadovaujančiosios institucijos gavusi Aprašo 4.2 papunktyje nurodytą informaciją:
6.1. parengia sprendimą dėl projekto nedeklaruotinų EK išlaidų nustatymo ir (ar) ES lėšų susigrąžinimo (toliau – AI sprendimas), kuris turi atitikti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytus administraciniam sprendimui taikomus reikalavimus ir kuriame nurodyta ministerija arba vadovaujančioji institucija, kuri turi sugrąžinti ES lėšas;
6.2. Europos Sąjungos investicijų administravimo informacinėje sistemoje (toliau – INVESTIS) pateikia informaciją apie grąžintinas ES, nacionalines viešąsias ir (ar) privačias projekto lėšas (toliau – grąžintinos lėšos). Jeigu dalis nedeklaruotinų EK išlaidų projekto vykdytojui buvo apmokėta einamaisiais metais, o kita dalis – ankstesniais metais, informacija apie grąžintinas lėšas pateikiama INVESTIS atskirais įrašais;
7. Nedeklaruotinų EK išlaidų sumai nustatyti vadovaujančioji institucija ir administruojančioji institucija, suderinusi su vadovaujančiąja institucija, gali vadovautis atrankos būdu atliktų projektų išlaidų patikrinimų rezultatais, juos panaudodama netikrintos imties klaidų lygiui nustatyti.
8. Administruojančioji institucija AI sprendimus ir Pranešimus parengia atskirai kiekvienam subjektui, turinčiam sugrąžinti ES lėšas.
9. AI sprendimas priimamas šiais terminais:
9.1. Jeigu situacija, dėl kurios išlaidos tampa netinkamos finansuoti projekto lėšomis, atitinka Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 3.25 papunktyje nurodytus požymius, tačiau pagal Aprašo nuostatas šios išlaidos turi būti pripažįstamos nedeklaruotinomis EK išlaidomis ir nesusigrąžinamos iš projekto vykdytojo, AI sprendimas priimamas per Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatytus pažeidimo tyrimui atlikti nustatytus terminus.
10. Jeigu nedeklaruotinos EK išlaidos dar nėra apmokėtos projekto vykdytojui, administruojančioji institucija:
10.1. su kiekviena veiklos ataskaita patvirtina visą tinkamų finansuoti išlaidų sumą (įskaitant nedeklaruotinas EK išlaidas) ir ją apmoka projekto vykdytojui;
11. Administruojančioji institucija AI sprendimą ir Pranešimą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo AI sprendimo priėmimo dienos pateikia vadovaujančiajai institucijai, asignavimų valdytojui, iš kurio programos lėšų finansuojamas projektas, (toliau – asignavimų valdytojas), ministerijai, kuri turi sugrąžinti ES lėšas, įstaigai arba kitai valstybės institucijai, dėl kurios veiksmų ir (ar) neveikimo projektų išlaidos tapo nedeklaruotinomis EK išlaidomis.
12. Paaiškėjus, kad AI sprendime nustatyta neteisinga nedeklaruotinų EK išlaidų ir (ar) ES lėšų suma arba nedeklaruotinos EK išlaidos ir (ar) ES lėšos ar jų dalis turi būti susigrąžintos iš projekto vykdytojo pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles:
12.1. jeigu nedeklaruotinų EK išlaidų ir (ar) ES lėšų suma turi būti didesnė, negu buvo nustatyta AI sprendime, administruojančioji institucija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas pakeičia AI sprendimą, o viršijančią sumos dalį registruoja INVESTIS atskiru įrašu, vadovaudamasi Aprašo 6.2 papunkčiu, ir AI sprendimą ir Pranešimą pateikia, kaip nurodyta Aprašo 11 punkte;
12.2. jeigu nedeklaruotinų EK išlaidų ir (ar) ES lėšų suma turi būti mažesnė, negu buvo nustatyta AI sprendime, ir nedeklaruotinos EK išlaidos dar nebuvo deklaruotos EK, administruojančioji institucija:
12.2.1. nedelsdama informuoja viešąją įstaigą Centrinę projektų valdymo agentūrą (toliau – CPVA), kad pagal AI sprendimą nustatytos nedeklaruotinos EK išlaidos neturi būti deklaruojamos EK, kol bus atlikti Aprašo 12.2.2 papunktyje nustatyti veiksmai;
12.2.2. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo poreikio keisti AI sprendimą paaiškėjimo dienos pakeičia AI sprendimą ir (ar) Pranešimą, taip pat INVESTIS koreguoja informaciją apie grąžintinas lėšas ir AI sprendimą ir (ar) Pranešimą pateikia, kaip nurodyta Aprašo 11 punkte. Jeigu nedeklaruotinų EK išlaidų ir (ar) ES lėšų suma turi būti mažesnė, nes ši suma ar jos dalis turi būti susigrąžinta iš projekto vykdytojo, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, sprendimai dėl šių lėšų susigrąžinimo iš projekto vykdytojo priimami vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis;
12.3. jeigu nedeklaruotinų EK išlaidų ir (ar) ES lėšų suma turi būti mažesnė, negu buvo nustatyta AI sprendime, ir nedeklaruotinos EK išlaidos yra deklaruotos EK, administruojančioji institucija:
12.3.1. atlieka Aprašo 12.2.2 papunktyje nurodytus veiksmus, kai AI sprendime nustatytos nedeklaruotinos EK išlaidos ar jų dalis gali būti pakartotinai deklaruotos EK, vadovaujantis EK 2018 m. gruodžio 3 d. patvirtintų Gairių valstybėms narėms dėl anuliuotų, susigrąžintų, susigrąžintinų ir nesusigrąžinamų sumų (toliau – Gairės), kurios skelbiamos interneto svetainėje https://ec.europa.eu/regional_policy/sources/guidance/guidance_withdrawals_recoveries_lt.pdf, nuostatomis, ir (ar) kai nedeklaruotinos EK išlaidos ar jų dalis turi būti susigrąžintos iš projekto vykdytojo, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis;
12.3.2. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo poreikio keisti AI sprendimą paaiškėjimo dienos pakeičia AI sprendimą nekeisdama bendros nedeklaruotinų EK lėšų sumos, tačiau pakeisdama ES lėšų sumą, kuri turi būti sugrąžinta, taip pat nurodydama, kad skirtumą tarp ankstesnės apskaičiuotos ES lėšų sumos ir naujai apskaičiuotos ES lėšų sumos turi sugrąžinti vadovaujančioji institucija, taip pat pakeičia Pranešimą ir atlieka Aprašo 11 punkte nurodytus veiksmus, kai AI sprendime nustatytos nedeklaruotinos EK išlaidos ar jų dalis negali būti pakartotinai deklaruotos EK, vadovaujantis Gairių nuostatomis, ir (ar) nedeklaruotinos EK išlaidos ar jų dalis neturi būti susigrąžintos iš projekto vykdytojo ir pagal AI sprendimą ES lėšas turėjo sugrąžinti ministerija;
12.3.3. jokių veiksmų neatlieka, kai AI sprendime nustatytos nedeklaruotinos EK išlaidos ar jų dalis negali būti pakartotinai deklaruotos EK, vadovaujantis Gairių nuostatomis, ir (ar) nedeklaruotinos EK išlaidos ar jų dalis neturi būti susigrąžintos iš projekto vykdytojo ir pagal AI sprendimą ES lėšas turėjo sugrąžinti vadovaujančioji institucija;
12.4. jeigu nedeklaruotinos EK išlaidos dar nėra apmokėtos valstybės biudžeto lėšomis ir administruojančioji institucija atliks Aprašo 12.2.2, 12.3.1 arba 12.3.2 papunktyje nurodytus veiksmus, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo fakto, kad nedeklaruotinų EK išlaidų ir (ar) ES lėšų suma turi būti mažesnė, paaiškėjimo dienos kreipiasi į ministeriją, vadovaujančiąją instituciją ar asignavimų valdytoją, informuodama, kad bus atliekami Aprašo 12.2 arba 12.3 papunktyje nurodyti veiksmai, ir prašo negrąžinti ES lėšų iš valstybės biudžeto lėšų.
13. Administruojančioji institucija, atlikdama Aprašo 12.2.2 ir 12.3.1 papunkčiuose nurodytus veiksmus ir mažindama nedeklaruotinų EK išlaidų ir (ar) ES lėšų sumą, per internetinį klaidų ir pasiūlymų registrą (Mantis) kreipiasi į CPVA dėl INVESTIS užregistruotų nedeklaruotinų EK išlaidų sumos pakeitimo.
III SKYRIUS
ES LĖŠŲ SUGRĄŽINIMAS IŠ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ
14. ES lėšas (bendrojo finansavimo lėšos, kuriomis projekto vykdytojui buvo apmokėtos nedeklaruotinos EK išlaidos, nėra grąžinamos iš valstybės biudžeto lėšų) turi sugrąžinti:
14.1. ministerija, kai nedeklaruotinos EK išlaidos susidarė dėl ministerijos ir (ar) įstaigos veiksmų ar neveikimo. Jeigu nedeklaruotinos EK išlaidos susidarė dėl įstaigos, kurios savininko (dalininko) teises ir pareigas įgyvendina kelios ministerijos, veiksmų ar neveikimo, sugrąžinti ES lėšas turi atitinkamos ministerijos, įgyvendinančios įstaigos savininko (dalininko) teises ir pareigas lygiomis dalimis;
14.2. vadovaujančioji institucija, kai:
14.2.1. atliekamos galutinės finansinės pataisos, siekiant audito institucijos audito metu nustatytą likutinį klaidos lygį sumažinti iki 2 procentų;
14.2.2. nustatoma, kad projekto išlaidos tampa netinkamomis deklaruoti EK išlaidomis, kai supaprastintai apmokamų išlaidų dydis ar jo taikymo sąlygos nustatyti ir (ar) taikomi netinkamai ir dėl to nėra projekto vykdytojo kaltės;
14.2.3. ji nesutinka su audito institucijos pateiktu pastebėjimu ir (ar) rekomendacija dėl netinkamų finansuoti projekto išlaidų, tačiau nustato, kad tokių išlaidų deklaravimas EK keltų pagrįstą riziką, kad EK taikys finansines sankcijas Lietuvai, ir priima sprendimą tokias išlaidas laikyti nedeklaruotinomis EK išlaidomis;
15. ES lėšos sugrąžinamos atliekant šiuos veiksmus:
15.1. Vadovaudamosi AI sprendimu ir Pranešimu, ministerija ES lėšas sugrąžina iš savo įgyvendinamos priemonės lėšų, ES lėšoms grąžinti reikalingus asignavimus priskirdama finansavimo šaltiniui „1.1.1.1.3 Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamoms deklaruoti Europos Komisijai išlaidoms, kai jos turi būti apmokėtos projektų vykdytojams“, o vadovaujančioji institucija ES lėšas sugrąžina iš Lietuvos Respublikos finansų ministerijos vykdomos pervedimų priemonės finansavimo šaltinio „1.1.1.1.3 Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamoms deklaruoti Europos Komisijai išlaidoms, kai jos turi būti apmokėtos projektų vykdytojams“ lėšų.
15.2. Ministerija ir (ar) vadovaujančioji institucija sugrąžina ES lėšas:
15.3. Asignavimų valdytojas atlieka ES lėšų grąžinimą pervesdamas lėšas į valstybės iždo sąskaitą, skirtą 2021–2027 metų ES lėšoms, nurodydamas įmokos kodą, skirtą atitinkamai ankstesnių arba einamųjų metų ES lėšoms grąžinti, valstybės biudžeto išlaidų funkcinės klasifikacijos kodą, išlaidų ekonominės klasifikacijos kodą ir finansavimo šaltinio kodą.
15.4. Atitinkamas lėšas pervedus į valstybės iždo sąskaitą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas:
15.4.1. ministerija apie tai informuoja administruojančiąją instituciją ir vadovaujančiąją instituciją;
15.5. Ministerija ir vadovaujančioji institucija, kai jos yra ir asignavimų valdytojos, arba asignavimų valdytojas:
15.5.1. nedelsdami arba ne vėliau kaip per 2 darbo dienas po ES lėšų sugrąžinimo dienos registruoja ūkines operacijas, susijusias su lėšų grąžinimo prievolės įvykdymu, savo finansinėje apskaitoje (toliau – apskaita) arba informuoja apie tai apskaitos funkciją atliekantį subjektą, kuris užtikrina tinkamą ūkinių operacijų registravimą apskaitoje teisės aktuose nustatyta tvarka;
15.6. Administruojančioji institucija, gavusi Aprašo 15.4 papunktyje nurodytą informaciją, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas apie tai informuoja projekto vykdytojus, kurie yra viešojo sektoriaus subjektai.
15.7. ES lėšos turi būti sugrąžintos ne vėliau kaip per 4 metus nuo AI sprendimo apskundimo termino pabaigos, jeigu AI sprendimas nebuvo apskųstas, arba ne vėliau kaip per 4 metus nuo įsiteisėjusio Lietuvos administracinių ginčų komisijos ir (ar) teismo sprendimo, jeigu AI sprendimas buvo apskųstas, dienos.
16. Jeigu pakeičiamas AI sprendimas, kuriuo sumažinama ministerijos sugrąžintų ES lėšų dalis, ministerija gali teikti informaciją dėl šios sumos lėšų poreikio pasitarimams, kuriuose siekiama Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamo ministro sutarimo dėl n–(n + 2) metų planuojamų asignavimų ir siekiamų rezultatų atitinkamose valstybės veiklos srityse.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
17. Vadovaujančioji institucija, ministerijos, įstaigos, kitos valstybės institucijos AI sprendimą gali skųsti Lietuvos administracinių ginčų komisijai Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo arba Regionų administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
18. Administruojančioji institucija pagal vadovaujančiosios institucijos prašymą rengia nurodyto laikotarpio prognozes, kiek nedeklaruotinų EK išlaidų dar planuojama apmokėti projektų vykdytojams.
19. Grąžintinos lėšos, kurios turi būti sugrąžintos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka, turi būti deklaruojamos EK tą patį ataskaitinį laikotarpį, kaip ir grąžintinų lėšų keitimas, kuriuo sumažinama nedeklaruotinų EK išlaidų suma.
20. Jeigu INVESTIS funkcinės galimybės nepakankamos ar laikinai neužtikrinamos ir dėl to neįmanoma atlikti veiksmų naudojant INVESTIS, vadovaujančioji institucija, administruojančiosios institucijos, ministerijos, asignavimų valdytojai teikia ar kaupia pasirašytus dokumentus, kuriuose yra su AI sprendimu susijusi informacija. Išnykus aplinkybėms, dėl kurių veiksmai negalėjo būti atliekami naudojant INVESTIS, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas visa sukaupta informacija turi būti registruota INVESTIS. Jeigu veiksmai negalėjo būti atliekami naudojant INVESTIS dėl pirmą kartą diegiamų ir dar neįdiegtų tiems veiksmams atlikti būtinų sistemos funkcinių galimybių, išnykus šioms aplinkybėms, ne vėliau kaip per 15 darbo dienų visa su AI sprendimu susijusi informacija registruojama INVESTIS.
Bendrai finansuojamų 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ projektų netinkamų deklaruoti Europos Komisijai išlaidų apmokėjimo valstybės biudžeto lėšomis tvarkos aprašo
priedas
(Pranešimo apie turimas grąžinti Europos Sąjungos lėšas, kuriomis buvo apmokėtos netinkamos deklaruoti Europos Komisijai išlaidos ar jų dalis, forma)
(Sudarytojo pavadinimas ir kontaktiniai duomenys)
(Gavėjas)
PRANEŠIMAS
APIE TURIMAS GRĄŽINTI EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠAS, KURIOMIS BUVO APMOKĖTOS NETINKAMOS DEKLARUOTI EUROPOS KOMISIJAI IŠLAIDOS AR JŲ DALIS
(Data) (Registracijos numeris)
Eil. Nr. |
Vadovau-jančioji institucija arba ministerija, kuri apmoka netinkamas deklaruoti Europos Komisijai išlaidas |
Asignavi-mų valdytojas, iš kurio priemonės lėšų finansuo-jamas projektas |
Pro-jekto kodas |
Projekto vykdyto-jo pavadini-mas |
Projekto vykdyto-jo kodas |
Grą-žin-tinų lėšų nu-meris |
Išlaidų, apmokėtų iš Europos Sąjungos fondų lėšų, suma, eurais |
Priemo-nės kodas |
Funk-cinės klasi-fika-cijos kodas |
Ekono-minės klasifi-kacijos kodas |
Finansa-vimo šaltinio kodas |
Informacija apie netinkamas deklaruoti Europos Komisijai išlaidas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nurodoma netinkamų deklaruoti Europos Komisijai išlaidų priežastis (pavyzdžiui, supaprastintai apmokamų išlaidų dydis, nurodant jo kodą) ir informacija apie nedeklaruotinų Europos Komisijai išlaidų apmokėjimo metus (išmokėta ankstesniais ar einamaisiais metais) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
___________________